Τετάρτη 20 Απριλίου 2011







ΑΠΑΝΤΗΣΗ


ΣΤΟΝ π. ΙΩΑΝΝΗ


ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ


του πρωτοπρεσβυτέρου

π. Βασίλειου Βολουδάκη


Εφθάσαμε στα πρόθυρα της Μ. Εβδομάδος και συνεχίζουμε την «αντιλογία γλωσσών», παρά τη θέλησή μας, διότι δεν είναι πνευματικά ωφέλιμο να αφήσουμε τους αναγνώστες με πνευματικές εκκρεμότητες και ερωτηματικά.


Θα αρχίσω την απάντησή μου λέγοντας ότι θλίβομαι πραγματικά ευρισκόμενος στην ανάγκη να αντιπαρατεθώ με ένα αγαπητό σε μένα πρόσωπο, τον π. Ιωάννην Φωτόπουλον, τον οποίο γνωρίζω από λαϊκόν και πλειστάκις –προ της χειροτονίας του– τον είχα προσκαλέσει να ψάλη σε αγρυπνίες που τελούσαμε, γιατί ήταν ενθουσιώδης ψάλτης, πρόθυμος και καλλίφωνος.


Θλίβομαι πραγματικά, διότι αμετακίνητη αρχή μου είναι να μη στρέφομαι ποτέ δημοσίωςεναντίον προσώπων που γνωρίζω ότι αγαπούν τον Θεό, παρά τις όποιες θεολογικές ή άλλες διαφορές μας και, ιδίως, εναντίονγνωστών μου προσώπων, με τα οποία έχω τη δυνατότητα της εκ του σύνεγγυς επικοινωνίας και συζητήσεως των διαφορών μας αυτών, παρεκτός αν προκληθώαπό τα πρόσωπα αυτά δημοσίως, οπότε ειμαι υποχρεωμένος να το πράξω, καθ’ ότι έχω ευθύνη έναντι των ανθρώπων που με εμπιστεύονται.


Αυτό συμβαίνει και τώρα. Δεν είμαι αυτός που άρχισε την προσωπική αντιπαράθεση αλλά ο π. Ιωάννης. Και ενώ είναι η δεύτερη φορά που το επαναλαμβάνειμε αθέμιτο τρόπο, παρουσιάζεται ως τάχα αδικημένος (ή κατά τη δική του έκφραση «ξεκατινιασμένος») από εμένα!


1. Δεν γνωρίζω τον λόγο, αλλά για πρώτη φορά το έτος 1997 μου επετέθη προσωπικά –μη αρκεσθείς στο να επικρίνη τις θέσεις μου, για τα όσα περι Αντιχρίστου και 666 έγραψα– ισχυριζόμενος ότι στηρίζομαι ψευδώς στον π. Επιφάνιον Θεοδωρόπουλον προκειμένου να δώσω εγκυρότητα στα κείμενά μου!


Του απήντησα τότε εκτενώς και η απάντησή μου και προς εκείνον και προς τρείς Αγιορείτες Πατέρες δημοσιεύθηκε στον «Ο.Τ.» στις 17-10-1997. Του επεσήμανα δε, συν τοις άλλοις, ότι ηθικά δεσμεύεται να επικαληται τον π. Επιφάνιον και να παρουσιάζεται ως αυθεντικός ερμηνευτής του σε ένα θέμα που εγώ τότε (το 1987) συζητούσα με τον π. Επιφάνιον ενώ ο π. Ιωάννης είχε ήδη από το 1980 διαφωνήσει με τον π. Επιφάνιον και είχε επιλέξει άλλον πνευματικόν.


Τότε, το 1997 ο π. Ιωάννης δεν ειχε θεωρήσει προσβλητική την επισήμανσή μου αυτήν, και πολύ σωστά, δεδομένου ότι την απομάκρυνσή του από τον π. Επιφάνιον δεν την θεώρησε ποτε ως μειωτική της προσωπικότητός του. Δικαίωμά του ήταν να απομακρυνθή. Δεν είναι, όμως, καθόλου δικαίωμά του, ούτε είναι ηθικό να επικαλήται τον π. Επιφάνιον, διαψεύδοντας εκείνον που γνωρίζει πολύ καλά ως αυτήκοος το τι επίστευε επί του θέματος αυτού ο π. Επιφάνιος!


Πέρασαν 14 χρόνια και επανέρχεται τώρα ο π. Ιωάννης σαν να μη διάβασε ποτέ την απάντησή μου του 1997. Και γράφει και ξαναγράφει πράγματα, στα οποία του έχω δώσει απάντηση από τότε. Επανέρχεται, επικαλούμενος πάλι τον π. Επιφάνιον και επαναλαμβάνει εκ δευτέρου την εναντίον μου προσβολή του : «Δέν χρειάζονται σχόλια γιά τήν ξεκάθαρη, κρυστάλλινη γνώμη τοῦ γέροντος Επιφανίου καί γιά τήν μεταχείρισή της ἐκ μέρους τοῦ π. Βασιλείου. Τό μόνο πού θά ἀπαιτούσαμε ἐκ μέρους του θά ἦταν περισσότερος σεβασμός σέ ὅσα ἔγραψε ὁ μακαριστός γέροντας»!


Δηλαδή, με προσβάλλει αυτή τη φορά χωρίς ελαφρυντικά, αφού και την επισήμανση του είχα κάνει, ότι δεν νομιμοποιείται ηθικά, αυτός ειδικά, να επικαλήται τον π. Επιφάνιον αλλά και είχανεν τω μεταξύ δημοσιευθεί καιοι χειρόγραφες προσθήκες του π. Επιφανίου στα χειρόγραφά μου, ώστε να μη υπάρξη πλέον αμφισβήτηση.


Παρά ταύτα, από προσβάλλων, που είναι, θεωρεί ο π. Ιωάννης τον εαυτόν του προσβεβλημένον από εμένα (ή μάλλον «ξεκατινιασμένον») για μια πράξη του που δεν αισθάνεται ενοχή, ούτε έχει δηλώσει ποτέ ότι μετενόησε, δηλαδή για την εγκατάλειψη του π. Επιφανίου, παρ’ ότι γι’ αυτόκανείς δεν τον κατηγορεί και, περιέργως, δεν αισθάνεται ντροπή για το ότι επικαλείται αυτόν που εγκατέλειψε,μόνο και μόνο για να εύρη –κατά τη γνώμη του– ερείσματα ναμε χαρακτηρίση παραχαράκτη και ασεβή!


Είναι λυπηρό, ότι ο π. Ιωάννης μετά από αυτή του την ανακολουθία δίνει και πνευματικές συμβουλές:


« Εἶχα τήν ἐντύπωση ὅτι ὡς κληρικοί ἀνταλλάσσουμε ἀπόψεις καί ἰδέες, μαχόμεθα γιά τήν ἀλήθειά τους, πολλές φορές μάλιστα μέ ὀξύτητα λόγῳ τῆς σοβαρότητος τῶν θεμάτων καί ἐπειδή ὁ λόγος εἶναι περί Ἀληθείας. Πρέπει ὅμως γιά νά μένουμε στά ὅρια τῆς εὐπρεπείας, νά μή θίγουμε προσωπικά τόν συνομιλητή μας καί μόνο νά ἐπιχειρηματολογοῦμε ὥστε οἱ ἀναγνῶστες νά ἐξάγουν μόνοι τους τά συμπεράσματά τους.
Ὁ π. Βασίλειοςστότελευταῖοτου κείμενο ἐπιχειρεῖ νάμεταθέσειτόκέντροβάρους ἀπότάκείμεναστά πρόσωπα. Ἀπό ὅσαγράφουμε ἐγώ, ὁ π. Βασίλειοςκαί ὁ π. Ἐπιφάνιος, ὁ π. Βασίλειοςμεταθέτειτόβάροςστό, ποιόςεἶμαι ἐγώσέσχέσημέ ...τόνπ. Ἐπιφάνιο, -καίβέβαια , κατάτόνπ. Β., δέν ἤμουν ἐντάξει- ποιόςεἶναι ὁ π. Β. σέσχέσημέτόνπ. Ἐπιφάνιο–καίβέβαια ὁ π. Β. ἦτανπολύ ἐντάξει! Λυποῦμαι, ἀλλάπρέπεινάπῶ ὅτιαὐτήεἶναι ἡ μέθοδοςπού ἀκολουθοῦνοἱ παραθρησκευτικές ὁμάδες, καί ἄλλοικοσμικοί ἄνθρωποι ὅτανθέλουννά ἐξοντώσουν ὅσουςμάχονταικατάτῶν ἀπόψεώντους.Εἶναιαὐτόπούλέμε«ἐπίθεσηστό ἦθοςτοῦἀντιπάλου»!


Αλήθεια, τι να ειπώ μετά από αυτά; Απευθύνομαι μόνο στη νοημοσύνη των αναγνωστών και ερωτώ: Εχει ο π. Ιωάννης ηθικό δικαίωμα να με συμβουλεύει ότι «ὡς κληρικοί πρέπει νά μή θίγουμε προσωπικά τόν συνομιλητή μας καί μόνο νά ἐπιχειρηματολογοῦμε», αφού εκείνος, χωρίς να τον προκαλέσω, χωρίς να αναφερθώ στο πρόσωπό του και χωρίς να ασχοληθώ με τα γραπτά του, με συκοφάντησε ότι παραχαράσσω και δεν σέβομαι τον π. Επιφάνιο; Εκείνος δεν «ήρξατο χειρών αδίκων»; Εκείνος δεν ζωντάνεψε την παροιμία «λαγός τη φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του»; Πρέπει, άραγε,να ανακληθώ στην τάξη επειδή δεν δέχθηκα την αδικία του και, αμυνόμενος απήντησα με στοιχεία, τα οποία εκείνος θεωρεί προσβολή του; Δεν τον κατηγόρησα ότι έφυγε από τον π. Επιφάνιον αλλά ότι χρησιμοποιεί τον π. Επιφάνιον, αναφερόμενος σε μια εποχή που ήταν ήδη μακρυά του,για να με συκοφαντήση και να με διαψεύδειγια θέμα που γνωρίζω εγώ και όχι εκείνος.


Σε τι συνίσταται ηεκ μέρους μου προσβολή του ήθους του; Τελικά, θεωρεί προσβολή του ήθους του την απομάκρυνσή του από τον π. Επιφάνιον ή το ότι έγινε πασιφανές πως είναι παντελώς αναρμόδιος να εκφράζη τον π. Επιφάνιον;


2. Με συκοφαντεί, επίσης, ο π. Ιωάννης ότι μεταθέτω το κέντρο βάρους από τα κείμενα στα πρόσωπα, ενώ του έχω απαντήσει επ’ αυτού από του 1997! Εγραφα τότε: «Τόν π. Ἐπιφάνιο τόν ἀνέφερα ἐπίσης, διότι ἔζησε τό θέμα, μέ προ­στάτευσε ἀπό ἐμπαθῆ πυρά καί ἄφησε τίς γραπτές του σημειώσεις πάνω στά χειρόγραφά μου σάν συνηγορία καί παρηγοριά μου.

Παρά ταῦτα, δέν ἀμέλησανά θεμε­λιώσω τίς ἀπόψεις μου μέ πλῆθος θεολογικῶν ἐπιχειρημάτων, τά ὁποῖα καί παρακαλῶ αὐτά καί μόνα νά ἀντιμετωπισθοῦν ἀπό τούς κα­τηγόρους μου. Ἄς παραθεωρήσουν τό ἱστορικό τῆς Ἐπιστολῆς τοῦ π. Παϊσίου καί ἄς σταθοῦν στή θεολογική κριτική της, ὅπως ἐπίσης καί σέ ὅλα ἐκεῖνα πού ἔγραψα μέχρι σήμερα ἐπί τοῦ θέματος καί ἐπ’ αὐτῶν καί μόνο νά συζητή­σουμε. Καί νά εἰπῶ καί κάτι ἄλλο; Μία σοφή παροιμία λέει; «Στό σπίτι τοῦ κρεμασμένου δέν μιλᾶνε γιά σκοινί»! Τί θά εἰπῆ αὐτό; Ὅτι ἄν ἔπρεπε κάποιος νά κατηγορηθῆ ὅτι στηρίζεται σέ ἔγκυρα πρόσωπα, γιά νά ὑποστηρίξη τίς ἀστήρικτες ἀπόψεις του, αὐτός ὁ κάποιος ὁπωσδήποτε δέν εἶμαι ἐγώ. Διότι καί ἀνέπτυξα καί κατωχύρωσα τίς τοποθετήσεις μου, ὅσο μποροῦσα μέ θεολογική συλλογιστική. Ἄλλοι, εἶναι αὐτοί, οἱ ὁποῖοι, μή ἔχοντες νά ἀντιτάξουν ὁποιοδήποτε σοβαρό ἐπιχείρημα, «κραδαίνουν» μόνο τήν Ἐπιστολή τοῦ π. Παϊσίου»!


Αλλά και προς τις επί μέρους αιτιάσεις του π. Ιωάννου θα αρκούσε η επαναδημοσίευση της απαντήσεώς μου του 1997, αφού στα ίδια επανέρχεται δημιουργώντας σε μένα ένα μεγάλο ερωτηματικό: ΄Αραγε ποιος είναι ο λόγος που θέτει συνεχώς τα ίδια ερωτήματα, στα οποία έχει πάρει πριν από 14 χρόνια απάντηση, χωρίς να έχη ανταπαντήση, καταρρίπτοντας τα τότε επιχειρήματά μου, γιατί, ομολογουμένως δεν μπορώ να εξηγήσω τησκοπιμότητα αυτής του της στείρας επαναληψεως.


Θα αρκεσθώ να παραθέσω ενδεικτικά αποσπάσματα εκείνης της επιστολής μου για του λόγου το αληθές.


Το πρώτο, αναφέρεται στο πώς ο π. Ιωάννης από τότε, όπως και σήμερα, με ελαφρές φραστικές παραλλαγές, παρουσιάζει έναν αγνώριστον π. Επιφάνιον, που πρώτα παρασύρεται από τις απόψεις μου και σε μερικούς μήνες…αλλάζει γνώμη. Και ισχυρίζεται αυτά ο π. Ιωάννης , σαν να ήταν «ανεμόμυλος» ο π. Επιφάνιος, μόλις δύο χρόνια πρό της οσίας κοιμήσεώς του!


Εγραφα τότε:

«Αὐτότό πνεῦμα τῆς Ἐπιστολῆς τοῦ π. Ἐπιφανίου προσπαθεῖ νά ἀλλοιώση ὁ π. Ἰωάννης Φωτόπουλος, προκειμένου νά στηρίξη τόν ἰσχυρισμό του ὅτι ἀσεβῶ τάχα στή μνήμη του, δημιουργῶντας ἐ­σφαλμένη ἐντύπωσι στό ἀναγνω­στικό Κοινό τοῦ «Ο.Τ.» ὡς πρός τό ὅτι οἱ θέσεις τοῦ π. Ἐπιφανίου ταυτίζονται μέ τίς δικές μου. Στήν προ­σπάθειά του αὐτή γράφει πράγμα­τα, πού ἀποδεικνύουν ὅτι δέν ἐγνώριζε τόν π. Ἐπιφάνιο. Καί ἐκτίθεται πολύ. Γράφει ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος «πρίν δημοσιεύσει τίς ἀπό­ψεις του γιά ἕνα μεῖζον θέμα, γιά ἀρκετό χρονικό διάστημα συζη­τοῦσε, σκεπτόταν, μελετοῦσε ὅ,τι ἔγραφαν οἱ ἄλλοι καί τέλος δημο­σίευε τεκμηριωμένα τίς θέσεις του. Δεχόμαστε λοιπόν κατ’ ἀρχάς ὅτι ὁ μακαριστός μέχρι ἑνός σημεί­ου πιθανόν νά εἶχε προσεγγίσει τίς ἀπόψεις τοῦ π. Βασιλείου, τοῦ ὁποίου πάγια θέσι ἦταν καί εἶναι ὅτι τό 666 δέν εἶναι σύμβολο τοῦ Ἀντιχρίστου. Πότε δημοσίευσε ὁ π. Βα­οίλειος τά τελευταῖα σχετικά κεί­μενά του στόν “Ο.Τ.” Λέγει ὁ ἴδιος “στίς 13.2.87 καί 20.2.87”. Τί ἔγινε μετά; Στίς 11.9.87,ἐννέα μῆνες ἀργότερα δημοσιεύεται ἀπό τόν “Ο.Τ.”, Ἐπιστολή τοῦ π. Ἐπιφανίου μέ τίτλο “Ὁ Βεελζεβούλ καί ὁ Ε.Κ.Α.Μ.” ὅπου ἀποκρυσταλλώ­νονται οἱ ἀπόψεις τοῦ Γέροντος». Ὑπάρχει ἆραγε μεγαλύτερη ἀσέ­βεια ἀπό αὐτήν τήν ἐκδοχή, πού παραθέτει ὁ π. Ἰωάννης;

Οὔτε λίγο, οὔτε πολύ μᾶς παρουσιάζει ἕναν «ἀγνώριστο» π. Ἐπιφάνιο, ὁ ὁποῖ­ος γράφει, ἀφοῦ προηγουμένως ἀκούση καί διάβαση ἄλλους! Ὅ­μως ὁ π. Ἐπιφάνιος δέν ἔγραφε ἔτσι, ἀλλά μέ τρόπο ἐντελῶς ἀντίθετο. Ὁ ἴδιος ὁ ἀοίδιμος μοῦ εἶχε εἰπῆ ὅτι γιά κάθε θέμα ἔγραφε ἐντελῶς ἀνεπηρέαστος καί ἀπερί­σπαστος καί μόνο ὅταν ὁλοκλή­ρωνε τά γραπτά του, τότε ἐδιάβαζε ὁτιδήποτε εἶχε γραφή ἐπί τοῦ θέματος αὐτοῦ. Ὁ π. Ἐπιφάνιος δέν ἔψαχνε οὔτε σκεπτόταν τά θέ­ματα, γιά νά βρῆ τή λύσι τους τότε πού αὐτά ἐρχόταν στήν επικαι­ρότητα, ἀλλά εἶχε ἤδη ἀπάντησι καί λύσι γιά ὅλα τά θέματα, πρίν ἀκόμη αὐτά παρουσιασθοῦν ἀ­νοικτά καί ἀπασχολήσουν πλήθη ἀνθρώπων. Κάποιο ἀπό τά στενά πνευματικά παιδιά του μοῦ ἔλεγε χαρακτηριστικά: «Ἔχεις τήν ἐντύπωσι, ὅταν συνομιλῆς μέ τόν π. Ἐπιφάνιο, πώς ἔχει τίςλύσεις γιά ὅλα τά θέματα ταξινομημένες σέ κουτάκια μέσα στό μυαλό του καί μόλις τόν ρωτήσης, σοῦ ἀπαντᾶ»».


3. Ένα άλλο απόσπασμα της τότε επιστολής μου απαντά στον π. Ιωάννη ότι η Επιστολή του π. Επιφανίου που επικαλείται δεν του προσφέρει απολύτως καμμιά συνηγορία στην ουσία του θέματόςόπως το παρουσιάζουν σήμερα οι «αντιρρησίες συνειδήσεως» με αναφορά στο σφράγισμα του Αντιχρίστουαφούὁ ίδιος ο π. Ἐπιφάνιος ρητῶς ἀναφέρει στήν Ἐπιστολή του ὅτι «δέν σκοπεύω νά διαπραγματευθῶ τό θέμα περί Ἀντιχρίστου ἡ περί τοῦ ἀριθμοῦ 666 κ.τ.τ.». Η Επιστολή τουαναφέρεται αποκλειστικά και μόνοστο αν θα πάρουμε ή όχι τις ταυτότητες(τότε ήταν οι ταυτότητες και σήμερα η Κάρτα) εφ’ όσον έχουν αποδεδειγμένως διαβολικές απεικονίσεις. ΄Εγραφα το 1997:


«Ἄς ἰδοῦμε, λοιπόν, τί εἶναι αὐτό πού ἔγραψε ὁ π. Ἐπιφάνιος, τό ὁποῖο κατά τόν π. Ἰωάννη εἶναι ἐκ διαμέτρου ἀντίθετο μέ τίςθέσεις μου: «Ἄν πράγματι εἰς τά νέα δελ­τία ταυτότητος ἔχει ἀποτυπωθῆ ἔστω καί ὑποψία τῆς μορφής τοῦΒεελζεβούλ, ἀσφαλῶς οἱπιστοί ὄχι μόνον δέν θά παραλάβουν τά διαβολοδελτία αὐτά ἀλλά οὔτε κάν θά τά ἐγγίσουν. Τό αὐτό θά συμβῆ καί ἄν τά δελτία φέρουν τόν ἀριθμό 666. Ἐάν μέν ὁ ἀριθμός αὐτός ἐτέθη ἐπίτηδες ὡς σχετιζόμενος μέ τόν ἀντίχριστον, θά ἦτο ἀδιανόητον νά φέρωμεν ἐπάνω μας τά σύμβολα τοῦ Ἀντίχριστου. Ἀλλά καί ἐάν ὁ ἀριθμός αὐτός, δέν ἐπε­λέγη σκοπίμως, δηλ. ὡς σύμβολον τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀλλ’ ἁπλῶς ὡς ἕνας ἀριθμός μεταξύ τῶν πολ­λῶν... καί πάλιν τά δελτία ταυτότητος, ὡς προκαλοῦντα τήν θρη­σκευτικήν μας εὐαισθησίαν μέ τήν χρῆσιν ἑνός ὑπόπτου καί διαβλη­τοῦ ἀριθμοῦ εἶναι ἀπολύτως ἀπαράδεκτα. Δέν θά τά παραλάβωμεν». Καί ἐρωτῶ; Τί διαφορετικό ἔγραψα ὡς πρός αὐτά, πού γράφει ὁ π. Ἐπιφάνιος; Μήπως ἔγραψα ὅτι θά παραλάβωμε τίς ταυτότητες, ἄν ἔχουν τό 666 ἡ σατανικά σύμβολα; Ἀντιθέτως, ἔγραψα ότι ταυτίζομαι μέ αὐτήν τή θέσι. Καί μάλιστα το ἔγραψα πολλές φορές. Καί στό «Προλογικό σημείωμα» τοῦ βιβλί­ου μου καί στά πρόσφατα δημοσι­εύματά μου, μέ ἀποκορύφωμα τόν «Ἐπίλογο» τους, ὅπου διακη­ρύσσω: «Γι’ αὐτό “πάλιν καί πολλά­κις” ἐδήλωσα ὅτι “θά πολεμήσω τίς νέες ταυτότητες, ἄν αὐτές ἔχουν τό 666 ἤ ἄλλα δαιμονικά σύμβολα καί θά συστήσω στούς πιστούς, πού θά μέ συμβουλευθοῦν νά ἀρνηθοῦν τήν παραλαβή τους”». Τό θέμα εἶναι, γιατί δέν θά πά­ρουμε τίς ταυτότητες……… ὅτι δέν θά πάρουμε τίς ταυτότητες «καί θά τίς ἀρνηθοῦμε ὄχι γιατί φοβόμα­στε ἕναν ἀριθμό, ἀλλά γιατί δέν ἐπιτρέπουμε σέ κανέναν νά ἀνα­κατεύεται στήν πίστι μας καί νά μᾶς ἐπιβάλη ἕναν ἀπεχθῆ ἀριθμό σάν διακριτικό τῆς ταυτότητος μας», ὅπως ἐπίσης «γιατί πρέπει νά προασπίσουμε τούς “ἀσθενεῖς τῇ πίστει” ἐμφόβους χριστιανούς μας, συγκαταβαίνοντας στήν ἀδυ­ναμία τους ἀλλά καί γιατί δέν εἶναι σωστό νά ἐπιτρέψουμε στούς πο­λιτικούς νά “παίζουν” μέ τήν πίστι μας».

Σέ τί τούς ἐξυπηρε­τεῖ, λοιπόν, τό κείμενο τοῦ Ἐπιφανίου; Μήπως συνηγορεῖ μέ αὐτούς ὅτι δαιμονίζεται ὁ ἄνθρω­πος παίρνοντας τήν ταυτότητα, ἡ ὅτι ἀρνεῖται τό Χριστό καί προ­σχωρεῖ στό Σατανᾶ», ὅπως αὐτοί ὑποστηρίζουν;».


4. Το ίδιο ισχύει και για την στέρηση των ατομικών ελευθεριών, που προσθέτει ο π. Επιφάνιος. Αν οι ελευθερίες μας όντως περιορίζονταν δεν θα συγκατατιθέμεθα στην παραλαβή της Καρτας του Πολίτη. Συμβαίνει, όμως, κάτι τέτοιο; ΄Όχι, βέβαια! Η Καρτα (Σημ.: αν τελικώς εκδοθή, θα πρόκειται για οργανωτικό θαύμα σε ένα Κράτος «μπάχαλο»,πού ο κάθε όροφος μιάς Υπηρεσίας δεν επικοινωνει με τους άλλους ορόφους, όχι να συντονισθούν και να συνεργασθούν όλες οι Κρατικές Υπηρεσίες!)θα περιλαμβάνη όσα στοιχεία υπάρχουν ήδη σκόρπια σε όλες τις Κρατικές Υπηρεσίες, τίποτε περισσότερο. Η στενή παρακολούθησή μας δεν θα γίνεται με την Κάρτα, που δεν είναι και υποχρεωτικό να την έχουμε πάντοτε μαζί μας, αλλά γίνεται από τώρα και σε υπέρτατο βαθμό με τα μέσα που έχουμε συνηθίσει και είναι αδύνατον να τα αποχωρισθούμε. Και αυτά είναι τα κινητά τηλέφωνα και τα GPS των αυτοκινήτων, τα οποία με 7 ή 9 δορυφόρους μας παρακολουθούν και μας κατευθύνουν βήμα-βήμα! Η Κάρτα είναι πομπός και δέκτης με εμβέλεια 10 … εκατοστών(!). Τα προαναφερθέντα είναι πομποί και δέκτες με εμβέλειααπεριοριστη! Εμείς, όμως, ανησυχουμε πάντα εκεί που δεν υπάρχει φόβος και εφησυχάζουμε όταν όλα γύρω μας έχουν διαλυθεί!


5. Ο π. Ιωάννης αναφερόμενος στο δημοσιευθέν στον Ο.Τ. χειρόγραφό μου γράφει: «Τό χειρόγραφο αὐτό παρουσιάζεται «σκαναρισμένο» καί μέ μικρές διορθωτικές παρατηρήσεις τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου στό περιθώριο τοῦ χειρογράφου. Ἰσχυρίζεται δέ ὁ π. Βασίλειος ὅτι μέ τίς παρατηρήσεις του αὐτές ὁ π. Ἐπιφάνιος ἐπικροτεῖ τίς ἀπόψεις του.Διαβάσαμε τίς παρατηρήσεις τοῦ π. Ἐπιφανίου καί πουθενά δέν βλέπουμε νά ἐπικροτεῖ θέσεις τοῦ π. Βασιλείου.»!


Είναι θαυμαστό ότι πουθενά δεν βλέπει ο π. Ιωάννης να επικροτούνται οι θέσεις μου από τον π. Επιφάνιον, γι’ αυτό θα τον βοηθήσω να καταλάβη αυτά που όσοι αμερόληπτα εδιάβασαν κατάλαβαν.


Πρώτα, όμως, θα του υπενθυμίσω ότι καμμιά απολύτως διόρθωση δεν έκαμε στο χειρόγραφό μου ο π. Επιφάνιος, ούτε το διόρθωσε ως διορθωτής δοκιμίων που ήταν, όπως ισοπεδωτικά το βλέπει ο π. Ιωάννης. Στο χειρόγραφό μου δεν διόρθωσε ούτε ορθογραφικά, ούτε συντακτικα και φραστικα λάθη. Προσέθεσε μόνο φράσεις που υπογραμμίζουν και επιτείνουν το νόημα των γραφομένων μου.Και, το κυριώτερο: Το χειρόγραφό μου αυτό ήταν «Δευτερολογία» μου σε ενστάσεις επικριτών μου, που προσπάθησαν να ανασκευάσουν το αρχικό μου δημοσίευμα του 1986 στον «Ο.Τ.» Γι’ αυτό στο χειρόγραφό μου επιτείνει τα νοήματα ο π. Επιφάνιος. Αν δεν συμφωνούσε, θα με απέτρεπε από τη δευτερολογία, και, οπωσδήποτε, δεν θα με διευκόλυνε στο να επεκτείνω την πλάνη μου.


Προχωρώ συλλαβιστά στην παράθεση των επίμαχων αποσπα-σμάτων, αφού έτσι αναγκάζομαι:


Α.Εγραφα: «Η ίδια η Αποκάλυψις μας ειδοποιεί: ‘’Ο έχων νουν ψηφισάτω τον αριθμόν’’. Δεν λέγει ο έχων γνώσεις για να μετατρέψη τον αριθμό αλλά ο έχων νουν Χριστού». Ο π. Επιφάνιος επικροτεί το νόημα και διαμορφώνει τη φράση: αλλά ο έχων νουν, εννοείται νουν Χριστού.


Β. Παρακάτω προσθέτει ολόκληρη φράση για να συνηγορήση μαζί μου στο ότι κακώς μετατρέπεται το χξστ σε 666 αν είναι σύμβολο του Αντιχρίστου, καθ’ ότι τα συμβολα είναι αμετάτρεπτα. Συμπληρώνει: «Γιατι ‘’σώνει και καλά’’ τον ελληνικό αριθμό τον ‘’μεταφράζομε’’ μόνο στα αραβικά και όχι και στις άλλες γλώσσες που έχουν διαφορετική (δηλαδή όχι την αραβική) αρίθμησι;»Υστερα, μετά τη φράση μου «Γιατί να μη χρησιμοποιείται ακόμη και η Ρωμαϊκή αρίθμησι ή και η Εβραϊκή ως δηλωτικό του Αντιχρίστου» προσθέτει «παρά μόνο το αραβικό 666;».


Γ. Στη φράση μου: «Ποιος έκαμε αυτή την επιλογή και απεφάνθη ότι μόνο ο αραβικός αριθμός 666, όχι μόνο ως αριθμός αλλά και ως σχήμα(γιατί αυτό σημαίνει σύμβολο), προσθέτει τη λέξη «συγκεκριμένο» πριν από τη λέξη «σχήμα» και τη διευκρίνιση «δηλαδή τρία 6».


Δ. Στη φράση μου: « Το σύμβολο έχει συνήθως και ωρισμένο σχήμα, όπως ο Τιμιος Σταυρός. Δεν είναι δυνατόν το σημείο του Χριστού να αποτυπωθή διαφορετικά με άλλα σχήματα», προσθέτει ο π. Επιφάνιος: «που δεν δηλώνουν Σταυρό».


Αυτά όλα δεν δείχνουν ότι ο π. Ε. συμφωνεί μαζί μου ότι τα σύμβολα έχουν συγκεκριμμένο σχήμα και, βεβαίως το «συγκεκριμμένο», πρέπει να βρίσκεται στην «Αποκάλυψη» και όχι στην αραβική μετατροπή του;


Ε. Στη φράση μου « Εάν δεν εννοήσουμε το χάραγμα ως εκούσια διαμόρφωση του ανθρώπου σε δαιμονική προσωπικότητα, θα πρέπη να αναγνωρίσουμε ότι ο διάβολος στις έσχατες ημέρες θα λάβη τέτοια εξουσία, ώστε με οποιοδήποτε ολίσθημα του ανθρώπου (όπως είναι η μη αντοχή του στη στέρησι του φαγητου) να κυριαρχή επάνω τους με το χάραγμα, αφαιρώντας τους έτσι διά παντός την δυνατότητα να φύγουν από την κυριαρχία του». Ο π. Ε. προσέθεσε τη λέξη «μετανοήσουν» πριν από τη δική μου λέξη «φύγουν», διαμορφώνοντας τη φράση μου: «αφαιρώντας τους έτσι διά παντός την δυνατότητα να μετανοήσουν και φύγουν από την κυριαρχία του».


Και στη συνέχεια η προσθήκη του είναι καταλυτική. Εγραφα: «Με μια τέτοια θεώρηση όμως, εν τη ευσεβεία μας κηρύσσουμε ένα άδικο Θεό εφ’ όσον επιφυλλάσσει στους ανθρώπους των εσχάτων χρόνων μια τέτοια αδυσώπητη δοκιμασία και εγκατάλειψι» και εκείνος προσέθεσε, μετά τις λέξεις «εσχάτων χρόνων» τη φράση «ειδικά σ’ αυτούς»!


ΣΤ΄. Παρακάτω, αναφερόμενος στη βρώση των ειδωλοθύτων εκ μέρους των χριστιανών έγραφα ότι έτρωγαν «μέσα στα ειδωλεία τά θυσιασμένα στα είδωλα κρέατα σαν κοινα κρέατα χωρίς κανένα φόβο» και ο π. Επιφάνιος πρόσθεσε τη φράση «αλλά και χωρίς καμμιά κακή συνέπεια»!


Είναι και κάποια άλλα, αλλά τα παρατεθέντα είναι, νομίζω, αρκούντως ισχυρά ώστε να καταπέση η απόφανση του π. Ιωάννου ότι «πουθενά δέν βλέπουμε νά ἐπικροτεῖ θέσεις τοῦ π. Βασιλείου» ο π. Επιφάνιος! Αραγε όλα όσα σημειωσε ο π. Επιφάνιος πού αποσκοπούσαν, κατά τη γνώμη σας π. Ιωάννη; Γιατι αναμφισβήτητα δεν πρόκειται για φραστικές διορθώσεις αλλά για ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ!


Με τις διευκρινήσεις αυτές τερματίζω οριστικα τον διάλογο, όχι μόνο για τα περι π. Επιφανίου αλλά και για τα περί Αντιχρίστου , των συμβόλων του και των συναφών, διότι αλλιώς, δεν πρέπει να κάνω άλλη εργασία παρά να εξηγώ συνεχώς τα εξηγημένα, που για ανεξήγητο λόγο, για κάποιους μένουν εις το διηνεκές ανεξήγητα. Ούτε είναι δυνατόν να απαντώ σε κάθε επικριτή μου, που του φαίνονται «μανίκια» τα γραπτά μου, γράφοντας –ειδικά γι’ αυτόν– ολόκληρο επεξηγηματικό τόμο!


Δεν έχω τίποτε άλλο να προσθέσω παρά να ευχηθώ και στον π. Ιωάννη και στους αναγνώστες μας, Καλή Ανάστασι.

19 σχόλια:

  1. Λυπάμαι πολύ για τις δημόσιες αντιπαραθέσεις σας. Αναρωτιέμαι μήπως η όλη ιστορία με το 666 λειτουργεί τελικά όπως με το "κοινό ποτήριο" του οικουμενισμού; Για τον Οικουμενισμό μας λένε ότι όταν γίνει το Κοινό Ποτήριο τότε θα γίνει η φοβερή ρήξη με τους οικουμενιστές αλλά στη πράξη βλέπουμε ότι είτε να χάνεται η εμπιστοσύνη στους Ποιμένες που άλλα λένε και άλλα κάνουν είτε να παύει να ενδιαφέρει τον λαό παντελώς το θέμα κοινωνία αιρέσεως ενώ υπάρχει εκκλησιαστική κοινωνία με τις συμπροσευχές και τη μνημόνευση.
    Όσον αφορά τις ταυτότητες βάζουμε ως όρο την ύπαρξη ή όχι του 666 αλλά δεν προσέχουμε ότι τις συνοδεύει, δηλαδή τη κατάργηση της προσωπικής ζωής, τη διαρκή και στενή παρακολούθηση και τη καταγραφή όλων μας των συναλλαγών σε βάσεις δεδομένων που μπορεί να βρίσκονται οπουδήποτε στο κόσμο και να είναι επίσης προσιτές σε ανθρώπους για τους οποίους δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τίποτα. Τόσο πολύ μας φοβούνται που θέλουν να γνωρίζουν τα πάντα για εμάς ανά πάσα στιγμή; Στο βιβλίο "Η ευθύνη της επιλογής μας" (σελ 103)διάβασα ότι όλες τις δραστηριότητες κατόχων των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων θα μπορεί να τις φωτογραφίζει και να βιντεοσκοπεί ο δορυφόρος Γαλιλαίος που ήδη είναι σε τροχιά σε απόσταση πέντε έως ενός μέτρου!
    Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό χρήμα παρέχει τη φοβερή δυνατότητα στον κυβερνήτη του συστήματος να μπορεί να αποκλείσει από δυνατότητα επιβίωσης οποιονδήποτε διαφωνεί μαζί του. Αντικαθιστούμε την ελευθερία της επιλογής με την αναγκαστική συναίνεση. Η εμφύτευση του τσιπ θεωρείται ΙΝ για ανθρώπους VIP σε άλλες χώρες και παρέχει την ενημέρωση των βάσεων δεδομένων ακόμη και με πληροφορίες που αφορούν τη φυσιολογία του οργανισμού μας. Λέγεται ότι έχει επινοηθεί και το βίοτσιπ που είναι από ανθρώπινο DNA και δεν μπορεί να αφαιρεθεί ποτέ - μήπως αυτό είναι το Χάραγμα της Αποκαλύψεως και ο Κύριος μέσω του Αποστόλου και Ευαγγελιστή Ιωάννη μας έχει προειδοποιήσει για όλα πριν γίνουν; Ακόμη δεν έχει ψηφιστεί ο νόμος και όπως είπε ο Πειραιώς η κυβέρνηση έχει ήδη προμηθευτεί 9 εκατομμύρια RFID. Προσωπικά δεν με αναπαύουν αυτές οι μεθοδεύσεις, εσάς; Βλέπουμε ότι η κυβέρνηση εκτελεί συμβόλαιο θανάτου της χώρας μας - μήπως τελικά όταν γίνουμε ζητιάνοι μας φέρουν και τη κάρτα με το τσιπάκι και στη συνέχεια την εμφύτευση σαν να ένδειξη υποτέλειας; Αφού πουλάνε τη χώρα γιατί να μην "πουλήσουν" και τους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι φυσικά δεν αντιμετωπίζονται ως εικόνες Θεού αλλά ως οικονομικές μονάδες;
    Και γιατί 9 εκατομμύρια; Αυτές οι ηλεκτρονικές ταυτότητες δεν θα είναι μόνο για τους ενηλίκους αλλά και για τα παιδιά; Τι Οργουελιανός Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος είναι αυτός που ετοιμάζουν άλλοι για εμάς δίχως εμάς;
    Μήπως όλα αυτά που μεθοδεύονται (από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση μέχρι τη προβολή της αμαρτίας ως μόδα) γίνονται για να γίνει αποδεκτός ο υιός της απωλείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννέα (9) εκατομμύρια! τσιπάκια! τι σχέση έχει ο υιός της απωλείας ... !!! Δηλαδή ο αντίχριστος θα έρθει μόνο στην Ελλάδα και τα τσιπάκια θα εμφυτευθούν πρώτα πρώτα από όλο τον παγκόσμιο πληθυσμό στους 9 εκατομμύρια Έλληνες και 4 εκατομμύρια νόμιμους και παράνομους αλλοδαπούς της Ελλάδας;

    Πότε θα πάψουμε να θεωρούμε πως είμαστε το κέντρο του σύμπαντος, πως όλη υφήλιος περιστρέφεται γύρω από το σημερινό Ελληνικό κρατίδιο (ήτοι το μικρό τμήμα της μεγάλης Ελλάδας που θεία βουλήσει απελευθερώθηκε);

    Τι και αν τα κινητά οι δορυφόροι και τα κομπιούτερ, καταγράφουν περισσότερα από τα τσιπάκια; Εγράφη ότι αγιορείες απεκάλυψαν σε επισκέπτες ότι ο σεισμός στην Ιαπωνια συνέβη για να καταστραφεί το εκεί εργοστάσιο που κατασκευάζει τα τσιπάκια για την Ελλάδα, αντίθετα άλλοι ομοϊδεάτες τους μας πληροφορούν ότι είναι έτοιμα τα 9 εκατομμύρια τσιπάκια και φυλάσσονται με ισχυρά μέτρα ασφαλείας...

    Άγιε του Θεού π. Βασίλειε Βολουδάκη, δόξα τω Θεώ που υπάρχουν φωνές όπως η δική σας γιατί αλιώς ομαδικά θα παραφρονήσουμε, καλή Ανάσταση, την ευχή σας. Σας ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακολουθούνται - αν χρειαστεί- τα πάντα, και χωρίς κάρτα.

    Οδηγώντας σε σήραγγα (τούνελ) της Εγνατίας, με ανοικτό το ραδιόφωνο, στους 100 MHZ ξαφνικά το ραδιόφωνο σταμάτησε να λαμβάνει το σταθμό και έλαβε την εκπομπή άλλου σταθμού της εγνατίας λέγοντας "ακούτε τη δοκιμαστική εκπομπή της εγνατίας οδού".

    Εκ πρώτης όψεως είναι καλό, σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών, να υπάρχει τρόπος ώστε οι οδηγοί να προειδοποιούνται για εκτακτες και επικίνδυνες οδικές συνθήκες. Σε δεύτερη σκέψη, όμως υπάρχει πρακτικά η δυνατότητα, περνώντας δίπλα από ένα scanner να γνωρίζει ο ελέγχων ποιον ραδιοσταθμό ακούς . . . τον ορθόδοξο εκκλησιαστικό; τον προτεσταντικό; τον της αριστεράς στα FM; τον τάδε ειδησεογραφικό φιλοκυβερνητικό ή τον δείνα αντικυβερνητικό; αυτόν με τα παραδοσιακά τραγούδια; Η δυνατότητα αυτή τεχνολογικά είναι εφικτή με την ανίχνευση της συχνότητας του κυκλώματος thomson του δέκτη, που συντονίζεται παλλόμενος στην συχνότητα του σταθμού που λαμβάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι δουλειά έχουν:

    - οι ηλεκτρονικές ταυτότητες
    - οι στενές παρακολουθήσεις
    - οι καταγραφές των συναλλαγών
    - οι βάσεις δεδομένων
    - οι δορυφόροι
    - το ηλεκτρονικό χρήμα
    - τα βιοτσίπς
    - τα RFID

    με τους πιστούς Ορθόδοξους Χριστιανούς; Όλα αυτά αφορούν τους εκτός Εκκλησίας, όπου βασιλεύει ο κυρίαρχος του κόσμου τούτου. Εντός Εκκλησίας βασιλεύει ο "μείζων ο εν υμίν".

    Αν ζούσαν τώρα ο Χριστός και οι Απόστολοι, θα τους ενδιέφεραν όλα αυτά και θα σήκωναν παντιέρα;

    Υπάρχουν μακαρισμοί του τύπου "μακάριοι οι μη λαμβάνοντες ηλεκτρονική κάρτα"; Εδώ δεν υπάρχει μακαρισμός ούτε και για τη νηστεία (π.χ. "μακάριοι οι νηστεύοντες").

    "Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία" και όχι στην εξωτερική εμφάνιση. Μακάριοι όσοι έχουν το Χριστό εντός αυτών, άσχετα αν φέρουν εξωτερικά τα διάσημα του Αντίχριστου, όπως οι στρατιωτικοί άγιοι Γεώργιος και Δημήτριος, που έφεραν θώρακα με τον ειδωλολατρικό ήλιο και υπηρετούσαν τον φοβερό διώκτη του Χριστού, τον Διοκλητιανό.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι προφανές ότι το ιστολόγιο αυτό το διαβάζουν και Οικουμενιστές και υπηρέτες Νεοταξίτες προσπαθώντας να μειώσουν τα σχόλια των προβληματισμένων πιστών και πολιτών αυτής της ταλαίπωρης χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο Θεός μπορεί να σώσει την Εκκλησία Του αλλά αφήνει τους ανθρώπους να δοκιμαστούν ώστε να φανερωθεί η προαίρεσή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο προβληματισμός των πιστών πολιτών έχει να κάνει με τη σωτηρία της ψυχής τους και όχι με τη σωτηρία της σάρκας τους. Η σωτηρία της σάρκας και όχι της ψυχής έχει να κάνει με τους οικουμενιστές και τους νεοταξίτες.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.pentapostagma.gr/2011/04/illuminati_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Ο προβληματισμός των πιστών πολιτών έχει να κάνει με τη σωτηρία της ψυχής τους και όχι με τη σωτηρία της σάρκας τους. Η σωτηρία της σάρκας και όχι της ψυχής έχει να κάνει με τους οικουμενιστές και τους νεοταξίτες"

    Το σώμα καλείται να γίνει ναός του Αγίου Πνεύματος. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να έχει πάνω του τη σφραγίδα του ανόμου. Άλλο φρόνημα σαρκός και άλλο σώμα όπως άλλο παθοκτόνοι και άλλο σωματοκτόνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΙΚ "Ο προβληματισμός των πιστών πολιτών έχει να κάνει με τη σωτηρία της ψυχής τους και όχι με τη σωτηρία της σάρκας τους"

    Απορία: Και αυτό που λέει ο Απόστολος Παύλος ότι αυτός που πορνεύει αμαρτάνει στο δικό του σώμα ενώ κάθε άλλη αμαρτία είναι εκτός του σώματος δεν μας δείχνει ότι πρέπει να υπάρχει φροντίδα για το σώμα ώστε να αρέσει στον Θεό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το σχόλιο 11:52 είναι απαράδεκτο και συκοφαντικό, αφού χαρακτηρίζει "οικουμενιστή και νεοταξίτη" καθένα λογικό και εχέφρονα Χριστιανό που δεν παρασύρθηκε από την ομαδική ψύχωση ότι τα τσιπάκια και η κάρτα του πολίτη αφορούν τον "υιό της απωλείας", την Εκκλησία και το λόγο του Θεού.

    Αν επιμένει, τότε ας σκεφτεί πως αν χρησιμοποιεί ένα από τα παρακάτω: ΑΦΜ, δελτίο ταυτότητας, κινητό τηλέφωνο, αυτοκίνητο, pc, laptop, internet, GPS, κάρτες τραπεζών, πιστωτικές, ΤΕΟ PASS, βιβλιάριο υγείας, βιβλιάριο καταθέσεων τραπεζών, αεροπορικά εισιτήρια και πολλά άλλα, επειδή και αυτά παρακολουθούνται με μηχανήματα με τσιπάκια, είναι και αυτός "οικουμενιστής και νεοεποχίτης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Όργουελ προσπάθησε να μας προειδοποιήσει -όπως και ο Χάξλεϊ για άλλα πράγματα- αλλά δυστυχώς για εμάς χαμπάρι δεν πήραμε ακόμη...
    Ανώνυμε 5:07 ο υιός της απωλείας θα είναι παγκόσμιος κυβερνήτης αλλά για να γίνει αποδεκτός πρέπει ο κόσμος να γίνει έτοιμος να τον δεχτεί και για να κυβερνήσει όλο το κόσμο πρέπει να υπάρχει η υποδομή ελέγχου των πάντων.
    Το πρόβλημα δεν είναι η τεχνολογία, πότε θα καταλάβεις ότι κανένας από όσους αντιδρούν στη κάρτα του πολίτη δεν είναι εναντίον της τεχνολογίας; Το πρόβλημα είναι οι δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον μας, δηλαδή για τον έλεγχό μας σε μία κοινωνία Μεγάλου Αδελφού.
    Αν εσύ θέλεις να παρακολουθούν και να καταγράφουν άγνωστοι σου κάθε πτυχή της ζωής σου είναι δικαίωμα σου, όμως είναι απαράδεκτο να κατηγορείς όσους δεν το θέλουν αυτό ως ψυχωτικούς! Ποιός είσαι εσύ που είσαι ο λογικός και εχέφρων Χριστιανός που κατακρίνεις όσους διαφωνούν μαζί σου;
    Το αν είναι απαράδεκτο και συκοφαντικό το σχόλιο του ανωνύμου 11:52 θα φανεί με το πέρασμα του χρόνου... Η Νέα Τάξη Πραγμάτων επιδιώκει ή όχι τη παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την αχρήματη κοινωνία; Η Νέα Εποχή θέλει Παγκόσμια Κυβέρνηση ή όχι; Γίνεται να υπάρχει Κυβέρνηση δίχως κυβερνήτη; Τι μας λέει η Αποκάλυψη για αυτό τον κυβερνήτη αυτόν; Γιατί η ηλεκτρονική διακυβέρνηση δρομολογείται σε διάφορες χώρες, Αμερική, Ρωσία μέχρι Ινδία την ίδια χρονική στιγμή; Πώς εξηγείται ο συγχρονισμός αυτός; Μήπως τελικά κάποιοι άλλοι κυβερνούν τις χώρες μένοντας αθέατοι; Μήπως τελικά αυτοί έχουν σχέση με τις τράπεζες στις οποίες όλες οι χώρες είναι χρεωμένες; Και πώς γίνεται αυτό εφόσον οι τράπεζες δεν παράγουν τίποτα; Πότε θα αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε τι συμβαίνει;
    Η συγκέντρωση της δύναμης της πληροφορίας, είναι το πρόβλημα. Αν υπήρχε αντικειμενική ενημέρωση θα έπρεπε να περιλαμβάνει τα θετικά και τα αρνητικά αφήνοντάς μας να επιλέξουμε ότι επιθυμούμε. Αντί για αυτό, μεθοδεύεται η επιβολή του συστήματος της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε παγκόσμιο επίπεδο με πρόσχημα την εξυπηρέτησή μας. Αν υπάρχει δημοκρατία και λαϊκή κυριαρχία γιατί δεν γίνεται σφαιρική ενημέρωση του λαού και δημοψήφισμα; Τι οφέλη θα έχουν οι κυβερνώντες από την εφαρμογή αυτού του συστήματος;

    Με εκτίμηση

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Με τις διευκρινήσεις αυτές τερματίζω οριστικά τον διάλογο"...

    π. Βασίλειε, σας παρακαλούμε μην εγκαταλείπετε το μετερίζι.

    Δεν πέτυχαν τον σκοπό τους οι ζητούντες την ψυχήν του παιδίου, το παιδίον έγινε άντρας και τον σταύρωσαν, αλλά και πάλι δεν πέτυχαν τον σκοπό τους, ίσα ίσα! Αναστήθηκε και οι διώκτες για άλλη μια φορά απέτυχαν.

    Θα λάμψει επί όρους η αλήθεια. Ο αγώνας σας δικαιώνεται στις συνειδήσεις αρκετών, θα δικαιωθεί σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν απαντήθηκε το ερώτημα:

    Αν ζούσε σήμερα ο Χριστός και οι Απόστολοι θα σήκωναν παντιέρα κατά της ηλεκτρονικής κάρτας; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

    Γιατί δεν έχουμε δείγματα στα Ευαγγέλια, να έκαναν κάτι εναντίον του Καίσαρα, που ήταν βέβαια η προσωποποίηση του Αντίχριστου ή όχι;

    Και βέβαια το σώμα καλείται να γίνει ναός του αγίου Πνεύματος, αφού πρώτα όμως γίνει η ψυχή δοχείον του αγίου Πνεύματος, ανεξάρτητα από τα σφραγίσματα στο σώμα. Εξ άλλου αυτό έκαναν και οι προαναφερθέντες άγιοι Γεώργιος και Δημήτριος, οι οποίοι ήταν δοχεία του αγίου Πνεύματος, άσχετα αν έφεραν επάνω τους τα διάσημα του αντίχριστου Διοκλητιανού και Μαξιμιανού αντίστοιχα, ο μεν πρώτος, ως κόμης του Διοκλητιανού (ιδιαίτερος σύμβουλος του αυτοκράτορα), ο δε δεύτερος, ως ανθύπατος και στρατηγός διοικητής του θέματαος της Ελλάδος. Και οι δυο άγιοι, παρόλον ότι ήταν Χριστιανοί και απέκρυπταν την ιδιότητά τους αυτή επιμελώς, υπηρετούσαν σε ανώτατες θέσεις, τους ανωτέρω αντίχριστους αυτοκράτορες. Το παράδειγμά τους μας διδάσκει, ότι πρώτιστη σημασία είναι το σφράγισμα της ψυχής με την σφραγίδα του Αντίχριστου και όχι το σώμα.

    Μην ξεχνάμε κάτι σχετικό με τον Ιούδα τις ημέρες αυτές: Είχε την σφραγίδα του Αντίχριστου στην ψυχή του γι' αυτό και δεν αγιάσθηκε παρόλον ότι κοινώνησε του τιμίου σώματος του Κυρίου. Λέγει χαρακτηριστικά ο Μ. Αθανάσιος στο έργο του "Λόγος εις την αγίαν Πέμπτην": "Ως γαρ έλαβε το ψωμίον εισήλθεν ο Σατανάς εις αυτόν. Η του Ιούδα προαίρεσις του διαβόλου κλήσις. Ου γαρ απλώς εισήλθεν, αλλ' εύρε το της ψυχής καταγώγιον, εύρε γνώμην επιτειδίαν προς οικείωσιν"! Με τη θ. κοινωνία εισήλθεν ο Σατανάς!

    Σχετικά δε για τη φοβία προς τον Αντίχριστο, ο ίδιος μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας λέγει: «Νυν άκουσον της εντολής περί του φόβου. Φοβού τον Κύριον και φύλασσε τας εντολάς αυτού και έση δυνατός εν τη πράξει και η πράξις σου ασύγκριτος εσταί. Φοβούμενος τον Κύριον πάντα καλά εργάση. Ούτός εστίν ο φόβος ον δει σε φοβηθήναι. τον διάβολον μη φοβηθής, ότι δύναμις εν αυτώ ουκ εστίν, ουδέ φόβος. Εν ω δε η δύναμις η ένδοξος, και φόβος εν αυτώ. Πας γαρ ο δύναμιν έχων και φόβον έχει. ο δε μη έχων δύναμιν υπό πάντων καταφρονείται. Ο δούλος ουν του Κυρίου ισχυρός εστί και ένδοξος. Φοβήθητι ουν τον Κύριον και ζήση αυτώ φυλάσσων τας εντολάς αυτού εις τους αιώνας» (Διδασκαλία προς Αντίοχον Δούκα).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ότι πρώτιστη σημασία όπως λέτε έχει το σφράγισμα της ψυχής δεν σημαίνει ότι είναι ασήμαντο το σφράγισμα του σώματος.
    "Δεν απαντήθηκε το ερώτημα:
    Αν ζούσε σήμερα ο Χριστός και οι Απόστολοι θα σήκωναν παντιέρα κατά της ηλεκτρονικής κάρτας; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; "
    Ένας άγιος μπορεί να απαντήσει σε αυτό.
    Αυτό που μπορώ να σας πω εγώ είναι ότι η συναίνεση στις μεθοδεύσεις της Νέας Εποχής φανερώνει τη φοβία προς τον Αντίχριστο (και τα έργα όλων των Αντιχρίστων) και η απόδειξη αυτού είναι εάν υπάρχει ή όχι διωγμός.
    Αυτοί που θα αντισταθούν στη Νέα Τάξη όπως και στον Οικουμενισμό αναγκαστικά θα διωχθούν
    (γιατί και ο Οικουμενισμός ναι μεν παναίρεση είναι αλλά στην ουσία τη Νέα Τάξη και την Παγκόσμια Κυβέρνηση υπηρετεί, και εκείνοι που θέλουν να την εγκαθιδρύσουν συνεργάζονται με τον Διάβολο).
    Εκείνοι που δεν θα διωχθούν όσο και αν παρουσιάζονται ως πιστοί θα έχουν συμβιβαστεί...
    Δεν γίνεται να διώκεται η Πίστη και οι Χριστιανοί να μην διώκονται.
    Δεν γίνεται να μην αντιδράσει η Νέα Τάξη σε εκείνους που θα αντισταθούν στα σχέδιά της για παγκόσμια κυριαρχία.
    Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο ελεύθερο. Από αγάπη τον αφήνει ακόμη και να Τον αρνηθεί!
    Αυτή την ελευθερία θέλει ο Διάβολος και οι υπηρέτες του να καταργήσουν επειδή είναι τύραννοι.
    Να μην έχει ο άνθρωπος τη δυνατότητα της επιλογής ή να εκβιάζεται να κάνει κάτι με την ετικέτα της συναίνεσης.
    Η Νέα Τάξη Πραγμάτων θέλει να καταστήσει τον άνθρωπο δίχως θέληση.

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Και βέβαια το σώμα καλείται να γίνει ναός του αγίου Πνεύματος, αφού πρώτα όμως γίνει η ψυχή δοχείον του αγίου Πνεύματος, ανεξάρτητα από τα σφραγίσματα στο σώμα."

    Μα ήδη σφραγίζεται η ψυχή με τη κατάθεση της ελεύθερης προαιρέσεως σφραγίσματος του σώματος το οποίο έχει σκοπό να θεωθεί και ας μην λησμονούμε το κύριο δόγμα της Πίστης μας ότι δηλαδή ο Λόγος σαρξ εγένετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πιστεύω ότι ο Χριστιανός δεν πρέπει να παραλάβει καμία ταυτότητα που να έχει οτιδήποτε του Αντιχρίστου ή μπορεί να αποκτήσει με επαναπρογραμματισμό. Ίσως να μην έχει καμία επίπτωση εάν τη παραλάβει όμως ήδη δεν φανερώνει ότι δεν τον απασχολεί το θέμα;
    Οι Τρεις Παίδες είχαν άγγελο συμπαραστάτη στο καμίνι επειδή δεν προσκύνησαν την εικόνα του Ναβουχοδονόσορα.
    Πιστεύω ότι έχει δίκιο ο Γέροντας Παΐσιος που μας έλεγε ότι ταυτότητα σημαίνει ότι ταυτίζεται κανείς με αυτό που δηλώνει. Πώς να βάλουν τον Διάβολο πάνω στη ταυτότητα και να πω ότι τον αποδέχομαι; Αυτό δεν είναι το σφράγισμα για το οποίο μας μιλάει η Αποκάλυψη αφού δεν γίνεται στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο αλλά μέσα μου πιστεύω ότι, ο Θεός δεν θα μας δώσει τη Χάρη του στα δύσκολα, την εποχή του σφραγίσματος, όταν εμείς οι ίδιοι έχουμε παραιτηθεί από τον σταυρό της θλίψης που θα επιφέρει ο διωγμός όταν τα πράγματα ήταν πιο εύκολα, δηλαδή με την ηλεκτρονική ταυτότητα που έχει ή μπορεί να αποκτήσει κάτι του Αντιχρίστου είτε ο αριθμός του είναι αυτός ή το όνομά του -λέγεται ότι είναι ο David Mayer de Rothschild, ο χρόνος θα δείξει βέβαια-
    Μου φαίνεται οξύμωρο να ισχυρίζεται κανείς ότι επιθυμεί το μαρτύριο κατά την εποχή του Αντιχρίστου που θα γίνει τέτοια θλίψη που πότε δεν εμφανίστηκε όμοιά της, όταν με τη στάση του βολεύεται σήμερα αναβάλλοντας να κινδυνέψει να διωχθεί. Δεν μοιάζουμε με τους Αγίους στα συναξάρια που διαβάζουμε, ούτε καν με τους Χριστιανούς άλλων εποχών μοιάζουμε, τουλάχιστον πιστεύω ας προσπαθήσουμε να δείξουμε έτοιμοι να πάθουμε κάτι για τον Χριστό και ας κάνουμε λάθος προκειμένου να ακούσει ο Θεός τις προσευχές μας και να μας ελεήσει γιατί όλα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Δεν ξέρω θεολογικά αλλά ειλικρινά μέσα από τη καρδιά μου πιστεύω ότι ας δείξουμε καλή προαίρεση και ας κάνουμε λάθος.
    Άλλωστε δεν χάνουμε και τίποτα δίχως την ηλεκτρονική ταυτότητα.
    Νομίζω είναι γνωστό το παράδειγμα εκείνου του Αγίου ερημίτη που περπατούσε στο νερό αλλά ήταν διανοητικά καθυστερημένος και έλεγε "Κύριε μη με ελεήσεις", η καρδιά του όμως ήταν ολότελα δοσμένη στον Κύριο! Εδώ ο Κύριος δέχεται την αποχή από τροφές ως νηστεία παρόλο που όντας αδύναμοι δεν απέχουμε από τα πάθη που είναι η αληθινή νηστεία. Γιατί να μην δεχθεί και τη θλίψη μας ως συνέπειά της αρνήσεώς μας στη Νέα Τάξη Πραγμάτων και δώσει έλεος και άφεση αμαρτιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αντιγράφω από το βιβλίο Η Ευθύνη της Επιλογής μας του Ιερού Κελλίου Αγίου Νικολάου Μπουραζέρη εκδόσεις Ενωμένη Ρωμηοσύνη σελίδα 208: "Δεν ακούμε τον άγιο Συμεών τον Νέο Θεολόγο που καθορίζει ποια είναι εκείνα τα σημεία από τα οποία θα γνωρίσουμε, αν είναι μέσα μας ο Χριστός. "Όπου υπάρχει πλήθος δακρύων, αδελφοί, συνοδεύομενο από γνώση αληθινή, εκεί υπάρχει και απαύγασμα του θείου φωτός. Και όπου υπάρχει απαύγασμα φωτός, εκεί υπάρχει χορηγία όλων των καλών και η σφραγίδα του Αγίου Πνεύματος φυτευμένη στην καρδιά, από το οποίο προέρχονται όλοι οι καρποί της ζωής' από εδώ καρποφορείται για τον Χριστό πραότης, ειρήνη, ελεημοσύνη, συμπάθεια, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστη, εγκράτεια, από εδώ προέρχεται το ν' αγαπά κανείς τους εχθρούς του και να εύχεται γι' αυτούς, να χαίρεται κατά τους πειρασμούς και να καυχάται στις θλίψεις, να θεωρεί ιδικά του τα ξένα πταίσματα και να κλαίει για αυτά, το να προσφέρει τη ζωή του πρόθυμα σε θάνατο για τους αδελφούς του...Ας γνωρίσουμε από τα αναφερθέντα σημεία, αν είναι μέσα μας ο Χριστός".
    ΕΠΕΦ 19Γ,329

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σελίδα 209: "Λίγο παραπάνω μας προτρέπει' Ας φροντίσωμε να βρούμε Αυτόν, τον πανταχού παρόντα, και αφού Τον βρούμε, να Τον κρατήσωμε, πέφτοντας στα πόδια Του, και να ασπασθούμε με θέρμη ψυχής. Ναι, παρακαλώ, ας φροντίσωμε όσο ζούμε ακόμη να Τον ιδούμε και να Τον θεωρήσωμε. Διότι, αν αξιωθούμε να Τον ιδούμε εδώ αισθητώς, δεν θα πεθάνωμε, δεν θα μας κυριεύση ο θάνατος...Όσοι λοιπόν δείξατε αρραγή και ασφαλή διά των έργων πίστι σ' Αυτόν, εξετάζοντας με ακρίβεια και ορθότητα όσα λέχθησαν από εμάς προηγουμένως Π Ρ Ο Σ Ε Ξ Α Τ Ε μήπως, νομίζοντας ότι έχετε μέσα σας τον Χριστό, αποδειχθή ότι δεν έχετε τίποτε και εξέλθετε από τη ζωή με αδειανά χέρια και ακούσετε, πράγμα που απεύχομαι, την απαίσια εκείνη φωνή "άραντες ο δοκεί κατέχειν πονηρός, δότε τω πλείον έχοντι" (πρβλ.Ματθ.13,12 25,28-29, Λουκ. 8,18 19,24-26), δηλαδή αφαιρέσατε ότι νομίζει ότι κατέχει ο πονηρός και δώσατέ το σ' εκείνον που έχει περισσότερα, και τότε θα κλαύσετε και θα πενθήσετε και θα ζήτε με λύπη στον απέραντο αιώνα". ΕΠΕΦ 19Γ, 339.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου