Πονηρή δικτύωση
κατά νέων
Η «Συνοδική επιτροπή για την ποιμαντική της νεολαίας και των κλήσεων» των ουνιτών της Ελλάδος, πραγματοποίησε και φέτος την πανελλήνια συνάντηση της καθολικής νεολαίας Ελλάδος, στο πολυτελές ξενοδοχείο Καλαμάκι Μπήτς στα Ίσθμια της Κορινθίας. Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν περίπου 80 νέοι και νέες από Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Τήνο και
Σύρο, και ασχολήθηκαν με την «εμβάθυνση» του θέματος «Το χάρισμά σου… Η κλήση σου».
Ρεπορτάζ της «Καθολικής» πληροφορεί ότι «Οι εργασίες σε ομάδες, οι εισηγήσεις, οι εμψυχώσεις, οι ατομικές συζητήσεις, οι ολομέλειες, και η προσευχή, παράλληλα με το ευχάριστο περιβάλλον του ξενοδοχείου, συνέβαλαν ώστε η 7η πανελλήνια συνάντηση της καθολικής νεολαίας να γνωρίσει επιτυχία, και ελπίζουμε, να ωφελήσει τους νέους που συμμετείχαν… Το οικονομικό κόστος καλύφθηκε από τη συμμετοχή των ίδιων των νέων, καθώς και από τα ταμεία της Παναθηναϊκής Επιτροπής νεολαίας, και της συνοδικής επιτροπής για την ποιμαντική της νεολαίας και των κλήσεων». Η επόμενη συνάντηση αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί στις 25 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη.
Είναι παράδοξο πως, παρά τα τόσα σκάνδαλα παιδεραστίας κιναιδισμού αρσενοκοιτίας και μοιχείας, που έχουν δημοσιευθεί φέτος από τα μέσα πληροφόρησης όλου του κόσμου, και την παγκόσμια κατακραυγή κατά του παπικού «κλήρου» εις βάρος των νέων, είναι ανεξήγητο, λέμε, το γεγονός ότι τα προκεχωρημένα φυλάκια του παπισμού στην Ελλάδα (και σίγουρα όχι μόνο στην Ελλάδα), οι ουνίτες της Ελλάδος δηλαδή, τολμούν και οργανώνουν συναντήσεις με τη νεολαία τους. Και τον ίδιο καιρό των αποκαλύψεων! Λέτε να μην έχει την εξήγησή του το πράγμα;
Είναι εξίσου επίσης ανεξήγητο πώς νέοι, που σίγουρα έχουν ακούσει τι έπαθαν άλλοι νέοι από τους κληρικούς σατύρους του παπισμού, τολμούν και προσέρχονται σε τέτοιες ύποπτες συγκεντρώσεις, όπου τους μιλούν σε δεύτερο πρόσωπο για το «χάρισμά τους» και «την κλήση τους».
Και σίγουρα το πράγμα οφείλεται στην αναισχυντία της διαστροφής του λεγομένου αγάμου παπικού κλήρου, η δε αναισχυντία στηρίζεται στην ατιμωρησία των παιδεραστών και αρσενοκοιτών του παπισμού, η οποία ατιμωρησία δεν είναι συμπτωματική, αλλ’ είναι αρχή και σύστημα συγκαλύψεως από τον κεντρικό παπισμό της παράνομης συμβιώσεως των αγάμων κληρικών τους με τις βοηθούς των «ιεραποστόλους» μοναχές, της παραπλάνησης νέων σε πράξεις παιδεραστίας και αρσενοκοιτίας.
Αν υπήρχε ο φόβος της καθαιρέσεως, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Έχει αποδειχθεί εξάλλου για μια ακόμη φορά από τη χλιαρή και εμέσιμη στάση του πάπα απέναντι στους ενόχους, ότι όχι μόνο δεν καθαιρούνται, αλλά και ενθαρρύνονται στην καταστροφή των νέων ή στη μύησή τους στον τρόπο αυτό της «ιερατικής σταδιοδρομίας». Απόδειξη ενθαρρύνσεως είναι η μετάθεση των ενόχων. Σα να τους λένε. Πηγαίνετε στην καινούργια θέση σας, και συνεχίστε το έργο σας. Μη σας νοιάζει, τί λένε. Εμείς σας καλύπτουμε…
Ύστερα από την εξήγηση αυτή νομίζουμε είναι ευνόητο γιατί τολμούν και καλούν τους νέους σε συνέδρια και τους κολακεύουν ότι τάχα έχουν κλήση από το Θεό και εσωτερικό χάρισμα για χριστιανική ζωή και ιερατική σταδιοδρομία. Οι φάλαγγες των σατύρων πρέπει να ανανεώνονται με νέο αίμα. Ελάτε σ’ εμάς να σας δείξουμε το χάρισμά σας και την κλήση σας. Ελάτε σε ιδιαίτερες συναντήσεις, να σας δείξουμε γυμνό το χάρισμά σας … Ελάτε να σας εντάξουμε στο τάγμα μας, για να έχετε εξασφαλισμένες ατέλειωτες σαρκικές απολαύσεις, χωρίς να διατρέχετε κανένα κίνδυνο διώξεως ούτε από το σύστημά μας ούτε από το κράτος. Ελάτε στο χώρο μας όπου υπάρχει πλήρης και μόνιμη ασυδοσία στις σαρκικές διαστροφές.
Πως λοιπόν να μη σαγηνευθούν από τέτοια πονηρά και συγκεκαλυμμένα κηρύγματα οι νέοι και οι νέες; Οι νέες ως μοναχές-βοηθοί των ιεραποστόλων θα ζουν «καλά». Και οι νέοι ως ιεραπόστολοι με τέτοιες βοηθούς θα περνούν επίσης «καλά». Οι νέοι και ως ιεραπόστολοι και κατηχηταί παιδιών θα περνούν «καλά». Χαζοί είναι να μη δεχτούν, όσοι πιάνουν το μήνυμα; Τέτοιες σαγηνευτικές προτάσεις είναι εύκολο ν’ απορριφθούν από νέους που βράζει το αίμα τους; Δεν αποκλείεται βέβαια να παρασυρθούν και αθώοι και ανύποπτοι νέοι, οι οποίοι όταν θα παγιδευτούν και δεν θα μπορούν να κάνουν πίσω, τότε θα καταλάβουν το νόημα των προσκλήσεων και των συνεδρίων εκείνων.
Η διεξαγωγή της εμβαθύνσεως στο τεθέν θέμα χαρισμάτων και κλήσεων σε ιδιαίτερες συζητήσεις σε ομάδες, εισηγήσεις, εμψυχώσεις, ατομικές συζητήσεις, ολομέλειες, και προσευχή, παράλληλα με το ευχάριστο περιβάλλον του ξενοδοχείου, είναι ευνόητο πόσο δολωματικές είναι για τους νέους, και πόσο εύκολο είναι σε τέτοιες στιγμές ρομαντισμού και ιδιαίτερης φιλίας και εμπιστοσύνης να υπόσχονται οι έμπειροι στους άπειρους, οι παλιοί στους νέους.
Ότι δεν υπάρχει ίχνος πνευματικότητος στην όλη διεξαγωγή του συνεδρίου, όπως οι δημοσιογράφοι της Καθολικής θέλουν να εμφανίσουν, φαίνεται καθαρά από το ότι θεωρούν το περιβάλλον του ξενοδοχείου, του κοσμικού και αμαρτωλού αυτού κέντρου, όπως είναι όλα τα ξενοδοχεία, ευχάριστο. Αν είναι δυνατόν άνθρωποι πνευματικοί να αισθάνονται ευχάριστα μέσα στα κοσμικά και αμαρτωλά ξενοδοχεία.
΄Οσο αφορά στη συμμετοχή των νέων στη δαπάνη, σίγουρα και εδώ υπάρχει κάτι «κουφό». Αν είναι δυνατόν να πληρώνουν για να πάνε από τόσο μακρινά μέρη στη Καλαμάκι μπήτς. Πιθανώς να πλήρωσαν κάποιο πρωινό ή κάποιο απογευματινό, και αυτό επίτηδες, για να μπορούν να καυχηθούν στη συνέχεια, ότι πήγαν και με δικές τους δαπάνες. Να τί νέους έχουμε εμείς. Πληρώνουν για να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις μας! Ενώ είναι σίγουρο ότι τα δύο άλλα προαναφερθέντα ταμεία κατέβαλαν το 99,9% της δαπάνης. Είναι γνωστές οι κουτοπονηριές σε τέτοιου είδους σύνολα. Η δε δαπάνη 100 ατόμων σε ένα τέτοιο ξενοδοχείο δεν είναι και ευκαταφρόνητη. Από 300 ευρώ να κόστισε το άτομο, ο λογαριασμός ανεβαίνει στις 30 χιλιάδες ευρώ.
Από το μαχητικο περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου