Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Υπάρχει ορθόδοξος χριστιανός,
που να μην αισθάνεται ανάπαυσι πνευματική,
απο τις παρακάτω θέσεις του πατρός Πορφυρίου;
Αυτός δεν είναι χριστιανός,
ή είναι νοσηρός χριστιανός.


O Γέροντας Πορφύριος

για τον Αντίχριστο

και το 666.

πηγή : Παρατηρητής


Αγαπήσατε τον Χριστόν
και μηδέν προτιμήστε της αγάπης Αυτού


Δεν ανησυχώ


Μια μέρα τον ρώτησα στο κελί του:

“Γέροντα, πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το 666, για την έλευση του αντιχρίστου, που πλησιάζει -μερικά μάλιστα ισχυρίζονται ότι ήδη ήλθε, για το ηλεκτρονικό χάραγμα του δεξιού χεριού ή του μετώπου, για τη σύγκρουση Χριστού και αντίχριστου και τη συντριβή του τελευταίου, για τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.
Εσείς τι λέτε γι’ αυτά;”.

Ο Γέροντας απάντησε:

“Τι να πω;
Εγώ δεν λέω ότι είδα την Παναγία, ότι θα γίνει πόλεμος και άλλα τέτοια.
Ξέρω ότι θα έρθει ο αντίχριστος, ότι θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, αλλά πότε δεν ξέρω.
Αύριο;
Μετά χίλια χρόνια;
Δεν ξέρω.
Όμως δεν ανησυχώ γι’ αυτό.
Διότι ξέρω ότι η ώρα του θανάτου είναι για τον καθένα η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.
Και η ώρα αυτή είναι πολύ κοντά”. [Γ 290π.]



Το 666 και ο αντίχριστος


Μου είχε πει:

“Πατέρα Αθανάσιε (με πήρε από το χέρι έτσι σφικτά), εγώ είμαι τυφλός τώρα, τα μάτια μου τα σωματικά δεν λειτουργούν, γιατί έχω καρκίνο στην υπόφυση, έχω όμως τα πνευματικά μάτια και βλέπω. Πριν φύγεις, θέλω να μου πεις. Τι είπε ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;” .
Ήταν εκείνες τις μέρες μετά το Τσερνομπίλ.
Ο κόσμος ήταν αναστατωμένος και πήγαινε κατά δεκάδες κάθε μέρα, ιδιαιτέρως στον πατέρα Πορφύριο που ήταν κοντά στην Αθήνα, και αναστατωμένοι τον ρωτούσαν:

“Τι θα γίνει;
Θα έρθει ο αντίχριστος να μας σφραγίσει με το 666;”.


Και με ρώτησε:

“Για πες μου, παιδί μου, τι λέει ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;”.
Του λέω:
“Γέροντα, μας είπε σε μια σύναξη προχθές να μην ανησυχούμε. Εμείς να ενδιαφερόμαστε να έχουμε μια ζωντανή σχέση με τον Χριστό και του αντιχρίστου να μην του δίνουμε πολλή σημασία, γιατί εκείνος θα γίνει το κέντρο της ζωής μας και όχι ο Χριστός”.

Αμέσως χτύπησε τα χεράκια του στο κρεβάτι και είπε:


“Τι λες παιδί μου, τι λες παιδί μου, δόξα σοι ο Θεός που βρήκα κι έναν πνευματικό να συμφωνεί μαζί μου.
Ρε παιδί μου, αυτοί οι πνευματικοί, εδώ στον κόσμο, τι έχουν κάνει!
Έχουν αναστατώσει τις ψυχές, δημιούργησαν ένα σωρό προβλήματα, οικογενειακά και ψυχολογικά με το 666.
Δεν μπορεί ο κόσμος να κοιμηθεί και άρχισαν να παίρνουν ψυχοφάρμακα και υπνωτικά χαπάκια για να μπορούν να κοιμηθούν.
Τι είναι αυτό το πράγμα;
Δεν τα θέλει αυτά τα πράγματα ο Χριστός, παιδί μου.
Και να σου πω κάτι;”.

Του λέω: “Γέροντα, τι;”
Μου λέει:

“Για μας τους χριστιανούς, για μας όταν βιώνουμε το Χριστό δεν υπάρχει αντίχριστος.
Δε μου λες;
Εδώ που κάθομαι στο κρεβάτι μπορείς να καθίσεις εσύ;” .
Του λέω:
“Όχι, Γέροντα” .
Μου λέει:
“Γιατί;”.
Του απάντησα:
“Διότι, εάν καθίσω πάνω σας, θα σας πλακώσω”.
Μου λέει:
“Πότε μπορείς να καθίσεις;”.
Του λέω:
“Όταν φύγετε εσείς, Γέροντα, μπορώ να καθίσω εγώ”.


Μου λέει:

“Ακριβώς, παιδί μου, έτσι συμβαίνει και με την ψυχή μας.
Όταν έχουμε μέσα μας τον Χριστό μας, μπορεί να έρθει ο αντίχριστος;
Μπορεί να μπει καμιά άλλη αντίθετη ύπαρξη μέσα στην ψυχή μας; Γι’ αυτό σήμερα, παιδί μου, δεν έχουμε τον Χριστό μέσα μας και γι’ αυτό ανησυχούμε για τον αντίχριστο.
Όταν βάλουμε τον Χριστό μέσα μας, τα πάντα γίνονται Παράδεισος.
Ο Χριστός είναι το παν κι έτσι πάντοτε, παιδί μου, να λες στους ανθρώπους, και τον αντίθετο δεν τον φοβόμαστε. [ ...]


Γιατί, παιδί μου, τους πρώτους μάρτυρες τους είχαν βάλει στα θηρία κι έκαναν τον σταυρό τους και τα θηρία γινόντουσαν αρνάκια.
Τους είχαν στη θάλασσα, έκαναν το σταυρό τους και η θάλασσα γινόταν γη και περπατούσαν.
Τους είχαν μέσα στη φωτιά, έκαναν το σταυρό τους και η φωτιά γινόταν δροσιά.
Ευλογημένο μου παιδί, τι είμαστε σήμερα εμείς;
Πιστεύουμε στον Χριστό;
Το σταυρό μας;
Μα γιατί κατέβηκε ο Χριστός;
Δεν κατέβηκε για να δυναμώσει την ασθένειά μας;
Έτσι παιδί μου, να πεις και στον Γέροντα.
Και συ να πεις στους ανθρώπους να μη φοβούνται τον αντίχριστο.
Είμαστε παιδιά του Χριστού, είμαστε παιδιά της Εκκλησίας” .


Αυτό το πράγμα μου έκανε πάρα πολλή εντύπωση.
Και μου πρόσθεσε:
“Να σου πω κάτι;”.
Λέω: “Γέροντα, παρακαλώ”.
“Ο Πατριάρχης Δημήτριος πώς ήρθε στην Αθήνα;”.
Του λέω: “με το αεροπλάνο”.
“Ε, καλά, ξέρω πως ήρθε με το αεροπλάνο.
Κολυμπώντας ήρθε ο άνθρωπος;
Με τι ντοκουμέντα ήρθε;”.
Του λέω: “Με διαβατήριο, Γέροντα”. -
”Ελληνικό ή τουρκικό;”.
Του λέω: “Δεν ξέρω”. -
”Ε, μου κάνεις και τον σοφό.
Με τουρκικό ήρθε.
Και ποιο είναι το εθνόσημο της Τουρκίας, ξέρεις;”.
Του λέω: “Δεν ξέρω, Γέροντα”.
-”Ε, τότε το παράκανες, δεν ξέρεις το εθνόσημο της Τουρκίας;
Είναι η ημισέληνος.
Και ξέρεις πώς ονομάζεται η ημισέληνος από τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, μετά που εμφανίστηκε ο Μωάμεθ;”
Του λέω: “Όχι, Γέροντα”.
-”Ε, να πάρω το πτυχίο σου και να το σχίσω.
Τι θεολόγος είσαι εσύ;” [...]


“Η ημισέληνος είναι σημείο του αντιχρίστου.
Εάν είναι σημείο του αντιχρίστου η ημισέληνος και ο Πατριάρχης μας έχει στο διαβατήριό του το σημείο του αντίχριστου (και στις σφραγίδες τους, πόσες σφραγίδες βάζουν μέσα έξω;), πάει να πει ότι ο Πατριάρχης μας είναι αντίχριστος;
Όχι, ρε παιδί μου, όχι ρε παιδί μου!
Μην περιορίζουμε τόσο πολύ το Ευαγγελικό μήνυμα!
Δεν είναι ο Χριστός τόσο στενόμυαλος όσο είμαστε εμείς οι άνθρωποι που
θέλουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα.
Έτσι να πεις στον Γέροντα και έτσι να λες στους ανθρωπους:
ούτε τον αντίχριστο να φοβόμαστε ούτε το 666″.


(Ανθολόγιο Συμβουλών Γέροντος Πορφυρίου, σελ. 71, 72-75, δ΄ έκδ. 2003)

πηγη
ഫ്ദതനസിഔ

Πηγή της Αποτειχισης ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ
Την ανάρτησι την κάναμε εξ αιτίας του ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ ο οποίος μας κάνει αγρια επίθεσι και αρχισε να παραλογίζεται. Αυριο ισως να ασχοληθουμε μαζι του.

32 σχόλια:

  1. Όταν τα έλεγε αυτά ο γ. Πορφύριος δεν υπήρχαν τα τσιπάκια, ούτε η κάρτα του πολίτη.

    Τώρα, με την κάρτα του πολίτη και το τσιπάκι με το 666, που φέρει επάνω της και που αργότερα θα μας το περάσουν υποδόρια στο δεξί χέρι και στο μέτωπο, αφού θα γίνουν εκατομμύρια εγχειρήσεις, και βέβαια θα μπει ο Αντίχριστος στην ψυχή μας και βέβαια θέλουμε, δεν θέλουμε θα διώξει το Χριστό απ' αυτήν.

    Έτσι τουλάχιστον καταλαβαίνουμε από τα λεγόμενα του π. Σαράντη, εκτός και αν δεν καταλαβαίνουμε σωστά.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΚ έχεις τον Χριστό μέσα σου;

    Δηλαδή έχεις πλήθος δακρύων που συνοδεύεται από γνώση αληθινή και απαύγασμα φωτός. Έχεις φυτεμένη στη καρδιά σου τη σφραγίδα του Αγίου Πνεύματος και διακρίνεσαι από πραότητα, ειρήνη, ελεημοσύνη, συμπάθεια, χρηστότητα, αγαθοσύνη, πίστη, εγκράτεια, αγαπάς τους εχθρούς σου και εύχεσαι για αυτούς, χαίρεσαι κατά τους πειρασμούς και καυχάσαι στις θλίψεις, θεωρείς δικά σου τα ξένα πταίσματα και κλαίς για αυτά, προσφέρεις πρόθυμα τη ζωή σου σε θάνατο για τους αδελφούς...

    Γιατί αυτά είναι τα σημεία που δείχνουν ότι είναι μέσα μας ο Χριστός σύμφωνα με τον Άγιο Συμεών τον Νέο Θεολόγο (ΕΠΕΦ 19Γ,329)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Η ημισέληνος είναι σημείο του αντιχρίστου.
    Εάν είναι σημείο του αντιχρίστου η ημισέληνος και ο Πατριάρχης μας έχει στο διαβατήριό του το σημείο του αντίχριστου (και στις σφραγίδες τους, πόσες σφραγίδες βάζουν μέσα έξω;), πάει να πει ότι ο Πατριάρχης μας είναι αντίχριστος;"

    Τα ανωτέρω είπε ο γέρων Πορφύριος κι εμείς κάνουμε τον κόπο να βάλουμε έναν κατά Θεόν καλό λογισμό. Ότι ο πατριάρχης Δημήτριος δεν ήταν ο αντίχριστος, ήταν Ορθόδοξος Πατριάρχης και ακολουθούσε τα βήματα που του χάραξε ο προκάτοχος Αθηναγόρας και οι προ αυτού. Και αυτοί δεν ήταν αντίχριστοι. Αλλά δεν ήταν Ορθόδοξοι.

    Ήταν ορθόδοξες "μαϊμούδες" διότι βάδιζαν την πεπατημένη : όσα είχαν προηγηθεί και ακολούθησαν της νέας πατριαρχικής Εγκυκλίου του 1920. Διότι υπήρχε και μια άλλη, το 1902, και είναι καταγεγραμμένη. Διαβάστε :

    Γινομένης ὑπὸ τινων συζητήσεως περὶ θέματος ἡμερολογίου, ὁ Πατριάρχης Ἰωακεὶμ Γ΄ ἀποστέλλει, κατὰ Ἰούνιον τοῦ 1902, πρὸς τὰς λοιπὰς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας Ἐγκύκλιον, ζητῶν τὰς ἀπόψεις αὐτῶν, «ἵνα καὶ περὶ τούτου διαμορφωθῆ κοινὸν ἐν αὐταῖς φρόνημα, μία δὲ γνώμη καὶ ἀπόφασις τῆς καθόλου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας».

    Εἰς τὰς ἀπαντήσεις των αἱ Ἐκκλησίαι πᾶσαι τονίζουσιν ὅτι ἐπιβάλλεται ἡ ἐμμονὴ ἐν τῶ Ἰουλιανῶ ἡμερολογίω."

    Μετά όμως έγιναν άλλα.

    Μεσολαβεί ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος και όλα πλέον συγκλίνουν στην Κοινωνία των Εθνών και των Εκκλησιών. Η πατριαρχική Εγκύκλιος του 1902 μπαίνει στο ράφι της Ιστορίας.

    Ένας εκ των πορθητών της Ορθοδοξίας ήταν και ο
    Βιζύης Ἄνθιμος, κύριον μέλος της Επιτροπής για την ημερολογιακή μεταβολή, ο οποίος με αυτά που έγραφε φαίνεται ότι πολύ διευκόλυνε τον Μελέτιο Μεταξάκη:

    «Ἐὰν ἐξακολουθήσωμεν - γράφει - ρυθμίζοντες καὶ ἐφεξῆς τὴν μηνολογίαν τοῦ Πάσχα κατὰ τὸν αὐτὸν τρόπον, θὰ ἔλθη πάντως ἐποχὴ καθ’ ἣν θὰ ἑορτάζωμεν τοῦτο ἐν θέρει, φθινοπώρω καὶ χειμῶνι… ΣΧΕΣΕΙΣ διεθνεῖς, ἀνάγκαι κοινωνικαὶ καὶ λόγοι πολιτικοὶ καὶ δὴ αὐτὸ τὸ ΕΘΝΙΚΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ἀπαιτεῖ τὴν χρῆσιν τοῦ αὐτοῦ πρὸς τὰ λοιπὰ πεπολιτισμένα ἔθνη ἡμερολογίου…Ἐπιβάλλεται ἡ τοιουτότροπος διαρρύθμισις τοῦ Ἰουλιακοῦ Ἡμερολογίου, ὥστε νὰ ἐπιτευχθῆ, ὅπως πάντες οἱ Χριστιανοὶ ἔχωσι τὴν αὐτὴν μηνολογίαν καὶ ἑορτάζωσι ταυτοχρόνως τὸ Ἅγιον Πάσχα καὶ τὰς λοιπὰς ἑορτάς…"

    Κάπως έτσι, σύντομα και περιληπτικά, για να μη γράφω πολλά σώθηκε το εθνικό μας συμφέρον. Με το χαμό στη Μικρασία, μετά όταν σφαχτήκαμε μεταξύ μας και χάθηκε η Κύπρος. Τώρα μας βρήκε η χρεωκοπία και άλλα πολλά περιμένουν.

    Αν αυτά τα γνώριζε ο γέρων Πορφύριος, κάτι οπωσδήποτε έπρεπε να είχε πει. Δεν τα είπε και επομένως,

    "υπάρχουν ορθόδοξοι χριστιανοί, που δεν αισθάνονται ανάπαυσι πνευματική, απο τις θέσεις του πατρός Πορφυρίου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάλι με χρόνους με καιρούς, πάλι δικό μας θάναι (το παλαιό).

    Τι είναι λοιπόν ο γ. Πορφύριος μπροστά στο γίγαντα της Ορθοδοξίας, τον π. Σαράντη;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν όμως και ορθόδοξοι Χριστιανοί, είς εξ αυτών ο γράφων, που με γνώμονα πάντα το λόγο του Θεού, αναπαύονται με τις θέσεις και τους μαγνητοφωνημένους λόγους του π.Πορφυρίου, σε πολλά θέματα. Έτερον εκάτερον και σημείον αμφιλεγόμενο το ημερολόγιo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στα Θρησκευτικά, ο "Θρησκευτικός" σχολίασε ότι ο Ν. Σωτηρόπουλος αδικεί το βιβλίο του κ.Πατρώνου, διότι:

    "Μπορεί ο κ. Πατρώνος να έχει ασχοληθεί με την ερμηνεία της Κ.Διαθήκης αλλά φαίνεται πως στο βιβλίο του αυτό προβαίνει σε μία προσέγγιση της Αποκάλυψης όντως "εκσυγχρονιστική" όπως την λέει, δηλαδή ΔΙΚΗ' ΤΟΥ του, που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ.
    Υπάρχουν άλλωστε και άλλες ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ προσεγγίσεις της Αποκάλυψης από "ΜΕΓΑΛΟΥΣ" καθηγητές πανεπιστημιακούς στο παρελθόν. Μνημονεύουμε εδώ το παράδειγμα του Αγουρίδη".


    Απάντηση: Τότε καλά κάνει και διαμαρτύρεται ο Σωτηρόπουλος.
    Ευτυχώς το "μεγάλους" καθηγητές, ο θρησκευτικός το έχει σε εισαγωγικά. "Οι πατέρες έφαγαν αγουρίδα και μούδιασαν τα δόντια των παιδιών".
    Δεν έχει όμως το δικαίωμα ο καθένας, ώ Θρησκευτικέ, να κάνει την προσωπική του ερμηνεία στα ιερά βιβλία. Δεν μπορεί να λέει ότι του καπνίσει. Μία είναι η Θεολογία, πείτε την ταυτοσήμως πατερική, πείτε την Ορθόδοξη, πείτε την Εκκλησιαστική, πείτε την Αγιογραφική, πείτε την Αγιοπνευματική.
    Όλες οι άλλες, τις "εκσυγχρονιστικές" (!!!), μεταπατερικές, ρεβιζιονιστιές, φιλελεύθερες, μεταφορικές, συμβολικές, αρλουμπικές, κ.λπ. είναι μη ούσες.

    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήρθε ο Θεάνθρωπος επί της γης και εδίδαξε. Εστάλη και ο Παράκλητος. Ο Θεός εν είδει "διαθήκης", μας άφησε εις τον αιώνα, το θέλημά Του, εγγράφως, την Αγία Γραφή, για να μην το παραποιεί κανείς, έστω και αν είδε όραμα, ή έκανε θαύμα. Η Αγία Γραφή, η θεόπνευστη και αλάθητη ως προς τα θέματα σωτηρίας, ερμηνευόμενη δια του Αγίου Πνεύματος που οδηγεί την Εκκλησία σε όλη την Αλήθεια και εφαρμοζόμενη δια της Ιεράς Παραδόσεως, είναι η πηγή της πίστης μας, του Δόγματος, οδηγός της ζωής μας. Την αρμοδιότητα για την Ερμηνεία της Αγίας Γραφής την έχει αποκλειστικά η Εκκλησία. Οι Οικουμενικές Σύνοδοι, στηρίζουν στην Αγία Γραφή τις αποφάσεις τους. Ερευνάτε τας Γραφάς. Πάσα Γραφή θεόπνευστος ... Όποιος γέροντας ή επίσκοπος ή διδάσκαλος διδάσκει σε συμφωνία με την Γραφή και την Ιερά Παράδοση, διδάσκει σωστά.

    Όλα τα άλλα, είναι λόγια άνευ ουσίας και αξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αξιότιμε και αγαπητέ Κύριε Οδυσσέα, για κάθε πράγμα υπάρχει καιρός. Καιρός για μάχες, καιρός για ειρήνη.

    Η διαμάχη με την νοοτροπία όσων χθες και σήμερα σας επιτίθενται, είναι παλιά. Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια. Δεν υπάρχει τέλος. Ούτε νικητής.

    Ανούσιο θα ήταν να αρχίσει καυγάς και πάλι.

    Έχουμε άλλα σοβαρά προβλήματα μπροστά μας, αμαρτία, μοιχείες, γυμνισμό, διαφθορά κλήρου και λαού, αποφυγή τεκνογονίας, φοροκλοπή, εκμετάλλευση ανθρώπων, καρναβάλους, εξαπλωνόμενη αστρολογία και μέντιουμ, εκτρώσεις, ανηθικότητα, ναρκωτικά, σωματεμπορία λευκής σαρκός με εξώθηση στην πορνεία, οικονομικό πειθαναγκασμό, εκτροπές από την φύσιν, υποχρεωτική δωρεά οργάνων, αιρέσεις, οικουμενισμό, συλλογή νεανίδων και μάντρωμά τους από πνευματικούς καθοδηγητές, υπερεξουσία γερόντων, απουσία δράσεως επισκόπων, χρυσοστολισμούς και θρησκοληπτικές καταστάσεις, αυθαιρεσίες ως προς την Αποκάλυψη, διδασκαλίες ότι ήρθε το χάραγμα ή και ο αντίχριστος, παρεκτροπές από την Κανονική Τάξι, αναιτίως εκθρονισθέντων επισκόπων, δεσποτοκρατία άνευ αντιλογίας. Ας μην μας βρει ο εχθρός αντί να είμαστε στην πρώτη γραμμή εναντίον του, να διαπληκτιζόμαστε ανουσίως με αδελφούς εν Χριστώ, γνωρίζοντας ότι δεν θα υπάρξει πέρας, ούτε νικητής (πλην του πονηρού), ενώ με την καταλλαγή, σε λίγο καιρό πάλι ίσως να συστρατευθούμε στον κοινό αγώνα. Όπως και να σας (μας) χαρακτηρίζουν τώρα, δεν το πιστεύουν κατά βάθος. Μας εκτιμούν. Όπως κι εμείς τους υπερασπιστήκαμε σε κάθε άδικη επίθεση εναντίον των ιδίων ή πνευματικών αδελφών τους. Ας το συμΜελετίσουν κι αυτό. Κάποτε και εκεινοι θα κατανοήσουν ότι ο αγώνας είναι κοινός κατά της αμαρτίας, της πλάνης, των αιρέσεων.

    Δεν βάζουν καινούργιο κρασί σε παλιά φλασκιά. Έριδες και μωρές γενααλογίες παραιτού. Δεν έχει νόημα να ξύνουμε πληγές, σε διαμάχες και έριδες με πρόσωπα που έχουν κατανοήσει με τον δικό τους τρόπο βασικές αρχές του Χριστιανισμού. Κουκιά έφαγαν, κουκιά μαρτυράνε. Γι αυτούς, αυτός είναι ο Χριστιανισμός τους. Αν αναπαύονται εκεί που αναπαύονται, ας είναι ευλογημένο.

    Αν θέλετε μια γνώμη, αγνοείστε τα λόγια που ξαφνικά αναζωπύρωσαν τις παλιές διαμάχες, συνεχίστε εσείς τον αγώνα σας για την Ορθοδοξία, σα να μη συνέβη τίποτε, υπερασπιζόμενοι φυσικά τους άλλους αδελφούς που βάλονται άδικα, τώρα τον κ.Σωτηρόπουλο, προχθές τον π.Δανιήλ, προ μηνός τον π.Μελέτιο, παλιότερα τον π.Αυγουστίνο και πάει λέγοντας. Επί προσωπικού, όμως, ας αναθέσετε την απάντηση στον Θεό. Εκείνος θα απαντήσει. Ο Κύριος θα ευλογήσει τον Αγώνα σας.

    Ταπεινή γνώμη επισκέπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Εγώ δεν λέω ότι είδα την Παναγία, ότι θα γίνει πόλεμος και άλλα τέτοια".

    π. Πορφύριος.

    Αγιασμένο στόμα αγιασμένου Γέροντα. Αναπαυόμαστε στα λόγια αυτά, αλλά και σε όλη τη χαριτωμένη διδασκαλία του.

    Υ.Γ. Ο αγνός γέρων βρήκε ως παράδειγμα ένα γεγονός των ημερών του, για να εκφράσει παραστατικά αυτό που ήθελε να πει. Εμείς το δεχόμαστε, όπως το εννοούσε, όπως θα ήθελε να το καταλάβουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eίναι αλήθεια ότι ο π. Πορφύριος εκφράζει την πάγια Πατερική γραμμή γιά τα θέματα αυτά.
    Είναι δυστυχώς αλήθεια ότι ο π. Παϊσιος είναι υπαίτιος του απαράδεκτου θορύβου περί το 666 και τα λοιπά ζητήματα.
    Καλός ο παππούλης αλλά έπεσε έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kύριε Οδυσσέα, κοιτάχτε τι σας γράφει ο μεθυσμένος Αμέθυστος.
    Τι αμέθυστος;
    Αυτός είναι μονίμως μεθυσμένος.
    ==========================

    ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ
    Πηγή της Αποτειχισης ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ
    Την ανάρτησι την κάναμε εξ αιτίας του ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ ο οποίος μας κάνει αγρια επίθεσι και αρχισε να παραλογίζεται. Αυριο ισως να ασχοληθουμε μαζι του.

    Τό θηρίο δέν ξέρει μόνο νά καταριέται, απειλεί κιόλας.

    Υπάρχουν Άγιοι όπως καί άνθρωποι οι οποίοι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στήν ελευθερία, άλλοι στήν ταπεινοφροσύνη, άλλοι στήν αγάπη, άλλοι στή γνώση. Γιαυτό καί ο Κύριος είπε : εν τώ οίκω τού Πατρός μου πολλαί μοναί εισίν.

    Δέν είχε υπολογίσει ο Κύριος ότι δέν πρέπει νά διαφωνήσουμε μέ τόν Οδυσσέα. Ότι πρέπει νά έχουμε όλοι τήν ίδια γνώμη μ'αυτόν καί με τόν ασεβή συνεργάτη του ΙΚ.

    Καί έχει τό θράσος νά μάς απειλεί χωρίς νά ντρέπεται πού επέτρεψε τά σχόλια τής αναρτήσεώς του γιά τούς παϊσιανούς, νά μετατραπούν σέ χώρο ανίερης συκοφαντίας τού π.Παϊσιου.

    Καϋμένε Οδυσσέα, είσαι τραγικό θύμα τής φιλαυτίας σου.

    Αμέθυστος
    You might also lik

    -----------------------------
    Δημοσίευση σχολίου για: amethystos
    "ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ"
    4 Σχόλια ) - Εμφάνιση αρχικής ανάρτησης Σύμπτυξη σχολίων
    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    γιατί τον αποκαλείς θηρίο;
    24/7/11 10:48 μμ
    ------------------
    Ο/Η amethystos είπε...
    Ένας άνθρωπος πού συκοφαντεί έναν πνευματικό γέροντα στόν οποίο έχουν ακουμπήσει χιλιάδες χριστιανοί, τί είναι;
    24/7/11 11:07 μμ
    -----------------------

    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Πραγματικά, δεν έχω καταλάβει ποιος συκοφάντησε ποιον.

    Δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αμφισβητήσει μέχρι και το Θεό τον ίδιο;
    Του κρατάει μούτρα γι αυτό ο Θεός;

    ΑΠΑΓΕ!

    Εδώ ο κύριος Ο.

    (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ, ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ)

    δεν κατάλαβα να είπε κάτι κακό, απλώς ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ.

    ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΝΩΜΗΣ;
    ΕΣΕΙΣ, ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΤΟΝ ...ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟ ΠΑΝΤΟΣ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΟΣ.

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ
    ΣΤΗΝ Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α ΤΟΥ;

    Μωρέ καλά έγραψε κάποιος: "Μπορείς να βλασφημήσεις αν θες, τον ίδιο το Θεό, αλίμονό σου, όμως, αν κατηγορήσεις τους Εβραίους".

    Βρε καλοί μου άνθρωποι, νομίζετε ότι όποιος είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άγιος, έχει ανάγκη τη δική μας υποστήριξη;

    Ο άγιος μια χαρά ευφραίνεται μέσα στην αγιότητά του.

    Εμείς ΔΥΣΤΥΧΟΥΜΕ στην άρνηση και τη μιζέρια μας.

    Και είναι λόγος, χριστιανοί άνθρωποι να μπινελικώνουμε τον αδελφό , επειδή δε βλέπει επάνω σε κάποιον, την ΙΔΙΑ αγιότητα που βλέπουμε και μεις;

    Και μετά λέτε και ξαναλέτε ότι οι παλαιοημερολογίτες έχουν μίσος;

    Εσείς με τόσο μπινελίκι ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΌΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΓΑΠΗ;

    ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΟΛΟΤΕΛΑ;
    25/7/11 12:53 πμ

    ------------------------------

    Ο/Η amethystos είπε...
    Όπως αγαπάει κανείς. Εσείς δέν ενδιαφέρεστε γιά τούς Αγίους, αντιμετωπίζετε τό θέμα ψυχρά, προτιμήσεις.
    Εάν καί όταν γίνετε ποτέ χριστιανός θά καταλάβετε ότι στόν Αγιο τιμούμε τόν Κύριο, καί ότι χωρίς τόν Άγιο δέν υφίσταται Θεία Ευχαριστία.
    Καί οι παλαιοημερολογίτες βρίσκονται στή δύσκολη θέση νά ζητούν από τόν Κύριο κάθε Κυριακή τά δώρα πού έδωσε στούς Αγίους Του, χωρίς νά έχουν Αγίους καί χωρίς νά τιμούν τούς Αγίους πού δίνει ο Κύριος στήν Πατρίδα μας.
    Αυτό τό ζώο ο Οδυσσέας επέτρεψε στά σχόλιά του να συκοφαντηθή πολύ άσχημα ο π.Παΐσιος, μόνο κάι μόνο επειδή ο Οδυσσέας είναι υπέρ τής κάρτας τού πολίτη.
    Ακόμη καί ο Χριστοδουλίδης, ο κωμικός, βρήκε τήν ευκαιρία νά χύσει τό φαρμάκι του.
    25/7/11 1:33 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε Οδυσσέα, τι αγροίκοι είναι αυτοί οι του Αμέθυστου;
    Ακου ζώο, τα ζώα του Αμέθυστου!!!
    Και αυτά τα ζώα, πιστεύουν ότι τιμούν τους αγίους.
    Και ανακήρυξαν και τον Παϊσιο άγιο.
    Πολύ βιάζεστε ρε κακόδοξοι.
    Χρειάζεστε ξεπουπούλιασμα και εσείς οι ...πανέξυπνοι χυδαιοβλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θου Κύριε φυλακήν εν τω πληκτρολογίω... μόλις διάβασα τα σχόλια, αλλά ...

    Δεν έχει νόημα η διαιώνιση του διαλόγου ή αντιλόγου, ή υβρεολογίου, ο καθένας είπε ό,τι πρεσβεύει, πολλά θα μπορούσαμε να πούμε και να γράψουμε.

    Αλλά έστω και αν συκοφαντούμεθα ή βλέπουμε ότι ξεστρατίζει η κατάσταση, δεν βγάζει πουθενά η συνέχιση της διαμάχης με πρόσωπα. Μόνο με καταστάσεις. Ας συνεχιστεί στο μέλλον (αν χρειαστεί) η αγία και σωτήρια αρθρογραφία, αλλά όχι η επί προσωπικού, ό,τι και να "λουζόμαστε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Εάν μη στραφήτε και γένησθε ως τα παιδία" δε σημαινει να μαλώνουμε σαν τα παιδιά, που μετά από 5 λεπτά τα "ξαναβρίσκουν" κα ιπαίζουν μαζί.

    Έχουμε κοινό Αγώνα.

    Αν οι χιλιάδες οποαδοί του ενός θίγονται, ΑΚΡΙΒΩΣ και οι χιλιάδες οπαδοι του άλλου, και εκεινοι έχουν ψυχή, ΚΑΙ ΘΙΓΟΝΤΑΙ. και ο Σωτηρόποτλος άγιος είναι και θαυμαστές χιλιάδες έχει, και ο Πορφύριος, και ο π.Δανιήλ. Δεν μπορεί ο ένας που λέει αρνητικά σχόλια για τον άλλο, ΌΠΟΤΕ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ, ελεύθερα, να απαιτεί... σιωπή και αποδοχή για όσα αποφαίνεται δίκην κριτού. Δύο μέτρα και δύο σταθμά; Να λέει Ο ΙΔΙΟΣ το Σωτηρόπουλο και το άρθρο του "κενό", και να τον χαρακτηρίζει όμως ότι εκφράζεται με ...μίσος; Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με όλο το σεβασμό θα πώ και γω την ταπεινή μου γνώμη.

    Πολλοί αδελφοί( ή και... εξάδελφοι) εν Κυρίω, δεν θα δάγκωναν τόσο μοβόρικα αλλήλους, απλά αν πήγαιναν τουλάχιστον, μια φορά την εβδομάδα σε ένα φυσιοθεραπευτή, να τους κάνει ένα καλό μασάζ στην πλατούλα.

    (Μεγάλη ψυχοθεραπεία φίλτατε, το μασάζ στην πλατούλα, θέλω να με πιστέψεις! )

    Εγώ μετά από ένα καλό μασάζ, σου λέω, ότι μέχρι για την πεθερά μου, μια λατρεία την ένιωθα!

    Ο Κύριος ας μας συχωρέσει όλους για την έλλειψη του μασάζ, αμήν και γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "ΟΛΗ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ" (Τιμ.Β΄γ,16-17).

    Συμβαίνει, στις μέρες μας, η θεοπνευστία της Καινής Διαθήκης να αμφισβητείται από ανθρώπους θρησκευτικούς, ενώ αντίθετα, οι ίδιοι θεωρούν θεόπνευστα λόγια και βιβλία γερόντων και αγίων.

    Η θεόπνευστη Καινή Διαθήκη, για κάθε Ορθόδοξο είναι απείρως σπουδαιότερη από οποιοδήποτε πατερικό σύγγραμμα ή όραμα ή βίο αγίου, είναι σημείο αναφοράς της Πίστης μας.

    Όποιος διαφωνεί με την Κ.Δ. αποκόπτεται Κανονικώς από την Εκκλησία.

    Η Κ.Δ. περιγράφει αυθεντικά, τη ζωή, τα σημεία και τη διδασκαλία του Θεανθρώπου σχετικά με τη σωτηρία μας. Είναι γραμμένη από τους ίδιους τους μαθητές του Ιησού, ή συνοδοιπόρους τους. Ο ίδιος ο Χριστός επέλεξε, εξέλεξε, όρισε τους συγγραφείς της Κ.Δ. "ουχ υμείς εξελέξασθαι, αλλ' εγώ εξελεξάμην υμάς" (Ιωάν.ιε,16 κ.ά.) και τους ανέθεσε την ΑΠΟΣΤΟΛΗ: "πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη...". Τους όρισε κριτές στην Δευτέρα Παρουσία (Ματθ.ιθ΄28), κι' αυτοί ευαγγελίσθηκαν είτε με λόγια, είτε με Γραπτά, τα βιβλία δηλ. της Κ.Δ.(επιστολές είτε απομνημονεύματα δικά τους οι πλείστοι, ή όσα έμαθαν εξ αυτοπτών και αυτηκόων μαρτύρων μαθητών του Ιησού). Οι συγγραφείς της Κ.Δ. έχουν την συνείδηση της αποστολής τους, ως αυθεντικοί Απεσταλμένοι του Χριστού, αυτοαποκαλούνται οι ίδιοι ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ (δηλαδή απεσταλμένοι) απο τον Ιησού Χριστό:

    "Πέτρος, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Ἰησοῦ Χριστοῦ" (Α Πέτρ,α,1)

    "Παύλος,..κλητός Απόστολος (=που κλήθηκα από τον Θεό), ΑΦΩΡΙΣΜΕΝΟΣ εις ευαγγελιον Θεού (=που Ορίσθηκα από τον Θεό να κηρύξω το Ευαγγέλιό Του) (Ρωμ.α,1).

    "Παύλος, κλητός ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Ιησού Χριστού δια ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΥ"¨(Α΄Κορ.α,1).

    "Παύλος ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Ιησού Χριστού δια ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ θΕΟΎ" (Κολοσσ.α,1).

    "Αποκάλυψις Ιησού Χριστού..και εσήμανεν αποστείλας δια του αγγέλου αυτού τω δούλω του Θεού Ιωάννη". (Αποκ.α,1)

    Οι ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ είχαν αποστολή και εντολή από τον Θεό, να ιδρύσουν την πρώτη Εκκλησία, απαρτιζόμενη από τις κατά τόπους Εκκλησίες, συνεπώς όσα είπαν και έγραψαν σχετικά με την Πίστη στον Τραδικό Θεό, στον Ιησού και στην ανάστασή Του, στα θέματα Σωτηρίας, φέρουν κύρος Θεοπνευστίας, διότι ο ίδιος ο Θεάνθρωπος Ιησούς τους επέλεξε και απέστειλε, και επιπροσθέτως έλαβαν κατά την Πεντηκοστή υπερθετικώς και αποδεδειγμένα το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ.

    'Οπου κατ' άνθρωπο διδάσκουν, το φανερώνουν. Όπου έχουν αμφιβολίες, συσκέπτονται, και με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος αποφαίνονται. Στα υπόλοιπα, διδάσκουν με την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος το οποίο κατά την Πεντηκοστή και εξής είχε "σκηνώσει" μέσα τους". Και έτσι γράφουν και μαρτυρούν, επιμαρτυρούν δε με τον μαρτυρικό θάνατό τους. Από τα πρώτα χρόνια, μαζί με τους ψαλμούς και τα υπόλοιπα βιβλία της Π.Δ., θέση ισόκυρη με την Π.Δ. είχαν στην λατρευτική σύναξη τα βιβλία της Κ.Δ., οι επιστολές των αποστόλων, τα ευαγγέλια, που ως κόρη οφθαλμού αντιγράφονταν, διαφυλάττονταν ακέραια, ώστε δεν παρυσέφρειε νόθο βιβλίο, και αναγιγνώσκονταν στις λατρευτικές συνάξεις. Στη σημερινή λατρευτική σύναξι, την Καινή Διαθήκη (Ευαγγέλιο) προσκυνούμε οι πιστοί, πλάι στον τιμώμενο άγιο μπαίνοντας στον Ναό, το Ευαγγέλιο υπερυψώνει και επιδεικνύει πολλάκις ο Επίσκοπος, οι κληρικοί, στη Θ.Λειτουργία, κρατώντας αυτό μας ευλογούν σταυροειδώς οι λειουργοί του Υψίστου, δείχνοντας τη σημασία του.

    "πᾶσα γραφὴ θεόπνευστος καὶ ὠφέλιμος πρὸς διδασκαλίαν, πρὸς ἐλεγμόν, πρὸς ἐπανόρθωσιν, πρὸς παιδείαν τὴν ἐν δικαιοσύνῃ ἵνα ἄρτιος ᾖ ὁ τοῦ θεοῦ ἄνθρωπος, πρὸς πᾶν ἔργον ἀγαθὸν ἐξηρτισμένος" (Τιμ.Β.γ΄,16-17).

    "Ολόκληρη η Γραφή είναι Θεόπνευστη, και ωφέλιμη για διδασκαλία, για έλεγχο, για διόρθωσι, για διαπαιδαγώγησι την αρετή, ώστε ο άνθρωπος του Θεού να είναι τέλειος, καταρτισμένος για κάθε καλό έργο" (από την μετάφραση της Κ.Δ. Νικ. Σωτηρόπουλου).

    "Ερευνάτε τας Γραφάς... εκείναι εισι αι μαρτυρούσαι περί εμού"
    (Ο Κύριος, Ιωάν.ε΄39).

    "Πλανάσθε μη ειδότες τας Γραφάς"
    (Ο Κύριος,Ματθ.κβ,29).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την πεθερά μου μια φορά στον ύπνο μου την είδα
    και νόμιζα πως πάλευβα με τη λερναία ύδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 'Αλλο πάλι και τούτο με τον Τρεμπέλα! Ψάξαμε και βρήκαμε το κείμενο των συκοφαντών του!

    Οι κριταί και αλάνθαστοι σύγχρονοι πάπαι πάσης της οικουμένης (κούνια που τους κούναγε) λένε: "Οι άνθρωποι αυτοί τών οποίων τά ονόματα βρίσκονται μέσα στό κείμενο, δέν πιστεύουν πλέον στόν ίδιο Θεό μέ τόν Θεό τής Ορθοδοξίας. ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΗΣΑΝ. Αφού αρνήθηκαν τούς Πατέρες τής Ορθοδοξίας, τήν γλώσσα τους, τόν τρόπο τους, τόν αγώνα τους γιά τήν Βασιλεία, βρίσκουν καινούριους πατέρες, ανακηρύσσοντας τόν δυστυχισμένο Τρεμπέλα πρώτον τής σειράς, τόν νέο Μ.Βασίλειο, τής νέας αυτής εκκλησίας. Η νέα εκκλησία θά έχει σάν σκοπό της νά σώσει τόν κόσμο τούτο. Καί τοιουτοτρόπως καταλαβαίνουμε καί τον νέο θεό στόν οποίο πιστεύει.
    ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ."

    Τι δυστυχισμένες ψυχές... οποία έλλειψη αγάπης! Οποία αλλαζονεία!

    Εμ... ο αείμνηστος Παναγιώτης Τρεμπέλας, ο γίγαντας,(Τρέμε ο πέλας, ο απέναντι) του οποίου ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης υπήρξε υπογραφέας, ως φοιτητής, με το πλούσιο συγγραφικό έργο, τα υπομνήματα, τις πεντάτομες απολογητικές μελέτες, το σύντομο ερμηνευτικό υπόμνημα στην καινή διαθήκη, τις μελέτες του για μυστικές οργανώσεις οι οποίες και οδήγησαν την Εκκλησία να πάρει θέση ενάντια στην επιτροπή που είχε συσταθεί, είχε ένα .., ελάττωμα:

    Ήταν . . .
    ο
    ρ
    γ
    α
    ν
    οργανωσιακος
    σ
    ι
    α
    κ
    ό
    ς.

    Δηλαδή άγαμος, αφιερωμένος στον Θεό, δρων ιεραποστολικά στον κόσμο, όπως δίδαξε ο Χριστός, όπως έζησε ο Χριστός, οι μαθητές Του, οι Απόστολοι. Και πρέπει να σταυρωθή!!!

    Αν είχε αποσυρθεί στην έρημο, θα τον θεωρούσαν άγιο, τώρα τον πετροβολούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑΙ, πάσα γραφή θεόπνευστος, αλλά
    ΟΧΙ, πάσα γραφή αλάνθαστος.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σωστός ο παραπάνω ανώνυμος 6:53 μ.μ.

    Έχω συναντήσει και συνομιλήσει με μοναχούς και κληρικούς, ελαχίστους ευτυχώς, για τους οποίους το μεγαλύτερο κακό μέσα στην Εκκλησία είναι οι Οργανώσεις. Χύνουν πραγματική χολή εναντίον των Οργανώσεων. Για αυτούς, οι πρώτοι και μεγαλύτεροι εχθροί της Εκκλησίας δεν είναι οι Χιλιαστές ή οι πάσης φύσεως αιρετικοί, αλλά είναι οι Ορθόδοξες Θρησκευτικές Οργανώσεις (Λυδία, Σωτήρ, Σταυρός, Ζωή κ.λπ.).

    Ευαγγέλιο τους έχουν το βιβλίο του Χρήστου Γιανναρά «Καταφύγιο Ιδεών». Ο Γέροντας Παΐσιος απορούσε με τα αρρωστημένα μυαλά, που κουβαλούσαν τέτοιοι χριστιανοί, λέγοντας γιατί δεν στρέφουν τα πυρά τους κατά των σατανικών Οργανώσεων (Χιλιαστών, Μασσώνων κ.λπ.), παρά μόνο κατά των Ορθοδόξων Οργανώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΡΕΜΠΕΛΑ

    Από ομιλία του καθ. Θεολογικής π. Γ. Μεταλληνού στον άγιο Αντύπα (3.11.05): «Λέμε καμιά φορά «Πως οι μοναχοί χωρίς να πάνε σχολείο, ξέρουν γράμματα;» κι έχουμε αρκετούς μοναχούς που δεν έχουν πάει ούτε μια μέρα στο σχολείο. Κι όχι απλά ξέρουν γράμματα αλλά άμα τους ακούσεις να μιλούν νομίζεις ότι είναι καθηγητές πανεπιστημίου με έναν, πραγματικά, αμίμητο και άφθαστο ελληνικό λόγο. Πως φθάνουν εκεί; Ακούνε όλη μέρα, ψάλλουν. Το μεγάλο Σχολείο της Ορθοδοξίας είναι το αναλόγιο του ψάλτη! Που αν είναι καλλιεργημένος και δεν ψάλλει για να περάσει η ώρα ή με βαρεμάρα, αλλά αγωνίζεται για να καταλάβει και τα λόγια, τότε μαθαίνει. Θα τα πει μία φορά, θα τα πει δέκα φορές και μετά θα μπαίνει στο νόημα. Οπότε κατηγορούσαν τον Καποδίστρια διότι βάζει βίους Αγίων και δεν βάζει τα παραμυθάκια, όπως «Η Φαβιόλα», «Η κόρη του γαλακτοκόμη» κ.ά. που μας έφερναν και που τα μετέφραζε δυστυχώς κι ο μακαρίτης ο Τρεμπέλας. Λέει κι ο Γιανναράς και σ’ αυτό έχει δίκιο, ότι «χαράμισε χιλιάδες ώρες ο Παναγιώτης Τρεμπέλας». Ήταν σπουδαίος πράγματι. Αλλά ήταν το πνεύμα των οργανώσεων, όπου ζητούσαν να μιμούνται τους Προτεστάντες σ’ ότι έκαμναν, στην ιεραποστολή, κ.τ.λ. και τι έκανε; Μετέφραζε προτεσταντικά διηγήματα από τα αγγλικά και τα γαλλικά. Δεν μιλούσε καλά αλλά διάβαζε και καταλάβαινε σπουδαία. Μετέφραζε, δηλαδή, παραμύθια της Χαλιμάς….. αντί να προβάλλουνε τα ζωντανά παραδείγματα των Αγίων, την ένσαρκη, εν σώμαται Ορθοδοξία, όπως είναι οι Άγιοι»……….. «Καταλαβαίνετε; Αποξενωθήκαμε μόνοι μας δήθεν για να γίνουμε Ευρωπαίοι και εκκλησιαστικά. Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που έγινε. Δεν κατηγορούμε κανέναν αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι κάναμε έγκλημα. Λέω πάλι: ο Τρεμπέλας, αυτό το μεγάλο κεφάλαιο, καθόταν και χαράμιζε το μυαλό του για να μεταφράσει (από τα γερμανικά) το: «Η θυγατέρα του γαλακτοκόμη». Εγώ τα έχω βρει και στα αγγλικά, όλα αυτά, στα αρχεία των μισσιοναρίων. Και τότε ξύπνησα, στα εικοσιεννιά με τριάντα μου χρόνια που τα μελέτησα….. και έλεγα «Κοίταξε, ο Τρεμπέλας τώρα με τη «Φαβιόλα» και την «Περπέτουα»».

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ουδεμία διαφωνία ουσιώδης, τα ίδια νοήματα με άλλη διατύπωση. Επιτυχώς το πρωτοδιατυπώσατε Κε.Ι.Κ., ότι η ΚΔ είναι αλάνθαστη σε όσα έχουν σχέση με τη σωτηρία μας.

    Για τα λοιπά, κάποια επουσιώδη "λάθη": Αν η Αγ.Γραφή λέει ότι ο ήλιος δύει στη Δύση, που είναι λάθος, ενώ η επιστήμη αποφαίνεται πως η γη περιστρέφεται πέριξ του άξονά της και του ήλιου, ή αν οι συγγραφείς της ΚΔ, με μητρική γλώσσα την Εβραϊκή, έχουν κάποια συντακτικά λάθη, γιατί γράφουν στα Ελληνικά, ενώ δεν σπούδασαν την Ελληνική Γραμματική ή Συντακτικό, και γράφουν στην καθομιλούμενη δημοτική της εποχής που είχε ξεφύγει απο κάποιους γραμματικούς κανόνες, ή αν έχουν προκύψει ελάχιστα αντιγραφικά λάθη σε χειρόγραφα, και παρόμοια, αυτά δεν είναι ουσιώδη για τη σωτηρία μας λάθη. Και ιστορικά όμως είναι ακριβέστατη η ΚΔ, στα γεγονότα της ζωής του Χριστού, των θαυμάτων, των πράξεων των αποστόλων, δεν λέει ούτε ένα ψέμμα. Και στις διδασκαλίες, και στα θαύματα, οι συγγραφείς δεν έγραψαν τίποτε το φανταστικό, όπως ειπώθηκαν οι παραβολές, οι διδαχές, οι λόγοι του Κυρίου και των μαθητών, όπως έγιναν τα θαύματα, έτσι γράφτηκαν.

    Ο Χριστός, οπωσδήποτε εννοιολογικά μακάρισε τους πτωχούς και τους εκουσίως πτωχεύσαντες (παραβολή Λαζάρου και πλουσίου, πώλησον τα υπάρχοντά σου και δος πτωχοίς, ευκοπώτερον γαρ εστι κάμηλον.. ή πλούσιον εις την βασιλείαν του Θεού εισελθείν, δυσκόλως οι τα χρήματα έχοντες εις την βασιλείαν του Θεού εισελεύσονται", συνεπώς δεν είναι λάθος το "μακάριοι οι πτωχοί". Επίσης και το "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι", ειπώθηκε προφανώς από τον Κύριο, διότι έχει μια λέξη παραπάνω. Ενώ νόμιζα ότι σημαίνει "μακάριοι οι έχοντες ταπεινό πνεύμα, όσοι σκέπτονται σαν τα παιδιά, με απόλυτη εμπιστοσύνη στο Θεό", διάβασα την ερμηνεία (από μαρτυρία ακροατή) του π.Γ. Μεταλληνού ότι "πτωχοί τω πνεύματι είναι εκείνοι που συναισθάνονται ότι υποφέρουν από έλλειψη Θείας Χάριτος και στρέφονται στο Θεό αναζητώντας διαρκώς την κάλυψη της έλλειψης αυτής. Αυτοί, λοιπόν, που πλησιάζουν συνεχώς προς το Θεό σε αναζήτηση Χάριτος, αυτοί θα κερδίσουν τη Βασιλεία των Ουρανών. Αντίθετα όσοι κάνουν το λάθος να αισθανθούν πλήρεις Χάριτος ή αρκούνται στις ηδονές του κόσμου τούτου και δεν αισθάνονται την ανάγκη Χάριτος, αυτοί έχουν απολέσει ήδη την ελπίδα για τη Βασιλεία των Ουρανών".

    Για την προφητεία που αναφερθήκατε, του Ζαχαρία ή του Ιερεμία (;) ίσως είναι όπως τα λέτε, ίσως υπάρχει η εξήγηση ότι κάποια κείμενα της Π.Δ. δεν είναι σε άριστη κατάσταση, και έχει απωλεσθεί κείμενο, διότι η ΠΔ δεν είναι σε άριστη κατάσταση όπως η Κ.Δ. Ας το έχουμε σαν "εκκρεμότητα".

    Σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμα και τέτοια λάθη, είναι μέρος του σχεδίου του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το σχόλιο "πάσα γραφή θεόπνευστος", πρόχειρο, γρήγορα γραμμένο από μη θεολόγο, δεν αναφερόταν σε κείμενο του ΙΚ, ο οποίος σαφώς δέχεται εξ ορισμού τη θεοπνευστία, όπως και ο κ.Χριστοδουλίδης, όπως και ο κ.Σωτηρόπουλος, αλλά ήταν επισήμανση, διότι σε κείμενο άδελφού ιστολογίου αμφισβητείται η θεοπνευστία της Αγ.Γραφής ως εξής:

    "Είναι θεόπνευστη η Αγία Γραφή; Γράφτηκε με αυτόματη γραφή δηλαδή; Για το Κοράνι μιλάμε;"..."ο Θεός ενσαρκώθηκε, πρίν 2000 χρόνια. Η Κ.Δ. είναι οι Λόγοι τού Κυρίου, δηλ. οι εντολές Του. Θεοπνευστία θά είχαμε εάν ο Θεός δέν είχε ενσαρκωθεί καί δέν μάς είχε διδάξει τή σωτηρία μας, καί δέν είχε πάθει γιά τή σωτηρία μας".

    Εμείς εμμένουμε:

    Κανεις δεν ισχυρίστηκε ότι οι συγγραφείς της Κ.Δ. έγραψαν με αυτόματη γραφή. Ντροπή να το ισχυρίζεται κάποιος: "ΔΕΝ έγραφαν όπως τα μέντιουμ, έδωσαν στα γραπτά τον προσωπικό τους γλωσσικό ή και συγγραφικό χαρακτήρα, αλλά δεν θα ήταν ικανοί να γράψουν ή έστω να διανοηθούν αυτά τα οποία έγραψαν, αν δεν εδέχοντο την επιφοίτησιν και την αποκάλυψιν του αγίου Πνεύματος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο τίτλος "Μεταλληνός κατά Τρεμπέλα" δεν ταιριάζει στον περιεχόμενο του σχολίου.

    Ο π.Γ.Μεταλληνός τον τιμάει, αποδεχόμενος τις λέξεις "σπουδαίος" και "μεγάλο κεφάλαιο" για τον Τρεμπέλα.

    Επίσης τον τιμάει εξοχως, αφού παραπονείται ότι ο Τρεμπέλας, αφιερώνοντας χρόνο σε μεταφράσεις διηγημάτων όπως η Φαβιόλα ή η Βιβια Περπέτουα, δεν αφιέρωσε τον συγκεκριμένο χρόνο για θεολογικού και Βιβλικού ενδιαφέροντος μελέτες! Έτσι δείχνει ότι ο π.Γ.Μεταλληνός, δεν είναι κατά αλλά υπέρ του συγγραφικού έργου του Τρεμπέλα.

    Αν έχει δίκιο ή όχι, εμείς που έχουμε γνώση του συγγραφικού έργου του Π.Τρεμπέλα, σε ποιότητα και ποσότητα, ξέρουμε ότι τα παιδικά διηγήματα αυτά καταλαμβάνουν το 0,1 % του τεράστιου όγκου του έργου του Συγγραφέως.

    Η Αγία Φαβιόλα και Περπέτουα, απηχούν αληθινές ιστορίες αγίων και μαρτύρων των κατακομβών στην εποχη των διωγμών. Δεν είναι παραμύθια αλλά με μυθιστορηματικό τρόπο βίοι αγίων κατάλληλοι για παιδιά. Όσο για την "Ευρώπη", πάτερ Γεώργιε Μεταλληνέ, τότε η Εκκλησία ήταν ενιαία. Υπάρχουν δε και σε "βίους" "αγίων" της ανατολής παραμύθια της Χαλιμάς, γι΄αυτό καλό είναι να προστρέχουμε σε επίσημα Συναξάρια, όπως του Νικοδήμου του Αγιορείτου. Αρκετές ανακρίβειες έχουν οι βίοι και πολλά "ώ του θαύματος" από ευφάνταστους συγγραφείς που νόμιζαν ότι προφέρουν και υπηρεσία στην Εκκλησία ή από αμελείς βιογράφους. Ερευνήστε, τον βίο του Αγίου Φανουρίου και το ΑΝ ο Άγιος Δημήτριος ήταν ποτέ στρατιωτικός! Και το πώς π.χ. ο νεομάρτυς Αγ.Μιχαήλ ο εκ Γρανίτσης Ευρυτανίας, αναφέρεται στα συναξάρια ως Μιχαήλ ο Μαυρουδής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρασκευή η Oσιομάρτυς (παρθενομάρτυς). Ρωμαία οσία που μαρτύρησε με αποκεφαλισμό τον 2ο αιώνα επί Μάρκου Αυρηλίου. Η μνήμη της τιμάται στις 26 Ιουλίου. ΣΗΜΕΡΑ!

    Μην τυχόν υπάρξει καμμιά επίπληξη και γι΄αυτή την αγία από τον π.Γεώργιο;

    Απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του Πρωτοπρεσβυτέρου π. Στεφάνου Αναγνωστοπούλου.
    http://agia-varvara.blogspot.com/2009/10/1-10.html

    Διάβαζα το βίο της Αγίας Περπέτουας. Εχει βγάλει μάλιστα και ένα ειδικό βιβλίο. Αναφέρεται και στη Φαβιόλα. Υπάρχουν αυτά τα βιβλία.
    Ητο χριστιανή, μητέρα χριστιανή, μάλιστα με θηλάζον
    βρέφος, είχε μωρό, δηλαδή, το οποίο θήλαζε. Και όταν έγινε χριστιανή και την συνέλαβαν την αρνήθηκε ο σύζυγος, την εγκατέλειψε. Δεν της έδωσε σημασία. Και δικάζεται ως χριστιανή και καταδικάζεται να υποστεί μαρτύριο στις αρένες εκεί της Αφρικής. Τραγικές είναι οι στιγμές όταν ο πατέρας της φέρνει το
    μωρό στη φυλακή για να το θηλάσει, ήταν μικρό, μωράκι. Υπάρχει ένας ωραιότατος διάλογος όπου φαίνονται οι παρακλήσεις και οι ικεσίες και τα δάκρυα του πατέρα να μεταπείσει την κόρη και εν
    συνεχεία οι απειλές να αρνηθεί την πίστη της για να βυζάξει το βρέφος της, το μωράκι της. Δεν λυπάσαι τη ζωή σου, το μωρό δεν το λυπάσαι; Οι περιγραφές είναι συγκλονιστικές. Πού βρήκε αυτήν την δύναμη η Αγία Περπέτουα να αρνηθεί και το σπλάχνο της;

    Ουκ έχομεν ώδε μένουσα πόλιν αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν. Τις ημάς χωρίσει της αγάπης του Χριστού, διωγμός, φυλακή, μαρτύριον;
    Τίποτα δεν είναι ικανό και εφαρμόζεται εδώ ο λόγος του Θεού που λέει: Ο αγαπών πατέρα ή μητέρα ή αδελφούς ή αδελφάς ή τέκνα υπέρ
    εμέ ουκ έστι μου άξιος. Εφήρμοσε τον λόγον και ηκολούθησεν τον Χριστόν. Τελικά, λοιπόν, τη ρίχνουν στο αμφιθέατρο μόνη της και αφήνουν μέσα μια άγρια δάμαλι, η οποία βέβαια τη θανατώνει
    φρικτά με τα κέρατά της. Την κατατρυπούσε συνέχεια συνέχεια ώσπου βέβαια παρέδωσε μαρτυρικά την αγία της ψυχή στις 11 Φεβρουαρίου, το 202 μΧ. στην Θουβρίτανα της Αφρικής. Τέλος
    μαρτυρικό και άγιο. Από πού προήλθε αυτή η δύναμις, η πίστις, η υπομονή, η αντοχή στο μαρτύριο, στην ομολογία; Από τον Παντοδύναμον Θεόν. Αυτός χαρίζει δύναμη.
    Αυτός θα μας δώσει υπομονή. Ο υπομείνας εις τέλος ούτος σωθήσεται.

    Συναξάριον
    Η ΑΓΙΑ ΠΕΡΠΕΤΟΥΑ καί οι συν αυτή ΣΑΤΥΡΟΣ, ΡΕΥΚΑΤΟΣ, ΣΑΤΟΡΝΙΛΟΣ, ΣΕΚΟΥΝΔΟΣ ΚΑΙ ΦΗΛΙΚΙΤΑΤΗ
    Ήταν από την Καρχηδόνα (Θουβριτανών της Αφρικής), έγγαμη και μητέρα ενός μικρού παιδιού. Διακρινόταν όχι μόνο για την ευσέβεια της, αλλά και για την εργασία της υπέρ της πίστεως, αν και ήταν μόλις 22 χρονών. Καταγγέλθηκε το 203 στον χιλίαρχο της πατρίδας της, και συνελήφθη μαζί με πέντε κατηχούμενους, δύο άνδρες και τρεις γυναίκες, πού ή Περπέτουα είχε ανοίξει τα μάτια τους στο φως του Χριστιανισμού. Και τους μεν άνδρες και δύο από τις γυναίκες, σκότωσε με μαχαίρια ό ειδωλολατρικός όχλος. Τη δε αγία Περπέτουα, με τη Φιλιτσιτάτη, αφού τις έβαλαν απέναντι μιας αγρίας δαμάλεως, διεσχίσθησαν από αύτη.
    Ό δε Σ. Εύστρατιάδης αναφέρει ότι μαζί με την Περπέτουα μαρτύρησαν τέσσερις άνδρες και μία γυναίκα, πού τα ονόματα τους ήταν: Σάτυρος, Ρευκάτος, Σατορνίλος, Σεκοϋνδος καί Φηλικιτάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η λέξη "ΚΑΤΑ" αναφέρεται στην κατηγορία, ότι ο Π. Τρεμπέλας "ήταν το πνεύμα των οργανώσεων, όπου ζητούσαν να μιμούνται τους Προτεστάντες", το οποίον, για εμάς, θεωρείται βρισιά.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να έχουμε την ευχή της Περπέτουας Φιλικητάτης και λοιπών μαρτύρων...να είσαι καλά φίλε, που μας τα θύμισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στo περιοδικό "Μελέτες" 7/2010, ο ορθόδοξος επιστήμονας ερευνητής και άριστος ερμηνευτής των Γραφών, ο Κων/νος Σιαμάκης, αδελφός του π.Αθανασίου Σιαμάκη αρχιμ. της Ι.Μ.Φλωρίνης που διετέλεσε επί έτη Γραμματεύς της Ι.Μ. Φλωρίνης υπό τον π.Αυγουστίνου Καντιώτη, (άρθρα του οποίου φιλοξενεί το ιστολόγιο), αναφέρει σε δοθείσα, ερευνητική δυσνοήτων λέξεων της Π.Δ. ευκαιρία:

    Γιὰ νὰ “κάνω ταμεῖο”, οἱ Ἕλληνες καθηγηταὶ πανεπιστημίου, ἀνάμεσά τους καὶ οἱ δυὸ Ἄγγλοι, ποὺ ἀνέλαβαν νὰ μεταφράσουν τὴν Παλαιὰ καὶ τὴν Καινὴ Διαθήκη εἶναι συνολικὰ οἱ ἀκόλουθοι 23.
    H. Leeves, I. Lowndes, Ν. Βάμβας, Κ. Τυπάλδος,
    Γ. Ἰωαννίδης, Π. Τρεμπέλας, Ἀ. Χαστούπης, Π. Δημητρόπουλος, Β. Βέλλας, Εὐ. Ἀντωνιάδης, Ἁ. Ἀλιβιζᾶτος, Γ. Κονιδάρης, Γ. Γαλίτης, Σ. Ἀγουρίδης, Ἠ. Οἰκονόμου, Π. Σιμωτᾶς, Ν. Παπαδόπουλος, Β. Τσάκωνας, Ἰω. Καραβιδόπουλος, Β. Στογιάννος,
    Ἰω. Γαλάνης, Π. Βασιλειάδης, Μ. Κωνσταντίνου.

    Συγκριτικὰ καλλίτερος ἀπ̉ ὅλους αὐτοὺς εἶναι ὁ Τρεμπέλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Την μετάφραση Κολιτσάρα δεν την αναφέρει, προφανώς διότι είναι ταυτόσημη με του Τρεμπέλα τον οποίο ακολουθεί. Υπήρξε, αν είναι αληθινές οι πληροφορίες, και για να τα λέμε όλα, μία αναιρεθείσα δήλωση του Π.Τρεμπέλα, αρνητική για την ψυχοσύνθεση του π.Αυγουστίνου, στα νεανικά του χρόνια. Όντως οι δράσεις και αντιδράσεις του πατρός, ήταν ου παντός ανθρώπου, έξω από τα ανθρώπινα καλούπια, προφητικής κλίμακος, απροσδόκητες, αυθόρμητες, ατρόμητες, έργα πίστεως και τόλμης, κατά κατακτητών, αρχόντων, αμαρτανόντων, αιρετικών, διαφθορέων, σιμωνιτών, και αντίθετα υπέρ πτωχών, διωκομένων, εξαθλιωμένων, τσιγγάνων, ορθοδόξων, αντικανονικώς διωχθέντων. Επίσης κατά πληροφορίες, γρήγορα ο Τρεμπέλας αναίρεσε την αρχική του γνώμη, διότι διαπίστωσε ότι η συμπεριφορά, η θορυβώδης, βροντώδης, ορμητική και παρορμητική του π.Αυγουστίνου, είναι ίδιον ανδρείου χαρακτήρος αλλά και προφητικής αγίας μορφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο αείμνηστος Τρεμπέλας υιοθέτησε τη συκοφαντία του αειμνήστου μητροπολίτη Χίου Παντελεήμονος Φωστίνη,του και ιδρυτού του διαβοήτου τάγματος μέλος του οποίου υπήρξε και ο καθαιρεθείς Παντελεήμων Μπεζενίτης,αλλά γρήγορα κατάλαβε το λάθος του και σε επιστολή του προς το μακαριστό Φλωρίνης Αυγουστίνο ομολογεί ότι τον αδίκησε.Η ως άνω ομολογία περιέχεται στο βιβλίο του μακαριστού Φλωρίνης με τίτλο ΕΞΕΣΤΗΜΕΝ;΄
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταχρώμαστε τη φιλοξενία του κου Οδυσσέα (30 σχόλια!). Ο κ.Ιωάννης Κολιτσάρας και ο κ.Νικόλαος Σωτηρόπουλος, ίσως και άλλοι, δεν συμπεριλαμβάνονται στους 23 καθηγητές πανεπιστημίου που "ανέλαβαν να μεταφράσουν" την αγία Γραφή διότι δεν διετέλεσαν καθηγητές πανεπιστημίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απορία:
    διάβασα κάπου δεξιά σε αυτή τη σελίδα τη φράση:"Οι επι γης αναγνώστες"

    Ήθελα να ήξερα:

    Σας διαβάζουν και "εν ουρανοίς" ή και σε άλλους πλανήτες;'
    Αν ναι...
    Αυτό είναι μπλογκκκκ! φιλάρα αναγνώστα.
    Αυτό είναι μπλογκκκκ!
    Από τα καλυτερότερα!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου