Μιά απάντησι
στον δικαστικό ΜΑΡΙΝΗ
Παρατηρήσεις πάνω στην τοποθέτηση του δικαστικού κ. Μαρίνη:
1/ Το χωρίο της Απκ. 13. 16-18 αφορά τους πάντες και είναι υποχρεωτικό, ως αναπόφευκτο μεταπτωτικό κακό. Η αναγκαία σφράγιση για θέματα αγοραπωλησίας με τη σφραγίδα του Αντιχρίστου δεν υπερισχύει της προαιρετικής σφράγισης με τη σφραγίδα του Χριστού στο Απκ. 14. 1, καθότι «μείζων ο εν υμίν ή ο εν τω κόσμω».
2/ Στα ηλεκτρονικά συστήματα με barcode (γραμμωτό κωδικό) ή chip (ολοκληρωμένα κυκλώματα) ή chip RFID (ραδιοσυχνότητες) δεν υπάρχει ο αριθμός 666 (του δεκαδικού συστήματος), καθότι δεν εργάζονται με το δεκαδικό σύστημα, αλλά με το δυαδικό (που δεν περιλαμβάνει τον αριθμό 6, άρα ούτε και τον 666) και επομένως δεν μπορεί να εργαστεί με τον αριθμό 6 και άρα και τον 666.
3/ Να μην μπλέκουμε τις διατάξεις του Συντάγματος ή τις επικρατούσα θρησκεία με Προφητείες, καθότι η Εκκλησία είναι βίωμα και όχι θρησκεία, και τούτο διότι θρησκεία είναι έκφραση λατρείας ειδώλων: «θρησκεία είναι η ταύτιση παραστάσεων του ακτίστου με νοήματα της ανθρώπινης σκέψης, που είναι το θεμέλιο της λατρείας των ειδώλων» (π. Ι. Ρωμανίδη, καθ. ΑΠΘ).
4/ Σε κανένα τύπο γραμμωτού κωδικού δεν υπάρχει φανερά ή κρυφά ο δεκαδικός αριθμός 666. Τα συστήματα αυτά εργάζονται με το δυαδικό σύστημα, όπου ο αριθμός του Αντιχρίστου χξς΄ είναι ο: 1010011010.
5/ Οι αναφερόμενες, ως αξιόπιστες μελέτες, έχουν προ πολλού καταρριφθεί, καθότι προσπαθούν να παρουσιάσουν ανόμοια πράγματα, ως όμοια, χρησιμοποιούντες την έννοια της «οπτικής εντύπωσης» και της «ομοιότητας αριθμών», πράγματα που δεν υπάρχουν στη Μαθηματική Επιστήμη (Γερ. Λεγάτος, καθ. Μαθηματικών Παν. Αθηνών).
6/ Σε ποιο πατερικό κείμενο στηρίζεται ο αποβαπτισμός του προσώπου, που παραλαμβάνει την μεταπτωτική κατάσταση της κάρτας του πολίτη, που μάλιστα δεν περιλαμβάνει κανέναν δεκαδικό αριθμό;
7/ Γιατί είναι παραβίαση του Συντάγματος, η παραλαβή της κάρτας του Πολίτη, που δεν έχει τη μορφή του Αντιχρίστου και δεν είναι παραβίαση η παραλαβή και χρησιμοποίηση του νομίσματος με τη μορφή του Καίσαρα (με τη μορφή του Αντίχριστου Καίσαρα, κατά τον άγιο Οικουμένιο) από τον ίδιο το Χριστό;
9/ Εμφυτεύσεις ήδη γίνονται στους βηματοδότες, χωρίς αντίρρηση και βέβαια προαιρετικά. Ποτέ δεν θα υπάρξει μέθοδος εμφύτευσης, για οποιοδήποτε λόγο με το ζόρι, γιατί η σχετική τεχνολογία δεν προσφέρει παρά λίγα πλεονεκτήματα.
10/ Τα περί F και Η είναι βαθμοί εκτυπωτικής ικανότητας και δεν έχουν σχέση με χαράγματα. Τα σχετικά μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα από τη Μητέρα της Εκκλησίας και Νύμφη Χριστού M. Relfe, στο βιβλίο της «Το νέο σύστημα χρήματος», σελ.60.
Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Ειδικός στα συστήματα barcode, chips κοινά και RFID και μαγνητικές ταινίες.
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΜΕΡΑΤΑ ΣΕ ΙΕΡΟ ΝΑΟ(ΒΙΝΤΕΟ)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=IGtVJMdsmok
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=27&t=5340
Συμφωνώ με τον Κο Ιωάννη Καρδάση, που του προσήφθη από σχολιαστή άλλου blog και ότι: παίζει, άθελά του, το "παιχνίδι σκοτεινών δυνάμεων". Αν είναι δυνατόν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη διαφωνία, με την ανάρτηση: Η σφραγίδα του Χριστού υπερισχύει φυσικά. Αλλά στο Αποκ. ιγ, 14 και 16 τα "πλανά" και "ποιεί πάντας" έχουν την ερμηνεία ότι : ο αντίχριστος "θα προσπαθήσει" να πλανήσει και "θα προσπαθήσει" να υποχρεώσει όλους να τον προσκυνήσουν και να πάρουν στο χέρι ή στο μέτωπο το σφράγισμα, δηλ. το σημάδι ότι είναι δικοί του, όπως η πυροσφραγίδα των αφεντικών στους δούλους.
Αυτό φαίνεται σε πολλά χωρία, π.χ.
Αποκ. ιγ,8 "και προσκυνήσουσιν αυτόν πάντες οι κατοικούντες επί της γης, ων ου γέγραπται το όνομα εν τω βιβλίω της ζωής"... Θα τον προσκυνήσουν εκείνοι που δεν είναι γραμμένο το όνομά τους στο βιβλίο της ζωής.
Αποκ. ιθ,21.
Αποκ. κ,4, όπου παρουσιάζονται οι Χριστιανοί «οίτινες ου προσεκύνησαν το θηρίον ούτε την εικόνα αυτού και ουκ έλαβον το χάραγμα επί το μέτωπον αυτών η επί την χείρα αυτών».
Αντίστοιχα στο Ματθ. κδ,24 ο Κύριος λέει: "εγερθήσονται ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται ... ώστε πλανήσαι ει δυνατόν και τους εκλεκτούς". Ει δυνατόν.
Και για μια ακόμα φορά να σημειώσουμε η αποκάλυψη μιλάει -ίσως αλληγορικά- για σφράγισμα σε χέρι ή μέτωπο και όχι κάρτα ή barcode ή chip.
Υ.Γ. "Υποτάγητε ουν πάσι ανθρωπίνη κτίσει δια τον Κύριον, είτε βασιλεί, ως υπερέχοντι, είτε ηγεμόσιν, ως δι' αυτού πεμπομένοις εις εκδίκησιν μεν κακοποιών, έπαινον δε αγαθοποιών. ούτως εστί το θέλημα του Θεού" . Ταύτα προτρέπει ο Πέτρος ο Απόστολος και μαθητής του Ιησού, (Α Πέτρ, β,13) την εποχή που οι βασιλείς και ηγεμόνες ήσαν εκείνοι που εδίωκαν, φακέλωναν, βασάνιζαν, σκότωναν δια μαρτυρίου τους Χριστιανούς, -και τον ίδιο-. Οι δε φυλακισμένοι Χριστιανοί, όταν οι άγγελοι άνοιγαν τις πόρτες των φυλακών, δεν έφευγαν.
Ελευθέριος.
Συμφωνούμε με τον προλαλίσαντα και προσθέτουμε:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ Στο επίμαχο χωρίο (Απκ. 13. 16-18) και στην κατά γράμμα ερμηνεία του αναφέρονται σφραγίδα σε δεξί χέρι και μέτωπο με υποχρεωτική σφράγιση σε όλους. Όποιος δεν έχει αυτή τη σφραγίδα δε θα μπορεί να εκτελεί αγοραπωλησία. Αυτή η σφραγίδα θα είναι ένας αριθμός (ο χξς΄) και όποιος έχει μυαλό θα καταλάβει από την αποκωδικοποίηση, αν αυτός που σφραγίζει είναι ο Αντίχριστος ή όχι.
@/ Σύμφωνα με τα ανωτέρω, πρώτα θα πρέπει να υπάρχει Αντίχριστος και μετά θα δοθεί ο αριθμός για αποκρυπτογράφηση. Αν π.χ. η αποκρυπτογράφησησ βγάλει Βενέδικτος τότε θα μπορεί να είναι ο Αντίχριστος, γιατί το χξς΄ στο δεκαδικό σύστημα βγάζει 666, ενώ το Ιωακείμ δεν βγάζει.
3/ Πάλι με την κατά γράμμα ερμηνεία, σφράγισμα στο αριστερό χέρι ή στην πλάτη ή οπουδήποτε αλλού δεν μετράει στην προφητεία.
4/ Σφράγισμα σε χαρτί, πλαστικό, μέταλλο, ξύλο ή άλλο υλικό δεν αναφέρεται, άρα η κάρτα του πολίτη δεν υπάγεται στην προφητεία.
5/ Πρόδρομες καταστάσεις ή προστάδια σφραγίσματος δεν αναφέρονται.
6/ Επίσης, δεν αναφέρονται υποδόριες καταστάσεις, αλλά μόνον επιδερμικές.
7/ Η κατά πνεύμα ερμηνεία δίδεται από διάφορους Πατέρες:
«Αλλ’ αν σταθούμε στο «γράμμα», τις λέξεις, χωρίς να μεταβούμε «από των φωνών επί τα σημαινόμαινα» (Γρηγ. Νύσσης), τότε
ο κίνδυνος δεν είναι μικρός.
«Εάν μη θεοπρεπώς τα ρήματα δεχώθεμα, εις βαθύν κρημνόν ανάγκη κατενεχθήναι» (Ιω. Χρυσόστομος).
«... εξάλειψον τα γράμματα, μάλλον δε τα χαράγματα, άπερ ο διάβολος ενετύπωσέ σου τη ψυχή ...» (Ιω. Χρυσόστομος).
«... το άγιον Πνεύμα λαβείν ενοικούν εν ημίν. όπερ σφραγίς βασιλική, εν η τα ίδια πρόβατα σφραγίζει ο Κύριος» (Ιω. Δαμασκηνός).
«... χάραγμα λέγει περιλαβόν αυτών το ηγεμονικόν και πρακτικόν. του γαρ ηγεμονικού τύπος η κεφαλή, ης μέρος το μέτωπον, η χειρ δε του πρακτικού» (Αγ. Οικουμένιος).
«Η του μετώπου γραφή το απηρυθριασμένον της των πλημμελημάτων δηλοί εκπληρώσεως και της καρδιακής συγχύσεως» (Ανδρέας Καισαρείας).
«Η δε του θηρίου προσκύνησις και το λαβείν αυτού την σφραγίδα, το τον Αντίχριστον ηγήσασθαι Θεόν, και λόγω ή έργω τα καταθύμια τούτω διεξιέναι και κηρύσσειν. Τούτο γαρ το επί του μετώπου και της χειρός χάραγμα σημαίνει, αντί του λόγου του μετώπου, και αντί του έργου της χειρός παραληφθέντων» (Αρέθας Καισαρείας)».
ΙΚ