Κυριακή 24 Ιουλίου 2011


Κι άλλο


παπικό παραμύθι


Όλο το δογματικό σύστημα του παπισμού από την αρχή μέχρι σήμερα είναι μια συρραφή από παραμύθια, τα οποία πλάθει κατά καιρούς και λανσάρει στους οπαδούς του, που τα «χάφτουν» αμασητί.


Ο σχολαστικισμός τους, το filioque, το πρωτείο, το παπικό αλάθητο, η εκμηδένιση της συνοδικότητος και του επισκοπικού αξιώματος, το παπικό κράτος, ο παποκαισαρισμός, το καθαρτήριο πυρ, οι αφέσεις (συγχωροχάρτια), η αλλοίωσι των μυστηρίων (βαπτίσματος, θείας ευχαριστίας, κλπ), η μαριολατρία, η εκκοσμικευμένη λατρεία, τα αγάλματά τους, η υποχρεωτική αγαμία του κλήρου, που τους οδήγησε στη γενική διαφθορά της πορνείας και του κιναιδισμού, όλα αυτά είναι ανθρώπινα επινοήματα επιχρυσωμένα με ευαγγελικές αληθοφάνειες ή με μια λέξη είναι παπικά παραμύθια, που καθαιρούν τον Τριαδικό Θεό και στη θέση του εγκαθιστούν το βδέλυγμα της ερημώσεως, το είδωλο του πάπα της Ρώμης, τον υπεύθυνο και για την κατάτμηση του προτεσταντικού κόσμου. Δεν έχουν καμμιά απολύτως σχέση με την ευαγγελική αλήθεια.


Η στάση της μιας αγίας καθολικής και αποστολικής εκκλησίας απέναντι στον παπισμό θα έπρεπε να είναι ρηξικέλευθη. Θα έπρεπε να μην έχει καμμιά σχέση με την παναίρεση αυτή. Όση σχέση μπορεί να έχει η μία εκκλησία του Χριστού με την ποικιλώνυμη ανά τον κόσμο ειδωλολατρία, τόση θα έπρεπε να έχει και με το χριστώνυμο αυτό σύστημα της αμαρτίας της διαστροφής και της αποστασίας.


Κι όταν λέμε σχέση εννοούμε ούτε διαλόγους μαζί τους ούτε συζήτηση σε ζητήματα πίστεως, που είναι αδιαπραγμάτευτα, ούτε τον εωσφορικό αρχηγό τους να τον λέμε πάπα, διότι εμμέσως τον αναγνωρίζουμε ως πατέρα, αφού πάπας θα πει πατέρας, ούτε συναντήσεις, ούτε πολλώ μάλλον παρουσίες τους στη λατρεία. Καμμιά σχέση με το παραμύθι, για να μη γίνουμε κι εμείς παραμύθι. Αν είναι ανάγκη ν’ αναφερθούμε στο σύστημά τους πρέπει να το ονομάζουμε παπισμό, όπως τον ονόμαζαν οι ορθόδοξοι επίσκοποι και πανεπιστημιακοί θεολόγοι και ιστορικοί πριν από λίγα χρόνια, όχι χριστιανισμό ή εκκλησία, όπως τον λένε σήμερα τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια.


Όπως είναι γνωστό ότι ο αντίχριστος πάπας είναι αχόρταγος σε παραμύθια. Γιατί τα παραμύθια στοιβάζουν στο θρόνο του καινούργιες εξουσίες και αυθαιρεσίες. Έτσι κάθε τόσο βγάζει και καινούργια σενάρια, που κάθε επόμενο είναι πιο παραμύθι από το προηγούμενο. Πέρυσι ο παπισμός είχε κυκλοφορήσει το παλιό παραμύθι ότι ο Ιούδας δεν έχει ευθύνη για την προδοσία του Χριστού, ούτε κακός ήταν, ούτε φιλάργυρος, ούτε κλέφτης, ούτε είχε μέσα του το σατανά, ούτε αυτοκτόνησε, αλλά ήταν άγιος όπως και οι άλλοι απόστολοι, κι αυτό που έκανε το έκανε για να ολοκληρωθεί το απολυτρωτικό έργο του Χριστού!


Φέτος έβγαλε άλλα δύο παραμύθια. Το παραμύθι της αγιοποιήσεως του προκατόχου του, που το στηρίζει σε φαντασίωση μιας γυναίκας, και το παραμύθι ότι το Χριστό δεν τον σταύρωσε ο εβραϊκός λαός. Τέτοια χοντρά και ακατέργαστα παραμύθια βγάζει η βιομηχανία των παραμυθιών. Και τα «χάφτουν» οι αφελείς οπαδοί του, θέλει δε ο παπισμός να τα «χάψει» και η εκκλησία του Χριστού. Μπορεί να υπάρχουν μεμονωμένες περιπτώσεις ορθοδόξων χριστιανών που τα «χάφτουν» ή θέλουν να τα «χάφτουν» ή έχουν πονηρές σκοπιμότητες και σατανοκίνητες προθέσεις και τα «χάφτουν», αλλά ο λαός δεν είναι τόσο αφελής ούτε είναι μεμυημένος σε σατανικά σχέδια κατά της εκκλησίας του Χριστού, για να τα «χάφτει». Ο λαός έχει μια απλή πίστη, όπως τη παρέλαβε από τους προγόνους του.


Είναι ν’ απορεί κανείς πώς τολμά ο αντίχριστος πάπας να λέει τόσο χοντρά και αντιβιβλικά ψέματα. Πως δεν σκέφτεται ότι υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι που διαβάζουν τις Γραφές και ξέρουν ποιος λαός που πότε και πως σταύρωσε το Χριστό. Ακόμη και τα νήπια γνωρίζουν ποιος σταύρωσε το Χριστό. Πως λοιπόν ο παπισμός τη χοντροκοπιά θέλει να την εμφανίζει ως υψηλή θεολογία; Δεν υπάρχει άλλη απάντηση, παρά μόνο ότι είναι αντίχριστος και θέλει να λέει τα αντίθετα από όσα λέει ο Χριστός και οι απόστολοι. Είναι σατανοκίνητος.


Θα διερωτηθεί κανείς ίσως και τί όφελος έχει από τα παραμύθια; Και βέβαια έχει όφελος, μέγιστο μάλιστα. Έχει το όφελος ότι εμφανίζεται ως άνθρωπος με θεία εξουσία, ως πρόσωπο που θέλει να προσκυνείται ως θεός. Δηλαδή ως αντίχριστος. Εμφανίζεται ανώτερος από τους αποστόλους. Όταν «καθαρίζει» και «αποκαθιστά» από μώμους και ψεγάδια τον Ιούδα· όταν τολμά να βγαίνει μπροστά από τις Γραφές και να λέει ότι ο εβραϊκός λαός δεν ευθύνεται για τη σταύρωση του Χριστού, δεν είναι ανώτερος από τους αποστόλους και από τους ευαγγελιστές; Ιδού το όφελος. Η εξουσία τον επιβάλλει ευκολώτερα στην υποταγή της ανθρωπότητος στο εωσφορικό θέλημά του. Ας έχουμε το νου μας.

3 σχόλια:

  1. 1/2 Με τις λέξεις παίζουμε;

    Οι Ιουδαίοι απάρτιζαν τον όχλο που συνέλαβε τον Ιησού στο όρος των ελαιών, σε ιουδαίους αρχιερείς, γραμματείς, πρεσβυτέριον του λαού, στρατηγούς του ιερού παραπέμφθηκε αρχικά ο συλληφθείς αθώος Χριστός, οδηγήθηκε σε οίκο Ιουδαίου αρχιερέως και παρεπέμφθη, ο Θεάνθρωπος, σε συνέδριο Ιουδαίων. Οι Ιουδαίοι αποτελούσαν την ηγεσία των αρχιερέων, αρχόντων αλλά και τη σύνθεση του λαού που κάλεσε ο Πιλάτος (Λουκ.κγ΄13). Οι Ιουδαίοι φώναζαν "σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν". Στο ερώτημα δε "ποιον να απολύσω, Βαρραβάν ή Ιησούν" ο συγκεντρωμένος λαός των Ιουδαίων με την ηγεσία του, απάντησε: "Ιησούν". "επέκειντο φωναίς μεγάλαις αιτούμενοι αυτόν σταυρωθήναι, και κατίσχυον αι φωναί αυτών και των αρχιερέων". Ο Ιουδαϊκός λαός οικειοθελώς είπε "το αίμα αυτού εφ ημάς και επί τα τέκνα ημών". Ο Πιλάτος αν ήταν μόνος του, χωρίς την πίεση των συγκεκριμένων Ιουδαίων δεν θα σταύρωνε τον Ιησού.

    Έχει την τελική ευθύνη ο Πιλάτος; Ναί. Πιέστηκε, υπέκυψε (κακώς), είναι ένοχος κακοδικίας παρά το ότι ένιψε τας χείρας του και παρά το ότι είπε "είμαι αθώος από το αίμα του δικαίου τούτου". Αν όμως ο Πόντιος Πιλάτος ήταν μόνος του, χωρίς την πίεση των Ιουδαίων, δεν θα απεφαίνετο να σταυρωθή ο Ιησούς. Αυτή είναι η ιστορική αλήθεια.

    Η παραινετική πρόταση των Ιουδαίων "το αίμα αυτού εφ΄ημάς και επί τα τέκνα ημών", πραγματοποιήθηκε, με την καταστροφή του Ναού και της Ιερουσαλήμ, το 70 μ.Χ. από τους Ρωμαίους υπό τον Τίτο, μετά την πρώτη πολιορκία της Ιερουσαλήμ του 66 μ.Χ. από τους Ρωμαίους. Και μόλις το 1967 επανιδρύθηκε το Κράτος του Ισραήλ.

    Υπήρχαν φυσικά και πολλοί Ιουδαίοι που αγαπούσαν τον Χριστό: η μητέρα του η Παναγία, οι συγγενείς, οι κρυφοί και φανεροί μαθητές του, οι συμπαθούντες, όπως ο βουλευτής Ιωσήφ, υπήρχαν άλλοι άδολοι άνθρωποι που την ώρα εκείνη ήταν στις δουλειές τους, όπως ο Ιωσήφ ο Κυρηναίος, και δεν συμμετείχαν, ποιος γνωρίζει αν ο όχλος αποτελούσε την πλειοψηφία ή τη μειοψηφία του συνόλου του λαού. Υπήρχαν και μη σταυρωτές Ιουδαίοι. Στην πορεία προς τη Σταύρωση "ηκολούθει δε αυτώ πλήθος λαού και γυναικών (Ιουδαίων) αί και εκόπτοντο και εθρήνουν αυτόν. Στραφείς δε προς αυτάς ο Ιησούς είπε: θυγατέρες Ιερουσαλήμ, μη κλαίετε επ'εμέ πλην εφ'εαυτάς κλαίετε και επί τα τέκνα υμών, ότι ιδού έρχονται ημέραι εν αίς ερούσι: Μακάριαι αι στείραι, και κοιλίαι αί ουκ εγέννησαν και μαστοί οί ούκ έθρεψαν. Τότε άρξονται λέγειν τοις όρεσιν: Πέσατε εφ'ημάς και τοις βουνοίς καλύψατε ημάς".(Λουκ.κγ',28-30).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2/2 Ιουδαίοι ήσαν η Παναγία, οι κατά σάρκα συγγενείς, οι μαθητές του Χριστού, οι πρώτοι απόστολοι, Ιουδαίοι οι απαρτίσαντες την πρώτη Χριστιανική Εκκλησία, Ιουδαίος και πρώην διώκτης ο Απ.Παύλος. Αλλά το γεγονός είναι γεγονός, ότι δηλ. οι σταυρωτές του Χριστού, ως ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί, ήταν Ιουδαίοι. Ο Πιλάτος "Τον Ιησούν παρέδωκεν τω θελήματι αυτών... και ότε απήλθον επί τον τόπον τον λεγόμενον κρανίου, εκεί εσταύρωσον αυτόν" (Λουκ.κγ΄25,33)

    Μερικές προφητείες του Ιησού, που επαληθεύτηκαν με την καταστροφή του Ναού και της Ιερουσαλήμ:

    "και προσήλθον αυτώ οι μαθηταί του Ιησού επιδείξαι αυτώ τας οικοδομάς του Ιερού. Ο δε είπεν αυτοίς: Ου βλέπετε πάντα ταύτα; αμήν λέγω υμίν, ου μη αφεθή ώδε λίθος επί λίθον, ος ου καταλυθήσεται".(Ματθ.κδ΄1,2).
    "όταν δε ίδητε κυκλουμένην υπό στρατοπέδων την Ιερουσαλήμ, τότε γνώτε ότι ήγγικεν η ερήμωσις αυτής. Τότε οι εν τη Ιουδαία φευγέτωσαν εις τα όρη, και οι εν μέσω αυτής εκχωρείτωσαν, και οι εν ταις χώραις μη εισερχέσθωσαν εις αυτήν, ότι ημέραι εκδικήσεως αύται εισί του πληρωθήναι πάντα τα γεγραμμένα" (Λουκ.κα΄20-22).

    Δεν είμαστε συνεπώς αντι-ιουδαίοι, απεναντίας, αλλά οφείλουμε να σεβόμαστε την ιστορική αλήθεια. Ο Ιησούς στον οποίο πιστεύουμε, ήταν Ιουδαίος ως άνθρωπος, η Παναγία μητέρα Του ιουδαία, οι συγγενείς του Ιουδαίοι, οι πρώτοι απόστολοι, πατέρες, οι άγιοι πιστοί της πρώτης Χριστιανικής Εκκλησίας ήταν Ιουδαίοι, τους Ιουδαίους πατέρες και προφήτες της παλαιάς Διαθήκης τιμούμε, τους Ψαλμούς τους ίδιους με τους Ιουδαίους ψάλλουμε. Η ιστορική αλήθεια βοηθάει πάντα την προσέγγιση των λαών και των θρησκειών, αλλά και την συνειδητοποίηση των γεγονότων. Η απόκρυψη και παραχάραξή της οδηγεί σε σκολιές ατραπούς.

    Το δε θέμα των αγιοποιήσεων παπών, και λοιπών, νομίζω ότι δεν το "χάφτει" πια ο λαός, είναι θέμα του Θεού να αποφασίσει ως αποκλειστικός Κριτής ποιους θα κατατάξει εν κόλποις Αβραάμ (είδατε ότι δεν είμαστε αντιιουδαίοι; παρατήσαμε το δωδεκάθεο της Ελληνικής μυθολογίας και παραδεχόμαστε Ιουδαίους Πατέρες και Προφήτες της Π.Διαθήκης και τον αληθινό Θεό της) και ποιους εις την γέενα του πυρός.

    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και βέβαια οι Παπικοί δεν κάνουν τίποτε άλλο, παρά να παραμυθιάζουν τον κόσμο και να μετατρέπουν την "λογική λατρεία" σε "μαγική λατρεία".

    Η Εκκλησία τους ανέχθηκε την 1η χιλιετία και αυτούς και τους νεωτερισμούς τους, μέχρις ότου η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο και τους εξωπέταξε.

    Τα βλάσφημα βήματά τους τα καταδίκασαν πέντε Πανορθόδοξοι Σύνοδοι τον 18ο και 19ο αι. και αυτές χρησιμοποίησαν τον όρο "Παπισμός" και "Παπικοί" και αυτές είναι που τους χαρακτήρισαν ως αιρετικούς.

    Προσοχή λοιπόν χρειάζεται τώρα με τους διαλόγους της προσέγγισης Ανατολής και Δύσης να μην πέσουμε στο λάκκο, που μας ετοιμάζουν.

    Δεν πρέπει να γίνει καμία έκπτωση στην Πίστη των Πατέρων και των Συνόδων, ακόμη και εάν ορκιστούν επάνοδο στην προ του Σχίσματος κατάσταση, η οποία υπήρξε μια κατάσταση αλαζονείας και υπερφίαλου εγωισμού από αυτούς.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου