Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010



ΑΒΔΟΥΛ - ΧΑΜΙΤΙΚΗ

"ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ"

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ



Γνωρίζετε τον εικονιζόμενο…συμπαθέστατο κύριο;
Τον είδαμε ανεβασμένο στον άμβωνα του αγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης κατά την εκφορά της σορού του θρυλικού μητροπολίτου πατρός Αυγουστίνου.
Μας φάνηκε πολύ στομφάτος και κορδωμένος, αλλά και με πολύ…θρησκευτική ευλάβεια να αγορεύη, ισχυρά τη φωνή, υπέρ του θρυλικού ιεράρχου, ως εντολοδόχος της «ιεράς συνόδου».
Αφού μάλιστα ο πανοσιολογιώτατος π
ροήχθη τελευταία σε β΄γραμματέα της "Ιεράς συνόδου" της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ο εν λόγω ακούει εις το όνομα Ιερώνυμος Νικολόπουλος.

Όταν ακούσαμε το όνομα, μας θύμισε δυσάρεστα πράγματα.
Τι μας θύμησε;
Την Καλαμάτα και τις ….κακότυχες μοναχές της μονής του αγίου Κωνσταντίνου, που εδώ και χρόνια καταταλαιπωρεί και κατατυραννεί ο περιβόητος αιρετικίζων μητροπολίτης Χρυσόστομος Σαββάτος.
Ο οποίος, αφού τον επέλεξε, ζήτησε από τον Ιερώνυμο Λιάπη να τον στείλη σαν ανακριτή των φιλήσυχων και αθώων μοναζουσών.
Και εκείνος, όπως ήταν αναμενόμενο, ικανοποίησε πλήρως την επιθυμία του κ. Σαββάτου.
Και αμ’ έπος, αμ’ έργον.
Κατέφθασε εσπευσμένα στην Καλαμάτα ο ιεροεξεταστής.

Πρόθυμα και φουρτόζικα.
Και με προδιαγεγραμμένο σχέδιο και αποφασιστικότητα.

Οι μοναχές του ζήτησαν το έγγραφο, του ή της, εντολοδόχου του.
Εκείνος όλως παρατύπως, δεν τις το έδωσε, αλλά μόνο τις διάβασε ένα κείμενο που υπογράφει ο ....βαθύνους και.... βαθυστόχαστος Ιερώνυμος Λιάπης.

Του ζήτησαν αντίγραφο του φακέλλου για να απολογηθούν.
Και ο δικαιότατος ιεροανακριτής, αρνήθηκε να τις τον δώσει.
Είδατε ο εκλαμπρότατος, ποιά δικαιοσύνη, ευθύς εξ' αρχής, ήρθε αποφασισμένος να αποδώση;

Μετά από αυτήν την εμφανέστατα μεροληπτική εξέλιξι των πραγμάτων, έκαναν οι μοναχές ΕΝΣΤΑΣΙ για το πρόσωπό του.
Τι όφειλε να πράξη, ο πανοσιολογιώτατος ανακριτής, αφού λέγεται, ότι κατέχει και το δίπλωμα του δικηγόρου;
Οφειλε να μεταβιβάση την ένστασι των μοναζουσών στους εντολοδόχους του, γιά να την εξετάσουν και να αποφανθούν ανάλογα.
Αυτό προβλέπει η νομοθεσία, κατ΄αυτόν τον τρόπον να εξετάζεται η ένστασι των κατηγορουμένων.

Ομως τι έπραξε, ο ευτραφέστατος κύριος Νικολόπουλος;


Ακούστε και φρίξτε.


Την ένστασι που αναφέρεται στο πρόσωπό του, όχι μονον δεν την εστειλε στους εντολοδόχους του αλλά …αξιοπρεπέστατα και ...συνειδητότατα, την εξέτασε ο ίδιος, την δίκασε ο ίδιος και την …απέρριψε ο ίδιος!!!
Σαν σουλτάν αγάς και σαν σουλτάν μαχαραγιάς.
Το ακούσατε καλά;
Και δεν φρίττετε για τον τρόπο απόδοσης της δικαιοσύνης;

Πράγματι, κάνει για δεσπότης, ο εκλαμπρότατος πάτερ Ιερώνυμος.

Τα ίδια πράττουν και άλλοι ΙΕΡΩΝΥΜΟΙ αλλά και οι άλλοι δεσπότες στα εκκλησιαστικά δικαστήρια.
Μην πέση κάποιος κληρικός στα …νύχια τους.
Θεέ μου, Θεέ μου, φύλαξε….
Θα δεινοπαθήση, κυριολεκτικά, το ...δύστυχο το παπαδάκι!!!

Τρέξτε μετά εσείς οι …χριστιανούληδες, να φιλήσετε δουλικά ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.


Τι σημαίνουν, λοιπόν, τα πεπραγμένα με τον…ιεροεξεταστή πανοσιολογιώτατο Νικολόπουλο;

Σημαίνει ότι το όλο ανακριτικό έργο κατά τον μοναζουσών του αγίου Κωνσταντίνου Καλαμάτας, πάσχει από ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ.
Τι λεει ο νόμος 5383 του 1932;
Ότι οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ ανακριτού και κατηγορουμένων, την εξετάζει ο πρόεδρος του επισκοπικού δικαστηρίου.

Όμως πληροφορίες μας λένε ότι υπάρχουν και πολλά άλλα …κατορθώματα, με τον εν λόγω αρχιμανδρίτη.
Μας πληροφόρησαν ότι εκκρεμεί εις βάρος του καταγγελία διότι έδωσε από αρχειοθετηθέντα φάκελλο στοιχεία σε αρχιμανδρίτη προϊστάμενο ναού σε βάρος συνεφημερίου του.
Και υπεβλήθη εις βάρος του καταγγελία η οποία προχωράει σε ανακρίσεις.

Αυτά είναι μερικά από τα έργα και τις ημέρες του εικονιζομένου ευτραφέστατου ρασοφόρου που εντολοδοχικά προσπάθησε να εκθειάση τον πεντακάθαρο Αυγουστίνο.

Ζήθι έτη πολλά, έτη μαθουσάλεια, πάτερ άγιε, και εις ...ανώτερα.
Όταν λέμε και εις ανώτερα εννοούμε να γίνης και δεσπότης, διότι με την δεσποτική και αβδουλχαμίτικη εκκλησιαστική δικαιοσύνη που έμαθες να αποδίδης, εκεί θα …ευδοκιμήσης, και θα …μεγαλουργήσης, όπως …ευδοκιμούν και όπως …μεγαλουργούν και άλλοι παρόμοιοι με σένα, πανοσιολογιώτατε πάτερ.
Ω, ταλαίπωρη Ελληνική Εκκλησία!!!

19 σχόλια:

  1. Θα σου πω κάτι προς αποκατάσταση της αλήθειας, μια και πολύ καλά έγινε και το έφερε το θέμα άκου κάτι παρεμφερές και διαδωσέ το, ΠΑΝΤΟΥ.

    Ο π.Ιερώνυμος Νικολόπουλος, είπε ότι ανασκαλεύοντας τα αρχεία της Συνόδου, είδε και ΔΥΟ αιτήσεις του Σεβασμιωτάτου π.Αυγουστίνου Καντιώτη, που ζητούσαν χάρη για ανάξιους κληρικούς. Το λέει διότι θέλει να φανεί και η άλλη πλευρά , η επιεικής του π.Αυγουστίνου. Βέβαια δεν μας λέει πόσες φορές ζήτησε την ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ αναξίων κληρικών, αλλά το αφήνουμε αυτό διότι θέλω να σταθώ κάπου αλλού.

    Ο Σεβασμιώτατος π.Αυγουστίνος λοιπόν ζητησε για ΔΥΟ περιπτώσεις όπως ξεκάθαρα είπε, αίτηση χάριτος ώστε να μην καθαιρεθούν ΔΥΟ κληρικοί, το οποίο και απορρίφθηκε όπως είπε.
    Όμως και εδω θέλω την προσοχή σου, κάποιοι ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ Ή ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ, το ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΑΝ και διεδωδαν ότι ΔΗΘΕΝ ο π.Αυγουστίνος ζήτησε να χάρη για ΟΛΟΥΣ τους καθαιρεθέντες κληρικούς!!! Κάτι το οποίο είναι ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ που σπιλώνει τους υπεράνθρωπους αγώνες του π.Αυγουστίνου για κάθαρση μέσα στους κόλπους της Εκκλησίας απο λερωμένους και διεφθαρμένους κληρικούς.

    Δυστυχώς αυτή η ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ διαδόθηκε και απο την Ρομφαία και απο τους Παπαροκάδες και απο τον κ.Τελεβάντο και απο πολλά κοσμικά πρακτορεία και ΑΜΑΥΡΩΝΕΙ την αλήθεια περι του π.Αυγουστίνου και τον εμφανίζει υποστηρικτή των κατακαθιών της κοινωνίας.

    Χρέος σου είναι να το κάνεις ξεχωριστό θέμα και να τρέξεις να το διαδώσεις παντού. Αν κάποιοι είναι βρώμικοι δεν είναι ανάγκη να βρωμίζουν και τον π.Αυγουστίνο με πράγματα που ποτέ του δεν είπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια ειναι αγαπητε οτι ο π. Αυγουστινος ηθελε οι αποφασεις των δικαστηριων να στηριζονται επι ενος ή δύο μαρτυρων και οχι διαφορετικα.
    Ο ιδιος εγραφε "καλυτερα απουσια ιερεως, παρα αηδια ιερεως".
    Ειτε ενας αυτοπτης μαρτυρας, ειτε δυο, δηλαδη.
    Και με εναν μπορει να σταθη καποια κατηγορια.
    Ο ανηθικος δεν παιρνει δυο μαρτυρες να αμαρτηση, αλλα εναν.
    Γιατι, λοιπον, και ο ενας αυτοπτης να μην φθανη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κατάλαβες Οδυσσέα τί σου είπε ο αυτόπτης μάρτυρας.
    Δεν μιλάμε για τον αριθμό των μαρτύρων (αν είναι 1 ή 2) αλλά ΜΙΛΑΜΕ για τον ΑΡΙΘΜΟ των ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΧΑΡΙΤΟΣ ΣΕ ΚΑΘΗΡΕΜΕΝΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ που έκανε ο π.Αυγουστίνος. Ενώ ελέχθη ότι ήθελε ο π.Αυγουστίνος να δώσει χάρη σε ΟΛΟΥΣ τους κληρικούς, η αλήθεια είναι ότι ζήτησε σε ΔΥΟ ΜΟΝΟ περιπτώσεις κληρικών την χάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν νομιζω οτι ο π. Αυγουστινος ήταν επιεικής σε βεβαιωμενα ενοχους κληρικους.
    Ηθελε οι αποφασεις να στηριζονται σε αυτοπτες και αυτηκοους μαρτυρες και σε ατράνταχτα στοιχεια.
    Παντως οσα αναφερετε θα προσπαθησω να τα διερευνησω απο πνευματικα τεκνα του π. Αυγουστινου που τον γνωριζαν καλυτερα απο ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mα καλά το φιλαράκι σου, ο Τελεβάντος σου, δεν λυπαται να εξευτελίζει τον εαυτό του; Συνέχεια σκιαμαχεί με φαντάσματα συκοφαντώντας για το τίποτα ανθρώπους τελείως αμέτοχους σε όσα η παρανοϊκή φαντασία του φαντάζεται.
    Δεν λυπαται καθόλου την "αξιοπρέπεια του";
    Δεν λυπάται το όνομα του;
    Δεν λυπάται τους κόσπους του;
    Δεν λυπάται τους αγώνες του που τους κάνει ανίσχυρους;

    Γ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά ο Τελεβάντος υστερία έπαθε;
    Αφού είναι στην Αμερική και αγνοεί τις καταστάσεις εδώ, τότε γιατί υποστηρίζεις αυτούς που αναστάτωσαν την Αδελφότητα "ΣΤΑΥΡΟΣ" και καταστενοχώρησαν τον κ.Σωτηρόπουλο;
    Μήπως γνωρίζει περισσότερο απο τον κ.Σωτρηρόπουλο που είδε και ΕΠΑΘΕ κυριολεκτικά απο τους ψευδαδέλφους; Ή μήπως ισχύει αυτό που έλεγε και ο κ.Σωτηρόπουλος παλιά για κάποιους "χίλιες ξυλιές σε ξένο κορμί δεν πονάνε ενώ μια ξυλιά στο δικό τους κορμί πονάει"!
    Σα δεν ντρέπεται! Θέλει να κάνει τον εξυπνάκια σε ξένες υποθέσεις που αγνοεί σαν ξερόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε παρακολουθεί ο Βαρθολομαίος, το είδα στο χάρτη, προσεχε τι γράφεις, μην σε αφορίσεις και εσένα και κάνεις παρέα στον πραγματικό μαχητή κ.Σωτηρόπουλο.

    Eπισταθής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επισταθή τί εννοείς;
    Υπάρχουν δλδ και μη πραγματικοί μαχητές;
    Υπάρχουν γιαλατζι και ψεύτικοι μαχητές;
    Ποιοί είναι αυτοί;
    Μποοείς να μας τους ονομάσεις;
    Μήπως αυτοί που πολεμάνε την αποτείχιση;

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Ιερωνυμος αγρων αγοράζει,μας παρέδωσε στον Οικουμενιστη Βαρθολομαίο που μνημονεύει,και στο΄Αντίχριστο κράτος που μας αριθμοποιεί.Αν εχει κότσια ο Βαρθολομαίος ας καλέσει στην τηλεόραση σε κρατικό κανάλι τον κόσμο να του αποδείξουν ότι είναι αιρετικός.Θα πάθουν τετοιο χουνέρι όλοι οι Οικουμενιστες που θα φυσανε και δεν θα κρυώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω και εγώ ως προς το κατάντημα και την "παντογνωσία-ξερολιά" του Π. Τελεβάντου ως προς την υπόθεση του "Σταυρού", αλλά και την καταδιωκτική φαντασία του περι ανωνύμων. Τον έχω ζήσει τόσο καιρό στο blog αυτό και τον ξέρω απ' έξω και ανακατωτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακαλώ πολυ αγαπητοι μου τερμα με τον Τελεβαντο.
    Δεν θα ξαναδημοσιευσω σχολιο που αναφερεται στον Τελεβαντο.
    Ασχοληθειτε με τα ζητηματα που δημοσιευουμε ειναι ολα πολυ σοβαρα.
    Γιατι κολατε σε μικροτητες;
    Συμφωνοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μικρότητα και α-σόβαρο θέμα είναι η συκοφάντηση κληρικών αθώων με φαντασιωδεις υπόννοιες; Αν σε συκοφαντούσαν εσένα, να δούμε αν θα μιλούσες για μικρότητες!

    Τελικά ισχύει αυτό που είπε ο Σωτηρόπουλος και ανέφερε ο αδελφός Γεώργιος πιο πάνω "χίλιες ξυλιές σε ξένο κορμί δεν πονάνε ενώ μια ξυλιά στο δικό τους κορμί πονάει"!
    Όταν σε ακουμπάνε εσένα πονάς, όταν ξεκοιλιάζουν τον άλλο ή την Εκκλησία προωθώντας αναξίους αρχιμανδριτάδες και ψευδαδέλφους δεν πονάς και το θεωρείς μικρότητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aγαπητε Δημητρη γιατι υπογραφεις σαν Στουδιτης;
    Ο Δημητρης εισαι ή ο Στουδίτης;
    Εγω γνωριζω ποιος ειναι ο Στουδιτης και εκαμα επαληθευσι και αρνηθηκε εκείνος οτι το σχολιο ηταν δικο του.
    Γι αυτο και το εβγαλα, αλλα και διοτι αναφερονταν στον Τελεβαντο.
    Παρακαλω τωρα μην καμνετε και πλαστοπροσωπειες.

    Το πιο πανω σχολιο που εβαλα τις 1.35 ειναι το τελευταιο.

    Οσον αφορα τον κληρικο δεν αναφερει το ονομα του, απο ότι ειδα, γνωριζω βεβαια ποιον υπονοει.
    Αν ειναι αυτος που ψιλιαζομαι, ειναι οντως αθωος ο ανθρωπος.

    Αλλα και εσεις ολοι οι ανωνυμοι ειστε απαραδεκτοι.
    Ονοματα δεν εχετε;
    Ολοι σας εχετε λογους να μην αποκαλυπτεσθε;
    Η ολοι σας ειστε κληρικοι;
    Τους μονους που θα δικαιολογουσα γιατι εχουν οι ανθρωποι να κανουν με διαβολους απο την Κολασι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Οδυσσέα δεν υπογράφω ως Στουδίτης και αυτός που υπέγραψε είναι άλλος αφού ρώτησες τον Στουδίτη και σου είπε όχι. Και ποιός σου είπε ότι είμαστε δύο άνθρωποι όλοι και όλοι στο blog σου; Δεν υπάρχουν άλλοι και μάλιστα προκάτορες ή απλά επιπόλαιοι που δεν έμαθαν ότι χρησιμοποιούνται αυτά τα ονόματα; Δεν υπάρχουν και οικουμενιστές που ενώ εμείς τον ελέγχουμε για το καλό του και για το δίκαιο, αυτοί σαν λύκοι στην αναπουμπούλα χαίρονται και προσπαθούν να προκαλέσουν έριδες;

    Σε παρακαλώ να μην είσαι στο εξής τόσο επιπόλαιος και μην σκεφτεσαι τόσο απλοϊκά.

    Όσο για την ανωνυμία αυτό θα το συζητήσουμε άλλη φορά και πίστεψέ με, υπάρχουν πολλοί λόγοι υπερ της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είμαστε απαράδεκτοι Οδυσσέα αφού είναι θεμιτή και σεβαστή η επιλογή της ανωνυμίας φθάνει να χρησιμοποιείται σωστα.

    Γ.Λ.

    υ.γ.
    Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ είναι άλλο πρόσωπο απο εμένα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσε μας βρε Οδυσσέα, άσε μας. Μήπως νομίζεις ότι εμείς οι ανώνυμοι είμαστε ο κληρικός; Όχι! Και όμως αγωνιζόμαστε για την αποκατάσταση της αλήθειας κάτι που έπρεπε και εσύ με την ίδια επιμονή να κάνεις για λόγους δικαιοσύνης και όχι να κατσουφιάζεις και να διαμαρτύρεσαι επειδή υποστηρίζουμε το δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχει δίκιο ο Δημητράκης στο τελευταίο του μήνυμα.Μπορεί ακόμα και ο βόθρος της Πάτρας να γράφει εδώ λ.χ. πλαστογραφώντας τον Στουδίτη, για να προκαλέσει προβλήματα.

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απο τους βόθρους όλα να τα περιμένεις διότι αυτοί δεν έχουν καθόλου ηθική.

    Ξέρω τί σου λέω.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νομίζω ὅτι τώρα πού ἐκδικάσθηκε πλέον καί ἀπό τά ἁρμόδια Συνοδικά Δικαστήρια ἡ ὑπόθεση τῶν τεσσάρων Μοναχῶν τῆς Μονῆς Καλογραιῶν Καλαμάτας, καί αὐτές καταδικάσθηκαν, μπορῶ καί ἐγώ, ὁ ἀπό ἐτῶν συκοφαντούμενος νά καταθέσω τήν ἄποψή μου γιά τό τί πραγματικά ἔγινε. Ὄντως ὑπεβλήθη κατά τή διάρκεια τῶν Ἀνακρίσεων στή Μονή Καλογραιῶν μία ἔνσταση, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΧΕΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΛΗΘΕΙ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ. Ἔτσι, εἴχαμε τήν δικαστική πρωτοτυπία νά μήν ὑποβάλουν ΚΑΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ οἱ κατηγορούμενες Μοναχές, ἀλλά νά ὑποβάλουν ἔνσταση οἱ μάρτυρες. Τί προβλέπει ὁ Νόμος στήν περίπτωση αὐτή; ΤΙΠΟΤΕ. Δέν δίνεται τό δικαίωμα ἀπό τό Νόμο στούς μάρτυρες νά καταθέτουν ἔνστἀσεις. Παρ' ὅλ' αὐτά, καθώς ἐξέταζα μία-μία τίς μάρτυρες, τίς ρωτοῦσα τί ἤθελαν νά ποῦν γιά τήν ἔνστασή τους. Ἀπό τίς ἕνδεκα πού εἶχαν ὑπογράψει, οἱ δέκα δέν εἶχαν καταλάβει τί ζητοῦσαν. Οἱ δέκα μοῦ εἶπαν ὅτι ζητοῦσαν νά ἀπομακρυνθεῖ μία λαϊκή γυναίκα πού μπαινόβγαινε στό Μοναστῆρι καί ἐξυπηρετοῦσε τήν Προηγουμένη, ἀποδεικνύοντας ἔτσι ὅτι δέν εἶχαν διαβάσει τό κείμενο καί ὅτι πίστεψαν μία Μοναχή πού τίς παρέσυρε στήν ὑπογραφή του. Ὅταν τούς ἐξηγοῦσα ὅτι τό κείμενο πού ὑπέγραφαν ὡς ἔνσταση ἔλεγε ὅτι πρέπει νά σταματήσω τίς Ἀνακρίσεις καί νά φύγω ἀπό τήν Καλαμάτα, ὅλες μέ φωνή δήλωναν ὅτι δέν ἤθελαν κάτι τέτοιο καί μέ τά χέρια τους διέγραφαν τήν ὑπογραφή τους ἀπό τήν ἔνσταση, ἐνῶ τό δήλωναν καί στό σῶμα τῆς μαρτυρικῆς τους καταθέσεως. Τελικῶς καί ἡ μία πού εἶχε ὑποκινήσει τήν ὅλη ὑπόθεση, προφανῶς σέ συνεργασία μέ Συνταξιοῦχο Κληρικό ἄλλης Μητροπόλεως πού τήν κατηύθυνε ὥστε νά ἐπιταθεῖ τό πρόβλημα τῆς Μονῆς, μέ σκοπό νά καταστεῖ ἡ ἴδια Ἡγουμένη, βλέποντας ὅτι ὅλες ἀπέσυραν τήν ὑπογραφή τους, ἀπέσυρε κι ἡ ἴδια τή δική της ὑπογραφή, μέ ἀποτέλεσμα τό κείμενο τῆς «ἐνστάσεως» νά μείνει τελείως ἀνυπόγραφο. Ἄρα οὔτε τό ἀνυπόγραφο κείμενο μπορεῖ νά παράξει ἔννομα ἀποτελέσματα σέ μία δικαστική διαδικασία, οὔτε προβλέπεται ἀπό ὁποιοδήποτε δικονομικό σύστημα, δικαίωμα στούς μάρτυρες νά ὑποβάλουν ἔνσταση. Ἑπομένως, ὡς Ἀνακριτής κανένα Ἱερό Κανόνα ἤ Διάταξη Δικαίου δέν παρέβην, ἀλλά ἔγιναν ὅλα ἀπροκατάληπτα καί μέ αἴσθημα εὐθύνης. Ἕνα σχόλιο γιά τόν ἐπικήδειο στόν ἀείμνηστο Μητροπολίτη Φλωρίνης κυρό Αὑγουστίνο. Ἡ ἀνάθεση τοῦ ἐπικήδείου τοῦ Γίγαντα τῆς Ὀρθοδοξίας στήν ἐλαχιστότητά μου, ὑπῆρξε ἀπό τίς μεγαλύτερες εὐλογίες τοῦ Ἁγίου Θεοῦ στήν Ἱερατική μου διακονία. Ὅ,τι εἶπα, τό στήριξα στά ἔγγραφα τοῦ ἀρχείου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καί ἰδίως στά ἔγγραφα τοῦ ἀρχείου πού φέρουν τήν ὑπογραφή του. Ἐπικαλοῦμαι τίς πρός Κύριον πρεσβεῖες του καί τήν ἁγία εὐχή του. Ἕνα τελευταῖο σχόλιο, γιά τόν συντάκτη τοῦ ἄρθρου πού ἔσπευσε νά μέ «καταδικάσει» ἀναπολόγητο, ἐπιδεικνύοντας ἐλάχιστο ἕως καθόλου σεβασμό στό Ἱερατικό καί Μοναχικό μου Σχῆμα. Καί αὐτόν καί ἐμένα νά μᾶς ἐλεήσει ὁ Ἅγιος Θεός καί δή ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως. Ἐγώ ξεχνῶ τά γραφόμενά του, ἀντιπαρέρχομαι τήν προσβολή καί τόν συγχωρῶ. Ἀρχιμανδρίτης Ἱερώνυμος Νικλόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου