Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011



Kατ΄απαίτησι του θλιβερου Βαρθολομαίου

αναβλήθηκε η συζήτησι

γιά την 8η και 9η Οικουμενική Σύνοδο



Μαζευτηκαν ολα τα συρομενα και βαριεστημενα γεροντια για να ακουσουν και να χασμουρησουν σε ανουσια και μηδαμινα θεματα.

Αλλα κυριως για να διορισουν τους προεκλεγμενους και προεπιλεγμενους συναδελφους τους, που δεν θα τους δημιουργουν στο μελλον προβληματα, αλλα θα τους αφηνουν να διερχονται βιον ηρεμον και ησυχιον εν παση ανεσει και μαλθακοτητι... .

Περιμέναμε ολοι εναγωνιως, γιά να συζητηθούν τα παραπάνω σημαντικοτατα θέματα, αλλα συζήτησι δεν εγινε καμμία, αφού κατ' απαίτησι του Βαρθολομαίου πρός το φερέφωνο της κατοχικης κυβέρνησης του ξενοκινητου ΠΑΣΟΚ αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Λιάπη, ηλθε και παλι πονηρα το ζήτημα σε ψηφοφορία και ....αναβλήθηκε για ...αλλη φορα.
Οτι θέλει και ότι επιθυμεί το αφ' υψηλού αφεντικο ο....μεγαλοπατερούλης και εξαρχος του Οικουμενισμού και του Πανθρησκειασμού, εκτελειται ...αυθωρει και παραχρημα.
Πειθαρχησαν υποτακτικοτατα οι πιστοι δουλοι του,υπηκοοι και υποδουλοι του.

Μα τότε γιατί συγκεντρώθηκαν τα ....σεπτα μας μιτροφορα ...γεροντια;

Μα για να διορίσουν νέους, ηπιων τονων μιτροφορους, "καταλληλου" κατα την κρίσι τους, αλλα ανικανους για να ....ποιμάνουν τον λαό.
Ποιό λαό, αλήθεια τον εγκαταλειμένο και παρατημένο στην τυχη του λαό;
Ποιόν λαό;
Αυτόν, που ποτε δεν γυρισαν να τον δουν;
' Η το ενα τοις εκατό που εκκλησιαζεται;
Και αυτό το ποσοστό, το απλά θρησκευομενο, που δεν γνωριζει τα πεντε τεσσερα, που ειναι και αυτό παρατημενο;
Οι ιδιοι ασχολουνται με τα τρεχοντα υπηρεσιακα τους, τα ταξιδακια τους και τις φιεστες τους, πλην ελαχιστοτατων εξαιρεσεων, βεβαια.
Και με τιποτα αλλο.
Και των ελαχιστοτατων εξαιρεσεων, μετρημενων στα δακτυλα του ενος χεριου.
Οι υπολοιποι;
ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ.

Τι λετε;
Υπαρχει σημερα η Εκκλησια του Χριστου στην Ελλαδα;
Ειμαστε μια Εκκλησια Χριστου εν ...αφανισμω και...εν ανυπαρξια...
Αραγε, οταν ερθη επι της γης ο Κυριος, θα ευρη την πιστιν επι της γης;
Ο ιδιος αναρωτηθηκε γι αυτο.
Ο ιδιος ο Κυριος ερευσατο...

Ομως...ες αυριο τα σπουδαια.
Ποιά αυτά;
Οι νεοι μιτροφοροι, τα νεα ...μπουμπουκια...

9 σχόλια:

  1. Δηλαδή, τι θα έβγαζε η συζήτηση; Ότι η Σύνοδος επί Μ. Φωτίου και η Σύνοδος επί αγ. Γρηγορίου Παλαμά είναι Οικουμενικές;

    Και από πότε μια τοπική Σύνοδος μιας Εκκλησίας μπορεί να αποφασίζει αν μια μεγάλη Σύνοδος είναι Οικουμενική;

    Ποιά Σύνοδος αποφάσισε, ότι η Δ΄ Σύνοδος είναι Οικουμενική; Μα η επόμενη Ε΄ Σύνοδος, η οποία επανέλαβε, ότι όλες οι προηγούμενες ήταν Οικουμενικές.

    Αυτό έγινε και στη Σύνοδο επί Μ. Φωτίου. Αναγνώρισε τις επτά προηγούμενες ως Οικουμενικές και η ίδια αυτοχαρακτηρίσθηκε Οικουμενική, πλην όμως θα πρέπει η επόμενη Μεγάλη Σύνοδος να την χαρακτηρίσει ως Οικουμενική.

    Και άλλες Σύνοδοι χαρακτηρίστηκαν ως Οικουμενικές, πλην όμως δεν πήραν τέτοια έγκριση από επόμενη Σύνοδο. Π.χ. Η Σύνοδος της Εφέσου (449) συγκλήθηκε ως Οικουμενική, αλλά η επόμενή της Δ΄ Οικουμενική δεν την χαρακτήρισε έτσι. Η Σύνοδος Φλωρεντίας (1439) συγκλήθηκε ως Οικουμενική, αλλά καμία Σύνοδος δεν την ενέκρινε. Αλλά ακόμη και εάν μια Σύνοδος χαρακτηρισθεί ως Οικουμενική, τελικός κριτής είναι πάντοτε ο πιστός λαός του Θεού.

    Επίσης ερωτάται αν υπάρχει σήμερα η Εκκλησία του Χριστού στην Ελλάδα.

    Μα πότε υπήρξε η Εκκλησία του Χριστού στην Ελλάδα, για να υπάρχει και σήμερα; Όταν είχε αρχηγό της έναν ΡΚαθολικό ή όταν τον Αρχιεπίσκοπο τον διόριζε ο εκάστοτε Πρωθυπουργός ή Δικτάτορας;

    Αλλά και πότε υπήρξε Εκκλησία του Χριστού στην Οικουμένη; Σε ελάχιστες περιπτώσεις, όπως επί των αγίων Γρ. Θεολόγου, Ι. Χρυσοστόμου, Φλαβιανού, Ιω. Νηστευτή, Μ. Φωτίου, Ιω. Ελεήμονος, Μ. Αθανασίου, Μ. Βασιλείου, Ιγνάτιου Θεοφόρου, Σωφρόνιου και ορισμένων άλλων.

    Σε όλο το άλλο πλήθος των περιπτώσεων οι Πατριάρχες υπήρξαν είτε αιρετικοί, είτε παπόδουλοι, είτε φερέφωνα του αντιπροσώπου του Θεού επί της γης, δηλ. του αυτοκράτορα.

    Η Εκκλησία του Χριστού βρίσκεται πλέον σε καμιά εκατοστή αγίων ανθρώπων, κληρικών ή λαϊκών ή μοναχών ή γεροντάδων "εν ταις όρεσι και ταις οπαίς της γης", αφανών, αγνώστων και πραγματικά ακτημόνων. Και πλέον ου.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΓΩΓΗ(BINTEO)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=78&t=6027

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασφαλώς θα γνωρίζετε πόσοι από τους 327 Οικουμενικούς Πατριάρχες, πριν το Βαρθολομαίο, υπήρξαν πραγματικά αιρετικοί, αρειανοί, νεστοριανοί, μονοφυσίτες, μονοενεργητικοί, μονοθελήτες, θεοπασχίτες, αφθαρτοδοκήτες, εικονομάχοι, παπόφιλοι, παπόδουλοι ή ζούσαν πολυτελώς. Η πλειονότητα.

    Και όμως ο θρόνος της ΚΠολης με όλα του τα κουσούρια και τις δολοπλοκίες, ανα τους αιώνες, παρέμεινε αλώβητος και άντεξε και τους σταυροφόρους και τους οθωμανούς και συνεχίζει την πορεία του, μέσα σ' έναν κόσμο αλλόθρησκο και εχθρικό.

    Στην ανάγκη επιβίωσης, η Εκκλησία αναγκάζεται σε παρεκκλίσεις από τους Κανόνες και αυτό προς το συμφέρον των πιστών της.

    Παράδειγμα: Ο άγιος Βασίλειος παρέλαβε προσφορά από αιρετικό, κάτι που απαγορεύουν οι Κανόνες, αλλά με την ενέργειά του αυτή έσωσε την Εκκλησία της Καισάρειας από τον αιρετικό Ουάλλη.

    Αλλά και ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης παρέβη τους Κανόνες και κανείς δεν τον κατηγόρησε:

    α/ έκανε δωρεά σε Συναγωγή Εβραίων, για την οποίαν αντιπροσωπεία τους τον επισκέφθηκε και τον ευχαρίστησε
    β/ συμπροσευχήθηκε με μουσουλμάνο, για τη σωτηρία του.

    Αλλά και στην κατοχή η Εκκλησία προμήθευσε ταυτότητες στους Εβραίους, ότι ήταν Ορθόδοξοι και τούτο παρά τους Κανόνες, που απαγορεύουν ακόμη και την νοσηλεία από Εβραίο ιατρό!

    Η Εκκλησία, η οποία θεσπίζει τους Κανόνες είναι πάνω από τους Κανόνες και όχι οι Κανόνες πάνω από την Εκκλησία.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδελφέ η αλλαγή του Εορταστικού Κλανδαρίου ποιό σκοπό άραγε εξυπηρετεί μετά από 90 περίπου χρόνια? Άλλο η μιάς φοράς τοποθέτηση σε αυτά που αναφέρεις παραπάνω και άλλο η διαρκής καταπάτηση τα των εντολών του Αγίου Πνεύματος (Αιώνιο Πασχάλιο κ.λ.π) η όχι. Δεν πάει άλλο ούτε το 1 τοις Εκατό δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει Ορθοδοξία ή Θάνατος! Τηλεχριστιανοί και υποδουλομένοι στην ύλη οι άνθρωποι του Βαρθολομαίου, που διαρκώς υβρίζουν την Αγία Παράδοση και γιαυτό κατολισθίζουμε ταχίστως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ' αρχήν δεν έγινε αλλαγή του εορταστικού καλανδαρίου, δηλ. δεν μεταβλήθηκε η ημερομηνία των διαφόρων εορτών. Τα Χριστούγεννα εορτάζονται 25 Δεκεμβρίου και όχι 27. Τα θεοφάνεια 6 Ιανουαρίου και όχι 19 κ.ο.κ.

    Κατά δεύτερον έγινε διόρθωση και επαναφορά στην πιστή εφαρμογή της απόφασης της Α΄ Συνόδου, όπου εκτός από το θεολογικό μέρος (Κυριακή, μετά το πάσχα των Εβραίων) υπάρχουν και τεχνολογικά θέματα (ισημερία, πανσέληνος), που δεν είναι αιώνια (όπως τα θεολογικά), αλλά μεταβάλλονται. Αν δεν υπάρξει διόρθωση στα τεχνολογικά, τότε παραβαίνεται η απόφαση της Συνόδου, που θέλει την εορτή του Πάσχα, την 1η Κυριακή μετά την 1η Πανσέληνο της εαρινής ισημερίας. Έτσι, με την εμμονή στη στασιμότητα των τεχνολογικών θεμάτων, το 2012 η εορτή του Πάσχα θα γίνει τη 2η Κυριακή, μετά την 1η Πανσέληνο της εαρινής ισημερίας και όχι την 1η, οπότε έχουμε παράβαση της απόφασης. Και εξηγούμεθα:
    Το 2012, η Πανσέληνος είναι 6 Απριλίου, το εβραϊκό πάσχα 7 Απριλίου, οπότε το Ορθόδοξο Πάσχα πρέπει να εορταστεί την 1η Κυριακή μετά την 1η Πανσέληνο και μετά το εβραϊκό Πάσχα, δηλ. στις 8 Απριλίου. Πλην όμως θα εορτασθεί την 2η Κυριακή μετά την 1η Πανσέληνο, δηλ. στις 15 Απριλίου, πράγμα που καταστρατηγεί την απόφαση της Συνόδου. Και τουτο, διότι υπάρχει στασιμότητα στις Πανσελήνους (που όρισε ο Μέτωνας τον 5ο αι. π.Χ). Έτσι, κατά τον Μέτωνα, η Πανσέληνος δεν είναι 6 Απριλίου (όπως πραγματικά είναι), αλλά 11 Απριλίου, γι' αυτό και παρουσιάζεται αυτό το λάθος. Οι ημερομηνίες είναι με το νέο ημερολόγιο, αλλά δεν παίζει ρόλο σε όποιο ημερολόγιο τις πάρουμε.

    Κατά τρίτον το άγιον Πνεύμα δεν καθόρισε τις ημερομηνίες εορτασμού του Πάσχα, διότι τούτο ασχολείται με θέματα σωτηρίας και όχι με τεχνολογικά θέματα. Τις ημερομηνίες καθόρισε ο Επίσκοπος Χωνών Αχιλλέας Τάτιος, του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, που μετείχε της Α΄ Συνόδου και ήταν αστρονόμος και σ' αυτόν ανατέθηκε ο προσδιορισμός από τους Πατέρες.

    Κατά τέταρτον, είναι καλύτερα να ακολουθεί κανείς την Εκκλησία ακόμη και εάν κάνει λάθος σε κάτι μη σωτηριολογικό, παρά να αποσχίζεται από αυτήν:

    "Ει γαρ και εσφάλλετο η Εκκλησία, ου τοσούτον κατόρθωμα από της των χρόνων ακριβείας ην, όσον έγκλημα από της διαιρέσεως και του σχίσματος τούτου" (Ιω. Χρυσοστόμου: Κατά Ιουδαίων Γ΄ 5: PG 48, 870).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προβλέπεται να γιορτάζεται η Κυριακή της Ορθοδοξίας με τον Ευαγγελισμό? ΟΧΙ.
    Είσαι πολύ σπουδαίος παραπλανητής αλλά όχι ένας ταπεινός Χριστιανός. Φαναριώτης Οικουμενιστής.
    Ουαι Υμίν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε τον αγαπητό αδελφό για τα διακοσμητικά επίθετα και για το χριστιανόμετρο με το οποίον μας μετράει.

    Θα μας επιτρέψει να διερωτηθούμε τι σημαίνει το ερώτημα αν "προβλέπεται να εορτάζεται η Κυριακή της Ορθοδοξίας με τον Ευαγγελισμό". Μα φυσικά ΟΧΙ, γιατί η Κυριακή της Ορθοδοξίας είναι κινητή εορτή, ενώ του Ευαγγελισμού ακίνητη.

    Άλλο αυτό και άλλο το αν τύχει και συμπέσουν ποτέ. Εκεί απαντούμε ΝΑΙ.

    Πρέπει να κατανοηθεί, ότι άλλο πρόβλημα έχουν οι με το παλαιό-, και άλλο οι με το νέο-, οι οποίοι εορτάζουν τις κινητές με το παλαιό, ενώ τις ακίνητες με το νέο.

    Αυτοί οι τελευταίοι, με την τακτική που ακολουθούν θα βρεθούν μπροστά σε γελοίες καταστάσεις. Έτσι:

    Διανύουμε ήδη τον 21ον αιώνα και σύμφωνα με τους κανόνες του Πασχαλίου το Πάσχα φθάνει να εορτάζεται μέχρι τις 8 Μαΐου με συνέπεια να αρχίζει να χάνεται η νηστεία των Αγ. Αποστόλων, όπως το 2002, που η νηστεία αυτή εξαφανίστηκε. Έτσι το 2002: Σύναξη των 12 Αποστόλων και εορτή των Αγ. Πάντων εορτάσθηκαν μαζί στις 30 Ιουνίου. Σύμφωνα λοιπόν με τα αστρονομικά στοιχεία:

    Τον 21ον αιώνα (2000-2099) το Πάσχα φθάνει μέχρι 8 Μαΐου
    31ον " (3000-3099) " " " 15 Μαϊου
    41ον " (4000-4099) " " " 24 Μαϊου
    51ον " (5000-5099) " " " 2 Ιουνίου
    61ον " (6000-6099) " " " 8 Ιουνίου
    71ον " (7000-7099) " " " 16 Ιουνίου
    76ον " (7500-7599) " " " 20 Ιουνίου

    Σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα τον 76ον αιώνα (7500-7599) το Πάσχα θα φθάνει να εορτάζεται μέχρι 20 Ιουνίου, οπότε η Πεντηκοστή θα φθάνει να πέφτει μέχρι 8 Αυγούστου, οπότε θα συνεορτάζεται η εορτή των Αγ. Πάντων με το 15Αύγουστο (εφ’ όσον συμπίπτουν Κυριακή). Αποτέλεσμα είναι να εξαφανιστεί η νηστεία του 15Αύγουστου.
    Άλλο πρόβλημα θα υπάρξει με την συνεχή μετατόπιση της εορτής του Πάσχα και συγκεκριμένα:
    1.- Τι θα γίνει με την εορτή των Αγ. Αποστόλων, που θα συμβαίνει πριν από το Πάσχα; π.χ. τον 89ον αιώνα (8800-8899) το Πάσχα και η εορτή των Αγ. Αποστόλων θα συμπίπτουν στις 30 Ιουνίου. Θα παραμείνει εκεί ή θα μετατίθεται και αυτή, όπως του Αγ. Γεωργίου;
    2.- Τι θα γίνει με την εορτή της Κοίμησης (15 Αυγούστου), όταν θα συμπέσει με την εορτή του Πάσχα τον 151ον αιώνα (15000-15099) και θα πέφτει κατόπιν πριν από αυτό. Θα παραμείνει ή θα μετατεθεί;
    Τα ερωτήματα είναι σοβαρά και έτσι η απάντηση πρέπει να είναι σοβαρή και όχι παιδαριώδης, όπως θα ζούμε μέχρι τότε; ή τι μας νοιάζει εμάς, θα το λύσει τότε η Εκκλησία ή μέχρι τότε θα έχει γίνει η Β΄ Παρουσία κ.ά.
    Το σφάλμα δεν στοιχειοθετεί παράδοση και θα πρέπει να διορθωθεί και όχι να αφεθεί γιατί μέχρι τώρα μας βολεύει. Π.χ. δεν συγκινεί κανέναν η εξαφάνιση της νηστείας των Αγ. Αποστόλων; Έτσι δεν θα συγκινεί κανέναν η εξαφάνιση και των άλλων νηστειών ή το αλαλούμ του μπερδέματος των εορτών; Αναμένεται σοβαρή απάντηση.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ Αδελφέ καλά τα λες, και πράγματι κατέχεις το θέμα, αλλά είσαι υπέρ του Νέου Εορτολογίου. Εγώ δεν είμαι ούτε Νεοερτολογίτης, ούτε Παλαιοεορτολογήτης αλλά ένας ταπεινός ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, όπως ήταν και οι Παππούδες μας, και οι Γιαγιάδες μας. Εσύ όμως ανακάλυψες λάθος και τρέχεις να το διορθώσεις, αν κατάλαβα καλά, δεμένος στο άρμα της Κρατούσης Εκκλησίας? Συγχώρεσέ με αν κάνω λάθος και αν ακόμα περισσότερο σε σκανδάλισα, αλλά αυτή η βίαιη αλλαγή του Εορτολογίου κάποια στιγμη πρέπει να αποκατασταθεί ή ΟΧΙ?
    Αν είναι και θέλεις να ηγηθείς μιας Νέας Οικουμενικής Συνόδου περι του θέματος εύχομαι ολόψυχα τούτο να σου συμβεί, αν είναι ευλογημένο απο το Θεό. Εγω ταπεινά δηλώνω συντεταγμένος και δίπλα στους αγωνιζωμένους Ζηλωτάς της Ορθοδοξίας μας με προεξάρχοντα προπύργια την Μονή Εσφιγμένου και τους Άφθαρτους Αγίους Π. ΦΙΛΑΡΕΤΟ, Ι. ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ και τον τελευταίο μεγάλο, πιθανότατα νέο ΑΓΙΟ Π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΡΟΟΥΖ. ΑΥΤΑ!!!
    ΄Στήκετε και Κρατείτε τας παραδόσεις΄
    Ένας ταπεινός και λιγότερο μορφωμένος Χ.Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ αδελφέ,

    δεν έχει σημασία η μόρφωση στην ΠΙΣΤΗ. Απλά εμείς τυγχάνουμε να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για τα ημερολόγια, μιας και τα σπουδάσαμε.

    Δίκηο έχεις λέγοντας για τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας, που μας έμαθαν ορισμένα σωστά, αλλά και ορισμένα λάθος, όπως τα είχαν μάθει από τους δικούς τους παπούδες, που ασυνείδητα είχαν ποτιστεί από τον Παπισμό.

    Έτσι και οι δικοί μας παπούδες μας έμαθαν, ότι ο Θεός Πατέρας απεικονίζεται (ενώ είναι αντορθόδοξο), έτσι μας έμαθαν ότι πίσω από την αγία Τράπεζα βάζουμε τον Εσταυρωμένο (και όχι την Ανάσταση), έτσι μας έμαθαν για το σαράντισμα των εικόνων με την παπική ευχή (!), έτσι μας έμαθαν τη Χριστολατρεία (του Παπισμού), αντί της Τριαδολατρείας (της Ορθοδοξίας), έτσι μας έμαθαν τις διάφορες (παπικές) περιφορές και άλλα πολλά.

    Από τα γραφόμενά μας καταδικνύεται, ότι περισσότερο βάλλουμε κατά της κρατούσας Εκκλησίας, η οποία επειδή είναι κρατούσα (δηλ. κρατική) δεν αναγνωρίζεται από τους Πατέρες.

    Είπαμε, ότι δεν υπήρξε αλλαγή του εορτολογίου, αλλά του ημερολογίου και έπρεπε να γίνει για να μην παραβαίνουμε την απόφαση των Πατέρων, όπως του χρόνου (2012), όπου εορτάζουμε το Πάσχα την 2η Κυριακή μετά την Πανσέληνο και όχι την 1η, όπως μας διατάζουν οι Πατέρες.

    Από ηγεσίες, μακρυά από εμάς. Εμείς, απλώς επισημαίνουμε τα λάθη και επιδιώκουμε την αυστηρή τήρηση της απόφασης των Πατέρων.

    Και εμείς είμαστε δίπλα στους ζηλωτές της Ορθοδοξίας, αλλά όχι στους έχοντες ζήλον "ου κατ' επίγνωσιν".

    Τώρα, το αν η Ι.Μ. Εσφιγμένου ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας, μνημονεύοντας Αρχιεπίσκοπο από μια παράτξη των ΓΟΧ, αυτό το αφήνουμε σε σας να το κρίνετε.

    "Στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις". Αυτό λέμε και εμείς, τις παραδόσεις στα σωτηριολογικά θέματα, όχι στα τεχνολογικά, όπου εκεί δεν υπάρχεουν παραδόσεις: ή έχει σήμερα Πανσέληνο ή δεν έχει, Δεν μπορεί να έχει σήμερα πραγματική Πανσέληνο και σε 5 ημέρες πλασματική Πανσέληνο!

    Μετ' ευχών

    ΙΚ

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου