Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Iδου, η εικονα των Οικουμενιστικων "Εκκλησιων"

Κρητες, αει ψευτες, κακα θηρια (απ. Παυλος).

Οικουμενιστικὴ φωτογραφία

κοσμεί την επίσημη ιστοσελίδα της αρχιεπισκοπής Κρήτης


Περιφερόμενοι στὴν ἐπίσημη ἰστοσελίδα τῆς ἀρχιεπισκοπῆς Κρήτης διαπιστώσαμε ὅτι στὴν ἀρχικὴ σελίδα ὑπάρχει μία φωτογραφία που ἀπεικονίζει ὀρθόδοξους ἱεράρχες ντυμένους μὲ τὰ ἱερὰ ἄμφια νὰ βρίσκονται μαζὶ μὲ δύο παπικοὺς καὶ μάλιστα ἕνας ἐκ τῶν ὀρθοδόξων νὰ παραδίδει στοὺς παπικοὺς μία ἐπισκοπικὴ μίτρα!

Αἶσχος καὶ πάλι αἶσχος! Ἐνῶ ἡ Ἐκκλησία μας κλυδωνίζεται ἀπὸ τόσα ἄλλα δεινὰ κάποιοι προσπαθοῦν ἔσωθεν νὰ τὴν κατεδαφίσουν ἀπαρνούμενοι τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων!

Γιὰ ποιὸ λόγο ἀγωνίστηκε ὁ ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικὸς καὶ τόσοι ἄλλοι Ἅγιοι της Ἐκκλησίας μας;

Ἡ φωτογραφία εἶναι τὸ λιγότερο ἀπαράδεκτη!

Ἀλήθεια, κανεὶς ἀπὸ ὅσους εἶδαν τὴν ἐν λόγω φωτογραφία δὲν διαμαρτυρήθηκε στὴν ἀρχιεπισκοπή;

Ἀπαιτοῦμε ἀπὸ τοὺς ὑπευθύνους νὰ τὴν «κατεβάσουν» ἄμεσα!


Δὲν μποροῦμε νὰ δεχτοῦμε καμμία ὑποχώρηση σὲ θέματα δογματικά.

Ὀφείλουμε ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι νὰ πολεμήσουμε τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ που ὡς ἄλλος λύκος προσπαθεῖ νὰ κατασπαράξει τὸ λογικὰ πρόβατα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Οἱ οἰκουμενιστικὲς παρεκτροπὲς πρέπει νὰ λάβουν ἕνα τέλος!

H φωτογραφία βρίσκεται στὸ κάτω μέρος τῆς ἰστοσελίδας τῆς ἀρχιεπισκοπῆς Κρήτης: http://iak.gr/gr/index.html

Ῥωμαίϊκο Ὁδοιπορικό

13 σχόλια:

  1. Δεν τίθεται θέμα αμφισβητήσεως της αλλοιώσεως που έχει επιφέρει ο Οικουμενισμός. Η σύγχρονη αυτή παναίρεση. Εν προκειμένω όμως νομίζω, ότι υπάρχει μία παρεξήγηση. δεν παραδίδεται μίτρα. Απλά παραλαμβάνει ο Κρητικός Δεσπότης την κάρα Αγίου από τον προσφέροντα αυτήν παπικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέχρι να υπάρξει κάποια επίσημη απάντηση, δηλ. τί παριστάνει η εικόνα, ποιος την ζωγράφισε, γιατί αναρτήθηκε εκεί, εμείς "επί σκοπόν" μεν, ας αναγνώσουμε στην εικόνα ότι Ο ΠΑΠΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΜΙΤΡΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΓΑΛΕ, ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ, αναγνωρίζοντάς του την ορθή πίστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Απ. Παύλος, σε άλλες τοπικές Εκκλησίες αντιμετώπισε προβλήματα πολύ χειρότερα από της Κρήτης: την εθελοθρησκεία και νεοειδωλολατρία, τον Νικολαϊτισμό, την άρνηση ότι είναι γνήσιος απόστολος κ.λπ.

    Για να μην προσβάλλει ο Απ.Παύλος τους Κρήτες και Ιουδαίους της πρώτης τοπικής Εκκλησίας της Κρήτης, και να τους βοηθήσει να αποβάλλουν τα ελαττώματα, παρέθεσε το ρητό του Επιμενίδη, Κρητικού ποιητή, χρησμολόγου και ιερέα της Κνωσσού του 600 π.Χ, που είχε πει ότι "Οι Κρητικοί είναι ψεύτες, οκνηροί και καλοφαγάδες και "θηρία κακά". Δεν ήταν όμως τέτοιοι όλοι οι Κρητικοί, ιδίως μετά την μεταστροφή τους στον Χριστιανισμό και ούτε όλους εννοούσε ο Απ.Παύλος και αυτό αποδεικνύεται από την προ Τίτον, όπου αναφέροντας ποιος είναι κατάλληλος για πρεσβύτερος (Κεφ.Α΄χωρ.7-9) εννοεί ότι υπήρχαν μεταξύ των Χριστιανών και μή ψεύτες, μη κοιλιόδουλοι κ.λπ.. Και αν κάποιοι ήταν, μόλις έγιναν Χριστιανοί, θεωρητικά απέβαλαν τα ελαττώματα.

    Εξάλλου ο Απ.Παύλος προσδιορίζει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τέτοιων προβλημάτων (γράφει τη λέξη "μάλιστα") αφορά στους Ιουδαίους της πρώτης Εκκλησίας της Κρήτης, αφού και προσδιορίζει να μην πιστεύουν σε "Ιουδαϊκούς μύθους" (Τιτ.Α,14) και επίσης (Τιτ.Α,11) αναφέρει ότι "είναι πολλοί ανυπότακτοι, ματαιολόγοι, φρεναπάται, ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΟΙ ΕΚ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ", δηλ οι Ιουδαίοι.

    Σε κάποιους σημερινούς Κρητικούς ορισμένα ελαττώματα επιβιώνουν, π.χ. το φιλοπόλεμο, η βεντέτα, η ζωοκλοπή, οι φυτείες κ.λπ., παλιότερα η πειρατεία, προφανώς όμως δεν αφορούν όλους τους Κρητικούς, και προφανώς δεν αφορούν τα συνειδητά μέλη της Εκκλησίας. Άλλωστε πόσοι είναι συνειδητοί Χριστιανοί; Απόδειξη για όσα λέω, είναι δυο γειτονικά χωριά. Το ένα είναι πανελληνιώς γνωστό για τα επεισόδια, το γειτονικό, τα Ανώγεια, το χωριό του Ν.Ξυλούρη, έχει ανθρώπους καλλιεργημένους, έναν καλό ιερέα (βλ. http://www.anogi.gr) που διαπαιδαγωγεί χριστιανικά τους νέους, και δεν υπάρχουν έκτροπα. Το φιλοπόλεμο είναι και συνάρτηση και του άγριου τοπίου, της γεωστρατηγικής θέσης και των πολλών κατακτητών που ωθούσαν σε συνεχείς επαναστάσεις, αλλά και στην μη σωστή κατήχηση του λαού (θυμηθείτε την ανάγκη να μεταβούν στην Κρήτη ο Αγ.Αθανάσιος ο ιδρυτής μετέπειτα της μοναστικής πολιτείας του Αθωνα, και ο Αγ.Νίκων ο Μετανοείτε, για τον επανευαγγελισμό της νήσου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Είπε τις εξ αυτών ίδιος αυτών προφήτης" (Τιτ.Α,12) (Έίπε το 6ο π.Χ. αιώνα ο Επιμενίδης, ένας από αυτούς, τους Κρήτες, δικός τους προφήτης":

    "Κρήτες αεί ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί".

    Και το σόφισμα:

    Ένας Κρητικός, είπε ότι οι Κρήτες είναι ψεύτες.
    Αλλά αυτός που το είπε είναι Κρητικός, άρα είναι και αυτός ψεύτης!
    Συνεπώς είναι ψέμμα το ότι οι Κρήτες είναι ψεύτες!!!

    Υπόθεση: Ο παπικός μάλλον βγάζει τη μίτρα του και την παραδίδει στον Ορθόδοξο, αφού μόνο αυτός δε φοράει, ενώ οι ορθόδοξοι φοράνε.

    Αλλά ας περιμένουμε να μάθουμε επίσημα τι παριστάνει ο πίνακας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλανήθηκαν από τον διάβολο(!) οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, υποστηρίζει ο κ. Βαρθολομαίος
    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=5905

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επίτηδες το κάνετε;;;ειναι απο την παράδοση της τιμιας καρας του αποστόλου Τίτου!!Μην παραπλανάται τον κόσμο!Επιτέλους αν αποτειχιστολυμε όλοι θα χουμε εσας για επισκόπους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωτιστικό το σχόλιο 3:27, που όπως υποψιάζεται και το πρώτο, ενημερώνει ότι ο ζωγραφικός πίνακας αναπαριστά παράδοση ιερών λειψάνων από Λατίνους σε Ορθοδόξους. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση αλλά δεν γνωρίζουμε όλοι, πότε συνέβη; Μετά το σχίσμα;

    Τα περί "παραπλάνησης" από την "αποτείχιση" δεν έχουν βάση, αφού το άρθρο είναι αναδημοσίευση από το "Ρωμαίικο Οδοιπορικό" ( http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr ) που προφανώς δεν ταυτίζεται σε όλα με την αποτείχιση και δεν γνωρίζω αν οι ιδιοκτήτες έχει κάποια σχέση με τους αποτειχισμένους. Αλλά και οι επισκέπτες - σχολιαστές, της αποτείχισης, αποτειχισθέντες ή μη, "το έψαξαν" το θέμα και δεν δέχτηκαν ότι παραδίδει ο Ορθόδοξος επίσκοπος τη μίτρα στον παπικό. Σημειώστε το και αυτό.

    Λατίνοι παραδίδουν "κάρες αγίων" στους Ορθοδόξους!!! Αυτό το επίσημο γεγονός, θα έπρεπε να σας ενοχλεί πολύ περισσότερο από ένα απλό άρθρο, αγαπητέ σχολιαστά 3:27. Αλλά δεν σας βλέπω να το σχολιάζετε αρνητικά. Πρόκειται για σοβαρή εκκλησιαστικής τάξεως υποχώρηση, συν το ότι δεχόμενοι οστά αμφίβολης προελεύσεως, από τους παπικούς, βάζουμε τους πιστούς εις τους αιώνες των αιώνων να τα προσκυνούν ως ιερά λείψανα. Αν είναι "ιερά λείψανα" καλώς. Αν δεν είναι όμως; Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας.

    Τι εγγυήσεις έχετε για την γνησιότητα, των ιερών λειψάνων που μας παραδίδουν οι παπικοί; Σε πολλά και εκείνοι εξαπατήθηκαν, από τους σταυροφόρους, που ήθελαν σώνει και καλά να επιστρέψουν με "ιερά λείψανα". Έτσι, κοινά οστά από νεκροταφεία, παραδόθηκαν στους παπικούς από τους σταυροφόρους σαν ιερά λείψανα αγίων!. Και αρκετά από αυτά, αφού οι επιτροπές των παπικών απεφάνθησαν ότι δεν είναι αγίων, ίσως παραδόθηκαν στους Ορθοδόξους σαν ιερά λείψανα αγίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Οικουμενιστικὴ φωτογραφία
    κοσμεί την επίσημη ιστοσελίδα της αρχιεπισκοπής Κρήτης" λέει το κείμενο του άρθρου.

    Σχολιαστής διαμαρτύρεται ότι δεν πρόκειται για σοβαρό οικουμενιστικό θέμα, διότι"Δεν είναι παράδοση επισκοπικής μίτρας από Ορθοδόξους σε παπικούς αλλά είναι "η παράδοση της τιμίας κάρας του Αποστόλου Τίτου" που παραδίδουν οι παπικοί στους Ορθοδόξους!!!

    Τόσο το χειρότερο... οικουμενιστική νοοτροπία στην πράξη... Πώς είμαστε σίγουροι ότι οι παπικοί διέσωσαν την τιμία κάρα του Απ.Τίτου επί δύο χιλιάδες χρόνια και μας παρέδωσαν την γνήσια; Και δεν μας ενοχλεί το θέμα στην εικόνα; Δεν είναι οικουμενιστική συνύπαρξη; Τόσο πολύ αμβλύνθηκε το αισθητήριο, να εξισώνουμε μια Εκκλησία με μια αίρεση; Και κοσμεί την ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, με παπικούς σε πρώτο πλάνο, να τους εμπιστεύονται ως προς τις προθέσεις και ειλικρίνεια, συναγμένοι όλοι οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι, αντί άλλης απεικονίσεως, π.χ. μια εικόνα της μεγαλονήσου Κρήτης και επ' αυτής τον Απ.Παύλο, να χειροθετεί τον Απ. Τίτο και να ευλογεί τους πρώτους πιστούς...

    Όσο για τα "ιερά λείψανα" που κατά δεκάδες μας παραδίδουν, και τα δεχόμαστε σα μωρά αφελή παιδιά τι να πούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλ’οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων".

    Αυτά διαβάσαμε στην παραπομπή της "Αγκαλιάς της Παναγίας" ... και εμείς μιλάμε για το αν είναι οικουμενιστικής νοοτροπίας η εικόνα αυτή που ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ στην ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής Κρήτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιστορικό - Α

    Μετά την περίοδο της Αραβοκρατίας και την ανάκτηση της Κρήτης το 961 από τους Βυζαντινούς, αποκαταστάθηκε και η εκκλησία της Κρήτης. Ο ερειπωμένος Χάνδακας (Ηράκλειο) χτίστηκε ξανά εκ θεμελίων και έγινε πρωτεύουσα του νησιού. Την περίοδο αυτή πρέπει να κτίστηκε ο ναός που αφιερώθηκε στον Ισαπόστολο Τίτο, για να συνεχιστεί η παλαιά θρησκευτική παράδοση, που είχε διακοπεί από τους Άραβες που κατέστρεψαν τη Γόρτυνα, την πρώτη θρησκευτική πρωτεύουσα του νησιού στην οποία υπήρχε ο ναός του Αγίου Τίτου, τμήματα του οποίου σώζονται και σήμερα.
    Στο νέο ναό απόθεσαν την κάρα του Αγίου Τίτου, που είχαν σώσει Χριστιανοί από το ναό της Γόρτυνας.

    Μετά την εγκατάσταση των Βενετών στην Κρήτη, το Βατικανό έδιωξε τον Ορθόδοξο Μητροπολίτη Κρήτης και τους Επισκόπους κι εγκατέστησε Λατίνους, Αρχιεπίσκοπο και Επισκόπους. Οι Ενετοί δεν πείραξαν το ναό του Αγίου Τίτου, ο οποίος παρέμεινε όπως ήταν με τις βυζαντινές εικόνες και τα ορθόδοξα κειμήλια. Μάλιστα, καθώς ήθελαν να φαίνεται ότι συνεχίζουν την εκκλησιαστική παράδοση της Κρήτης, επέτρεπαν ενίοτε στους ορθόδοξους ιερείς να λειτουργούν σύμφωνα με το τυπικό της Ανατολικής Εκκλησίας.

    Στα μέσα του 15ου αιώνα, ο ναός ανακαινίστηκε από το Λατίνο αρχιεπίσκοπο Φαντίνο Ντάντολο καθώς είχε υποστεί μεγάλες καταστροφές από σεισμό. Στο μεγάλο βωμό τοποθετήθηκε η κάρα του Αγ. Τίτου.

    Κατά την παράδοση του Χάνδακα (Ηρακλείου) στους Οθωμανούς, το 1669, όλα τα κειμήλια μεταφέρθηκαν στη Βενετία. Στον Άγιο Μάρκο της Βενετίας μεταφέρθηκε η Κάρα του Αγίου Τίτου. Στη διάρκεια της οθωμανικής περιόδου, ο ναός του Αγίου Τίτου παραχωρήθηκε στον πορθητή του Χάνδακα Φαζίλ Αχμέτ Κιοπρουλή και μετατράπηκε σε τζαμί -το λεγόμενο Βεζίρ τζαμί- ενώ το κωδωνοστάσιο μετατράπηκε σε μιναρέ. Το 1925, μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών, ο ναός πέρασε στη δικαιοδοσία της Εκκλησίας της Κρήτης και επισκευάστηκε κατάλληλα για να αποδοθεί εκ νέου στην Ορθόδοξη Χριστιανική λατρεία. Τότε αφαιρέθηκε και ο μιναρές του.

    Στις 3 Μαΐου 1925, ύστερα από 256 χρόνια, έγιναν τα εγκαίνιά του και αφιερώθηκε πάλι στον Ισαπόστολο Τίτο.

    Στις 15 Μαΐου 1966 πραγματοποιήθηκε με κάθε λαμπρότητα και επισημότητα η ανακομιδή της Κάρας του Αγίου Τίτου από τον Άγιο Μάρκο της Βενετίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ιστορικό - Β


    Το ΕΠΙΣΗΜΟ πρωτόκολλο παράδοσης της τιμίας Κάρας του Αγίου Τίτου, συνετάχθη στα Ελληνικά και Λατινικά

    12 Μαϊου 1966

    Άπασι τοις μέλλουσι μελετάν το επίσημον τούτον έγγραφον ΔΗΛΟΥΜΕΝ και ΔΙΑΠΙΣΤΟΥΜΕΝ ότι η αγία κάρα πλην της κάτω σιαγώνος και του ινιακού οστού, δωρηθέντος ήδη εν καιρώ τη εκκλησία της Ζαρας, τυγχάνει αύτη η κάρα του

    ΑΓΙΟΥ ΤΙΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

    Ήτις μετεκομίσθη εν έτει 1670 εκ της νήσου Κρήτης εις Βενετίαν και εναπετέθη εν τη βασιλική του αγίου αποστόλου Μάρκου ένθα έως της σήμερον διετηρήθη μετ’ άκρας ευλαβείας.

    Γενομένης δε αιτήσεως υπό του σεβασμωτάτου μητροπολίτου Κρήτης Ευγενίου προς τον σεβασιμώτατον καρδινάλιον πατριάρχην Βενετίας Ιωάννην Ουρμπανι ίνα η προαναφερθείσα αγία κάρα επιστραφή, εις την εκκλησίαν του Ηρακλείου, την 12ην Μαϊου του έτους 1966, συναινέσει και της αγίας Έδρας, του ιερόν λείψανον λαμβάνεται εκ της αργυράς φήκης αυτού γενομένης της ειθισμένης ΔΙΑΚΡΙΒΩΣΕΩΣ υπό των ως έπεται προσώπων:

    Σεβασμιώτατος καρδινάλιος Ιωάννης Ουρμπανι Πατριάρχης Βενετίας.

    Θεοφιλέστατος επίσκοπος Ιωσήφ Ολιβόττι.

    Ιερολογιώτατος αρχιδιάκονος του πρεσβυτερίου του αγίου Μάρκου Ιωσήφ Σκαρπα εξ ονόματος της Αρχιεπισκοπής Βενετίας.

    Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Αυστρίας Χρυσόστομος έξαρχος Ιταλίας

    Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου Ειρηναίος

    Πανοσιολογιώτατος πρωτοσύγκελλος Κύριλλος εξ ονόματος της Εκκλησίας της Κρήτης του Οικουμενικού Πατριαρχείου,

    Τίθεται εις νέαν πολύτιμον λάρνακα εσφραγισμένην υπό του σεβασμιωτάτου καρδιναλίου Πατριάρχου Βενετίας και του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κρήτης, όπως διακομισθή εκ Βενετίας εις Κρήτην.

    Εις πίστωσιν

    Υπογραφές.

    Πηγή history.heraklion.gr

    Συμπεράσματα:

    Ομότιμα και ισάξια συνυπογράφουν οι κληρικοί, μάλιστα για κάποιους δεν καταλαβαίνουμε αν πρόκειται για ορθοδόξους η καθολικούς, ούτε αναφέρεται η ορθόδοξη ή καθολική ιδιότητα, σα να είναι μέλη της ίδιας εκκλησίας.

    Η τιμία κάρα του Απ.Τίτου δεν αρπάχθηκε κλαπείσα, από τους σταυροφόρους, αλλά μεταφέρθηκε από τους Βενετούς κατακτητές της Κρήτης στη Βενετία το 1669, όταν το Ηράκλειο καταλήφθηκε από τους Τούρκους.

    Την 12 Μαϊου 1966, Καθολικοί και Ορθόδοξοι διαπιστεύουν την γνησιότητα της κάρας, ότι πρόκειται για του Αγ.Τίτου.

    Από το 1669 έως το 1966 (297 χρόνια) την γνησιότητα της κάρας και ότι δεν άλλαξε, την βεβαιώνει η παπική εκκλησία της Βενετίας που την είχε στην κατοχή της.

    Από το 1211 ως το 1669 (458 χρόνια), οι Λατίνοι (Βενετοί) ήταν κατακτητές στην Κρήτη όπου "το Βατικανό έδιωξε τον Ορθόδοξο Μητροπολίτη Κρήτης και τους Επισκόπους κι εγκατέστησε Λατίνους, Αρχιεπίσκοπο και Επισκόπους". Οι Λατίνοι λοιπόν είχαν στην κατοχή τους, την τιμία κάρα του Αγ.Τίτου στην Κρήτη, αλλά με την παρουσία των Ορθοδόξων πιστών στον ι.Ναό.

    Για τα προηγούμενα 1180 περίπου χρόνια, πριν από τους Βενετούς, από την εποχή του Απ.Παύλου, των Ρωμαίων, μετέπειτα των Βυζαντινών, των Αράβων, του Νικ.Φωκά, των Γενουατών, οι ιστορικές αναφορές για την τιμία κάρα του Απ.Τίτου είναι εκτός θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πλανήθηκαν οι άγιοι από τον διάβολο;;;;
    ------------------------------------------------Εχω και εγω ένα ερώτημα για τον κύριο Βαρθολομαίο.Ποιός έφερε πίσω το Άγιον Πνεύμα στις εκκλησίες τις άλλες και έχουν και καλά ορθά Μυστήρια;Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό δεν στέκεται πάνω στο ψέμμα αλλά πάντα στην αλήθεια ..επίσης γνωρίζουμε ότι το Άγιον Πνεύμα εκπορεύεται εκ Του Πατρός και διά Του Ιησού Χριστού δίδεται μέσω της πίστεως από τα Μυστήρια ,στους ανθρώπους.Πως γίνεται λοιπόν να έχουν αυθεντικά Μυστήρια οι ετερόδοξοι φίλοι μας τη στιγμή που αποσχίστηκαν από τη Μια αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία;και οι εντός που έκαναν αγώνα τα πάθη να κόψουν άγιοι [κεκαθαρμένοι πλανήθηκαν παρακαλώ πολύ;Δεν μπορώ να καταλάβω άλλο ευαγγέλιο διαβάζουν η το ποίμνιο είναι χαζό και δεν καταλαβαίνει θα τρελλαθούμε τόσο δηλαδή!Είναι δυνατόν η τριαδική θεότητα να ευλογεί τους ετερόδοξους και ετερόθρησκους που τον βλασφημούν;Αναγνώρισε τις εκκλησίες κανονικά και έφερε δηλαδή ο ίδιος το άγιον πνεύμα σε αυτές;Τα ακούμε και από τους παλαιοημερολογίτες και πληγωνόμαστε τόσο πολύ δηλαδή,θα τρελλαθούμε τελείως;Είναι και καλά θύματα του αρχέκακου όφεως οι άγιοί μας που μυροβλίζουν τα τίμια λείψανά τους και ο Κύριος είναι ενωμένος με αυτούς αφού είναι ενωμένος με την θριαμβεύουσα και την στρατευομένη εκκλησία;Αμφισβητούμε αυτούς που είναι ενωμένος ο Κύριος;Δεν το χωράει το φτωχό μυαλό μου να ακούω να λέγονται τέτοια λόγια από έναν προκαθήμενο.Ποιός ταράττει την εκκλησία δηλαδή εμείς την ταράττουμε παρακαλώ πολύ;Να βλασφημούμε τους αγίους που έδωσαν το αίμα τους για την Ορθοδοξία και να αγιοποιούμε με κοσμικά κριτήρια κάποιους που είναι εκτός της του Χριστού εκκλησίας.-π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το σχόλιο 12:14, αναφέρει ότι δεν κλάπηκε από τους Σταυροφόρους η κάρα.

    Σταυροφόροι ήταν και δεν ήταν, κατακτητές όμως ήταν: Λατίνοι, Γενουάτες και Βενετοί κατέκτησαν το νησί, έδιωξαν τους Ορθόδοξους επισκόπους και εγκατέστησαν δικούς τους, δηλαδή "έκλεψαν" όλο τον τόπο και μαζί με όλα και την κάρα, την οποία σαν δική τους ιδιοκτησία, την μετέφεραν στη Βενετία. Δεν λέγεται κλοπή αλλά ... προστασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου