
Bαρθολομαιος:
Ο νέος ΣΧΙΣΤΗΣ
της Εκκλησιας
του Χριστού
Eίμαστε όχι απλά δυσαρεστημένοι, αλλά κατασκανδαλισμένοι από τις Σλαβικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, τους Ρώσους, τους Ρουμάνους, τους Τσέχους, ιδιαιτερα τους Σερβους, κ.λ.π. διότι όλοι τους οι αρχηγετες τους, εχουν καταντήσει θερμοί ή ένθερμοι Λατινόφρονες και Οικουμενιστές.
Όμως ο πρώτος διδάξας εν τη πραξει - αφου συλλειτουργησε δις με τον Αρχιαιρεσιαρχη της Δυσεως - τον Αιρετικότατο Φιλολατινισμό και τον Παναιρετικότατο Οικουμενισμό, είναι ο ....βιγλατορας του Φαναρίου που κορδώνεται ότι είναι ο Πάπας της Ανατολής, παρόμοιος με τον Αρχιαιρεσιάρχη πάπα της Δύσεως.
Ετσι, λοιπόν σήμερα, εμείς ο λαός του Θεού, ανησυχος και διαπορων, παρακολουθουμε το αηδιαστικο φαινόμενο ολοι αυτοί να συναγωνίζονται ποιος απο τον αλλο, θα εμφανισθή περισσότερο Οικουμενιστής και περισσότερο Λατινόφρονας.
Οντως αηδές το φαινόμενο και ανθρώποις και αγγελοις, αφού και οι πιστοι ανθρωποι αλλα και οι άγγελοι των Εκκλησιών αυτων, δυσαρεστημένοι σφόδρα σφόδρα από αυτά τα ασεβη, και αντικανονικα, και απαράδεκτα φαινόμενα των ποιμένων τους, που μετατρέπονται σε λύκους βαρείς μη φειδομένους του ποιμνίου, να παίρνουν τα μάτια τους και να αποστρέφουν το πρόσωπό τους και να….αναχωρούν εσπευσμενα και να τις εγκαταλείπουν.
Αυτοί που αναιδεστατα καταπατουν, σκαιοτατα περιφρονουν και προκλητικοτατα αρνουνται να εφαρμοσουν τους Ιερους Κανονες, αλλα τους παραβαινουν και τους παραβιαζουν και καποτε χυδαιοτατα τους εξυβριζουν, ζητουν, οταν και οπου τους συμφερει, την πιστη εφαρμογη των Ιερων Κανονων, ακομα και με την ηθελημενη διαστροφη τους.
Ετσι, λοιπόν, βλέπουμε συνεχώς τον δικτατορικα φερομενο και συμπεριφερομενο «πατριάρχη» Βαρθολομαίο, από την ημέρα που κατέλαβε πραξικοπηματικα τον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως, που δεν αριθμει παρά ελάχιστο ποίμνιο, να θέλη να επιβληθή στα εκατον ογδόντα εκατομμύρια(180.000.000) ορθοδόξων, επικαλούμενος τάχα τον 28ο Κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής συνόδου.
Και αλήθεια, αυτός ο Κανόνας του δίνει αυτό το δικαιωμα;
Αξιον αποριας τυγχανει το φαινομενο, πως αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και καταφέρεται εναντίον τους σαν μονιός άγριος, τώρα να επικαλείται τους Ιερούς Κανόνες και να ζητάει δικαιώματα.
Και από πού και ως πού βγαίνουν και εξαγωνται αυτά τα δικαιώματα;
Θέλει και επιθυμεί και «τρώει τα σίδερα» μέσα στην σημερινή χοάνη των πολυπληθών εθνών και πληθυσμων, να διεκδικεί δικαιωματα που δεν του παρεχονται απο τους Ιερους Κανονες.
Ναι, διεκδικεί αυτά που δεν του δίνουν το δικαιωμα οι Ιεροί Κανόνες, να διεκδικεί.
Τον ενοχλούν οι Ρώσσοι που ζητούν να έχουν τον πρώτο λόγο, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ, εφ’ εφόσον έχουν και το μεγαλύτερο και πολυπληθέστερο ποίμνιο.
Τον ενοχλούν οι ορθές και οι σωφρονες διεκδικήσεις άλλων πατριαρχειων, που ζητούν να έχουν κάποιο μετόχι μέσα σε άλλα πατριαρχεία και μεσα σε αλλες εκκλησίες και αυτοι αρνουνται να τους τα δωσουν.
Είπα ότι αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και τους καταπατεί και τους καταστρατηγεί, δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητη την εφαρμογη καποιων Ιερων Κανονων.
Γράφει, ο ΙΔΙΟΣ ο Βαρθολομαίος, ασεβέστατα για τους Ιερούς Κανόνες :
«Δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις ( τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ) απαγορευούσας την εισοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ’ αυτών συμπροσευχήν». (Αρχοντωνη Βαρθολομαιου, Περι την κωδικοποιησι των Ι. Κανονων, κ.λ.π. σ.73κ,1970κ).
Ακούτε τον ανθρωπο, που εμφανιζεται ως πατριάρχης των Ορθοδοξων, να τολμάει να ζητα δικαιώματα, βασει των Ιερων Κανονων;
Αποφαινεται ως από καθεδρας, ότι αυτοι και αυτοι οι Ιεροι Κανονες που απαγορευουν τις συμπροσευχες, δεν ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ.
Και γιατι κ. Βαρθολομαιε να μην ισχυουν τα ιδια που αποφαινεσαι και για τον 28ο ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ περιστασιακο Κανονα της Δ΄οικουμενικης συνοδου, που και αυτόν τον διαστρεφεις και τον διαστρεβλωνεις;
Και γιατι να ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ, που υπάρχουν νεα δεδομενα και νεες ανακαταταξεις των εθνων και των λαων;
Και γιατι, λοιπον, να μην θεσουμε την ιδια λογικη και για τον 28ο Κανονα της Δ΄Οικουμενικης συνοδου, που κατά την προσωπικη σου αποψι, σου δινει ΣΗΜΕΡΑ δικαιωματα;
Γιατι να ισχυει εδώ η υποχρεωτικοτητα της πιστης εφαρμογης του, ενώ εσυ ο ίδιος δεν σεβεσαι την επιταγη και μαλιστα επί τη ποινή της καθαιρέσεως αλλων πολλών Ιερων Κανονων;
Γιατι χρησιμοποιεις δυο μετρα και δυο σταθμα;
Τι είναι, κατ’ εσε οι Ιεροί Κανόνες;
«Είναι Μυλος, που γυριζει»;
Νομιζεις οτι μπορεις να μετατρέπεις τους Ιερούς Κανόνες, όποτε θέλεις και οποτε …γουσταρεις, σε Κανόνια, για τους πραγματικους ή τους φανταστικους, αντιπαλους σου;
Τι μας λες Βαρθολομαιε, που μοιραζεις αφειδως, τηδε κακεισε, τα «ευλογημενα» σου Κορανια;
Μέχρι σημερα εγραφες και γραφεις συνεχεια τους Ιερους Κανονες στα παλαια σου τα υποδηματα και εσυ και ολη η ομοταξια και η συνομοταξια και η φαλαγγα των ανα τον κοσμον, επισκοπων σου.
Και τωρα ερχεσαι εσυ και ζητας και επικαλεισαι τους Ιερους Κανονες;
Με τι μουτρα και με ποιο δικαιωμα;
Το αγιο Ευαγγελιο την Μεγαλη εβδομαδα, απηυθυνε τα ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, Γραμματεις και Αρχιερεις Φαρισαιοι ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!!!!
Σε ποιους, κυρίως, τα απηυθυνε, μπορεις να μας πεις;
Ενας μάλιστα επίσκοπος της δικαιοδοσίας σου, που ακομα τον εχεις ατιμωρητο, χαρακτηρισε στο παρελθον τους Ιερους Κανονες σαν, – Θου Κυριε φυλακην τω στοματι μου – …κολόχαρτο!!!!
Και γιατι να μην τον ονομασουμε;
Είναι ο βοηθος επίσκοπος του αρχιεπισκοπου Αυστραλίας Στυλιανου, ο Δερβης ΙΕΖΕΚΙΗΛ.
Εχει και ονομα μεγαλου προφητου, ο βλάσφημος αυτός, που κακιστα ειναι ορθοδοξος επισκοπος!!!!
Λοιπόν, και τι λεγει ο 28ος Κανόνας της Δ΄οικουμενικης συνοδου;
«Προσδιοριζει με σαφηνεια ότι η Κωνσταντινουπολι κατεστη δευτερη εδρα μετα την Ρωμη, διοτι ηταν η πόλι του αυτοκρατορα και της γερουσιας.
Μιλωντας δηλαδη με τη σημερινη γλωσσα διοτι ειχε πρωτευουσα με γεωπολιτικη θεσι.
Πραγματι ο κανονας λεει ακριβως τα εξης:
Καθως εις τον θρονον της πρεσβυτερας Ρωμης, δια το να ευρισκετο βασιλεια εις την πολιν εκεινην, με δικαιον τροπον εδωκαν οι Πατερες προνομια, το να λεγεται δηλαδη πρωτος τη ταξει, των λοιπών πατριαρχων, τοιουτοτρόπως με τον αυτόν και απαραλλακτον κινουμενοι σκοπον, εδωκαν ισα και απαραλλακτα προνομια τιμης και εις τον αγιωτατον θρονον της Νεας Ρωμης, της Κωνσταντινουπολεως δηλαδη κριναντες ευλογον, ότι η πολις αυτή, επειδη ετιμηθη με βασιλειαν και Συγκλητον, παρομοιως κ.λ.π.
(Ιερον Πηδαλιον, αγιος Νικόδημος ο Αγιορειτης σελ. 207).
Λοιπόν;
Μπορουν, λοιπον, να ισχύουν εκεινα ΣΗΜΕΡΑ;
΄Η ο Ιερος Κανονας είναι διοικητικος και εκφραζει την περιστατικοτητα;
Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν άλλες Κανονικες αποφασεις, αφου σημερα τα καθεστωτα είναι διαφορετικης μορφης και διαφορετικης συνθεσεως;
Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν υπ’ όψιν τα νεα δεδομενα των Εκκλησιων και των πατριαρχειων;
Δεν πρεπει να ληφθη υποψιν ο χριστιανικος πληθυσμος;
Εσεις οι ιδιοι μετρατε και απαριθμειτε τα εκατομυρια μπουλουκια των κοσμικων ανθρωπων, σαν ποιμνιο σας.
Και δεν επιμετρατε μονον τους εκκλησιαζομενους χριστιανους του 1κ%, τους φαινομενικα πιστους και ευλαβεις και ανελλιπως εκκλησιαζομενους και διδοντας παρουσια στην εκκλησιαστικη ενοριακη ζωη.
Όταν η εκκλησια της Κωνσταντινουπολεως εχει σημερα 2.000 κοσμικοχριστιανους και μονον, πως το πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως εχει το δικαιωμα να διεκδικει δικαιωματα;
Όταν η Ρωσσια και οι άλλες Σλαβικες χωρες, εχουν χριστιανικο πληθυσμο που εγγιζει τα 180.000.000κ, πως εσυ παραθεωρεις και παραβλεπεις αυτό το σημερινο πραγματικο φαινομενο;
Καλει ο Βαρθολομαιος, λοιπον, για τον Αυγουστο τους ονομαζομενους πατριαρχες της ανατολης που δεν εχουν παρα ασημαντο χριστιανικο πληθυσμο σε συσκεψι, αγνοωντας και περιφρονωντας προκλητικα τους αλλους πατριαρχες.
Επιλεγει ΜΟΝΟ τους τεσσερις αυτους, στο βιλαετι του, στο ....εσβευσμενο Φαναρι, για να αποφασισουν για τις βλεψεις και τις απαιτησεις των αλλων πατριαρχειων.
Ενώ ο ίδιος, αλλα και τα αλλα πατριαρχεια εχουν αποκτησει κατα καιρους πολλα μετοχια και ολοκληρα μοναστηριακα συγκροτηματα και εκκλησιες και ναους, αυτοι δεν αφηνουν στα αλλα πατριαρχεια, ουτε ένα ναο να κτισουν στα εδαφη τους.
Το πατριαρχειο της Κωνσταντινουπολεως, εχει σωρεια μοναστηριων και ναων και μετοχιων στον Ελλαδικο, στον Ρωσσικο και σε αλλους χωρους.
Το πατριαρχειο της Αλεξανδρειας, τα ιδια.
Το πατριαρχειο των Ιεροσολυμων, επισης.
Εχει τα ....θεατρα και τα ακινητα της μισης Αθηνας.
Και όμως αυτοι τα θελουν ΟΛΑ δικα τους.
Και τα εμα εμα και τα σα εμα.
Αθλια, παναθλια η καταστασι, οντως.
Τι δεον γενεσθαι;
Χρειαζεται και επιβαλλεται καποιο ....ΘΗΡΙΟ του ΒΟΡΡΑ, να ταπεινωση μεχρι του εδαφους, τον θρασυτατο επιδρομεα της Ανατολης.
Να του χαμηλωση την ...υπεροψια του και την ευφανταστη …αυτοκρατορικη αναιδεια του.
Είναι καιρος να χαμηλωση ακομα περισσοτερα το ….ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ.
Μεχρις εδώ.
Και τα ….κοαζοντα αναρθρως κυπριακα βατραχια και οι γλοιωδεις υπανθρωποι ή τα ανθρωπιδια που τον υποστηριζουν, καλα θαναι να εισελθουν και να περιορισθουν στα ποικιλλομορφα …λιμναζοντα υδατα τους, οπου καλως επιβιωνουν, αφου εκει υπαρχει και το καταλληλο κλιμα της προσαρμογης τους.
Ποιός Ι. Κανόνας αναφέρει, ότι την πρωτοκαθεδρία στις Εκκλησίες έχει αυτή με τους πολυπληθέστερους πιστούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό πότε μια Εκκλησία, που ιδρύθηκε με πράξη του Οικ. Πατριαρχείου και όχι με απόφαση Οικουμενικής Συνόδου μπορεί να έχει τα πρωτεία τιμής στις Ορθόδοξες Εκκλησίες;
Από πότε παίζουμε το παιχνίδι των Λατίνων, που αρνήθηκαν και αρνούνται να υπογράψουν τον κη΄ κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου και παρά τις παρακλήσεις των θεοφόρων Πατέρων της Δ΄ προς τον άγιο Πάπα Λέοντα Α΄ και παρά τις γονυκλισίες του αυτοκράτορα Ιουστινιανού Β΄ του Ρινότμητου προς τον Πάπα Κωνσταντίνο το 711;
Από πότε μπορούν να ιδρυθούν μετόχια μιας εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας σε περιφέρεια άλλης εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας χωρίς την άδεια της τελευταίας;
Και όλα αυτά ανεξάρτητα από το πρόσωπο του όποιου Προκαθημένου της οποιαδήποτε Εκκλησίας, που μπορεί να παραβαίνει τους Ι. Κανόνες ή και να είναι και αιρετικός (Νεστόριος, Διόσκορος κ.ά). Σημασία έχει ο Θεσμός, ο Κανόνας και το Δόγμα και όχι το όποιο πρόσωπο, που έρχεται και παρέρχεται και μπορεί να οφελήσει ή να βλάψει την Εκκλησία. Εξ άλλου οι Ι. Κανόνες ισχύουν μέχρι να αντικατασταθούν με νέους από νέα Οικουμενική Σύνοδο.
ΙΚ
Γιατί δεν δημοσιεύετε τα σχόλιά μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζοντας τα ανωτέρω δεν είναι δυνατόν, να μην στραφούν τα μάτια της ψυχής μας ΚΑΙ στον θεολόγο Κο Νικόλαο Σωτηρόπουλο ο οποίος όχι θεωρητικά αλλά εν τη πράξει γνωρίζει εάν εφαρμόζονται οι θείοι λόγοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ευχόμαστε καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Ποιος εισαι εσυ και λες δεν δημοσιευουμε τα σχολια σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι υβριστικα, ασφαλως και δεν τα δημοσιευουμε.
Αγαπητε ΙΚ.
Ο Κανονας ειναι διοικητικος και περιστασιακος.
Την αναλυσι του την καμνει ο Αγιος Νικοδημος ο Αγιορειτης.
Να μην τα ξανααναφερω.
Πως θα δωσουμε περισσοτερα απο οσα δινει ο Κανονας στον Οικουμενικο;
Ξερεις οτι ο οικουμενικος βασει των κανονων εχει δικαιοδοσιες μονον στην Μικρα Ασια και στην Θρακη;
Πως επιθυμει και θελει να διαφεντευει παντου;
Αυτος ο ανθρωπος ο Βαρθολομαιος που κηρυττει γυμνη τη κεφαλη αιρεσεις, θα μας αναγκαση να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΟΥΜΕ απο τον επισκοπο μας που τον μιμειται σε ολα και ανεχεται να εχη εναν πατριαρχη που κηρυττει αιρεσεις.
Και αυτο θα γινη ΟΣΟΝ ΤΑΧΙΣΤΑ.
Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε....
Αυτυο λενε οι Αγιοι Πατερες.
Γι αυτο και αυτοι θελουν να τους ΥΠΕΡΒΟΥΝ.
Κατ' αρχήν σωστά ετέθη πως το πλήθος πιστών δεν πρέπει να επηρρεάζει, ο ΙΚ λέει το αυτονόητο, αλλά όμως, δεν μπορεί και να αγνοείται πού "πάλλεται" η καρδιά της Ορθοδοξίας και που είναι "ταριχευμένη" ή έστω σε μηχανική ελεγχόμενη έξωθεν υποστήριξη ή επαπειλούμεη στοχευόμενη με πολυβόλο όπλο και ο νοών νοείτω. Πρέπει να είναι ευέλικτη η θεωρητική διοικητική αρχή της παγκόσμιας Εκκλησίας της Ορθοδοξίας, να μεταλάσσεται εν Πνεύματι. Εννοώ ότι δεν θα συζητούσαμε για το Πατρ. Ρωσίας σκλαβωμένο υπό Κομμ/κό καθεστώς, δεν μπορούμε να μιλάμε για τυχόντα μελλοντικό αιρετικό πατριάρχη οπουδήποτε της γης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πρεσβυγενή πατριαρχεία -όπως της Αλεξάνδρειας- είχαν τα πρωτεία στην αρχαία Εκκλησία αλλά είχαν και λαό, τώρα θα απευχόμουν κάτι τέτοιο για της Αλεξανδρείας, όπως ίσως και για της Κων/λεως να καθοδηγεί την παγκόσμια Ορθοδοξία, με όσα αναφέρετε, όχι μόνο για τον τωρινό αλλά για κάποιον μελλοντικό Πατριάρχη. Εκτός από τα πληθυσμιακά πρωτεία υπάρχουν τα της αρχαιότητος των εκκλησιών, των ετών αρχιερατείας των επισκόπων πατριαρχών, καλύτερα και προπάντων ανάλογα με την υπόληψη που χαίρει στο σώμα της παγκόσμιας ορθοξίας ο κάθε Πατριάρχης. Το οικ. πατριαρχείο είναι "Σκλαβωμένο" και με ελάχιστο ποίμνιο.
Προτείνω για συζήτηση το
http://www.youtube.com/watch?v=26fUF0315hw
δηλ. και αλλού προβληματίζονται.
Τα σχόλια μου είναι λίαν ευπρεπή. Απλά εσείς λογοκρίνετε σχόλια καθόλα ευπρεπή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ι. Κανόνες δεν είναι μόνο διοικητικοί και περιστασιακοί, αλλά κανονίζουν τα του δόγματος, τα της λατρείας, τα της συμπεριφοράς και υπέρκεινται και των νόμων της Πολιτείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Οικουμενικός Πατριάρχης βάσει του κη΄ της Δ΄ έχει δικαιοδοσία στην Ασία (όχι Μ. Ασία), στον Πόντο και τη Θράκη και τις βαρβαρικές χώρες, που συνορεύουν με αυτές ("..... της Ποντικής, και της Ασιανής, και της Θρακικής Διοικήσεως Μητροπολίτας μόνους, έτι δε και τους εν βαραβαρικοίς Επισκόπους των προειρημένων Διοικήσεων χειροτονείσθαι.....), κατά δε τον άγιο Νικόδημο, "οι της βαρβαρικοίς είναι οι γειτονεύοντες εις τας ρηθείσας αυτάς Διοικήσεις, καθώς οι μεν Αλανοί λεγόμενοι, παράκεινται και συνορεύουσι με την του Πόντου Διοίκησιν, οι δε Ρώσσοι, με την της Θράκης", Πηδάλιο, σελ. 209).
Από πότε λοιπόν, μια Διοίκηση (όπως η Ρωσσική Εκκλησία), που υπήγετο στο Πατριαρχείο, σύμφωνα με τον κη΄ κανόνα και αυτονομήθηκε με πράξη του Πατριαρχείου θέλει να το υπερσκελίσει και να έχει αυτή τα πρεσβεία τιμής; Όχι μόνον αντικανονικό είναι, αλλά και παράλογο.
Από την άλλη δεν μπορεί να κρίνουμε το Θεσμό ανάλογα με το πρόσωπο. Τα ίδια θα λέγαμε, αν στον πατριαρχικό θρόνο ήταν ο άγιος Φώτιος Α΄, ότι δηλ. δεν έχει δικαιοδοσία στις βαρβαρικές χώρες, στη Ρωσία ή τη Βουλγαρία ή τα λέμε επειδή ο Βαρθολομαίος είναι αυτός που είναι;
Δεν πιστεύω να παίζουμε το παιχνίδι των Λατίνων της Ρώμης και των φιλο-Λατίνων της Μόσχας, που σηκώνουν κεφάλι (όχι τώρα βέβαια, αλλά από το 1453) περί της Γ΄ Ρώμης, της αγίας Ρωσίας και άλλα τέτοια αντορθόδοξα και αντικανονικά.
Τώρα, αν ο Βαρθολομαίος κηρύττει γυμνή τη κεφαλή αιρέσεις, όπως Γνωστικισμό, Σαβελλιανισμό, Μοναρχιανισμό, Μανιχαϊσμό, Δοκητισμό, Χιλιασμό, Μοντανισμό, Αρειανισμό, Απολιναρισμό, Νεστοριανισμό, Πελαγιανισμό, Μονοφυσιτισμό, Μονοθελητισμό, εκπόρευση και εκ του Υιού κ.ά. βεβαίως και αποτειχιζόμεθα προ Συνοδικής διαγνώμης, σύμφωνα με τον ιε΄ της ΑΒ΄ ("Οι γαρ δι’ αίρεσίν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗΝ, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ’ Εκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτημήσει ουχ υπόκεινται προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται").
Κάθε άλλη περίπτωση παράβασης Κανόνα δεν εμπίπτει σε αίρεση και δεν δύναται να καθαιρεθεί κληρικός που παραβαίνει κανόνα, αν προηγουμένως δεν καταδικαστεί αμετάκλητα από Σύνοδο. Στην περίπτωση αυτή ανήκει η συμπροσευχή με αιρετικό, η επικοινωνία με αιρετικό, η λήψη δώρων από αιρετικό, η βοήθεια σε αιρετικό κ.ά., παραβάσεις που κατά καιρούς διεπράχθησαν από την Εκκλησία ή από Πατέρες της Εκκλησίας προς όφελος της Εκκλησίας, δεδομένου ότι οι Κανόνες δεν υπέρκεινται της Εκκλησίας, αλλά η Εκκλησία υπέρκειται των Κανόνων τους οποίους η ίδια θεσπίζει. Αυτά λένε οι άγιοι Πατέρες και έτσι τα ερμηνεύουν. Από εκεί και πέρα ο καθείς είναι ελεύθερος να πράξει κατά τη συνείδησή του και με την ευλογία του πνευματικού του.
ΙΚ
Ο εξ Αμερικης ψυχασθενης μας εχει τρελλανει να μας στελνει υβριστικα κια χυδαια σχολια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαστε σχεδον βεβαιοι γιατι βλεπουμε οτι στον χαρτη επι ωρα να αναβοσβυνει το φωτακι της Αμερικης, αποδειξη οτι ανελλιπως γραφει τα σχολια του και τα βατραχοκοασματα του.
Καλα ειναι μεσα στα ελη του.
Οταν ενας πατριαρχης κηρυττει γυμνη τη κεφαλη δηλαδη τω στοματι αλλα και εν τη πραξει αιρεσεις οφειλουν ολοι οι επισκοποι να τον ελεγξουν και να τον προειδοποιησουν οτι αν συνεχιζει τους μαγαριθσμους με τους αιρετικους, θα αποτειχισθουν απο αυτον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος που σημερα παριστανει τον ορθοδοξο πατριαρχη, ο αρχιτρομοκρατης, απειλει και μαγαριζει επι χρονια την Εκκλησια και ολοι σιωπουν και ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΙΩΠΟΥΜΕ.
Ειμαστε ολοι μας συνενοχοι οσων συμβαινουν γυρω μας.
Αυτο σημαινει οτι ή αποδεχονται ολοι τους τα αιρετικα του φρονηματα ή τα ανεχονται και αυτη η τακτικη ειναι αντορθοδοξη τακτικη και καταδικαστεα και αποδοκιμαστεα.
Οι Αγιοι Πατερες δεν εκαμναν ετσι, οπως αυτοι που πηγαινουμε εμεις και τους προσκυναμε και απο πανω και δεν τους ελεγχουμε και δεν τους απειλουμε με αποτειχισι αν συνεχιζουν την αντορθοδοξη αυτη τακτικη τους.
Ουτε οι Ιεροι Κανονες ειναι ανεξαρτητοι απο την συμφωνη γνωμη των Αγιων Πατερων που αποφαινονται οτι και οι κοινωνουντες με τους ακοινωνητους ειναι αποδοκιμαστεοι και οφειλουμε να τους αποχωριζομαστε.
Και κατι απο την ιστορια οσον αφορα τα δικαιωματα των ....εδαφων και των αερων και της ατμοσφαιρας.
Ο αγιος Γρηγοριος οταν κληθηκε και πηγε στην Κωνσταντινουπολι πηγε σε ξενο εδαφος ή οχι;
Δεν παρεβη τους Ιερους Κανονες;
Παραβάσις Ι. Κανόνων από αγίους έχουμε πολλές, όπως προαναφέρθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άγιος Γρηγόριος έγινε Πατριάρχης ΚΠόλεως, πλην όμως όταν υπήρξε ένσταση από τους Δυτικούς, ότι ο Σασίμων Γρηγόριος είναι αντικανονικός, διότι δεν πήγε ποτέ στην Επισκοπή του (παρά τους Κανόνες) σηκώθηκε και έφυγε από την Β΄ Οικουμενική.
Το ίδιο και ο Μ. Βασίλειος, που δέχτηκε δώρα από αιρετικό (τον αρειανό Ουάλλη). Ο Μ. Βασίλειος παρέβη τον 6ο κανόνα της τοπ. συνόδου της Λαοδίκειας (364) (παροχή αδείας σε αιρετικό να εισέλθει σε Ι. Ναό) και τον 32ο της ίδιας συνόδου (άρνηση λήψης προσφοράς από αιρετικό).
Η οσία Μελάνη απαίτησε από ιερείς να κοινωνήσουν τον θείο της τρεις φορές το ίδιο βράδυ (Θεοδρομία, Δ 1-3, σελ. 173).
Ο άγιος Αρτέμος δικαιολόγησε το φόνο της Φαύστας: Ορθώς και δικαίως έπραξε ο Κωνσταντίνος θανατώνοντας τη σύζυγό του: "Εκείνος δε την γυναίκα Φαύσταν και πάνυ δικαίως απέκτεινεν, ως μιμησαμένην την πάλαι Φαίδραν και διαβαλούσαν τον τούτου υιόν Κρίσπον ως ερωτικώς αυτή διακείμενον και τι προς βίαν επιχειρούντα καθάπερ κακείνη του Θησέως Ιππόλυτον. και δη κατά τους φύσεως νόμους ως πατήρ τον υιόν ημύνατο. Ύστερον μέντοι, μαθών την αλήθειαν και αυτήν προσαπέκτεινεν, δίκην επ’ αυτή δικάσας πασών δικαιοτάτην" (P.G. τ. 96).
Ο άγιος Επιφάνιος μετέβη στην Κων/πολη το 403 και χωρίς την άδεια του οικείου επισκόπου προέβη σε χειροτονία διακόνου (Β. Ματθαίου: Μέγας Συναξαριστής τόμος Ε΄, δ΄εκδ. σελ. 303-305).
Ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης έκανε δωρεά σε Εβραϊκή κοινότητα: Στην Κριμαία δέχθηκε αντιπροσωπεία εβραίων, που τον ευχαρίστησαν για μια δωρεά του σε κάποια ιουδαϊκή κοινότητα (Ι. Μ. Παρακλήτου).
Και άλλα πολλά. Πλην όμως, αν ο κάθε ένας κάνει ότι θέλει, τότε η Εκκλησία θα καταστεί χειρότερη και από την Πολιτεία.
ΙΚ
Ο βοηθός Επίσκοπος, που χαρακτήρισε το Πηδάλιο ως «χαρτί υγείας», δεν είναι ο Κοσμάς, αλλά ο Ιεζεκιήλ. Τον κατήγγειλε και τον ήλεγξε αυστηρώς ο ατρόμητος Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης προ εικοσαετίας περίπου. Παρακαλώ να διορθωθεί το λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κανουμε αγαπητε οτι θελουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανουμε αυτο που επιβαλλεται να κανουμε οταν κινδυνευει η Πιστις.
Σημερα, Πιστις εστι το κινδυνευομενον.
Οφειλουμε να μην ησυχαζουμε και εμεις επαναπαυομαστε ολοι μας και ειμαστε απαθεστατοι.
Και αυτοι περναν καλα και εμεις καλυτερα.
Χρειαζεται επαναστασις, χρειαζεται να ελεγχουμε, χρειαζεται να ενοχλουμε τους επισκοπους και τους ιερεις μας οτι δεν εχουν το δικαιωμα να μην μιλανε, να μενουν απαθεις και αδιαφοροι, διοτι ετσι το Κακο απο τους Λατινοφρονας και τους Οικουμενιστας καθημερινα ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΑΙ, δεν υποφερονται αλλο, η υπομονη μας εξαντληθηκε πλεον.
Μολις προχθες υπεγραψαν και οικειοποιηθηκαν οσα τους εγραψε ο ....Αχυρενιος της Σερβικης ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ χωρις να ελεγξουν καθολου και τιποτα.
Δεν σκανδαλιστηκαν που αναβε την επταφωτη εβραικη λυχνια ουτε που ανακηρυξε τον εαυτο του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ.
Και ενεκριναν αυτα που εγραψε αυτο το ανθρωπομορφο ΤΕΡΑΣ χωρις να ελεγξουν. Επισκοποι ειναι αυτοι ή λυκοι μη φειδομενοι της Πιστεως των Ορθοδοξων;
ΜΑΚΡΥΑ απο αυτους τους μειοδοτας.
Μεχρι εδω.
Οποιοι αισθανονται ορθοδοξοι οφειλουν να επαναστατησουν πλεον.
ΟΛΟΙ οι Συνοδικοι που ειναι σημερα, εκτος ελαχιστων, ειναι συνενοχοι.
Κριμα.
Εχετε δικηο για τον Ιεζεκιηλ. Καναμε λαθος. Ευχαριστουμε. Το διορθωσαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοί ελάχιστοι Συνοδικοί δεν είναι συνένοχοι και οι οποίοι, επομένως, δεν μνημονεύουν Βαρθολομαίο, για να τους γνωρίσουμε και εμείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Μιλαμε αγαπητε ΙΚ για αυτους που αντεδρασαν στην κοινοποιησι εγκυκλιου δια τον Αρτεμιον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γραψαμε, αντεδρασε σφοδρα ο Πειραιως και ο Υδρας, απο πληροφοριες μας.
Δηλαδή, οι Πειραιώς και Ύδρας αντέδρασαν σφόδρα στην κοινοποίηση εγκυκλίου δια τον Αρτέμιον, πλην όμως την υπέγραψαν. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Αυτό έκαναν και οι άγιοι Πατέρες. Άλλα έλεγαν και άλλα έγραφαν και επιπλέον μνημόνευαν και αιρεσιάρχες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Aγαπητε κανεις λαθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν παρακολουθεις τα σχολια.
Εγραψα οτι η συνοδος λειτουργει μη ισοροπημενα.
Αυτοι βαζουν τα ονοματα ολων παγιως ειτε συμφωνει ο καθενας ειτε διαφωνει.
Δεν υπογραφουν τις εγκυκλιους οι αρχιερεις.
Παγιως το βαζη η αρχιγραμματεια το ονομα τους απο κατω εστω και αν διαφωνουν, οπως εν προκειμενω ο Πειραιως.
Πως γινεται αυτο;
Σε μας τους νεοημερολογιτες γινονται.
Παντοτε αυθαιρετουμε και κανουμε οτι θελουμε και οτι γουσταρουμε και λογαριασμο δεν δινουμε σε κανενα Θεο ή ανθρωπο αφου αντι για δεσποταδες εχουμε ...κοτες.
Αυτο θελεις να σου πω;
Εγω αν ημουνα θα τους ξευτελιζα και θα εκανα πραγματικη επαναστασι.
Αλλα δεν ειμαι δεσποτης.
Αλλα τα ιδια γινονται και στα πολιτικα δικαστηρια.
Πηγα προχθες στο Διοικητικο Εφετειο Θεσσαλονικης και διαμαρτυρηθηκα για καποια καταθεσι μου με την οποια συμφωνησα με το ΙΚΑ και την Εφεσι του, κατα της πρωτοδικης αποφασης.
Ενω αυτοι εγραψαν μεσα οτι εγω ζητησα την απορριψι της.
Μα εγω, τους ειπα δεν ζητησα την απορριψι της Εφεσης, αλλα την απορριψι της πρωτοδικης αποφασης, αυτο δηλαδη που και το ΙΚα ζητησε με την εφεσι του.
Και το ειπα εκει μεσα στο δικαστηριο και το τονισα ιδιαιτερα, οτι δηλαδη σημερα ζηταμε και οι δυο αντιδικοι το ιδιο πραγμα.
Ξερεις τι μου απαντησαν στο Διοικητικο Εφετειο θεσσαλονικης;
Μα αυτα γραφονται παγια κυριε.
Αιτημα σαν το δικο σας, δεν εγινε ποτε στα χρονικα των δικαστηριων.
Που να βγω να το πω πεσμου, κυριε ΙΚ;
Να βγω στα καναλια και να τους ξευτελισω τους ξευτιλισμενους;
Κατα τα αλλα το αραγμενο υπαλληλομανι κανει καλα τη δουλεια του.
Μπαχαλο επι μπαχαλων.
Αυτό το ανοσιούργημα δεν απαλλάσσει ουτε τον Πειραιώς, ούτε τον Ύδρας, αφού δεν βγαίνουν να το καταγγείλουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος διαμαρτυρήθηκε διά του τύπου για την τοποθέτηση του ονόματός του όλως αυθαιρέτως εν έτει 1977 σε εγκύκλιο της τότε ΔΙΣ που συνιστούσε στους πιστούς της μητροπόλεως Ζακύνθου για ποιμενάρχη τους τον Παντελεήμονα Μπεζενίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή