Ο μοναδικός διαμένων εν σπηλαίω, αγνός αγωνιστής ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς τον οποίον φθονερά και αδηφάγα "θηριόμορφα" όντα
αφού τον ...τύλιξαν σε μιά κόλα χαρτί μαζί και με άλλες κατασκευασμένες κατηγορίες αντί με τις κατηγορίες του Αντιλατίνου και του Αντιοικουμενιστού, και τον καταδίκασαν οι Αθεόφοβοι δυνάμει Καθηρημένοι Ρασοφόροι σε ψευτοκαθαίρεσι, συνεχίζει τον τιτάνιο αγώνα του κατά των καπήλων της Πίστεως και της Ευσεβείας.
"Οσον αποδιίσταμαι από αυτούς τόσον εγγίζω τω Θεώ και τους αγίους", διεκήρυττε ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός.
Εμείς, γιατί συμμαχούμε και συγχρωτιζόμεθα, με τους εχθρούς του Θεού και των Αγίων; Οφείλουμε να μάθουμε να τους ξεχωρίζουμε. Αλλως, τι λόγον απολογησόμεθα;
Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ
περί της Μασονοκινήτου
"αγιοποιήσεως"
του Χρυσοστόμου Σμύρνης
του ιερομονάχου Ευθύμιου Τρικαμηνά
Είναι ανάγκη να δημοσιευθοῦν κάποιες σκέψεις, εξ αιτίας της επικείμενης εορτής του Χρυσοστόμου Σμύρνης, την οποία πρόσφατα εθέσπισαν οι Επίσκοποι, κατατάσσοντας στο αγιολόγιο και στα συναξάρια της Εκκλησίας τον εν λόγω εθνομάρτυρα. Ο λόγος λοιπόν που ζητώ την δημοσίευσι των σκέψεών μου είναι ότι σύμφωνα με τα λόγια των αγίων μας «αληθείας ουδέν προτιμώτερον» και «μη προδούς τον Χριστόν προδιδούς την αλήθεια» του οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου˙ είναι προδοσία της αληθείας, δηλαδή του ιδίου του Χριστού, το να μην ομιλούμε ευκαίρως ακαίρως δι’ αυτήν την μεγάλη απάτη, η οποία πρόσφατα συνέβη στο καθαρώτερο μέρος της Εκκλησίας, το αγιολόγιό της.
Θα αναφερθώ λοιπόν με τις παρούσες σκέψεις στο βασικό και μοναδικό επιχείρημα των υπασπιστών της αγιοποιήσεως, το οποίο είναι το μαρτύριο του Χρυσοστόμου Σμύρνης. Ισχυρίζονται λοιπόν οι αγιοποιήσαντες αυτόν Επίσκοποι και οι παρατρεχάμενοι κληρικοί, οι οποίοι για ευνοϊκούς λόγους επιζητούν την στήριξι της εξουσίας, ότι το μαρτύριο συγχωρεί όλες τις αμαρτίες και ως εκ τούτου, ό,τι και να έκανε ο εν λόγω εθνομάρτυς στην ζωή του είναι διά του μαρτυρίου συγχωρημένο και έτσι μπορεί να είναι άγιος. Και για να γίνουμε κατανοητοί όταν λέγομε αμαρτίες εις την περίπτωσι του Χρυσοστόμου Σμύρνης εννοούμε όχι απλές και καθημερινές θα λέγαμε αμαρτίες, τις οποίες δύναται να διαπράττη ο οιοσδήποτε, αλλά αμαρτίες σε βαθμό προδοσίας και αρνήσεως του Χριστού. Τέτοιες είναι η μασονική του ιδιότης, (ήταν μέχρι το τέλος της ζωής του μέλος της στοάς Ιωνία), τα αιρετικά του φρονήματα (ήταν τόσα πολλά ώστε μελετώντας κανείς τη ζωή του δεν ευρίσκει τίποτε ορθόδοξο), οι ειδωλολατρικές και πανθεϊστικές του αντιλήψεις (ήταν αρχαιολάτρις και μύστις του αρχαίου ελληνικού πνεύματος), οι αντιμοναχικές του αντιλήψεις (ήταν πολέμιος του μοναχισμού σε θεωρητικό επίπεδο), οι δυτικές του αντιλήψεις περί Εκκλησίας, επιστήμης, εκσυγχρονισμού κλπ. (ήταν δυτικομανής και δυτικόπληκτος), η αγάπη στην πατρίδα σε βαθμό παραλογισμού και θυσίας των πάντων (τον ονόμαζαν οι σύγχρονοί του ιστορικοί και βιογράφοι εθνικιστή και πατριδολάτρη) και άλλα πολλά.
Όλα αυτά ισχυρίζονται οι αγιοποιήσαντες αυτόν και οι παρατρεχάμενοι ότι συγχωρούνται δια του μαρτυρίου, διότι αυτό λειτουργεί ως λουτρό βαπτίσματος.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απάτη από αυτόν τον ισχυρισμό, διότι αυτό που εδέχθη η Εκκλησία υπό αυστηρές προϋποθέσεις, ως βάπτισμα δι’ αίματος, το γενικεύομε και το προσαρμόζομε απροϋπόθετα στον οιονδήποτε και μάλιστα αιρετικό και Μασόνο.
Οι προϋποθέσεις λοιπόν που πρέπει να υπάρχουν δια να δεχθή η Εκκλησία το βάπτισμα του αίματος είναι οι εξής:
1. Στην περίπτωσι των ειδωλολατρών οι οποίοι εφωτίζοντο λόγω της αγαθής των προαιρέσεως, βλέποντας το μαρτύριο των αγίων, ομολογούσαν δημοσίως την πίστι των στον Χριστό και ελάμβανον και αυτοί μαρτυρικό θάνατο.
2. Στην περίπτωσι των βαπτισμένων μεν Χριστιανών, οι οποίοι όμως είχαν αρνηθεί την πίστι των και είχαν αλλαξοπιστήσει, όταν μετανοούσαν, ομολογούσαν στους απίστους την πλάνη των, εσυντάσσοντο δημοσίως (όπως δημοσίως αρνήθηκαν την πίστι των) πάλι με τον Χριστό δια της ομολογίας και ελάμβανον από τους απίστους μαρτυρικό θάνατο.
Και στις δύο λοιπόν αυτές περιπτώσεις που η Εκκλησία εδέχθη το βάπτισμα του αίματος υπάρχουν τα εξής στοιχεία:
α) η μεταμέλεια δια τον πρότερον βίο της πλάνης,
β) η δημοσία ομολογία της πλάνης ενώπιον των απίστων και
γ) η ομολογία και η σύνταξις με τον Χριστό ως αληθινό Θεό.
Από αυτά λοιπόν τα στοιχεία που πρέπει να υπάρχουν δια να ονομασθή το μαρτύριο βάπτισμα δι’ αίματος, ο Χρυσόστομος Σμύρνης δεν είχε κανένα. Διότι ούτε μεταμέλεια έδειξε δια τον πρότερον βίο του και ειδικά δια τα αιρετικά του φρονήματα και την μασονική του ιδιότητα, ούτε δημόσια ομολογία έκανε ενώπιον των απίστων, όπως μαρτυρούν οι βιογράφοι του, ούτε βεβαίως ομολογία και σύνταξι με τον Χριστό ως αληθινό Θεό, ενώπιον πάλι των απίστων. Και ήταν φυσικό να μην υπάρχουν αυτά τα στοιχεία, διότι οι Τούρκοι στο πρόσωπο του Χρυσοστόμου Σμύρνης δεν έβλεπαν τον πολέμιο της πίστεώς των, ούτε τον αρνητή των πατρώων θεσμών των, αλλά έβλεπαν τον εχθρό του έθνους των και τον αρχηγό, οργανωτή, καθοδηγητή και εμψυχωτή όλης της αντιστάσεως των Ελλήνων. Όπως λοιπόν ήτο φυσικό ο στρατιωτικός διοικητής των Τούρκων Νουρεντίν τον ονόμασε «εχθρό του έθνους των» και τον παρέδωσε στον λαό να τον τιμωρήση.
Πέραν όμως όλων αυτών των στοιχείων πρέπει να καταθέσωμε και αυτό. Ποτέ η Εκκλησία δεν εδέχθη το μαρτύριο κάποιου ως βάπτισμα δι’ αίματος, αν αυτό δεν εγίνετο αποκλειστικώς και μόνο δια την ορθόδοξο πίστι στον Χριστό. Και λέγομε ορθόδοξο πίστι, διότι ούτε το μαρτύριο των αιρετικών (Παπικών ιεραποστόλων κλπ) εδέχθη η Εκκλησία, ακριβώς επειδή δεν υπήρχε ως προϋπόθεσις η ορθόδοξος πίστις. Εις την περίπτωσι δε του Χρυσοστόμου Σμύρνης πέραν όλων αυτών, έχομε και το αδιάσειστο στοιχείο, ότι δηλαδή το μαρτύριό του έγινε αποκλειστικώς και μόνο χάριν της πατρίδος. Αυτό μαρτυρούν, αφ’ ενός μεν η όλη ζωή του και οι δραστηριότητές του, αφ’ ετέρου δε οι Τούρκοι οι οποίοι τον εθανάτωσαν και οι βιογράφοι που κατέγραψαν τα γεγονότα. Μελετώντας όλα αυτά δεν μας απομένει η παραμικρά αμφιβολία, ότι δηλαδή ο Χρυσόστομος Σμύρνης δεν εμαρτύρησε υπέρ πίστεως και πατρίδος (όπως τον παρουσιάζουν οι αγιοποιήσαντες και οι παρατρεχάμενοι) αλλά μόνον υπέρ πατρίδος.
Και εις την περίπτωσιν βεβαίως κατά την οποίαν το μαρτύριό του είχε κάποια στοιχεία ομολογιακά δια την πίστι (το αναφέρομε τελείως υποθετικά προς κατανόησι της απάτης) πάλι θα ήταν εθνομάρτυς και όχι ιερομάρτυς και άγιος, διότι όπως προαναφέραμε, δια να λογισθή ως μαρτύριον αίματος, πρέπει να μην εμφιλοχωρή κανένα άλλο στοιχείο, αλλά μόνο η πίστις και η ομολογία στον Χριστό ως αληθινό Θεό.
Πιστή η Εκκλησία σ’ αυτήν την Παράδοσι, του δι’ αίματος δηλαδή μαρτυρίου, δεν προέβη στην αγιοποίησι του Αθανασίου Διάκου, του Παπαφλέσσα, του Ησαΐα Σαλώνων και όλων των εθνομαρτύρων οι οποίοι όντως επολέμησαν υπέρ πίστεως και πατρίδος και επιπλέον δεν ήταν Μασόνοι και αιρετικοί, ούτε αρχαιολάτρες και δυτικόπληκτοι. Ως εκ τούτου γίνεται κατανοητό ότι οι αγιοποίησις αυτή ήτο μασονοκίνητος, οι δε αγιοποιήσαντες αυτόν Επίσκοποι ήταν τα φερέφωνα της Μασονίας και της Νέας Εποχής.
Είναι όμως, άξιον απορίας πως όλοι αυτοί οι Επίσκοποι, οι οποίοι είναι υπέρμαχοι των διαλόγων και της αγάπης, οι οποίοι διακηρύσσουν την δημοκρατία και την ελευθερία στην Εκκλησία, οι οποίοι σκύβουν δουλικά το κεφάλι στους ισχυρούς της γης και σιωπούν εκεί όπου πρέπει να ομιλήσουν με παρρησία, πώς λέγω δεν δέχονται καμμία συζήτησι και διάλογο επί του θέματος αυτής της παρανόμου αγιοποιήσεως; Κατ’ επανάληψι τους το προτείναμε, αλλά αυτοί με την στάσι των κατέδειξαν ότι ανήκουν σε κάποια «εκκλησία» η οποία δεν διαφέρει από τα απολυταρχικά καθεστώτα, τις μασονικές στοές και την οργάνωσι των μαρτύρων του Ιεχωβά. Σ’ αυτή την «εκκλησία των», δια να ανήκης πρέπει να κάνης τυφλή υπακοή και να τους θεωρής ασυζητητί διαδόχους των Αποστόλων και εις τύπον και τόπον Χριστού. Τότε μόνο έχεις προαγωγές, μισθούς και οφφίκια. Κατά τα άλλα ο χορός βαστάει καλά και ο Χρυσόστομος Σμύρνης ευρίσκεται με φωτοστέφανο δίπλα στους μεγάλους φωστήρες της Εκκλησίας και θα τιμηθή και φέτος ως άγιος, ενσυνειδήτως και ασυνειδήτως, μέχρις ότου ξυπνήσει ο φύλακας της πίστεως πιστός λαός, ο οποίος πρέπει να πάρη το φραγγέλιο και να βάλη τάξι στον οίκο του.
Λέτε ψέμματα. Γιατί είναι ο μοναδικός εν σπηλαίω ζων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεωργούλας
Είδατε πώς ταιριάζει η αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης ο οποίος σύμφωνα με τους βιογράφους του (κατά τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά) είχε πανθεϊστικές και ειδωλολατρικές αντιλήψεις, με τις νέου τύπου καινοτομίες του Αλεξανδρουπόλεως. Κατάφεραν να αναμείξουν την Ορθοδοξία με την Ειδωλολατρεία οι αθεόφοβοι. Έναν τέτοιον άγιο είχαν ανάγκη για να καλύψουν τις σημερινές αιρέσεις τους, οικουμενιστή, πανθεϊστική, αρχαιολάτρη και μασόνο.... Η ευθύνη όλων μας είναι μεγάλη. Άραγε αυτή η σύνοδος είναι σύνοδος ορθοδόξων ή πονηρευομένων και καπηλευομένων το όνομα του Χριστού;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους δεν γνωρίζουν ήθελα να πω ότι ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος ήταν μέλος του Συνοδικού Δικαστηρίου που καθήρεσε τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Ποιός καθήρεσε ποιόν; Αναλογιστείτε ότι ο π. Ευθύμιος καθηρέθη γιατί υπερασπίζεται την Ορθόδοξη πίστη μας, την Ιερά Παράδοση και ακολουθεί τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας ενώ ο Δικαστής Δεσπότης τον καθήρεσε μαζί με τους άλλους ομοϊδεάτες του γιατί ακολουθεί και συμπορεύεται με τον Οικουμενισμό και τη Νέα Εποχή... Ο νοών νοείτω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΔΙΔΕΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΩΣ ΣΧΙΣΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ
Το έχετε ξαναβάλει το θέμα!Σημασία έχει ότι ο Χρυσόστομος,ενώ μπορούσε να φύγει έμεινε και υπέ
ΑπάντησηΔιαγραφήστη ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ και ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ ΘΆΝΑΤΟ κοντά στο δοκιμαζόμενο ποίμνιό του!!Επί τέλους κάποι-
οι,για να βρίσκονται σε δημοσιότητα από την αφά-
νεια εμμέσουν ό,τι τους έρθει!Και κάτι ακόμη ο Τρικαμηνάς είναι καθηρημένος;Όχι αόριστα,αλλά συ
γκεκριμένα να μας πεις Οδυσσέα με ποιες κατηγορί
ες καθαιρέθηκε!Ο λαός θα κρίνει,αν σωστά ή όχι βρίσκεται σ'αυτήν την κατάσταση και όχι οι κολλη
τοί του!Ας σταματήσει λοπιπόν ο άκαπνος και μα-
κράν του μαρτυρίου υπάρχων Τρικαμηνάς να πιάνει στο στόμα του τον Εθνομάρτυρα Χρυσόστομο.Και η υπομονή έχει τα όριά της...!!!
Υ.Γ.Αν τυχόν δε βάλεις το σχόλιο,κοινοποίησε την ιστοσελίδα του Τρ.,αν έχει για να τον στολί-
σω επωνύμως και ΑΡΜΟΔΙΩΣ!!
Aπό επιστολές του Χρυσοστόμου Σμύρνης που αναδημοσιεύει ο π Τρικαμηνάς στο βιβλίο του για τον εθνομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης βλέπουμε ότι αναγνώριζε ως αδελφές εκκλησίες τους Αγγλικανούς και τους Παπικούς και μάλιστα δεχόταν το Πρωτείο του Πάπα της Ρώμης! (αυτό που μεθοδεύει να εισάγει στην Ορθοδοξία ο κ Ζηζιούλας)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτενοί του συνεργάτες μάλιστα ήταν κορυφαίοι σε Μασονικές Στοές ενώ ο ίδιος παρόλο που έκανε πατριωτικά κηρύγματα ποτέ δεν μίλησε κατά της Μασονίας η οποία βρισκόταν σε άνθηση στην Ιωνία εκείνη την εποχή...
Σε εγκύκλιό του μάλιστα αναφέρεται και στη ... "θεά" Νίκη (ομοιότητα με το πρόσφατο παράπτωμα του Μητροπολίτη Ανθίμου με τις ..."ιέρειες")
Με την "αγιοποίησή" του οι Οικουμενιστές βγαίνουν λάδι και επιβάλλουν την αίρεσή τους ενώ το μεγαλύτερο μέρος του λαού κοιμάται και εκείνοι που ανησυχούν και προβληματίζονται για τη σημερινή κατάσταση τρομακρατούνται από τους "ειδικούς" θεολόγους και επισκόπους, να κάνουν υπακοή στον Επίσκοπο - ας είναι αιρετικός- και ότι αν διακόψουν την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του είναι εκτός Εκκλησίας, δίχως να δίνεται προσοχή στο ότι με τη κοινωνία της αιρέσεως βγαίνουμε εκτός Εκκλησίας, επειδή η Εκκλησία είναι η Αλήθεια και όχι ο Επίσκοπος ανεξάρτητα από το εάν είναι Ορθόδοξος ή αιρετικός ή μασόνος...
Tι καθαρό μυαλό, τι πεντακάθαρη σκέψι έχει ο π. Ευθύμιος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν ένα τέτοιο κείμενο με τόσα επιχειρήματα, κείμενο Πατερικό πράγματι, να είναι γραμμένο από έναν "καθηρημένο";
Ο Θεός χαριτώνη αυτόν τον ευλογημένο κληρικό μας.
Την ευχή σου νάχω πάτερ Ευθύμιε.
Είναι όλα τα κείμενά σου πράγματι Πατερικά κείμενα.
Ποιά ευχή; Αφού είναι καθηρημένος και δεν έχει ευχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεωργούλας
Τι ειναι αυτα που λες, αγαπητε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός ειναι καθηρημενος;
Ενας Αντιοικουμενιστης και ενας Αντιλατινος δεν καθαιρειται ΠΟΤΕ οταν καθαιρειται για την Πιστι.
Ο π. Ευθύμιος κάλεσε τους δικαστες του να ομολογησουν ότι αποδεχονται οσα η Ορθοδοξια και αποδοκιμαζουν τον Οικουμενισμο και τον Φιλολατινισμο και αρνηθηκαν.
Λοιπον;
Οφειλε εκεινη την στιγμη να τους αποδοκιμαση και να διακηρύξη ολους αυτους ως επιορκους και ως προδοτας της Πιστεως των Ορθοδοξων.
Αλλα δυστυχως, κατα την αποψι μου, δεν ενηργησε και ο π. Ευθυμιος σωστα.
Δεν επρεπε να δεχθη να δικαστη απο αυτους τους αρχιερεις της αισχυνης.
Αυτοι ολοι τους αποτελουν ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ συνοδους.
Γεωργούλα δεν ξερω ποιος εισαι και τι εκφραζεις αλλα ή εισαι στραβος ή μας παριστανεις τον στραβο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερεις αλλον κληρικο ανα την Γηινη σφαιρα να κατοικει μεσα σε μια σπηλια;
Ε;
Θελεις να δης που κατοικει, καλοπερασακια;Ε;
ΟΥΚ ΗΝ ΑΞΙΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
ΟΥΤΕ για σενα , ουτε για μενα.
Το παράδοξο είναι, ότι ο Σμύρνης Χρυσόστομος δεν βρίσκεται στον κατάλογο των επιφανών μασόνων της Μ. Στοάς, σε αντίθεση με τα ονόματα άλλων Μητροπολιτών, Αρχιεπισκόπων και Πατριαρχών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
1.Ο Ισοκράτης έλεγε "προς το τελευταίον εκβάν έ-
ΑπάντησηΔιαγραφήκαστον των προϋπαρξάντων κρίνεται"!Το ίδιο και για τον Χρυσόστομο Σμύρνης!Έχυσε το αίμα του και
δη με τον πιο ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ τρόπο υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και πατρίδος! Ο Τρικαμηνάς εκ του ασφαλούς κρίνει και ΚΑΤΚΡΙΝΕΙ τον μάρτυρα,που δεν είναι άξιος ούτε τον ιμάντα των υποδημάτων του να λύσει!2.Οδυσσέα ΔΕΝ ξεκαθαρίζεις τις κατηγορίες εξ αι-
τίας των οποίων καθαιρέθηκε ο Τρικαμηνάς!Αυτά που γράφεις είναι αοριστίες!Αποκλείεται να τον καθήρεσαν,επειδή είναι αντιοικουμενιστής και αντιλατίνος!!Το καθαρό και ΞΑΣΤΕΡΟ κατηγορητήριο
θέλουμε να δούμε και να κρίνουμε!
3.Εάν κάποιοι τον αποδέχεσθε,ως κληρικό,ενώ έ-
χει καθαιρεθεί ΤΟΤΕ επιτρέψτε μου να σας πω ότι ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΤΕ στην εκκλησία της Ελλάδος,αλλά,όπου εσείς κατά το δοκούν επιθυμείτε!
Δεν είπα ότι έκανε κάτι αλλά αφού καθαιρέθηκε πρέπει να περιμένουμε να αρθεί η καθαίρεση του για να έχει ευχή, ετσι νομίζω εγώ ατομικά. Σφάλλω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεωργούλας
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ν και λοιποι αδερφοι αν θελετε δειτε το συνοδικο δικαστηριο του Π.Ευθυμίου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4239
καθως και μετα http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4242
και εξω απο το δικαστηριο http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4243
Ο φίλος Αντωνιος δημοσιευει πληρη πρακτικα με πολλα πολλα βιντεο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορειτε να τα δητε και να τα ακουσετε για να δητε την ολη ΚΩΜΩΔΙΑ της δικης Τρικαμηνα.
Αν αποδειχθη ότι αυτοι που τον δικασαν ειναι ορθοδοξοι αρχιερεις, εγω θα παω να γινω ...μουσουλμανος στη γουρουνισια θρησκεια.
Σφαλλεις Γεωργουλα διοτι μια παρωδια δικης δεν ειναι δικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι Καϊαφαϊκο συνεδριο.
Εγω τον θεωρω μη καθηρημενο και ζηταω απο αυτον να τους αγνοηση πληρως αυτους τους αναισχυντους αρχιερεις και τις αποφασεις τους και να συνεχιζη ολες τις αγιαστικες πραξεις.
Απο ενα τετοιο ΛΗΣΤΡΙΚΟ δεσποτικο συνεδριο οσον ταχια θα πρεπει να φυγουμε.
Χαρις δεν υπαρχει πλεον σε μια "Εκκλησια" αιρετικη και αποτελουμενη, κατα πλειοψηφια, απο αθεοφοβους ρασοφορους που καταπατουν τα παντα και τους παντας σαν μονιοι αγριοι.
Εξω απο αυτο το Σατανικο Καϊαφϊκο Συνεδριο της Ανομιας και της Παρανομιας.
Το ταχυτερο δυνατον.
Η Ιερα και Αγια Αποτειχισι ειναι ο Πατερικος ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Aγκαλιά της Παναγίας, λές ότι είσαι αποτειχισμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείς; Πώς το εννοείς;
Με ποιούς κληρικούς είσαι αποτειχισμένος;
Εντάχθηκες πουθενά; Σε ποιούς;Πές μας.
Αδερφε ανωνυμε που ρωτας Τι εννοω; Πώς το εννοω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ποιούς κληρικούς είμαι αποτειχισμένος;
διαβασε την αποτειχιση του πνευματικου μου και θα καταλάβεις.
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=3163
Αγκαλιά της Παναγίας,
ΑπάντησηΔιαγραφήδιάβασα την αποτείχισι του πνευματικού σου π. Σταύρου Βάϊου, αλλά συμπέρασμα δεν βγάζω.
Επειδή εμφανίζεσαι με ιστοσελίδα οφείλεις να μας πης δημόσια πού ανήκεις, άν ανήκεις κάπου ή είσαι αποτειχισμένος.
Από ότι ξέρω οι αποτειχισμένοι δεν ανήκουν πουθενά.
Οι αποτειχισμένοι δεν μνημονεύουν κανένα αδερφε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδυσσέα αυτη ειναι η δίκη http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=4239
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα είναι πολύ απλά: Στον Παπισμό οι "Άγιοι" ανακηρύσσονται από ανθρώπους και στην Ορθοδοξία από των ίδιο το Θεό, δια υπερφυσικών σημείων. Και ερωτώ: Η Δ.Ι.Σ. του 1992 τήρησε όλες τις προβλεπόμενες σχετικές διατάξεις και προϋποθέσεις που ορίζει η παράδοση της Εκκλησίας μας; Γιατί, απ' όσο ξέρω, δεν αγιοποίησαν μόνο τον Σμύρνης αλλά και όλο το πλήθος που μαρτύρησε στην αποβάθρα της πόλης από τους Τούρκους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Κερμενιώτης
Ο π. Ευθύμιος καθηρέθη για λόγους πίστεως και ομολογίας. Το κατηγορητήριο είναι κατασκευασμένο και ψευδές. Έχουν δημοσιευθεί σε συνέχειες, όλο το κατηγορητήριο, η απολογία του π. Ευθυμίου, η διαδικασία του Επισκοπικού, του α'βάθμιου Συνοδικού και του β'βάθμιου Συνοδικού δικαστηρίου και όλα τα σχετικά, ενστάσεις κλπ. στον Ορθόδοξο τύπο. Επειδή έγιναν τρομερές αντικανονικές, μη σύννομες και παράνομες πράξεις εκ μέρους των Επισκόπων- Δικαστών ο π. Ευθύμιος προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας για να τύχει μια δικαίας δίκης, εφ'όσον το εκκλησιαστικό δικαστήριο δεν ήταν ικανό προς τούτο. Δυστυχώς η υπόθεσή του αναβάλλεται συνεχώς, επειδή κυρίως η Εκκλησίας της Ελλάδος δεν αποστέλλει το φάκελό του για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να μελετηθεί από τον αρμόδιο εισηγητή - Δικαστή. Όπως καταλαβαίνετε από αναβολή σε αναβολή, ελπίζει η Εκκλησία της Ελλάδος ότι θα βαρεθεί ο άνθρωπος και θα τα παρατήσει. Σε εύθετο χρόνο θα δημοσιευθούν όλα τα σχετικά με τον π. Ευθύμιο από την παράνομη απόφαση της καθαιρέσεώς του και μετά. Η όλη σκευωρία εις βάρος του ήταν έργο του μακαρίτη του Χριστοδούλου, διότι τον είχε βάλει στο μάτι από τότε που ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος και τον ήλεγχε συνεχώς για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα καθώς και για την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης, της οποίας πρωτεργάτης και κατασκευστής ήταν ο Χριστόλουλος, πιεζόμενος από τη Μασονία. Για να απαντήσω στον κ. ΙΚ θα ήθελα να πω ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης δεν αναγράφεται στη Μ. Στοά της Ελλάδος γιατί ανήκε στη στοά Ιωνία και πιθανόν και στη στοά Μέλη, τα αρχεία της οποίας κάηκαν. Απαντώντας δε στον αδελφό που ισχυρίζεται ότι έμεινε ενώ μπορούσε να φύγει, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν αιρετικός ή μασόνος. Αυτό σημαίνει ότι αγαπώντας τόσο υπερβολικά την πατρίδα του ήθελε να θυσιαστεί για χάρη της και όχι να φύγει σαν δειλός και προδότης. Ποτέ μα ποτέ δεν θα πρόδιδε την πατρίδα ο Χρυσόστομος. Εθνομάρτυς ήταν και μάλιστα απαράμιλλος αλλά όχι ιερομάρτυς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ,ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ,ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΠΑΠΠΙΚΟΣ;ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.ΝΤΡΟΠΗ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΟΣΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΑΚΟΜΗ;
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.ΑΠΛΩΣ ΡΙΧΝΕΤΑΙ ΛΑΣΠΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ!
Αγάπητοί μου θα σας διηγηθώ μια ιστορία για να σας βάλλει σε σκέψεις...
ΑπάντησηΔιαγραφή...Όταν άλλαξε το ημερολόγιο το 1924 γνωρίζετε ότι επήλθε αναστάτωση στην Ελλαδική Εκκλησία... πολλοί ήταν αυτοί που αποτειχίστηκαν για λόγους πίστεως... μεταξύ αυτών και ένας ζηλωτής κληρικός στην Σύρο ο οποίος δεν δέχονταν τα μυστήρια της επίσημης Εκκλησίας γιατί δήθεν ακολουθούσε το Παπικό Εορτολόγιο, έφτανε σε σημείο να αποκαλεί τα άγια Μυστήρια "Σκατά"... Ο αποτειχισμένος αυτός ζηλωτής παπούλης κατέληξε σε τρελοκομείο... μάλιστα δε όταν στα τέλη της ζωής του πήγε κάποιος κληρικός για να τον κοινωνήσει... δεν μπόρεσε γιατί λόγω της τρέλλας τους είχε φτάσει να τρώει τις ίδιες τις ακαθαρσίες του!!!
Γι'αυτό λοιπόν αδελφοί μου βάλτε μυαλό και πάψτε να βρίζετε το άγιο Πνεύμα που αναδικνύει τους αγίους για να μην καταλήξετε σαν το συγχωρεμένο ζηλωτή!
π.Ν.Σ
Σεβαστέ π. Ν.Σ. υβρίζουμε το άγιο Πνεύμα που αναδεικνύει αγίους; Το ἄγιο Πνεύμα μήπως εφώτισε τον Χριστόδουλο να αγιοποιήσει στανικώς τον Χρυσόστομο Σμύρνης, παρά τις τότε αντιδράσεις, να φέρει τον Πάπα στην Ελλάδα, να επιχειρήσει τη λειτουργική αναγέννηση, να γεμίσει την Εκκλησία με ηθικά σκάνδαλα;Μήπως το άγιο Πνεύμα καθοδηγεί τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο να κάνει ό,τι κάνει; Το ίδιο άγιο Πνεύμα φωτίζει τον Αλεξανδρουπόλεως να παραλογίζεται μ'αυτά που κάνει, ή τον Μεσσηνίας, ή τον Δημητριάδος, ή τον Πρεβέζης; Μάλλον πάτερ μου κάποιο άλλο πνεύμα καθοδηγεί όλους αυτούς και όχι το Πανάγιο Πνεύμα. Έχουμε τη βεβαιότητα ότι το Πανάγιο Πνεύμα δεν καθοδηγεί πλέον τους συνοδικούς παρά μόνο μεμονωμένους κληρικούς ή λαϊκούς που παραμένουν πιστοί στη διαχρονική Εκκλησία, γι'αυτό και ο Κύριός μας αναρωτήθηκε άραγε θα εύρει την πίστι στη δευτέρα παρουσία Του; Είναι σίγουρο ότι με το παράδειγμα που αναφέρατε δεν έχετε την παραμικρή εμπειρία ομολογίας και διωγμού ένεκα της πίστεως. Άμοιρος λοιπόν οιουδήποτε αγώνος και διωγμού αφήστε τους αφορισμούς και τις απειλές κατά μέρος. Κανείς δεν αμφισβήτησε ότι τα μυστήρια τελούνται στην Εκκλησία μας χάριν του πιστού λαού και έχουν χάρη και είναι έγκυρα. Χάριν όμως μόνο του πιστού λαού και όσων δεν γνωρίζουν τι εστί αίρεση, και όχι χάριν αυτών των αχρείων αιρετικών ποιμένων. Ο Θεός απλά μας ανέχεται και περιμένει από μας να ξυπνήσουμε. Οι κληρικοί των εσχάτων χρόνων θα είναι χειρότεροι όλων ακόμη και των λαϊκών είπε ο Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός, μην το ξεχνάτε αυτό. Η ευθύνη που θα ζητηθεί από τον Κύριο από σας τους μισθωτούς ποιμένες θα είναι μεγάλη, μεγαλύτερη από αυτή που θα ζητήσει από μας τους απλούς λαϊκούς. Καλή μετάνοια σε όλους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με την απάντηση του αγαπητού ΣΤΟΥΔΙΤΗ. Θα έπρεπε να ντρέπεται ο π.Ν.Σ. (αν είναι όντως πάτερ) να γράφει αυτές τις διαβολές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π.Ν.Σ. υπογράφει ως Ν.Σ. στον βόθρο των Πατρών στον οποίο συχνάζει συνέχεια χύνοντας τον βόθρο της ψυχής του κατα των αγωνιστών της Πίστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισταθής
Η Μ. Στοά αναγράφει, ως μέλη της:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη Στοά ΙΩΝΙΑ:
Αθηνογένης Α. Υπουργός
Σολομωνίδης Σπ. Νομάρχης
Στη Στοά ΜΕΛΗΣ:
Αθανασιάδης Κ. Καθηγητής ΑΣΟΕΕ
Σημιτόπουλος Ηλ. Αρχιτέκτονας
Σημιτόπουλος Κ. Ιατρός
Σολομωνίδης Σωκρ. Ιδρυτής Ν. Σμύρνης
Τζατζόπουλος Αλ. Ιδρ. μέλος Αντικ. Εταιρίας
Αν λοιόν, ο Σμύρνης Χρυσόστομος ανήκε σε μια από τις Στοές αυτές θα έπρεπε να αναφερόταν.
ΙΚ
"ΕΜΕΙΝΕ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ" ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΩ ΑΠ' ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΑ ΑΝΑΦΕΡΩΝΤΕ ΣΤΟΝ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ...ΑΥΤΟΣ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΥΠΕΜΕΝΕ ΤΑ ΜΑΡΤΗΡΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΔΗΤΙΚΩΝ ΘΑ ΕΦΕΥΓΕ...ΑΛΛΑ ΣΦΑΧΤΙΚΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΙΧΕ ΙΕΡΩΣΥΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Πότε άραγε θα καταλάβουμε ότι άλλος είναι ο Ιερομάρτυρας που θυσιάζεται ΜΟΝΟ για την πίστη του Χριστού και άλλος ο Εθνομάρτυρας που θυσιάζεται για τη πατρίδα του; Πότε θα καταλάβουμε ότι εκείνος που θυσιάζεται υπέρ πίστεως και πατρίδος (όπως αναφέρει ο μακαριστός Δημητριάδος κ Χριστόδουλος ως μέλος της Συνόδου που αγιοποίησε τον Χρυσόστομο Σμύρνης) είναι Εθνομάρτυρας και ουδέποτε Ιερομάρτυρας! Πότε θα αρχίσουμε να προβληματιζόμαστε γιατί αγιοποιήθηκε ο εθνομάρτυρας Χρυσόστομος Σμύρνης που ουδέποτε καταδίκασε τη Μασονία ως όφειλε σαν Μητροπολίτης όταν ανθούσαν οι μασονικές Στοές στην Ιωνία και ουδέποτε έγινε λόγος για αγιοποίηση του Εθνομάρτυρος Κύπρου Κυπριανού που αφόρισε τους Μασόνους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Επίσκοπος έχει ευθύνη για την ορθή πίστη του ποιμνίου του και δεν έχει καμία δικαιολογία να σιωπά όταν ανθεί η αίρεση στην επισκοπή του -
Πότε θα ανοίξουνε τα μάτια μας για να αντιληφθούμε ότι άλλο πράγμα είναι η Σύνοδος και άλλο η Εκκλησία διότι οι αποφάσεις της Συνόδου των Θεωμένων Πατέρων εμπνέονται από το Άγιο Πνεύμα αλλά όχι και οι αποφάσεις των ληστρικών Συνόδων! Και τελικά δεν υφίσταται Ιερά Σύνοδος με αιρετικούς Επισκόπους!Πότε θα αντιληφθούμε ότι ο αιρετικός όσο και αν έχει άλλες αρετές, όπως αγάπη, πατριωτισμό ακόμα και αν μαρτυρήσει δεν σώζεται - πόσο μάλλον να αγιάσει! Επίσης ο αιρετικός ούτε Ιεροσύνη έχει! Η Αποστολική Διαδοχή δεν είναι μόνο η κανονική χειροτονία αλλά και η Ορθόδοξη Πίστη! Για την ακρίβεια πρώτα έρχεται η Ορθόδοξη Πίστη και μετά η κανονική Χειροτονία! Αυτοί που παραβαίνουν τους Ιερούς Κανόνες και το Ευαγγέλιο δεν έχουν τη δυνατότητα του δεσμείν και λύειν που έδωσε ο Κύριος στους Αποστόλους. Ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος μας λέει ότι ναι μεν αυτό το χάρισμα έλαβαν οι Αρχιερείς ως διάδοχοι των Αποστόλων αλλά όταν αυτοί διεφθάρησαν, το χάρισμα αυτό το φανέρωναν οι χαρισματούχοι Μοναχοί.
Ο Χρυσόστομος Σμύρνης ήταν φλογερός πατριώτης και μακάρι την αγάπη του για την πατρίδα να την είχαν οι πολιτικοί μας σήμερα! Όμως δεν είναι Ιερομάρτυρας... Οι Τούρκοι τον φόνευσαν άγρια ως εχθρό της Τουρκίας λόγω του έντονου πατριωτικού του έργου, όχι επειδή του ζήτησαν να αρνηθεί την Πίστη και του και αυτός το αρνήθηκε. Μαρτύρησε σαφώς και με βάρβαρο τρόπο αλλά δεν είναι Ιερομάρτυρας! Ο μάρτυρας του Χριστού αναγνωρίζεται ως τέτοιος από τη στιγμή του μαρτυρίου του! Όμως ο μετέπειτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος τον μνημόνευε στις Θείες Λειτουργίες διότι ως αυτόπτης μάρτυρας του μαρτυρίου του γνώριζε ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης δεν μαρτύρησε για τον Χριστό αλλά για τη πατρίδα.
Μας λείπει το παράδειγμα του αγίου, δεν γνωρίζουμε σε προσωπικό επίπεδο αγίους και είμαστε απογοητευμένοι από τη σημερινή κατάσταση στα πνευματικά αλλά και σε όλα τα θέματα της ζωής μας αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Αν είμαστε καλοπροαίρετοι ας μελετήσουμε να δούμε ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης παρόλο που το 1897 ήταν ορθόδοξος και καταδίκαζε τις αιρέσεις Παπισμό - Προτεσταντιμό, με το πέρασμα των ετών, άρχισε να υιοθετεί τη θεωρία των κλάδων, δεχόταν το Πρωτείο του Πάπα, θεωρούσε αδελφές Εκκλησίες Παπισμό- Αγγλικανισμό, είχε ειδωλολατρικά φρονήματα (μισούσε τον μοναχισμό, πίστευε στη θεά Νίκη) και ήταν υπέρμαχος της λειτουργικής αναγέννησης. Ποιός άγιος μισούσε τον Μοναχισμό;
Ο Χρυσόστομος Σμύρνης οπλοφορούσε και σε καιρό ειρήνης, ήταν άριστος και ταχύτατος σκοπευτής και χειριζόταν το πιστόλι άνετα και με τα δύο χέρια.
Ας μελετήσουμε τη πορεία του μακαριστού Χριστοδούλου που ήταν ο κύριος υπερασπιστής της αγιότητας του Σμύρνης καθώς και αυτών που μας έκανε ο Χριστόδουλος Μητροπολίτες όπως ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο Δημητριάδος Ιγνάτιος, ο Σύρου Δωρόθεος κλπ. Η ομοιότητα στη πορεία τους με αυτά που πίστευε και οραματιζόταν ο Χρυσόστομος Σμύρνης είναι εκπληκτική...