Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Επιτέλους,

«Παναγιώτατε»,

και η ανοχή έχει τα όριά της

Αντί «καταλλαγής», ο Πατριάρχης εκδίδει υβριστική Εγκύκλιο κατά πιστών, μολύνοντας την ιερή ημέρα της Ορθοδοξίας και διαστρεβλώνοντας για άλλη μια φορά την αλήθεια

Ταύτα εποίησας, και εσίγησα»… Μη και αεί σιωπήσομαι, και ανέξομαι επί πλείον την δυσφορωτάτην ζημίαν; αλλ’ ουκ αεί η μακροθυμία μένει· «ελέγξω» γαρ «και παραστήσω κατά πρόσωπον»» τας αστοχίας σου (Μ. Βασιλείου και Διδύμου Τυφλού)

κεφ. Πατρ.

Την Κυριακή του θριάμβου της Ορθοδοξίας διάλεξε ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος με Εγκύκλιό του, όχι για να τιμήσει, αλλά για να προσβάλει την Ορθοδοξία και να προπαγανδίσει άλλη μια φορά τις αιρετίζουσες καινοτομίες του.

Ήδη εδόθησαν απαντήσεις αποστομωτικές στην νέα αυτή ανίερη επίθεση εναντίον όσων, χρόνια τώρα, του αποδεικνύουν την αποκλίνουσα από την ορθόδοξη Πίστη πορεία του∙ για τούτο, με το κείμενο αυτό δεν θα απαντήσουμε παρά σε λίγες μόνο θέσεις της Εγκυκλίου του, στηριζόμενοι στην Πατερική θεολογία που διαστρεβλώνει, για να φανεί που μπορεί να καταλήξει, ακόμα και ένας Πατριάρχης, όταν αρνείται το «Πνεύμα» και τον «νουν» των Πατέρων, όπως ακριβώς συνέβη και με άλλους αιρετίζοντες και αιρετικούς Πατριάρχες στο παρελθόν.

• Γράφει η Πατριαρχική «Εγκύκλιος»:

Η Ορθοδοξία «πρέπει να ευρίσκεται εις διαρκή διάλογον με τον κόσμον… Αντιθέτως, εάν η Ορθοδοξία κλεισθή εις τον εαυτόν της … θα μετατραπή από “κατά την οικουμένην” Εκκλησία που είναι, εις μίαν εσωστρεφή και αυτάρεσκον ομάδα, εις ένα “γκέττο” εις το περιθώριον της ιστορίας… Δια τον λόγον αυτόν και οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας μας ουδέποτε εφοβήθησαν τον διάλογον με τον πνευματικόν περίγυρον της εποχής των, ακόμη και με τους ειδωλολάτρας φιλοσόφους των χρόνων των…».

Πράγματι, Παναγιώτατε.

Η Εκκλησία «ευρίσκεται εις διαρκή διάλογον με τον κόσμον», αλλά βάσει των Εντολών του Χριστού και των Ι. Κανόνων και όχι βάσει των Εντολών του Βατικανού, όπως γίνεται στον διάλογο που εσείς δουλικά δεχθήκατε να προάγετε. Μη διαστρέφετε, λοιπόν, την πραγματικότητα προσπαθώντας να δημιουργήσετε φοβικά αντανακλαστικά από την τάχα απομόνωσή μας, εάν δεν συμμετάσχουμε στον Θεολογικό Διάλογο που –με αντιπατερικό τρόπο– επί δεκαετίες διεξάγεται κατ’ επιθυμία του Πάπα από τους γραφειοκράτες υποτακτικούς σας. Ένα Διάλογο, που επειδή δεν έχει την χάρη του Θεού, αποβαίνει ως τώρα όχι μόνο άκαρπος, αλλά και επιζήμιος για την Εκκλησία.

Η Εκκλησία δεν γίνεται “γκέττο” και δεν απομονώνεται, όταν διαλέγεται υπακούοντας στον Αρχηγό της Ιησού Χριστό και τους Ι. Κανόνες. Αντίθετα γελοιοποιούνται και γίνονται ανυπόληπτα, εκείνα τα μέλη της, που παραβαίνουν τους Ι. Κανόνες της. Η Εκκλησία διέπρεψε και διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο, βγήκε δηλαδή στο προσκήνιο της ιστορίας, ακριβώς όταν ήταν αυστηρά προσηλωμένη στις Εντολές και «απομονωμένη» από το κοσμικό πνεύμα, κι όχι όταν άτομα σαν και εσάς, ασεβούντες στην Παράδοση, γράφουν επιστημονικές διατριβές (όπως εσείς), στις οποίες καταφέρονται κατά των Ι. Κανόνων, ως να εκτελούν παπικές εντολές.
Σε εκείνη την διατριβή που συντάξατε πριν αρκετά χρόνια, γράφατε σαν κάποιον που προσπαθεί να παρακάμψει η να αχρηστεύσει τους νόμους, που στέκονται εμπόδιο στα παράνομα μελλοντικά σχέδιά του. Υποστηρίζατε, δηλαδή, πως «δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις απαγορευούσας την είσοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ’ αυτών συμπροσευχήν». Και συνεχίζατε, αποφαινόμενος σπουδαιοφανώς: «Είναι απαραίτητον και επιβεβλημένον να εγκριθή και επικυρωθή υπό Οικουμενικής Συνόδου ο Κώδιξ της Ορθοδόξου Εκκλησίας» ο οποίος «θα τροποποιήση (σ.σ. δηλ. θα παραποιήσει) και θα καταργήση αναποφεύκτως κανόνας των Οικουμενικών Συνόδων»!

Αυτή την ανίερη και ασεβή πρόταση προβάλατε στην διατριβή σας, που εξυπηρετούσε μακροπρόθεσμα σχέδια: κατάργηση Ι. Κανόνων και ειδικά εκείνων που απαγόρευαν αυστηρώς τις συμπροσευχές. Και αφού καταλάβατε πολύ καλά ότι οι Ορθόδοξοι δεν θα σας έκαναν αυτή την χάρη (συγκαλούντες, μάλιστα, προς τούτο Οικουμενική Σύνοδο), όταν γίνατε Πατριάρχης, αρχίσατε την πραγματοποίηση εκείνου του σχεδίου συμπροσευχόμενος παρανόμως με ετερόδοξους, χωρίς να περιμένετε να αποφασίσει την άρση αυτής της απαγορεύσεως Οικουμενική Σύνοδος, όπως ο ίδιος νομιμοφανώς είχατε προτείνει. Δεν θεωρήσατε πλέον την σύγκληση μιας Συνόδου αναγκαία, ίσως γιατί νομίσατε, ότι είστε μόνος σας μια Οικουμ. Σύνοδος, μιμούμενος τον «αλάθητο» μονοκράτορα Πάπα και εφαρμόζοντας εμμέσως το Πρωτείο του!

• Σε ένα άλλο σημείο της Εγκυκλίου γράφετε:

«Οφείλομεν πρώτον να συνομιλήσωμεν οι χριστιανοί μεταξύ μας και να λύσωμεν τας διαφοράς μας, δια να είναι αξιόπιστος η μαρτυρία μας προς τον έξω κόσμον. …Δεν είναι δυνατόν ο Κύριος να αγωνιά δια την ενότητα των χριστιανών και ημείς να μένωμεν αδιάφοροι… Τους διαλόγους αυτούς …πολεμούν σήμερον, δυστυχώς, και μάλιστα με φανατισμόν απαράδεκτον δια το Ορθοδόξον ήθος, ωρισμένοι κύκλοι που διεκδικούν δια τον εαυτόν των αποκλειστικώς τον τίτλον του ζηλωτού και υπερασπιστού της Ορθοδοξίας. Ωσάν να μη ήσαν Ορθόδοξοι όλοι οι Πατριάρχαι… οι οποίοι ομοφώνως απεφάσισαν και στηρίζουν αυτούς τους διαλόγους, (σ.σ. οι ζηλωτές) υψώνουν τους εαυτούς των υπεράνω των Επισκοπικών Συνόδων της Εκκλησίας».

Σ’ αυτά έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής. Δεν απέστειλε ο Χριστός τους μαθητές του, Παναγιώτατε, για να «λύνουν διαφορές», αλλά να κηρύττουν τη βασιλεία του Θεού, να γνωστοποιούν την αδιαπραγμάτευτη Πίστη, να συζητούν με τους αιρετικούς, βοηθώντας τους να αντιληφθούν την πλάνη τους, να έρθουν σε συναίσθηση του τρομερού λάθους τους. Και αν αυτοί αρνούνταν να αποδεχθούν την διδασκαλία και να προσέλθουν εν μετανοία στην Εκκλησία –από την οποία αποσκίρτησαν–, δεν επιχειρούσαν συμβιβασμούς, δεν εφεύρισκαν κακοδοξίες (ως εκείνη των «δύο πνευμόνων» που υιοθετείτε), αλλά τους εγκατέλειπαν προς καιρόν, εφαρμόζοντες την καθοδηγητική Εντολή του Χριστού: «Ο δεχόμενος υμάς, εμέ δέχεται… Και ος εάν μη δέξηται υμάς, μηδέ ακούση τους λόγους υμών, εξερχόμενοι της οικίας εκείνης ή της πόλεως, εκτινάξατε τον κονιορτόν των ποδών υμών». Και ο Μ. Βασίλειος ερμηνεύει: «ο κήρυκας του θείου λόγου (εφ’ όσον δεν γίνει δεκτός) να υποχωρεί και να μη παραμένει ανοίγοντας διάλογο και φιλονικώντας με αυτόν που αρνείται τον θείον λόγον». Εφάρμοζαν, επίσης, οι Ορθόδοξοι Πατέρες μας και την καθοδηγητική –υποχρεωτική– συμβουλή του μιμητή του Χριστού, του απ. Παύλου. Δίδασκε ο απόστολος με απόλυτη σαφήνεια: «Αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού».

Αυτήν την Εντολή εφάρμοσαν όλοι ανεξαιρέτως οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, ώσπου ήρθατε εσείς να την ανατρέψετε, τοποθετώντας τον εαυτόν σας πάνω από Πατέρες και Οικουμενικές Συνόδους. Και, παρόλο που γράφτηκαν τελευταία τόσα άρθρα, αλλά και ολόκληρο βιβλίο που σας αποδεικνύει το λάθος σας ως προς το σημείο αυτό, τα αγνοήσατε παντελώς.
Όχι, λοιπόν, Παναγιώτατε, δεν υψώνουμε τον εαυτό μας υπεράνω, αλλά τον βάζουμε υποκάτω των Πατέρων και αυτούς ακολουθούμε. Αντίθετα, εσείς θέσατε τον εαυτό σας υπεράνω των Πατέρων, αφού καταπατείτε ασυστόλως τις Εντολές του Χριστού και των Ι. Κανόνων, και ταυτόχρονα κάνατε άνω-κάτω την Εκκλησία μας, παρεμβαίνοντας στα εσωτερικά της και ζητώντας επίμονα να παραβεί τον επί 150 χρόνια εφαρμοζόμενο Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, τον οποίον το Πατριαρχείο –ως τη στιγμή που ήρθατε εσείς– απεδέχετο.

Παραβαίνετε, λοιπόν, κάτι πολύ μεγάλο, τους Ι. Κανόνες που έχουν σχέση με την Πίστη, και από την άλλη μεριά επιμένετε σε κάτι πολύ μικρό: την αυστηρή εφαρμογή κάποιων διοικητικών νόμων, όχι για θέματα Πίστεως, αλλά για την επέκταση της δικής σας εξουσίας και προνομίων σας, που ασφαλώς πρέπει να εφαρμόζονται, όταν όμως είναι δίκαια. Εδώ, όμως, δεν είναι καν δίκαια και νομότυπα, όπως με προχθεσινά κείμενα –ισχυρώς κατοχυρωμένα από νομικής πλευράς– απέδειξαν οι Μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ και Καλαβρύτων Αμβρόσιος.

• Επιτίθεσθε, ακόμα, δια της Εγκυκλίου εναντίον εκείνων, που με στοιχεία ατράνταχτα σας φέρνουν σε αντιπαράθεση, όχι με δικές τους ιδέες, αλλά με τους Πατέρες της Εκκλησίας και ισχυρίζεσθε πως «οι επικρίνοντες… κατηγορούν όσους διεξάγουν τους διαλόγους ως δήθεν “αιρετικούς” και “προδότας” της Ορθοδοξίας, απλώς και μόνον διότι διαλέγονται με τους ετεροδόξους…» και μάλιστα «μας εξωεκκλησιάζουν» (το τελευταίο σε άλλο κείμενο). Επίσης σημειώνετε: «ομιλούν απαξιωτικά δια κάθε προσπάθειαν συνδιαλλαγής μεταξύ των διηρημένων χριστιανών και αποκαταστάσεως της ενότητός των ως δήθεν “παναίρεσιν του οικουμενισμού” χωρίς να παρέχουν καμμίαν απόδειξιν ότι κατά τας επαφάς της με τους μη Ορθοδόξους η Ορθόδοξος Εκκλησία εγκατέλειψε η αρνήθηκε τα δόγματα των Οικουμενικών Συνόδων και των πατέρων της Εκκλησίας μας».

Εδώ, ασφαλώς, «Παναγιώτατε», διαστρέφετε εντελώς την αλήθεια. Διότι ασφαλώς και σας κατηγορούν πολλοί για αιρετικές αποκλίσεις, όχι με κάποια «τσιτάτα» και απομονωμένα από το πνεύμα των Πατερικών κειμένων χωρία, αλλά με πλήθος κειμένων για πραγματικές παρεκκλίσεις σας από την θεολογία της Εκκλησίας μας∙ τόσο καλά μάλιστα κατοχυρωμένα, ώστε δεν διανοηθήκατε να δοκιμάσετε να τα ανατρέψετε. Δεν προσπαθήσατε να διαλεχθείτε θεολογικά με τους επικριτές σας, να τους πείσετε για το λάθος τους, αλλ’ εσείς, ο υπέρμαχος του Διαλόγου, διαλέγεσθαι μόνο με τους ετερόδοξους. Τους πιστούς τους αγνοείτε, έρχονται δεύτεροι στην προτίμησή σας και μόνο απειλές και ύβρεις εκτοξεύετε εναντίον τους!

Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, όμως, συνομιλώντας με τον εικονομάχο αυτοκράτορα Λέοντα τον Αρμένιο, του λέγει ότι πρέπει να ακολουθεί τους Αγίους και όχι να θέλει να επιβάλει τη δική του άποψη. Και του απαντά ο αυτοκράτορας: Σύμφωνα μ’ αυτά που λες «εσύ με βγάζεις έξω από την Εκκλησία»; Και ο άγιος ανταπαντά:

«Ουκ εγώ, αλλ’ ο θείος Απόστολος, μάλλον δε και τούτον συ προλαβών, αυτός εαυτόν οις ειργάσω εξήγαγες. Ει δε βούλει εντός πάλιν γενέσθαι αυτής, στήθι μεθ’ ημών των την αλήθειαν πρεσβευόντων…». Δηλαδή, δεν σε βγάζω εγώ, αλλά ο απ. Παύλος. Μάλλον όμως, ούτε αυτός, διότι και αυτόν τον πρόλαβες και εξήλθες της Εκκλησίας με αυτά τα οποία λες και κάνεις. Εάν όμως, θέλεις πάλι να εισέλθεις στην Εκκλησία, στάσου μαζί τους, διότι αυτοί ομολογούν την αλήθεια.

Προτιμούμε, «Παναγιώτατε» να ακολουθούμε τους Πατέρες που «ομολογούν την αλήθεια», παρά εσάς που την συσκοτίζετε.

Προτιμούμε να ομιλούμε και να μη σιωπούμε ένοχα, ανεχόμενοι τους κακόδοξους λόγους και πρακτικές σας.

Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσµάς Φλαµιάτος”»
Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Ο Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

15 σχόλια:

  1. Εσείς της Φιλορθόδοξης Ένωσης πολύ ωραία του τα λέτε του Βαρθολομαίου και ακόμη καλύτερα του τα κάνετε,αλλά και αυτός με τη σειρά του αυτά που λέτε δεν τα ακούει, γιατί άλλα πιστεύει και αλλού προσκυνά, περισσότερο όμως σας υπολογίζει για τα επεισόδια που του έχετε δημιουργήσει, γιατί για τα λόγια σας μπαινάκις-βγαινάκις,όπως άλλωστε κάνει για όλους μας.Αλλά τώρα αρχίζει να βρίσκει τρόπους να αντιμετωπίζει και τα πιθανά επεισόδια,τουλάχιστον στις σοβαρότερες περιπτώσεις.Διάβασα προ ημερών στο παρὀν μπλόκ, ότι προετοιμάζεται για το 2011, με αφορμή τα 20 χρόνια της Πατριαρχείας του Βαρθολομαίου η σύγκλιση της δήθεν ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ή 8ης ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ή στην πραγματικότητα 1ης ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ,στην Νίκαια της Βυθινίας με την φρούρηση Τουρκικής Αστυνομίας.Εκεί φίλοι μου δεν θα μπορείτε να πάτε, γιατί ξέρετε τί θα σας περιμένει.Ετσι λοιπόν οι Οικουμενιστές, τυπικά θα νομιμοποιήσουν τις παραβάσεις τους με την Σύνοδό τους και την μέχρι τώρα πορεία τους και θα θεμελιώσουν τα επόμενα βήματά τους με δήθεν ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ.Αδελφοί τα κείμενα και οι φωνές διαμαρτυρίας δυστυχώς καταλαβένετε, ότι είναι προσωρινά παυσίπονα.Εάν θέλετε κάτι ουσιαστικό να γίνει, ξέρετε το δρόμο,χωρίς θυσία δεν υπάρχει ΑΝΑΣΤΑΣΙ και αν πράγματι θέλετε να ακολουθήσετε κάποτε αυτό τον δρόμο προετοιμάσθείτε για αυτό από σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ματαίωση των οικουμενιστικών σχεδίων δεν επετεύχθη με τις απολύτως αξιέπαινες διαμαρτυρίες των κληρικών, μοναχών και λαικών που διώχθηκαν στην Πάφο αλλά με τις συνοδικές εντολές της Ελλαδαδικής Εκκλησίας και τις επιδιώξεις και τα αντιτιθεμενα συμφέροντα των πατριαρχείων Κωνσταντινουπόλεως και Ρωσίας.

    Βεβαίως ενόχλησαν τους οικουμενιστές και πολύ μάλιστα οι διαμαρτυρίες αλλά άλλοι ήταν οι πραγματικοί λόγοι της ακύρωσης των οικουμενιστικών σχεδιασμών.

    Επομένως αυτά τα δεδομένα δεν διαφοροποιούνται ποσώς αν η συνάντηση του 1011 πραγματοποιηθεί στη Νίκαια αν η Εκκλησία της Ελλάδος συνεχίσει να αγρυπνεί.

    Οσο για την προτροπή του ανώνυμου στον Κοσμά Φλαμιάτο για να προχωρήσουν σε σχίσμα δεν χρειάζεται σχολιασμό.

    Οσοι προτείνουν αυτές τις λύσεις προσφέρουν επιγνώστως ήα νεπιγνώστως τόνους νερό στο μύλο των οικουμενιστών.

    ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ κάποτε χρειαστεί αποτείχιση θα γίνει συντεταγμένα με τους στρατηγούς του αγώνα: Τους επισκόπους που υπέγαψαν την Ομολογία, τους κορυφαίους θεολόγους κληρικούς, μοναχούς και λαικούς.

    Δεν θα γίνουμε βορά του νοητού λύκου για να κάνουμε πανευτυχείς τους Οικουμενιστές, τους αιρετικούς και τους σχισματικούς με τις άκαιρες και μη κατά Θεόν μη συντεταγμένες αποτειχίσεις μας.

    Πολεμούμε για να σώσουμε την ψυχή μας! Οχι για να την παραδώσουμε στο σατανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oλοι οι Οικουμενιστές ενεργούν λωποδίστικα.
    Ολοι τους ομιλούν γιά διάλογο.
    Ολοι τους.
    Και ενώ ομιλούν γιά διάλογο διαπράττουν λατρευτικές πράξεις.
    Λατρευτικές τελετές.
    Συλλειτουργίες.
    Γιατί κανένας τους γι' αυτές δεν ομιλεί;
    Γιατί;
    Ενεργούν, ή δεν ενεργούν ΛΩΠΟΔΙΣΤΙΚΑ;
    Κανένας τους μέχρι σήμερα δεν ωμίλησε γι αυτό.
    Μήπως και οι λατρευτικές πράξεις τους είναι ΔΙΑΛΟΓΟΙ;
    Εντάσσονται στους διαλόγους;
    Η εγώ δεν ακούω και δεν βλέπω καλά;
    Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου απαντήση;
    Θέλω κάποιος να μου απαντήση.
    Επιτέλους κάποιος ας απαντήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι λέτε επιτέλους κύριε Τελεβάντο;
    "Αν ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ κάποτε χρειαστεί αποτείχιση..." Δηλαδή τώρα δεν χρειάζεται;
    Δεν έπρεπε τόσα χρόνια να έχει ήδη γίνει αποτείχιση;
    Αυτοί που ζητούν αποτείχιση από τους αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους εξυπηρετούν την Ορθοδοξία και όχι τον Οικουμενισμό όπως λέτε επειδή με το τρόπο αυτό διαφυλάττουν την Αλήθεια μην επιτρέποντας κοινωνία με την αίρεση (ούτε συμπροσευχή, ούτε συλειτουργία ούτε μνημόσυνο των αιρετικών Οικουμενιστών Επισκόπων)
    Τους περιμένουμε τους Επισκόπους που υπέγραψαν την ομολογία και τους κορυφαίους θεολόγους κληρικούς και μοναχούς που αναφέρεται αλλά πού είναι; Υπογράψαμε την ομολογία της πίστεως πιστεύοντας ότι θα κάνουμε πράξη αυτά τα οποία προσυπογράψαμε διαφορετικά πίστη δίχως έργα νεκρή πίστη! Τι αξία έχει για τον Κύριο να λέμε ότι κάνουμε το θέλημά Του όταν δεν το κάνουμε; Και στη προκειμένη περίπτωση μας έχουν αλώσει οι αιρετικοί Οικουμενιστές Πατριάρχες και Επίσκοποι! Αν είναι δυνατό να συζητούμε ποιοί Επίσκοποι είναι Ορθόδοξοι και ποιοι Οικουμενιστές; Και την ψυχή μας δεν θα την σώσουμε όσο είμαστε σε κοινωνία με τους αιρετικούς! Και δεν εννοώ μόνο τους Παπικούς αλλά τους Οικουμενιστές!
    Όταν κοροιδεύουμε τον Θεό λέγοντας στη Θεία Λειτουργία ότι ο κ Βαρθολομαίος ορθοτομεί τον Λόγο της Αληθείας και εκείνος μόνο αυτό δεν κάνει και αποδεικνύεται δεινός πρωτοπόρος του Οικουμενισμού τι καθόμαστε και αναλύουμε; Προδίδουμε τον Θεό όπως ο Ιούδας με το φιλί κατά τη Θεία Λειτουργία που είναι η ιερώτερη στιγμή του ανθρώπου!! Δεν θα χρειαζόταν αποτείχιση μόνο εάν απομακρυνθούν οι αιρετικοί Επίσκοποι (δηλαδή οι Οικουμενιστές) και πάρουν τις θέσεις τους Ορθόδοξοι!!! Σχίσμα θα ήταν η αποτείχιση από Ορθοδόξους Επισκόπους ενώ αυτοί είναι Οικουμενιστές δηλαδή αιρετικοί!!
    Για τον Οικουμενισμό οι θρησκείες θα συνεχίσουν να λειτουργούν όπως και σήμερα (αλλά μυστηριακή κοινωνία όλων με όλους θα είναι επιβεβλημένη όπως και τώρα άλλωστε - στην Ασίζη Α' (1986) όπου εκπρόσωποι όλων σχεδόν των θρησκειών, με επικεφαλή τον Πάπα, προσευχήθηκαν ο καθένας με τον δικό του τρόπο «για την ειρήνη του κόσμου» ή πρόσφατα στην Ασίζη Γ (Ιανουάριος 2002)!!

    Ερωτά η Lola Davis: Τι θα συμβεί στις μεγάλες σημερινές θρησκευτικές ομάδες; Οι σημερινές θρησκείες πιθανόν να συνεχίσουν να λειτουργούν αρχικά όπως και σήμερα ... Καθώς όμως οι αντιλήψεις της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας θα επικυρώνονται επιστημονικά, θα γίνονται γνωστές και θα διαδίδονται, οι σημερινές θρησκείες θα κάνουν αλλαγές και θα εξελιχθούν σε κέντρα της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας.
    Texe Marrs «Νέα Εποχή: Τα σκοτεινά μυστικά της», σ.177

    Οι Θρησκείες πρέπει:
    • Να επιταχύνουν τον Οlκουμενισμό και να δημιουργήσουν κοινά παγκόσμια θρησκευτικά ιδρύματα, τα οποία θα βρουν τα μέσα και τους θρησκευτικούς εμπνευστές, που θα υποστηρίξουν λύσεις παγκοσμίων προβλημάτων.
    ·Να υψώσουν την σημαία των Ηνωμένων Εθνών σε όλους τους χώρους λατρείας.
    • Να προσευχηθούν και να οργανώσουν παγκόσμιες συπροσευχές.
    Πρέπει να ενωθούμε με τους Ινδουlστές αδελφούς μας και να ονομάσουμε από δω και πέρα τον πλανήτη μας «Βράχμα» ή «Πλανήτη του Θεού». Οι θρησκείες πρέπει να συνεργάζονται ενεργά για να προσφέρουν μία καλύτερη κατανόηση των μυστηρίων της ζωής και της θέσης μας στο Σύμπαν. Η θρησκεία μου σωστή ή λάθος και το έθνος μου σωστό ή λάθος πρέπει να εγκαταλειφθούν μια για πάντα στην Πλανητική Εποχή.
    Robert Mueller, πρώην βοηθός Γενικός Γραμματέας του Ο.Η.Ε.
    Η Νέα Γέννηση» : Σχηματίζοντας Μια Παγκόσμια Πνευματικότητα, Ν.Υ: Βιβλία Image, 1984, ρ.186
    Texe Marrs «Νέα Εποχή: Τα σκοτεινά μυστικά της», σ.51

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωστε λοιπόν η προσωρινή αναβολή των Οικουμενιστικών σχεδίων ,κατά τον σχολιαστή σας επετεύχθη κυρίως χάριν στην Ελληνική Σύνοδο και τους Ρώσους και όχι τόσο λόγω των αντιδράσεων των πιστών.Πολύ ωραία, γιατί κάτι άλλα μας λέγατε πριν λίγο καιρό.Δηλαδή κατά την γνώμη σας αν είναι έτσι, δεν πρέπει να ανησυχούμε πολύ στην ουσία ,γιατί ότι και αν πάει να γίνει έχουμε την εγγύηση ασφαλείας της Ελληνικής Συνόδου.Τώρα πώς γίνεται η μισή αυτή Σύνοδος να αποδίδει τιμές στην Καλαμάτα σε εκείνον που κατα την γνώμη σας διαφωνεί είναι άλλο κεφάλαιο.Κοντός ψαλμός αλληλούϊα ο Σεπτέμβριος και η Βιέννη δεν είναι χρονικά μακριά.Ομοίως και η Νίκαια και αυτή μάλλον πλησιάζει και τότε θα δούμε τί και πώς.Κανείς δεν υποστηρίζει, ότι έλλειψαν οι Επίσκοποι με Ορθόδοξη Πίστη στην Εκκλησία της Ελλάδος και αλλού, υπάρχουν και βέβαια υπάρχουν,αλλά αυτό δεν φθάνει, εκτός από Πίστη χρειάζεται και ΚΑΡΔΙΑ από αυτή έχουμε έλλειψη,ήδη τον ένα που τον φοβούντο τον καλύτερο από τους αντιδρώντες,τον ΑΡΤΕΜΙΟ, επέβαλαν χείρας αδίκους επάνω του για να τον εξουδετερώσουν πριν ακόμη σκεφθεί να πράξει οτιδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστεύω ότι η αποτείχιση ΔΕΝ θα οδηγήσει σε σχίσμα στην Εκκλησία επειδή θα γίνει διακοπή του μνημοσύνου των αιρετικών οι οποίοι δεν είναι στην Εκκλησία εξαιτίας της παρεκκλίσεώς τους από την Ορθόδοξη Πίστη και υιοθέτησης του Οικουμενισμού παρόλο τον έλεγχο επαναφοράς τους στην Ορθή Πίστη, που τους ασκήθηκε.
    Δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί και η επίλυση του θέματος με το Παλαιό Ημερολόγιο; Δεν πρέπει οι Ορθόδοξοι να είναι ενωμένοι μεταξύ τους και χωρισμένοι από τους Οικουμενιστές;
    (Και όταν λέω Παλαιό Ημερολόγιο δεν εννοώ τις ομάδες που ισχυρίστηκαν ότι τα Μυστήρια του Νέου ημερολογίου δεν είναι έγκυρα)
    Απλά χρειάζεται ανδρεία για να γίνει αποτείχιση από Επισκόπους - Στρατηγούς σαν τον κ Αυγουστίνο Καντιώτη...
    Όσο για την ματαίωση των Οικουμενιστικών σχεδίων στη Κύπρο, δεν θα έλεγα ακριβώς ματαίωση. Μπορεί να μην έκαναν όλα όσα ήθελαν αλλά δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι τα όσα έλαβαν χώρα εκεί βρίσκονται στην Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση...
    "Το Σάββατο, 17 Οκτωβρίου, τα μέλη της Ρωμαιοκαθολικής αντιπροσωπείας ετέλεσαν τη Θεία Ευχαριστία στον Ρωμαιοκαθολικό Ναό του Τιμίου Σταυρού, στη Λευκωσία, προεξάρχοντος του Καρδιναλίου κ. Walter Kasper, παρόντων και των Ορθοδόξων μελών μιλία του ο Καρδινάλιος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της Ρωμαιοκαθολικής Αντιπροσωπείας προς την Εκκλησία της Κύπρου και ιδιαίτερα στον Μητροπολίτη Πάφου κ. Γεώργιο για τη γενναιόδωρη φιλοξενία του και υπογράμμισε ότι το πνεύμα της ταπείνωσης και της αγάπης πρέπει να επικρατεί στο έργο της Μικτής Επιτροπής του Διαλόγου, τονίζοντας τους λόγους του Κυρίου: «και ος αν θέλη εν υμίν είναι πρώτος έσται πάντων δούλος» (Μκ 10, 44). Την επομένη, Κυριακή 18 Οκτωβρίου, τελέστηκε για τα μέλη της Ορθοδόξου αντιπροσωπείας Αρχιερατικό Συλλείτουργο στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης, στη Λευκωσία, προεξάρχοντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. κ. Χρυσοστόμου, παρόντων και των μελών της Ρωμαιοκαθολικής αντιπροσωπείας...Μεταξύ πολλών άλλων ζητημάτων, η Ορθόδοξη αντιπροσωπεία συζήτησε τις αρνητικές αντιδράσεις προς τον Διάλογο ορισμένων Ορθοδόξων κύκλων και έκρινε ομόφωνα ότι είναι εντελώς αβάσιμες και απαράδεκτες.
    Επίσης κατεδίκασε την εκ μέρους τους διάδοση ψευδών και παραπλανητικών πληροφοριών. Όλα τα Ορθόδοξα μέλη της Επιτροπής επιβεβαίωσαν εκ νέου ότι ο Διάλογος συνεχίζεται με απόφαση όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών και διεξάγεται με πιστότητα στην Αλήθεια και την Παράδοση της Εκκλησίας.
    Η Ρωμαιοκαθολική αντιπροσωπεία εθεώρησε το προσχέδιο κειμένου ως καλή βάση για το έργο της Επιτροπής και επιβεβαίωσε τη επιθυμία της να συνεχίσει το Διάλογο με συνέπεια και αμοιβαία εμπιστοσύνη, υπακούοντας στο θέλημα του Κυρίου."
    Συμφωνώ με το σχόλιο του κ Χριστοδουλίδη το οποίο μάλιστα βρήκε σύμφωνο και τον κύριο Τελεβάντο!
    http://aktines.blogspot.com/2009/10/blog-post_4450.html
    Εσείς βλέπετε να απομακρύνονται οι Οικουμενιστές Πατριάρχες και Επίσκοποι ή να απομακρύνονται οι Ορθόδοξοι (πχ κ Αρτέμιος);
    Θα ήθελα να ξέρω και τη θέση του Ιστολογίου σας για αυτό το θέμα, του να γίνει ή όχι αποτείχιση τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αύριο γιορτάζουμε την νίκη της Ορθοδοξίας και θυμόμαστε τους ομολογητές της Πίστεως και τους αγώνες τους.Οι ομολογητές αυτοί έφεραν επάνω τους τα στίγματα και τις αποδείξεις του αγώνα για την Εκκλησία γιαυτό και δίκαια έλαβαν τον αιώνιο έπαινο της Εκκλησἰας γενόμενοι για εμάς παραδείγματα.Ολοι εμείς που λέμε ,ότι αγωνιζόμαστε εναντίον της Αίρεσης του Οικουμενισμού ας τους ομοιάσουμε έστω στο ένα χιλιοστό και μετά να μιλάμε.Τα παιδιά του Φλαμιάτου τα συμπαθώ και ας διαφωνώ σε κάποια πράγματα μαζί τους,γιατί έφαγαν ξύλο για τον Χριστό μας.Ομοίως συμπαθώ και όλους εκείνους που χάριν του Χριστού στερήθηκαν μισθούς,θέσεις,προαγωγές,μπήκαν σε μαύρες λίστες μαυρόψυχων ανθρώπων ,καθώς και υπέστησαν άλλες μεγάλες ή μικρότερες διώξεις,στερήθηκαν τροφή ,ελευθερία και τον τόπο που ζούσαν.Μπροστά σε αυτούς δεν είμαστε άξιοι ούτε στο μικρό δακτυλάκι να συγκριθούμε.Όσο για κάποιους λογάδες,κριτές των πάντων,ψευτοεπαϊοντες καλά θα κάνουν να μάθουν πρώτα να σιωπούν και κατόπιν όταν ο Θεός τους διδάξει θα έλθει η ώρα τους να μιλήσουν.Χαρείτε αδέλφια για την αυριανή ημέρα, στο τέλος η νίκη θα είναι του ΑΡΝΙΟΥ και των πιστών του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης θεωρεί αιρετικό, τον πιστό εκείνο, που λέει ότι
    δεν πειράζει η «κοινωνία» με εκείνους, που δεν συναριθμούν την εικονομαχία με τις άλλες
    αιρέσεις. Λέει συγκεκριμένα:
    «Ει τις μη συντάττοι ταις λοιπαίς αιρέσεσι την κατά των σεπτών Εικόνων λυττήσασαν,
    ως χωρίζουσαν Θεού έπ’ ίσης, αλλά αδιάφορον είναι λέγοι την προς αυτούς κοινωνίαν,
    αιρετικός εστίν» (P.G. 99, 352B)
    Υποστηρίζει ακόμα ότι οι μεν αιρετικοί ναυαγούν στην πίστη, όσοι όμως «κοινωνούν» με αιρετικούς οδηγούνται στην απώλεια.
    Γράφει: «Οι μεν τέλεον περί την πίστιν εναυάγησαν. Οι δε, ει και τοις λογισμοίς ου
    κατεποντίσθησαν, όμως τη κοινωνία της αιρέσεως συνόλλυνται» (P.G 99, 1164Α).
    Για το θέμα να μη λαμβάνουν οι Ορθόδοξοι τα μυστήρια των αιρετικών, γράφει: «Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικών ή προφανώς διαβεβλημένων κατά τον βίον, αλλοτριοί Θεού, και προσοικειοί τω διαβόλω» (P. G. 99, 1668)
    και θεωρεί «προδοσίαν της Ορθοδόξου Ομολογίας» το να παραμένει κάποιος εν «κοινωνία» με τον κακοδοξούντα επίσκοπόν του... (P.G. 99, 1365)
    O Οικουμενικός Πατριάρχης κ Βαρθολομαίος δεν είναι Οικουμενιστής σε διδασκαλία και έργα;
    Και εμείς που συνεχίζουμε την κοινωνία μαζί του δεν είμαστε προδότες της Ορθοδόξου Ομολογίας;
    Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης το λέει ή μήπως είναι και αυτός υπερορθόδοξος φονταμενταλιστής που επιδιώκει σχίσματα;
    Ο 10ος Αποστολικός κανόνας ορίζει ότι ακόμα και αν περιορίσει κάποιος την «κοινωνία» σε κατ’ οίκον ιδιωτική προσευχή με κάποιο αιρετικό, αυτός αφορίζεται.
    Λέει «Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καποιος Καθηγητης του Πανεπιστημιου Κορναρακης εγραψε κατι σημαντικα πραγματα για την Ομολογια πιστεως των νεοΟρθοδοξων, γιατι δεν τις διαβαζετε να δητε τι λεει ο Γεροντας παληκαρι Καθηγητης περι του Χαρτοπολεμου που κανετε.!!!!!
    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ με τον Άγγελο απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρκετά συμφώνησες με τον εαυτό σου με εκατοντάδες ανώνυμα σχόλια.

    Τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψεις εν μετανοία στην Εκκλησία και να σταματήσεις να βλαστημάς το Αγιο Πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαρθολομαίος Αρχοντώνης!Ο κατά τα άλλα φρυκτωρός και επιδέξιος οιακοστρόφος κατά τα γραφέντα υπό του μητροπολίτου Πειραιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλεξιε,
    Φαινετε οτι πολλοι το παιζουν σωτηρες, εκ
    του ασφαλους με τους παχυλους "Μισθους"και τα διαφορα αλλα,μην πτοησαι προχωρα τον δρομο σου, και κανε υπακοη στον φτωχο γεροντα σου τον Παλαιοημερολογιτη γραφικο, που τολμησε.. και του ανηκει η χθεσινη ημερα της Ορθοδοξιας, και του ανηκει γιατι καθε φορα της Βροντοφωνουσε τα "Αναθεματα" που κανεις δεν ειχε την τολμη απο δαυτους να τα Ξεφωνιση μεσα στηνΕκκλησια, γιατι θα κοβοταν ο μισθος!!!
    Σιωπατε λοιπον ολοι, οσοι θελετε να το παιξετε σωτηρες και γνωστες.
    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σταμάτα να συμφωνείς με τον εαυτό σου Θανάση και να προπηλακίζεις τους ηγέτες του αντιοικουμενισιτκού αγώνα.

    Είσαι ένας διασπαστής το αγώνα και όργανο των Οικουμενιστών και των Νεοβαρλααμιτών.

    Α! Ναι ! και βλάσφημος που δέχτηκες να σε αναμυρώσουν με το αζημίωτο φυσικά οι παλαιημερολογιτικές κάστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάνεις λάθος αγαπητέ Άγγελε. Δεν ανήκω στο Παλαιο Ημερολόγιο. Συμφώνησα απολύτως με το συγκεκριμένο μόνο σχόλιο σου 20 Φεβρουαρίου 2010 11:37 μ.μ.
    Τον παλαιοημερολογιτισμός δεν τον καταδικάζω εξ' ολοκλήρου όμως.

    Απο την άλλη διαφωνώ και σιχαίνομαι τις εύκολες συκοφαντίες του Τελεβάντου που παίρνουν σβάρνα όσους διαφωνούν μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου