Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010




ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ

ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΙΒΛΙΟ

ΤΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ

ΜΕ ΤΙΤΛΟ

Η Αντιμετώπισις της Αιρέσεως του Οικουμενισμού κατά τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη

Η Διακοπή της Μνημονεύσεως

Η αίρεσις του Οικουμενισμού ξεκίνησε πριν ενενήντα περίπου χρόνια. Σε όλο αυτό το διάστημα παραδόξως αντί να κατασταλή και καταδικαστή, συνεχώς εξαπλούται, σε σημείο που να έχη αλλοιώσει το φρόνημα και αυτών των συνειδητών Ορθοδόξων. Η εξάπλωσις και μη καταδίκη της αιρέσεως των καιρών μας αποτελεί πρωτάκουστο και πρωτοφανές γεγονός εις την διαχρονική ιστορία της Εκκλησίας. Κάποιες προσπάθειες που κατά καιρούς έγιναν δια την απομάκρυνσι από την αίρεσι, οδήγησαν σε άλλες εκκλησιολογικές εκτροπές και πλάνες, εις τρόπον ώστε και οι θέλοντες σήμερα να απομακρυνθούν από αυτή να προβληματίζωνται όχι δια το από που να φύγουν, αλλά δια το που να πάνε.

Ποία η επίπτωσις της αιρέσεως δια την Εκκλησία.

Ποία η ευθύνη όλων των Ορθοδόξων κληρικών και λαϊκών.

Ποία η σωστή αντιμετώπισις δια την κατάσβεσι της αιρετικής πυρκαϊάς.

Πως δεν θα λοξοδρομήσουμε ούτε προς τα αριστερά (συμμετοχή στην αίρεσι), ούτε προς τα δεξιά (δημιουργία παρατάξεων και σχισμάτων).

Ποίες τέλος οι συνέπειες της ομολογίας εις την εποχή μας.

Όλα αυτά εξετάζονται με βάσι την διδασκαλία και την ζωή του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου, ο οποίος σε ανάλογες περιστάσεις αιρέσεως, η οποία εξαπλούτο μέσα εις την Εκκλησία, ετήρησε απαράμιλλη στάσι και είναι δια τις ημέρες μας ο απλανής οδηγός μας.

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΙΣ

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ»

23ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 11- ΛΑΡΙΣΑ

ΤΗΛ: καί FAX: 2410284449

e-mail: vorthodoxia@yahoo.gr

5 σχόλια:

  1. Συγνώμη,αλλά ο π.Ευθύμιος δεν είναι καθαιρεμένος απο την σύνοδο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από ποιά σύνοδο είναι καθηρημένος.
    Τις Ληστρικές;
    Τις Γκεσταμπίτικες;
    Τις απαρτιζόμενες από ανθρωπάκια άχρηστα και ανίκανα;
    Μπορούν αυτοί να αντικρύσουν τον Γίγαντα του Κίσσαβου;
    Καθηρημένοι είναι αυτοί και όχι μονο μία φορά αλλά πολλές φορές.
    Ανάξιοι και ανεπρόκοποι σε όλα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν νομίζουμε, ότι έχει σημασία αν είναι καθηρημένος ένας ιερομόναχος ή όχι.

    Σημασία έχει αν αυτά που γράφει είναι αληθή ή ψευδή, αν στηρίζονται σε πατερικά κείμενα ή όχι.

    Εξ άλλου, έχουμε Ιεράρχες, που διατυπώνουν αιρετικές θέσεις ή αυτά που λένε δεν στηρίζονται σε Πατέρες και Συνόδους και όμως δεν είναι καθηρημένοι (όρα Μεσσηνίας, Δημητριάδος, Σύρου, κ.ά.). Αυτό σημαίνει, ότι ό,τι γράφουν και λένε είναι ορθά, επειδή δεν είναι καθηρημένοι;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΝΑΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ: ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ,Ο Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ.ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ,ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Bολιώτης"
    «panais είπε...
    Συγνώμη,αλλά ο π.Ευθύμιος δεν είναι καθαιρεμένος απο την σύνοδο;».

    Ναι, κ. Παναή. Ο π. Ευθύμιος καθαιρέθηκε παράνομα από μια «Ιερά» Σύνοδο, επειδή αντιτάχθηκε στην επίσκεψη του Πάπα στην Αθήνα. Μια «Ιερά» Σύνοδο, ούνα ράτσα ούνα φάτσα σαν την δική σας Σύνοδο στην Κύπρο, και σαν τον Αρχιεπίσκοπό σας και τους Μητροπολίτες σας που υπέγραψαν και υποδέχτηκαν τον προστάτη των παιδεραστών Πάπα στην Κύπρο (και μερικοί μετά σαν πιλάτοι ένιπταν τας χείρας των). Όμως, ο π. Ευθύμιος ήρθε και στην Κύπρο στην Ημερίδα εναντίον του Πάπα και μας έφερε και μας εκεί για συμπαράσταση. Ενώ εσύ, αν και είσαι Κύπριος δεν ήρθες για συμπαράσταση. Βέβαια τώρα εκ του ασφαλούς, εύκολα μιλάς για ορθοδοξία, και καταφέρεσαι εναντίον κάποιου γέροντα αγωνιστή της Ορθοδοξίας που καταδικάσθηκε άδικα, επειδή ήταν συνεπής στην πίστη του. Έτσι στην Κύπρο σπιλώνουν υπολήψεις; Κι απ’ ότι μαθαίνω είσαι και ιεροσπουδαστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου