Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

ηθική ηλιθιότητα....


Πάμπολλοι είναι αυτοί, που χαρακτηρίζουν το σημερινό κοινωνικο-πολιτικό καθεστώς, ως φασιστική χούντα. Η οποία λειτουργεί ως εντολοδόχος του ναζιστικού καθεστώτος του 4ου γερμανικού Ράιχ.

Αλλά υπάρχουν κάποιοι, που αυτήν την πολύφωνη και πολύβουη πραγματικότητα, δεν μπορούν, μέσα στη δική τους ανίατη κώφωση και τύφλωση, να τη δουν και να την πιστέψουν.

Με αποτέλεσμα, παρά τα πολύμορφα βασανιστήρια, που υποφέρουν, ένα μέρος του εκλογικού κοπαδιού να επιμένουν να βελάζουν και να σέρνονται ξωπίσω απ’ τα καλοθρεμμένα μπουλντόγκ της εκάστοτε δολοφονικής εξουσίας.

Και έχουν από πάνω και το θράσος να μας λένε:

Δεν μπορούμε να μιλάμε για χούντα και φασισμό, αφού η σημερινή πολιτική πραγματικότητα προήλθε ύστερα από εκλογική διαδικασία.

Και δεν μπορούν να καταλάβουν αυτοί και οι πάτρωνές τους ότι μπορούν να λεηλατούν την τσέπη μας και τη ζωή μας, αλλά δεν μπορούν να λεηλατούν τη σκέψη μας και τη συνείδησή μας. Γιατί…

Μπορεί η σημερινή πολιτική κατάσταση να προέκυψε ύστερα από εκλογική διαδικασία, αλλά, στην πραγματικότητα, προέκυψε ύστερα από πολλαπλή εξαπάτηση του λαού.

Οπότε, στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με χούντα απατεώνων. Οι οποίοι τα τανκς, που χρησιμοποίησε η χούντα του’67, για να καταλύσουν την ελευθερία του λαού, τα αντικατέστησαν με την πολύμορφη απάτη.

Και, για να γίνει καλύτερα αντιληπτή, όχι απλώς η ομοιότητα, αλλά και η υπέρβαση της τότε χούντας, απ’ το σημερινό καθεστώς, ας κάνουμε κάποιες συγκρίσεις:

Η χούντα έστειλε κάποιους στην εξορία. Ενώ το σημερινό καθεστώς στέλνει πάμπολλους νέους μας στην εξορία της ξενιτιάς.

Η Χούντα επιστράτευσε για τους αντιφρονούντες βασανιστήρια, ενώ το σημερινό καθεστώς επιβάλλει στη συντριπτική πλειονότητα του λαού βασανιστήρια, όχι μόνο οικονομικά, αλλά και ηθικά.

Αποτέλεσμα των οποίων είναι οι αθρόες αυτοκτονίες. Που στην πραγματικότητα είναι δολοφονίες. Πέρα απ’ το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η εταιρεία αυτή των εφιαλτών δολοφονεί συνολικά την Ελλάδα και συλλήβδην τους Έλληνες.

Είναι, λοιπόν, προφανές ότι για όλους τους παραπάνω λόγους και πολλούς άλλους, πως το σημερινό καθεστώς μετέβαλε τη δημοκρατία σε δημιοκρατία (=κράτος δημίων).
Με το ρεσιτάλ ληστρικών μέτρων, που πήραν σε βάρος του λαού. Προκειμένου να πληρώσουν στους τοκογλύφους εκείνα, που αυτοί και το συνάφι τους κατάκλεψαν.

Αλλά εκεί, που υπερέβαλε κάθε έννοια κακοήθειας το σημερινό καθεστώς είναι ο τρόπος είσπραξης του χαρατσιού, που επέβαλε για την ακίνητη περιουσία. Αφού το συνδύασε με τη διακοπή της παροχής του, τόσο απαραίτητου για την επιβίωση του λαού, ηλεκτρικού ρεύματος!

Και θα θέλαμε στο σημείο αυτό να διατυπώσουμε μια πολύ σεμνή, για την περίπτωσή τους, παρατήρηση:

Αξιότιμοι κύριοι, μιλάτε συχνά και κόπτεσθε για ηθική και δικαιοσύνη και ευνομία. Την ίδια στιγμή, που αποδεικνύετε έμπρακτα και κατά συρροήν πως όχι μόνο δικαιοσύνη και φιλότιμο και συνείδηση δεν διαθέτετε, αλλά ούτε τουλάχιστο κάποια ίχνη ντροπής!

Αφού συλλαμβάνεστε για πολλοστή φορά να κατατρύχεστε, όχι απλά από αναισθησία, αλλά απ’ το χειρότερο απ’ όλα τα νοσήματα, που είναι η ηθική ηλιθιότητα.

Κάποιοι, ωστόσο, δήμαρχοι, διαθέτουν όπως φαίνεται και συνείδηση και φιλότιμο. Γι’ αυτό και πήραν το μέρος του δήμου (= του λαού) και στάθηκαν απέναντι στο κράτος των δημίων.

Και απευθυνόμαστε στους υπόλοιπους αξιότιμους δημάρχους οι οποίοι τραμπαλίζονται ανάμεσα στη δικαιοσύνη και την ηθική ηλιθιότητα των πολιτικών πατρώνων τους και τους λέμε:

Το θέμα, στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι το ποιοι και με ποια κριτήρια θ’ απαλλαγούν απ’ το ηλεκτροκίνητο χαράτσι.

Αλλά το ότι το οποιοδήποτε χαράτσι δεν μπορεί να συνδυάζεται-για κανέναν πολίτη- με την διακοπή της παροχής του νερού ή του ηλεκτρικού ρεύματος. Που είναι κοινωνικά αγαθά αναπαλλοτρίωτα για τον οποιονδήποτε .

Πάνω σ’ αυτό το θέμα θα πρέπει να πάρετε ξεκάθαρη θέση: Και ν’ αποδείξετε έμπρακτα, αν είστε με το κράτος του δήμου(=του λαού) ή με το κράτος των δημίων και την ηθική ηλιθιότητά τους.

Για να γνωρίζουν και οι δημότες ποια θέση θα πάρουν στις επόμενες εκλογές:

Ώστε να μην ξαναψηφίσουν δήμιους και ηλίθιους!…

παπα-Ηλίας

7 σχόλια:

  1. Τι πάει να πει δεν πληρώνω χαράτσι (haratj = φόρος);

    Τι πάει να πει δεν πληρώνω φόρο; Έτσι μας δίδαξαν οι Πατέρες μας και δη ο απ. Παύλος;

    «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω. ου γαρ εστίν εξουσία ει μη υπό Θεού, αι δε εξουσίαι υπό του Θεού τεταγμέναι εισίν. ώστε ο αντιτασσόμενος τη εξουσία τη του Θεού διαταγή ανθέστηκεν, οι δε ανθεστηκότες εαυτοίς κρίμα λήψονται. οι γαρ άρχοντες ουκ εισί φόβος των αγαθών έργων, αλλά των κακών. θέλεις δε μη φοβείσθαι την εξουσίαν; Το αγαθόν ποίει, και έξεις έπαινον εξ αυτής, Θεού γαρ διάκονός εστι εις το αγαθόν. εάν δε το κακόν ποιής, φοβού, ου γαρ εική την μάχαιραν φορεί, Θεού γαρ διάκονός εστιν, έκδικος εις οργήν τω το κακόν πράσσοντι. διό ανάγκη υποτάσσεσθαι ου μόνον δια την οργήν, αλλά και δια την συνείδησιν. δια τούτο γαρ και φόρους τελείτε, λειτουργοί γαρ Θεού εισίν εις αυτό τούτο προσκαρτερούντες. απόδοτε ουν πάσι τας οφειλάς, τω τον φόρον τον φόρον, τω το τέλος το τέλος, τω τον φόβον τον φόβον, τω την τιμήν την τιμήν» (Ρωμ. 13. 1-7).

    Άλλο λοιπόν "δεν πληρώνω το χαράτσι" (δηλ. επαναστατώ) και οι διατυπούντες αυτό το σύνθημα "κρίμα λήψονται" και άλλο "δεν έχω να πληρώσω το χαράτσι", γιατί βρίσκομαι σε αντικειμενική δυσκολία να το πληρώσω.

    Από την άλλη, ο ελληνικός λαός, από συστάσεως του ελληνικού κράτους, το 1821, πάντοτε ψήφιζε δήμιους και ηλίθιους, καθότι: «..... οι ανάξιοι άρχοντες, με παραχώρηση ή επιθυμία Θεού, προχειρίζονται στους ανάξιους πολίτες. Γι’ αυτό, αν δεις κάποιον ανάξιο και πονηρό άρχοντα, μάθε και πίστευε, ότι παραδοθήκαμε σε τέτοιους τυράννους, που και η κακία τους ακόμη δεν είναι ανάλογη με το κακό που μας αξίζει» (άγιος Αναστάσιος Σιναϊτης).

    Αυτά λένε οι προ ημών Πατέρες της Εκκλησίας. Αν εμείς εισάγουμε "καινά δαιμόνια", δηλ. καινοτομούμε και προσκαλούμε σε ξεσηκωμό, τότε "κρίμα ληψόμεθα".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πληρώσαμε, φυσικά πληρώσαμε όσο μπορούσαμε, δανειστήκαμε από τις πιστωτικές κάρτες, τελείωσαν οι λιγοστές καταθέσεις μας, αδειάσαμε τα πορτοφόλια και των συνταξιούχων γονέων, του παππού και γιαγιάς, έχουμε 3 χρόνια να αγοράσουμε ρούχα και παπούτσια, στραφήκαμε σε ακόμα πιο λιτή διατροφή, ζούμε μέρες "κατοχής", και οι κυβερνώντες δεν λένε να δουν την πραγματικότητα. Δεν πρέπει να εξωτερικεύσουμε την αγανάκτησή μας, ότι ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, ΕΛΕΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ; Μας ξετίναξαν!

    Για να συννενοηθούμε. Αυτά που βιώνουμε είναι φυσιολογικοί, και δίκαιοι φόροι;

    Αν είναι φόροι του Κράτους, πρέπει ως Χριστιανοί να μην διαμαρτυρόμαστε, αφού δίδαξε ο Κύριος ("απόδοτε τα του Καίσαρος Καίσαρι")έστω και αν δεν έχουμε να πληρώσουμε.

    Αν όμως, δεν είναι φόροι αλλά απεχθή, ή άδικα, ή δολοφονικά, ή συκοφαντικά, ή αντισυνταγματικά, η δυσβάστακτα ΧΑΡΑΤΣΙΑ, που δεν πιάνουν τους μεγαλοκαρχαρίες, τέτοια που καταδίκασε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, όπως τα των τελωνών που αντί για τους Νόμιμους φόρους "ξετίναζαν", βασάνιζαν και εκβίαζαν τον φτωχό λαό, τότε οφείλουμε, να τα καταδικάσουμε τουλάχιστον φραστικά, αφού φοβούμενοι για τη θεσούλα μας ή για την οικογένειά μας δεν έχουμε την τόλμη και την αρετή να βγούμε στους δρόμους με πρωτοστάτη την Εκκλησία και να πούμε ἉΛΤ! ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ, ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑΝ, ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΚΑΤΑΧΡΑΣΘΗΚΑΝ, ΑΛΛΟΙ ΦΟΡΟΔΙΕΦΥΓΑΝ, γιατί να πληρώσει ο τίμιος οικογενειάρχης που από την απελπισία του ωθείται στην αυτοκτονία ή στην κατάθλιψη, ο συνταξιούχος που θα μείνει χωρίς ρεύμα με κίνδυνο της υγείας και της ζωής του, η χήρα ή η διαζευγμένη με τα ορφανά που δεν έχει γάλα να τα ταίσει, και τα παιδάκια λιποθυμούν στο σχολείο, ο άνεργος, όταν οι άνεργοι φτάνουν τα 2 εκατομμύρια;

    Ξεκληρίζονται ξενητευόμενοι, αποφεύγοντας να δημιουργήσουν οικογένεια, και καταδυναστεύονται οι Έλληνες, υποφέρει ο φτωχός λαός, ξεπουλιέται ο δημόσιος πλούτος; Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς να άδωμεν; Τότε θα έπρεπε να μην αντισταθουν οι Έλληνες στην Κατοχή, να γίνουν "κουκουλοφόροι", να μην αντισταθούν και στην Τουρκοκρατία, να παραμείνουν ραγιάδες και γιατί όχι ίτς ογλάν ή χανουμάκια. Δεν ζούμε στη Ρωμαϊκή ή στη Βυζαντινή ή στην Οθωμανική Αυτοκρατορία ώστε να λέμε "σφάξε με αγά μου να αγιάσω῾ Ζούμε υπό Δημοκρατικό Πολίτευμα. Ψηφίζουμε τους ΄Αρχοντές μας και έχουμε απαίτηση, να τηρούν όσα προεκλογικά υποσχέθηκαν και να λογοδοτούν στους ψηφοφόρους τους. Αν υπάρχει αναντιστοιχία λαϊκής βούλησης με την Βουλή, να γίνουν εκλογές, ώστε ο Πρωθυπουργός, η Κυβέρνηση, η Βουλή, να είναι σε αντιστοιχία με τη λαϊκή βούληση.

    Οι Χριστιανοί οφείλουν να τηρούν τους Νόμους και τους Κανόνες της Δημοκρατίας και να τους εφαρμόζουν, ιδίως το Σύνταγμα, και το ακροτελεύτιο άρθρο του: "Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
    Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία".

    Έχουμε Χριστιανική και ηθική υποχρέωση να συμπαρασταθούμε στον καθένα που πιέζεται, βαζανίζεται, υποφέρει, αδικείται, πεινάει, είναι άνεργος... αν λέμε ότι "ο χριστιανός πρέπει να ποιεί την νήσσαν, "μούγγα στη στρούγγα" τότε δεν είμαστε ευαίσθητοι, δεν είμαστε άνθρωποι. Έτσι το νοιώθω, κυριευμένος από την προσωπική απελπισία, αφού ΔΕΝ έχω πληρώσω, άλλους φόρους, άν και εργαζόμενος.

    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πληρώσουμε χαράτσια, να χρεώνεται και άλλο η Ελλάδα και να μην διαμαρτυρόματε;

    Όταν όλοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν τί διαδραματίζεται και αρχίζουν να διαμαρτύρονται... αντιγράφω από το ethos - online 26 και 27 -11:

    α. Σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησε ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ ...
    "Ο εκβιασμός ότι δε θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις είναι μια αθλιότητα. Τα φορολογικά έσοδα για Νοέμβρη, Δεκέμβρη προϋπολογίστηκαν στα 12 δις. Μισθοί και συντάξεις στο δημόσιο είναι 3,5 με 4. Άλλα 3 οι επιχορηγήσεις στα ασφαλιστικά ταμεία, σύνολο 7. Συνεπώς τα φορολογικά έσοδα φτάνουν για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις", σύμφωνα με όσα είπε στην Free Sunday. "Ενδεχομένως να μη φτάνουν για να πληρωθούν και οι τόκοι και τα χρεολύσια στους πιστωτές. Αλλά επιτέλους ας το πούνε έτσι στον ελληνικό λαό. Ότι πρέπει πάση θυσία να πάρουμε την 6η δόση για να μη λείψουν οι τόκοι από τους πιστωτές μας. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΣΕ ΠΛΗΡΩΜΗΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΟΣΕΙΣ. Πήγαν κατευθείαν στην αποπληρωμή παλαιότερων δανείων, τόκων και τοκοχρεολυσίων", υποστήριξε.


    β. Όχι σε δικτατορία δύο κρατών. Μιλώντας στο ιταλικό κοινοβούλιο, ο Όλι Ρεν, δήλωσε, χρησιµοποιώντας για πρώτη φορά λέξεις πρωτοφανούς σκληρότητας,... όχι ως δικτατορία δύο ή περισσοτέρων κρατών", αφήνοντας σαφείς αιχµές για τη Γαλλία και τη Γερµανία.

    γ. Κίνημα του Νότου κόντρα ενάντια στην αδιαλλαξία της Μέρκελ
    Αποφασισμένες να υποχρεώσουν την καγκελάριο της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ να αποδεχθεί τη λύση των ευρωομολόγων και την εξασφάλιση (απεριόριστης) ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εμφανίζονται οι χώρες του ευρωπαϊκού Νότου.


    δ. Να πληρὠνουμε τα χαράτσια για μα πηγαίνουν στο εξωτερικό, στους δανειστές και οι Έλληνες να είναι άστεγοι και άνεργοι;ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20.000 ΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ . Μία πόλη κοιμάται στους δρόμους
    Πρωτοφανείς διαστάσεις έχει πάρει το φαινόμενο των αστέγων στην Αθήνα και τα άλλα αστικά κέντρα. Σε 20.000 υπολογίζονται σήμερα οι άνθρωποι που κοιμούνται στον δρόμο, σε εγκαταλειμμένα σπίτια ή σε άδειες αποθήκες. Πολύ περισσότεροι βρίσκονται μόλις ένα βήμα πριν την τραγική αυτή κατάσταση. Νοικοκύρηδες, μόλις χτες, φτάνουν στην απόλυτη εξαθλίωση λόγω της κλιμακούμενης ανεργίας, των ανύπαρκτων ή συρρικνωμένων εισοδημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε. Ένα αποκαλυπτικό άρθρο. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63566311
    με θέμα "το μυστήριο κλάμπ των χωρών ΑΑΑ".
    Αν το διαβάσουμε, ιδίως οι οικονομολόγοι, θα καταλάβουμε ότι δυστυχώς η Ελλάδα παίζει "στημένο παιχνίδι" με "Σημαδεμένη τράπουλα", άνισους όρους, με το πιστόλι στον κρόταφο.

    Γράφει ο Γ.Δελαστίκ.:
    "Από πού κι ως πού να έχει αξιολόγηση ΑΑΑ η Βρετανία, η οποία το 2010 παρουσίασε έλλειμμα... ίσο με της Ελλάδας; Η Ελλάδα 10,5% του ΑΕΠ της, η Βρετανία 10,4%!

    Γιατί να έχει ΑΑΑ η Βρετανία με δημόσιο χρέος 80% του ΑΕΠ της το 2010; Ενα χρέος μάλιστα που καλπάζει διαρκώς αυξανόμενο, αφού το 2007 ήταν μόνο 44,5% και το 2008 ανέβηκε στο 54,4%, για να εκτιναχθεί το 2009 στο 69,6% σύμφωνα με τα στοιχεία της Γιούροστατ, της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας; Γιατί δεν έχασε τα τρία Αλφα η Βρετανία με μια τέτοια πορεία διαρκούς επιδείνωσης, κυριολεκτικά καταβαράθρωσης της οικονομίας της;

    Γιατί η Πορτογαλία με 9,1% έλλειμμα και 93% χρέος αξιολογείται ως "ΣΚΟΥΠΙΔΙ" και η Αγγλία με 10,4% έλλειμμα και 80% χρέος αξιολογείται ως ΑΑΑ; Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ και οι ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ είναι προφανείς - "ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΩΝ.

    Γιατί η Γαλλία να έχει αξιολόγηση ΑΑΑ με έλλειμμα 7% το 2010 και δημόσιο χρέος ίσο με το 81,7% του ΑΕΠ της;

    Βάσει ποιας λογικής το Λουξεμβούργο (με δημόσιο χρέος μόλις 18,4%) δανειζόταν τη Δευτέρα στη δευτερογενή αγορά ομολόγων με επιτόκιο 2,32% και η Γερμανία, με δημόσιο χρέος 83,2% του ΑΕΠ της, δανειζόταν την ίδια ημέρα στην ίδια αγορά με επιτόκιο 1,87%;

    Γιατί την ίδια μέρα στην ίδια αγορά η Ελβετία, με δημόσιο χρέος κατά τις εκτιμήσεις του ΔΝΤ για το 2011 στο ύψος του 52,4% του ΑΕΠ της, δανειζόταν με επιτόκιο 0,8% και η επίσης ζάπλουτη Νορβηγία, με δημόσιο χρέος 55,4% του ΑΕΠ της, δανειζόταν με... τριπλάσιο (!) επιτόκιο -2,41%;

    Ας μην κοροϊδευόμαστε. Αλλες σκοπιμότητες πρυτανεύουν στις βαθμολογίες των οίκων αξιολόγησης.

    Η Αγγλία και η Ελβετία π.χ. είναι τα χρηματοοικονομικά κέντρα όπου οι τράπεζες, οι κερδοσκόποι ή οι πλούσιοι έχουν τα λεφτά τους. Δεν υπάρχει, λοιπόν, περίπτωση σε αυτές τις χώρες να βάλουν οι οίκοι κακό βαθμό. Η Γαλλία από την άλλη πλευρά είναι ο στρατηγικός σύμμαχος της Γερμανίας κι έτσι για καθαρά πολιτικούς λόγους και όχι οικονομικούς έχει το ΑΑΑ, το οποίο θα το χάσει αν και όταν αποφασίσει το Βερολίνο ή η Ουάσιγκτον.

    Οσο για το τριπλό Αλφα της Γερμανίας, αν ποτέ οι αμερικανικοί οίκοι το αμφισβητήσουν, θα... "εκδιωχθούν" αυτοστιγμεί από την Ευρώπη! Είναι τόσο απλό...

    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ
    Θα δανείζονται... χωρίς τόκους;

    Χάρηκε ο κόσμος που προχθές οι κερδοσκόποι "έτριψαν τα μούτρα" της Γερμανίας: μόνο για δεκαετή ομόλογα αξίας 3,6 δισεκατομμυρίων ευρώ βρήκε αγοραστές το Βερολίνο, ενώ είχε βγει να πουλήσει ομόλογα για 6 δισ. ευρώ. Η αλήθεια είναι πως οι Γερμανοί έχουν γίνει τόσο αλαζόνες με τα χάλια των υπολοίπων χωρών της Ευρωζώνης ώστε μειώνουν διαρκώς τα επιτόκια που προσφέρουν. Με επιτόκιο... 1,98% έδωσαν προχθές τα 3,6 δισ., ενώ ακόμη και στις αρχές Ιουλίου, πριν από τέσσερις μήνες δηλαδή, το Βερολίνο δανειζόταν με επιτόκιο 3%. Αν συνεχίσουν έτσι, σε λίγο θα απαιτούν να αγοράζονται μεν τα ομόλογά τους και να δανείζεται το γερμανικό κράτος όσα θέλει, αλλά να μη δίνει καθόλου... τόκους!"

    Συμπέρασμα : Πλήρωνε καημένε "ραγιά Έλληνα" για να πλουτίζουν οι ΑΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πληρώσουν οι παπάδες και οι δεσποτάδες. Δεν φταιν μόνο οι πολιτικοί φταιν και οι παπάδες του Νέου ημερολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς.

    Να πληρώσουν και οι έγγαμοι ιερείς, που μισθοδοτούνται.

    Αλλά οι Μοναχοί, Ιερομόναχοι και Επίσκοποι, τι να πληρώσουν, αφού δεν μισθοδοτούνται, καθότι έχουν ορκιστεί ακτημοσύνη. Εκτός και εάν έχουν γράψει τον όρκο τους εκεί που δεν πιάνει μελάνη.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τη μισθοδοσία ασφαλώς πληρώνουν φόρους όλοι οι μισθοδοτούμενοι, και οι κληρικοί, ακόμα και οι διπλοθεσίτες (καθηγητές και ιερείς . και άς υπάρχουν άνεργοι, που θα εργαζόταν αν άδειαζε η μία θέση του καθηγητού).

    Αλλά εκ παραδόσεως τα "χαράτσια" συνυπάρχουν με τα "μπαξίσια". Τα "τυχηρά" κατά την Εκκλησιαστική Ορολογία. Κάποτε, που οι πατριαρχικοί και δεσποτικοί θρόνοι εξαγοράζονταν, τους πωλούσαν οι Οθωμανοί, όσο και αν δεν μας αρέσει να το λέμε, τα "τυχηρά" ίσως είχαν την νομιμοποίηση "δίνω μπαξίσι για το θρόνο και παίρνω τυχηρά από τους πιστούς". Στην εποχή μας, τα "τυχηρά" νομιμοποιούνται από κάποιους επισκόπους. Ας μπεί συνεπώς "ταρίφα", τιμολόγιο, να δίνονται αποδείξεις και να φορολογούνται με νόμιμο ΦΠΑ. Αλιώς κατασκανδαλιζόμαστε όλοι, όπως διαβάσαμε σε προηγούμενη ανάρητηση για τα "πολλαπλά διόδια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου