Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010


Oι αρχιερείς τύπου Αννα και Καϊάφα που "δίκασαν" και "καταδίκασαν" τον αρχιμανδρίτη Ευθύμιο Τρικαμηνά - διότι είναι Αντιφραγκολατίνος και Αντιοικουμενιστής - είναι τα παρακάτω "μπουμπούκια".
Πρώτο και καλύτερο "μπουμπούκι" ο υποκριτής μητροπολίτης Ιωήλ Φραγκάκος, όνομα και πράμμα ....φραγκάκος!!!



ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚ. (ΕΔΙΚΑΣΕ ΕΡΗΜΗΝ ΑΠΟΦ. 6/7-2-06)

  1. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΙΩΗΛ ΕΔΕΣΣΗΣ –(αντί του Χρυσοστόμου Μεσσηνίας, απόντος λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών)
  2. ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
  3. ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  4. ΠΑΤΡΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
  5. ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚ. (ΑΝΑΚΟΠΗ ΕΡΗΜΟΔΙΚΙΑΣ 2-11-06 &

6-11-06 ΑΠΟΦ. 11/06 & 14/06 αντίστοιχα)

  1. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
  2. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
  3. ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
  4. ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ –ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  5. ΔΡΑΜΑΣ ΠΑΥΛΟΣ


ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚ. –ΕΦΕΣΗ (9-5-07, 6-6-07 και 30-8-07)

  1. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (αντί του Χριστοδούλου)
  2. ΣΤΑΓΩΝ & ΜΕΤΕΩΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
  3. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΘΙΜΟΣ
  4. ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
  5. ΦΙΛΙΠΠΩΝ & ΘΑΣΟΥ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
  6. Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

13 σχόλια:

  1. Μήπως ξέρουμε τον δικηγόρο του π.Ευθυμίου;
    γιατί φαίνεται πολύ καλός.
    Να τον ξέρουν οι πιστοί να τον ενισχύουν.

    Παρακολουθητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nai, einai δικηγόρος στο Βόλο, ο κ. Νάκος Θεόδωρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λεγεται Θεοδωρος Νακος και ειναι απο τον Βολο.
    Ειναι αγωνιστης χριστιανος ο κ. Νακος.
    Και αφιλοκερδεστατος για παρα πολλες υποθεσεις που αφορουν την Πιστι μας και οχι μονον την υποθεσι του π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
    ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
    ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗ

    ΕΠΕΙΔΗ ΖΗΣΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΔΙΩΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΗΥΘΥΝΑΝ ΤΑΣ ΔΙΩΚΤΙΚΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝἩΜΕΤΕΡΩΝ ΑΔΙΚΩΝ ΚΡΙΤΩΝ (ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ), ΚΑΙ ΚΑΘ' ΗΜΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ Π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ (ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΟΗΣ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ (2000-2010) ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤ' ΑΥΤΩΝ, ΑΝΤΙ ΣΧΟΛΙΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΙΑ ΤΟΙΟΥΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΥΣ ΚΡΙΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΤΑΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ:

    «Ὁ Ἰούδας πού προτίμησε νά πεθάνη στήν ἀγχόνη παρά νά ζεῖ στήν ντροπή, ἀποδείχθηκε προτιμότερος ἀπ’ αὐτούς (τούς Ἱερωμένους) πού στίς μέρες μας στέκουν χωρίς ντροπή ἀπέναντι στήν γενική κατακραυγή καί σχετίζονται ἀναίσχυντα μέ τά αἰσχρά. Μονάχα μή ἐξαπατηθεῖτε ἀπό τίς ψευδολογίες τους ὅταν διακηρύττουν ὀρθότητα πίστεως. Τέτοιοι ἄνθρωποι εἶναι Χριστέμποροι, καί ὄχι Χριστιανοί, καθόσον πάντα προτιμοῦν ἐκεῖνο πού τούς βολεύει στόν παρόντα βίο ἀπό τό νά ζοῦν σύμφωνα μέ τήν ἀλήθεια τοῦ Εὐγγελίου»
    (Μέγας Βασίλειος ‘Επιστολή ΣΜ, Νικοπολίταις Πρεσβυτέροις, 2-3 PG 897 Α)

    ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΝΑ ΙΔΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΕΝΙΣΤΑΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΟΤΙ ΑΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 1920-1924, ΑΛΛΑ ΑΙΩΝΕΣ ΠΡΙΝ (ΙΣΤ ΑΙΩΝ, ΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΥΠΟ ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ. ΑΠΛΩΣ ΤΟ 1924 ΕΙΣΗΧΘΗ ΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΕΝΩ ΤΟΝ ΙΣΤ ΑΙΩΝΑ ΕΙΣΗΧΘΗ ΩΣ ΟΥΝΙΤΙΣΜΟΣ. ΚΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΕΙΜΕΘΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΩΝΤΕΣ ΤΟΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΝ ΡΟΛΟΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, (ΔΗΘΕΝ ΠΤΩΣΙΣ ΤΗΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ, ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ) ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΟΝ ΟΡΟΝ ΤΗΣ Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗ ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΕΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΝ, ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΑΣ - ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και η μισή Ελλάδα που μένει στην Αττική, άρα και οι πιστοί, πώς θα μπορούν να τον έχουν δικηγόρο αφού είναι στο Βόλο;
    Δικηγορεί στην Αθήνα ή μόνο στο ΒΌΛΟ;
    Ξέρει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή η ιδέα του Παρακολουθητή, να ενισχύουν οι χριστιανοί τους χριστιανούς δικηγόρους και όχι δικηγορους που δουλευουν για το χρήμα και κάνουν το μαύρο, άσπρο.
    Να ρωτήσω και εγώ κάτι;
    Ποιοί είναι οι δυο δικηγόροι που υποστήριξαν τον Αρτέμιο; Ένας μεγάλης κάπως ηλικίας και ένας φίλος του καθηγητης Πανεπιστημιου;

    Ευχαριστώ
    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι απονέμεται η εκκλησιαστική δικαιοσύνη;

    Αυτό δεν είναι εκκλησιαστικό δικαστήριο.

    Είναι χάβρα των Εβραίων.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΟΙ,
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ.
    ΚΑΜΑΡΟΣΤΕ ΗΘΟΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΩΜΤΑ ΕΥΘΥΜΙΟ.
    ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΣΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Σ΄ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ .......
    ΑΝ ΞΥΠΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΘΑ ΑΠΟΒΑΛΟΝΤΑΝ ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο αναγνωστα
    που μιλας για υποστηριξη του κ. Νακου.
    Δικηγοροι σαν τον κ. Νακο ειναι λιγοι.
    Και εκει στον Βολο και στην Λαρισα να τον προτιματε στις δικαστικες υποθεσεις σας.
    Ακομα και στις υπογραφες συμβολαιων να παιρνετε τον κ.Νακο τιμης ενεκεν γιατι αγωνιζεται τον καλον αγωνα της πιστεως με φιλοτιμο, αιμα και ιδρωτα.
    Να τον παιρνετε λοιπον οπου χριεαζεσθε δικηγορο και σε αλλες περιπτωσεις ακομα.
    Γιατι να δινετε τα χρηματα σας σε απιστους και σε κοσμικους;
    Οι Μασωνοι γνωριζετε πως αλληλουποστηριζονται.
    Εμεις οι χριστιανοι γιατι δεν μπορουμε;
    Που ειναι η συνεσι και η λογικη μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οσον αφορα για τους δικηγορους του π. Συμεων ισως εννοειτε, ηταν αργυροπολυπληρωτοι φιλοι μου.
    Πολυ φιλοχρηματοι.
    Και τα χρηματα δοθηκαν απο χριστιανους αδελφους.
    Πολλα χρηματα.
    Ο π. Συμεων δεν εχει στον ηλιο μοιρα.
    Που να ευρισκε να ταδινε;
    Πιστευετε τι γραφει ο απιστος αληταρας ο ρασοφορος Γιεφτιτς;
    Ο τερατομορφος αυτος σατανανθρωπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Σεβ. Κυθήρων μειοψήφισε και δεν υπέγραψε την καθαίρεση του π. Ευθυμίου καθώς η δίκη έγινε ερήμην του. Είπε ότι εγώ δεν θα προβώ σε τέτοιο έγκλημα. Ας έλθει ο άνθρωπος, να τον ακούσουμε και μετά αποφασίζουμε.
    Αυτά τα καταθέτω από προσωπική συνομιλία που είχα μαζί του πολύ μετά την πρωτοβάθμια δίκη -παρωδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ κ.Οδυσσέα,
    δεν ήταν δική μου, η ιδέα αλλά του Παρακολουθητή.

    Για το άλλο θέμα, ναι τους δικηγόρους του π.Συμεών εννοούσα και γι' αυτούς ρωτούσα.

    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε τη Χριστίνα Ν. για τη διευκρίνηση σχετικά με τον άξιο μητροπολίτη Κυθήρων.Ανακουφιστήκαμε με την αποκάλυψη της αλήθειας για το πρόσωπό του γιατί προς στιγμή σκανδαλισθήκαμε.Δυστυχώς μόνο αυτός έμεινε για να φυλά Θερμοπύλες.Οι άλλοι συμβιβάστηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου