Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΟΙ 13ασέβησαν

πρός τήν ΑΛΗΘΕΙΑ,

αφού παραποίησαν

την ΑΛΗΘΕΙΑ

Πλήρης ανατροπή

της μελέτης

της μονής Γρηγορίου

Οι πατέρες της μονής Γρηγορίου του Αγίου Ορους, αφου συνέταξαν τις Μελέτες τους περί του μπαρκοουντ, σκέφθηκαν ότι οι Μελέτες τους δεν θα είχαν κύρος, ( αφού τις συνέταξαν ενας γιατρός και ένας μηχανικός), άν δεν τις υπέγραφαν και κάποιοι άλλοι επιστήμονες. Ετσι έσπευσαν να κάμουν συλλογή υπογραφών. Κλήθηκαν 13επιστήμονες, μοναχοί και λαϊκοι, για να προσδώσουν επιστημονικό κύρος και κατασκεύασαν ένα ...ρεζουμέ, που να γίνεται κατανοητό από όλους, το οποίο όμως εξευτελίζει το επιστημονικό τους κύρος. Η παρακάτω αντικρουσι των επιχειρημάτων των 13από τον κ. Ιωάννη Καρδάση είναι ισχυρή και μη αναστρέψιμη. Προκαλούνται πάντως όσοι γνωρίζουν και μπορούν να φέρουν τα αντίθετα επιχειρήματά τους, να τα φέρουν. Ακόμα και οι συντάκτες μοναχοί της μονής Γρηγορίου. Η ιστοσελίδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, είναι στη διάθεσί τους.


ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΙ

BAR CODE EAN-13

(ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΕΥΕΣ)


Αποκωδικοποίηση


Όλα τα συστήματα ανάγνωσης γραμμωτού κωδικού περιέχουν ένα λειτουργικό πρότυπο, το οποίον αποκωδικοποιεί την κωδiκοποιημένη πληροφορία του συμβόλου. Σε ένα τυπικά σύγχρονο σύστημα ανάγνωσης, αυτή η λειτουργία εκπληρώνεται με ένα λογισμικό, που τρέχει σε ένα μικροϋπολογιστή, οπότε έχουμε τα ακόλουθα στάδια αποκωδικοποίησης:


1.- Προσδιορίζεται εάν το σήμα της συσκευής ανάγνωσης ευρίσκεται πάνω σε μια γραμμή ή ένα διάστημα.


2.- Μετράται το πλάτος κάθε στοιχείου (Ρ), καθώς η συσκευή κάνει την ανάγνωση του συμβόλου. (Στην περίπτωση των συμβολισμών που κωδικοποιούνται καλύτερα με την τεχνική άκρου-παρόμοιου-άκρου, όπως ο ΕΑΝ, προσδιορίζονται με τις αποκαλούμενες Τ-αποστάσεις).


3.- Ποσοτικοποιούνται τα πλάτη του στοιχείου ενός συμβόλου (ή Τ-αποστάσεις).


4.- Αποκωδικοποιούνται οι πληροφορίες των χαρακτήρων του συμβόλου, που έχουν κωδικοποιηθεί με την σύγκριση των ποσοτικοποιημένων πλατών του στοιχείου (ή Τ-αποστάσεων), με τον σχηματισμό ενός πίνακα έγκυρων αξιών για κάθε χαρακτήρα στην ομάδα των χαρακτήρων.


5.- Εάν είναι αναγκαίον, αντιστρέφουμε την σειρά των αποκωδικοποιημένων χαρακτήρων για να φιλοξενήσουμε σύμβολα τα οποία έχουν σαρωθεί από δεξιά προς τα αριστερά.


6.- Διενεργούνται περαιτέρω έλεγχοι για την επιβεβαίωση της αξιοπιστίας του σαρωτή.


7.- Διαβιβάζεται η αποκωδικοποιημένη πληροφορία στο επόμενο λειτουργικό στάδιο του αποκωδικοποιητή.

( R. Palmer. The Bar Code Book. Peterborough N.H. USA 1991, σελ. 96-97).


Αποκωδικοποίηση με την μέθοδο πλάτους χαρακτήρα (width distance)


Για να επιτευχθεί η αποκωδικοποίηση ενός συμβόλου χρειάζεται να υπάρχει ένας αναγνώστης, ο οποίος θα «διαβάσει» τους χαρακτήρες του συμβόλου και θα εξάγει την πληροφορία, η οποία έχει κωδικοποιηθεί στον γραμμωτό κωδικό και θα την μετατρέψει σε ψηφιακά δεδομένα σε ένα συμβατό υπολογιστή. Για να αποκωδικοποιηθεί η πληροφορία που βρίσκεται σ’ ένα σύμβολο γραμμωτού κωδικού, ο αναγνώστης πρέπει να εκπληρώνει επτά συνολικά όρους:


1.- Να ανεύρει τα σωστά στοιχεία.


2.- Να προσδιορίσει το πλάτος κάθε γραμμής και κάθε διαστήματος του συμβόλου.


3.- Να ποσοτικοποιήσει τα πλάτη σε ένα αριθμό κατάλληλο στην απαιτούμενη συμβολογία.


4.- Να εξασφαλίσει, ότι τα ποσοτικοποιημένα πλάτη του στοιχείου είναι σύμφωνα με τους κανόνες κωδικοποίησης για την συγκεκριμένη συμβολογία.


5.- Εάν είναι ανάγκη, να αντιστρέψει την σειρά της πληροφορίας.


6.- Να επιβεβαιώσει, ότι επαρκείς ήσυχες ζώνες υφίστανται και στα δυο άκρα του συμβόλου.


7.- Να επιβεβαιώσει, ότι οι οποιοιδήποτε χαρακτήρες ελέγχου συμφωνούν με την αποκωδικοποιημένη πληροφορία.


Το δεύτερο βήμα δηλ. η μέτρηση του πλάτους του στοιχείου πραγματοποιείται με ένα σύστημα ηλεκτροπτικής σάρωσης, το οποίο είναι συνδεδεμένο με ένα λογισμικό, που «τρέχει» σε ένα μικροϋπολογιστή του αναγνώστη του γραμμωτού κωδικού.

(R. Palmer. Ως ανωτέρω, σελ. 69-70).


Ο σαρωτής καταγράφει τις χρονικές τιμές σε msec (χιλιοστά του δευτερολέπτου), που αντιστοιχούν στις τιμές πλάτους των γραμμών. Έτσι για τα διάφορα πλάτη έχουμε τις κατωτέρω τιμές:


1.- χρονικό πλάτος μιας μαύρης γραμμής ή λευκού διαστ. : 1.3 msec


2.- « « ακραίων οριοθετών : 3.9 «


3.- « « μεσαίου οριοθέτη : 6.5 «


4.- « « αριθμητικού χαρακτήρα : 9.1 «


Παρατηρείται, ότι ο χρόνος αποκωδικοποίησης των οριοθετών είναι διαφορετικός, από ότι των αριθμητικών χαρακτήρων και επομένως ο αριθμός 6 έχει διαφορετικό χρόνο αποκωδικοποίησης, απ’ ότι οι οριοθέτες, οι οποίοι και εξ αυτού του λόγου δεν μπορεί να συμβολίζουν τον αριθμό 6.


Αποκωδικοποίηση με την μέθοδο άκρου παρόμοιου άκρου (delta distance)


Η μέθοδος αυτή αποκωδικοποίησης είναι γνωστή ως μέθοδος αποκωδικοποίησης με αλγόριθμους άκρου παρόμοιου άκρου (decoding with algoritms edge-to similar edge). Αυτή η τεχνική συνεπάγεται μέτρηση αποστάσεων μεταξύ ομοίων άκρων γειτονικών στοιχείων, παρά μέτρηση του πραγματικού πλάτους του στοιχείου. Επειδή πολλά προβλήματα τυπώματος του bar-code αφορούν ομοιόμορφο άπλωμα μελάνης, αυτή η τεχνική αποκωδικοποίησης προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα για την συμβολογία, όπου οι αποστάσεις άκρου-παρόμοιου άκρου είναι μοναδικές για κάθε χαρακτήρα.


Η αποκωδικοποίηση των ψηφίων 1 και 7 καταλήγει στην αυτή απόσταση Τ. Το ίδιο πρόβλημα υφίσταται στα ψηφία 2 και 8. Προς αποφυγή αυτής της ασάφειας, ο αναγνώστης χρειάζεται επίσης να ελέγξει τα πλάτη των στοιχείων, όταν συναντά αυτούς τους προβληματικούς χαρακτήρες.


Ο κωδικός ΕΑΝ αποκωδiκοποιείται με την χρησιμοποίηση αλγορίθμων άκρου-παρόμοιου άκρου. Μετράται το συνολικό πλάτος Ρ του χαρακτήρα και ποσοτικοποιούνται οι δύο αποστάσεις Τ-αποστάσεις σε μοναδιαία πλάτη, βάσει της παραδοχής, ότι το Ρ έχει πλάτος 7 μοναδιαίων γραμμών.

(R. Palmer, ως ανωτέρω, σελ. 157).


Η τεχνική αυτή είναι γνωστή ως Delta-distance και στηρίζεται στην σύγκριση των λόγων των χρονικών μετρήσεων των πρωτότυπων χαρακτήρων, ώστε να επιτευχθεί η αποκωδικοποίηση. Η τεχνική αυτή επιλύει αρκετά προβλήματα, τα οποία παρουσιάζει η προηγούμενη μέθοδος (ολίσθηση του μεγέθους των χαρακτήρων, διασπορά της μελάνης κατά την εκτύπωση της ετικέτας, κ.ά.). Οι αναλογίες των Τ-distances δεν επηρεάζονται από την αλλοίωση των γραμμών λόγω της διασποράς της μελάνης.


Σύμφωνα με την τεχνική αυτή μετρώνται οι αποστάσεις (edge-to-similar-edge) και συγκεκριμένα οι εξής τρεις παράγοντες:


Παράγοντας Τ1: αρχή της πρώτης γραμμής μέχρι αρχή της δεύτερης γραμμής.


Παράγοντας Τ2: τέλος της πρώτης γραμμής μέχρι το τέλος της δεύτερης γραμμής.


Παράγοντας Ρ : αρχή του χαρακτήρα μέχρι την αρχή του επόμενου χαρακτήρα.


Στον κατωτέρω Πίνακα, καταγράφονται οι παράγοντες Τ1, Τ2 και Ρ των οριοθετών καθώς και των χαρακτήρων των αριθμών της ομάδας C (της ομάδας του δεξιά υποπεδίου). .


Σύμφωνα με την τεχνική αυτή φαίνεται, ότι οι οριοθέτες έχουν τις ίδιες Τ-distances με τον χαρακτήρα του αριθμού 6. Ενώ για τους χαρακτήρες 1, 7 και 2, 8 που έχουν τις ίδιες Τ-distances απαιτείται επιπλέον υπολογισμός του πλάτους των γραμμών με την τεχνική width distance για να διαφοροποιηθούν μεταξύ τους, για τους οριοθέτες, που επίσης έχουν τις ίδιες Τ-distances δεν απαιτείται επιπλέον υπολογισμός με την τεχνική width distance, καθότι έχουν διαφορετικό τον παράγοντα Ρ.


Π ί ν α κ α ς


Τιμές των αποστάσεων Τ-distances και της απόστασης Ρ των χαρακτήρων των οριοθετών και των αριθμών της ομάδας C (του δεξιά υποπεδίου):


Χαρακτήρας Τ1 Τ2 Ρ

αριθμός 0 5 4 7

« 1 4 4 7

« 2 3 3 7

« 3 5 5 7

« 4 2 4 7

« 5 3 5 7

« 6 2 2 7

« 7 4 4 7

« 8 3 3 7

« 9 4 2 7

αριστερός οριοθέτης 2 2 3

μεσαίος « 2 2 5

δεξιός « 2 2 3

(Ι. Καρδάση: Γραμμωτός κωδικός και αριθμός του Αντιχρίστου, σελ. 215).


Υπόμνημα 13 επιστημόνων προς την ΔΙΣ


«Υπόμνημα στην ΔΙΣ για το 666


Το πρόβλημα της υπάρξεως του 666 στον γραμμωτό κώδικα απασχολεί τους πιστούς Ορθοδόξους Χριστιανούς εδώ και καιρό (βλ. π.χ. Εγκύκλιο 2626/7.4.1997 Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και Ανακοίνωση Φ. 2/32/245 της 11/24.2.1997 της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους). Επειδή υπάρχει σύγχυσις γύρω από το θέμα η Εκκλησία ζητεί την γνώμη των ειδικών στην Πληροφορική, για να σχηματίση μία ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη άποψη για το θέμα.


Η επιστημονική μελέτη του θέματος δείχνει ότι όχι μόνο υπάρχει ταύτιση στην οπτική εντύπωση των τριών χαρακτήρων ελέγχου με τον αριθμό 6, αλλά ότι και η ηλεκτρονική αναγνώριση και καταχώρισή τους έχουν την ίδια μορφή (βλ. και μελέτη της Ιεράς Μονής Γρηγορίου Αγίου Όρους «Ο γραμμικός κώδικας (ΕΑΝ 13) και ο αριθμός 666», Μελέτη Γ΄. 23.6.1997)


Σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία, στην κωδικοποίηση ΕΑΝ-13, που χρησιμοποιείται σε όλα σχεδόν τα προϊόντα της αγοράς, οι χαρακτήρες του ΕΑΝ διαβάζονται με την τεχνική Delta distance, που καθιερώθηκε από την ΙΒΜ.


Κατ’ αυτήν, οι χαρακτήρες προσδιορίζονται από το πλάτος των δύο μαύρων μπαρών και του ενδιαμέσου λευκού διαστήματος (Τ1 και Τ2). Το πλάτος του χαρακτήρος μετράται για να προσδιορισθή ο βαθμός ολισθήσεώς του (μεγέθυνση ή σμίκρυνση), ώστε να γίνη η αναγωγή του στο κανονικό μέγεθος και να μετρηθή.


Ο χαρακτήρας 6 έχει τα ίδια στοιχεία Τ1 και Τ2 με τους τρείς χαρακτήρες ελέγχου, γεγονός που τους ταυτίζει. Επομένως, οι χαρακτήρες ελέγχου είναι 6 6 6.


Εφ’ όσον συμβαίνει το φαινόμενο αυτό, γιατί τόση επιμονή στην χρησιμοποίηση των τύπων ΕΑΝ και UPC, που δεν έχει καμμία σχέση με τον αριθμό 666, όπως μερικοί ισχυρίζονται;

Αθήνα, 20 Οκτωβρίου 1997.

Μετά βαθυτάτου σεβασμού


1/ π. Αναγνωστόπουλος Γεώργιος, Επ. καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχ. και Μηχ. Υπολογιστών, Δ. Π. Θράκης.

2/ Ασημακόπουλος Νικήτας, Αν. Καθηγητής Τμήματος Πληροφορικής, Πανεπιστημίου Πειραιώς.

3/ Αλέξανδρος Ρήγας, Αν. Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχ. κ. Μηχ. Υπολογιστών, του Δ. Π. Θ.

4/ Σαραφόπουλος Δημήτριος, Επ. καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχ. κ. Μηχ. Υπολογιστών, Δ. Π. Θράκης.

5/ Δημήτριος Διαμαντίδης, Λέκτορας Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχ. και Μηχ. Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Δ. Π. Θράκης.

6/ Ιωάννης Γραμματικάκης, Επίκ. καθηγητής Φυσικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών.

7/ Ιωάννης Μπόσκοβιτς, Διδάκτωρ Φυσικομαθηματικής Σχολής Πανεπ. Αθηνών.

8/ Παπαγεωργίου Ιωάννης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ.

9/ Δημήτρης Ρόντσης, Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Πολυτεχνικής Σχολής Πατρών. Τμηματάρχης τμήματος Οργάνωσης και Πληροφορικής Ν.Α. Σερρών.

10/ Ιερομόναχος Παύλος Ξηροποταμινός, Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ.

11/ Μοναχός Συνέσιος Τανάσκος, Διπλ. Ηλεκτρολόγος-Μηχανολόγος Μηχανικός (Ειδικότητα ηλεκτρονικών).

12/ Μοναχός Πρόδρομος Γρηγοριάτης, Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Πολυτεχνείου Πατρών.

13/ Ιωάννης Παπαδημητράκης, καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.


Ανασκευές Υπομνήματος


Ο κωδικός ΕΑΝ αποκωδικοποιείται με την χρησιμοποίηση αλγορίθμων άκρου-παρόμοιου-άκρου. Μετράται το συνολικό πλάτος Ρ του χαρακτήρα και ποσοτικοποιούνται οι δυο Τ-αποστάσεις (δηλ. οι αποστάσεις Τ1, Τ2) σε μοναδιαία πλάτη, βάσει της παραδοχής, ότι το Ρ έχει πλάτος 7 μοναδιαίων γραμμών.


Με τον προσδιορισμό του παράγοντα P έχουμε άλλο ένα σημείο ανομοιότητας μεταξύ του χαρακτήρα του αριθμού 6 και των οριοθετών, όπως δεικνύεται κατωτέρω:

αρχή χαρακτ.μέχρι αρχή επόμενου στον αριθμό 6 σε modules: 7

« « « « « αριστερού οριοθέτη « 3

« « « « « μεσαίου « « 5

« « « « « δεξιού « « 3


Που λοιπόν εδώ έχουμε τα ίδια στοιχεία του 6 με τους τρεις οριοθέτες; Ο βασικός αυτός παράγοντας ουδόλως αναφέρεται, στα συμπεράσματα της Γρηγοριανής μελέτης.


Στην τελευταία παράγραφο της σελ. 19 οι συντάκτες της μελέτης αναγράφουν: «Είναι επίσης αξιοσημείωτο, ότι ενώ για τους χαρακτήρες 1, 7 και 2, 8 που έχουν ίδιες Τ-distances απαιτείται επιπλέον υπολογισμός του πλάτους των μπαρών με την τεχνική width distance για να διαφοροποιηθούν μεταξύ τους, για τους χαρακτήρες ελέγχου, που επίσης έχουν τις ίδιες Τ-distances δεν φαίνεται από την βιβλιογραφία, ότι απαιτείται περαιτέρω διαφοροποίησίς τους από τον αριθμό 6. Προφανώς διότι ταυτίζονται με αυτόν τον αριθμό».


Η όλη πρόταση φαίνεται να τίθεται σκόπιμα και με προφανή λόγο να επιβεβαιώσει τις γενικότερες υποψίες των συντακτών και να γιατί: Πράγματι από τον ανωτέρω πίνακα φαίνεται, ότι οι χαρακτήρες 1 και 7 έχουν τις αυτές αποστάσεις Τ1, Τ2 δηλ. 4, 4. Το ίδιο συμβαίνει και με τους χαρακτήρες 2 και 8, όπου έχουν αποστάσεις 3, 3 και επομένως η τεχνική delta distance δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκωδικοποίησή τους. Άρα, θα πρέπει να επιστρατευθεί η τεχνική width distance, όπου έχουμε διαφοροποίηση των χρονικών πλατών των χαρακτήρων. Για τους οριοθέτες όμως, οι οποίοι επίσης έχουν τις ίδιες T-distances με εκείνες του αριθμού 6, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί η τεχνική width distance, διότι ακριβώς έχουν διαφορετικό τον παράγοντα Ρ, όπως καταδείχθηκε παραπάνω. Ενώ δηλαδή όλοι οι χαρακτήρες των αριθμών (επομένως και ο 6) έχουν Ρ = 7, οι ακραίοι οριοθέτες έχουν Ρ = 3 και ο μεσαίος Ρ = 5. Αυτός είναι ο λόγος, που δεν απαιτείται περαιτέρω διαφοροποίηση και όχι διότι «προφανώς ταυτίζονται (οι οριοθέτες) με τον αριθμό 6», όπως διατυπώνουν οι συντάκτες, λόγω του συνδρόμου καχυποψίας, που τους διακατέχει και φαίνεται σε όλες τις γραμμές της μελέτης αυτής.


Όσον δε για τον αφορισμό τους, ότι δεν φαίνεται από τη βιβλιογραφία, ότι απαιτείται περαιτέρω διαφοροποίησίς τους από τον αριθμό 6, τους υποβοηθούμε κομίζοντες το σχετικό απόσπασμα από το βιβλίο του R. Palmer και θα έπρεπε να προσέξουν, ότι στο ανωτέρω αναφερόμενο κλασικό πλέον βιβλίο, στην σελ. 157 καταγράφεται:


«UPC (και επομένως και ΕΑΝ) is decoded using edge-to-similar-edge algorithms. The total character width P is mesured, and the two T-distances are quantized into modular widths, based on the assumption that P is 7 modules wide.

Three tolerances are defined:

e = edge-to-similar-edge tolerance

p = pitch torerance (character width)

b = bar or space width tolerance».


Αλλά και οι ίδιοι οι συντάκτες παραδέχονται την αναγκαιότητα της ύπαρξης του παράγοντα Ρ (αλλά πέραν τούτου τηρείται σιγή), όταν στην σελ. 21 στην πρώτη γραμμή καταγράφουν: «Από τις αποθηκευμένες τιμές υπολογίζονται οι χρόνοι Τ1, Τ2 και Ρ». Πράγματι ο παράγοντας αυτός, όπως ανωτέρω αναφέρθηκε, καταρρίπτει ολοσχερώς τον μύθο περί ομοιότητας στην αποκωδικοποίηση του αριθμού 6 και των οριοθετών, γι’ αυτό παραλείπεται από τα τελικά συμπεράσματα των μελετητών.


Ώστε για να γίνει σύγκριση του αριθμού 6 και των τριών οριοθετών απαιτούνται τρεις παράγοντες οι: Τ1, Τ2, και Ρ και όχι δυο, οι: Τ1 και Τ2 (κατά τους συντάκτες).

(Ι. Καρδάση, ως ανωτέρω, σελ. 282-284).


Ερωτήματα για τη Γρηγοριανή μελέτη


Ως προς το πλήθος των προσυπογραφόντων την Γρηγοριανή μελέτη, αναφέρουμε απόσπασμα της επιστολής μας προς τον Δ/ντη της εφημερίδας «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ», που δημοσίευσε τη μελέτη και την αντίκρουσή της:


«7.- Κάποιες παρουσιαζόμενες υπογραφές που συνοδεύουν την μελέτη των ανωτέρω μοναχών, ασφαλώς θα της προσέδιδαν αυξημένο κύρος, εάν προήρχοντο από βαθείς γνώστες του θέματος και δεν αποτελούσαν επιβοηθητικές απόψεις εκ λόγων αβροφροσύνης και συμπαθείας».

(Ι. Καρδάση, ως ανωτέρω, σελ. 300).


Πράγματι, προσπαθήσαμε να έλθουμε σε επαφή με υπογράψαντες τη Γρηγοριανή μελέτη και να γνωρίσουμε τις θέσεις τους. Τούτο επετεύχθη με δυο εκ των μοναχών που υπογράφουν τη μελέτη και με έναν ακόμη μοναχό, εκ των συντακτών της μελέτης (που δεν έχει υπογράψει τη μελέτη). Από τους υπογράψαντες καθηγητές προσπαθήσαμε να έρθουμε σε επαφή με τρεις. Εξ αυτών ένας μας απάντησε, ότι υπέγραψε, χωρίς να γνωρίζει το αντικείμενο. Στους άλλους δυο εστάλη συστημένη επιστολή (ως κατωτέρω), χωρίς να δοθεί η όποια απάντηση από αυτούς:


Αξιότιμε κ. Καθηγητά


Συγχωρήσατέ μου την τόλμη να απευθυνθώ σε σας και να σας απασχολήσω, γνωρίζοντας εκ των προτέρων, ότι υφαρπάζω μέρος από τον πολύτιμο χρόνο σας. Αφορμή γι’ αυτό μου δόθηκε από την αναφορά του ονόματός σας στο φύλλο της εφημερίδας «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ» της 12.2.98, όπου εκεί προσυπογράφετε ένα υπόμνημα προς την ΔΙΣ της Εκκλησίας μας σχετικά με το 666 και όπου αναφέρεται μεταξύ άλλων, ότι: «Η επιστημονική μελέτη του θέματος δείχνει ότι όχι μόνο υπάρχει ταύτιση στην οπτική εντύπωση των τριών χαρακτήρων ελέγχου με τον αριθμό 6, αλλά ότι και η ηλεκτρονική αναγνώριση και καταχώρισή της έχουν την ίδια μορφή» και παρακάτω: «Ο χαρακτήρας 6 έχει τα ίδια στοιχεία Τ1 και Τ2 με τους τρεις χαρακτήρες ελέγχου, γεγονός που τους ταυτίζει. Επομένως, οι χαρακτήρες ελέγχου είναι 6 6 6».


Απεναντίας διάβασα την γνωμάτευση επί του αυτού θέματος του συναδέλφου σας Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ κ. Ι. Τσουκαλά, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει: «Τα τρία ζεύγη γραμμών στην αρχή, μέση και τέλος του κωδικού αποτελούν βοηθητικές ή οδηγούς γραμμές (guide lines), οι οποίες προσδιορίζουν την αρχή και το τέλος των δύο υποπεδίων κατασκευαστού και προϊόντος, και δεν αναγνωρίζονται από τον ψηφιακό αναγνώστη (scanner) ως τίποτε άλλο, και πάντως όχι ως ψηφιακές απεικονίσεις του αριθμού έξι» (Μητροπολίτη Νικοπόλεως Μελετίου: «Το Χάραγμα του Αντιχρίστου» Πρέβεζα 1998, σελ. 12).


Επειδή τυγχάνει να έχω ασχοληθεί εξαντλητικά με το αντικείμενο των γραμμωτών κωδικών (bar-codes), λόγω του ότι αφ’ ενός μεν αποτελεί το κύριο αντικείμενο της εργασίας μου, ως Πρ/νου Μηχανογράφησης Μεταλλουργικής Βιομηχανίας (επικόλληση ετικετών με bar-codes (b-c) σε προϊόντα της Εταιρίας και χρησιμοποίηση ταυτοτήτων προσωπικού με σύστημα b-c), αφ’ ετέρου δε επειδή έχω τύχει ειδικής εκπαίδευσης στα συστήματα αυτά και έχω προμηθευτεί από το αρμόδιο κέντρο ΕΑΝ των Βρυξελλών τις προδιαγραφές σχηματισμού των b-c (ΕΑΝ-13), μου προξενεί εύλογη απορία η κραυγαλέα διάσταση απόψεων μεταξύ των ανωτέρω αναφερομένων γνωματεύσεων και θα επιθυμούσα να μου επιτραπεί να προβώ στις κατωτέρω διαπιστώσεις και να θέσω κάποια σχετικά ερωτήματα:


1.- Η δική σας θέση και άποψη επί του θέματος είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με εκείνη του συναδέλφου σας.


2.- Τόσον οι προδιαγραφές του κατασκευαστή ΕΑΝ, όσον και η διεθνής βιβλιογραφία συμφωνούν με τις θέσεις του συναδέλφου σας και όχι με τις δικές σας και καταγράφουν, ότι οι οριοθέτες αρχής, μέσης και τέλους δεν αντιπροσωπεύουν αριθμούς (digit characters) με 7 γραμμώσεις, αλλά βοηθητικούς χαρακτήρες (auxiliary characters) με 3 ή 5 γραμμώσεις.


3.- Η διατυπούμενη άποψή σας στηρίζεται σε έγκυρη βιβλιογραφία ή είναι προσωπική άποψη εδραζόμενη σε εντυπώσεις και καχυποψίες, ότι κάποια επιστημονικά κέντρα έχουν αποκρύψει τις αληθείς προδιαγραφές;


4.- Σε θέματα καθαρώς τεχνολογικά (όπως αυτά της Πληροφορικής) έχουν θέση «οπτικές εντυπώσεις»; Γνωρίζουμε, ότι στα Μαθηματικά (που είναι η βάση των συστημάτων b-c) δεν μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για ένα και το αυτό θέμα. Ή κάτι είναι αληθές ή είναι ψευδές, μέση κατάσταση δεν υπάρχει. Δεν μπορεί κάτι να είναι για έναν αληθές και για έναν άλλον ψευδές.


5.- Στην Μαθηματική επιστήμη τα πάντα χρήζουν αποδείξεως. Ενώ στην Θεολογία π.χ. έχουμε την σχέση: 1 ίσον με 3 (χωρίς δυνατότητα αποδείξεως «τριάς η εν μονάδι») αντίστοιχα στα Μαθηματικά: 1 είναι διάφορον του 3 (καθότι αποδεικνύεται, ότι οι ποσότητες αυτές διαφέρουν μεταξύ τους).


6.- Διερωτώμαι τελικά εάν οι φοιτητές, άλλα θα μάθουν από τον ένα δάσκαλο και άλλα από τον άλλον επί του αυτού θέματος; Νομίζετε, ότι η κατάσταση αυτή προάγει την επιστημονική σκέψη;


Επικαλούμενος πάλιν την συγγνώμη σας για το ύφος κυρίως των διαπιστώσεών -γαλουχήθηκα βλέπετε από τους καθηγητές μου να λειτουργώ με ορθή επιστημονική σκέψη- θα σας ήμουνα ειλικρινά ευγνώμων, εάν με πληροφορούσατε με τις δικές σας έγκυρες απόψεις επί του θέματος αυτού και παράλληλα, εάν μου υποδεικνύατε τα τυχόν σφάλματά μου.


Με εκτίμηση

Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ

(1.7.98 η μια επιστολή και 1.5.99 η δεύτερη παρόμοια: Ι. Καρδάση, ως ανωτέρω, σελ. 325-326).


Επιστημονική Επισήμανση


Στο υπόμνημα των 13 επιστημόνων προς την ΔΙΣ και στην αρχή της 2ας παραγράφου διαβάζουμε: «Η επιστημονική μελέτη του θέματος δείχνει ότι όχι μόνο υπάρχει ταύτιση στην οπτική εντύπωση των τριών χαρακτήρων ελέγχου με τον αριθμό 6,……….».


Αλήθεια, αυτός ο όρος «οπτική εντύπωση» είναι μαθηματικός όρος και εάν ναι, σε ποιο μαθηματικό λεξικό ή μαθηματική εγκυκλοπαίδεια στηρίζεται, γιατί αδυνατούμε να τον εύρουμε και το ρωτάμε, μιάς και η μελέτη στηρίζεται στα δεδομένα της Μαθηματικής Επιστήμης. Ειλικρινά, πρώτη φορά αντιμετωπίζουμε την εκδοχή αυτή, δηλ. να εργαζόμαστε για την επίλυση ενός μαθηματικού προβλήματος, χρησιμοποιούντες «οπτικές εντυπώσεις».


Μήπως, ο όρος αυτός υπάρχει μόνο στον τομέα της Επιστήμης της Ψυχολογίας, μιας και εμείς εκεί τον ανακαλύψαμε, μιας και έχει να κάνει με μια περιρρέουσα αντίληψη περί σφραγισμάτων, δεδομένου ότι στην αρχαιοελληνική εκδοχή της, η λέξη εντύπωση σημαίνει χάραγμα;


Βιβλιογραφία


· Εγκυκλοπαίδεια Μαθηματικών. Τόμοι Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄. Έκδοση Παγουλάτος.

· Καρδάση Ι. Γραμμωτός Κωδικός και Αριθμός του Αντιχρίστου

· Λεξικό Πληροφορικής. Έκδοση Πελεκάνος

· Τσουρόπλη Α. Κλημόπουλου Σ. Εισαγωγή στην Πληροφορική

· Computer Basics. Έκδοση TIME-LIFE Books.

· Erdei W. Bar Codes, Design, Printing and Quality control.

· European Article Numbering (EAN). Διεθνείς Προδιαγραφές ΕΑΝ.

  • Indelec Europe. Συστήματα Bar-Code
  • Norton P. Εξερευνήστε τον ΙΒΜ PC.
  • Palmer R. The Bar Code Book. Reading, Printing and Specification of Bar Codes Symbols.

Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ

-------------------------------------------------------


Σεβασμιώτατον Mητροπολίτην Ακαρνανίας κ. Κοσμάν

Σεβασμιώτατε

Στην επιστολή σας προς την ΔΙΣ, σχετικά με την "Κάρτα του Πολίτη", γράφετε : "Η κάρτα αυτή, μια μορφή ηλεκτρονικής ταυτότητας, ανησυχεί τους Χριστιανούς μας, όταν μάλιστα και σοβαροί επιστήμονες θετικών επιστημών εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις".
'Αραγε, ποιούς σοβαρούς επιστήμονες υπονοείται, οι οποίοι εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις;
Εμείς, μόνο το έγγραφο των 13 επιστημόνων προς την ΔΙΣ γνωρίζουμε, καθότι κανένα άλλο έγγραφο δεν έχει έρθει στη δημοσιότητα.
Αν πρόκειται γι' αυτό, έχει καλώς.
Αν όμως γνωρίζετε κάτι διαφορετικό, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σχετικά με το ποιοί είναι αυτοί οι επιστήμονες, καθώς και ποιά είναι η επιστημονική τους θέση, η οποία θα πρέπει βέβαια να έχει τεκμηριωθεί εγγράφως, δεδομένου ότι και εμείς είμαστε επιστήμονες και μάλιστα ειδικοί στα θέματα των chips, bar-codes και καρτών και θα θέλαμε να γνωρίσουμε τις θέσεις εκείνων, που επικαλούνται τα εναντία, από ότι εμείς.

Μετά σεβασμού
Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ

11 σχόλια:

  1. "Κάρτα του πολίτη"... οι ηλεκτρονικές χειροποπέδες του λαού

    Θεσμικά η "αρχή του τέλους" έγινε με την φασιστική επιβολή του ΑΜΚΑ από την προηγούμενη κυβέρνηση.
    Ο δρόμος για την αριθμοποίηση του ανθρώπινου προσώπου και την απομόνωσή του από τα Θεόσδοτα δώρα του αυτεξουσίου και της ελευθερίας είχε ήδη ανοίξει.
    Αυτό που μας είχαν προαναγγείλλει και επιβάλλει με το πιστόλι στον κρόταφο, δεν ήταν μόνο ο ΑΜΚΑ, αυτός εξ άλλου ήταν το εργαλείο ή αν θέλετε η βασική προϋπόθεση για να λειτουργήσει το σύστημα της "ψηφιακής διακυβέρνησης".
    Το καταληκτικό σημείο αυτού του δαιμονοειδούς σχεδιασμού της αιχμαλωσίας και της εξ επιλογής αποστασίας των λαών, είναι η παραλαβή και η αναγκαστική για την επιβίωση χρήση μιας κάρτας.
    Η προηγούμενη κυβέρνηση, ακολουθώντας τις δημοσιοποιημένες από παλιά συμβουλές των Ευρωπαίων επικυρίαρχων, για να μην "τρομάξει" τον Ορθόδοξο Ελληνικό λαό την βάφτισε "Κάρτα κοινωνικής Ασφάλισης" άσχετα αν οι όροι χρήσης της και οι συνέπειες, όχι "ασφάλεια" αλλά μόνο τρόμο και ανησυχία μπορούσαν να προκαλέσουν.
    Το σύστημα απαιτεί έναν πολίτη σφραγισμένο αριθμοποιημένο. Εναν πολίτη που ήδη θεσμικά έχει παραδοθεί στα διασυνδεδεμένα συστήματα επεξεργασίας ακόμα και των πιο προσωπικών του δεδομένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να υλοποιηθεί όμως αυτό το σύστημα και να λειτουργήσει, πρέπει να έχουμε όλοι αντί για ονοματεπώνυμο έναν παγκόσμια μοναδικό αριθμό ο οποίος μαζί με τον "αναγκαστικά λειτουργικό" τριψήφιο (666) θα δίνουν τη δυνατότητα στους επικυρίαρχους της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" να ελέγχουν το κάθε μας βήμα και να ρυθμίζουν την καθημερινότητά μας.
    Αρχικά, και τονίζουμε τη λέξη "αρχικά" αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας "έξυπνης" κάρτας. Η προηγούμενη κυβέρνηση την βάφτισε όπως προαναφέραμε "κάρτα κοινωνικής ασφάλισης" η σημερινή συνέχεια της προηγούμενης νεοεποχήτικης κυβερνητικής κατάστασης την ονομάζει "κάρτα του πολίτη".
    Αύριο είναι βέβαιο ότι η "κάρτα του πολίτη" θα γίνει σε μια νύχτα η νέα ψηφιακή υπερταυτότητα χωρίς την οποία δεν θα μπορείς να πραγματοποιήσεις απολύτως καμία συναλλαγή ή να ωφεληθείς από καμία παρεχόμενη δημόσια ή ιδιωτική υπηρεσία.
    Η σημερινή οικονομική κρίση ήταν προφανώς ένα μικρό μόνο μέρος του σχεδίου προκειμένου να αναδειχθούν οι "ανωμαλίες" του προηγούμενου συστήματος που μας οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού, λες και μέχρι χθες το υπηρετούσαν άλλοι άνθρωποι κι όχι οι ίδιοι που σήμερα με το πιστόλι στο τραπέζι -όπως ανέφερε για άλλους λόγους ο πρωθυπουργός- και την κάνη στραμμένη εναντίον μας θέλουν να το αλλάξουν.
    Αν το "παλαιό" σύστημα ευθύνεται για τα σημερινά μας χάλια τότε γιατί να πιστέψουμε ότι οι ίδιοι που ως ηθικοί ή ως φυσικοί αυτουργοί των "παλαιών" εγκλημάτων, θα μας οδηγήσουν με ...μεσσιανικό τρόπο σε ένα άλλο πιο "λειτουργικό", πιο "δίκαιο" και πιο ...ασφαλές για το μέλλον μας σύστημα. Σε ένα σύστημα που θα μας στερήσει την ιδιωτικότητα και την ελευθερία και θα μας υποχρεώσει να παραδοθούμε "οικειοθελώς" στην ανελέητη εξουσία της παγκόσμιας ψηφιακής διακυβέρνησης.
    Γιατί θεωρούν ήσσονος σημασίας το ζήτημα της αντίρρησης θρησκευτικής συνείδησης που θέτουν οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί εμπρός στην αναγκαστική χρησιμοποίηση καρτών ή αύριο εμφυτεύσιμου υλικού που εκτός των άλλων θα περιλαμβάνει αναγκαστικά και τον δυσώνυμο αριθμό 666;
    Με λίγα και απλά λόγια εκτός από πρόβατα έτοιμα για το μαντρί, θέλουν να γίνουμε αποστάτες της πίστης μας και προδότες του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού, αφού μόνο με αποστασία και προδοσία μπορεί ένας βαπτισμένος Χριστιανός να αποδεχτεί τον αριθμό του αντιχρίστου και να ανταλλάξει τα δώρα της ελευθερίας και του αυτεξούσιου που του χάρισε ο Θεός με την εξασφάλιση μιας κίβδηλης επιβίωσης σε μια παγκόσμια φυλακή.
    Το να χάσουμε τις δουλειές μας είναι οδυνηρό, να χάσουμε την εθνική μας κυριαρχία είναι τραγικό, θα δεχτούμε να χάσουμε και την ψυχή μας;
    Για τους κυβερνήτες μας προφανώς η σημερινή ημερομηνία έχει ιδιαίτερη σημειολογική αξία, αφού είναι αυτή που επέλεξαν αφ΄ ενός μεν, για να επισημοποιήσουν την υπαγωγή μας στην εξουσία της οικονομικής αστυνομίας της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" (ΔΝΤ) ,αφ΄ ετέρου δε, για να ανακοινώσουν την καθιέρωση της "κάρτας του πολίτη". Για τον λόγω αυτό έχουμε όλοι μας χρέος και καθήκον παράλληλα, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί να αγωνιστούμε, τόσο μεμονωμένα όσο και συλλογικά, κατά της σύγχρονης και προφητευμένης ηλεκτρονικής επιβουλής, η οποία επιχειρείται να καθιερωθεί στις ημέρες μας, αντιτείνοντας σθεναρά χάριτι Θεού με ομοφωνία ένα μεγάλο όχι, στα επιχειρούμενα αντίχριστα σχέδια, κατά το «γίνου πιστός και δώσω σοι τον στέφανο της ζωής».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λόγοι Διαφωνίας για την επιβολή Ηλεκτρονικής Ταυτότητας
    Με ταχύτητα που εκπλήσσει, και κάτω από συνθήκες που έχουν ήδη προκαλέσει σοβαρές αναταραχές στην Κοινωνία, η Κυβέρνηση, προωθεί με ταχύτητα την επιβολή ηλεκτρονικής ταυτότητας.
    Μπορεί σαν μέτρο να ακούγεται ότι θα μας εξυπηρετήσει και θα μας γλυτώσει από την ταλαιπωρία συγκέντρωσης αποδείξεων και επειδή ακόμη με μία κάρτα θα κάνουμε τα πάντα.
    Όμως υπάρχουν πάρα πολλά ζητήματα που πρέπει να σας απασχολήσουν πριν συμφωνήσετε:
    1. Η σημερινή σας ταυτότητα περιέχει στοιχεία που είναι ευανάγνωστα και καθορισμένα. Στην περίπτωση της νέας ταυτότητας δεν θα μπορείτε να διαβάσετε τι στοιχεία έχουν γράψει σε βάρος σας . Και ναι μεν λένε τι στοιχεία θα εγγραφούν (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, στοιχεία ταυτότητας, στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών, Ιατρικό απόρρητο), αλλά με έξυπνες αναβαθμίσεις που θα γίνονται εν αγνοία σας, μπορεί να προστίθενται και πολλά άλλα στοιχεία, όπως πολιτικό προφίλ, ποινές κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ποινές άλλης φύσης κλπ Με λίγα λόγια, θα υπάρξει σαφέστατη παραβίαση των ατομικών σας απορρήτων πληροφοριών.
    2. Σε μια πιθανή απώλεια της σημερινής σας ταυτότητας, γνωρίζετε πολύ καλά ότι υπάρχει κίνδυνος κακής χρήσης της σε βάρος σας. Με την νέα ταυτότητα, και με την δυνατότητα υποκλοπής στοιχείων από αγνώστους, οι κίνδυνοι για εσάς και την οικογένεια σας θα είναι πολύ μεγαλύτεροι. Σκεφτείτε ότι άνθρωποι που έχασαν στο παρελθόν την ταυτότητα τους βρέθηκαν μπλεγμένοι σε υποθέσεις ποινικές. Με την νέα ταυτότητα, θα θα εγγράψουν στο τσιπάκι και τα βιομετρικά σας στοιχεία (DNA κλπ) και θα έχετε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα. Εκτός αν στο μέλλον υιοθετήσετε και τσιπάκι στο σώμα σας για να μην χάσετε την «έξυπνη» κάρτα σας (μήπως αυτός είναι ο τελικός στόχος;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3. Με τα στοιχεία που θα συγκεντρώνονται στο ΚΕΠΥΟ θα δημιουργηθούν τεράστιες βάσεις δεδομένων με τις επιλογές σας σε βιβλία, εφημερίδες, άλλα καταναλωτικά είδη κλπ. Η εγγραφή αυτών των στοιχείων θα γίνεται με την χρήση των γνωστών scanners που διαβάζουν τους γραμμωτούς κώδικες σε κάθε προϊόν (από εφημερίδα έως όποιο προϊόν κυκλοφορεί). Θα μπορούν άνετα να σχηματίσουν το πολιτικό και κοινωνικό σας προφίλ (από το ποιες εφημερίδες, περιοδικά και βιβλία διαβάζετε. Φανταστείτε ακόμη, την υποθετική περίπτωση ενός φοιτητή κοινωνιολογίας που έχει αναλάβει να μελετά την ιστορία των αναρχικών κινημάτων. Και φανταστείτε, την αντιτρομοκρατική υπηρεσία, μετά από ψηφιακή ανίχνευση ατόμων που διαβάζουν βιβλία με αναρχικό περιεχόμενο, να καταλήγουν ότι ο ανωτέρω φοιτητής είναι ύποπτος τρομοκρατικής δράσης. Ή φανταστείτε να ψάχνουν τον υπαίτιο μιας τρομοκρατικής ενέργειας, και οι περιγραφές των μαρτύρων να μιλούν για ένα κουτσό, ξανθό, κλπ που διαμένει στην περιοχή τάδε. Πως διαφυλάσσεσθε ότι τα τζιμάνια της αντιτρομοκρατικής δεν θα καταλήξουν σε ανακρίσεις χιλιάδων αθώων συμπολιτών μας;
    4. Στην Γερμανία, έγινε μεγάλη αναταραχή μήνες πριν, όταν δημοσιεύθηκε πληροφορία ότι θα υπάρξει καταγραφή του ιστορικού κάθε εργαζομένου. Που δούλεψε σε ποιες θέσεις, πότε απουσίασε, πότε απολύθηκε, γιατί απολύθηκε, πόσες φορές αρρώστησε, από τι αρρώστησε κλπ Ποιος σας διαφυλάσσει ότι μέσα από ένα συνδυασμό ΑΜΚΑ, ταυτότητας, ΑΦΜ, κλπ, δεν σας απορρίπτει μια επιχείρηση από μια προκηρυχθείσα θέση εργασίας; Φαντάζεστε, οι εργοδότες να παίρνουν πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες στο μέλλον;
    5. Η συγκεκριμένη ταυτότητα θα χρησιμοποιείται για ταξίδια σε όλη την Ευρώπη. Γιατί, οι Ευρωπαίοι θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που δεν θα τους ενδιαφέρουν; Μήπως γιατί είμαστε τα πειραματόζωα για μια μελλοντική εκτεταμένη υιοθέτηση της ηλεκτρονικής ταυτότητας για όλους τους Ευρωπαίους;
    6. Φανταστείτε, στην χώρα της διαφθοράς, κάποιες Πολυεθνικές να επιθυμήσουν καταλόγους όλων εκείνων των υπηκόων που έχουν συγκεκριμένες καταναλωτικές προτιμήσεις. Έναντι χορηγιών προς τα κόμματα, θα ζητούν και θα παίρνουν απόρρητες καταναλωτικές σας πληροφορίες.
    7. Σκεφτείτε μικρούς αγρότες, εμπόρους Λαϊκής, που θα υποχρεωθούν να αποκτήσουν υποδομές για να ενημερώνουν την κάρτα σας. Να σας πούμε το αποτέλεσμα; Θα είναι ο θάνατος των μικρών.
    8. Σκεφτείτε τέλος τους κατοίκους απομακρυσμένων χωριών, που δεν έχουν πρόσβαση σε καμία τεχνολογία και δεν έχουν επίγνωση απλών σύγχρονων τεχνολογιών. Μπορείτε να τους φανταστείτε να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές κάρτες;
    Θέλετε να γίνετε πειραματόζωα του ΔΝΤ και της Ευρώπης σε μια Χώρα με Ιστορία Διαφθοράς και αναξιοπιστίας των Πολιτικών μας; Θέλετε να παραβιασθούν όλα σας τα απόρρητα; Θέλετε να κοινοποιείται στο κάθε ενδιαφερόμενο το ιατρικό σας απόρρητο, το πολιτικό σας προφίλ, οι καταναλωτικές σας προτιμήσεις, οι θρησκευτικές σας πεποιθήσεις, το εργασιακό σας παρελθόν (με τις απολύσεις, τις απεργίες, τα σχόλια των εργοδοτών σας) ;
    Αν ναι, διαλέξατε την κατάλληλη Χώρα. Αν Όχι, τότε Αντιδράστε Ειρηνικά μεν, αλλά Δυναμικά δε. Τι είπατε; Δεν έχουμε διεφθαρμένους Πολιτικούς; Πολύ Σωστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα περισσότερα από τα ανωτέρω καταγραφόμενα, αλλά και άλλα τέτοια παρόμοια, βρίσκονται στα βιβλία της "συζύγου" του Χριστού, M. Relfe:

    1/ When your money fails. Montgomery Alabama USA, 1983, σελ. 1, 16, 44, 75, 114, 116, 131, 138, 151-153, 181, 186, 196, 197, 209-210.

    2/ Το νέο σύστημα χρήματος. Θεσ/νίκη, 1983, σελ. 8-10, 20-21, 23-24, 30-31, 33-35, 50, 58, 60, 164-165, 186, 232, 249-250.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tελικά αγαπητε μου κ. Καρδαση

    και σημερα θα μεινης μονος μονωτατος και ...ΝΙΚΗΤΗΣ.
    Δεν εμφανισθηκε ουδεις ικανος να αντικρουση τις αποψεις σου.
    Ουτε και οι Γρηγοριατες πατερες, ουτε τα μιμητικοφωνα 13 ....παπαγαλακια, ουτε οι ....σοφωτατοι και οι σοφολογιώτατοι γεροντες που εμαθαν να φωναζουν πριν εξακριβωσουν.
    Τι κριμα.
    Στο ιδιο αποτελεσμα φθασαμε.
    Γεμισαμε φοβισμενους και δειλους χριστιανους που εμαθαν να ακολουθουν τους ψευτοτσομπανηδες που οδηγουν στους γκρεμους τα προβατα.
    Και εσενα και εμενα θα συνεχισουν να μας βλεπουν σαν αντιπαλους της Αγιας και Ιερας Αποκαλυψεως και εναντιον του ...666.
    Σαν και δαυτον εκει απο τη Μυτιληνη που το παιζει μεγαλος γεροντας με λογια λογια λογια, ταχα πνευματικα και ....συντηρητικα και θυμωδης οταν κλεινη το τηλεφωνο.
    Ειναι για κλάμματα ολοι αυτοι και οι πατρωνες τους.
    Και αξιοι θρηνων Ιερεμιου του προφητου.
    Ειλικρινα τους λυπαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω καταλάβει κάτι:
    Το πρόβλημα είναι αν η ηλεκτρονική ταυτότητα που θα μας επιβληθεί έχει ή όχι το 666 ή το βήμα που γίνεται προς μια αχρήματη κοινωνία και μεγαλύτερο και στενότερο κλοιό παρακολούθησης και ελέγχου εν αγνοία μας;
    Το Χάραγμα για το οποίο λέει η Αποκάλυψη τι είναι τελικά; Είναι οτιδήποτε μπορεί να έχει το 666 είτε το γνωρίζουμε είτε όχι ή είναι κάτι άλλο; Δηλαδή αν η ηλεκτρονική κάρτα δεν περιέχει το 666 είναι αθώα ενώ αν το περιέχει είναι του Αντιχρίστου; Έχει ειπωθεί και πιστεύω ότι έτσι είναι, ότι μία κάρτα με τσιπ είναι ο προθάλαμος του τσιπ στο σώμα μας. Αν είναι έτσι, δεν είναι πρόβλημα να έχουμε το τσιπ πάνω μας, από μόνο του ανεξάρτητα από το εάν έχει ή όχι το 666;
    Ο Απόστολος και Ευαγγελιστής Ιωάννης αναφέρει στην Αποκάλυψη το ΧΞΣ που μπορεί να σημαίνει Χριστός Ξένος Σταυρού (δηλαδή άνεση και καλοπέραση η απόκτηση της οποίας διέπει την εποχή μας), μπορεί να σημαίνει και το 666.
    Το πρόβλημα που αναφύεται είναι ο συγκεκριμένος αυτός αριθμός ή μήπως ότι υποδηλώνει μια παγκόσμια οικονομική δικτατορία μια που 666 ήταν η ετήσια φορολογία σε τάλαντα χρυσού που επέβαλαν οι Εβραίοι στους λαούς που κατακτούσαν την εποχή του Σολομώντα; Μήπως ο Ευαγγελιστής Ιωάννης αναφέρει το 666 δηλαδή για να παραπέμψει εκείνους που θα ζουν εκείνη την εποχή, που φαίνεται ότι είναι ο προθάλαμος της οποίας είναι η εποχή που ζούμε εμείς σήμερα, ότι πρόκειται για κάτι που έχει σχέση με οικονομική τυραννία καθιστώντας αδύνατη την αγορά και πώληση αγαθών για οποιονδήποτε δεν υπακούει στον παγκόσμιο κυβερνήτη;
    Μήπως ψάχνοντας αν υπάρχει ή δεν υπάρχει το 666 στην ηλεκτρονική κάρτα-ταυτότητα χάνουμε τελικά το δάσος που είναι η ελευθερία μας; Εφόσον αντικαταστήσουμε τις αστυνομικές ταυτότητες με τις ηλεκτρονικές κάρτες δύσκολο είναι να μας πουν καταργούμε τα χρήματα θα κινείστε μόνο με τις κάρτες και στη συνέχεια επειδή χάνεται τις κάρτες ελάτε να σας βάλουμε κάτι στο χέρι ή στο μέτωπο; (και εκεί τελικά να είναι το 666 ή όποιο είναι το Χάραγμα!) Γιατί να μην αντιδράσουμε τώρα για να μην οδηγηθούμε προ τετελεσμένου γεγονότος σαν πρόβατα στη σφαγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Αποκάλυψη γράφτηκε πριν από 2000 περίπου χρόνια και τόσα χρόνια η Εκκλησία περιμένει τον Αντίχριστο ή μήπως όχι; Με ειδωλολάτρες τυράννους η Εκκλησία ανέδειξε πλήθος Αγίων Μαρτύρων και με τόσες και τόσες αιρέσεις ανέδειξε Αγίους και Θεοφόρους Πατέρες που δεν συμβιβάστηκαν ποτέ με τους αιρετικούς! Άρα η Εκκλησία ήταν έτοιμη για τον Αντίχριστο αφού αντιμετώπισε τόσους και τόσους αντιχρίστους, έτσι δεν είναι; Και τώρα, στη δική μας εποχή, που όπως φαίνεται είμαστε στο προθάλαμο της ελεύσεως του τελικού Αντιχρίστου για τον οποίο μιλάει η Αποκάλυψη, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται!! Μα δεν ήταν έτοιμη ή δεν ετοιμαζόταν η Εκκλησία τόσα χρόνια; Πώς γίνεται ο Αρχιεπίσκοπος κ Ιερώνυμος να είναι απρόθυμος να συγκρουστεί με τα συμφέροντα της Νέας Τάξεως Πραγμάτων; Πώς γίνεται οι Επίσκοποί μας που είναι όλοι θεολόγοι και πολλοί και καθηγητές της θεολογίας, άρα γνωρίζουν τα δογματικά καλύτερα από εμάς, να μην λένε να ξεκολλήσουν από την εκκλησιαστική κοινωνία με τον κ Βαρθολομαίο και τους συν αυτώ Οικουμενιστές;
    Καημό το έχω να ακούσω κήρυγμα στην Εκκλησία ή να διαβάσω στη "Φωνή Κυρίου" κατά του Οικουμενισμού σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες!
    Γιατί με πρόσχημα την άνεση να μας μειώνεται η ελευθερία με την αφαίρεση της δυνατότητας της ΕΠΙΛΟΓΗΣ; Η ηλεκτρονική κάρτα παρέχει πολλές δυνατότητες που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη αλλά γιατί να μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη; Γιατί εγώ να μην έχω τη δυνατότητα να ΕΠΙΛΕΞΩ τον κόπο από τη γρήγορη εξυπηρέτησή μου; Θα μου πεις είσαι ανόητος! Το δέχομαι αλλά ερωτώ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ;
    Στη ζωή μας διαρκώς κυνηγούμε την άνεση, την εξυπηρέτηση και την καλοπέραση! Για αυτό μας ξενίζει η λέξη άσκηση! Πώς θα σηκώσω τον Σταυρό μου που μου ζητά ο Κύριός μου Ιησούς Χριστός όταν εγώ σε όλα τα πράγματα στη ζωή μου επιδιώκω την άρνηση του Σταυρού; Για την εξυπηρέτησή μου όλα καλά και εύκολα...Χριστιανός Ξένος Σταυρού...ΧΞΣ...666...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περί όλων αυτών, η Εκκλησία δεν έχει αποφασίσει συνοδικά και τούτο, γιατί πρόκειται περί προφητείας και πριν την εκπλήρωσή της, μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε.

    Πάντως, οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας δεν έχουν αχοληθεί με την ερμηνεία της Αποκάλυψης, δείγμα της ταπεινοφροσύνης τους.

    Κάποιοι εξηγητές (Ανδρέας, Αρέθας) καταλήγουν στη θεώρηση, ότι ο Αντίχριστος δεν πρέπει να σου πάρει το νου (που αντιπροσωπεύει το μέτωπο) και τα έργα (που αντιπροσωπεύει το δεξί χέρι):

    Χάραγμα είναι η αμαρτία που γίνεται πάθος: "Έκαστον γαρ των παθών ώσπερ γράμμα τε και χάραγμα ημίν και σημείον" (Κλήμης Αλεξανδρέας ΒΕΠ τ.8, σελ. 341).

    Έργα της δεξιάς χειρός είναι τα μεγάλα σαρκικά αμαρτήματα και ο μολυσμός του σώματος (Κλίμαξ, λόγος 15. 32).

    Μέτωπο είνι η έδρα της νόησης: "Τούτο γαρ το επί του μετώπου και της χειρός χάραγμα σημαίνει, αντί του λόγου του μετώπου και αντί του έργου της χειρός παραληφθέντων" (Καισαρείας Αρέθας).

    Όσον αφορά το θέμα των παρακολουθήσεων και του φακελώματος, αυτά αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και δεν αφορούν τους πιστούς, που δεν έχουν ανθρώπινα δικαιώματα και γενικώς δικαιώματα, παρά μόνον υποχρεώσεις. Εξ άλλου δεν υπάρχουν πατερικά κείμενα, που να μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα. Η τήρηση του νόμου του Θεού, η πίστη, η αγάπη στον συνάνθρωπο, η ελεημοσύνη, η ταπεινοφροσύνη, η πραότητα, το πένθος για τα αμαρτήματα, η ενάρετη ζωή, η κάθαρση της καρδιάς, η ειρήνευση, η μαρτυρία της πίστης κ.λπ. αποτελούν υποχρεώσεις και όχι δικαιώματα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κ.Καρδαση, μονο απεναντι στον Θεον μας εχουμε μονο υποχρεωσεις κ κανενα δικαιωμα...Απεναντι στο κρατος εχουμε και δικαιωματα...κ το κρατος μας επιβαλλει να παρουμε την καρτα κ οχι ο Θεος...Μην τα μπερδευεται...


    Ανατόλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζουμε, ότι δεν τα μπερδεύουμε, όπως δεν τα μπερδεύει και ο ίδιος ο Κύριός μας, όταν λέμε ότι ακόμη και σαν πολίτες δεν έχουμε δικαιώματα (οι πιστοί), ούτε και απέναντι στο κράτος.

    Και ο ίδιος ο Κύριος και οι Απόστολοι εκπλήρωναν τις υποχρεώσεις τους στο κράτος και δεν ήγειραν κανένα δικαίωμα:

    Λίγα χρόνια πριν ο Χριστός πάρει στα χέρια Του το δηνάριο με την εικόνα του Καίσαρα, είχαν γίνει στη Ρώμη (το 29 μ.Χ.) τα εγκαίνια ναού προς τιμή του θεοποιηθέντος Ιουλίου Καίσαρος. Κι όμως ο Χριστός μας τότε είπε: «απόδοτε ουν τα Καίσαρος Καίσαρι» (Ματθ. 22, 21). Κι αν χρειάζεται, ας προστεθεί ακόμη η ερμηνεία του Αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου στο παραπάνω γραφικό χωρίο με το ρωμαϊκό νόμισμα: «... και υπέρ της ιδίας εικόνος έκαστος των υποφόρων (των φόρου υποτελών) εικόνα βασιλικήν προσφέρει εις τιμήν τω Καίσαρι (!), τον δη λεγόμενον κεφαλητιώνα».

    Οι Χριστιανοί πάντοτε έκαναν διάκριση ανάμεσα σε μια πολιτειακή και σε μια θρησκευτική πράξη. Αυτή η εικόνα του Καίσαρα -η ίδια εικόνα που υπήρχε πάνω στα νομίσματα- όταν αργότερα τοποθετήθηκε μέσα στο ναό των Ιεροσολύμων, ήταν μια θρησκευτική και βέβηλη πράξη, γι’ αυτό ερμηνεύθηκε τότε ως το βδέλυγμα της ερημώσεως. Χρησιμοποιούσαν οι πιστοί τα νομίσματα των ειδωλολατρών, γιατί ήταν μια διανθρώπινη ανάγκη. Όταν όμως ο πολιτειακός αυτός θεσμός μετατρεπόταν σε πρόκληση με θρησκευτικό περιεχόμενο, τα τέκνα της Εκκλησίας ανταποκρινόταν αναλόγως.

    Όσον αφορά την κάρτα του πολίτη (διανθρώπινη ανάγκη) είναι κάτι ανάλογο με το νόμισμα που δόθηκε στο Χριστό με τη μορφή του Αντιχρίστου. Και δεν μένει βέβαια παρά ν’ αποδώσουμε την ίδια μομφή και στον Χριστό μας (!) -μη γένοιτο- αφού πήρε στα χέρια Του το νόμισμα με χαραγμένη επάνω του την εικόνα του Καίσαρα και «ουχ ενύβρισεν αυτήν, αλλά και την οφειλήν απέδωκε τω Καίσαρι, και τον κήνσον ετέλεσεν» (Ιω. Δαμασκηνός).

    Επομένως, ούτε στην κάρτα υπάρχει δικαίωμα, αλλά υποχρέωση!

    Εξ άλλου θα είτανε πολύ ενδιαφέρον να δούμε κάποιο λόγο από Πατέρα της Εκκλησίας "περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων"!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου