Σήμερα εκδικάζεται τελικά ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) η αίτηση ακύρωσης του αρχιμανδρίτου Ευθυμίου Τρικαμηνά κατά της Εκκλησίας της Ελλάδος, με σκοπό την ακύρωση της υπ’αριθμ. 21/2007 αποφάσεως του Δευτεροβαθμίου Συνοδικού Δικαστηρίου της Εκκλησίας της Ελλάδος, διά της οποίας του είχε επιβληθεί η ποινή της "καθαιρέσεως".
Από τον χρόνο ασκήσεως της αίτησης ακυρώσεως παρήλθαν ήδη δύο έτη. Η εκδίκαση της αιτήσεως ακυρώσεως ανεβλήθη πολλάκις διότι η Εκκλησία της Ελλάδος μέχρι και σήμερα, παρά τις συνεχείς οχλήσεις και παρεμβάσεις του Συνηγόρου και του εκάστοτε Εισηγητού Δικαστού του π. Ευθυμίου και παρά τις επανειλημμένες υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις εκ μέρους του Νομικού Συμβούλου και του Γραμματέως της Συνόδου, καθώς και του ιδίου του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου δεν έχει αποστείλει τον φάκελλο της υποθέσεως του Ιερομονάχου ώστε να προχωρήσει η εκδίκαση της υποθέσεως.
Είναι προφανής βεβαίως ο λόγος της μη αποστολής του φακέλλου του Ιερομονάχου εκ μέρους της Εκκλησίας προς το ΣτΕ.
Ωστόσο θετικό στοιχείο στην όλη υπόθεση είναι ότι προσφάτως ο νέος εισηγητής εξέφρασε την άποψη ότι η υπόθεση θα εισαχθεί οπωσδήποτε σήμερα σε συζήτηση τουλάχιστον με τον σκοπό έκδοσης προδικαστικής αποφάσεως, η οποία θα διατάσσει την Εκκλησία της Ελλάδος να προσκομίσει τον φάκελλο.
Ευελπιστούμε η υπόθεση του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά να εισέλθει τουλάχιστον στην τελική ευθεία για την εκδίκασή της χωρίς άλλες αναβολές. Εξάλλου μετά την έκδοση προδικαστικής αποφάσεως η Εκκλησία είναι υποχρεωμένη υπακούοντας στο ανώτατο Δικαστήριο του Κράτους να αποστείλει τον φάκελλο για να περαιωθεί η εκδίκαση της υποθέσεως.
Ας σημειωθεί ότι ο π. Ευθύμιος για χρονικό διάστημα άνω των δύο ετών δεν ασκεί τα ιερατικά του καθήκοντα ήτοι δεν λειτουργεί, ούτε εξομολογεί, ούτε πράττει ο,τιδήποτε ιερατικό, όχι γιατί αποδέχεται ως δικαία την άδικη απόφαση – ποινή που του επεβλήθη από το Δευτεροβάθμιο Συνοδικό Διικαστήριο της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά γιατί αποδέχεται την αδικία εις βάρος του καθ΄οτι διώκεται ένεκα του αντιοικουμενιστικού του αγώνα και της ομολογίας της ορθοδόξου πίστεως και ευελπιστεί ότι θα δικαιωθεί από τα πολιτικά δικαστήρια τα οποία όπως πιστεύει απονέμουν δικαιοσύνη σε αντίθεση με τα εκκλησιαστικά.
Δεν προσέφυγε σε σχήματα εκκλησιαστικά – παρατάξεις του παλαιού, ούτε έκανε δική του «Εκκλησία», ούτε δέχθηκε άλλες λύσεις συμφέρουσες και εύκολες για να βολευθεί.
Προτίμησε να πάθει και να υποστεί τις συνέπειες του ομολογιακού αγώνα του.
Είναι ο πρώτος Ιερομόναχος που ομολόγησε ενώπιον της Ιεράς Συνόδου και κατήγγειλε την αίρεση του Οικουμενισμού και τους φορείς της που είναι οι Επίσκοποι και καθηρέθη δι’ αυτήν του την ομολογία χωρίς να δειλιάσει και να συμβιβασθεί.
Αυτή τη στάση θα έπρεπε να κρατήσει και ο Άγιος Ράσκας και ο κάθε αδικημένος κληρικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΑΞΑΝ ΟΡΘΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία και μόη παρατήρηση:Είναι δυνατόν κοσμικό δι-
ΑπάντησηΔιαγραφήκαστήριο να ακυρώσει καθαίρεση,που είναι ΚΑΘΑΡΑ εκκλησιαστική πράξη,όπως και η χειροτονία;Οδυσ-
σέα ή ΙΚ ή όποιος άλλος ας μου απαντήσει παρακα-
λώ!!
Και βεβαια οταν αυτο δεν ειναι δικη, αλλα δικη μαΙμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι χωρις δικαστηριο κοσμικο ειναι ακυρη μια τετοια "καθαιρεσι" και μη φερουσα ουδεν αποτελεσμα.
Καθε μερα τα γραφουμε.
Ο αγιος Χρυσοστομος δεν αναγνωρισε ποτε την καταδικη του.
Το ιδιο και ο μεγας Αθανασιος.
Να σου πω και κατι ακομα;
Η καθαιρεσι του ιερου Χρυσοστομου δεν ηρθη ποτε και απο καμμια συνοδο.
Ειναι μεχρι σημερα καθηρημενος.
Δεν εγινε δηλαδη ποτε καμμια πραξι αρσης της "καθαιρεσης" του.
ΤΟ Συμβουλιο της Επικρατειας ελεγχει τις πραξεις της Διοικησεως εαν εγιναν ή οχι κανονικως και με ολα τα εχεγγυα μιας δικαιης δικης.
Και οταν εντοπιζη οτι ηταν δικη γεματη με παρανομιες, αδικιες, ελλειψι αντικειμενικοτητας κ.λ.π. τις ακυρωνει και οφειλει η Διοικησι -και η Εκκλησια_ να τις εφαρμοζει.
Αλλοιως αυτοι οι Δεσποταδες ειναι μαφιοζοι και αναρχικοι και οχι επισκοποι.
Έχουν κατατεθεί ενστάσεις επί ενστάσεων κατά τη διεξαγωγή της δίκης και στο πρωτοβάθμιο και στο δευτεροβάθμιο συνοδικό δικαστήριο για πολλές παρανομίες ακόμη και πλαστογραφίες, έλλειψη στοιχείων κλπ. τα οποία προσβάλλονται στο ΣτΕ και όχι η ουσία της δίκης. Το ΣτΕ δεν μπαίνει στα θέματα τα εκκλησιολογικά αλλά θα εξετάζει αν έγινε νομότυπα η όλη διαδικασία αρχής γενομένης από το επισκοπικό στη Λάρισα με κατήγορο και δικαστή τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο Λάπα. Αν υπάρχει δικαιοσύνη υπάρχουν ελπίδες ότι η απόφαση θα ακυρωθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις απαντήσεις και τον Ο.και τη Χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυελπιστώ ότι η νέα δίκη θα είναι δίκαιη και θα
δικαιωθεί ο π.Τρικαμηνάς!Μία ακόμη παρατήρηση:
Ο εν λόγω αρχιμανδρίτης και ΑΠΑΝΤΕΣ οι υποστηρι-
χτές του θα αποδεχθούν την όποια απόφαση του δι-
καστηρίου ή αν δεν τους αρέσει θα αρχίσουν εν χο
ρώ να κρώζουν και να επιτίθενται και κατ'αυτού;
Γιατί ΔΥΣΤΥΧΩΣ παρ'έλλησιν συνηθίζονται αυτά!Μας
αρέσει κάτι πανηγυρίζουμε δήθεν δικαιωμένοι δε
μας αρέσει επιτιθέμεθα αδιακρίτως κι όποιον πά-
ρει ο χάρος!!Όπως άλλωστε και με τους ανθρώπους:
Πόσα δεν έχουν ακούσει αρχιερείς,ιερείς και άλ-
λοι αντιφρονούντες ή μη αρεστοί!Κατά τα άλλα,ό-
ταν βρίζουμε εμείς είναι καλά,όταν μα βρίζουν οι
άλλοι ξεσηκωνόμαστε!!Ο νοών ΝΟΕΙΤΩ!!