Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011



του κ. Ζηση Χαριση


Τους τελευταίους μήνες γίνεται πολύς λόγος διαδικτυακά για τις απόψεις του π. Βασιλείου Βολουδάκη , τον γέροντα Παΐσιο και το 666 .

Αισθάνομαι την ανάγκη με αφορμή τις αναρτήσεις αυτές να σας γνωστοποιήσω ορισμένες σκέψεις και διαπιστώσεις μου ώστε να φωτιστούν και από άλλη πλευρά τα ερωτηματικά και οι ισχυρισμοί που τίθενται .

(Το παρακάτω κείμενο θα αποσταλεί και σε άλλα ιστολόγια που έχουν αναφερθεί στο θέμα . Αρκετά βέβαια δεν θα το δημοσιεύσουν . Όμως πιστεύω πως το χριστιανικό ήθος, όταν προάγει την Αλήθεια όπως μας την διδάσκει ο Χριστός , απαιτεί ενημέρωση και διακίνηση όλων των απόψεων και όχι μονόπλευρη παρουσίαση ορισμένων μόνο θέσεων !)


Α΄. Ο π. Βασίλειος δεν αντιδίκησε με τον π .
Παΐσιο . Έγραψε κάποια άρθρα για το 666 και την ανησυχία των χριστιανών και τα δημοσίευσε , αφού τα είδε και τα ενέκρινε ο π. Επιφάνιος . Απόδειξη οι οι δημοσιευμένες προσθήκες του π. Επιφανίου στα χειρόγραφα του π. Βασιλείου.


Β΄. Η επιστολή του π. Παϊσίου γράφτηκε μετά τα άρθρα του π. Βασιλείου και βεβαίως όταν κάποιοι του επετέθησαν γιατί ήθελαν να υπερισχύσει η άποψη του π. Παϊσίου στο θέμα αυτό . Ο π. Βασίλειος εξέθεσε πως έχουν τα πράγματα σε απόλυτη συνεργασία με τον π. Επιφάνιο . Αυτό συνεχώς το αμφισβητούν.


Γ΄. Ο π. Βασίλειος δεν ασχολήθηκε με την αποκάλυψη από ετών , όπως γράφτηκε , αλλά έγραψε μόνο τα συγκεκριμένα άρθρα σε μια εποχή που οι παλαιοημερολογίτες συσκότιζαν τους πιστούς με τα μυθεύματα της Ρελφ .


Δ΄. Ο π. Επιφάνιος στο κείμενο του που δημοσιεύτηκε στον « Ορθόδοξον Τύπον» λέει ρητώς στην αρχή ότι δεν θα διαπραγματευθεί το θέμα του Αντιχρίστου και του χαράγματος . Πολλοί όμως και οι Αγιορείτες επιμένουν ότι ο π. Επιφάνιος μίλησε για το χάραγμα και αντιτίθεται στον π. Βασίλειο. Ο π. Επιφάνιος στην επιστολή του αυτή το μόνο που γράφει είναι ότι δεν θα πάρουμε τις ταυτότητες αν έχουν τον αριθμό 666ή σατανικές μορφές. Αυτό το έχει γράψει άπειρες φορές και ο π. Βασίλειος αλλά κανείς δεν το λαμβάνει υπ` όψιν του !


Ε΄. Ο π. Πορφύριος σαφώς διαφωνούσε με τον π. Παΐσιο στο θέμα περί Αντιχρίστου και 666 , όπως αποδεικνύεται και από τα βιβλία που μεταφέρουν τις διδασκαλίες του αλλά και από τις μαρτυρίες του π. Ακακίου (σας έχω στείλει το σχετικό video) και του π. Αθανασίου Σιμωνοπετρίτου , αλλά δεν φαίνεται να τις λαμβάνουν υπ` όψιν τους .


ΣΤ΄. Γράφτηκε ότι ο π. Παΐσιος διαφώνησε και με τον π . Κλεώπα της Ρουμανίας , χωρίς να προβληματίσει αυτό . Άχρηστος και ο π. Κλεώπας !!! Τελικά φαίνεται να μην έχει για πολλούς σημασία η αυθεντική θεολογική αλήθεια αλλά θέλουν να ανακηρύξουν ως υπέρτατη θεολογική αυθεντία της εποχής μας τον π. Παΐσιο. Και για να μην γίνουν παρεξηγήσεις , ο π. Βασίλειος πολλές φορές έγραψε ότι προσκυνάει και τους τόπους όπου πάτησε ο π. Παΐσιος και πως τον τιμά ως Άγιο και προ της επίσημης ανακηρύξεως του (όπως και ο γράφων ). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τον δέχεται ως τον κορυφαίο θεολόγο της εποχή μας . Είναι θεολογικό έγκλημα αυτό ;


Ζ΄. Αν είχαν διαβαστείι αμερόληπτα τα από ετών κείμενα του π. Βασιλείου για το θέμα που συζητούμε , θα διαπιστώνατε ότι όλα τα κείμενα του είναι αμυντικά προς εκείνους οι οποίοι κραδαίνοντας την επιστολή του π. Παϊσίου επιχειρούν να τον εξοντώσουν θεολογικά . Αυτό σας το γράφω γιατί απορούν πώς ο π. Βασίλειος ενέπλεξε τον π. Παΐσιο.


Η΄. Οι επικριτές του π. Βασιλείου δεν διστάζουν να τον αποκαλούν ψεύτη , ότι διαστρέφει τον π. Επιφάνιο για να τον παρουσιάσει συνήγορό των απόψεων του. Αυτή η συμπεριφορά ,το να αποκαλείς ψεύτη έναν πνευματικό που περιγράφει γεγονότα προσκομίζοντας αποδείξεις είναι για αρκετούς αμελητέο , προκειμένω να αποδειχθεί ο π. Παΐσιος θεολογικά αλάθητος ; Πολλοί έχουν πρόσβαση στα στενά πνευματικά τέκνα του π. Επιφανίου . Γιατί δεν τα ρωτάνε;


Θ΄. Έχουν το παράδειγμα της Αμερικής παρόλα αυτά μιλάνε για ηλεκτρονική φυλακή ; Πόσα χρόνια πριν στην Αμερική έχει προχωρήσει η τεχνολογία ώστε με το δακτυλικό αποτύπωμα να βρίσκονται όλα τα στοιχεία του ανθρώπου μέσα στο χάος της Αμερικής ; Τελικά να σταματήσει η τεχνολογία για να μην έρθει ο αντίχριστος ; Θα επιστρέψουμε στην ατελείωτη γραφειοκρατία για να κοιμόμαστε ήσυχοι ότι δεν κινδυνεύουμε από την αιχμαλωσία του αντιχρίστου ;


Ι΄. Γράφτηκε ότι ο π. Βασίλειος δεν ενεργεί εναντίον της αιχμαλωσίας του ανθρωπίνου προσώπου . Πολύ μεγάλο λάθος ! Ο π. Βασίλειος έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο ! Αντί να κυνηγάει κάρτες , που δεν εκδίδονται από μόνες τους , κυνηγάει τους πολιτικούς που τις εκδίδουν και θέλει να αναδειχθούν ως πολιτικοί άνθρωποι πιστοί , που δεν θα προκαλούν τον πιστό λαό με σύμβολα σατανικά ούτε με 666 . Ο αγώνας αυτός έχει και νόημα και αποτέλεσμα . Αλλά όπως φαίνεται ο διάβολος έχει αποκοιμίσει τους χριστιανούς με έναν αγώνα που δεν οδηγεί πουθενά !


Με αδελφική Αγάπη

Ζήσης Χαρίσης

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κύριε,

    Γράψατε :

    "Τελικά να σταματήσει η τεχνολογία για να μην έρθει ο αντίχριστος; Θα επιστρέψουμε στην ατελείωτη γραφειοκρατία για να κοιμόμαστε ήσυχοι ότι δεν κινδυνεύουμε από την αιχμαλωσία του αντιχρίστου ;"

    Ερώτημα πρώτο, διότι υπάρχει και δεύτερο

    Τουλάχιστον, η ατελείωτη γραφειοκρατία δεν συνοδευόταν από "ατελείωτους" αριθμούς ανέργων. Πέραν τούτου ας πάμε στο κυρίως ερώτημα : Αν ο αντίχριστος, υπόθεση κάνω, είναι τελικά η τεχνολογία τότε τι κάνουμε; Υποκύπτουμε στην τεχνολογία ή την αρνούμαστε; Και αν θέλαμε να σπρώξουμε λίγο ακόμη την ερώτηση : Για τον άνθρωπο εφευρίσκεται η τεχνολογία ή για να γεμίζουν τις τσέπες τους μερικοί μερικοί;

    Και το δεύτερο ερώτημα σχετικά με δική σας πάλι γραφή

    "Ο π. Βασίλειος έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο ! Αντί να κυνηγάει κάρτες , που δεν εκδίδονται από μόνες τους , κυνηγάει τους πολιτικούς που τις εκδίδουν και θέλει να αναδειχθούν ως πολιτικοί άνθρωποι πιστοί , που δεν θα προκαλούν τον πιστό λαό με σύμβολα σατανικά ούτε με 666 "

    Θα πρέπει οι πολιτικοί, αλλά και ο π. Βασίλειος, να μας διευκρινίσουν κάτι, που άπτεται της πολιτικής αλλά και των πιστών, οι οποίοι θα επανδρώσουν ένα ενδεχόμενο σχήμα.

    Ο θεσμός της πολιτικής θα φτιάξει τα νέα πρόσωπα ή τα νέα πρόσωπα θα φτιάξουν τον (ή τους) θεσμό της πολιτικής; Και πότε η πολιτική, διότι κι αυτό το ενδεχόμενο υπάρχει, ανακηρύσσεται σε θεσμό;

    Χαίρετε εν Κυρίω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=13&t=5903

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωρίς μια παγκόσμια διακυβέρνηση δεν είναι δυνατή η β΄ έλευση του Κυρίου.

    Και η α΄ έλευση με παγκόσμια διακυβέρνηση έγινε: "Αυγούστου μοναρχήσαντος επί της γης, η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο....." ψέλνουμε τα Χριστούγεννα.

    Προϋπόθεση λοιπόν της έλευσης του Κυρίου είναι μια παγκόσμια διακυβέρνηση από τον Αντίχριστο, τότε τον Αύγουστο, τώρα ..... ποιός ξέρει; Λέτε να είναι ο Παπανδρέου;

    "ναι έρχομαι ταχύ. αμήν, ναι έρχου, Κύριε Ιησού" (Απκ. 22. 20). Εμας αυτό μας ενδιαφέρει, το "έλα Κύριε γρήγορα".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο "χρόνος έχει γυρίσματα". Όμως παραμένει διαχρονικό το "χούι" του λαού μας για μύθους.

    Στα χρόνια τα παλιά έλεγαν :

    http://www.youtube.com/watch?v=PgIPimW9VTE

    "...για της Υπαπαντής το μέγα πανηγύρι
    πως το λιβάνι πέτρωνε πριν μπει στο θυμιατήρι.
    .. πως ψέλναν τα πουλιά στο αριστερό ψαλτήρι
    Κι απ' τα πηγάδια φέρνανε κρασί οι καλογήροι..."

    Στην εποχή μας, προτιμούν τα 666 παραμύθια της Ρελφιμάς και των άλλων... είναι πιο μοντέρνα και καταλληλότερα προς συσπείρωση οπαδών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου