Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011



ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκτύπωση E-mail

ΠΡΩΤΟΝ



του Θεολόγου-Φιλολογου Κων. Σιαμάκη




Μὲ δικαστικὴ ἀπόφασι πρωτοδικείου τῶν Ἀθηνῶν ἀναγνωρίστηκε ὡς νόμιμο θρήσκευμα ἡ εἰδωλολατρία (ἐφημ. Καθημερινὴ 24 - 3 - 2006). χαρᾶς εὐαγγέλια! καὶ ἀσφαλῶς δὲν προσποιοῦμαι οὔτε εἰρωνεύομαι, ἀλλὰ σοβαρολογῶ. τώρα θ̉ ἀρχίσῃ νὰ χωρίζῃ ἡ δηλητηριώδης ᾖρα ἀπὸ τὸ εὐλογημένο σιτάρι. ἀργότερα μπορεῖ νὰ ἔρθῃ κι ὁ χωρισμὸς ἐκκλησίας καὶ κράτους. ἀπὸ τὴν ἀπόφασι αὐτὴ θὰ προκύψουν πολλὰ καλά.

Καὶ πρῶτα πρῶτα θὰ καθαριστῇ ἡ ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀπὸ ὑποκείμενα τῆς ποιότητος ποὺ κάνουν γιὰ εἰδωλολάτρες. σήμερα καμμία αἵρεσι καὶ κανένα θρήσκευμα στὴν Ἑλλάδα δὲν ἔχει ὀπαδούς του ποὺ ἀνήκουν στὸν ὑπόκοσμο καὶ βρίσκονται στὶς φυλακὲς γιὰ ἐγκλήματα. ὅλοι οἱ τέτοιοι ἀνήκουν στὴν ὀρθόδοξη χριστιανικὴ ἐκκλησία. ὅλους τοὺς ἔχει χρεωμένους αὐτή. τώρα ὅμως, ὄχι ὅτι ὅλοι, ἀλλὰ πολλοὶ ἀπ̉ αὐτούς, οἱ χειρότεροι, θὰ προτιμήσουν τὴν εἰδωλολατρία. γιατὶ σ̉ ἐκείνη πολλὲς κακίες δὲν θεωροῦνται κακίες.

Ἐπειδὴ εἶμαι ἕνας ἀπὸ τοὺς πολὺ δυνατοὺς θεολόγους τῆς εἰδωλολατρίας, τὴν ὁποία ἀσφαλῶς σιχαίνομαι καὶ βδελύσσομαι, θὰ μάθουν ἀπὸ μένα οἱ εἰδωλολάτρες δωρεὰν τὴ θεολογία τους καὶ τὴ δογματική τους.

Θὰ μάθουν οἱ ἀγράμματοι βλᾶκες ὅτι δὲν ἔχουν μόνο δώδεκα θεούς, ἀλλὰ περίπου 8.000. ὁ Ὅμηρος, τοῦ ὁποίου ἡ Ἰλιὰς καὶ ἡ Ὀδύσσεια εἶναι τ̉ ἀρχαιότερα σῳζόμενα καὶ ἀναγνώσιμα εἰδωλολατρικὰ κείμενα τοῦ κόσμου, ἔχει 169 θεούς, 56 ἀρσενικοὺς κι 113 θηλυκές, ἀπὸ τοὺς ὁποίους πιὸ προβεβλημένοι στὴ φαντασία τῶν παρασκευαστῶν - λάτρεων φαίνονται 10, ἤτοι 7 ἀρσενικοὶ καὶ 3 θηλυκές˙ Ζεὺς (792 ἀναφορές), Ἀθήνη (394), Ἀπόλλων (216), Κρόνος (141), Ἄρης (133), Ἥρα (127), Ποσειδάων (87), Ἀίδης (83), Ἥφαιστος (59) καὶ Ἀφροδίτη (50). δὲν ὑπάρχει δωδεκάθεο τοὐλάχιστο μέχρι τὸν Γ’ μ. Χ. αἰῶνα ἐπὶ αὐτοκράτορος Σεπτιμίου Σεβήρου. ὁ Ἡσίοδος ἔχει περίπου 230 θεούς. μέχρι τὴ ῥωμαϊκὴ κατάκτησι οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες τῆς προχριστιανικῆς ἐποχῆς εἶχαν περίπου 300 θεούς, ἀρσενικοὺς θηλυκὲς καὶ κιναίδους. στὰ ἑλληνορρωμαϊκὰ χρόνια τῆς Κ. Διαθήκης οἱ θεοὶ τῆς ἑνιαίας μυθολογίας καὶ θρησκείας τῆς αὐτοκρατορίας ἦταν περίπου 8.000.
Θὰ μάθουν οἱ ἀμαθεῖς νεόκοποι εἰδωλολάτρες ὅτι οἱ «δώδεκα θεοί», αὐτοὶ τοὺς ὁποίους οἱ δάσκαλοι ἀραδιάζουν στὰ σχολικὰ βιβλία, ἦταν πάντα τὸ λιγώτερο 15, καὶ δὲν ἦταν αὐτοὶ οἱ δώδεκα θεοὶ τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων εἰδωλολατρῶν.

Θὰ μάθουν ὅτι, ὅταν οἱ πρὸ Χριστοῦ Ἕλληνες εἰδωλολάτρες ἔλεγαν σπανίως δώδεκα θεούς, δὲν ἐννοοῦσαν αὐτοὺς ποὺ λὲν αὐτοὶ σήμερα «δώδεκα θεούς». ἦταν 12 ἄγνωστοι ἢ ἐλάχιστα ἀκουόμενοι μικροθεοὶ τῆς μυθολογίας, σχεδὸν ὅλοι ἀνώνυμοι, κατώτεροι κι ἀπὸ σατύρους κι ἀπὸ νύμφες, 6 ἀρσενικοὶ καὶ 6 θηλυκές, ἀπὸ τοὺς ὁποίους οἱ ἀρχαῖοι γνώριζαν μόνο ἕνα ὄνομα, τὴ μικροθεὰ Κανάκη (=Ἀντίλαλος). οἱ δώδεκα θεοί, ὅποιους ἀπὸ τοὺς 15 γνωστοὺς λὲν ἔτσι τώρα τὰ σχολικὰ βιβλία, εἶναι μιὰ συλλογὴ τοῦ Γ’ μ. Χ. αἰῶνος, ὅπως προανέφερα, τὴν ὁποία ἐπέβαλε ὁ τότε Σημίτης, δηλαδὴ Σύρος, αὐτοκράτορας Σεπτίμιος Σεβῆρος, γιὰ νὰ ξέρῃ τὸ κράτος ποιοί ἑορτάζονται καὶ ποιούς νὰ προστατεύῃ ὁ νόμος. ἐπειδὴ δηλαδὴ οἱ θεοὶ εἶχαν φτάσει τὶς 8.000, ὁ Σεβῆρος διέταξε κάθε ἔθνος νὰ προτείνῃ γιὰ ἐπίσημους κι ἀναγνωρίσιμους θεούς του μόνο δώδεκα, κι αὐτοὺς μόνο νὰ προστατεύῃ ἡ αὐτοκρατορία. ὁ ἀριθμὸς δώδεκα, ἡ εἰκοσάδα νὰ ποῦμε τοῦ σημιτικοῦ ἑξαδικοῦ ἀριθμητικοῦ συστήματος, προκειμένου γιὰ τσοῦρμο θεῶν, τόσο κατὰ τὴν προκλασσικὴ καὶ κλασσικὴ ἀρχαιότητα ὅσο καὶ κατὰ τὴν ἑλληνιστικὴ κι ἑλληνορρωμαϊκή, εἶναι θεσμὸς σημιτικῆς προελεύσεως. οἱ Σημῖτες εἰδωλολάτρες λάτρευαν τὴ συλλογὴ θεῶν τὴ λεγόμενη Μαζουρώθ, ἤτοι «Ζῴδια». γι̉ αὐτὸ κι ὁ Σύρος αὐτὸς αὐτοκράτορας τῆς Ῥωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας διέταξε τὰ ἔθνη τῆς ἐπικρατείας του νὰ δηλώσουν τὸ καθένα ὡς «γνωστοὺς» δώδεκα μόνον ἀπὸ τοὺς θεούς του. καὶ οἱ Ἕλληνες τότε δήλωσαν ὡς δικούς των Μαζουρὼθ τοὺς δώδεκα ἐπικρατέστερους θεούς των, ποὺ λόγῳ τῆς πάντοτε γνωστῆς διχογνωμίας τῶν Ἑλλήνων, γιὰ τὴν ὁποία τοὺς κοροϊδεύουν ἀνέκαθεν ὅλα τ̉ ἄλλα ἔθνη, ἦταν 15, ἤτοι Ἀπόλλων Ἄρης Διόνυσος Ἑρμῆς Ζεὺς Ἥφαιστος Πλούτων Ποσειδῶν Ἀθηνᾶ Ἄρτεμις Ἀφροδίτη Δημήτηρ Ἑστία Ἥρα καὶ Περσεφόνη, ἑφτὰ ἀρσενικοὶ ἑφτὰ θηλυκὲς κι ἕνας κίναιδος. οἱ εἰδωλολάτρες πρόγονοί μας χωρὶς κίναιδο θεὸ δὲν μποροῦσαν νὰ κάνουν˙ διότι ἤθελαν μὲ τὶς περὶ θεῶν φαντασιώσεις των νὰ καλύπτουν ὅλα τὰ βιώματά τους.

Θὰ μάθουν ἐπίσης ἀπὸ μένα, τὸν ἐμβριθῆ ἀρχαιομαθῆ καὶ πολὺ καταρτισμένο θεολόγο τῆς θρησκείας των, οἱ νεόκοποι σημερινοὶ εἰδωλολάτρες, ὅτι μποροῦν, ὅπως καὶ οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες πρόγονοί μας, νὰ παντρεύωνται τὶς ἀδερφές των, ἔτσι γιὰ νὰ βελτιώσουν καὶ τὰ γονίδιά τους, τὸ DNA τους, τόσο ἐπειδὴ ὁ θεός τους Ζεὺς παντρεύτηκε τὶς δυὸ ἀδερφές του Ἥρα καὶ Δήμητρα, καὶ τεκνογόνησε ἀπ̉ αὐτές – τὰ πραγματικὰ βιώματα τῶν λάτρεων ἦταν τότε τὰ ὑλικὰ γιὰ τὴν παρασκευὴ τῶν θεῶν‒, ὅσο κι ἐπειδὴ ἡ ἀποφυγὴ τῆς αἱμομικτικῆς ἀδελφογαμίας εἶναι σ̉ ὅλη τὴ γῆ πατέντα μόνο χριστιανική˙ ἡ Χριστιανικὴ πίστι ἔδωσε στὸ Ἑλληνικὸ ἔθνος τὴν Π. Διαθήκη τὸ μόνο στὸν κόσμο βιβλίο ποὺ ἀπαγορεύει τὴν τέτοια αἱμομιξία, καὶ τὸ ἔβγαλε ἀπὸ τὴν πολλὴ φρενοβλάβεια, στὴν ὁποία μούλιαζε˙ κι αὐτοὶ ἀσφαλῶς δὲν πρέπει νὰ ἐφαρμόζουν «σημιτικῆς προελεύσεως» βιβλικὰ καὶ χριστιανικὰ μαθήματα. τὸ «ἀρχαῖο πνεῦμα ἀθάνατο», ὅπως τὸ εἶπε κι ὁ παγανιστὴς καὶ πολὺ ἀντιχριστιανὸς Κώστας Παλαμᾶς, ἦταν πολὺ φρενοβλαβές, ὅπως μαρτυρεῖ ὁ σοφώτερος τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων Ἀριστοτέλης, ὁ ὁποῖος στὴ Ῥητορική του (2,15) λέει ὡς αὐτόπτης ὅτι ὅλα τὰ παιδιὰ τοῦ Σωκράτους κι ὅλα τὰ παιδιὰ τοῦ Περικλέους κι ὅλα τὰ παιδιὰ τοῦ Κίμωνος ἦταν φρενοβλαβῆ καὶ ἠλίθια. αὐτὸ συνέβη ἐπειδὴ ὁ Κίμων παντρεύτηκε τὴν ἀδερφή του, οἱ δὲ ἄλλοι δύο τὶς ἀνεψιές των, κάτι ποὺ ὁ Ἀριστοτέλης φυσικὰ δὲν τὸ ἤξερε, οὔτε θὰ μποροῦσε νὰ τὸ ἐξηγήσῃ. γιὰ δὲ τὸ Σωκράτη, ποὺ ἤθελε νὰ βελτιώσῃ τοὺς ἀνθρώπους διὰ τοῦ κιναιδισμοῦ, ὅπως καυχᾶται ὁ ἴδιος στὸν πλατωνικὸ διάλογο Φαῖδρος (248-249˙ 250-1), ὁ Ἀριστοτέλης μαρτυρεῖ ὅτι ἦταν κι αὐτὸς φρενοβλαβὴς μὲ ξεκουνημένα τὰ μυαλά του (Ἀριστ., Πολιτικὰ 2,5 1263b)˙ προφανῶς καὶ οἱ δικοί του γονεῖς ἦταν ἀδέρφια ἢ συγγενεῖς. προσθέτω δὲ κι ἐγὼ ὅτι κι ὅλοι οἱ βασιλεῖς τῆς δυναστείας τῶν Πτολεμαίων οἱ μετὰ τὸν δεύτερο ἦταν φρενοβλαβεῖς, ἐπειδὴ ὁ Πτολεμαῖος Β’ ὁ Φιλάδελφος παντρεύτηκε τὴν ἀδερφή του Ἀρσινόη. μὲ τέτοιους φαντασιωτικοὺς θεοὺς σὰν τὸν Δία, ποὺ παντρεύτηκε τὶς δυὸ ἀδερφές του, πῶς νὰ μὴν ἀποκτήσουν καὶ οἱ σημερινοὶ νεόκοποι εἰδωλολάτρες ἕνα τόσο ὡραῖο DNA μὲ «ἀρχαῖο πνεῦμα ἀθάνατο, ἁγνὸν πατέρα»; πολὺ «ἁγνόν». ὁ Παλαμᾶς εἶπε τὸ «ἁγνὲ πατέρα», ἐννοώντας ὅτι οἱ Ἕλληνες, ὅπως ὁ ἴδιος νὰ ποῦμε, δὲν εἶναι παιδιὰ των πατέρων τους Χριστιανῶν Βυζαντινῶν, ἀλλὰ κατ̉ εὐθεῖαν τῶν εἰδωλολατρῶν πάππων τους, ποὺ δὲν εἶχαν μολυνθῆ ἀπὸ τὴ Χριστιανικὴ πίστι. προφανῶς σὲ κάποιο ὑπόγειο τοῦ παρθενῶνος τῶν Ἀθηναίων οἱ ἀρχαῖοι μας εἰδωλολάτρες «ἁγνοὶ κι ὁλόαγνοι πατέρες» ἄφησαν τ̉ αὐγά τους, κι ἔπειτα ὁ Παλαμᾶς καὶ οἱ σημερινοὶ νεόκοποι εἰδωλολάτρες τὰ βρῆκαν μὲ ἀνασκαφές, τὰ ἔβαλαν σὲ κλωσσομηχανή, κι ἔβγαλαν τοὺς σημερινοὺς Ἕλληνες μὲ τὸ «ἁγνὸ» DNA τῶν προγόνων τους. φαίνεται δὲ ἡ ἀνόθευτη φρενοβλάβειά τους, ποὺ μαρτυρεῖ ὅτι αὐτοὶ τοὐλάχιστο παρέκαμψαν τὸ νοθευμένο DNA τῶν Χριστιανῶν Βυζαντινῶν πατέρων τους˙ ἀτόφια φρενοβλάβεια, οἰκολογική. (νὰ προσθέσω ἐδῶ καὶ ὅτι ἡ λέξι πνεῦμα –«ἀρχαῖο πνεῦμα ἀθάνατο»‒ μὲ τὴ σημασία ποὺ λέγεται ἐδῶ δὲν εἶναι λέξι ἑλληνικὴ ἀλλ̉ ἑβραϊκὴ καὶ βιβλική˙ τῆς Π. Διαθήκης. στὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ σημαίνει μόνο «ἄνεμος» καὶ «ἀνάσα». ὁ Παλαμᾶς φυσικὰ δὲν μποροῦσε νὰ τὸ ξέρῃ αὐτό, ἐπειδὴ μόλις ποὺ εἶχε βγάλει τὸ γυμνάσιο, ὡς κακὸς μαθητὴς μάλιστα καὶ πολὺ καθυστερημένος. γι̉ αὐτὸ καὶ στὰ ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον ἄμετρα ποιήματά του λέει ἄφθονες ἀρλοῦμπες, ποὺ δείχνουν ἄνθρωπο κατ̉ ἐξοχὴν ἀγράμματο καὶ ἀμαθῆ).

Θὰ μάθουν ἀπὸ μένα οἱ σημερινοὶ νομιμοποιημένοι νεόκοποι εἰδωλολάτρες ὅτι μποροῦν νὰ εἶναι καὶ κίναιδοι κι ἀρσενοκοῖτες κι ἐπαμφοτερίζοντες (μπινέδες), ἐπειδὴ οἱ δικοί τους ἀρχαῖοι θρῆσκοι, ὅπως οἱ Αἰσχύλος Σοφοκλῆς Εὐριπίδης Σωκράτης Πλάτων Δημοσθένης, ἦταν τέτοιοι, καὶ οἱ θεοί τους Ὑάκινθος Διόνυσος Ἴακχος Ἄδωνις ἦταν κίναιδοι. μποροῦν δὲ νὰ εἶναι ὡς ἀρσενοκοῖτες καὶ παιδερασταὶ ἐπιβήτορες ἀνηλίκων ἀγοριῶν, ὅπως ἦταν τέτοιοι τόσο οἱ θεοί τους Ζεὺς Ποσειδῶν Ἀπόλλων κλπ., ποὺ ἀσελγοῦσαν σοδομιτικὰ στοὺς κιναίδους των Γανυμήδη Πέλοπα Ὑάκινθο κλπ., ὅσο καὶ οἱ ἄνθρωποί τους, ὁ Σόλων ποὺ ἀσελγοῦσε, ὅπως κοκορεύεται ὁ ἴδιος στὰ ποιήματά του, σὲ ἀνήλικα ἀγόρια καὶ στὸν ἐξάδερφό του Πεισίστρατο, ὁ Σωκράτης, ὁ Αἰσχύλος, ὁ Σοφοκλῆς, ὁ Εὐριπίδης ποὺ μαστίγωνε κιόλας τ̉ ἀγόρια του μέχρι νὰ κοντεύουν νὰ πεθάνουν, κι ὁ Λεωνίδας, καὶ οἱ 300 του, καὶ ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ Σπαρτιᾶτες ποὺ δὲν προσέφεραν ποτὲ τίποτε στὴν Ἑλλάδα καὶ στὰ γράμματα παρὰ μόνο τὸ ὅτι μόνον αὐτοὶ εἶχαν γιὰ 350 χρόνια ῥαγιᾶδες ἕνα ἑλληνικὸ φῦλο, τοὺς Μεσσηνίους, κι ὁ Ἐπαμεινώνδας μὲ τὸν Πελοπίδα ποὺ ἦταν κιναιδικὸ ζευγάρι, καὶ ὅλος ὁ ἀήττητος λεγόμενος ἱερὸς λόχος ποὺ ἦταν ζεύγη κιναιδαριοῦ καὶ ποὺ ὁ δεκαοχτάχρονος Μ. Ἀλέξανδρος ὡς ἀξιωματικὸς τοῦ πατέρα του τοὺς κατέσφαξε ὅλους μέσα σὲ μία ὥρα σὲ μάχη, καὶ πολλοὶ ἄλλοι εἰδωλολάτρες πρόγονοί μας.

Θὰ μάθουν ὅτι μποροῦν νὰ εἶναι καὶ κτηνοβάτες, ὅπως οἱ θεοί τους Ζεὺς Πᾶν Βορέης καὶ Ποσειδάων, καὶ οἱ γυναῖκες των μποροῦν νὰ βατεύωνται ἀπὸ ζῷα, ὅπως οἱ γυναῖκες τῆς σιχαμερῆς μυθολογίας των Εὐρώπη Πασιφάη Λήδα καὶ ἄλλες. τὴν Εὐρώπη μάλιστα, καθὼς πηγαίνει νὰ βατευτῇ μὲ τὸν ταῦρο τὴν ἔχουμε καὶ στὸ νόμισμα τῶν 2 εὐρωπίων. μὴν τὸ ῥίχνετε σὲ δίσκο ἐκκλησίας.

Θὰ μάθουν ὅτι μποροῦν νὰ εἶναι πόρνοι καὶ μοιχοὶ καὶ ψεῦτες καὶ κλέφτες καὶ δολοφόνοι, ὅπως ἦταν σχεδὸν ὅλοι οἱ θεοί τους.

Θὰ μάθουν ὅτι μποροῦν νὰ κάνουν ἀνθρωποθυσίες ὅπως ὁ Ἀγαμέμνων κι ὁ Κατσούλας, μποροῦν καὶ ν̉ ἀνθρωποφαγοῦν τελεστικῶς ὡς καννίβαλοι, ὅπως ἔκαναν οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες εἰδωλολάτρες, κι ὅπως τοὺς παρώτρυναν σὲ φρεσκάρισμα τοῦ σεμνοῦ αὐτοῦ θεσμοῦ τόσο ὁ Εὐριπίδης στὶς μυσταγωγικώτατες Βάκχες του, ὅπου τρεῖς ἀδερφὲς κατασπαράζουν καὶ τρῶνε ζωντανὸ κι ὠμὸ τὸ γιὸ τῆς μιᾶς ἐπάνω στὴν ἱερὴ θεοφορία τους, ὅσο κι ὁ φιλόσοφος Διογένης ὁ κυνικός, ἐκεῖνος ὁ ἐνάρετος μὲ τὸ φανάρι ποὺ δὲν ἔβρισκε ἄλλον ἐνάρετο σὰν τὴν ἀνθρωποφάγο μούρη του ( Διογένης Λαέρτιος 6,73).

Θὰ μάθουν ὅτι οἱ θεοί τους ἦταν καὶ τέρατα μὲ 50 κεφάλια κι 100 χέρια ὅπως οἱ ἑκατόγχειρες, καὶ μὲ ἀνθρωποφάγα ἔνστικτα καὶ δαγκάνες δεινοσαύρων καὶ μὲ τὸ κάτω μισό τους φίδι, καὶ στὸ κεφάλι τους βόδια μὲ κέρατα, καὶ ἄλλα τέτοια μὲ τὰ ὁποῖα θὰ μποροῦν κι αὐτοὶ νὰ κατουριοῦνται ἀπὸ τὸ φόβο τους καὶ τὰ παιδιά τους νὰ φοβερίζουν, ὅταν δὲν τρῶν τὸ φαγητό τους. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

απο το Φιλολογκους

9 σχόλια:

  1. Απ αυτό το αίσχος της ειδωλολατρείας μας γλύτωσε το φως του Χριστού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΑΓΝΟ DNA ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    - Στην ομηρική εποχή, όταν η σύζυγος ήτανε στείρα ή έκανε μόνο κορίτσια, ο σύζυγος εξασφάλιζε αρσενικούς απογόνους με μια από τις παλλακίδες του.
    - Ο Γανυμήδης είναι η ερωμένη του Δία και όχι μόνον οινοχόος (20η ραψωδία Ιλιάδας)
    - Ο Δίας παντρεύτηκε την αδελφή του Ήρα.
    - Ο Αισχύλος στους "Μυρμιδόνες" παρουσιάζει τον έρωτα του Αχιλλέα προς τον Πάτροκλο.
    - Ο Σοφοκλής στη "Νιόβη" παρουσιάζει τον έρωτα των αγοριών.
    - Τον έρωτα Αχιλλέα-Πατρόκλου αναφέρει ο Πλάτωνας στο Συμπόσιο (180α).
    - Αναφέρεται επίσης ο έρωτας Θησέα-Πειρίθου.
    - Η παιδεραστία υμνήθηκε και από τον Πλάτωνα, που θα την χρησιμοποιήσει σαν σημείο αναγκαίας αφετηρίας για την φιλοσοφική ανάβαση προς τη γνώση του Είναι.
    - Οι Πέρσες έμαθαν για τους έρωτες με αγόρια από τους ΄Έλληνες (Ηρόδοτος 1.135).
    - Ο Ξενοφώντας λέει στον Κύρο, ότι το κρεββάτωμα με ένα νέο είναι "ελληνική συνήθεια" (Κύρου Παιδεία 11, 2, 28).
    - Υπερασπιστής του έρωτα των αγοριών (Λουκιανού "Οι Έρωτες").
    - Περιγραφή χαϊδέματος και αγκαλιάσματος ολόγυμνων αγοριών στις παλαίστρες (Πλουτάρχου: "Ερωτικός" 751).
    - Ο Πεισίας απέτρεπε από τον γάμο τον εραστή του Βάκχονα (Πλουτάρχου "Ερωτικός).
    - Ο Ιπποθάλπης έχει ερωμένο τον Λύση (Πλάτωνος "Λύσις" 204) και τραγουδάει για το γεννητικό του όργανο.
    - Οι πολεμικοί λαοί, Βοιωτοί, Λακεδαιμόνιοι και Κρήτες δόθηκαν στον έρωτα των αγοριών (Πλουτάρχου "Ερωτικός").
    - Οι Κρήτες θεωρούσαν ντροπή για ένα αγόρι από καλή οικογένεια να μην έχει βρει έναν εραστή.
    - Στην Βοιωτία, άντρας και παιδί ενώνονταν μ’ έναν αληθινό γάμο (Ξενοφώντας: "Λακεδαιμονίων Πολιτεία").
    - Στη Σπάρτη τα παιδιά φτάνοντας στα δώδεκα χρόνια τους και έχοντας καλή φήμη, έβρισκαν τους εραστές, που τους αφοσιώνονταν (Πλούταρχος: "Βίος του Λυκούργου" 17-18).
    - Ερωτικό επίγραμμα: "Ποθητή είναι η δροσεράδα του 12χρονου παιδιού, αλλά εκείνου που είναι 13 χρόνων είναι πιο αξιαγάπητη. Πιο γλυκό είναι ακόμη το ερωτικό άνθος που ανοίγει στα 14 χρόνια, κι’ όλο και πιό γοητευτικό εκείνο των 15. Τα 16 χρόνια είναι η θεϊκή ηλικία. 17 δε θα μπορούσα να το πω: μονάχα ο Δίας έχει αυτό το δικαίωμα".
    - Ο Ευριπίδης λέγει στον ωραίο Αγάθωνα, που του είχαν πια φυτρώσει γένια, φιλώντας τον και χαϊδεύοντάς τον: "Η ομορφιά μένει ομορφιά ακόμη και στο φθινόπωρό της" (Πλουτάρχου: "Ερωτικός" 770).
    - Ο Αγάθωνας, που ο Αριστοφάνης στις "Θεσμοφοριάζουσες" αναφέρει σαν "γυναικωτό" είχε έναν πολύκαιρο δεσμό με τον Παυσανία.
    - "Μήτε άλλοτε, μήτε ποτέ άλλοτε περιφρόνησα τις ερωτικές ηδονές, το αναγνωρίζω. Να αγαπάς τους καλοφτιαγμένους και με ευπρεπή ήθη νέους, να το κύριο γνώρισμα μιάς ευαίσθητης και γενναιόδωρης ψυχής" (Αισχίνης: "Κατά Τιμάρχου" 136-137).
    - Μια μέρα ο Σοφοκλής 66 χρονών είχε οδηγήσει έξω από τα τείχη των Αθηνών ένα ωραίο αγόρι για να το απολαύσει. Το αγόρι άπλωσε στο χορτάρι τον άθλιο μανδύα του και σκεπάστηκαν και οι δύο με τον ζεστό, πολυτελέστατο, μάλλινο μανδύα του ποιητή. Όταν έγινε η δουλειά, το αγόρι άρπαξε τον μανδύα του Σοφοκλή και τόβαλε στα πόδια, αφήνοντάς του το δικό του" (Αθήναιος ΧΙΙΙ, 605).
    - Ο Περικλής επέπληξε τον Σοφοκλή για την παιδεραστική συμπεριφορά του.
    - Εκτός του Δία παιδεραστής ήτανε και ο Απόλλωνας.
    - Ο Πλάτωνας στο "Συμπόσιο" περιγράφει "καθετί, που κάνουν οι εραστές για το παιδί που λατρεύουν" (183A).
    - Οι εραστές είναι βαθειά συγκινημένοι και αναστατωμένοι με μόνη τη θέα ενός αντικειμένου του πολυαγαπημένου τους (Πλάτωνος: "Φαίδρος" 73).
    - Ο Κριτόβουλος περιγράφει με έμφαση το βαθύ του αίσθημα για το νεαρό Κλεινία (Ξενοφώντα "Συμπόσιο").
    - Ο Άνυτος (μέλλοντας κατήγορος του Σωκράτη) είχε ερωτευθεί τον ωραίο Αλκιβιάδη (Πλούταρχος: "Ερωτικός" 762).
    - "Ο Λυσίθεος δηλώνει πως λατρεύει τον Μικίονα ανάμεσα σε όλα τα αγόρια της πόλης, γιατί είναι θαρραλέος" (Επιγραφή του 5ου αιώνα π.Χ. στην Ακρόπολη). ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανοίγετε μέγα θέμα και μας βάζετε σε πειρασμό, αλλά ας μη μιλήσουμε για κάποια φαινόμενα ιερών ταμπού, φυλακτών, αλλά και "κουσουριών" όχι των δωδεκαθειστών αλλά των δικών μας. Αντί σχολίου λοιπόν, Πράξεις των Αποστόλων κεφ. 19 και ο νοών νοείτω.

    24. Κάποιος ὀνομαζόμενος Δημήτριος χρυσοχόος, ὁ ὁποῖος ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΝΑΟΥΣ ΑΡΓΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ, ΕΔΙΝΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΤΑΣ ΟΧΙ ΟΛΙΓΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΝ.

    25 Αὐτὸς τοὺς συγκέντρωσε μαζὶ μὲ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΑΥΤΗΣ καὶ τοὺς εἶπε, «Ἄνδρες, γνωρίζετε καλὰ ὅτι ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΝ ΑΥΤΗΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΜΑΣ,

    26 καὶ βλέπετε καὶ ἀκοῦτε ὅτι ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΥΛΟΣ ἕπεισε καὶ μετέστρεψε ἀρκετὸν κόσμον ὄχι μόνον τῆς Ἐφέσου ἀλλὰ σχεδὸν ὅλης τῆς Ἀσίας μὲ τὸ νὰ ΛΕΓΗ ΟΤΙ ΘΕΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ.

    27 Ὄχι μόνον δὲ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ νὰ δυσφημισθῇ ἀλλὰ καὶ ὁ ναὸς τῆς μεγάλης θεᾶς Ἀρτέμιδος νὰ περιφρονηθῇ καὶ νὰ χάσῃ τὴν μεγαλοπρέπειάν της, αὐτὴν τὴν ὁποίαν ὅλη ἡ Ἀσία καὶ ἡ οἰκουμένη λατρεύει».

    28 Ὅταν ἄκουσαν αὐτὰ ὠργίσθησαν καὶ ἐφώναζαν λέγοντες, «Μεγάλη ἡ Ἄρτεμις τῶν Ἐφεσίων».

    29 Καὶ ἦτο ὅλη ἡ πόλις γεμάτη ταραχὴν καὶ ΩΡΜΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ εἰς τὸ θέατρον, σύροντες μαζί τους τὸν Γάϊον καὶ τὸν Ἀρίσταρχον, Μακεδόνας, συνοδοιπόρους τοῦ Παύλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο σχολείο ο δάσκαλος και στα κηρύγματα ο π.Αυγουστίνος έλεγαν για τους εκ των τριών ιεραρχών, Μ.Βασίλειο και Γρηγόριο Θεολόγο αλλά και τον ιερό Χρυσόστομο, που σπούδασαν οι μεν δύο πρώτοι στην ειδωλολατρική Αθήνα, ο δε τρίτος στην ειδωλολατρική Αντιόχεια ότι "δεν ήξεραν άλλο δρόμο απο εκείνο που πάει στην Εκκλησία και στη Σχολή τους". Γιατί μας το τόνιζαν; Τώρα καταλαβαίνω.

    Ξέροντας ότι κάποτε θα μαθαίναμε τα αίσχη των προγόνων μας, ήθελαν να είμαστε βέβαιοι ότι οι τρείς ιεράρχες δε συμμετείχαν στα τότε κοινωνικώς αποδεκτά έθιμα και συνήθειες της Αθήνας και Αντιόχειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι όμως υπάρχουν και νόμοι της αρχαίας Ελλάδος όπως ο 332 του Σόλωνα στο βιβλίο 5 κεφάλαιο 5 που όχι μόνο ποινικοποιεί την ομοφυλοφιλία αλλά και στερεί απ τα αξιώματα τους υποπεσόντας στην αισχρή πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα δεν λέει ο συγγραφέας ότι οπωσδήποτε όλοι οι Έλληνες ήταν ομοφυλόφιλοι, παιδεραστές και πόρνοι! Αναφέρεται στους θεούς όσων πίστευαν βέβαια σε αυτούς, και στην επικρατούσα κατά εποχές και τόπους, αντίληψη και τρόπους λατρείας. Ο Αριστοτέλης π.χ. ήταν επιστήμονας και δεν ήταν ομοφυλόφιλος ούτε παιδεραστής.
    Αν κάποιος δεν ήθελε να εκφράσει το σεβασμό στη θεά Αφροδίτη, συνουσιαζόμενος με μια ιερό-δουλη υποτακτική του ναού, μάλλον ήταν άθεος της εποχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρακτηριστικά ο 322 νόμος του Σόλωνα απαγορεύει στους κιναίδους να γίνουν μέλη του σώματος των 9 αρχόντων,να γίνουν ιερείς,συνήγοροι του λαού,κήρυκες πολέμου,να εισέρχονται σε δημόσιους ναούς,να περπατούν στη δημόσια αγορά.Υπό προυποθέσεις επιβάλλεται και η ποινή του θανάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νόμος 332 βιβλ.5 κεφ.5 του Σόλωνα (σχόλιο 28/12 7:34 μ.μ.

    Μάλλον αναφέρεται σε επί χρήμασι πορνεία μεταξύ ανδρών, όπου ο ένας πληρώνει τον άλλο, και όχι σε άνευ χρημάτων ή αλλης αμοιβής ερωτική παρά φύσιν πράξη μεταξύ ανδρών. Δηλαδή όποιος γίνεται εταίρος, δηλ. αρσενική πόρνη, δεν δικαιούται να καταλάβει κάποια αξιώματα. Οι ειδικοί θα μας πουν.
    Επίσης υπάρχει νόμος που καταδικάζει τον βιασμό παιδιού ή νέου. Αλλά η ερωτική σχέση με τη θέληση του νέου, είναι αποδεκτή.

    Σημειωτέον ότι κάποιοι αμφισβητούν τα περί ομοφυλοφιλίας και παιδεραστίας και ιερών πορνών (ιεροδούλων) κ.ά. στην ειδωλολατρική Ελλάδα, και μιλάνε για ... συνουσία πνευματική!

    Για να δείτε πώς το τεκμηριώνουν:

    Ας αναλύσουμε γραμματικά την λέξη "ΕΡΩΣ"

    Ε= Εκπορευόμενη Δύναμις (του φωτός)

    Ρ= Ροή πρωτίστως Φωτοενεργειών, υστέρως δε πάσα άλλη ροή

    Ω= Ο πλανήτης - γήινο πεδίο

    Σ= Το εσωτερικόν θεώμενον

    Η λέξη Ε+Ρ+Ω+Σ είναι η Ροή της δύναμης του φωτός (ζωής-γνώσης) από το σύμΠΑΝ προς το γήινο πεδίο και μέσα στο Άδυτον του εαυτού μας.

    Στην θεογονία του Ησιόδου ο ΈΡΩΣ είναι μια από τις 3 αρχές (Χάος, γαία, Έρως). Το φως εσωκλείει την γνώση, την ζωή, το κάλλος, την ομορφιά, την γαλήνη, την ευτυχία, την αγαθότητα, την αγάπη, την αρμονία κ.α.. Έρως δεν είναι μόνο αυτό που υπάρχει μεταξύ ενός Άνδρα και μιας Γυναίκας εφόσον ΧΑΟΣ ΓΑΙΑ ΕΡΩΣ προϋπάρχουν του ανθρώπου. ΕΡΩΣ υπάρχει μεταξύ του σύμπαντος προς την γαία, της αρμονίας της φύσης π.χ. βροχή και βλάστηση, ακόμα σε συνδυασμό και με το ανθρώπινο στοιχείο, π.χ. ενός ανθρώπου και ενός όμορφου απογεύματος ή ηλιοβασιλέματος, γενικότερα κάθε τι που προσφέρει αρμονία άρα και ευδαιμονία. Μια πτυχή του Έρωτος είναι και αυτή η αρμονία μεταξύ ανδρός και γυναικός η οποία αποφέρει την ιερή γέννεση. Η αρμονία αυτή πηγάζει από την δυαδικότητα του 0/1, Αρσενικού (1) και του Θηλυκού (ο). το 0/0 ή 1/1 δεν γεννά, διότι είναι συμπαντική δυσαρμονία. Η λέξη λοιπόν "Έρως" δεν σημαίνει κάτι αφροδισιακό (σεξουαλικό) αλλά μια ανώτερη πνευματική κατάσταση, μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η λέξη Ιερέας προέρχεται από εκεί.

    Σας έπεισαν;

    Μάλλον όχι, ο Κ. Σιαμάκης ξέρει τι λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ομοφυλοφιλία δεν είχε θεσμοθετηθεί στην αρχαία Ελλάδα όπως δυστυχώς θεσμοθετήθηκε σε κάποια δήθεν χριστιανικά κράτη στα νεότερα χρόνια και όπου να ναι θεσμοθετείται και στη χώρα μας.Τότε κυριαρχούσε το σκοτάδι της ειδωλολατρείας και οι άνθρωποι είχαν και κάποια ελαφρυντικά.Τώρα 2000 και πλέον χρόνια μετά τη γέννηση του Χριστού ποια ελαφρυντικά άραγε έχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου