Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011




Εγω, ο εορταζων σημερα από τους ανθρωπους της γης και τους κεχαριτωμενους ανθρωπους του Ουρανου, δουλος του Θεου ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ, επομενος τη Θεοπνευστω Γραφη και τοις Αγιοις του Θεου Πατρασι, αποφαινομαι:

Το των Λατινων βαπτισμα ειναι ψευδωνυμον βαπτισμα, και δια τουτο, ουτε κατα τον λογον της ακριβειας ειναι δεκτον, ουτε κατα τον λογον της οικονομιας.


Δεν ειναι δεκτον κατα τον λογον της ακριβειας,


Α) διατι ειναι αιρετικοι.


Οτι δε οι Λατινοι ειναι αιρετικοι, δεν είναι καμμια χρεια επι του παροντος να καμωμεν καμμιαν αποδειξιν.


Αυτο γαρ τουτο, οπου τοσον μισος και τοσην αποστροφην εχομεν ηδη τοσους αιωνας προς αυτους, ειναι μια φανερα αποδειξις , οτι ως αιρετικους τους ΒΔΕΛΥΤΤΟΜΕΘΑ, οτι λογης δηλαδη και τους Αρειανους, ή Σαβελλιανους, ή πνευματομαχους Μακεδονιανους.


Μα ανισως τινας αγαπα να καταλαβη και απο τα βιβλια τας αιρεσεις των, αυτας θελει ευρει ολας μεν, εις τα βιβλια του αγιωτατου Πατριαρχου Ιεροσολυμων κυριου Δοσιθεου του ΠΑΠΟΜΑΣΤΙΓΟΣ, με τας σοφωτατας αναιρεσεις των.


Πλην ικανην ειδησιν ημπορει να λαβη και από ….Αρκουσι δε οσα περι αυτων ο αγιος Μαρκος ο Εφεσου εν τη Φλωρεντια (συνελευσει κε΄) παρρησια ειπεν ουτως: Ημεις δι ουδεν άλλο απεσχισθημεν των Λατινων, αλλ’ ή ότι εισιν, ου μονον σχισματικοι, αλλα και αιρετικοι.


Δι ό ουδε πρεπει ολως ενωθηναι αυτοις.


Και ο μεγας δε Εκκλησιαρχης Σιλβεστρος (τνημα θ΄κεφ. Ε΄) ελεγεν:


Η των Λατινων διαφορα, αιρεσις εστι, και ουτως ειχον αυτην οι προ ημων.


Λοιπον οντας ομολογουμενον, πως οι Λατινοι είναι ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, εν πρωτοις ευθυς από τουτο είναι αβαπτιστοι…

----------------------------------------------------------


Βαρθολομαιος, Κυριλλος, Θεοδωρος, Ιγνατιος, Θεοφιλος, Χρυσοστομος, ελεω Θεου πατριαρχαι και αρχιεπισκοποι τοις λαχουσιν ημιν επισκοπαις Κωνσταντινουπολεως και Μοσχας και Αλεξανδρειας και Ιεροσολυμων και Αντιοχειας και Κυπρου…υπερβαινοντες τοις αγιοις του Θεου Πατρασι, αποφαινομεθα εν Αγιω Πνευματι:


Στην ακρη εσυ καλογηρε Νικοδημε και καλα κανεις εσυ και γραφεις και λες οσα λες.


Εμεις σε ανακηρυξαμε αγιο και εμεις επικυρωσαμε την αγιοτητα σου και οφειλεις εις εμας χαριτας πολλας και υπακοην τυφλην.


Εμεις, εν αντιθεσει προς εσενα, διακηρυττουμε εν λογοις και εν εργοις, ότι οι Λατινοι δεν είναι αιρετικοι αλλα είναι εν Χριστω αδελφοι μας.


Ο παπας Βενεδικτος δεν είναι αβαπτιστος, όπως εσυ αναιδεστατα τον αποκαλεις, αλλα και βαπτισμενος είναι και ιερωσυνη εχει και αρχηγος και βικαριος της Εκκλησιας του Χριστου επι της γης είναι και εχει το πρωτειο σαν ο πρωτος επισκοπος που ανακηρυχθηκε από τον αποστολο Πετρο.


Και εντος ολιγου θα ενωθουμε μαζι του και ο καθενας μας θα κρατηση τα δικα του και τις ιδιαιτεροτητες του και θα ειμαστε ενωμενοι σαν αδελφακια και σαν αδελφουλες σαν την ΖΩΖΩ και στην καταστασι που φεραμε τους χριστιανους, κανενας τους δεν θα μιλαει και κανενας του δεν θα αντιδραει και θαναι ολοι πολυ ευχαριστημενοι.


Αλλωστε εμεις πιστευουμε ότι αυτή είναι η σωστη ενωσι και όχι οι ενωσεις που επιχειρησαν να καμουν ολοι οι προηγουμενοι από μας και ολο και καποιος τρελλος και ανισσοροπος αντιδρουσε και τις ακυρωνε μαζι με τους …ταλιμπαν του.


Εσυ εισαι πολύ μικρος μοναχε Νικοδημε, για να μας κανης τον εξυπνο.


Κοιτα την καλογηρικη σου και το κομποσχοινι σου και συμμαζεψου στα σαπιοσανιδα σου.


Εμεις με τις μιτρες και με τις πατεριτσες, και τα παλατια και τα μεγαλα μεγαρα, αποτελουμε τους ηγετες της σημερινης Εκκλησιας του Χριστου και εμεις δεν δινουμε σε κανεναν άλλο το δικαιωμα να μας απειθαρχει και να μας αντιλεγει και να μας αμφισβητει, εμας που κατεχουμε τους επισκοπικους και τους πατριαρχικους θρονους και ολος ο λαος και ολος ο κληρος κυπτει και μας προσκυναει μεχρι τους αστραγαλους και μας εξυμνει με πολυχρονια και μας ρενει με ανθη.


Εσυ εισαι πολύ λιγος Νικοδημε, να αποφαινεσαι όπως αποφαινεσαι, και να γραφεις και Πηδαλια που καποιοι από τους κανονες σου μας ευνοουν και εμεις αυτους τους οικειοποιουμαστε αλλα τους αλλους κανονες που θιγουν τις επικοινωνιες και τους συγχρωτισμους μας με τους ερυθροφουστανοφορους αδελφους μας εν Χριστω τους Λατινους, τους περιφρονουμε και τους απορριπτουμε ασυζητητει.


Γι αυτό μοναχε Νικοδημε, αφησε μας εμας να διοικησουμε τα πραγματα ης Εκκλησιας όπως εμεις ξερουμε και τα ξερουμε πολύ καλυτερα από ολους και δεν δεχομαστε καμμια μα καμμια αμφισβητησι σε αυτο.


Ενταξει μοναχε Νικοδημε;


Και καθησε επιτελους καλα, γιατι θα σε αποχαρακτηρισουμε από αγιο και θα σε ανακηρυξουμε και εσενα φανατικο φονταμενταλιστη με σκουριασμενες και ακραιες και εξαλλες ιδεες και αποψεις.


Στα αυγα σου, λοιπον, Νικοδημε και προσεξε μηπως και σε αφορισουμε και εσενα τον πεισμονα αμφισβητια μας.


Δεν δεχομαστε την αντιλογια κανενος.


Ενταξει μοναχε Νικοδημε Αγιορειτα;


Αντε τωρα πηγαινε να γιορτασεις την γιορτη σου.

4 σχόλια:

  1. Το ότι οι Λατίνοι ή Παπιστές ή Παπικοί είναι αιρετικοί δεν περιμένουμε, ούτε από τον "Οικουμενικό" να μας το ειπεί, ούτε από τον "κριτή της Οικουμένης" να μας το ειπεί, ούτε από τον "αγιώτατο Μόσχας και πασών των Ρωσιών".

    Μας το λένε καθαρά και ξάστερα, οι αποφάσεις πέντε (5) Πανορθοδόξων Συνόδων του 18ου και του 19ου αι.

    Τώρα, όσον αφορά το βάπτισμα των Λατίνων, εκεί κυριολεκτικά τα έχουμε κάνει μπάχαλο, ανά τους αιώνες:

    Η όλη ιστορία του βαπτίσματος των Λατίνων περνάει από πολλές φάσεις. Από τη φάση της ακρίβειας των Αποστολικών κανόνων (μς΄, μζ΄, ν΄, ξη΄), μετά την εφαρμογή των οποίων φαίνεται ότι εγίνοντο δεκτοί χωρίς βάπτισμα οι Λατίνοι, στο κατ’ οικονομίαν των Β΄ (ζ΄ κανόνας) και Πενθέκτης Οικουμενικής (ψε' κανόνας), μετά την εφαρμογή των οποίων φαίνεται ότι γίνοντο Ορθόδοξοι σε πολλές περιπτώσεις Λατίνοι χωρίς βάπτισμα, στο κατ’ οικονομίαν της Συνόδου του 1484, μετά την οποίαν φαίνεται ότι γίνονταν σε πολλές περιπτώσεις δεκτοί Λατίνοι με βάπτισμα, στην ακρίβεια τελικά της Συνόδου του 1755. Ποια όμως είναι η πρακτική σήμερα; Τηρείται η τελική αυτή απόφαση του 1755 από τις Εκκλησίες; Δεν υπάρχει γενική γραμμή. Άλλες, όπως η Ρωσική Εκκλησία και η Κων/πολη δεν εφαρμόζουν την απόφαση αυτή. Άλλες, όπως η Ελλαδική Εκκλησία την εφαρμόζουν. Αυτή η διαφορετική στάση των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών ανάγκασε το 1875 το Οικουμενικό Πατριαρχείο να εκφράσει την ευχή «όπως δυνηθώσιν αι κατά τόπους Ορθόδοξοι Εκκλησίαι συνελθείν επί το αυτό, (ίνα) τότε γενήσεται η ποθητή επίσημος συνεννόησις περί του ζητήματος τούτου». (Καρμίρη Ι. Τα Δογματικά….., σ. 978). Έκτοτε και μέχρι σήμερα δεν έχει γινεί η ποθητή συννενόησις και η κάθε Εκκλησία πράττει κατά το δοκούν. Το σπουδαίο όμως στην υπόθεση αυτή είναι, ότι σ’ όλες αυτές τις παλινωδίες δεν δημιουργήθηκαν σχίσματα στην Ορθόδοξη Εκκλησία εκ του γεγονότος αυτού.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πως η εκκλησία παρακαλώ πολύ έναν λατίνο όταν γυρίσει στην ορθόδοξη πίστη τον μυρώνει ενώ έναν παλαιοημερολογήτη που γύρισε με το νέο τον βαπτίζει,μπορείτε να μου πείτε;Αντιθέτως οι παλιοημερολογίτες μου φαίνεται και ας πει κάποιος εκ του παλαιού μυρώνουν τους νεοημερολογίτες ενώ βαπτίζουν τους ετερόφρονες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    περιμένω μια ορθή απάντηση .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπάρχει απάντηση.

    Είπαμε, ότι στο βάπτισμα των Λατίνων επικρατεί το αλαλούμ.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Των αιρετικών τό βάπτισμα προπάντων οταν δέν τηροῦν καί τόν τύπον των τριών καταδύσεων καί ἀναδύσεων κατ' ἀκρίβειαν επαναλαμβάνεται, μόνον κατ οικονομίαν γίνονται δεκτά διά μυρώματος. Αὐτή ειναι ἡ διηνεκής πράξις τῆς Ἐκκλησίας. Οσον ἀφορᾶ τούς νεοημερολογίτας οικουμενιστάς πρέπει νά ισχύση η τήρησις της ακριβείας, διότι πέραν τού ὅτι ἔχουν καταργήσει τόν τύπον, ειναι οχι απλώς αιρετικοί, αλλά παναιρετικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου