Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011


ν ννοετε ατ πο λέτε,

Σεβασμιώτατε κ. ερεμία, τότε


πικίνδυνοι, παναιρετικοί «λύκοι»


Πάπας κα Πατριάρχης



του Θεολόγου κ. Παν. ΣΗΜΑΤΗ



Στ Πρωτοχρονιάτικο Μήνυμα το Μητροπολίτου Γόρτυνος κα Μεγαλοπόλεως ερεμία κα στν §6, διαβάζουμε:

«Κα “μέσ’ στν νεμοζάλη ο λύκοι χαίρονται”, λέγει λαός μας.

Κα ποιοί εναι ο λύκοι;

Ο αρετικοί.

Στν ποχή μας κινδυνεύουμε περισσότερο π δύο αρέσεις.

π τν παπισμ κα τν οκουμενισμό. ποχρεομαι, χριστιανοί μου, σν ποιμένας σας, ν σς νημερώσω καθαρ κα ν σς πω:

παπισμς εναι αρεση κα οκουμενισμς εναι παναίρεση».

Δηλώνετε, Σεβασμιώτατε, πς «Οκουμενισμς εναι παναίρεσις».

Πολ σωστά.

Θ κάνουμε κα σ σς τν ρωτήση που πευθύναμε προσωπικ στον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. ερόθεο, τν μητροπολίτη Πειραις κ. Σεραφείμ, λλ κα σ λη τν ερ Σύνοδο (κα πάντηση δν πήραμε): φόσονπως λέτεπάρχει χι πλς αρεση, λλ παναίρεση, τότε πρέπει να πάρχουν κα αρετικοί.

Κάποιοι, μάλιστα, χουν κατονομάσει τος αρετικος κα μ κείμενα χουν παρουσιάσει τς αρετικς δοξασίες τους.

Κι ατο πο κατονομάζονται ς αρετικοί, χουν τν βαθμ το πισκόπου.

λλ (φόσον εναι παν-αρετικο) σφαλς εναι ψευδεπίσκοποι κα ρακατεφημισμνπίσκοποι.

σες, μως, ο καλο πίσκοποι, γιατ δν τος κατονομάζετε;

Μήπως τος πονοετε μμεσα;

Κι ν ναί, γιατί δν τος κατονομάζετε;

Λόγ συναδελφικότητος, μήπως φοβάστε τς συνέπειες;

Τότε, πόσο μιμεσθε τος γίους;

Κα πόσο προστατεύετε (ς χετε καθκον) τος πιστος π τν συναναστροφ μ τος αρετικούς;

τσι καναν ο γιοι Πατέρες;

ν δεν μπορετε να σηκώσετε τ βάρος τς πισκοποπικς διότητος, γιατί δεν παραιτεστε;

Σς ξαναρωτμε:

πατριάρχης Βαρθολομαος, μητροπολίτης Περγάμου ωάννης, μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος (γι ν περιοριστ σ μερικος ρθόδοξουςποιμένες) χουν καταγγελθε ς αρετικοί, σύμφωνα μ τ λόγια κα τ ργα τους.

σες, ς πίσκοπος κα καθηγητς πανεπιστημίου, μπορετε ν μς παντήσετε, ν εναι αρετικ τ λόγια κα τ ργα τους;

Κι ν δν εναι ατο αρετικοί, τότε πρέπει ν μς ποδείξετε ποιο λλοι εναι·

ν μς ποδείξετε κείνους πο γονται τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο;

πάρχει, κ. καθηγητά, αρεση χωρς αρετικούς; πάρχει, Σεβασμιώτατε ορίστη κα κέφαλη αρεση;

Μ τ ν λέτε, τσι γενικ κα όριστα, πς πάρχει αρεση, σ τίποτα δν σς στοιχίζει κα κανένα δν βοηθτε.

Κα σφαλς τότε, σχύει διαπίστωσή σας πς ν « ερατικ ξουσία... δν εναι εσυνείδητη καί θυσιαστικ στν ποστολή της τό ποτέλεσμα εναι τι λο τ σμα (δ τς κκλησίας) νά καταρρέει».

Τολμεστε λοιπόν, Σεβασμιώτατε, κι σες κα ο λλοι καλο πίσκοποι ν θέσετε τν δάχτυλόν σας «πί τν τύπον τν λων», ν κάνετε να βμα παραπέρα.

προτροπή σας γι μετάνοια θ εναι ελικρινής, ν δώσετε πρτος τ καλ παράδειγμα τς «μολογίας» κατονομάζοντας τος αρετικούς.

Τότε «θ νημερώσετε καθαρ» τος πιστούς, τότε κι σες θ γιορτάσετε μ συχη τν συνείδησή σας κα σ μς θ δώσετε τν χαρά, τι νας τουλάχιστον πίσκοπος βαδίζει στχνάρια τν μολογητν γίων πισκόπων.


9 σχόλια:

  1. Η "δήλωση", μια μορφή ομολογίας, είναι προτιμώτερη από τη "μἠ δήλωση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλή χρονιά, αν και,όως πάμε ΔΕΝ τη βλέπω!Όσο για τον Ιερεμία είναι κι αυτός ΕΡΑΣΤΗΣ της καρέ-
    κλας,αφού σε μεγάλη σχετικά ηλικία αναδείχθηκε επίσκοπος!Έτσι γράφει "εκ του ασφαλούς"χωρίς να αποκαλύπτει πρόσωπα και καταστάσεις,γιατί,όπως
    ΟΛΟΙ θα έχει κι αυτός τα "αμαρτήματά"του!!Να εί-
    σαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ κ. Οδυσσέα ότι και για τους 100 περίπου δεσποτάδες υπάρχουν ΡΑΜΜΑΤΑ για τις γού-
    νες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα αληθινά, περιμένετε κύριοι, να κατονομάσει ο Γόρτυνος τον πατριάρχη. Αυτός που θερμοπαπαρακαλούσε τον Πατριάρχη να περάσει και από την μητρόπολή του, όταν πήγε στην Τρίπολη; ο πατριάρχης τον αγνόησε-τιμώρησε και δεν πήγε, οι τοπικοί παράγοντες τάβαλαν με τον Γόρτυνος, αυτός πήρε πίσω την υπογραφή για την Ομολογία... Αυτός είναι ο Γόρτυνος. Σαν τους Έλληνες που επί Τουρκοκρατίες γίνονταν μουσουλμάνοι για κάποιο όφελος. Αυτὀς να εναντιωθεί στον Βαρθολομαίο; Τι λέτε, κύριοι! Άλλοι κι άλλοι, πριν γίνουν επίσκοποι ήσαν λέοντες, κι όταν έγιναν έκαναν απόλυτη υπακοή στο Φανάρι ή τον Αρχιεπίσκοπο, έγιναν δηλ. ανθρωπάκια, κι αυτός που ήταν ανέκαθεν ανθρωπάκι, θα υψώσει κεφάλι. Τι λέτε, αγαπητοί μου. Μας διασκεδάζετε. Νάστε καλά και Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητε ετσι ειναι ολοι τους, δεν εχουν το σθενος και την δυναμη των Εσφιγμενιτων πατερων και των ΓΟΧ που ομολογησαν, εσεις μαλιστα ειπατε αρκετα για τους γραφικους Παλαιοημερολογιτες και πηρατε και την δεουσα απαντηση απο τον Αδελφο Βασιλειο Σακα,Εσεις γιατι δεν λετε για τους Εσφιγμενιτες, ειναι σχισματικοι οπως το θελει ο Αιρετικος Πατριαρχης η οχι, ομολογηστε και εσεις, αδελφε.
    Καλα Χριστουγεννα.
    Ενας γραφικος Παλαιοημερολογιτης που εσεις του προσαψατε τον τιτλο χωρις να το θελει. Αγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΠΙΚΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ «ΣΥΝΟΨΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»
    Και κατά το ιδιόβουλο του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄
    ΒΑΤΙΚΑΝΟ 28.6.2005

    Παράγραφος 16: «Το καθήκον να ερμηνεύει αυθεντικά αυτή την παρακαταθήκη της πίστης ανήκει στο μόνο ζωντανό Διδακτικό Σώμα της Εκκλησίας, δηλαδή στο Διάδοχο του Αποστόλου Πέτρου, ο οποίος είναι ο Επίσκοπος Ρώμης, και στους Επισκόπους που βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του. Στο Διδακτικό Σώμα της Εκκλησίας, το οποίον υπηρετώντας το Λόγο του Θεού έχει το βέβαιο χάρισμα της αλήθειας, ανήκει επίσης το καθήκον να καθορίζει τα δόγματα, τα οποία είναι οι διατυπώσεις των αληθειών που περιέχονται στη θεία Αποκάλυψη. Αυτή η εξουσία επεκτείνεται επίσης και στις αλήθειες που αναγκαστικά συνδέονται με την Αποκάλυψη».

    Παράγρ. 76: «το προπατορικό αμάρτημα, μέσα στο οποίο όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται, είναι η κατάσταση στερήσεως της πρωταρχικής αγιότητας και δικαιοσύνης. Είναι μια αμαρτία την οποίαν εμείς «συνήψαμε», χωρίς να «διαπράξουμε». Είναι μια κατάσταση γεννήσεως και όχι μια προσωπική πράξη. Εξαιτίας της κοινής προέλευσης όλων των ανθρώπων, η προπατορική αμαρτία μεταδίδεται στους απογόνους του Αδάμ με την ανθρώπινη φύση, «όχι από μίμηση αλλά από μετάδοση». Αυτή η μετάδοση παραμένει ένα μυστήριο που δεν μπορούμε να καταλάβουμε πλήρως».

    Παρ. 136: Πιστεύω στο Άγιο Πνεύμα σημαίνει ομολογώ το τρίτο Πρόσωπο της Αγιότατης Τριάδας, το οποίον εκπορεύεται από τον Πατέρα και από τον Υιό και «λατρεύεται και δοξάζεται μαζί με τον Πατέρα και τον Υιό». Το Πνεύμα «στάλθηκε στις καρδιές μας» (Γαλ. 4. 6), ώστε να λάβουμε τη νέα ζωή των παιδιών του Θεού».

    Παρ. 162: «Η μοναδική Εκκλησία του Χριστού, ως συντεταγμένη και οργανωμένη κοινωνία μέσα στον κόσμο, ενυπάρχει (subsistit in) στην Καθολική Εκκλησία, που κυβερνάται από τον Διάδοχο του Αποστόλου Πέτρου και από τους Επισκόπους που βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του. Μονάχα μέσω αυτής μπορεί να αποκτηθεί η πληρότητα των μέσων σωτηρίας, διότι ο Κύριος εμπιστεύθηκε όλα τα αγαθά της Νέας Διαθήκης μονάχα στο Σύλλογο των Αποστόλων, του οποίου κεφαλή είναι ο Απόστολος Πέτρος».

    Παρ. 182: «Ο Πάπας, Επίσκοπος Ρώμης και Διάδοχος του Αποστόλου Πέτρου, είναι η διηνεκής ορατή αρχή και το θεμέλιο της ενότητας της Εκκλησίας. Είναι ο αντιπρόσωπος του Χριστού, κεφαλή του συλλόγου των Επισκόπων και Ποιμένας όλης της Εκκλησίας, πάνω στην οποία, από θεϊκό ορισμό, έχει εξουσία πλήρη, ύπατη, άμεση και παγκόσμια».

    Παρ. 185: «Το αλάθητο εφαρμόζεται όταν ο Ρωμαίος Ποντίφηκας, δυνάμει της εξουσίας του ως ύπατου Ποιμένα της Εκκλησίας ή ο σύλλογος των Επισκόπων σε κοινωνία με τον Πάπα, προπάντων όταν είναι συναθροισμένος σε μια Οικουμενική Σύνοδο, διακηρύττουν με μια οριστική πράξη μια διδασκαλία που αφορά την πίστη ή την ηθική, και επίσης όταν ο Πάπας και οι Επίσκοποι, στην τακτική τους Διδασκαλία, συμφωνούν στο να προτείνουν μια διδασκαλία ως οριστική. Σ’ αυτές τις διδασκαλίες ο κάθε πιστός οφείλει να ομοφωνεί με τον σεβασμό της πίστης».

    Παρ. 210: «Το καθαρτήριο είναι η κατάσταση εκείνων που πεθαίνουν ευρισκόμενοι στη φιλία του Θεού, αλλά, αν και είναι βέβαιοι για την αιώνια σωτηρία τους, έχουν ανάγκη καθαρμού, για να μπουν στην αιώνια ευτυχία».

    Αν, τα ανωτέρω αναφερόμενα είναι αιρετικά δόγματα και όμως εμείς εξακολουθούμε να διαλεγώμαστε, τότε απλώς ματαιοπονούμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκεῖ πού ἔφθασαν τά πράγματα σήμερα, οἱ ἐχέφρονες βλέπουν ὅτι ἡ μόνη λύσις = ἡ μόνη διέξοδος ἀπό τά ἀδιέξοδα τῶν ἀλλεπαλλήλων κρίσεων εἶναι ἡ ἐπιστροφή ὅλων μας εἰς τήν πρό τοῦ 1920 - 1924 ἐκκλησιαστικήν κατάστασιν, διά νά μή εἴπωμεν εἰς τήν πρό τοῦ 1833, καί ἐκεῖθεν νά ἀναζητήσωμεν καί νά βαδίσωμεν τόν δρόμον πού ὁδηγεῖ στήν πρωτεύουσα τοῦ Κράτους μας τήν Κωνσταντινούπολι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ αδελφέ του Πατρίου:

    Μας έχεις ζαλίσει με τον αδελφό Βασίλειο Σακκά.

    Ο Β. Σακκάς είναι ο πρώτος που ανέδειξε το θέμα του Οικουμενισμού το 1980 σε επιστολή του στον Μόντρεαλ Βιτάλιο της Ρώσικης Εκκλησίας Διασποράς.

    Ο Β. Σακκάς υπήρξε πρεσβύτερος της Ρώσικης Εκκλησίας Διασποράς και λειτουργούσε στη Γαλλία. Ανακάλυψε, ότι ο Επίσκοπος, που τον χειροτόνησε, τον είχαν χειροτονήσει δυο Επίσκοποι, ένας του Παλαιού κα ένας του Νέου. Θεώρησε τη χειροτονία του άκυρη και παρετήθηκε της ιερωσύνης. Έκτοτε προσεχώρησε στους Ματθαιϊκούς, στον κλάδο της Κύπρου, υπό τον Σεβαστιανό.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως, εχέφρονες επίσης, θα έπρεπε να εξετάσουν και άλλες εναλλακτικές διεξόδους; Προ του 1833 Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρος, Κρήτη, νησιά, δεν θυμάμαι αν και η Θεσσαλία, κ.λπ. ήταν εδάφη άλλης χώρας, της οποίας και σήμερα η Κων/λη αποτελεί έδαφος.

    Υφίσταται όμως μιά νέα εδαφική αλλά ταυτόχρονα και πληθυσμιακή και εκκλησιαστική κατάσταση.

    Μετά τον "επαναπατρισμό" και την "ανταλλαγή των πληθυσμών", τα 1.500.000 και πλέον ορθοδόξων Ελλήνων προσφύγων, που μετανάστευσαν από τις εστίες τους στον Πόντο και Μικρά Ασία, δεν υπάγονται πλέον πνευματικώς στις τοπικές εκκλησίες και επισκοπές του Πόντου και της Μικράς Ασίας, των οποίων οι αστέρες έσβησαν, όπου ελάχιστος πληθυσμός ορθοδόξων υπάρχει, αλλά απαρτίζουν ως πλήρωμα τις τοπικές εκκλησίες και μητροπόλεις της Ελλάδας, υπάγονται δε πνευματικώς στον οικείο Επίσκοπο των πατρίδων όπου ζούν. Τρόπον τινά μαζί με το λαό των τοπικών εκκλησιών των αλησμόνητων πατρίδων, μεταφέρθηκαν στην Ελληνική Επικράτεια και οι τοπικές εκκλησίες Μ.Ασίας, Καππαδοκίας, Πόντου, (ενώ εκεί, στις πατρίδες τους τις αλησμόνητες, ζουν πλέον οι μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα). Δια του λόγου το αληθές, αρκετές πόλεις, χωριά και αντίστοιχα οι Μητροπόλεις έχουν την ονομασία των αλησμόνητων Πατρίδων.

    Οι Επίσκοποι που απαρτίζουν την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και οι Μητροπόλεις τους υπάγονται σε διαφορετικά εκκλησιαστικά καθεστώτα (νέων χωρών κ.λπ.) αλλά είναι να απορεί κανείς! Η Κρήτη δεν ανήκει στην Ελλάδα; Η Εκκλησία συναινεί στα σενάρια αυτονομίας της; Τότε, γιατί οι μητροπολίτες της Κρήτης, δεν συμμετέχουν στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας, γιατί να υπάρχει ξεχωριστή Εκκλησία της Κρήτης, της οποίας την
    Ιερά Σύνοδο απαρτίζουν οι Κρήτες Μητροπολίτες, ενώ οι Βουλευτές της Κρήτης συμμετέχουν στη Βουλή και Κυβέρνηση της Ελλάδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί το εκκλησιαστικό καθεστώς δεν ταυτίζεται με το πολιτικό καθεστώς και έχουμε το παράδειγμα του Μ. Βασιλείου:

    Ο βασιλιάς Ουάλης θέλησε να χωρίσει την επαρχία της Καππαδοκίας σε δύο επαρχίες, με έδρα την Καισάρεια στη μία και τα Τύανα στην άλλη. Οι επίσκοποι αιρετικοί όπως ήταν βρήκαν ευκαιρία, γιατί συνέχεια φιλονικούσαν με τον Άγιο Βασίλειο να χωρίσουν και τις Μητροπόλεις σε δύο, ορίζοντας δικό τους Μητροπολίτη στα Τύανα. Τότε ο Άγιος με ταπείνωση τους είπε ότι η Εκκλησία δεν έχει υποχρέωση να ακολουθεί την βασιλεία, αλλά η βασιλεία την Εκκλησία, ούτε είναι πρέπον να χωρίζουν οι Μητροπολίτες, οι μιμητές του Χριστού, επειδή χώρισαν οι έπαρχοι. Δεν τον άκουσαν όμως οι επίσκοποι και όρισαν Μητροπολίτη Τυάνων κάποιον Άνθιμον. Κι όχι μόνο αυτό αλλά έκλεψαν και κάποια κτήματα του Ναού του Αγίου Ορέστου που ήταν στη δικαιοδοσία του Αγίου Βασιλείου. Ο Άγιος ως μιμητής Χριστού, ειρήνευσε και αρκέσθηκε στην επαρχία της Καισαρείας. Βλέποντας ο Θεός την υπομονή του, σύντομα τιμώρησε τον Μητροπολίτη Τυάνων Άνθιμον και ενώθηκαν και πάλι οι επαρχίες. Τότε είναι καθώς λένε ότι χειροτόνησε ο Άγιος Βασίλειος τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο Επίσκοπο στα Σάσιμα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου