Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011



EΠΤΑ ΛΑΥΡΙΩΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΙ

ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΝ

ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ
ΤΟΥ ΟΥΝΙΤΗ

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ



Γραφουμε οσα γραφουμε για το παρελθον και το παρον των Αγιορειτων πατερων και γι αυτο οφειλουμε να επαινεσουμε και αλλους γενναιους πατερες εκτος απο εκεινους που τον αποδοκιμασαν στις Καρυες.

Πολλοι Λαυριωτες πατερες δεν θελησαν να παραστουν στην υποδοχη του στην Μονη Μεγιστης Λαυρας και μαλιστα και δυο επιτροποι της Μονης.

Ο περιβοητος ηγουμενος της μονης Προδρομος ειναι ενας αμιμητος φιλοπατριαρχικος και εμετικος κολακας του.

Ομως εκει υπαρχουν και θαραλλεοι μοναχοι που δεν υποχωρουν αλλα μενουν πιστοι στα θεσφατα των Αγιων Πατερων και στην γραμμη των Αγιων της Ορθοδοξιας.

Δοξα τω Θεω.

Υπαρχει και το μικρο λειμα των μοναχων.

Ποτε δεν ελειψαν και οι μοναχοι που δεν εκλιναν γονυ στους Λατινοφρονες και στους ενωτικους πατριαρχες που προδωσαν την Πατρωα Πιστι και την Πατρωα Ευσεβεια και στο παρελθον αλλα την προδιδουν και σημερα.

Ο θλιβερος Βαρθολομαιος προσπαθησε να σκεπαση την πολυετη .....βρωμα των Φιλενωτικων και των Λατινοφρονων με το να μιληση για πρωτη φορα εναντιον των Λατινων οτι ταχα παραγουν συνεχως νεα δογματα που απομακρυνουν την ενοτητα με την Ορθοδοξη Εκκλησια.

Και μονο που χαρακτηριζει την παμπαλαια Αιρεσι του Παπισμου ως Εκκλησια, αυτο φτανει για να αποδειξη την υποκριτικοτητα του και την επαμφοτεριζουσα δολιοτητα του.

Ειπε και αλλα παρηγορα λογια στους Αγιορειτες για να τους ...τουμπαρη!!!

Ομως τι λετε αλλαξε;

Μολις προχθες χαρακτηρισε το Κορανι ως ΑΓΙΟ!!!

Και μολις προσφατα υποδεχθηκε τον Φραγκοπαπα στον αγιο Γεωργιο Κωνσταντινουπολεως ως ορθοδοξο αρχιερεα με υμνους και δοξολογιες.

Οντως.

Ο λυκος κι αν εγερασε κι ασπρισε το μαλλι του, μητε την γνωμη αλλαξε μητε την κεφαλη του.

3 σχόλια:

  1. Επικροτώ τη στάση τους αλλά αναρωτιέμαι ο ηγούμενος της Μονής τους μνημονεύει τον Βαρθολομαίο σε κάθε θεία Λειτουργία και αν τον μνημονεύει αυτοί κοινωνούν των αχράντων Μυστηρίων όταν ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης μας λέει (στην επιστολή προς την Σπαθαρία Μαχαρά) ότι υπάρχει μόλυνση στο Μυστήριο και με την αναφορά του ονόματος του αιρετικού Επισκόπου παρόλο που ο ιερέας μπορεί να είναι Ορθόδοξος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μνημόνευση ή η μη μνημόνευση Επισκόπου έχει ορισμένους Κανόνες από την Εκκλησία μας, που πρέπει να τηρούνται και δεν επαφίενται στον πατριωτισμό των ηγουμένων. Έτσι:

    Σχετικά με το μνημόσυνο του ονόματος Επισκόπου, Μητροπολίτη και Πατριάρχη διαπραγματεύονται οι κανόνες ΙΕ΄ της ΑΒ΄ Συνόδου (861) επί Μ. Φωτίου και ΛΑ΄ των Αγίων Αποστόλων. Σύμφωνα με τους κανόνες αυτούς ρυθμίζονται τα της μνημόνευσης ή μη μνημόνευσης του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά την θ. μυσταγωγία. Έτσι:
    Α/ Επιβάλλεται η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά τη θ. μυσταγωγία από κάθε Ιερέα, ακόμη και εάν ο Επίσκοπος διέπραξε παράβαση Κανόνα ή εγκληματική πράξη (πορνεία, ιεροσυλία κ.ά.), αλλά δεν έχει κριθεί και τελεσίδικα καταδικαστεί για την παράβαση αυτή από Σύνοδο. Στην περίπτωση αυτή ο Ιερέας ή Αρχιερέας καθαιρούνται από κάθε Ιερατική ή Αρχιερατική ενέργεια, καθότι η μη μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. επιφέρει σχίσμα στην Εκκλησία.
    Β/ Επιβάλλεται η μη μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά τη θ. μυσταγωγία από κάθε Ιερέα, όταν ο Επίσκοπος κλπ. κηρύττει δημόσια αίρεση καταδικασμένη από τις άγιες Συνόδους ή τους Πατέρες της Εκκλησίας και όταν διδάσκει αυτή την αίρεση στην Εκκλησία ("Οι γαρ δι’ αίρεσίν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ’ Εκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτημήσει ουχ υπόκεινται προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται")
    Γ/ Επιβάλλεται η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά τη θ. μυσταγωγία από κάθε Ιερέα, όταν ο Επίσκοπος δέχεται μια αίρεση, "την φυλάττει όμως εις το κρυπτόν και δεν την κηρύττει", διότι ενδέχεται αφ’ εαυτού του να διορθωθεί (Πηδάλιο, σελ. 358).
    Ως αίρεση χαρακτηρίζεται κάθε απόκλιση από βασική και θεμελιώδη δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας, δηλ. απόκλιση από τους όρους (δόγματα), όπως αυτοί διατυπώθηκαν από τις Οικ. Συνόδους. Μ’ αυτή την προοπτική, κηρύττει κατεγνωσμένη αίρεση ένας που διδάσκει Γνωστικισμό, Σαβελλιανισμό, Μοναρχιανισμό, Μανιχαϊσμό, Δοκητισμό, Χιλιασμό, Μοντανισμό, Αρειανισμό, Απολιναρισμό, Νεστοριανισμό, Πελαγιανισμό, Μονοφυσιτισμό, Μονοθελητισμό, είναι Πνευματομάχος κ.ά.
    Κάθε άλλη περίπτωση παράβασης Κανόνα δεν εμπίπτει σε αίρεση και δεν δύναται να καθαιρεθεί κληρικός που παραβαίνει κανόνα, αν προηγουμένως δεν καταδικαστεί αμετάκλητα από Σύνοδο. Στην περίπτωση αυτή ανήκει η συμπροσευχή με αιρετικό, η επικοινωνία με αιρετικό, η λήψη δώρων από αιρετικό, η βοήθεια σε αιρετικό κ.ά., παραβάσεις που κατά καιρούς διεπράχθησαν από την Εκκλησία ή από Πατέρες της Εκκλησίας προς όφελος της Εκκλησίας, δεδομένου ότι οι Κανόνες δεν υπέρκεινται της Εκκλησίας, αλλά η Εκκλησία υπέρκειται των Κανόνων τους οποίους η ίδια θεσπίζει.
    Από τα ανωτέρω παρατιθέμενα στοιχεία σαφώς καταφαίνεται, ότι πρέπει να ήμαστε πολύ προσεκτικοί σε χαρακτηρισμούς και να μην προτρέχουμε να καταδικάσουμε κληρικούς για παραπτώματα ή παραβάσεις Κανόνων πριν η Εκκλησία (το Σώμα του Χριστού, το Σώμα των Αγίων Της) αποφανθεί τελεσίδικα για τυχόν παραβάσεις τους (π.χ. συμπροσευχή ή επικοινωνία με αιρετικό) ή για διδασκαλία αιρέσεων, οι οποίες δεν έχουν καταδικαστεί από Σύνοδο (π.χ. Οικουμενισμός). Αποφάσεις μεμονωμένων κληρικών ή λαϊκών ή συνάξεις πιστών (βαπτισθέντων "εν ύδατι" και όχι και "εν Αγίω Πνεύματι") περί παραβάσεων Ι. Κανόνων ή διδασκαλίας αιρέσεων από κληρικούς, σ’ αυτές τις περιπτώσεις, δεν απηχούν τη φωνή της Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΙΚ: "δεδομένου ότι οι Κανόνες δεν υπέρκεινται της Εκκλησίας, αλλά η Εκκλησία υπέρκειται των Κανόνων τους οποίους η ίδια θεσπίζει. "

    - Η Εκκλησία λοιπόν υπέρκειται των Κανόνων, άριστα! Πού είναι όμως η Εκκλησία ή ποιός είναι εντός και ποιός είναι εκτός Εκκλησίας;
    Ερώτημα μεγίστης σπουδαιότητας γιατί εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία...

    Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης παρέμεινε 20 μήνες φυλακισμένος μέσα στη μητρόπολη Σμύρνης. Και δεν μπορεί κάποιος λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος να ισχυριστεί ότι επικοινωνούσε εκκλησιαστικά με τον εικονομάχο μητροπολίτη Σμύρνης, ο οποίος μάλιστα για αυτό τον λόγο τον κρατούσε φυλακισμένο, του έριχνε ψωμί και νερό από μία μικρή τρύπα έχοντας ορίσει αυστηρά επιτίμια σε όποιον ήθελε να τον επισκεφτεί ενώ κάποιες φορές διέταξε και τη μαστίγωση του Οσίου.

    - Ποιός λοιπόν από τους δύο ήταν εντός και ποιός εκτός Εκκλησίας;
    Και πρέπει να επισημάνουμε ότι εκείνη την εποχή ΔΕΝ είχε καταδικαστεί ακόμη η εικονομαχία από Οικουμενική Σύνοδο...

    Ο εικονομάχος Μητροπολίτης Σμύρνης ο οποίος είχε εκκλησιαστική επικοινωνία και αναγνώριση με όλα τα Πατριαρχεία, νομική κάλυψη και προστασία και αναγνώριση από το κράτος, χειροτονία κανονική και αποστολική διαδοχή Ή ο καθηρημένος (!!!) και εξορισμένος ηγούμενος του Στουδίου, ο αφορισμένος από Σύνοδο(!!!), ο μη αναγνωρίζων τη σάπια εκκλησιαστική εξουσία αλλά θεωρών ανεπίσκοπον και πεπτωκυΐαν την Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως;
    Υπάρχει λοιπόν Εκκλησία χωρίς Επίσκοπο και σε ποια Εκκλησία ανήκε τους είκοσι αυτούς μήνες ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης;
    Τι σημαίνει λοιπόν η θέση των αγίων, ότι η Εκκλησία ορίζεται μεταξύ τριών Ορθοδόξων και πως και από ποιους ορίζονται αυτοί οι Ορθόδοξοι.

    Η αλήθεια είναι το κριτήριο εισόδου και εξόδου από την Εκκλησία, καθώς επίσης το να μην ακολουθεί κανείς και να μην αναγνωρίζει αιρετικό Επίσκοπο! Και όταν λέμε αιρετικό Επίσκοπο εννοούμε αυτόν που κηρύττει δημόσια και εκκλησιαστικά μία αίρεση, πχ ο Βαρθολομαίος ακυρώνει την ευαγγελική εντολή της Ιεραποστολής.
    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=10267

    ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ_Απελλής
    http://www.scribd.com/doc/20254112/%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%91%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CF%82

    Πλανήθηκαν από τον διάβολο(!) οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, υποστηρίζει ο κ. Βαρθολομαίος
    https://sites.google.com/site/orthodoxy1054/planethekan-apo-ton-diabolo-oi-agioi-tes-ekklesias-mas-yposterizei-o-k-bartholomaios

    O ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΥΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 630 ΠΑΤΕΡΕΣ
    ΤΗΣ Δ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΤΟΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟ http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=22197

    ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΩΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ,
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟN ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=7132

    Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΕΟ.http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=8693

    ΑΣΕΒΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙΟ
    ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟ ∆ΑΜΑΣΚΗΝΟ
    «ΑΓΙΟ» ΚΑΙ «ΣΠΟΥ∆ΑΙΟ» ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ
    ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!
    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=8512

    H «ΑΝΩΘΕΝ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ» ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ ΤΟΥ,
    ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ
    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=9134

    7/9/2007 ΓΡΟΙΛΑΝΔΙΑ. Διαθρησκειακή συμπροσευχή πάνω σε πλοίο. Άραγε, σε ποιόν «θεό» απευθύνονται μπροστά από τη μυστηριώδη κρυστάλλινη σφαίρα; Δεξιά διακρίνεται το ράσο ενός βουδιστή “ιερέα”.
    http://aktines.blogspot.com/2009/09/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου