Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010












Απίστευτες και απαράδεκτες δημοσιεύσεις του Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιου
κατά του συνεπισκόπου του που ο ίδιος είχε επιλέξει για βοηθό του!


Ο κ. Προκόπιος –λέγει ο Αιγιαλείας– έγινε Επίσκοπος για το «κύρος και τα χρήματα»!!!

Γνώριμος σε μας από παλιά, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, καθώς ακόμα περιμένουμε να μας απαντήσει σε ερώτηση που του κάναμε για τις κανιβαλλικές μεταμοσχεύσεις (καθαρές δολοφονίες) που συνεχίζονται να γίνονται καθημερινά εκατοντάδες και χιλιάδες και με τις ευλογίες της «ιεράς συνόδου» μέσα στην πατρίδα μας.
Μας υποσχέθηκε ότι θα το έφερνε το θέμα στην «ιερά σύνοδο», ή θα έκαμνε ερώτηση στην Ι. Σύνοδο(;).
Όμως εμείς εναγωνίως ακόμα περιμένουμε να τηρήση την υπόσχεσή του, αλλά μάλλον όπως συνήθως, την έκανε …γαργάρα ο σεβασμιώτατος, και συνεχίζει να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, αφού αισθάνεται ανένοχος !

Έτσι, αν και δεν γνωρίζουμε τον Επίσκοπο Προκόπιο, πρώην βοηθό του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ούτε έχουμε οποιαδήποτε επαφή μαζί του, αγανακτήσαμε με τον ταπεινωτικό, δυσφημιστικό και υβριστικό τρόπο που ένας Επίσκοπος αντιμετωπίζει τον άλλο για να σώσει την δική του αξιοπρέπεια. Ίσως, γιατί ο κ. Προκόπιος (Επίσκοπος νυν Χριστιανουπόλεως) λόγω χαρακτήρος ή ταπεινότητος (κατά τον πρότερο χαρακτηρισμό του Καλαβρύτων) δεν θέλει να μιλήσει. Κι αυτό μας έκανε να τον συμπαθήσουμε ακόμα περισσότερο.
Όλοι ενθυμούνται ότι ο Καλαβρύτων «φαγώθηκε» κυριολεκτικά να πάρει στο Αίγιο τον συγκεκριμένο άνθρωπο, παρόλο που η Ι. Σύνοδος δεν συμφωνούσε και απέρριψε σε πρώτη φάση το αίτημά του. Γράφει ο Κ. Σπηλιώπουλος στις 14/10/2009 στη simerini.gr/?section=32&category=1&newspage35=6&newsid35=16545: «Υπενθυμίζεται ότι το αίτημα αυτό είχε εισαχθεί προς ψήφιση και κατά την περυσινή Σύνοδο της Ιεραρχίας, αλλά τότε δεν προχώρησε, δεδομένου ότι υπήρξε σωρεία αντιδράσεων από άλλους Μητροπολίτες».

Όταν τελικά και μετά από μαραθώνιο πέτυχε να εκλεγεί τον πήγε πανηγυρικά στο Αίγιο, τον επαίνεσε και του έπλεξε εγκώμια, και τέλος όταν δεν άντεξε την κατάσταση που βρήκε και σηκώθηκε ο κ. Προκόπιος κι έφυγε, άρχισε να τον περιλούει με υπονοούμενα και χαρακτηρισμούς, χωρίς ο ίδιος ο κ. Προκόπιος να έχει δημοσιεύσει κάτι εναντίον του.
Είναι πράγματι πρωτοφανές για Επίσκοπο, χωρίς να προκαλείται από συνεπίσκοπό του, μόνο και μόνο επειδή κάποιοι στη Μητρόπολή του απορούν με το γεγονός της παραιτήσεώς του και το σχολιάζουν, δυσμενώς βέβαια, ή ο ίδιος αισθάνεται ένοχος, να βγαίνει ο ίδιος και να γράφει αυτά τα απίθανα, άκουσον, άκουσον: συγκρίνει δηλ. ο ίδιος, ως αλάθητος, τον εαυτό του με τον κ. Προκόπιο, πλέκει για τον εαυτό του εγκώμια περί πτωχείας και αφιλοχρηματίας, ενώ για τον συνεπίσκοπό του αφήνει αιχμές και συκοφαντικές φράσεις περί φιλοχρηματίας και φιλοδοξίας! Βέβαια νομίζουμε, ότι αυτή είναι η δεύτερη μη έντιμη μομφή εναντίον του κ. Προκοπίου.

Λίγο νωρίτερα τον κατηγόρησε ο και ψυχολόγος κ. Αμβρόσιος, πως είχε «σύνδρομο “ξενοφοβίας”»!!!
Πως η «ζεστή αγκαλιά του» δεν κατόρθωσε να τον συγκινήσει;
Μα για να του δώσει τη ζεστή του αγκαλιά τον πήρε στο Αίγιο, ή για να υπηρετήσει το λαό του Θεού;

Καλά έκανε και αρνήθηκε τη «ζεστή του αγκαλιά» του κ. Αμβρόσιου!

Γράφει: Σε ομιλία του ο κ. Προκόπιος «ετόνισε την ιδέα "ξένος"! Ξένος ήμουνα εδώ, ξένος ήμουνα εκεί, ως ξένος μεταβαίνω τώρα και στο Αίγιο, είπε τότε ενώπιον της Ιεραρχίας. Τελικά δεν κατώρθωσε να ξεπεράσει το σύνδρομο της "ξενοφοβίας"! Η ζεστή αγκαλιά μας δεν κατώρθωσε να τον συγκινήσει! Ώστε όχι μόνο δέν προλάβαμε να "διαφωνήσουμε" ή να "μαλώσουμε", αλλ΄ούτε κάν να συνεργασθούμε!».
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/06/blog-post_4415.html. Αλλά ας δούμε τι έλεγε ο Καλαβρύτων προσφωνώντας τον κ. Προκόπιο: «Η επιλογή του τιμίου προσώπου Σας…, ήλθεν ως αποτέλεσμα πολλής, συνεχούς και αδιαλείπτου, μετά δακρύων δε θερμής προσευχής. Ευγνωμονώ τον εν Τριάδι Θεόν δια το δώρον Του…».

Αλλά και νωρίτερα έγραφε ο Καλαβρύτων:
«Η επιλογή του π. Προκοπίου στη θέση του Βοηθού μου ήταν δι εμέ προσωπικώς πολυ-υπεύθυνη …έναντι της συνειδήσεώς μου αλλά και έναντι της Εκκλησίας μας με ώθησε να επιλέξω ό,τι καλύτερο μπορούσα από τον εκκλησιαστικό χώρο σήμερα… (αν και) βρέθηκα στην ανάγκη να παρακάμψω έντιμους και φιλότιμους …συνεργάτες μου. Ο π. Προκόπιος λοιπόν στολίζεται από πολλά πνευματικά χαρίσματα. Θα αναφέρω μερικά. Είναι σεμνός και ταπεινός κληρικός. Εργάζεται σεμνά και αθόρυβα, …είναι εξαιρετικά εργατικός, ασκητικός, παραδοσιακός, ευχάριστος, ιεροπρεπής, καλλίφωνος, συνεργάσιμος, ηθικά καθαρός, αψεγάδιαστος, και συνετός! …Μέσα στα σωθικά του καίει η φλόγα της ιεραποστολής. Δεν επιζητεί τις διακρίσεις και τα αξιώματα. Ουδέποτε εζήτησε ή επεδίωξε την προαγωγή του. …Εγώ τον επέλεξα και τον εξεχώρησα». + Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, Αθήναι, Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2009.
Και αλλού: «Οι πρώτες εντυπώσεις Κλήρου και Λαού της Αιγιαλείας είναι πολύ ικανοποιητικές…! Προσωπικώς είμαι ευγνώμων πρός τον Πανοικτίρμονα Θεόν γιά την άκρα πρός με συγκατάβασή Του…!».
+Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, 21 Νοεμβρίου 2009.
Και σε δημοσίευμα του filodimos: «Πάντως αν είναι κάτι για το οποίο ξεχωρίζει ο Επίσκοπος Προκόπιος είναι η γαλήνια και χαρισματική φυσιογνωμία του και η πραότητα που διακρίνεται εύκολα στο χαρακτήρα του, στοιχεία που προφανώς αξιολόγησε και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αμβρόσιος, δηλώνοντας στον “Φ” πως αισθάνεται δικαιωμένος για την επιλογή αυτή».
http://www.filodimos.gr/id/index.php?option=com_content&view=article&id=2069:2009-12-04-11-20-41&catid=517:november2009&Itemid=497.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα λόγια του ίδιου του κ. Αμβρόσιου, που διατυπώθηκαν, όχι μετά επιπόλαια, αλλά μετά από έρευνα, ο κ. Προκόπιος ήταν «ταπεινός, έντιμος, φιλότιμος, ασκητικός, ηθικά καθαρός, συνεργάσιμος, ό,τι καλύτερο (υπήρχε) στον εκκλησιαστικό χώρο» και «οι πρώτες εντυπώσεις ήταν ικανοποιητικές».
Ερώτημα: Ένας τέτοιου χαρακτήρα άνθρωπος πώς είναι δυνατόν να ήθελε το «κύρος και τα χρήματα» ή τη «ζεστή του αγκαλιά»; Διατύπωσε μια τέτοια επιθυμία δημόσια ή είναι διαπίστωση του Καλαβρύτων; Μα άλλα μας έλεγε πρώτα. Αν λοιπόν, και αυτή η διαπίστωσή του είναι λανθασμένη; Αν την επικαλείται για να δικαιολογήσει την αδυναμία του να συνεργασθεί με τον κ. Προκόπιο;

Οι διαπιστώσεις του κ. Αμβρόσιου για τον κ. Προκόπιο είναι άραγε πραγματικές ή υποκριτικές; Αλλού ο ίδιος γράφει:
«Σας επέλεξα μετά λόγου γνώσεως. Έχετε θεολογικήν παιδείαν. Διακρίνεσθε δια την άψογον βιωτήν Σας. Είσθε φιλεύσπλαχνος και φιλάνθρωπος. Κατέχετε ικανήν διοικητικήν πειραν. Έχετε αγάπην εις την καρδίαν Σας». Επέλεξε, λοιπόν, τον κ. Προκόπιο «μετά λόγου γνώσεως». Ωραία.

Ερώτημα: Μετά του ίδιου λόγου γνώσεως ενεργεί και στα άλλα θέματα της Μητροπόλεως; Π.χ.:
Η επιλογή του να ιδρύσει το «Μετόχι» που όταν αποκαλύφθηκαν οι πολεοδομικές αυθαιρεσίες το ονόμασε «Σήμανδρο» ήταν μετά λόγου γνώσεως;

Η επιλογή του να φτιάξει Εκκλησιαστικό Μουσείο, να πάρει από διάφορες Εκκλησίες κειμήλια και εικόνες, και μετά από κάποιες δεκαετίες και παρά τις υποσχέσεις και τον ορισμό ημερομηνίας λειτουργίας του Μουσείου, ακόμα δεν έχει λειτουργήσει ήταν μετά λόγου γνώσεως;

Η επιλογή του να φτιάξει αυθαίρετο σπίτι, ήταν μετά λόγου γνώσεως; (Δες, http://forum.olympic-village.gr/forums/t/188.aspx?PageIndex=2, Βασίλη Γούλα: «Σάλο στην κοινωνία του Αιγίου έχει προκαλέσει η ανέγερση αυθαίρετης τριώροφης οικοδομής από τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο, χωρίς την απαιτούμενη πολεοδομική άδεια».


Ερώτημα: Κάποια σχόλια στο manitaritoubounou πριν έρθει η ρήξη και η φυγή του κ. Προκόπιου, μήπως ήσαν προφητικά: (14/10/2009):
«Δεν τον ξέρω τον π. Προκόπιο. Ξέρω όμως τον Καλαβρύτων, και ερωτώ. Ισχύει το όμοιος τω ομοίω αεί πελάζει; ή το πού πας ξυπόλυτος στα αγκάθια; Εμ, δεν ήξερες, εμ, δε ρώταγες;... Με πολύ επιφύλαξη οψόμεθα».
Και άλλο σχόλιο: «Ασφαλώς και δεν υπονοώ το Λαό του Θεού της επαρχίας Καλαβρύτων, αλλά την εκτός Εκκλησίας δραστηριότητα του Καλαβρύτων (ξενοδοχεία (Μετόχι) εστιατόρια κ.λ.π.), τις νομικές παραβάσεις με τα πρόστιμα (πολεοδομία) και άλλα. Κατά τη γνώμη μου μόλις δει και μάθει (αν μάθει ποτέ τα τεκταινόμενα) ο π. Προκόπιος θα πρέπει να κόψει δρόμο και να μη προσφέρει κάλυψη και άλλοθι… Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, μακάρι να είναι εσφαλμένη».
http://manitaritoubounou.wordpress.com/2009/10/13/pprokopios-petridis-metanastwn-episkopos/#comment-6097.

Ερώτημα: Γι’ αυτό δεν διάλεξε ο κ. Αμβρόσιος ως βοηθό του κάποιον από τους συνεργάτες του; Στο ερώτημα αυτό και η παρακάτω σημαντική επισήμανση από το skaipatras.gr/patra/modules.php?name=News&file=article&sid=1489: «Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων έχει επιλέξει ως βοηθό του τον “σεμνόν και λόγιον κληρικόν αρχιμανδρίτη π. Προκόπιο Πετρίδην, γραμματέα της Σ.Ε. Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πατήρ Προκόπιος δεν ανήκει στη μητροπολιτική επαρχία του Αμβροσίου και τίθεται το εξής ερώτημα από ιεράρχη που έλαβε την “αυστηρώς προσωπική” επιστολή: “Δεν διαθέτει σεμνόν και λόγιον κληρικόν στην επαρχία του ο Αμβρόσιος; Αν όχι, τότε θα πρέπει να κάνει την αυτοκριτική του για τα 33 ‘στείρα’ έτη”».


Μετά και από τα παραπάνω, έρχεται και άλλο ερώτημα:
μήπως κάτι είχε στο μυαλό του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων, όταν προσφωνούσε τον κ. Προκόπιο με επαίνους και ταυτόχρονα υπαινιγμούς;
Δεν δικαιολογούνται τέτοιες επιφυλάξεις και τέτοιοι υπαινιγμοί, προς ένα πρόσωπο που επιμόνως ο ίδιος ζητούσε ως διάδοχό του, που ο ίδιος είχε αντιληφθεί (φωτισμένος, ως Επίσκοπος, από το Θεό;) και είχε διακηρύξει ότι έρχεται ως απεσταλμένος του Θεού!!!

Έλεγε: «Εις τον Θεοφιλέστατον Επίσκοπον Κερνίτσης κ. Προκόπιον θα απονέμετε σεβασμόν, τιμήν και αγάπην υπερτέραν και πολύ περισσοτέραν της εις εμέ προσφερομένης! Έρχεται εν μέσω ημών ως απεσταλμένος παρά Κυρίου!».

Και: «Έρχεσθε σήμερα εδώ όχι ως Βοηθός μου, αλλ’ ως ο εν δυνάμει Διάδοχός μου, υπό τον αυτονόητον όρον, ότι θα αναδειχθήτε αντάξιος της τιμής και της αγάπης, την οποίαν θα Σας προσφέρω… Σημειώσατε: η διαδοχή θα Σας προσφερθή ως δώρον της αγάπης μου! Ας σημειωθή όμως ότι η αγάπη μου είναι η δύναμίς μου και όχι η αδυναμία μου… Ας παραμένουν μακράν αφ’ ημών έριδες και μάχαι, ίνα το όνομα του Κυρίου μας δοξάζεται».


Επίλογος:
«Η Ιεραρχία ασχολήθηκε με την ταυτοποίηση της αταξίας αυτής. Επανεξέλεξε τον επίσκοπο Προκόπιο σε επίσκοπο Χριστιανουπόλεως… Η Ιεραρχία θεώρησε ότι με τον τρόπο αυτό αποκαθίσταται μια αδικία και τον μεν επίσκοπο Προκόπιο Πετρίδη τον τοποθετεί σε μια νέα θέση, ενώ τον μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο τον «τιμωρεί» με τη στέρηση του βοηθού επισκόπου». www.press-time.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=91:2010-06-28-15-07-24&catid=16:reportage&Itemid=72
Να, τι γράψανε και άλλα ιστολόγια:
«Ο Μητροπολίτης κατηγορεί τον πρώην Βοηθό του Επίσκοπο ότι επιζητούσε τον τίτλο και το χρήμα» (02/09/2010). «Μέσω του προσωπικού του ιστολογίου ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ.κ. Αμβρόσιος, «εξαπολύει» δριμύ κατηγορώ κατά του πρώην Βοηθού Επισκόπου Κερνίτσης κ. Προκόπιου, ότι επιζητούσε μόνο τον τίτλο και το χρήμα, γράφοντας μάλιστα ειρωνικά ότι το χρήμα θα το εξασφαλίσει στη νέα του θέση, ενώ παράλληλα τονίζει ότι μοναδικό του έσοδο είναι ο μισθός που παίρνει από το Δημόσιο» (Δημήτρης Ζωϊτσούδης http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/28356). «Από την μιά η «ευαισθησία» για τις ψυχές των ανθρώπων από την άλλη το θάψιμο του συν-επισκόπου του! Διαβάσαμε και μας γύρισαν τα μέσα μας έξω!

Και η απορία μας: Μα καλά δεν υπάρχει μια ψυχή να του πει, να μην δημοσιοποιούνται τουλάχιστον, τέτοιες ηλιθιότητες, που περνιούνται για πνευματικό ήθος και μάλιστα Επισκόπου;».
http://trelogiannis.blogspot.com/2010/09/blog-post_4092.html

Yποσημείωσι:

Λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω πολύ παράξενο σχόλιο.

«Τάγμα θανάτου του Δεσπότη» Αμβρόσιου;

Είδα τα σχετικά με το Δεσπότη Αμβρόσιο και σας στέλνω το παρακάτω «Ευχαριστήριο» δημοσίευμα από τοπική εφημερίδα. Το δημοσίευσε ο «υπασπιστής» του Μητροπολίτη Καλαβρύτων στο Αίγιο, κ. Βασίλειος Φλώρος, ο οποίος είναι δίπλα του σε όλες τις τελετές. Υπογράφει το κείμενο και τέλος βάζει μια παράξενη φράση:
«Τάγμα θανάτου του Δεσπότη και Χριστιανός 30τοις εκατό».

Ο κ. Αμβρόσιος, αν και πέρασε μια βδομάδα περίπου, όπως έχει κάνει και με άλλα παράξενα δημοσιεύματα του παραπάνω «υπασπιστή» του, δεν αντέδρασε. Μήπως το αποδέχεται; Θέλει κάποιους να εκφοβίσει;
Βρε, πού φτάσαμε!
Τα περί Λ.Α.Ο.Σ. τα αφήνω να τα σχολιάσουν άλλοι.

Η δημοσίευση λέει:
«ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Θέλω δημόσια να ευχαριστήσω τους αγαπητούς κύριο Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ. και κύριο Κωνσταντίνο Μίχαλο, πρόεδρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και γιο του - επί πενήντα χρόνια - αδελφικού μου φίλου κυρίου Χρήστου Μίχαλου. Λόγω γνωριμίας, παράκλησής μας και της αγάπης τους προς το Δεσπότη, έστειλαν ο κύριος Καρατζαφέρης πέντε χιλιάδες ευρώ για το βρεφονηπιακό σταθμό της Μητροπόλεως και ο κύριος Μίχαλος πέντε χιλιάδες ευρώ για τα έργα στην Παναγία Τρυπητή.
Εύχομαι ο θεός να τους χαρίζει υγεία και κάθε επιθυμία και όνειρο τους να γίνει πραγματικότητα. Μακάρι να βρεθούν κι άλλοι να τους μιμηθούν, βοηθώντας τον ακούραστο εργάτη της Εκκλησίας Σεβασμιότατο Μητροπολίτη - με κεφάλαια γράμματα - ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ και Καλαβρύτων κύριο Αμβρόσιο.
Με Σεβασμό και Αγάπη
Βασίλειος Φλώρος

Τάγμα θανάτου του Δεσπότη και Χριστιανός 30τριάντα%».

Πάντως, αν θα ήθελε ο μητροπολίτης κ. Αμβρόσιος να είχαμε κάποια απάντησί του, θα την δημοσιεύαμε ευχαρίστως.

23 σχόλια:

  1. Οδυσσέα μου γιατί μιλάς για "υβριστικό και δυσφημιστικό" κείμενο του Αιγειαλίας; Αν αληθεύουν οι κατηγορίες του -και αυτό εσύ δεν το ξέρεις αλλά αυτός που τον έχει ζήσει- τότε έχει δίκαιο. Δεν έχω κάτι με κανένα αλλά αν δεν ξέρεις κάτι δεν μπορείς επειδή λ.χ. δεν σου απάντησε για τις μεταμοσχεύσεις να τον κατηγορείς.

    Ισαάκιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η κατάντια των Οικουμενιστων.Ο Εν λόγω Μητροπολίτης αφόρισε τον αποτειχισμενο και γνωστό Θεολόγο Σημάτη όταν τον έλεγξε για τις πλάνες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ'' ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΤΡΑ 2 4 06

    ΣΤΟ 5ΚΑΙ 37

    http://www.youtube.com/watch?v=bmGUFT6MOXA


    http://www.youtube.com/watch?v=NQakI6MfeQ0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί είναι αποτειχισμένος ο κ.Σημάτης; Μια χαρά κοινωνία με το Νέο Ημερολόγιο έχει, μην λέτε ό,τι σας κατέβει απο το κεφάλι...

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω πως ο Άγιος Καλαβρύτων πρέπει να επισκευθεί ψυχίατρο, είναι τόσο αντιφατικά αυτά που γράφει τώρα σε΄σχέση με εκείνα που δήλωνε πριν που μόνον ένας γιατρός μπορεί να μας πεί τι κρύβει στην καρδιά του αυτός ο άνθρωπος που τόσους έχει διαπομπεύση με τις πράξεις του, ο Θεός να τον λυπηθεί, καλύτερα θα ήταν να παραιτηθεί και να πάει σ'ένα μοναστήρι να μετανοήσει, αν τον αντέξουν φυσικά γιατί κρύβει τόση κακία μέσα του που απορώ πως και ο ίδιος αντέχει τον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ'' ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΤΡΑ 2 4 06

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=4736

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σας κ.Οδυσσέα.ΤΩΡΑ θα πρέπει να αναμεί-
    νουμε και την altera pars,για να ομιλήσει και α-
    ντικρούσει τα λεχθέντα υπό του σεβ.κ.Αμβροσίου.
    ΔΕΝ πρέπει να τον αφήσει αναπάντητον,διότι έτσι
    θα αιωρούνται οι εις βάρος του εκτοξευθείσαι κα-
    τηγορίαι!Κυρίως πρέπει να μας πει ΤΙ τον έκαμε να φύγει...!Αφού επέλεξε την επαρχία ΔΕΝ νομίζω
    ότι του έλειψε η Αθήνα.Κάτι άλλο τον εξανάγκασε
    να φύγει και πρέπει να το μάθουμε!!Η συρραφή των
    κειμένων και διαφόρων σχολίων είναι διαφωτιστικό
    τατη και αξίζουν θερμά συγχαρητήρια και δι'εκεί-
    νον,που το επεμελήθη,αλλά και δι'υμάς δια την ανάρτησιν!Κων/νίδης Σ.Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον Καλαβρύτων αλλά ο καθένας μπορεί να αλλάξει περνώντας ο χρόνος, απόψεις, όπως ο κάθε λογικός άνθρωπος. Τα πράγματα και οι άνθρωποι αλλάζουν άρα αλλάζουν και οι απόψεις μας για τα πράγματα και τουςανθρώπους. Μην χρησιμοποιούμε συκοφαντικές εκφράσεις για ψίλου πήδημα και αναπόδεικτα πράγματα.

    Ισαάκιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς ο θεσμός των βοηθών επισκόπων παρεξέκλινε του σκοπού του κι έγινε εφαλτήριο για την κατάληψη μητροπολιτικής έδρας.Οι κακές γλώσσες πάντως λένε ότι κάποιοι απ τους βοηθούς επισκόπους κατοικοεδρεύουν εν τοις νεκροταφίοις άδοντες και ψάλλοντες τρισάγια,κηδείες και μνημόσυνα επειδή ο καθωσπρεπισμός απαιτεί οπωσδήποτε δεσπότη όταν αποβιώσει κάποιος και πρόκειται να κηδευθεί ή να γίνει το μνημόσυνό του.Αυτοί είναι οι περίφημοι κηδειάδες.Ο θεσμός του βοηθού επισκόπου πρέπει να καταργηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Το έχω ξαναπεί ότι,όσοι δεν μπορούν να παραιτη-
    θούν,όπως κατά καιρούς κάνουν ΟΡΘΟΤΑΤΑ κάποιοι!
    Αλλά βλέπω και μερικές περιπτώσεις,όπου τοποθετή
    θηκαν βοηθοί επίσκοποι,αν και δε χρειάζονται!Όπως Σπάρτης,Φαναριοφερσάλων,Νικαίας,όπου μετε-
    πήδησε ο πρώην Κερνίτσης και Ζακύνθου.Αν είναι μεγάλη η επαρχία του κ.Αλεξίου ας τη διαιρέσει!Κι εκεί,που έχουν τοποθετηθεί -λογω ανάγκης-,ό-
    πως στην Αργολίδα,Ηλεία και Μέγαρα καλύτερα εί-
    ναι να ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ οι εν λόγω μητροπολίτες!Επί τέλους ΤΙ θα γίνει μ'αυτήν την κατάσταση των γε-
    ρόντων σερναμένων μητροπολιτων,που δεν ΑΦΗΝΟΥΝ
    την εξουσία;Να μην αρχίσω και πω ποιοι θα πρέ-
    πει να φύγουν ΑΜΕΣΑ!Τότε που θεσπίσθηκε το ισόβι
    ο το προσδόκιμο της ζωής ήταν τα 50 άντε τα 60!Τώρα,που η επιστήμη έχει εφεύρει τα πάντα το προ
    σδόκιμο φθάνει τουλάχιστον τα 80!Άρα ΠΡΕΠΕΙ να μπει όριο ηλικίας το πολύ τα 75 για ΟΛΟΥΣ!Να μπει νέο αίμα στην εκκλησία!Σε πριπτώσεις υπερ-
    γήρων τις μητροπόλεις τις διοικούν οι κλίκες και οι ΚΑΜΑΡΙΛΕΣ!Έτσι θέλουμε την εκκλησία;!Καιρός να το σκεφθούν οι ιεράρχες μας και να βά-
    λουν ΦΡΕΝΟ σ'αυτό το χάλι!!
    Υ.Γ.Δεν είμαι κληρικός,άρα δεν ενδιαφέρομαι για επισκοποποίηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένας τέτοιος-πάλι λέγαν οι κακές γλώσσες-ήταν ο
    πάλαι ποτέ διαλάμψας,ως βοηθός επίσκοπος μέχρι το 1965,ότε και προήχθη μητροπολίτης,με τον τί-
    τλο Αχαΐας ΤΟΤΕ.Όσοι γνωρίζουν τα παλιά εκκλησι-
    αστικά θα κατάλαβαν ΠΟΙΟΝ εννοώ τώρα πια μακαρί-
    τη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαίρω τους ανώνυμους των 5.34 και 5.38 γιατί παρακολουθούν επισταμένως τα εκκλησιαστικά πράγματα και προβαίνουν σε ευστοχότατες κρίσεις γι αυτά.Ειδικά η περίπτωση της μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος αποτελεί πραγματικό σκάνδαλο αφού ο μητροπολίτης Κύριλλος,γνωστός μοιχεπιβάτης,δεν έχει αφήσει πανηγύρι για πανηγύρι στο οποίο να μην έχει παραστεί όπως π.χ. στην εορτή του Χρυσοστόμου Ζακύνθου,στην ενθρόνιση του ετέρου άνθους του σεραφειμισμού Δαμασκηνού Καρπαθάκη και αλλού.Επομένως δεν τυγχάνει ανήμπορος,ούτε φόρτο εργασίας μπορεί να επικαλεσθεί προκειμένου να χρειάζεται βοηθό επίσκοπο,δυστυχώς τον κατά τα άλλα ευσεβή κληρικό π.Σεραφείμ Καλογερόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα σε ολους !Μήπως έχουμε ξεχασει τη σοφη λαικη παροιμια που λεει αν δεν φας και δεν κοιμηθεις με καποιον δεν τον γνωριζεις ουσιαστικα ?Ο Σεβασμιώτατος Καλαβρύτων είναι πολυ δυναμικός και καλός Δεσπότης.Οπως ομως καθε ανθρωπος απλως έπεσε έξω κατα δική του δήλωση.Δεν πιστευω οτι εγραψε αβασανιστα οσα εγραψε.Εζησε καποιες καταστασεις οσο ηταν εκει ο Θεοφιλεστατος πρωην Κερνίτσης τις οποίες εμείς δεν γνωρίζουμε.Επομένως δεν μπορουμε και να εκφέρουμε γνώμη...Εκεινο ομως που οφειλουμε να αναγνωρίσουμε ειναι οτι απο τώρα προσπαθει να οργανώσει τα πράγματα έτσι ωστε αν του συμβεί κατι να μη μεινει ακέφαλη η Μητροπολη γιατι σε τετοιες περιπτώσεις εκτος της καμαριλας που δημιουργεί προβλήματα,ο ασθενων Ιεραρχης εκτίθεται και ειναι αδυναμος να αντιδράσει στα οσα γινονται στο όνομά του !Εκτος και αν εχουμε ξεχασει το αίσχος του Παπανδρεου στην πολιτική ζωή που ουτε διαδοχο οριζε ουτε παραιτιοταν και κατοπιν του γενικου ρεζιλικιου που υπεστη η χώρα εδωσε το δακτυλίδι στον Κώστα Σημίτη...Δεν θα ηταν ομως καλυτερα γι αυτον να ειχε οργανώσει τη διαδοχή του νωρίτερα ?Και καλύτερο για την υστεροφημία του ?Μπράβο στον καταπληκτικό Ιεράρχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Άρα ΠΡΕΠΕΙ να μπει όριο ηλικίας το πολύ τα 75 για ΟΛΟΥΣ!Να μπει νέο αίμα στην εκκλησία!"

    Ανώνυμε αν δεχθούμε αυτό το αντιπατερικό μέτρο τότε ο π.Αυγουστίνος θα είχε παραιτηθεί απο το 1982 αντι για το 2000 που παραιτήθηκε και έτσι θα έχανε η Εκκλησία την πολύτιμη προσφορά του.

    ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Δύο σύντομες απαντήσεις:1.κ.Ντίνα μην έχεις αυ-
    ταπάτες!Ο Αμβρόσιος ΔΕΝ είναι ό,τι το καλύτερο
    διαθέτει η εκκλησία!Κι αφού λες ότι είναι "δυνα-
    μικός" τότε ΤΙ τον ήθελε τον βοηθό επίσκοπο;!Μην είσαι προσωπολάτρης,που,όταν πουν κάποιοι αλήθειες για κάποια πρόσωπα,που εκτιμάς εξανί-
    στασαι!π.χ.Χριστόδουλος!!
    2.Παρμενίδη ΕΠΙΜΕΝΩ ότι η εκκλησία δε χρειάζεται
    κληρικούς,που να σέρνονται με πάμπερς και υποβα-
    στάζονται!Όσο για τον μακαριστό πια Αυγουστίνο ήδη είχε παραιτηθεί-ή μάλλον,για να ακριβολογού
    με εξαναγκάσθηκε-αλλά ΔΕΝ έπαυσε ΠΟΤΕ να υπάρ-
    χει μέχρι το τέλος!Ατυχές λοιπόν το παράδειγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ μου ανώνυμε,ο Σεβασμιώτατος ΕΙΝΑΙ ό,τι καλύτερο διαθέτουμε αυτή τη στιγμή,δυναμικος και μαχητικός Ιεράρχης αλλά και με αίσθημα ευθύνης προετοιμάζει το μέλλον...Οπως ειπε ο ίδιος καποτε,η προετοιμασία και η πρόνοια μη συμβει κατι κακο,δεν ειναι κακία.Αρετη και ικανότητα ειναι.Μακαρι να μη συμβει ποτε το κακό.Οταν ομως συμβει ουτε πανικο παθαινουμε ουτε προβλήματα δημιουργούνται !Μακαρι και αλλοι να εμπνέονταν απο τον καταπληκτικο αυτο Δεσπότη...Οσο για το Χριστόδουλο τώρα τον χρειαζόμαστεν πιο πολυ απο ποτε !Ουτε το ενα δεκατο απο τα μέτρα της τρόικας δεν θα πέρναγε αν τον είχαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε και πάλι 9 Σεπτεμβρίου 2010 12:50 μ.μ. εκφράζεις ατυχείς απόψεις εντελώς αντιπατερικές και αντικανονικές. Η άποψη σου περι ορίου ηλικίας είναι εντελώς παράλογη και αντιπατερική. Μεγάλος παραλογισμός! Για να καταλάβουν οι αναγνώστες μας είναι τόσο λογικός όσο και η θέσπιση ορίου ηλικίας στον γάμο άνδρα και γυναίκας!!

    Ατυχείς είναι και οι ψεύτικες πληροφορίες σου ότι δήθεν ο π.Αυγουστίνος δεν ήθελε να παραιτηθεί. Κάτι εντελώς ψευδές. Ήθελε απο το 1996 και το είχε πει και στον Σεραφείμ αλλά με τις πιέσεις του οδηγού του Αλέκου (τον εκβίαζε ότι θα του κόψει τα φάρμακα όπως μαθαίνω ότι κατάγγειλε ο Ν. Σωτηρόπουλος) το ανέβαλε μέχρι που πέθανε ο οδηγός. Δεν έκλεισαν τα 40ημερα του οδηγού και παραιτήθηκε αφήνοντας στον επισκοπικό θρόνο τον στενό συνεργάτη του.

    Απο το 1982 έως το 2000, θα έχανε η Εκκλησία τον πιο άφοβο επίσκοπο της. Σου αρέσουν αυτές οι ασχήμιες; Να τις εφαρμόσεις σπίτι σου και όχι στην Εκκλησία που έχουν ξεκαθαριστεί τα πράγματα απο αιώνες.

    ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είδατε πόσο εκκοσμικευμένη έχει καταστεί η Εκκλησία μας; Θα μας έσωζε ο Χριστόδουλος από την κοσμική αγία Τριάδα (ΔΝΤ, ΕΕ, Ευρωπαϊκή Τράπεζα), αφού δε μπορούσε να μας θέσει υπό την προστασία της εκκλησιαστικής Αγίας Τριάδας (Πατήρ, Υιός, Πνεύμα Άγιο).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συκοφαντείς τον Χριστόδουλο ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι, έχεις δίκηο.

    Δεν είναι αυτός, που είπε εκείνο το περίφημο:

    "Ο Θεός μου έδωσε την εντολή να πομάνω αυτό το λαό" ή πάλι συκοφαντούμε;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παρμενίδη ΕΠΙΜΕΝΩ κι ας είναι,όπως λες αντιπατε-
    ρικό!Δε μπορεί να ποιμαίνουν τις μητροπόλεις γέ-
    ροντες και ανήμποροι,γιατί συμβαίνει αυτό,που εί
    πα παραπάνω!Όσο για το μακαριστό Αυγουστίνο ΔΕΝ μπορώ να διανοηθώ ότι ένας λαϊκός,όποιος κι αν ήταν αυτός μπορούσε να τον εκβιάζει,αφού είχε τό
    σα πνευματικά παιδιά και να τον απειλεί και να μη ζητήσει τη ΔΙΩΞΗ του!!Εκτός και συνέβαινε κά-
    τι άλλο,που ήξεραν ΜΟΝΟ οι δυο τους,οπότε...!!
    Ντίνα ΒΑΛΕ φρένο στην προσωπολατρεία σου και λά-
    τρεψε ΜΟΝΟ τον Τριαδικό Θεό,την Θεομήτορα και πάντας τους αγίους,γιατί κινδυνεύεις να γίνεις ΑΙΡΕΤΙΚΗ και ΑΥΤΟΚΑΤΑΚΡΙΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λάτρεψε μόνο τον Τριαδικό Θεό και τίμησε την Θεομήτορα και πάντας τους αγίους.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν ισχυρίστηκα οτι κανω το αντίθετο αγαπητοί μου.Αυτο ομως δεν σημαίνει οτι δεν έχουμε υποχρέωση να στηρίζουμε τους δυναμιμικούς μας Ιεράρχες.Το κάναμε το λάθος μια φορά με το Χριστόδουλο που τον αφήσαμε να παλεύει μονος του ,με τη γνωστή κατάληξη !Τώρα βιώνουμε καταστάσεις πολύ πιο τρεγελαφικές αλλά και επικίνδυνες απο τον καιρό που ζούσε ο Χριστόδουλος !Αυτό σημαίνει ότι όσους δυναμικούς και παραδοσιακούς Ιεράρχες έχουμε να τους στηρίξουμε.Και αυτό έπρεπε να είχε γίνει χθές,όχι σήμερα.Δεν υπάρχει χρόνος,δυστυχώς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου