
Ἂν ἐννοεῖτε αὐτὰ ποὺ λέτε,
Σεβασμιώτατε κ. Ἱερεμία, τότε
Ἐπικίνδυνοι, παναιρετικοί «λύκοι»
ὁ Πάπας καὶ ὁ Πατριάρχης
του Θεολόγου κ. Παν. ΣΗΜΑΤΗ
Στὸ Πρωτοχρονιάτικο Μήνυμα τοῦ Μητροπολίτου Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως Ἱερεμία καὶ στὴν §6, διαβάζουμε:
«Καὶ “μέσ’ στὴν ἀνεμοζάλη οἱ λύκοι χαίρονται”, λέγει ὁ λαός μας.
Καὶ ποιοί εἶναι οἱ λύκοι;
Οἱ αἱρετικοί.
Στὴν ἐποχή μας κινδυνεύουμε περισσότερο ἀπὸ δύο αἱρέσεις.
Ἀπὸ τὸν παπισμὸ καὶ τὸν οἰκουμενισμό. Ὑποχρεοῦμαι, χριστιανοί μου, σὰν ποιμένας σας, νὰ σᾶς ἐνημερώσω καθαρὰ καὶ νὰ σᾶς πω:
Ὁ παπισμὸς εἶναι αἵρεση καὶ ὁ οἰκουμενισμὸς εἶναι παναίρεση».
Δηλώνετε, Σεβασμιώτατε, πὼς ὁ «Οἰκουμενισμὸς εἶναι παναίρεσις».
Πολὺ σωστά.
Θὰ κάνουμε καὶ σὲ σᾶς τὴν ἐρωτήση που ἀπευθύναμε προσωπικὰ στον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεο, τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλη τὴν Ἱερὰ Σύνοδο (καὶ ἀπάντηση δὲν πήραμε): Ἐφόσον –ὅπως λέτε– ὑπάρχει ὄχι ἁπλῶς αἵρεση, ἀλλὰ παναίρεση, τότε πρέπει να ὑπάρχουν καὶ αἱρετικοί.
Κάποιοι, μάλιστα, ἔχουν κατονομάσει τοὺς αἱρετικοὺς καὶ μὲ κείμενα ἔχουν παρουσιάσει τὶς αἱρετικὲς δοξασίες τους.
Κι αὐτοὶ ποὺ κατονομάζονται ὡς αἱρετικοί, ἔχουν τὸν βαθμὸ τοῦ ἐπισκόπου.
Ἀλλὰ (ἐφόσον εἶναι παν-αἱρετικοὶ) ἀσφαλῶς εἶναι ψευδεπίσκοποι καὶ ἄρα “κατ’ εὐφημισμὸν” ἐπίσκοποι.
Ἐσεῖς, ὅμως, οἱ καλοὶ ἐπίσκοποι, γιατὶ δὲν τοὺς κατονομάζετε;
Μήπως τοὺς ὑπονοεῖτε ἔμμεσα;
Κι ἂν ναί, γιατί δὲν τοὺς κατονομάζετε;
Λόγῳ συναδελφικότητος, ἢ μήπως φοβάστε τὶς συνέπειες;
Τότε, πόσο μιμεῖσθε τοὺς Ἁγίους;
Καὶ πόσο προστατεύετε (ὡς ἔχετε καθῆκον) τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὴν συναναστροφὴ μὲ τοὺς αἱρετικούς;
Ἔτσι ἔκαναν οἱ Ἅγιοι Πατέρες;
Ἂν δεν μπορεῖτε να σηκώσετε τὸ βάρος τῆς ἐπισκοποπικὴς ἰδιότητος, γιατί δεν παραιτεῖστε;
Σᾶς ξαναρωτᾶμε:
Ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ὁ μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης, ὁ μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος (γιὰ νὰ περιοριστῶ σὲ μερικοὺς “Ὀρθόδοξους” ποιμένες) ἔχουν καταγγελθεῖ ὡς αἱρετικοί, σύμφωνα μὲ τὰ λόγια καὶ τὰ ἔργα τους.
Ἐσεῖς, ὡς ἐπίσκοπος καὶ καθηγητὴς πανεπιστημίου, μπορεῖτε νὰ μᾶς ἀπαντήσετε, ἂν εἶναι αἱρετικὰ τὰ λόγια καὶ τὰ ἔργα τους;
Κι ἂν δὲν εἶναι αὐτοὶ αἱρετικοί, τότε πρέπει νὰ μᾶς ὑποδείξετε ποιοὶ ἄλλοι εἶναι·
νὰ μᾶς ὑποδείξετε ἐκείνους ποὺ ἡγοῦνται τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;
Ὑπάρχει, κ. καθηγητά, αἵρεση χωρὶς αἱρετικούς; Ὑπάρχει, Σεβασμιώτατε ἀορίστη καὶ ἀκέφαλη αἵρεση;
Μὲ τὸ νὰ λέτε, ἔτσι γενικὰ καὶ ἀόριστα, πὼς ὑπάρχει αἵρεση, σὲ τίποτα δὲν σᾶς στοιχίζει καὶ κανένα δὲν βοηθᾶτε.
Καὶ ἀσφαλῶς τότε, ἰσχύει ἡ διαπίστωσή σας πὼς ἂν «ἡ ἱερατικὴ ἐξουσία... δὲν εἶναι εὐσυνείδητη καί θυσιαστικὴ στὴν ἀποστολή της τό ἀποτέλεσμα εἶναι ὅτι ὅλο τὸ σῶμα (ἐδῶ τῆς Ἐκκλησίας) νά καταρρέει».
Τολμεῖστε λοιπόν, Σεβασμιώτατε, κι ἐσεῖς καὶ οἱ ἄλλοι καλοὶ ἐπίσκοποι νὰ θέσετε τὸν δάχτυλόν σας «ἐπί τὸν τύπον τῶν ἥλων», νὰ κάνετε ἕνα βῆμα παραπέρα.
Ἡ προτροπή σας γιὰ μετάνοια θὰ εἶναι εἰλικρινής, ἂν δώσετε πρῶτος τὸ καλὸ παράδειγμα τῆς «ὁμολογίας» κατονομάζοντας τοὺς αἱρετικούς.
Τότε «θὰ ἐνημερώσετε καθαρὰ» τοὺς πιστούς, τότε κι ἐσεῖς θὰ γιορτάσετε μὲ ἥσυχη τὴν συνείδησή σας καὶ σὲ μᾶς θὰ δώσετε τὴν χαρά, ὅτι ἕνας τουλάχιστον ἐπίσκοπος βαδίζει στ’ ἀχνάρια τῶν Ὁμολογητῶν Ἁγίων Ἐπισκόπων.
Η "δήλωση", μια μορφή ομολογίας, είναι προτιμώτερη από τη "μἠ δήλωση".
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλή χρονιά, αν και,όως πάμε ΔΕΝ τη βλέπω!Όσο για τον Ιερεμία είναι κι αυτός ΕΡΑΣΤΗΣ της καρέ-
ΑπάντησηΔιαγραφήκλας,αφού σε μεγάλη σχετικά ηλικία αναδείχθηκε επίσκοπος!Έτσι γράφει "εκ του ασφαλούς"χωρίς να αποκαλύπτει πρόσωπα και καταστάσεις,γιατί,όπως
ΟΛΟΙ θα έχει κι αυτός τα "αμαρτήματά"του!!Να εί-
σαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ κ. Οδυσσέα ότι και για τους 100 περίπου δεσποτάδες υπάρχουν ΡΑΜΜΑΤΑ για τις γού-
νες τους!
Μα αληθινά, περιμένετε κύριοι, να κατονομάσει ο Γόρτυνος τον πατριάρχη. Αυτός που θερμοπαπαρακαλούσε τον Πατριάρχη να περάσει και από την μητρόπολή του, όταν πήγε στην Τρίπολη; ο πατριάρχης τον αγνόησε-τιμώρησε και δεν πήγε, οι τοπικοί παράγοντες τάβαλαν με τον Γόρτυνος, αυτός πήρε πίσω την υπογραφή για την Ομολογία... Αυτός είναι ο Γόρτυνος. Σαν τους Έλληνες που επί Τουρκοκρατίες γίνονταν μουσουλμάνοι για κάποιο όφελος. Αυτὀς να εναντιωθεί στον Βαρθολομαίο; Τι λέτε, κύριοι! Άλλοι κι άλλοι, πριν γίνουν επίσκοποι ήσαν λέοντες, κι όταν έγιναν έκαναν απόλυτη υπακοή στο Φανάρι ή τον Αρχιεπίσκοπο, έγιναν δηλ. ανθρωπάκια, κι αυτός που ήταν ανέκαθεν ανθρωπάκι, θα υψώσει κεφάλι. Τι λέτε, αγαπητοί μου. Μας διασκεδάζετε. Νάστε καλά και Καλή Χρονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε ετσι ειναι ολοι τους, δεν εχουν το σθενος και την δυναμη των Εσφιγμενιτων πατερων και των ΓΟΧ που ομολογησαν, εσεις μαλιστα ειπατε αρκετα για τους γραφικους Παλαιοημερολογιτες και πηρατε και την δεουσα απαντηση απο τον Αδελφο Βασιλειο Σακα,Εσεις γιατι δεν λετε για τους Εσφιγμενιτες, ειναι σχισματικοι οπως το θελει ο Αιρετικος Πατριαρχης η οχι, ομολογηστε και εσεις, αδελφε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα Χριστουγεννα.
Ενας γραφικος Παλαιοημερολογιτης που εσεις του προσαψατε τον τιτλο χωρις να το θελει. Αγγελος
ΠΑΠΙΚΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ «ΣΥΝΟΨΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κατά το ιδιόβουλο του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄
ΒΑΤΙΚΑΝΟ 28.6.2005
Παράγραφος 16: «Το καθήκον να ερμηνεύει αυθεντικά αυτή την παρακαταθήκη της πίστης ανήκει στο μόνο ζωντανό Διδακτικό Σώμα της Εκκλησίας, δηλαδή στο Διάδοχο του Αποστόλου Πέτρου, ο οποίος είναι ο Επίσκοπος Ρώμης, και στους Επισκόπους που βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του. Στο Διδακτικό Σώμα της Εκκλησίας, το οποίον υπηρετώντας το Λόγο του Θεού έχει το βέβαιο χάρισμα της αλήθειας, ανήκει επίσης το καθήκον να καθορίζει τα δόγματα, τα οποία είναι οι διατυπώσεις των αληθειών που περιέχονται στη θεία Αποκάλυψη. Αυτή η εξουσία επεκτείνεται επίσης και στις αλήθειες που αναγκαστικά συνδέονται με την Αποκάλυψη».
Παράγρ. 76: «το προπατορικό αμάρτημα, μέσα στο οποίο όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται, είναι η κατάσταση στερήσεως της πρωταρχικής αγιότητας και δικαιοσύνης. Είναι μια αμαρτία την οποίαν εμείς «συνήψαμε», χωρίς να «διαπράξουμε». Είναι μια κατάσταση γεννήσεως και όχι μια προσωπική πράξη. Εξαιτίας της κοινής προέλευσης όλων των ανθρώπων, η προπατορική αμαρτία μεταδίδεται στους απογόνους του Αδάμ με την ανθρώπινη φύση, «όχι από μίμηση αλλά από μετάδοση». Αυτή η μετάδοση παραμένει ένα μυστήριο που δεν μπορούμε να καταλάβουμε πλήρως».
Παρ. 136: Πιστεύω στο Άγιο Πνεύμα σημαίνει ομολογώ το τρίτο Πρόσωπο της Αγιότατης Τριάδας, το οποίον εκπορεύεται από τον Πατέρα και από τον Υιό και «λατρεύεται και δοξάζεται μαζί με τον Πατέρα και τον Υιό». Το Πνεύμα «στάλθηκε στις καρδιές μας» (Γαλ. 4. 6), ώστε να λάβουμε τη νέα ζωή των παιδιών του Θεού».
Παρ. 162: «Η μοναδική Εκκλησία του Χριστού, ως συντεταγμένη και οργανωμένη κοινωνία μέσα στον κόσμο, ενυπάρχει (subsistit in) στην Καθολική Εκκλησία, που κυβερνάται από τον Διάδοχο του Αποστόλου Πέτρου και από τους Επισκόπους που βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του. Μονάχα μέσω αυτής μπορεί να αποκτηθεί η πληρότητα των μέσων σωτηρίας, διότι ο Κύριος εμπιστεύθηκε όλα τα αγαθά της Νέας Διαθήκης μονάχα στο Σύλλογο των Αποστόλων, του οποίου κεφαλή είναι ο Απόστολος Πέτρος».
Παρ. 182: «Ο Πάπας, Επίσκοπος Ρώμης και Διάδοχος του Αποστόλου Πέτρου, είναι η διηνεκής ορατή αρχή και το θεμέλιο της ενότητας της Εκκλησίας. Είναι ο αντιπρόσωπος του Χριστού, κεφαλή του συλλόγου των Επισκόπων και Ποιμένας όλης της Εκκλησίας, πάνω στην οποία, από θεϊκό ορισμό, έχει εξουσία πλήρη, ύπατη, άμεση και παγκόσμια».
Παρ. 185: «Το αλάθητο εφαρμόζεται όταν ο Ρωμαίος Ποντίφηκας, δυνάμει της εξουσίας του ως ύπατου Ποιμένα της Εκκλησίας ή ο σύλλογος των Επισκόπων σε κοινωνία με τον Πάπα, προπάντων όταν είναι συναθροισμένος σε μια Οικουμενική Σύνοδο, διακηρύττουν με μια οριστική πράξη μια διδασκαλία που αφορά την πίστη ή την ηθική, και επίσης όταν ο Πάπας και οι Επίσκοποι, στην τακτική τους Διδασκαλία, συμφωνούν στο να προτείνουν μια διδασκαλία ως οριστική. Σ’ αυτές τις διδασκαλίες ο κάθε πιστός οφείλει να ομοφωνεί με τον σεβασμό της πίστης».
Παρ. 210: «Το καθαρτήριο είναι η κατάσταση εκείνων που πεθαίνουν ευρισκόμενοι στη φιλία του Θεού, αλλά, αν και είναι βέβαιοι για την αιώνια σωτηρία τους, έχουν ανάγκη καθαρμού, για να μπουν στην αιώνια ευτυχία».
Αν, τα ανωτέρω αναφερόμενα είναι αιρετικά δόγματα και όμως εμείς εξακολουθούμε να διαλεγώμαστε, τότε απλώς ματαιοπονούμε.
ΙΚ
Εκεῖ πού ἔφθασαν τά πράγματα σήμερα, οἱ ἐχέφρονες βλέπουν ὅτι ἡ μόνη λύσις = ἡ μόνη διέξοδος ἀπό τά ἀδιέξοδα τῶν ἀλλεπαλλήλων κρίσεων εἶναι ἡ ἐπιστροφή ὅλων μας εἰς τήν πρό τοῦ 1920 - 1924 ἐκκλησιαστικήν κατάστασιν, διά νά μή εἴπωμεν εἰς τήν πρό τοῦ 1833, καί ἐκεῖθεν νά ἀναζητήσωμεν καί νά βαδίσωμεν τόν δρόμον πού ὁδηγεῖ στήν πρωτεύουσα τοῦ Κράτους μας τήν Κωνσταντινούπολι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αδελφέ του Πατρίου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έχεις ζαλίσει με τον αδελφό Βασίλειο Σακκά.
Ο Β. Σακκάς είναι ο πρώτος που ανέδειξε το θέμα του Οικουμενισμού το 1980 σε επιστολή του στον Μόντρεαλ Βιτάλιο της Ρώσικης Εκκλησίας Διασποράς.
Ο Β. Σακκάς υπήρξε πρεσβύτερος της Ρώσικης Εκκλησίας Διασποράς και λειτουργούσε στη Γαλλία. Ανακάλυψε, ότι ο Επίσκοπος, που τον χειροτόνησε, τον είχαν χειροτονήσει δυο Επίσκοποι, ένας του Παλαιού κα ένας του Νέου. Θεώρησε τη χειροτονία του άκυρη και παρετήθηκε της ιερωσύνης. Έκτοτε προσεχώρησε στους Ματθαιϊκούς, στον κλάδο της Κύπρου, υπό τον Σεβαστιανό.
ΙΚ
Μήπως, εχέφρονες επίσης, θα έπρεπε να εξετάσουν και άλλες εναλλακτικές διεξόδους; Προ του 1833 Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρος, Κρήτη, νησιά, δεν θυμάμαι αν και η Θεσσαλία, κ.λπ. ήταν εδάφη άλλης χώρας, της οποίας και σήμερα η Κων/λη αποτελεί έδαφος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥφίσταται όμως μιά νέα εδαφική αλλά ταυτόχρονα και πληθυσμιακή και εκκλησιαστική κατάσταση.
Μετά τον "επαναπατρισμό" και την "ανταλλαγή των πληθυσμών", τα 1.500.000 και πλέον ορθοδόξων Ελλήνων προσφύγων, που μετανάστευσαν από τις εστίες τους στον Πόντο και Μικρά Ασία, δεν υπάγονται πλέον πνευματικώς στις τοπικές εκκλησίες και επισκοπές του Πόντου και της Μικράς Ασίας, των οποίων οι αστέρες έσβησαν, όπου ελάχιστος πληθυσμός ορθοδόξων υπάρχει, αλλά απαρτίζουν ως πλήρωμα τις τοπικές εκκλησίες και μητροπόλεις της Ελλάδας, υπάγονται δε πνευματικώς στον οικείο Επίσκοπο των πατρίδων όπου ζούν. Τρόπον τινά μαζί με το λαό των τοπικών εκκλησιών των αλησμόνητων πατρίδων, μεταφέρθηκαν στην Ελληνική Επικράτεια και οι τοπικές εκκλησίες Μ.Ασίας, Καππαδοκίας, Πόντου, (ενώ εκεί, στις πατρίδες τους τις αλησμόνητες, ζουν πλέον οι μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα). Δια του λόγου το αληθές, αρκετές πόλεις, χωριά και αντίστοιχα οι Μητροπόλεις έχουν την ονομασία των αλησμόνητων Πατρίδων.
Οι Επίσκοποι που απαρτίζουν την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και οι Μητροπόλεις τους υπάγονται σε διαφορετικά εκκλησιαστικά καθεστώτα (νέων χωρών κ.λπ.) αλλά είναι να απορεί κανείς! Η Κρήτη δεν ανήκει στην Ελλάδα; Η Εκκλησία συναινεί στα σενάρια αυτονομίας της; Τότε, γιατί οι μητροπολίτες της Κρήτης, δεν συμμετέχουν στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας, γιατί να υπάρχει ξεχωριστή Εκκλησία της Κρήτης, της οποίας την
Ιερά Σύνοδο απαρτίζουν οι Κρήτες Μητροπολίτες, ενώ οι Βουλευτές της Κρήτης συμμετέχουν στη Βουλή και Κυβέρνηση της Ελλάδας;
Γιατί το εκκλησιαστικό καθεστώς δεν ταυτίζεται με το πολιτικό καθεστώς και έχουμε το παράδειγμα του Μ. Βασιλείου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ βασιλιάς Ουάλης θέλησε να χωρίσει την επαρχία της Καππαδοκίας σε δύο επαρχίες, με έδρα την Καισάρεια στη μία και τα Τύανα στην άλλη. Οι επίσκοποι αιρετικοί όπως ήταν βρήκαν ευκαιρία, γιατί συνέχεια φιλονικούσαν με τον Άγιο Βασίλειο να χωρίσουν και τις Μητροπόλεις σε δύο, ορίζοντας δικό τους Μητροπολίτη στα Τύανα. Τότε ο Άγιος με ταπείνωση τους είπε ότι η Εκκλησία δεν έχει υποχρέωση να ακολουθεί την βασιλεία, αλλά η βασιλεία την Εκκλησία, ούτε είναι πρέπον να χωρίζουν οι Μητροπολίτες, οι μιμητές του Χριστού, επειδή χώρισαν οι έπαρχοι. Δεν τον άκουσαν όμως οι επίσκοποι και όρισαν Μητροπολίτη Τυάνων κάποιον Άνθιμον. Κι όχι μόνο αυτό αλλά έκλεψαν και κάποια κτήματα του Ναού του Αγίου Ορέστου που ήταν στη δικαιοδοσία του Αγίου Βασιλείου. Ο Άγιος ως μιμητής Χριστού, ειρήνευσε και αρκέσθηκε στην επαρχία της Καισαρείας. Βλέποντας ο Θεός την υπομονή του, σύντομα τιμώρησε τον Μητροπολίτη Τυάνων Άνθιμον και ενώθηκαν και πάλι οι επαρχίες. Τότε είναι καθώς λένε ότι χειροτόνησε ο Άγιος Βασίλειος τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο Επίσκοπο στα Σάσιμα.
ΙΚ