Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ...κύων της Νεας Υόρκης

να πάψη να ...γαυγίζει...



Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ

ΕΝΤΟΣ ΟΛΙΓΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ




ΓΙΑ

ΝΑ ΜΗΝ

ΞΕΧΝΑΜΕ



ΙΔΟΥ, που οι αποφάσεις του ΜΠΑΛΑΜΑΝΤ, εφαρμόζονται επακριβεστατα.



ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ

ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΩΝ ΛΟΥΘΗΡΑΝΩΝ




Μετα την αναγνωρισι των Παπικων,
σειρά είχε η αναγνώρισι του βαπτίσματος των προτεσταντών.


Αυτό έγινε επίσημα πλέον (ανεπίσημα εφαρμοζόταν εδώ και χρόνια) κατά την 13η διμερή συνάντηση Λουθηρανών της Γερμανίας αφ ενός και Οικουμενικού Πατριαρχείου αφ ετέρου, που είχε λάβει χώρα στο Φανάρι κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2004.


Σε δελτίο τύπου της Ευαγγελικής Εκκλησίας στη Γερμανία των Λουθηρανων) με ημερομηνία 27 Σεπτεμβρίου 2004, διαβάζουμε και τα εξής:
Η Ευαγγελική Εκκλησία στη Γερμανία (ΕΚD) και η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζουν εκατέρωθεν το βάπτισμα των μελών τους (Gemeindeglieder).


Πάνω σ αυτό συμφώνησαν την περασμένη βδομάδα οι αντιπροσωπείες της EKD και του Οικουμενικού Πατριαρχείου της Κωνστ/πόλεως στο πλαίσιο του μεταξύ διμερούς θεολογικού διαλόγου.


Παρ όλον ότι δεν υπάρχει ακόμη εκκλησιαστική ένωσις μεταξύ των δύο εκκλησιών, θεωρούμε τα μέλη μας εκατέρωθεν ως βαπτισμένα και απορρίπτουμε εν περιπτώσει αλλαγής Ομολογίας την ανάγκη νέας βαπτίσεως.


Αυτή η φράση περιλαμβάνεται στο κοινό ανακοινωθέν, το οποίο υπεγράφη στήν Κωνσταντινούπολη μεταξύ των εκπροσώπων των δύο εκκλησιών Επισκόπου Rolf Koppe και Μητροπολίτου Αυγουστίνου της Ελληνορθόδοξου Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως.

( ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΕΥΧΟΣ 38)

6 σχόλια:

  1. Συμφωνούμε ἀπολύτως, μόνο προσθέτουμε ὅτι ἡ ἐπίσημος ἀναγνώρισις ἁπασῶν των αιρέσεων ὡς Ἐκκλησιῶν Χριστοῦ, καί τῶν μυστηρίων των ὡς ἐγκυρων ἀπό τό ἔτος 1920 μέ τήν παναιρετικήν ἐκείνην Ἐγκύκλιον τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ὁποία ἀπευθύνεται πρός τάς ἁπανταχοῦ αἱρέσεις, τάς ὁποίας ἀναγνωρίζει ὡς "Ἑκκλησίας Χριστοῦ" καί τάς θεωρεῖ ὡς συγκληρονόμους καί μετόχους τῆς Χάριτος τοῦ Χριστοῦ κλπ. Τά ἑπόμενα στάδια Νεοημερολογιτισμός (1924), Παγκόσμιον Συμβούλιον Εκκλησιῶν (1948), Ἄρσις 'Αναθεμάτων (1965) καί συμπροσευχαί διάλογοι επί μέρους ἀποφάσεις αλληλοαναγνωρίσεων κλπ. ειναι τά επόμενα βήματα εφαρμογῆς καί επιβολῆς αυτῆς τῆς Εγκυκλίου, ὥστε νά γίνη ανευ ἐμποδίων ἡ καί ἡ επιβολή τὴς πανθρησκείας τοῦ ἀντιχρίστου.... (Επίσκοπος Κήρυκος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xριστέ μου τι κακό έχει γίνει!
    Εχουμε γίνει περίγελως των δαιμόνων χάριν μιάς ψευτικης αγάπης που δεν έχει αλήθεια.Τους κάνουμε κακό που δεν τους λέμε την αλήθεια και δεν εμμένουμε στην πίστη μας και σε αυτά που μας παρεδώθησαν.ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΖΗΜΙΆ ΈΧΕΙ ΓΊΝΕΙ!!!!Οι πιστοί σκανδαλίζονται,διχάζονται..άλλοι αποτειχίζονται.και άλλοι φεύγουν από την εκκλησία.Οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες μας λέν αιρετικούς*και οι εκτός εκκλησίας ετερόδοξοι και ετερόθρησκοι,δυστυχώς δεν οδηγούνται στην αλήθεια διότι σου λέει αφου τα Μυστήριά μου είναι αληθή γιατί να ασπαστώ την ορθοδοξία;καλή είναι και η δική μου πίστη..''τι προτεστάντης..τι καθολικός ..τι ορθόδοξος..το ίδιο δεν είναι;''Μου θυμίζει κάτι σωματεία ποδοσφαιρικά ''Αν δεν σου αρέσει εκεί που είσαι έλα στο δικό μου σωματείο''Μόνο που η ορθοδοξία δεν είναι σωματείο αλλά ΄βίομα πίστης εν Χριστώ και δρόμος προς την τελειότητα.Που και σε ποιό σημείο ανοίγεται δρόμος εν αληθεία προς την τελειότητα στους ετερόδοξους και ετερόθρησκους δεν καταλαβαίνω πραγματικά..εν καιρώ δηλαδή να ασπαστούν την πίστη μας ενώ θεωρούνται βαπτισμένοι και έχοντες και καλά την Χάρη Του αγίου Πνεύματος,για να πάνε σε άλλη θρησκεία και να υπάρξει αλλαγή μόνο στο όνομα της θρησκείας;Δεν ξερω τι να πω!Φτωχό είναι το μυαλό μου η δεν έχω κατανοήσει κάτι;Δεν καταλαβαίνω,άλλα διαβάζουν οι εκ της ιεραρχίας στο Ευαγγέλιο;η άλλα θέλουν να προωθήσουν;Άν πέσει η αλήθεια ,πέφτει η πίστις..πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακαλουμε τον επισκεπτη που εγραψε για την επισκεψι του Βαρθολομαιου στο Αγιον Ορος να μας ξαναστειλη το σχολιο του που ηταν υπεροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Μην ταρασσέσθω υμών η καρδία μηδέ δειλιάτω".

    Αυτά τα βαπτίσματα, αλλά και άλλα πολλά στραβά και χειρότερα και παρεκκλίσεις πολλές από την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση είχαμε πάμπολλα ανά τους αιώνες και πολύ πριν το 1920 και όμως η Πίστη κρατήθηκε όχι από τους παλαιό- ή νέο-, αλλά από κάποιους ασκητές, ομολογητές, γεροντάδες και άλλους αληθινούς Ορθόδοξους, που προσεύχονται ακριβώς, ώστε όταν θα επανέλθει ο Κύριος να βρει τουλάχιστον 2-3!

    'Οσον αφορά τα Πατριαρχεία, θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε πότε ήταν Ορθόδοξα; Πόσοι Πατριάρχες υπήρξαν αρειανοί στην ΚΠολη, Αλεξάνδρεια και Αντιόχεια; Πόσοι Πατριάρχες υπήρξαν Μονοφυσίτες στα ίδια Πατριαρχεία; Πόσοι αυτοκράτορες απέρριψαν την Δ΄ Οικουμενική; (Βασιλίσκος, Ζήνωνας, Αναστάσιος). Πόσα Πατριαρχεία είχαν 2 Πατριάρχες; (Αλεξανδρεια, Αντιόχεια). Ποιός διόριζε τους Πατριάρχες, χωρίς εκλογή; Μα ο Ιουστινιανός και όχι μόνο:

    Ο Ιουστινιανός αθαίρεσε τον Ρώμης Σιλβέριο, ως μη αρεστό στη Θεοδώρα και διόρισε τον Βιγίλιο. Τον μετέφερε στην ΚΠολη και τον είχε έγκλειστο 10 χρόνια. Η Ε΄ Οικουμενική τον καθαίρεσε, γιατί δεν υπέγραφε τις αποφάσεις της, αλλά ο Ιουστινιανός τον ξαναδιόρισε (αφού υπέγραψε) και τον έστειλε στη Ρώμη. Στο δρόμο πέθανε και διόρισε το διάκο του Πελάγιο, τον οποίον αρνήθηκαν να χειροτονήσουν οι Ρωμαίοι επίσκοποι με συνέπεια σχίσμα 100 ετών στη Β. Ιταλία.

    Το 534, η Θεοδώρα διόρισε τους μονοφυσίτες ΚΠόλεως Άνθιμο και Αλεξανδρείας Θεοδόσιο. Ο Ρώμης Αγαπητός καθαιρεί τον Άνθιμο και εκλέγει τον Μηνά, ως ΚΠόλεως, όπου εκτός του πρωτείου εξασκεί και το αλάθητο (άγ. Νεκτάριος), ο δε μονοφυσίτης, αφθαρτοδοκήτης και θεοπασχίτης Ιουστινιανός ασκούσε τη θεολογία με διατάγματα: Το 533 διακηρύσσει Χριστολογικό δόγμα, αγνοώντας την Δ΄ Οικουμενική, το 543 καταδικάζει τον Ωριγενισμό, το 544 καταδικάζει τα έργα των Μοψουεστίας, Κύρρου και Εδέσσης, που είχαν γίνει δεκτοί στην Δ΄, το δε 562 φέρει διάταγμα περί αφθαρτοδοκητισμού, πίεσε δε τους Πατέρες της Ε΄ να δεχτούν τα διατάγματά του, που έγιναν δεκτά πλην του τελευταίου.

    "Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος"! Και όμως η Ορθοδοξία δεν κατέρρευσε, θα ζει αιώνια και όλα αυτά που γίνονται τώρα είναι απλώς ξαναζεσταμένες σούπες.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aγαπητε ΙΚ.
    και βεβαια γινονταν πολλα στην διαρκεια της ιστοριας απο τους πολιτικους αρχοντες μεσα στην Εκκλησια, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μας επιτρεπεται παντοτε να ανεχομαστε να γινονται οσα γινονται και να μην διαχωριζουμε την θεσι μας στην καταπατησι των Ιερων Κανονων και των Δογματων.
    Θα ειμαστε αναπολογητοι.
    Μην καλυπτομαστε πισω απο την ιστορια.
    Ο Θεος παρακολουθει την στασι ολων μας απεναντι στις καταπατησεις του θεληματος Του και καταγραφει και βαθμολογει.
    Και την ημερα εκεινη την φοβερα θα ανοιξη τας δελτους του και θα αρχισει να απαριθμει.
    Τοτε δεν θα μας σωσει κανενας απο την ιστορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και βέβαια και δεν επικροτούμε τα τεκταινόμενα, το αντίθετο μάλιστα, ούτε καλυπτόμαστε πίσω από ιστορικά γεγονότα, άσχετα αν τα αγνοούμε ή τα αποσιωπούμε και παρουσιάζουμε όλα τα πράγματα, ως καλώς καμωμένα.

    Εξ άλλου, τα Πατριαρχεία δεν είναι απαραιτήτως η Εκκλησία του Χριστού και ας θέλουν να θεωρούνται οδηγοί της Πίστης. Την αίρεση του Αρειανισμού, του Μονοφυσιτισμού, του Μονοθελητισμού, του Συγκρητισμού και τόσες άλλες την έχουν στο DNA τους εδώ και αιώνες και ας πήγαιναν όλοι αυτοί με το Παλαιό.

    Τώρα με το Νέο αναπτύχθηκε πιο έντονα ο Οικουμενισμός, ως προς δε το βάπτισμα εκεί έχουμε πολλές παλινωδίες. Πάντως, οι Εκκλησίες της ΚΠολης και της Ρωσίας δεν βαπτίζουν τους Λατίνους, γιατί λοιπόν να βαπτίζουν τους -υποτίθεται- εχθρούς των Λατίνων;

    Αλλά περί του Λουθηρανισμού και του αρχηγού του του Λούθηρου, λίαν προσεχώς.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου