Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010


Η Ι. Σύνοδος καταπατεί στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα


"Καθαίρεσε" ιερέα και αρνείται να στείλει το φάκελό του

στον Εισηγητή Δικαστή του Συμβούλιο Επικρατείας

για να μη αποκαλυφθούν οι αυθαιρεσίες της


«Οι κοσμικές μεθοδεύσεις ωχριούν μπροστά στις εκκλησιαστικές»

δήλωνε ως Μητροπολίτης ο κ. Ιερώνυμος, αλλά τις εφαρμόζει ως Αρχιεπίσκοπος


Μια ακόμα φορά η Ιερά Συνόδος, αντί να αναπαύει τις ψυχές μας, μας θλίβει με τις εκκοσμικευμένες πρακτικές της.

Μια χτυπητή παρανομία της «Ιεράς» Συνόδου (της οποίας προΐσταται ο κ. Ιερώνυμος) πληροφορηθήκαμε από χθεσινή ανάρτηση στο διαδίκτυο (www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=17265).

Αφορά τον αδίκως "καθαιρεθέντα" από την Ι. Σύνοδο ιερομόναχο π. Ευθύμιο Τρικαμηνά.

Οι άδικες πρακτικές της Ι. Συνόδου είναι σήμερα παρόμοιες με εκείνες που ο ίδιος κατάγγελλε (Έγραφε π.χ. το 1998-2001, για τον Αρχιεπ. Χριστόδουλο και την Ι. Σύνοδο:

«δεν επιθυμείτε την εκκαθάρισιν του εκκλησιαστικού τοπίου με διαφάνεια», «η εκκλησιαστική Δικαιοσύνη χωλαίνει», «αισθάνομαι ότι παρακολουθώ θέατρο παραλόγου, ότι ζω σε σχιζοφρενική ατμόσφαιρα»).

Μόνο που τότε που έλεγε αυτά ο κ. Ιερώνυμος ήταν αντιπολίτευση.

Τώρα, που βρίσκεται στην εξουσία, αντί να διορθώσει τα πράγματα, ανέχεται να παίζεται στα εκκλησιαστικά παρασκήνια το «θέατρο παραλόγου», να επικρατεί μια «σχιζοφρενική ατμόσφαιρα» και να εφαρμόζονται στην εκκλησιαστική δικαιοσύνη πρακτικές, που θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα, και όχι τον χαριτωμένο από το Άγιο Πνεύμα, πολιτισμένο χώρο της Εκκλησίας των Αγίων Πατέρων.

Συγκεκριμένα:

Η Ι. Σύνοδος "καθαίρεσε" την 30.8.2006 τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, όχι για κάποια κατάχρηση, αλλά γιατί υποστήριξε θέματα Πίστεως και εναντιώθηκε καθηκόντως προς Μητροπολίτες, που παρέβαιναν Νόμους της Εκκλησίας.

Μετά την "καθαίρεση," ασκήθηκε αίτηση ακύρωσης της υπ’ αριθμ. 21/2007 αποφάσεως του Δευτεροβαθμίου Συνοδικού Δικαστηρίου της Εκκλησίας της Ελλάδος, στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Όμως, πέρασαν 3 περίπου χρόνια, η Ι. Σύνοδος η κηρύττουσα την δικαιοσύνη του Χριστού στον κόσμο αρνείται αυθαιρέτως και παρανόμως να αποστείλει το φάκελο της υποθέσεως στο Συμβούλιο της Επικρατείας, εμπαίζοντας τον ιερομόναχο και τον δικηγόρο του, αλλά και το Συμβούλιο της Επικρατείας, ωσάν να είναι «κράτος εν κράτει».

Ορίζεται νέα δικάσιμος, αλλά και πάλι η Ι. Σύνοδος δεν αποστέλλει το φάκελο με αποτέλεσμα να έχει αναβληθεί πολλές φορές η εκδίκαση της υποθέσεως, παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις του Συνηγόρου και παρά τις επανειλημμένες υποσχέσεις του ιδίου του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, και ταυτόχρονα ο αδικούμενος ιερομόναχος να βιώνει την «ιερή» αδικία!


Αύριο Πέμπτη (25/11/2010) εκδικάζεται και πάλι ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας το θέμα και, δυστυχώς η Ι. Σύνοδος, σύμφωνα και με τις χθεσινές πληροφορίες, δεν έχει στείλει και πάλι το φάκελο.

Και διερωτάται κανείς: γιατί άραγε;

Συνειδητοποίησαν οι γραμματείς της Ι. Συνόδου και οι «ιεροί» δικαστές ότι η απόφασή τους είναι αστήρικτη και παράνομη και, ως εκ τούτου, αρνούνται να αποστείλουν το φάκελο στο Συμβούλιο της επικρατείας, φοβούμενοι την γελοιοποίηση;

Αν όχι, γιατί κωλυσιεργούν;

Αν ναι, ας αποδεχθούν το λάθος τους κι ας δείξουν πρώτοι ότι ξέρουν να εφαρμόζουν την αναγκαιότητα της μετάνοιας που μας διδάσκουν.

Καλούμε την Ι. Σύνοδο να παύσει να στερεί τον π. Ευθύμιο των στοιχειωδών δικαιωμάτων που έχει κάθε Έλληνας πολίτης και να πράξει το καθήκον της, που είναι η αποστολή του φακέλου του στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Ας το κάνει έστω και την τελευταία στιγμή.

Θεσσαλονίκη, 24 Νοεμβρίου 2010

Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσµάς Φλαµιάτος”»

Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

Ο Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

1 σχόλιο:

  1. Γιατί όμως γίνονται όλα αυτά, από αυτόν τον οργανισμό, που αποκαλείται "Εκκλησία της Ελλάδος";

    Μα γιατί λειτουργούμε σε μια εκκοσμικευμένη Εκκλησία σφικταγκαλιασμένη με τον Καίσαρα, που δεν ευαγγελίζεται Χριστό, αλλά Τον χρησιμοποιεί δι’ ίδιον όφελος.

    Γνωρίζουμε, ότι η Εκκλησία ανά τους αιώνες και όπως ο ίδιος ο Χριστός δίδαξε με το παράδειγμά Του (με την σταύρωσή Του) σταυρώνεται, δεν σταυρώνει, αγαπάει τους εχθρούς της, δεν τους κυνηγάει, δέχεται τα ραπίσματα και στρέφει και την άλλη παρειά και μόνον όταν σταυρώνεται θεολογεί, δεν θεολογεί σε χρυσούς θρόνους με αδαμαντοποίκιλτες αμφιέσεις, κλιματιστικά, πισίνες και λιμουζίνες.

    Η Εκκλησία (το Σώμα του Χριστού) βρίσκεται καρφωμένη στον κάθετο σταυρό (όπως και η κεφαλή της, ο Χριστός), δεν κάθεται πάνω στον πεταμένο στη γη σταυρό και δεν τον εκμεταλλεύεται.

    Παραμένει Εκκλησία και δεν μετατρέπεται σε Θρησκεία, δηλ. ειδωλολατρία, είναι "εν τω κόσμω", αλλά όχι "εκ του κόσμου" (Ιω. 18. 36), είναι Θεολατρεία (λατρεύει το Θεό και υπηρετεί την εικόνα του, τον άνθρωπο και τον οδηγεί στη σωτηρία), δεν είναι θεοκρατία (κατά το εβραϊκό και ισλαμικό πρότυπο), δηλ. δεν χρησιμοποιεί την εξουσία "ελαίω Θεού" για την αποχαύνωση και καταδυνάστευση του πιστού λαού προς πορισμόν ιδίου οφέλους από την άσκησή της.

    Είναι θεόσδοτος οργανισμός, δεν είναι κρατικός οργανισμός, που απλώς εξυπηρετεί τις θρησκευτικές ανάγκες των πολιτών, δεν είναι ΝΠΔΔ (μια παγκόσμια πρωτοτυπία).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου