Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011


Θρόνοι


βασισμένοι στην αδικία!



του αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη



Σκεφθήκατε ποτέ τι φρικτό πράγμα είναι η αδικία;

Αδικούμε, όταν αρπάζουμε τα του άλλου.

Αδικούμε, όταν στερούμε το μισθό του τίμιου εργάτη, και μάλιστα του φτωχού.

Αδικούμε, όταν εξάγουμε συμπέρασμα υπέρ του ενός διαδίκου, χωρίς καθόλου να ακούσουμε τον άλλον.

Αδικούμε και σε περιπτώσεις συζυγικής απάτης.

Τασσόμαστε π.χ. υπερ του δράστη της μοιχείας, και αφήνουμε ανυπεράσπιστο το θύμα (άνδρα η γυναίκα), να μένη στην πίκρα του.

Κάπως έτσι συμβαίνει και στον εκκλησιαστικό χώρο.

Μοιχός επίσκοπος (μοιχεπιβάτης) είναι όποιος δέχεται να καταλάβη την νόμιμη πνευματική σύζυγο (την Μητρόπολι) κανονικού Μητροπολίτη.


●Η ιστορία έχει ήδη στιγματίσει την αδικία εις βάρος των «Δώδεκα».

Δεν θα βαρεθούμε να το λέμε, όσο κάθε τόσο κάποια νέα σφραγίδα επικυρώνει την αδικία.


●Η αδικία συνεχίζεται στο πρόσωπο του μόνου επιζώντος Επισκόπου, που επί 37 χρόνια αλύπητα χτυπιέται.

Είναι ο γνωστός για την αγιότητά του και θεολογική του δύναμι Μητροπολίτης Αττικής κ.Νικόδημος (Γκατζιρούλης).

Άραγε οι σεμνοί αρχιερείς δεν διάβασαν ποτέ τρία χωρία, που καταδικάζουν την αδικία εναντίον αθώων;


●Το ένα είναι το επιχείρημα (εν είδει ερωτήματος) του αγίου φαρισαίου Νικοδήμου (γνωστού ως νυκτερινού μαθητού του Χριστού):

«Μη ο νόμος ημών κρίνει τον άνθρωπον εάν μη ακούσει παρ’ αυτού πρότερον και γνώ τι ποιεί;» (Ιωάν. ζ’ 51).

Αναπολόγητο θα κρίνετε τον Ιησού;

Και οι μεν Ιουδαίοι τότε μετά το λόγο του Νικοδήμου εκείνου «απήλθον».

Διέλυσαν την άδικη σύνοδό τους.

Τούτον όμως τον Νικόδημο (τον Αττικής) άδικοι σύνοδοι αρχιερέων αναπολόγητο τον κρίνουν και τον καταδικάζουν.

Έγκλημα αδικίας «κατ’ εξακολούθησιν».


●Το άλλο χωρίο:

«Αποκαλύπτεται οργή Θεού απ’ ουρανού επί πάσαν αδικίαν ανθρώπων των την αλήθειαν εν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. α΄ 18).

Δεν παίζει ο Θεός με τους αδίκους.

Κατέχουν την ορθόδοξη αλήθεια, αλλ’ επιμένουν ν’ αδικούν τον αθώο Μητροπολίτη.

Γιατί;

Κάποιο σύνδρομο τους δεσμεύει στην εμπάθεια.

Μερικοί το αποκαλούν… Σεραφειμικό!

●Το τρίτο χωρίο:

Κλείνει την πόρτα της αιώνιας Βασιλείας ο Κύριος σε χαρισματούχους της εκκλησιαστικής διακονίας.

Τους αποπέμπει:

«Πορεύεσθε απ’ εμού οι εργάται της αδικίας» (Λουκ. ιγ΄27).


Δεν το υπολογίζουν αυτό το χωρίο οι κατά καιρούς και νυν μοιχεπιβάτες επίσκοποι;

Σημειώνουμε ότι σήμερα την ποίμνη του κανονικού Μητροπολίτου κ.Νικοδήμου την έχουν μοιρασμένη οι εξής:

Βαρθολομαίος («Μεγαρίδος»), Νικόλαος («Μεσογαίας»), Κύριλλος («Κηφισίας»), Αθηναγόρας («Ιλίου»).


Η τελευταία Ιεραρχία έδωσε τη χαριστική βολή στον αδικούμενο σεμνό Μητροπ.Αττικής Νικόδημο.

Θα άρουμε, είπαν, το επιτίμιο της «ακοινωνησίας», υπό τον όρο ν’ αναγνωρίσης ότι καλώς έγιναν όσα εις βάρος σου έγιναν!

Ε, όχι και τέτοια σκληρότητα!


Σαν του λένε:


-Σε χτυπάγαμε δεμένον τριάντα έξι χρόνια.

Τώρα σε λύνουμε, αλλα θα πης ότι καλά κάναμε που σε χτυπάγαμε!...


Και περιμένετε από τον επίσκοπο Νικόδημο νάχη τέτοιο …μαζοχισμό;

… … …

Η δικαιοσύνη δεν συναλάσσεται με την αδικία!


Περιοδικό Ιωάννης ο Βαπτιστής, τ. ൫൪൪


ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ:


Ο πατηρ Δανιηλ Αερακης συνεχως και αδιαλλειπτως γραφει για την αδικια που εγινε στο προσωπο του ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ.

Οι αλλοι κληρικοί και οι θεολογοι που εχουν ιστολογια και περιοδικα γιατι δεν γραφουν τιποτα;

Αυτοι δεν εχουν μεσα τους το αισθημα του δικαιου;

Στο θεο της αδικιας πιστευουν ή στον Θεο της δικαιοσυνης Κυριο ημών Ιησου Χριστό;

Και μετα απο αυτην την ελλειψι τοποθετησης στην κραυγαλεα αδικια, αισθανονται ορθοδοξοι;

Μηπως πρεπει να αναρωτηθούν, αν είναι ορθοδοξοι;

Τι λεει αυτο το αθλιο παπαδαριο;

Τι λεει αυτο το παναθλιο θεολογομανι;

Τι λενε τα αφανη και τρεμοντα τεκνα του παπαΣαραντη;

Τι λεει ο παπαΣαραντης;

Ποιει .....την νησσαν....

Οπως και τοτε που ο πατηρ Μαρκος Μανωλης τον αναβοκατεβαζε στο θρονο του Κανονικου μητροπολιτου Νικοδημου.

Και τοτε .....ποιουσε την νησσαν γιατι ξερογλυφε την ....Κηφισια!!!

Τωρα ειναι ικανοποιημενος με τον διορισμο του μοιχεπιβατη Κηφισιας Κολονακιωτη Μισιακουλη.

Γι αυτο και τωρα, "πατερικοτατα" ....ποιει την νησσαν!!!!

ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ!!!

23 σχόλια:

  1. Kύριε Οδυσσέα απολαύστε τον Τελεβάντο σας.
    Η κατάστασί του καθημερινά επιδεινώνεται.
    Μάλλον όπου νάναι θα συλληφθή γιά το ....φρενοκομείο.

    -------------------------------------------


    Χαρακτηριστική περίπτωση ο λεγόμενος ΙΚ, άλλως Αμέθυστος, άλλως Ιωάννης Καρδάσης, άλλως εκπαιδευτικός Ε.Κ., άλλως ειδικός μπαρκοντολόγος (γράφε φαιδρολόγος), ο οποίος εμφορείται από ένα ακραιφνώς κακόδοξο φρόνημα.
    Δεν χάνει την ευκαιρία με διάφορα ψευδώνυμα να διασύρει τον π. Παίσιο εξαιτίας της στάσης του για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα.


    Δεν φτάνουν τα προτεσταντιλίκια που καταγράφει στον “Αμέθυστο” και σε άλλα ιστολόγια - και για τα οποία δέχτηκε την καταλυτική κριτική του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου - τώρα άρχισε επίθεση εναντίον των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας και εναντίον κορυφαίων ορθόδοξων θεολόγων όπως του π. Γεώργιου Φλωρόφσκι τη θεολογία του οποίου ο μακαριστός Γέροντας Παίσιος είχε σε μεγάλη υπόληψη.


    Αναφερόμαστε φυσικά στο γνωστό κληρικό της Πτολεμαίδας, το σκανδαλοποιό, το βωμολόχο και συστηματικό συκοφάντη, που διέπεται από ένα Βιβλικό "μονισμό" και μια Λουθηρανή λαικοκρατία και ο οποίος έπρεπε από καιρό να έχει κρεμάσει το πετραχήλι και να κυτάξει την ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΟ ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΑΝΙΑΤΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ
    --------------------------------------------

    1
    Εμείς μέχρι τώρα νομίζαμε ότι αυτά τα πίστευαν οι “γραφικοί”, οι εσχατολογιστές” του π. Σάραντη και του “Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου; Τώρα ο κίνδυνος έγινε ορατός και από ένα από τα ιστολόγια που ελέγχει ο ΙΚ., άλλως Ιωάννης Καρδάσης, άλλως “Αμέθυστος”, άλλως εκπαιδευτικός Ε.Κ. κτλ., κτλ.;)
    Ούτε το πεντάγωνο των ΗΠΑ δεν γλύτωσε από τους χάκερς. Ούτε η NSA των ΗΠΑ, ούτε ο πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρεττανίας, ούτε κανένας οργανισμός υψίστης ασφαλείας! Πλην όμως οι όντως φαιδροί “μπαρκοντολόγοι”, που περιβάλλουν τον γνωστό κληρικό της Πτολεμαίδας το συκοφάντη, το βωμολόχο, τον σκανδαλοποιό και τον αθεολόγητο θεωρούν γραφικούς και “εσχατολογιστές” όσους ανησυχούν για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα!!!


    Δεν πειράζει παιδιά! Κι εμείς σας θεωρούμε φαιδρούς αλλά ταυτόχρονα και επικίνδυνους! Γι’ αυτό και θα ελέγχουμε συστηματικά όλες τις ανοησίες σας.


    Και στο μεταξύ το πιο σημαντικό!


    Ο πολυπράγμων κληρικός της Πτολεμαίδας πάει ένας μήνας που φοβερίζει Θεούς και δαίμονες ότι θα συγγράψει πραγματεία περί του Ιερού Χρυσοστόμου για να αποδείξει ότι οι αποφάσεις των συνόδων δεν ισχύουν. Πότε επιτέλους θα δει το φως της δημοσιότητας αυτό το πατερικής πνοής αριστούργημα που θα παρακύψουν άγγελοι και αρχάγγελοι για να το μελετήσουν; Οταν με το καλό δει το φως τη δημοσιότητας δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι θα καταταχθεί στα έργα της σειράς των μεγάλων Πατέρων της Εκκλησίας. Δεν κάνει, παππούλη μου, να αφήσετε τον κόσμο να αδημονεί να μαζέψει όπως η μέλισσα τη γύρι τους καρπούς της σοφίας σας!


    Πάει χάθηκε ο κόσμος! Αμα ξύπνησαν και οι άνθρωποι του “Αμέθυστου” (γράφε μεθύστακα) τότε ζούμε εσχατολογικές μέρες.

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_8643.html



    2
    Και όμως! Ανάμεσα στο μπαξέ της ομορφιάς που μας περιβάλλει από τη Δραγώνα μέχρι τη Ρεπούση, από τον ΓΑΠ μέχρι τον Πάγκαλο, από τον Καμίνη μέχρι τον Μπουτάρη και από τον "Αμέθυστο" μεχρι τον Ιωάννη Καρδάση (τον ειδικό "μπαρκοντολόγο"), πρέπει να ανεχθούμε επίσης τα δύσοσμα άνθη της άκρατης ανοησίας που πιστεύουν ότι στον Ολυμπο κατοικεί ο Δίας με το Δωδεκάθεο, με τους Θεούς και τις Θεές, που τρέφονται με νέκταρ και αμβροσία!!!
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_8293.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα νευριάσει ο Τελεβάντος σου για το κείμενο του π.Δανιήλ Αεράκη τον οποίο γελοιοποιησε και κατασυκοφαντησε.
    ΠΡΟΣΕΞΕ.
    Θα σε αφορίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεσποινίς Ανδρονίκη Καπλάνογλου, γιατί ζητάς επωνυμία από μας; Για να μας διασύρεις από το ιστολόγιό σου; Είσαι πρόσωπο σκληρό και αδίστακτο, όπως αποδεικνύει το βεβαρημένο παρελθόν σου, συκοφαντείς και διασύρεις τους πάντες που δεν συμφωνούν με τα μυαλά σου. Στη Φλώρινα δεν έχεις καλό όνομα, σε χαρακτηρίζουν ΖουρλοΝίκη. Κακολογούσες κάποτε και τον Σωτηρόπουλο, τον άγιο αυτό αγωνιστή θεολόγο που έφερε τόσους Χιλιαστές στην Ορθοδοξία. Εμάς θα λυπηθείς;

    Αν θέλεις να γράφουμε επώνυμα και να αποκαλύπτουμε την ταυτότητά μας, κάνε το ιστολόγιό σου δημοκρατικό και επέτρεψε τον αντίλογο. Άνοιξε το ιστολόγιό σου και δέχου τα σχόλια των επισκεπτών. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!

    Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να το κάνεις. Πρώτον, γιατί ξέρεις ότι θα εισπράξεις καταιγισμό επικρίσεων από υποψιασμένους αναγνώστες, που έχουν αντιληφθεί τον άνομο ρόλο σου. Και δεύτερον, γιατί θέλεις να μονοπωλείς τον πατέρα Αυγουστίνο, να μας τον παρουσιάζεις όπως εσύ θέλεις, αποκλειστικά δικό σου, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

    Πάντως δεν σε είδαμε να καταδικάζεις την ανωνυμία, όταν ο αρεστός σας Αντώνιος Ελευθεριάδης σκόρπιζε τα άθλια και συκοφαντικά ανωνυμογραφήματά του σε βάρος του κ. Σωτηροπούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Ανδρονίκη Καπλάνογλου καταδικάζει τον π. Δανιήλ, γιατί έφυγε από τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη προ 30ετίας και τον επίκρανε.

    Αλλά γιατί, Ανδρονίκη, δεν αναφέρεσαι και στην πίκρα που δοκίμασε ο π. Αυγουστίνος, όταν έφυγε από τη Φλώρινα και εγκατέλειψε τον Επίσκοπο Αυγουστίνο ο τότε ιεροκήρυκας Φλωρίνης και νυν μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως Χρυσόστομος Αβαγιανός;

    Είναι γνωστό ότι ο Χρυσόστομος Αβαγιανός υπήρξε αρεστός της συνωμοταξίας στην οποία ανήκεις και εσύ, δεσποινίς Καπλάνογλου. Τόσο αρεστός που επιχειρήσατε να μεθοδεύσετε την εκλογή του Αβαγιανού στο θρόνο της Φλωρίνης σε βάρος του π. Θεοκλήτου με το γνωστό όργιο των ψευδοκαντιωτικών επιστολών προς την Ιεραρχία.

    Γιατί λοιπόν, δεσποινίς Ανδρονίκη, αδικείς τον π. Δανιήλ. Γιατί κρίνεις με δυο μέτρα και με δυο σταθμά; Γιατί αυτή η διχοστασία;

    Η ωμή αλήθεια είναι ότι προσπαθείς ανεπιτυχώς χρόνια τώρα να μονοπωλήσεις την αγάπη και τις ευλογίες του μεγάλου Ιεράρχη της Φλωρίνης.

    Τα περί νεοβαρλαμιτισμού είναι μόνο η αφορμή της επιθέσεώς σου στον π. Δανιήλ. Τα πραγματικά αίτια της αντιπάθειας που τρέφεις προς τον π. Δανιήλ είναι βαθύτερα. Και εξηγούμαι.

    Ο π. Δανιήλ υπεράσπισε το δίκαιο του αγωνιστή θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου κατά τις δύσκολες ώρες του διωγμού του από συνεργάτες και ομόφρονές σου. Στον απηνή αυτό διωγμό εσύ, δεσποινίς Ανδρονίκη, τάχθηκες με το πλευρό των διωκτών, οι οποίοι απομόνωσαν τον υπέργηρο Αυγουστίνο στη Φλώρινα, τον παραπληροφορούσαν, τον πλαστογραφούσαν και τον καταπίεζαν για να εγκρίνει τα θελήματά τους και τον χρησιμοποιούσαν ως όχημα για να πλήξουν πνευματικά του παιδιά της αντίπερα όχθης. Στον π. Αυγουστίνο πρόσβαση είχαν μόνο οι αρεστοί, όχι οι ανεπιθύμητοι. Υπέκλεβαν τις υπογραφές του και έστελναν τα ψευδοκαντιωτικά κείμενα στις εφημερίδες και στον Ελευθεριάδη για δημοσίευση.

    Ενθυμούμαι και ένα παράπονο που εξέφρασε ο π. Θεόκλητος ως Μητροπολίτης Φλωρίνης, ότι αδυνατούσε να έχει ιδιαίτερη συνάντηση με τον π. Αυγουστίνο χωρίς την ενοχλητική επίβλεψη των δορυφόρων του.

    Μέχρι σήμερα στο ιστολόγιό σου δεν έχεις αναρτήσει ούτε ένα κείμενο ή μία ομιλία του κορυφαίου θεολόγου των ημερών μας Νικολάου Σωτηροπούλου. Αυτόν που αγαπούσε τόσο πολύ ο Γέροντας. Αν αγαπούσες ανιδιοτελώς τον πατέρα Αυγουστίνο, θα είχες αναρτήσει τουλάχιστον τον ωραιότερο και συγκινητικότερο ύμνο προς τον αείμνηστο από τον κ. Σωτηρόπουλο, που εκφωνήθηκε την 17-10-2010 στην αίθουσα της Ζωοδόχου Πηγής 44.

    Αλήθεια, Ανδρονίκη, δεν σε συγκλόνισε αυτή η ομιλία;

    Επίσης, ο π. Δανιήλ διαφώνησε με τον τρόπο που διοικούνταν η Μητρόπολη Φλωρίνης από παρατρεχάμενους. Από τους όπισθεν του επισκόπου Υπερεπισκόπους. Από κάποια στιγμή και μετά, όταν εξασθένησαν οι δυνάμεις του Μητροπολίτη, τη διοίκηση ουσιαστικά ασκούσαν αυτοί. Φθάσαμε στο ελεεινό κατάντημα να εξουσιάζει τη Μητρόπολη σαν δερβέναγας ένας αγράμματος οδηγός, ο μακαρίτης πλέον Αλέκος Φωκάς, τον οποίο ανεβάζεις στα επουράνια. Αυτοί εισηγούνταν, αυτοί επηρέαζαν τον Γέροντα και αυτοί εν πολλοίς αποφάσιζαν και εκτελούσαν. Ενοχλούνταν σφόδρα από την κριτική και κλωτσούσαν αγρίως. Έθεσαν σε εφαρμογή ένα αξιοθαύμαστο μηχανισμό προπαγάνδας και εκφοβισμού, που θα ζήλευε και η πρώην Σοβιετική Ένωση, προσπαθώντας να παρουσιάσουν στον κόσμο το άσπρο μαύρο και να επιβάλουν την άποψη ότι ο 94χρονος Αυγουστίνος είχε πλήρη διαύγεια πνεύματος και τον απόλυτο έλεγχο της Μητροπόλεως. Για να συνεχίζουν αυτοί να απολαμβάνουν ανενόχλητοι την κουτάλα της εξουσίας με τους γλυκείς καρπούς της…

    Ακόμη και μέχρι την κοίμηση του Αυγουστίνου μας τον εμφάνιζαν ως συντάκτη περιοδικού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ=Ο ΘΑΝΑΣΗΣ!!!!
    ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ
    --------------------------------


    Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
    "επίθεση εναντίον των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας και εναντίον κορυφαίων ορθόδοξων θεολόγων όπως του π. Γεώργιου Φλωρόφσκι τη θεολογία του οποίου ο μακαριστός Γέροντας Παίσιος είχε σε μεγάλη υπόληψη".

    Το απόπασμα παρέχεται με απροσδιόριστη την "επίθεση". Δεν έχει σημασία ποιος επιτίθεται διότι:

    Αν δεν δεχόμαστε επίθεση και επιθέσεις κατά του Γέροντος Παϊσίου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να δεχθούμε επίθεση και επιθέσεις κατά του π. Φλωρόφσκυ. Στην ίδια μοίρα ο ένας και ο άλλος επειδή τον είχε σε εκτίμηση ο Γέροντας;

    Γνώριζε ο π. Παΐσιος ότι ο Φλωρόφσκυ ήταν αυτός που έγραψε - και επαινέθηκε από τον πολύ Μπερντιάγιεφ - ότι "αν υπάρχει αιώνια κόλαση αυτό θα αποτελεί θρίαμβο για τον σατανά"; Μάλλον όχι. Καλύπτει όλη η άλλη εργασία του π. Φλωρόφσκυ σε θεολογικά ζητήματα αυτό το μέγα δογματικό του λάθος;

    Αν είναι έτσι, τότε ας παραβλέψουμε και το δογματικό λάθος με το φιλιόκβε. Ή μήπως για να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα, θα πούμε ότι η άρνηση της αιώνιας τιμωρίας δεν συμπεριλαμβάνεται στο Σύμβολο της Νικαίας; Αυτό το "κρίναι ζώντας και νεκρούς" τι είναι; Η κρίση των νεκρών και των ζώντων θα σημάνει την αποκατάσταση των πάντων; Κατά τον π. Φλωρόφσκυ θρίαμβος του σατανά είναι η αιώνια τιμωρία. Τελικά ποιος θα θριαμβεύσει;

    Θεολόγος είσαστε κύριε Τελεβάντο, διαφωτίστε κι εμάς τους ερασιτέχνες. Εμείς οι ερασιτέχνες λέμε ότι η αποκατάσταση πάντων σημαίνει, με απλά λόγια, "κάθε κατεργάρης στον πάγκο του".

    4 Ιανουαρίου 2011 3:59 π.μ.


    Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...
    Εσύ κ. Χριστοδουλίδη μου ερασιτέχνης; Τι λες αδελφέ μου.

    Θεολόγος, επίτιμος δικηγόρος, συνεργάτης του "Ορθοδόξου Τύπου" επί σειρά δεκαετιών, με ειδικές γνώσεις κανονικού δικαίου είστε ερασιτέχνης;

    Κάθε άλλο παρά ερασιτέχνης! Ξέρεις και παραξέρεις θεολογία και κανονικό δίκαιο. Ξέρεις μεν αλλά δεν θέλεις για λόγους που δεν σε τιμούν να λες την αλήθεια. Και να θυμάσαι ότι αυτοί που ξέρουν δαρήσονται πολλάς!

    Επί της ουσίας τώρα.

    Ασφαλώς και μπορεί να γίνει αντικείμενο κριτικής και ο Φλωρόσκι και η διδασκαλία συγκεκριμένου Πατέρα της Εκκλησίας που εκφράζει προσωπικές απόψεις που δεν συνιστούν διδασκαλία της Εκκλησίας. Αρκεί να γίνεται με τον απαιτούμενο σεβασμό.

    Οχι με τον τρόπο που την κάνει ο γνωστός κληρικός της Πτολεμαίδος τον οποίο ο αείμνηστο Φλωρίνης Αυγουστίνος αν ζούσε θα είχε καθαιρέσει αν γνώριζε το ένα δέκατο των ανοησιών που λέγει και των αδίστακτων ενεργειών που προβαίνει.

    Η αλήθεια είναι ότι όταν έγραφα το σχόλιο δεν σκεφτόμουν εσάς κ. Χριστοδουλίδη μου, αλλά τον "πάπαρδο", όπως αποκαλούσε το συνάφι τους- ο αείμνηστος Καντιώτης, τον αθεολόγητο και μικρόνου, το συκοφάντη, το σκανδαλοποοιό και βωμολόχο που παριστάνει το Μέγα Κύριλλο. Τρομάρα του!

    Είχα προπαντός υπόψη μου και κυρίως τους μεταπατερικούς του Βόλου αλλά για να κρίνετε σκόπιμο να απαντήσετε κάτι μου λέγει ότι όποιος έχει μύγα μυγιάζεται.

    Και κάτι τελευταίο!

    Τι είδους ιατρός είστε;

    4 Ιανουαρίου 2011 6:16 π.μ.

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_3618.html#comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ=Ο ΘΑΝΑΣΗΣ!!!!
    ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ
    --------------------------------


    Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
    "επίθεση εναντίον των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας και εναντίον κορυφαίων ορθόδοξων θεολόγων όπως του π. Γεώργιου Φλωρόφσκι τη θεολογία του οποίου ο μακαριστός Γέροντας Παίσιος είχε σε μεγάλη υπόληψη".

    Το απόπασμα παρέχεται με απροσδιόριστη την "επίθεση". Δεν έχει σημασία ποιος επιτίθεται διότι:

    Αν δεν δεχόμαστε επίθεση και επιθέσεις κατά του Γέροντος Παϊσίου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να δεχθούμε επίθεση και επιθέσεις κατά του π. Φλωρόφσκυ. Στην ίδια μοίρα ο ένας και ο άλλος επειδή τον είχε σε εκτίμηση ο Γέροντας;

    Γνώριζε ο π. Παΐσιος ότι ο Φλωρόφσκυ ήταν αυτός που έγραψε - και επαινέθηκε από τον πολύ Μπερντιάγιεφ - ότι "αν υπάρχει αιώνια κόλαση αυτό θα αποτελεί θρίαμβο για τον σατανά"; Μάλλον όχι. Καλύπτει όλη η άλλη εργασία του π. Φλωρόφσκυ σε θεολογικά ζητήματα αυτό το μέγα δογματικό του λάθος;

    Αν είναι έτσι, τότε ας παραβλέψουμε και το δογματικό λάθος με το φιλιόκβε. Ή μήπως για να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα, θα πούμε ότι η άρνηση της αιώνιας τιμωρίας δεν συμπεριλαμβάνεται στο Σύμβολο της Νικαίας; Αυτό το "κρίναι ζώντας και νεκρούς" τι είναι; Η κρίση των νεκρών και των ζώντων θα σημάνει την αποκατάσταση των πάντων; Κατά τον π. Φλωρόφσκυ θρίαμβος του σατανά είναι η αιώνια τιμωρία. Τελικά ποιος θα θριαμβεύσει;

    Θεολόγος είσαστε κύριε Τελεβάντο, διαφωτίστε κι εμάς τους ερασιτέχνες. Εμείς οι ερασιτέχνες λέμε ότι η αποκατάσταση πάντων σημαίνει, με απλά λόγια, "κάθε κατεργάρης στον πάγκο του".

    4 Ιανουαρίου 2011 3:59 π.μ.


    Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...
    Εσύ κ. Χριστοδουλίδη μου ερασιτέχνης; Τι λες αδελφέ μου.

    Θεολόγος, επίτιμος δικηγόρος, συνεργάτης του "Ορθοδόξου Τύπου" επί σειρά δεκαετιών, με ειδικές γνώσεις κανονικού δικαίου είστε ερασιτέχνης;

    Κάθε άλλο παρά ερασιτέχνης! Ξέρεις και παραξέρεις θεολογία και κανονικό δίκαιο. Ξέρεις μεν αλλά δεν θέλεις για λόγους που δεν σε τιμούν να λες την αλήθεια. Και να θυμάσαι ότι αυτοί που ξέρουν δαρήσονται πολλάς!

    Επί της ουσίας τώρα.

    Ασφαλώς και μπορεί να γίνει αντικείμενο κριτικής και ο Φλωρόσκι και η διδασκαλία συγκεκριμένου Πατέρα της Εκκλησίας που εκφράζει προσωπικές απόψεις που δεν συνιστούν διδασκαλία της Εκκλησίας. Αρκεί να γίνεται με τον απαιτούμενο σεβασμό.

    Οχι με τον τρόπο που την κάνει ο γνωστός κληρικός της Πτολεμαίδος τον οποίο ο αείμνηστο Φλωρίνης Αυγουστίνος αν ζούσε θα είχε καθαιρέσει αν γνώριζε το ένα δέκατο των ανοησιών που λέγει και των αδίστακτων ενεργειών που προβαίνει.

    Η αλήθεια είναι ότι όταν έγραφα το σχόλιο δεν σκεφτόμουν εσάς κ. Χριστοδουλίδη μου, αλλά τον "πάπαρδο", όπως αποκαλούσε το συνάφι τους- ο αείμνηστος Καντιώτης, τον αθεολόγητο και μικρόνου, το συκοφάντη, το σκανδαλοποοιό και βωμολόχο που παριστάνει το Μέγα Κύριλλο. Τρομάρα του!

    Είχα προπαντός υπόψη μου και κυρίως τους μεταπατερικούς του Βόλου αλλά για να κρίνετε σκόπιμο να απαντήσετε κάτι μου λέγει ότι όποιος έχει μύγα μυγιάζεται.

    Και κάτι τελευταίο!

    Τι είδους ιατρός είστε;

    4 Ιανουαρίου 2011 6:16 π.μ.

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_3618.html#comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αθλιότητες και εμπάθεια σατανική Τελεβάντου και Παναή κατα του αξίου κληρικού που τους καταδιώκει.
    Στα σχόλια εδω
    http://ksipnistere.blogspot.com/2010/12/blog-post_2074.html#comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...

    Διότι αυτή και το συνάφι της όπως κατήγγειλε ο Ομολογητής Νικόλαος Σωτηρόπουλος καταπίεζαν τον π.Αυγουστίνο και τον απειλούσαν να του κόψουν τα φάρμακα.
    Κυρίως ο Αλέκος Φωκάς, τον οποίο με λύσσα υπερασπίζεται και εξαγιάζει η κυρά Ανδρονίκη.
    =============================================
    Διαβασα το παραπανω κειμενο και λυπηθηκα.
    Ειχα πληροφοριες οτι ο π. Αυγουστινος δεν επαιρνε καθολου φαρμακα και τον θαυμαζα.
    Τωρα ακουω αυτα.
    Παρακαλω να χαμηλωσουν οι τονοι.
    Διοτι προηγουμενος σχολιαστης προεβη σε υβρεις και κατα αλλων προσωπων τα οποια εσβησα και δεν καταχωρησα.
    Οχι και σε νεκρο που δεν μπορει να υπερασπισθη τον εαυτο του.
    Παρακαλω το ζητημα θελει προσοχη.
    Αφηνω να διαμειφθουν οι εκατερωθεν συζητησεις χωρις εκτραχηλισμους.
    Αν εκτραχηλισθη η συζητησι θα την σταματησω.
    4 Ιανουαρίου 2011 7:02 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και να σταματήσεις και να μην σταματήσεις το μεγαλείο της πλάνης των υποστηρικτών του Νικοδήμου προβάλλεται περίτρανα. Γι αυτό και άλλα τόσα χρόνια να του δώσει ο Θεός δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Αποτελούν τον κύριο λόγο της περιθωριοποίησής του μετά το γεροντικό του πείσμα. Ας μην ψάχνουμε αλλού τα αίτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανδρονίκη Καπλάνογλου5 Ιανουαρίου 2011 στις 1:18 π.μ.

    Τα ονόματά σας τα ξέρω και ας φοβάστε να τα γράψετε κάτω από τα σχόλιά σας, «για να μην τα διασύρω», όπως γράφετε.
    Τα γραφόμενά σας σας προδίδουν.
    Να σας παρουσιάσω την ταυτότητά σας;
    Ένα θα σας πω. Είστε εσείς που στέλνατε τις ανώνυμες επιστολές στον σεβαστό γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνο προ τις παραιτήσεως του και τον θλίβατε.
    Ανώνυμοι λιβελογράφοι τα κάνατε αυτά τότε που ο σεβάσμιος αγωνιστής ιεράρχης, αν και σε βαθύ γήρας, έκανε αγώνα κατά του Καζίνου και κατάφερε να μην επιτρέψει την λειτουργία του καζίνου στην Φλώρινα.
    Να σας θυμίσω, τι γράφατε τότε;
    Θα αναφέρω μία μόνο από τις πολλές επιστολές που στείλατε στον Γέροντα και σε αρκετά άλλα πρόσωπα της Μητροπόλεώς του ως προκήρυξη, για να τον αναγκάσετε να παραιτηθεί (την έχω γράψει στην ιστοσελίδα: www.augoustinos-kantiotis.gr, στην στήλη ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ).
    Θα το κάνω αυτό, για να συγκρίνουν οι αναγνώστες του μπλόκ, αν τα δικά σας χέρια έγραφαν εκείνες τις βρώμικες, υβριστικές και άναδρες επιστολές.
    Οι επιστολές-λιβελογραφήματα ξεκίνησαν 4 χρόνια προ της παραιτήσεως του Γέροντος.

    ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 13 (απόσπασμα)
    «…Που καταντησε ενας Αυγουστινος Καντιωτης, ο οποιος ειχε και καποια αξια και ασκουσε μια επιρροη στον λαο. Δεν υπαρχει ενας θεολογος, ενας ιεροκηρυκας, να τον υπερασπισθη, και ξεμεινε ενας αγραμματος και αστοιχειωτος κλητηρας, που δεν ξερει να βαλλει ουτε την υπογραφη του; Αλλοι τα γραφουν και τα δακτυλογραφουν, ο…...ενας αναπηρος από την κορυφή και μια ζουρλονίκη απ’ τη Κοζάνη και αυτός ολοπρόθυμα προσφέρει το ονομα του.
    Δεν καταλαβαίνει ομως ο γερο Αυγουστινος οτι με αυτά τα καμωματα ξευτελιζεται ολοενα και περισσότερο ο ιδιος και ξεσηκωνει σε βαρος του την κοινη γνωμη (στην οποία μια φορα και εναν καιρο εδινε καποια σημασια) και χανει και την λιγη συμπαθεια που μπορει να εχει απομεινει στο προσωπο του;».
    Θεσσαλονικη Οκτωβρης 1997 ΦΛΩΡΙΝΩΤΕΣ ΦOITHTEΣ KAI ΣΠOYΔAΣTEΣ

    Kάτω από την επιστολή-προκήρυξη, οι υπερήλικες Αθηναίοι λιβελογράφοι, υπέγραψαν με το ψευδώνυμο ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ!!!
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΑΠΛΑΝΟΓΛΟΥ5 Ιανουαρίου 2011 στις 1:20 π.μ.

    Την απάντηση, όμως, την πήρα 2-3 χρόνια μετά από το Δημοτικό Συμβούλιο της Φλώρινας, με το υπ’ αρίθμ, 383 ψήφισμα, λόγω της παραιτήσεως του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου.

    «Tο Δημοτικό Συμβούλιο Φλωρίνης εκφράζει την θλίψη του για την απόφαση του Σεβασμιωτάτου Mητροπολίτου Φλωρίνης κ.κ. Aυγουστίνου να παραιτηθεί από τον Eπισκοπικό θρόνο της Mητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Eορδαίας. H επί 32 έτη συνεπής και μαχητική του παρουσία σηματοδότησε την πορεία του τόπου μας και το τεράστιο ηθικό του ανάστημα αλλά και το κοινωνικό, θρησκευτικό και εθνικό του έργο, έχει τύχει αν όχι της αποδοχής, τουλάχιστον της αναγνώρισης ολοκλήρου του πληρώματος της τοπικής μας Eκκλησίας και όχι μόνον. Έστω και εάν το γήρας και η φυσική φθορά του Σεβασμιωτάτου Mητροπολίτου δυσχέραινε το τελευταίο διάστημα την εκτέλεση των σοβαρών του καθηκόντων δίχως να κηλιδώσει την απαστράπτουσα αίγλη του συνολικού του έργου, η απόφασή του για αποχώρηση από την ενεργό δράση, μας αφήνει όλους αληθινά φτωχότερους. H συνολική αποτίμησης του έργου του και της προσφοράς του αποτελεί πλέον αντικείμενο ερεύνης των ιστορικών…
    TO ΔHMOTIKO ΣYMBOYΛIO
    Φλώρινα 14-12-1999
    O ΔHMAPXOΣ
    Xρήστος Aλεμπάκης»

    -Αυτά προς το παρόν, για το ποιοι είστε·

    -Για τον τίτλο ΖουρλοΝίκη που μου δώσατε, σας ευχαριστώ. Και άλλους χαρακτηρισμούς να με δώσετε, δεν με πειράζει και ούτε τα γαλόνια μου πέφτουν.
    Είστε οι μοναδικοί που μου αποδώσατε έναν τέτοιο τίτλο το 1997, στην 13 επιστολή, γι’ αυτό δεν σας ξεχνώ.

    -Όσο για το όνομα του κ. Νίκου Σωτηρόπουλου που συνεχώς χρησιμοποιείτε, σας λέω τούτο: Mίλησα μαζί του στην Πάτρα που βρίσκεται και είπε·
    Ποιοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν συνεχώς το όνομά μου. Του απήντησα· ότι δεν έχουν όνομα, είναι ανώνυμοι. Και εκείνος είπε· τότε μη τους δίνεις σημασία. Εγώ δεν τα εγκρίνω αυτά που γράφουν. Δεν κατηγορώ τον Αλέκο. Μπορεί κάποτε να πικράθηκα, αλλά τώρα κάθε βράδυ προσεύχομαι γι’ αυτόν.

    -Είπατε όμως και μια αλήθεια. Παραδέχεσθε ότι ο π. Δανιήλ έφυγε πριν 30 χρόνια από τον π. Αυγουστίνο και εμφανίστηκε προ της παραιτήσεως του, για να του πει· να παραιτηθεί!!!
    Κάνετε όμως μια γκάφα, που συγκρίνετε την περίπτωση του π. Δανιήλ με τον π. Χρυσόστομο Αβαγιανό.
    Εκείνος δεν ήταν ποτέ στην αδελφότητα του π. Αυγουστίνου και ούτε δημιούργησε κανένα πρόβλημα σ’ αυτήν. Ήταν απλώς ένας αρχιμανδρίτης της Μητροπόλεώς του.
    Εγώ δεν είχα καμία απολύτως σχέση με τον π. Χρυσόστομο Αβαγιανό, τον νυν Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως και ούτε έχω. Θυμάμαι όμως ότι μία Κυριακή ανακοίνωσε ο ίδιος ο π. Αυγουστίνος στον λαό του Αμυνταίου ότι θα φύγει ο π. Χρυσόστομος στην πατρίδα του την Μυτιλήνη, που είναι οι γονείς του μόνοι.
    Αν βρω την ομιλία, μπορώ να σας γράψω ακριβώς τι είπε ο Γέροντας τότε.

    Ένα θέλω να σας ρωτήσω· Τί κακό σας έκανε ο π. Αυγουστίνος και του συμπεριφερθήκατε έτσι;
    Επειδή σας βοήθησε να σπουδάσετε; Ή γιατί σας γνώρισε τον Χριστό;
    Μη προκαλείτε, γιατί ο π. Αυγουστίνος σε κάποιο κήρυγμά του το 1990 έλεγε·
    Όσο η γάτα σκαλίζει τις ακαθαρσίες της, τόσο βωμάνε.
    Όσο ανακατεύετε αυτά τα θέματα, τόσο επισπεύδετε για να βγάλω το βιβλίο· «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ», που έχω την ευλογία από τον Γέροντα και την υποχρέωση για να το κάνω, στο οποίο θα ράψω κουστούμια σε όλους σας.
    Ρώτησα κάποιον ιδικό, που και εσείς παραδέχεστε, αν έχω δικαίωμα σαν γυναίκα να κάνω κάτι τέτοιο και μου απάντησε· Οι 3 κόρες του Φιλίππου δίδασκαν, όχι βέβαια μέσα στο ναό, αλλά έξω. Μόνο στον ναό δεν επιτρέπεται να κηρύττει η γυναίκα...
    Αυτό,το ξέρω και από τον π. Αυγουστίνο. Το τι λέτε εσείς, δεν ενδιαφέρει.
    Ο π. Αυγουστίνος είναι πνευματικός πατέρας του λαού της Φλώρινας, είναι και των απανταχού ορθοδόξων χριστιανών, αλλά όχι δικό σας· γιατί η συμπεριφορά σας ήταν άθλια και πανάθλια απενάντι του.
    Αυτά προς το παρόν και σας εύχομαι καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο δοκιμασμένος εις την κάμινον των θλίψεων π.Νικόδημος ας δέεται και υπερ ημών των αναγνωστών και του ιδιοκτήτη του blog.

    Αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επανάληψις σχολίου. Επιτρέπεται οι γυναίκες να διδάσκουν σε γυναίκες εκτός εκκλησίας, όπως σε κύκλους συμμελέτης αγίας γραφής. Απαγορεύεται η διδασκαλία σε Άνδρες πιστούς εντός ή εκτός εκκλησίας.

    Οι θυγατέρες Φιλίππου ήσαν 4 και όχι 3 και προφήτευαν, δεν αναφέρεται όμως σε συνάξεις ανδρών; γυναικών; μικτές; εκτός συνάξεων; Στην εποχή των Πράξεων δεν υπήρχαν ναοί και οι συνάξεις γινόταν σε σπίτια ή κατακόμβες κ.ά. χώρους. Ο ειδικός που δεν τα γνώριζε αυτά τι ειδικός είναι;

    Γυναίκες προφήτισσες αναφέρονται και αλλού στην Αγ.Γραφή. π.χ.

    Λουκ. β.36: « Και ην Άννα προφήτις, θυγάτηρ Φανουήλ» η οποία προφήτευσε, όταν ο Ιησούς πήγε στον Συμεών και μιλούσε γι’ Αυτόν σε όσους περίμεναν την λύτρωσι.

    Στην Α Κορ. ια΄ 5 ο Απ. Παύλος αποδοκιμάζει να είναι «πάσα γυνή προσευχομένη ή προφητεύουσα ακαλύπτω τη κεφαλή».

    Αναφέρουν οι πράξεις κα΄9 «τούτω δε (Φιλίππου) ήσαν θυγατέρες παρθένοι τέσσαρες προφητεύουσαι».

    Μιλάμε για προφήτισσα; Τι νόημα έχει η λέξις;

    Υπάρχει όμως και άλλο χωρίο: Στην Αποκάλυψι (β’ 20) ο Κύριος επιτιμά τον άγγελο (=επίσκοπο) τοπικής εκκλησίας διότι επιτρέπει στην γυναίκα του Ιεζάβελ, η οποία λέγει ότι είναι προφήτισσα, και διδάσκει στους δούλους του Θεού να πορνεύουν και να τρώνε ειδωλόθυτα. «έχω κατά σου ότι αφείς την γυναίκα σου Ιεζάβελ, ή λέγει εαυτήν προφήτιν, και διδάσκει και πλανάν τους εμούς δούλους πορνεύσαι και φαγείν ειδωλόθυτα».
    Κατ’ αρχήν βλέπουμε ότι ο Κύριος επιτρέπει ύπαρξη εγγάμου επισκόπου. Δεύτερον η επιτίμησις αφορά το ό,τι διδάσκει ή το τι διδάσκει ή και τα δύο; Και τρίτον εδίδασκε άνδρες και γυναίκες ή μόνο άνδρες;

    Τι εστι προφήτις; Προφήτις εστι η επισκοπώσα; Τι εστί διδάσκαλος ή διδασκάλισσα και με ποιες προϋποθέσεις; Και σε ποιου εύρους ακροατήριο;

    Ανεξάρτητα από αυτά, δεν είναι αποδεκτό ένα άτομο, άνδρας ή γυναίκα να είναι αποκελιστική αντιπρόσωπος του π.Αυγουστίνου, να εκφράζει αποκλειστικά το πνεύμα του.

    Δεν ξέρω δε αν έχει προφητική ιδιότητα αλλά μαντική όχι, δεν είμαι γέρων φοιτητής.

    Αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν κατηγορώ τον Αλέκο.
    Μπορεί κάποτε να πικράθηκα, αλλά τώρα κάθε βράδυ προσεύχομαι γι’ αυτόν.
    ------------

    Αυτά έγραψες Καπλάνογλου ότι σου είπε ο κ. Σωτηρόπουλος.
    Εδώ όμως πετάει σπόντα ο Σωτηρόπουλος γιά το ήθος του Αλέκου.
    Δεν το βλέπεις;
    Τι του είπε του Σωτηρόπουλου και πικράθηκε;
    Και ποιός ήταν ο Αλέκος και πίκρανε τον Σωτηρόπουλο;
    Και τι του είπε και τον πίκρανε;
    Αυτά γιατί δεν μας τα αποκαλύπτεις;
    Ο Αλέκος δεν είχε ποτέ καλό στόμα.
    Πάντα υποσκέλιζε τον Γέροντα και μιλούσε ως εξουσίαν έχων.
    Ολοι τον έτρεμαν τον Αλέκο.
    Και είχε φάτσα κακού ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το τι λέμε εμείς, βεβαίως και δεν ενδιαφέρει. Πλην όμως, το τι λέει η Εκκλησία δια των Ι. Κανόνων που θεσπίζει, μας ενδιαφέρει.

    Αν οι κόρες του Φιλίππου δίδασκαν, αυτό γινόταν πριν η Εκκλησία θεσπίσει την απαγόρευση διδασκαλίας των Γραφών στις Γυναίκες. Γι' αυτό δεν πρέπει να βλέπουμε τι επιτρεπόταν πριν εκδοθούν οι σχετικοί Κανόνες.

    Έτσι, ενώ ο Κύριος απαγόρευσε το διαζύγιο (εκτός λόγου πορνείας), η Εκκλησία το επεξέτεινε και μάλιστα ευλόγησε ακόμη και τον 2ο και 3ο γάμο.

    Ο Παύλος επιτρέπει στους Επισκόπους να νυμφεύονται, όμως η Εκκλησία το απαγόρευσε. Δεν θα πούμε λοιπόν, ότι αφού ο Παύλος το επιτρέπει, άρα μπορούν οι Επίσκοποι να έχουν γυναίκα!

    Φαίνεται, όμως ότι τελικά θα πρέπει να είναι πάρα πολύ βαρύ, έως δυσβάστακτο, να υποχρεώνεται κανείς εφ΄όρου ζωής να φέρει στο όνομά του, τη ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. O IK είναι η μόνη φορά που λαλεί ορθά.
    Προφανώς ο Σωτηρόπουλος προσεύχεται για τον Αλέκο, για να συγχωρήσει ο Θεός τις ατιμίες και τους ψυχαναγκασμούς που έκανε στον π.Αυγουστίνο. Είναι φώς φανάρι. Εμείς δεν προσευχόμαστε για τους αγίους αλλά ζητάμε τις πρεσβείες τους. Κυρίως προσευχόμαστε για όσους είναι σε κρίσιμη κατάσταση λόγω των αμαρτιών τους.

    Προσεκτικός μελετητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχει δίκαιο ο ανώνυμος 5 Ιανουαρίου 2011 6:48 π.μ. αν και δεν θα συμφωνήσω ότι είχε φάτσα κακού. Δεν ξερώ αλλά θα είμαι επιφυλακτικός σ'αυτό. Πάντως τα έκανε θάλασσα στην αχάριστη συμπεριφορά του για τον π.Αυγουστίνο.

    Προσεκτικός μελετητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Αλέκος έφυγε, είναι πλέον στην κρίση του Θεού, ας προσευχόμαστε ο πολυέσπλαγχνος Θεός να τον ελεήσει και να λάβει υπόψιν μόνο τα έτη της προσφοράς του.

    Η αγαπητή Ανδρονίκη επιτέλους ας καταστείλει την αντιπάθειά της προς τον π. Δανιήλ. Θλίβομαι διότι στέκεται με εμμονή και κατακρίνει τον π. Δανιήλ απλά και μόνο για τη φυγή του προ 30ετίας από την αδελφότητα "Σταυρός" του π. Αυγουστίνου.

    Τότε, σύμφωνα με τη λογική της, και ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Πήχος και οι συν αυτώ είναι εξίσου κατακριτέοι, διότι και αυτοί έφυγαν από τον "Σταυρό" και εγκαταστάθηκαν στη μονή Λογγοβάρδας της Πάρου. Όμως με τους τελευταίους η Ανδρονίκη έχει μεγάλες φιλίες και συνεργασίες, ενώ εναντίον του π. Δανιήλ έχει ρίξει λίθον αναθέματος.

    Πώς εξηγούνται εν προκειμένω, αγαπητή Ανδρονίκη, δυο μέτρα και δυο σταθμά; Μόνο η φυγή του Δανιήλ πίκρανε τον π. Αυγουστίνου, ενώ η μαζική φυγή των υμετέρων τον ηύφρανε λίαν;

    Περιμένουμε απάντηση, Ανδρονίκη, από σας που γνωρίζατε τα μύχια της ψυχής και τους κτύπους της καρδιάς του π. Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το σχόλιο προορίζεται για συνέχεια των σχολίων για τον π.Αυγουστίνο.

    Ο Θεός, για να μη διαστρέφουμε το θέλημά Του, οικονόμησε αυτό όχι προφορικώς αλλά γραπτώς, να υπάρχει αιωνίως και αναλλοίωτο στη Θεόπνευστη Καινή Διαθήκη και γενικά στην Αγ.Γραφή. Η "άπαξ παραδοθείσα πίστις". Δεν δικαιούμαστε να αφαιρούμε η να προσθέτουμε ούτε ιώτα ούτε κεραίαν. Και οι οικουμενικές σύνοδοι ό,τι απεφάσιζαν το τεκμηρίωναν με παραπομπές στην Αγ. Γραφή, είναι δε γνωστό ότι το Άγιο Πνεύμα οδηγεί συνολικώς την Εκκλησία εις πάσαν την Αλήθειαν εις πάσαν εποχή.

    "Γυναικί δε διδάσκειν ουκ επιτρέπω, ουδέ αυθεντείν ανδρός" (Α Τιμ. β.11). Δεν υπάρχει ουδεμία διαφοροποίησις, από την εποχή των πρώτων Χριστιανών. Ούτε στην εποχή των αποστόλων ούτε ποτέ, ούτε εντός ούτε εκτός εκκλησίας δεν δίδασκαν τον λόγο του Θεού οι γυναίκες σε πιστούς Χριστιανούς άνδρες.

    Σε άλλα θέματα, π.χ. περί υποχρεωτικής αγαμίας των επισκόπων, είναι σαφής η θέση της Αγίας Γραφής. Και άγαμοι αλλά και έγγαμοι επίσκοποι, μιας γυναικός σύζυγοι, καλοί και δοκιμασμένοι οικογενειάρχες κάποιας ηλικίας, ώστε να αξιολογηθεί και η ικανότητα διακυβέρνησης και ανατροφής τέκνων. Υπάρχουν στην Εκκλησιαστική Ιστορία Άγιοι έγγαμοι επίσκοποι. Αν η Εκκλησία το άλλαξε για κάποιους λόγους εκτάκτως και για κάποια περίοδο, θα επαναφέρει, όταν και αν κρίνει, την ευαγγελική εντολή. Το σεβόμεθα ασφαλώς, αλλά δεν παύουμε να γνωρίζουμε τι διδάσκει η Αγία Γραφή η οποία διαχρονικά υπερισχύει πάσης ανθρώπινης εντολής. Λόγω ανθρωπίνων αδυναμιών ή συνθηκών είναι προφανώς οι κατ' οικονομίαν (προσωρινές προφανώς)εκτροπές από το Ευαγγέλιο, σε μερικά δε θέματα όπως π.χ. ο όρκος, ή το διαζύγιο παρεκτός λόγου πορνείας, οι εκτροπές δεν είναι και υποχρεωτικός κανόνας. Δεν σημαίνει δηλ. ότι πρέπει "ντε και καλά" να ορκιζόμαστε η να χωρίζουμε τις γυναίκες μας "παρεκτός λόγου πορνείας" ή.. ή.... Να θυμηθούμε ότι ο π.Αυγουστίνος, παρά τις κατ' οικονομία αποφάσεις της Εκκλησίας, ΔΕΝ υπέγραφε αυτόματα διαζύγια, και εσύρετο σε δικαστήρια. Έτσι του έλεγε η συνείδησις του. Και ο κ. Τσολογιάννης μας ενημέρωσε, ότι στα δικαστήρια δεν ορκίζεται, διότι έτσι του υπαγορεύει η Χριστιανική του συνείδηση, ανεξάρτητα αν το επιτρέπει η εκκλησία. Σε τελική ανάλυση, να μην ξεχνάμε ότι ο Απ. Παύλος, αφού κήρυξε το Ευαγγέλιο, έπειτα είπε "...Εάν και ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ' ό ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω. ως προειρήκαμεν, και άρτι πάλι λέγω: έι τις υμάς ευαγγτελίζεται παρ' ό παραλάβατε, ανάθεμα έστω". Δυο φορές τονιζεται, και αλλού πολλάκις επισημαίνεται στην Αγ.Γραφή. Ο Θεός και η ψυχή μας.

    Η αδελφή εν Χριστώ Ανδρονίκη, έχει υπερβολική αγάπη για τον π.Αυγουστίνο και ανεπίληπτον βίον, ας μην αμφιβητεί όμως την αγάπη άλλων, έστω και αμαρτωλών για τον μακαριστό γέροντα. Αν κάποιοι φύγαμε ενώ αυτή παρέμεινε, είναι διότι ο π.Αυγουστίνος τότε υποστήριζε και είχε επικεφαλής άτομα τα οποία ο ίδιος απεδοκίμασε αργότερα. Λοιπόν; Και αν κάποιος ημάρτησε, υπάρχει στην Εκκλησία μετάνοια ναι η όχι; Ο Κύριος καθαρίζει τις αμαρτίες μας και εμείς οι άνθρωποι θα τις θυμόμαστε και θα τις επισείουμε για τους άλλους;

    Στο θέμα μας, σαφώς γυναίκες δεν πρέπει να διδάσκουν άνδρες, δεν υπάρχει "επισκοπώσα" ( episkoposa ) ως τίτλος ή αξιωμα στην Εκκλησία και δεν είναι αποδεκτό ένα άτομο, έστω άνδρας και βέβαια γυναίκα, να είναι αποκλειστικά εκφραστής του π.Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απ. Παύλος Α' Κορ. ιδ. 34 "Ως εν πάσαις ταις εκκλησίαις των αγίων, αι γυναίκες υμών εν ταις εκκλησίαις σιγάτωσαν. ου γαρ επιτρέπεται αυταίς λαλείν αλλ' υποτάσσεσαι... αισχρόν γαρ εστι γυναιξίν εν εκκλησία λαλείν". από την εποχή του Απ. Παύλου ίσχυε.

    Εκκλησίες δεν εννοεί τους ναούς, ναοί Χριστιανικοί δεν υπήρχαν τότε, χτίστηκαν μετά την εποχή του Μ.Κωνσταντίνου. Ούτε τις λατρευτικές συναθροίσεις. Εννοεί όπως στο "Τω αγγέλω της εν Εφέσσω εκκλησίας γράψον" "ως εν πάσαις ταις εκκλησίαις" δηλ. τις κατά τόπους Χριστιανικές κοινότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αναφέρονται δύο σχόλια στους Ιερούς Κανόνες και στην Αγία Γραφή. Ούτε οι Ιεροί Κανόνες ούτε δυστυχώς το Ευαγγέλιο ακολουθούνται στη ζωή της Εκκλησίας, αλλά υπερισχύει το ... Σύνταγμα !!! και σε πνευματικά ζητήματα όπως τα τεθέντα. βλ. Σχετικό άρθρο Ο.Τ. 6 Νοε 2009 και Αμέθυστος 9 Νοε. 2009). Τελευταίο παράδειγμα: Απαγορεύθηκαν από την κυβέρνηση, οι νέες χειροτονίες κληρικών, λόγω της οικονομικής κρίσεως ... Μη γελάτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα ήθελα να πω σε όλους σας που γράψατε εδώ ότι κανείς δεν σκέφθηκε ότι για τον π. Αυγουστίνο όπως και για όλους μας θα μιλήσει Ο Κύριος ως Κριτής στην Δευτέρα του Παρουσία αλλά και στην ιδιαίτερη κρίση του καθενός μας όταν έρθει η ώρα της προσωπικής τους Κρίσης με την αναχώρηση του από τον μάταιο κόσμο αυτό. Τότε θα είναι αργά για να διορθώσουμε. Τα γράφω αυτά διότι πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε και να ματώσουμε τα γόνατα μας στην προσευχή για να μας ελεήσει Ο Κύριος. Το εύχομαι για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου