Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
















Εκφοβισμός

με την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ

ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ

ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ,

ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ!


του μηχανικου Λογισμικου Εμμανουηλ Βολουδάκη



Για άλλη μια φορά επιχειρείται ένας εκφοβισμός των ανθρώπων με αφορμή την έκδοση της Κάρτας του Πολίτη, με τον ισχυρισμό ότι οι γραμμωτοί κώδικες (barcodes) κρύβουν μυστικά μηνύματα και τον “καταραμένο” αριθμό 666.


Η θεολογική πλευρά του θέματος έχει αναλυθεί με κάθε λεπτομέρεια από το 1987 στο βιβλίο “Ο Αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των χριστιανών”, του π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη, μέσα στο οποίο αναιρούνται όλα τα θεολογικά επιχειρήματα αυτών που υψώνουν ως φόβητρο το 666, όπως, επίσης, αναιρείται και η επιστολή του π. Παϊσίου, η οποία φαίνεται ότι έχει ανακινήσει το όλο θέμα. Πρέπει να σημειωθεί ότι το βιβλίο αυτό δεν έχει αναιρεθεί μέχρι σή­μερα, ούτε έχει παρουσιασθεί κάποιος να υπερασπισθεί θεολογικά την επιστολή του π. Παϊσίου. Ωστόσο κάποιοι επιμένουν στις απόψεις τους αποδεικνύοντας έτσι πως σ’ αυτούς δεν πρυτανεύει η εκζήτηση της αλήθειας αλλά μια βαθειά και κυριαρχική φοβία.


Έτσι, εμείς δεν θα ασχοληθούμε καθόλου με τη θεολογική πλευρά. Δεν θα ασχοληθούμε, επίσης, ούτε με τις πολιτικές διαστάσεις που έχουν δοθεί στο όλο ζήτημα. Εμείς θέλουμε να παρουσιάσουμε καθαρά επιστημονικά το θέμα, γιατί μά­θαμε ότι αυτούς τους αστείους –επιεικώς– φόβους, τους συμμερίζονται και επιστήμονες, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ο αριθμός 666 είναι απαραίτητος στην δημιουργία και στην ανάγνωση του γραμμωτού κώδικα!


Άλλη μελέτη Αγιορειτικής Μονής, που έχει παίξει ρόλο στη διάδοση του φόβου, παρ’ ότι ισχυρίζεται ότι είναι επιστημονική, χρησιμοποιεί επιχειρήματα και θέσεις που είναι εντελώς αντιεπιστημονικές, όπως ότι «άλλους κανόνες χρησιμοποιεί η μηχανή δημιουργίας του barcode και άλλους η μηχανή ανάγνωσής του», πράγμα αστήρικτο επιστημονικά, αφού οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός κώδικα χρησιμοποιούνται και για την ανάγνωσή του.


Η ίδια μελέτη συγχέει τους barcodes με τους ηλεκτρικούς παλμούς, ενώ οι παλμοί αφορούν μόνο στα μαγνητικά μέσα. Ο γραμμωτός κώδικας, όμως, είναι οπτικός και όχι ηλεκτρομαγνητικός!


Η σύγχυση αυτή επιδρά και κυριαρχεί κατ’ εξοχήν σήμερα που γίνεται λό-γος για την Κάρτα του Πολίτη. Εξακολουθούν να τη συσχετίζουν με τους γραμ­μωτούς κώδικες, ενώ η Κάρτα αυτή θα λειτουργεί ως μαγνητικό μέσο αποθήκευσης δεδομένων, δηλαδή δεν χρειάζεται κρυφούς αριθμούς ούτε για να δημιουργηθεί, ούτε για να λειτουργήσει.


Εμείς καταθέτουμε τις επιστημονικές μας απόψεις και καλούμε όποιον έχει αντίθετη –επιστημονική πάντα– γνώμη, να αναιρέσει τα γραφόμενά μας, ώστε να γίνει ένας δημόσιος, επιστημονικός διάλογος και όχι διάλογος επιστημονικής φαντασίας.


Γενικά στοιχεία


Το barcode είναι ο τρόπος παρουσίασης δεδομένων οπτικά αναγνώσιμος από μηχάνημα, ο οποίος δείχνει και περικλείει με συνοπτικό τρόπο, στοιχεία σχετικά με προϊόντα. Αρχικά, τα barcodes απεικόνιζαν τα δεδομένα σε γραμμές και αποστάσεις παράλληλων γραμμών και αναφέρονταν ως γραμμικά ή 1D (μονοδιάστατα) barcodes ή σύμβολα. Αργότερα εμφανίστηκαν συνδυασμοί από τετράγωνα, τελείες, εξάγωνα και άλλα γεωμετρικά σχήματα μέσα σε εικόνες που ονομάζονται 2D (2 διαστάσεις) πίνακες από κώδικες ή σύμβολα. Αν και τα 2D συστήματα χρησιμοποιούν σύμβολα, εκτός από τις γραμμές, αναφέρονται και αυτά ως barcodes. Τα barcodes (γραμμωτοί κώδικες) μπορούν να διαβαστούν από οπτικούς σαρωτές (scanners) που ονομάζονται “αναγνώστες barcode”, ή να σαρωθούν (διαβαστούν) από μια εικόνα μέσω ειδικά σχεδιασμένου λογισμικού.


Η πρώτη χρήση των barcodes ήταν στην καταγραφή βαγονιών στους σιδηροδρόμους, αλλά δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένη μέχρι που χρησιμοποιήθηκαν στην αυτοματοποίηση των συστημάτων των super markets, στα οποία έχουν επικρατήσει σχεδόν καθολικά. Σήμερα η χρήση τους έχει εξαπλωθεί σε πολλές άλλες εφαρμογές, που γενικά ονομάζονται Auto ID Data Capture (AIDC). Υπάρχουν κι άλλα συστήματα που προσπαθούν να αναπτυχθούν στην Aγορά των AIDC, αλλά η απλότητα, η ευρύτητα χρησιμοποίησης παγκοσμίως καθώς και το χαμηλό κόστος των barcodes έχει περιορίσει το ρόλο των άλλων συστημάτων. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η εφαρμογή των barcodes κοστίζει 0,5 $ (ΗΠΑ), τη στιγμή που η αντίστοιχη λύση σε RFID (μέθοδος μέσω ηλεκτρομαγνητικ&ν κυμάτων) εξακολουθί να κοστίζει περίπου από 7$ έως 30$ ανά ετικέτα1.


Υπάρχει ένα πλήθος από τύπους barcodes που διακρίνονται από το αν είναι συνεχόμενοι ή διαχωρισμένοι αλλά και από τον αριθμό των γραμμών τους. Άλλοι έχουν πολλές και άλλοι δυο γραμμές, άλλοι μια. Είναι άξιο απορίας το πως έγιναν όλοι ξαφνικά ειδικοί και αποφαίνονται για λεπτομέρειες που αφορούν συγκεκριμένα έγγραφα, όπως πρόσφατα για την Κάρτα του Πολίτη. Παραθέτουμε ενδεικτικά:


Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με πολλές γραμμές:


ή.P.C., Code 93, Code 128, Code 128A, Code 128B, Code 128C, DUN 14, EAN 2, EAN 5, EAN 8, EAN 13, GS1-128 (παλαιότερα γνωστό ως UCC/EAN-128) λανθασμένα Aφέρεται ως EAN 128 και UCC 128, GS1 DataBar, πρώην Reduced, Space Symbology (RSS), ITF-14, JAN, PostBar

Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με μια γραμμή:

Facing Identification Mark

Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με δυο γραμμές:

Codabar, Code 25 – Interleaved 2 of 5, Code 25 – Non-interleaved 2 of 5, Code 39, Code 11, CPC Binary, HIBC (HIBCC Health Industry Bar Code), Pharmacode, Plessey, MSI, Telepen,

Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με Μακρύτερες ή κοντύτερες γραμμές:

Latent image barcode, PLANET, POSTNET, Intelligent Mail barcode, RM4SCC / KIX

Matrix (2D) barcodes (Δισδιάστατοι πίνακες)

Ονομασία Σημειώσεις

3-DI Αναπτύχθηκε από την Lynn Ltd.

ArrayTag Αναπτύχθηκε από την ArrayTech Systems.

Aztec Code Σχεδιάστηκε από τον Andrew Longacre στην
Welch Allyn (τωρινή Hand Held Products). Χωρίς
δικαιώματα χρήσης.

Small Aztec Code Έκδοση του Aztec code με εξοικονόμηση χώρου.

Chromatic Alphabet[17] Καλλιτεχνική πρόταση από την CC Elian: χωρίζει

το ορατό φάσμα σε 26 διαφορετικά μήκη κύματος
- χρώματα.

Chromocode Χρησιμοποιεί το μαύρο, άσπρο, και 4 κορεσμένα
χρώματα

Codablock Σύνολο από 1D barcodes.

Code 1 Χωρίς δικαιώματα χρήσης

Code 16K Βασισμένο στο 1D Code 128.

Code 49 Σύνολο από 1D barcodes από την Intermec Corp.

ColorCode Κώδικες χρωμάτων που μπορούν να διαβαστούν
από κινητά τηλέφωνα με κάμερα σε οθόνες
τηλεόρασης. Χρησιμοποιούνται κυρίως στην
Κορέα.

Compact Matrix Code Από την Syscan Group, Inc.

CP Code Από την CP Tron, Inc.

CyberCode Από την Sony.

d-touch

DataGlyphs

Από το Palo Alto Research Center (γνωστό και
ως Xerox PARC).

Datamatrix Από την Microscan Systems, πρώην RVSI Acu-
ity CiMatrix/Siemens.
Χωρίς δικαιώματα χρήσης.
Ολοένα αυξανόμενη η χρήση του στις ΗΠΑ.
Είναι γνωστό και ως Semacode.

Datastrip Code Από την Datastrip, Inc.

Dot Code A Σχεδιασμένο για την αποκλειστική ταυτοποίηση
αντικειμένων.

EZcode Σχεδιασμένο για να αποκωδικοποιείται από
cameraphones.

Grid Matrix Code Από την Syscan Group, Inc.

High Capacity Color Barcode Αναπτύχθηκε από την Microsoft, άδεια χρήσης
από την ISAN-IA.

HueCode Από την Robot Design Associates. Χρησιμοποιεί
αποχρώσεις του γκρί ή χρώμα

INTACTA.CODE Από την INTACTA Technologies, Inc.

InterCode Από την Iconlab, Inc. Το πρότυπο 2D barcode
στην Νότια Κορέα. Και οι 3 πάροχοι κινητής
τηλεφωνίας στην Ν. Κορέα έχουν ως προεπι­-
λεγμένο ενσωματωμένο το πρόγραμμα του σαρωτή
αυτού του κώδικα στις χειροσυσκευές τους για
την πρόσβαση στο mobile internet

JAGTAG Από την JAGTAG, Inc. Βελτιστοποιημένη για
χρήση με κινητές συσκευές κάμερας.

MaxiCode Χρησιμοποιείτο από την United Parcel Service.
Τώρα είναι χωρίς δικαιώματα χρήσης

mCode Αναπτύχθηκε από την Nextcode Corporation
ειδικά για εφαρμογές σάρωσης σε κινητά τηλέφωνα.

MiniCode Από την Omniplanar, Inc.

Micro PDF417 Χρησιμοποιείται στο να κάνει πολύ μικρούς τους
κώδικες που χρησιμοποιούνται στο σύστημα
PDF417.

MMCC Σχεδιάστηκε για την διάδοση υψηλής χωρητικό­-
τητας δεδομένων σε κινητά τηλέφωνα, χωρίς να
είναι απαραίτητη η σύνδεση σε κάποιο δίκτυο
τηλεφωνίας.

Nintendo ο-Reader#Dot code Αναπτύχθηκε από την Olympus Corporation για
να αποθηκεύει τραγούδια, φωτογραφίες και mini-
games για Game Boy Advance, στις κάρτες
ανταλλαγής Pokemon.

Optar Αναπτύχθηκε από την Twibright Labs και δημοσι­-
εύ­εται ως Lλεύθερο λογισμικό. Στοχεύει στην με-
γιστη αποθήκευση δεδομένων σε χαρτί, 200kB
ανά A4 σελίδα σε laser printer.

PaperDisk Υψηλής πυκνότητας κώδικας, που χρησιμοποιείται
τόσο σε δεδομένα από βαριές εφαρμογές (10K –
1 MB), όσο και σε κινητά τηλέφωνα με κάμερα

(50+ bits). Αναπτύχθηκε και έχει κατοχυρωθεί
ως πατέντα της Cobblestone Software.

PDF417 Προέρχεται από την Symbol Technologies. Χωρίς
άδεια χρήσης.

PDMark Αναπτύχθηκε από την Ardaco.

QR Code Αρχικά Aναπτύχθηκε, κατοχυρώθηκε ως πατέντα
και ανήκει στην Denso Wave, θυγατρική της
Toyota για την διαχείρηση ανταλλακτικών αυτο-
κινήτων. Τώρα είναι χωρίς άδεια χρήσης. Μπορεί
να κωδικοποιήσει Γιαπωνέζικους Kanji και Kana
χαρακτήρες, μουσική, φωτογραφίες, URLs, emails.
De facto πρότυπο για τα Γιαπωνέζικα κινητά
τηλέφωνα. Επίσης χρησιμοποιείται με τον
BlackBerry Messenger αντί του PIN. Αυτοί οι
κωδικοί χρησιμοποιούνται συχνά για τηλέφωνα
με Android OS.

QuickMark Code Από την SimpleAct Inc.

SmartCode Από την InfoImaging Technologies.

Snowflake Code Από την Marconi Data Systems, Inc.

ShotCode Κυκλικοί barcodes για κάμερες κινητών τηλεφώνων
από την
OP3. Αρχικά από την High Energy
Magic Ltd με το όνομα Spotcode. Πριν ήταν,
μάλλον, γνωστό ως TRIPCode.

SPARQCode QR Code πρότυπο κωδικοποίησης από την
MSKYNET, Inc.

SuperCode Χωρίς άδεια χρήσης

Trillcode Από την Lark Computers. Σχεδιάστηκε για να
δουλεύει με κινητές συσκευές με κάμερα με webcam
για PC.

UltraCode Μαυρόασπρη & έγχρωμη έκδοση. Χωρίς άδεια
χρήσης, εφευρέθηκε από τους Jeffrey Kaufman
και Clive Hohberger.

UnisCode Ονομάζεται επίσης και “Beijing ή Code”. Είναι
ένα έγχρωμο 2D barcode που αναπτύχθηκε από
την Κινεζική εταιρεία UNIS

VeriCode, VSCode Από την Veritec, Inc.

WaterCode Υψηλής πυκνότητας 2D Barcode(440 Bytes/cm2).
Από την MarkAny Inc.

Παραδείγματα barcodes: 1ης, 2ης και 3ης γενιάς


UPC


Ο barcode κώδικας UPC κωδικοποιεί 12 δεκαδικά ψηφία όπως SLLLLLLMRRRRRRE, όπου S (εκκίνηση) και Ε (τέλος) είναι η ακολουθία χαρακτήρων (bit pattern) 101, M (μεσαίο) είναι το bit pattern 01010 (που ονομάζεται guard bar), και κάθε L (Aριστερά) και R (δεξιά) είναι ψηφία, όπου το κάθε ένα αποτυπώνεται από έναν κωδικό επτά-bit. Πρόκειται για συνολικά 95 κομμάτια. Το bit pattern για κάθε ψηφίο έχει σχεδιαστεί (α) να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο, και (β) να μην έχει περισ­σότερα από τέσσερα συναπτά 1 ή 0 σε σειρά. Και οι δυο συνθήκες αυτές προσπαθούν να εξασφαλίσουν την αξιο­πιστία στη σάρωση.


Στην προηγούμενη εικόνα, το “4” (που παρουσιάζεται λεπτομερώς στο μπλε πλαίσιο) είναι 1.011.100 (γραμμή x 1, κενό x 1, γραμμή x 3 , κενό x 2). Αν το “4” ψηφίο ήταν στην Aριστερή πλευρά, θα ήταν 0.100.011 (κενό x 1, γραμμή x 1, κενό x 3, γραμμή x 2). Αυτή η αντιστροφή επιτρέπει στον γραμμωτό κώδικα να σαρωθεί από αριστερά προς τα δεξιά ή δεξιά πρός τα αριστερά. Δεδομένου ότι ο ίδιος αριθμός αναπαριστάται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το που βρίσκεται στον κώδικα, το λογισμικό σάρωσης ξέρει αν διαβάστηκε ο κωδικός με τον σωστό τρόπο ή ανάποδα.


Με δεδομένο ότι τα S, M, και Ε περιλαμβάνουν δυο γραμμές, και κάθε ένα από τα 12 ψηφία του UPC-A barcode αποτελείται από δυο γραμμές και δυο κενά, όλα UPC-A barcodes αποτελούνται από ακριβώς (3 x 2) + (12 x 2 ) = 30 γραμμές.


Ο UPC έχει μόνο αριθμούς, και όχι γράμματα ή άλλους χαρακτήρες. Το πρώτο ψηφίο L είναι το πρόθεμα. Το τελευταίο ψηφίο R είναι ένα ψηφίο ελέγχου λαθών που επιτρέπει τον εντοπισμό λαθών κατά τη σάρωση ή εισαγωγή με το χέρι. Οι UPC δομές δεδομένων αποτελούν συστατικό στοιχείο της GTINs (Global Trade αρίθμηση). Όλες αυτές οι δομές δεδομένων ακολουθούν το γενικό πρότυπο GS1.


Οι ακολουθίες (patterns) γραμμών-κενών για κάθε ψηφίο 0-9 είναι οι εξής:


Αριθμός L Pattern R Pattern

0 0001101 1110010

1 0011001 1100110

2 0010011 1101100

3 0111101 1000010

4 0100011 1011100

5 0110001 1001110

6 0101111 1010000

7 0111011 1000100

8 0110111 1001000

9 0001011 1110100


Το δυαδικό 1 συμβολίζεται από μια μαύρη γραμμή, ενώ το 0 συμβολίζεται με ένα λευκό διάστημα. Οι αριθμοί στη δεξιά πλευρά της guard bar είναι οπτικά το αντίστροφο του αριθμού προς τα αριστερά. Με άλλα λόγια, ενώ μια σειρά στην αριστερή πλευρά του UPC θα αποτελείται από μαύρες γραμμές και άσπρα κενά, ο ίδιος αριθμός στη δεξιά πλευρά, θα πρέπει να συμβολίζεται από το αντίστροφο (αυτό που ήταν μαύρος στην αριστερή τώρα είναι άσπρο και ότι ήταν λευκό είναι τώρα μαύρο).


Είναι προφανές, λοιπόν, πως το πάχος και το μήκος των γραμμών είναι αυτό που επιτρέπει στους σαρωτές να ξεχωρίζουν τους αριθμούς. Ακόμα κι αν θελήσουμε να δούμε ως αριθμούς τους S, E και Μ παρατηρούμε πως μεταξύ τους δεν είναι ίδιοι. Ακόμα κι αν θεωρήσουμε τους S και E ίδιους, παρατηρούμε πως ο Μ έχει επιπλέον 2 κενά γεγονός που τον καθιστά διαφορετικό από τους άλλους δυο.


Συνεπώς, τα σχεδιαγράμματα barcodes με όμοιες και τις τρεις μπάρες, που διαδίδονται μέσω θρησκευτικών φυλλαδίων για να πείσουν τους ανθρώπους πως οι τρεις αυτές μπάρες είναι τρία 6άρια, δεν έχουν καμμιά σχέση με τους πραγματικούς barcodes αλλά είναι κατασκευασμένα για να εξυπηρετήσουν την συγκεκριμένη σκοπιμότητα.


UPC vs EAN


Με απλά λόγια θα έλεγε κανείς πως στον U.P.C. και τον EAN-13 κώδικες τα σύμβολα και οι αριθμοί είναι τα ίδια. Παρακάτω εμφανίζεται μια κωδικοποίηση U.P.C. με τον ισοδύναμο EAN-13 της από πάνω με κόκκινο χρώμα. Μπορεί κανείς να δει ότι οι γραμμές και τα διαστήματα είναι τα ίδια, ενώ μόνο το ανθρώπινα αναγνώσιμο μέρος είναι διαφορετικό.


GS1 πρότυπα


Παραθέτω αυτολεξεί τις προδιαγραφές για τους barcodes EAN-13, EAN-8, UPC-A και UPC-E όπως τους αναφέρει η GS1 Ελλάς Α.Ε. η οποία διαχειρίζεται το διεθνές σύστημα των barcodes στη χώρα μας και εκδίδει τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς για barcode. Στην Ελλάδα οι κωδικοί αυτοί ξεκινούν με το πρόθεμα 520.


Συμβολογίες EAN-13, EAN-8, UPC-A και UPC-E


· Είναι αριθμητικές συμβολογίες, δηλαδή μπορούν να απεικονίσουν ΜΟΝΟ τα ψηφία 0-9.


· Είναι σταθερού μήκους. Το περιεχόμενο ενός συμβόλου EAN-13 είναι πάντα 13 ψηφία· στα σύμβολα EAN-8, UPC-A και UPC-E το περιεχόμενο είναι 8, 12 και 8 ψηφία αντίστοιχα.


· Είναι μονοδιάστατες-γραμμικές συμβολογίες, δηλαδή η “κωδικοποίηση” των χαρακτήρων (ψηφίων) είναι συνάρτηση μόνο του πλάτους των μπαρών - είτε φωτεινών είτε σκοτεινών - και ΟΧΙ του ύψους των.


· Κάθε χαρακτήρας-ψηφίο αντιστοιχεί σε 7 “στοιχειώδεις/μοναδιαίες μπάρες.


· Ως “στοιχειώδη/μοναδιαία μπάρα” ή module, ορίζουμε μια μπάρα με το ελάχιστο προδιαγεγραμμένο πλάτος· τη μπάρα αυτή την χρησιμοποιούμε ως “μονάδα μέτρησης” και την συμβολίζουμε συνήθως με το Χ.


· Κάθε χαρακτήρας-ψηφίο απεικονίζεται με 4 μπάρες - 2 “σκοτεινές” και 2 “φωτεινές” - η κάθε μια εκ των οποίων αποτελείται από 1 έως και 4 modules.


· Οι συμβολογίες αυτές διαβάζονται κάτω από οιαδήποτε διεύθυνση (omnidirectionally). Αυτό τις καθιστά ιδανικές για τη σήμανση των καταναλωτικών μονάδων των προϊόντων σε συνδυασμό με τους scanners των ταμείων των Σημείων Λιανικής Πώλησης (Supermarkets κλπ).


· Βάσει των διαστασιολογικών προδιαγραφών των συγκεκριμένων συμβόλων, ορίζουμε ένα μέγεθος ως “ονομαστικό” ή nominal. Το τελικό μέγεθος ενός συμβόλου μπορεί να κυμαίνεται από 80% έως και 200% του ονομαστικού μεγέθους ανάλογα βέβαια και με την ποιότητα εκτύπωσης.



Βιβλιογραφία

· · Automating Management Information Systems: Barcode Engineering and Implementation – Harry E. Burke, Thomson Learning, ISBN 0-442-20712-3

· · Automating Management Information Systems: Principles of Barcode Applications – Harry E. Burke, Thomson Learning, ISBN 0-442-20667-4

· · The Bar Code Book – Roger C. Palmer, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-09-5, 386 pages

· · The Bar Code Manual – Eugene F. Brighan, Thompson Learning, ISBN 0-03-016173-8

· · Handbook of Bar Coding Systems – Harry E. Burke, Van Nostrand Reinhold Company, ISBN 978-0-442-21430-2, 219 pages

· · Information Technology for Retail:Automatic Identification & Data Capture Systems - Girdhar Joshi, Oxford University Press, ISBN 0-19-569796-0, 416 pages

· · Lines of Communication – Craig K. Harmon, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-07-9, 425 pages

· · Punched Cards to Bar Codes – Benjamin Nelson, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-12-5, 434 pages

· · Revolution at the Checkout Counter: The Explosion of the Bar Code – Stephen A. Brown, Harvard University Press, ISBN 0-674-76720-9

· · Reading Between The Lines – Craig K. Harmon and Russ Adams, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-00-1, 297 pages

· · The Black and White Solution: Bar Code and the IBM PC – Russ Adams and Joyce Lane, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-01-X, 169 pages

· · Sourcebook of Automatic Identification and Data Collection – Russ Adams, Van Nostrand Reinhold, ISBN 0-442-31850-2, 298 pages

· · http://www.dmoz.org/Computers/Software/Bar_Code/

· · GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

· · Wikipediaο

Από την ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ Δεκεμβριου 2010

10 σχόλια:

  1. Mάλιστα ρίξτε και εδω μια ματιά http://www.imdleo.gr/diaf/files/proph/gen/htm-proph/barcode_analysis.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τά γράφετε, ἀλλά γιά δέστε καί κάτι αλλο. Ειναι κάποιο σχόλιο τού Kirykos livejournal σέ κάποια ἀνάρτηση της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ. Ἰδού τί γράφει η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ καί τί σχολιάζειο Επίσκοπος Κηρυκος
    ΠΕΡΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΝ
    Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΓΡΑΨΕ:

    ΦΟΒΕΡΑ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ


    Γιατι ολοι το κρυβουν και το αποσιωπουν;
    Γιατι σχεδον κανενας νεωτερος πατρολογος ή ιστορικος ή σημερινος εκκλησιαστικος συγγραφεας, δεν το αναφερει , δεν το εμφανιζει και σχεδον το "καλυπτει" και μαλλον... το εξαφανιζει;
    Γιατι ολοι τους, μα ολοι τους, στα κειμενα τους και στις συγγραφες τους - που δεν ειναι και ολιγες - γραφοντες περι του προσωπου του μεγαλου αυτου Αγιου Πατρος, που πραγματικα βρισκεται παρα τον θρονον του Θεου, δεν το ανεφεραν και δεν το καταχωρισαν, ενω ειναι ενα ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ και ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΤΑΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, που αποδεικνυει ιστορικα οτι ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ της Εκκλησιας μας - κατα το κοινως λεγομενον - "έγραψε στα παληα του τα παπουτσια", τις αποφασεις Μεγαλης συνοδου, να μην την χαρακτηρισω, φαινομενικα οικουμενικης, αφου συμμετειχαν οι τρεις πατριαρχες και εκαμε πολλες-πολλες χειροτονιες επισκοπων, πρεσβυτερων και διακονων, ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ και ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ων;

    Μηπως δεν συμφερει;
    Μηπως ετσι καλυπτονται οι κραυγαλεες αυθαιρεσιες των σημερινων επισκοπων και υπαρχει μεγας κινδυνος και φοβος να γενικευθει αυτο που επραξε ο κορυφαιος ΠΑΤΗΡ;

    Θα αποδειξουμε οτι υπαρχει ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΑΤΕΡΙΚΟ ερισμα και παραδειγμα, που μπορουν να το ΑΠΟΜΙΜΗΘΟΥΝ και σημερα οι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ μητροπολιτες και να μεινουν στην ιστορια ως οι κανονικοι μητροπολιτες και οσους επισκοπους χειροτονησουν θα απαρτιζουν την ΚΑΝΟΝΙΚΗ Εκκλησια του Χριστου επι της γης.
    Μπορουν δηλαδη να χειροτονησουν κληρικους ολων των βαθμων και να απομιμηθουν τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΑΤΕΡΑ της Εκκλησιας.

    Τι συνοδοι και κουραφεξαλα, που γραφουν καποιοι ....εξυπνοι βλακες;
    Αυτα ειναι για ...αφελεις και για...αγριους σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ

    Βρισκομαστε σε ΕΣΧΑΤΕΣ και ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ που τα παντα γκρεμιζονται απο τους καταπατητάς και καταγκρεμιστας και αλιτηριους και τους σιμωνιακους και τους ανηθικους επισκοπους και πατριαρχες.
    Θα τους αφησουμε να καταλυσουν τα παντα;

    Οταν συμβαινουν καθημερινα τρομερες κανονικες παραβασεις και αυθαιρετες πραξεις που δεν στεκονται ούτε με το Αγιο Ευαγγελιο, ουτε με τους Ιερους Κανονες, ουτε με κανενα αλλο νομο ηθικης και δικαιου, τοτε τον νομο και το δικαιο το λαμβανουν μονοι τους οι "καθηρημενοι" και οι αδικημενοι απο τον Θεό, απο την πρακτικη των Πατερων και απο τους πιστους ανθρωπους, απο την Διαχρονικη Εκκλησια δηλαδη και ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ανεμποδιστα και ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ να περισωσουν το κυρος και την ακεραιοτητα της Πιστεως και του Ηθους της Εκκλησιας.
    Αυτο που έκαναν και οι άγιοι και οι Πατέρες της Ορθοδοξιας.
    Αυτη ειναι η σημερινη σκληρη πραγματικοτητα και απαιτειται να εφαρμοσθουν οσα οι Πατερες, και μαλιστα οι ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΑΥΤΩΝ, εφηρμοσαν οι ιδιοι στη ζωη της Εκκλησιας.
    Και μαλιστα ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ των ΠΑΤΕΡΩΝ.
    Πραγματικα θα εκπλαγητε απο την Αποκαλυψι αυτη, η οποια θα γινη λιαν προσεχως.

    ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ:
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ "ΣΤΕΝΟΚΕΦΑΛΟΙ" ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΑΣ (ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ) ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ("ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ") ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑΝ ΑΞΙΑΝ; ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΠΡΟΕΒΗ ΕΝ ΕΤΕΙ 1948 ΕΙΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΓΝΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΑΝΟΘΕΥΤΟΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΗ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ "ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΕΝ ΤΡΙΣΙΝ ΠΡΟΣΩΠΟΙΣ ΟΡΙΖΟΜΕΝΗ". ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΕΠΤΟΝ ΣΗΜΕΙΟΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ, ΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΒΗ ΕΠΙ ΜΑΤΑΙΩ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΑΣ. ΟΤΙ Ο ΤΟΤΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΑΠΕΔΕΧΘΗ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΕΡΕΩΝ ΤΟ 1935, ΑΦΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ, ΣΥΝΩΔΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΑΠΟΦΑΣΩΝ ΤΟΥ ΙΣΤ ΑΙΩΝΟΣ, ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΑΝ ΩΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΝ ΚΑΙ ΣΤΕΡΟΥΜΕΝΗΝ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΗΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΜΩΣ ΑΠΕΚΗΡΥΞΕ ΚΑΙ "ΕΞΗΛΘΕΝ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ", ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΘΕΩΡΗΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ. "Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ". Posted on Dec. 30th, 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί το βιβλίο “Ο Αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των χριστιανών”,του π.Βασιλείου Ε. Βολουδάκη "το έφαγε η μαρμάγκα" τουτέστιν η συνωμοσία σιωπής; Όπως και του αγίου Νικοπόλεως και πολλών άλλων; Γιατί σε άλλα blogs δεν δημοσιεύονται τα σχόλιά μας; Χάριν του διαλόγου "βρε αδελφέ".

    Γιατί κανείς δεν αναφέρεται και στην επιστολή του μακαριστού γέροντος Δανιήλ Κατουνακιώτη, όπου γράφει "ζήτησες με ακράδαντη πίστη να σου πω αν η γνώμη πού εκθέτεις και το συμπέρασμα πού διατυπώνεις για τον αριθμό 666 έχει βάσεις ή όχι, σπεύδω να σου πω με κάθε ειλικρίνεια ό,τι οι άγιοι της Εκκλησίας Πατέρες αποφαίνονται περί αυτού.
    Γενικώς μας συνιστούν προσοχή, να μην προχωρούμε σε ερμηνεία της Αποκαλύψεως του αγίου Ιωάννου σύμφωνα με τις δικές μας γνώμες, διότι όσοι μέχρι σήμερα από τους παλαιούς χρόνους αποπειράθηκαν να το κάνουν, απατήθηκαν οικτρά.
    Επίσης όσοι καταφεύγουν σε αριθμούς και ισχυρίζονται ότι ο τάδε και τάδε αριθμός σημαίνουν τον ερχομό του Αντίχριστου ή και τον χρόνο, ματαιοπονούν χωρίς το παραμικρό όφελος. Όπως και να΄ ναι, αυτοί πού ασχολούνται με τέτοια θέματα είναι αδύνατο να μην πέσουν σε πολλές αλλόκοτες πλάνες".

    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλοι λένε ότι υπάρχει ο αριθμός του θηρίου στο γραμμωτό κώδικα και ενδεχομένως στο τσιπ της κάρτας του πολίτη, άλλοι λένε ότι δεν υπάρχει. Επιστημονική γνώση επικαλούνται οι μεν, επιστημονική γνώση επικαλούνται και οι δε.
    Πού να βγάλει όμως άκρη ο μέσος άνθρωπος που δεν έχει τη πρόσβαση σε αυτές τις γνώσεις ούτε μπορεί να εξετάσει αν υπάρχει ή όχι ή αν μπορεί ή δεν μπορεί να εισχωρήσει ο αριθμός του θηρίου στο τσιπ; Προσωπικά θέλω να κάνω την εξής παράκληση στους επιστήμονες, και τους μεν και τους δε: Πέρα από την εστίαση στο δέντρο να εστιάσουν και στο δάσος ώστε να προσφέρουν την συνολική εικόνα με την επιστημονική γνώση που έχουν. Επειδή τα πλεονεκτήματα θα μας τα πει η κυβέρνηση που θέλει να επιβάλλει το μέτρο, να μας πουν για τα μειονεκτήματα, για τους κινδύνους που μπορεί σε πρώτη φάση να μην υπάρχουν αλλά κανείς δεν μας διασφαλίζει για τη συνέχεια. Μέσω της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αναδύεται μία παγκόσμια κυβέρνηση η οποία δεν θα λογοδοτεί πουθενά;
    Μία κυβέρνηση με προσανατολισμό που δεν θα προασπίζει έθνος, ορθοδοξία και τη μεσαία εργατική τάξη ενώ συνάμα δεν θα μπορούν να την επηρεάσουν οι φωνές των Ορθοδόξων Ελλήνων οι οποίες ούτε καν θα ακούγονται στο χωνευτήρι της παγκοσμιοποίησης ενώ λόγω ακριβώς αυτού του χαρακτηριστικού τους μπορεί να αντιμετωπίζονται και ως εχθροί της; Και που να πάνε να κρυφτούν με τις σημερινές δυνατότητες παρακολούθησης με τους δορυφόρους και τα τσιπ;
    Συγκεντρώνονται πολλές πληροφορίες και εξουσίες που μας αφορούν σε προσωπικό επίπεδο, στα χέρια λίγων ανθρώπων ή όχι; Λίγων ανθρώπων που θα γνωρίζουν ή θα μπορούν να γνωρίσουν και να μελετήσουν τα πάντα για τη ζωή μας δίχως εμείς να μπορούμε να τα εξετάσουμε αυτά. Δεν είναι επισφαλής η δημιουργία ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ μας από τα τσιπάκια της κάρτας του πολίτη(δηλαδή από αυτόν που θα ελέγχει τα τσιπάκια); Λόγου χάρη μπήκαμε στο Ευρώ και μας υποσχέθηκαν πόσο καλύτερη θα γινόταν η ζωή μας. Ύστερα διαπιστώνουμε πόσο ψέματα μας είπαν παράλληλα με την εξάρτηση που αποκτήσαμε η οποία μας δυσκολεύει στην πολυπόθητη ανάπτυξη. Και τώρα μας γεμίζουν πάλι υποσχέσεις ενώ βλέπουμε ευθέως τις κινήσεις απώλειας της εθνικής μας κυριαρχίας και της αποδόμησης του έθνους και του πολέμου κατά της μεσαίας τάξης, της Εκκλησίας κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άλλος ένας εκλεκτός επιστήμονας (του οποίου τα γραφόμενα θα χαρακτηριστούν, ως "φαιδρότητες"), υποψήφιος στον μακρύ κατάλογο των υποστηρικτών του Αντιχρίστου, πιθανών μίσθαρνων οργάνων των Σιωνιστών, "υποκειμένων", που προορίζονται να λάβουν εκλεκτά πόστα στο μέλλον, ώστε να στρώσουν το χαλί κάτω από τα πόδια του ελευσόμενου Αντίχριστου:

    Νικοπόλεως Μελετίου
    π. Ε. Βολουδάκη
    π. Δανιήλ Αεράκη
    καθ. Π. Κουτσούκου
    καθ. Ι. Τσουκαλά
    Γ. Δημητρακόπουλου
    Ν. Μιχαλολιάκου
    Ο. Τσολογιάννη
    ΙΚ
    Ιωάννη Μ.
    Ελευθέριου
    κ.ά.π.

    ενάντια στους καλούς αδελφούς του
    "Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου"
    που μάχονται τον αγώνα τον καλόν, για τη μη εφαρμογή συστημάτων, που έχουν ως κλειδιά, τον 666.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Αντίχριστου (π.χ. Βενέδικτου) θα λογοδοτεί εκεί που λογοδοτούσε και η μη ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Αντίχριστου αυτοκράτορα Οκταβιανού Αύγουστου, την εποχή του οποίου γεννήθηκε ο Χριστός και οι Απόστολοι, αλλά τίποτε δεν ανέφεραν για τον παγκόσμιο αυτό δικτάτορα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλος ένας εκλεκτός επιστήμονας ο οποίος δεν ερευνά τη σφαιρική εικόνα
    - ποιος ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ με την κάρτα του πολίτη;
    Ωφελείται ο πολίτης! Άλλωστε ήταν σύνθημα Πρώτα ο Πολίτης! Ποιός άλλος ωφελείται;
    Πλανεμένος ήταν ο Russo που μας προειδοποίησε ότι ο Ροκφέλερ του είπε ότι θέλουν να βάλουν ένα τσιπ σε κάθε άνθρωπο; Και με τις εμφυτεύσεις στην Αμερική τι γίνεται;
    Γιατί επιδιώκεται η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ και δεν γίνεται προαιρετική ώστε να συμφωνεί με το Σύνταγμα και την δημοκρατία της οποίας βασική αρχή είναι η λαϊκή κυριαρχία;
    Πόσο αξιόπιστοι είναι αυτοί που θέλουν να επιβάλλουν αυτό το μέτρο(- Λεφτά υπάρχουν! Δηλαδή τα κάνουν όλα για να πάρουν την εξουσία! Άρα είναι προφανές ότι αυτό θέλουν: ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ! Και αν είναι και Παγκόσμια, τότε είναι το απόλυτο ιδανικό!), γιατί δεν παρουσίασαν αναλυτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του μέτρου, και ποιος είναι ο πνευματικός προσανατολισμός τους;
    Πόση εξυπνάδα φανερώνουμε όταν σπεύδουμε να εφαρμόσουμε ένα μέτρο το οποίο έχει απορριφτεί σε Αγγλία και Γερμανία;
    Πόσο ύποπτη είναι η εφαρμογή ενός πολυδάπανου μέτρου όταν φθάνουμε στο σημείο να εκποιούμε τη δημόσια περιουσία μας για να πληρώσουμε τα δάνεια που έχουν πάρει κάποιοι κλέφτες από τους οποίους κανείς δεν τιμωρείται;
    Καταλήγουμε σε συμπεράσματα ότι οι κυβερνήσεις μόνο το θέλημα του Θεού δεν υπηρετούν αλλά παρόλα αυτά δεν αναγνωρίζουμε τίποτα το αντίχριστο στις πρακτικές τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κε ΙΚ υπάρχουν πολλοί πιστοί, εκλεκτοί κληρικοί και λαϊκοί, θεολόγοι και ιεροκήρυκες, που ταυτίζονται με τις απόψεις σας. Δεν με έχουν εξουσιοδοτήσει να αναφέρω ονόματα, αλλά γνωρίζω αρκετούς. Και άλλοι εκτός όσων αναφέρατε, δημοσίως και επωνύμως έχουν εκφρασθεί, Ο Ηλείας σε επιστολή του προς αστυνομικό, ο κ. ΚΣ στο ιστολόγιό του www.philologus.gr, άλλοι ιεράρχες όπως ΟΛΟΙ οι Κρήτες, εν μέρει και ο Πειραιώς στην εκπομπή που προκάλεσε θόρυβο, ο θεολόγος κ.ΝΣ, ίσως ο κ. Μ. οι οποίοι διαφοροποιούνται μερικώς η ολικώς από την άποψη που πάει να επιβληθεί περί "σφραγίσματος" του αντιχρίστου σε κάρτες και barcodes.

    Και η πλειοψηφία που δεν "μιλάει;". Μερικοί μιλάνε για πλειοψηφία στη δημόσια διαβούλευση -opengov- ήταν μια αποτυχία των 666άρηδων, παρά την κινητοποίησή τους, δηλ. σε 10.000.000 Ελλήνων ψήφισαν... 180 κατά της κάρτας και 90 υπέρ άρα ... Φαινόταν από μακρυά ότι ομαδικώς, κατευθυνόμενες ήταν οι ψήφοι, αλλά δεν είχαν λαό. Όπως και στη συγκέντρωση στο σύνταγμα. Και 200 ψήφοι δεν εκφράζουν την πλειοψηφία των δέκα εκατομμυρίων.

    Σιωπηλός πλειοψηφών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εδώ και 4 μήνες δημοσιεύσαμε πάνω από 20 άρθρα και μελέτες, πάνω στα ηλεκτρονικά συστήματα barcodes, chips και FRID και ανατρέψαμε τις δυο κύριες αντίθετες μελέτες: α/ Γρηγοριανή και β/ Ηλεκτρονική και προσκαλέσαμε τους συντάκτες των σε διάλογο, πλην όμως ουδείς παρουσιάσθηκε μεχρι τώρα.

    Μήπως ντρέπονται, βλέποντας ότι αυτοεξευτελίστηκαν;

    Αντίθετα, προστέθηκε στο διάλογο και ο κ. Ε. Βολουδάκης, Software Engineer (Ηλεκτρονικός Μηχανικός Λογισμικού), ο οποίος με το δικό του άρθρο ταυτίζεται με τις δικές μας θέσεις για την απουσία του 666 στο b-c, την οποίαν μάλιστα παρουσία τοποθετεί στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.

    Πιστεύουμε, ότι οι καλοπροαίρετοι θα πρέπει να πείστηκαν. Όσον για τους φανατικούς του "ου με πείσεις καν με πείσεις" τι να πούμε άλλο, παρά το ότι εξακολουθούν πεισματικά να "νηπιάζουν ταις φρεσίν"!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου