Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

ΜΙΑ

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ


του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη


Όσοι έχουν την καλή συνήθεια να πηγαίνουν στην Εκκλησία, θα έχουν
ακούσει το: "Εὐλογητὸς εἶ, Κύριε, δίδαξόν με τὰ δικαιώματά σου.
Εὐλογητὸς εἶ, Δέσποτα, συνέτισόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ,
Ἅγιε, φώτισόν με τοῖς δικαιώμασί σου". Αρχίζω με αυτό, για να συνεχίσω
λέγοντας ότι σχετικώς πρόσφατα, οι διαβουλευόμενοι πολιτικοί,
σκέφθηκαν και μας είπαν : Η πολιτική πρέπει να παράγει πολιτισμό!
Κοντά σ' αυτούς πήγαν και κόλλησαν οι της ακαδημαϊκής θεολογίας,
φιλοσοφίας, Τέχνης κλπ. Είπαν, ότι κι αυτοί θα πρέπει να παράγουν
θεολογία, Τέχνη κλπ. ή ακόμη και φιλοσοφία - σημ. έχει εκπνεύσει εδώ
και κάμποσους αιώνες. Αυτά, είπαν οι ακαδημαϊκοί, θα βοηθήσουν. Έτσι,
μπήκαμε στη διαδικασία παραγωγής (θεολογίας, Τέχνης κλπ) αλλά άρχισε
και η γκρίνια. Οι ακαδημαϊκοί είδαν ότι ελάχιστα ασχολούνται μαζί τους
οι πολιτικοί.

Χωρίς αμφιβολία το ζήτημα των δικαιωμάτων αφορά στον πολιτισμό, κατ΄
επέκταση δε, τούτο άπτεται και της Θρησκείας.

Έτσι, μας βρίσκει σήμερα το πρόβλημα του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Πρέπει κι αυτό να αλλάξει, για να είμαστε έτοιμοι με τα νέα δεδομένα
που βρίσκονται μπροστά μας. Γίναμε πολυπολιτισμική κοινωνία, ένας νέος
πολιτισμός προβάλλει και νέα δικαιώματα άρχισαν να μας απασχολούν. Το
τί μας ετοιμάζουν λίγο-πολύ το γνωρίζουμε και ήδη, ξαναγράφονται
πολλά και αναθεωρούνται περισσότερα.

Το μάθημα των Θρησκευτικών, λένε όσοι αποδοκιμάζουν τη σταδιακή
μετατροπή του σε μάθημα θρησκειολογίας, πρέπει να παραμείνει μάθημα
Θρησκευτικών. Δεν θα ανεχθούμε ούτε "χλωρό κλαρί" από τους
νεωτερισμούς. Θα γράφουμε ακατάπαυστα, μονίμως θα καταγγέλλουμε και ως
συνήθως, συμπληρώνω, θα κλείνουμε τα μάτια.
Τα επιφωνήματα δυσαρέσκειας, μας συνιστούν οι ορώντες ασκητές και
ερημίτες, είναι αρκετά!

Όπως όμως γνωρίζουμε - προφανώς το γνωρίζουν και οι "ορώντες" - όταν
θίγονται τα δικαιώματα των εργαζομένων, οι τελευταίοι κατέρχονται σε
απεργίες και διεκδικούν αυτά που θεωρούν κεκτημένα : Μισθοδοτικά,
συνταξιοδοτικά και λοιπά εργασιακά. Αυτά τους ανήκουν κι εκεί, αρχίζει
το παζάρι, δίνεται η μάχη.

Τι συμβαίνει όμως όταν θίγονται κάποια άλλα δικαιώματα, για τα οποία
ποτέ δεν γίνεται λόγος και τα παζάρια, δεν έχουν καμιά
αρμοδιότητα;
Όταν οι πιστοί βλέπουν ότι θίγονται τα δικαιώματά τους :
Τα δικαιώματα του Θεού που πιστεύουν - είναι άλλωστε και δικά τους -
τότε τι πρέπει να κάνουν;

Συνεχίζουν να προσέρχονται στις εκκλησιές όπου μνημονεύονται
επίσκοποι, που το μόνο τους ενδιαφέρον είναι να κηδεύουν τους
αποθανόντας και τότε, μόνο τότε, να υπενθυμίζουν το "ευλογητός ει,
Κύριε, δίδαξόν με τα δικαιώματά σου";
Δηλαδή, μόνο οι νεκροί είναι διδακτοί των δικαιωμάτων του Θεού;
Εμείς οι υπόλοιποι, "οι ζώντες οι περιλειπόμενοι", τι είμαστε;
Είμαστε ανεπίδεκτοι της μαθήσεως των δικαιωμάτων του Θεού;
Όχι, δεν είμαστε.
Τα δικαιώματα του Θεού, αυτά που χρειάζονται για τη σωτηρία του κόσμου, τη δική μας, αλλά και κάτι περισσότερο από αυτά, τα γνωρίζουμε.
Οι επίσκοποι, πλην ελαχίστων, άλλοτε τα διαστρέφουν (σημ. "Τα νεφρά δεν σας χρειάζονται για τον ουρανό αλλά για τη γη και μη τα παίρνετε φεύγοντας", μας είπε ο
οικουμενικός κ. Βαρθολομαίος) και πότε υποκρίνονται πως δεν τα
βλέπουν.
Τα απεμπολούν σκόπιμα διότι θεωρούν προτιμότερο να ενώσουν
τις εκκλησίες και μετά όλες τις θρησκείες.
Μόνο αυτό το δικαίωμα του Θεού τους απασχολεί και κανένα άλλο.

Αυτοί δεν είναι ιερείς που διδάσκουν τα του Θεού.
Είναι αντιλεγόμενοι ιερείς και υιοί λοιμοί, που προτείνουν το δικό τους θέλημα και τα δικά
τους δικαιώματα εν ονόματι δήθεν του Θεού.


Λοιπόν;
Θα εξακολουθήσουμε να παίρνουμε ευλογίες από αυτούς τους
ιερείς - επισκόπους, που καταπατούν τα νόμιμα του Θεού, προβάλλουν τα
δικά τους και απλώς αρκούνται στο κατευόδιο, για να μάθουμε μετά
θάνατον τα δικαιώματα του Θεού;
Νομίζω, ήλθε η ώρα να κηρύξουμε οι πιστοί τη δική μας απεργία.
Την κατά Θεόν απεργία, προς όλους τους οικουμενιστές ψευδοεπίσκοπους - κήρυκες μιας ολιστικής θρησκείας.
Τα λόγια πλέον δεν αρκούν. Ό,τι κι αν γράψουμε, δεν τους ενδιαφέρει.
Μόνο όταν βρεθούν σε άδειες εκκλησιές θα καταλάβουν.
Μόνο όταν τα παιδιά μας αρνηθούν αυτά τα θρησκευτικά, που τους ετοιμάζουν, θα αρχίσουν να βλέπουν εφιάλτες.
Μόνο αυτή η Δράση θα αναχαιτίσει τις δικές τους βέβηλες και βλάσφημες αντιδράσεις.

7 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ τον κ. Τσολογιάννη για τη δημοσίευση. Το συγκεκριμένο θέμα αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα "Ρεσάλτο", όπου και αναπτύχθηκε ένας διάλογος. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να τον παρακολουθήσει στο σύνδεσμο που επισυνάπτω :

    http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=23366&highlight=#23366

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να φύγετε κύριοι να πάτε αλλού! Αρκετά σας ανέχτηκε η Εκκλησία εσάς και τις "ορθόδοξες" αιρέσεις σας!!!
    Είστε όλοι ψευδάδελφοι, υποκριτές και γεμάτοι από μίσος απύθμενο!!!
    Πάντε σαν τους παλαιοημερολογήτες και φτιάχτε τσαντιράκια για τις θρησκευτικές σας τελετές ... και λέω τσαντιράκια γιατί τέτοιοι γύφτοι της πίστης που είστε αυτά σας αρμόζουν!
    Βρε ούστ!!! Τέρμα το νταβατζιλίκι στην Εκκλησία!!!
    Ν.Σ
    Όξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημοσιευω το σχολιο που ελαβα για να δειτε καποια κοινωνικα ρεμαλια που παριστανουν τους χριστιανους (ισως ναναι και κληρικοι, τιποτα δεν αποκλειω)την γλωσσα τους και το ηθος τους.
    Κατι τετοια λαμβανω συνεχεια και τα ριπτω εκει που αξιζει να ριφθουν.
    Στον καλαθο των βρωμερων αντικειμενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστά είναι αυτά που γράφει ο Ανώνυμος, κύριε Τσολογιάννη. Οι εγκάθετοι υψηλά ιστάμενοι της δορυφόρου παπικής Ορθοδοξίας (σημ. ένας ο καθολικός πάπας και δορυφόροι του οι ελλειματικοί ορθόδοξοι) δεν μας ανέχονται. Αλλά μας διώχνουν από το σπίτι μας! Ε, αυτό είναι απύθμενο θράσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσοχή λοιπόν κ. Κυπριανίδη να μην τους κάνετε το χατήρι.

    Οι οικουμενιστές αυτό ακριβώς θέλουν και μας το λένε ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές: Φύγετε από την Εκκλησία. Γίνετε σχισματικοί. Αποτειχιστείτε άκαιρα και μη συντεταγμένα για να σας εξευτελίσουμε, να σας γελοιοποιήσουμε, να σας απομονώσουμε, να σας καθαιρέσουμε, να σας αναθεματίσουμε, να σας βγάλουμε από τη μέση και να ησυχάσουμε.

    Τπ ανησυχητικό δεν είναι ότι οι οικουμενιστές σκέφτονται έτσι. Εκ γαρ στόματος κοράκου ακούσεις κρα.

    Το ανησυχητικό ειναι ότι ελάχιστοι ευτυχώς που ΔΕΝ είναι οικοτυμενιστές είναι πρόθυμοι να παίξουν το παιγνίδι τους και να δώσουν στους οικουμενιστές αυτό ακριιβώς που θέλουν.

    Επομένως μακρυά από τα σχίσματα και μακρυά από τις μη συντεταγμένες αποτειχίσεις που οδηγούν κατά αναπόδραστη νομοτέλεια στο σχίσμα.

    Ας ενωτισθούμε τις σοφές συμβουλές που μας έδωσε ο σχεδιαστής του αντιοικουμενιστικού αγώνα π. Θεόδωρος Ζήσης που έγινε κυριολεκτικά το κόκκινο πανί για τους ταύρους του οικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να συστήσω παρομοίως σε σας, κ. Παναγιωτίδη, να μη τους κάνετε τη χάρη. Η σημερινή Εκκλησία έχει διαβρωθεί και στελεχωθεί, από οικουμενιστές. Αν δεν ήταν, θα είχαν πολύ πρώιμα και έγκαιρα απομονωθεί όλοι αυτοί, που σήμερα αλωνίζουν.

    Μείναμε και μείνατε εντός Εκκλησίας, κατά τας πνευματικάς συμβουλάς ορώντων και Γερόντων. Και ποιό το αποτέλεσμα; Η λεγεών κατέκτησε τα πάντα, μιλεί εξ ονόματος της "αυτοσυνειδησίας της Εκκλησίας" (sic) και γίναμε εμείς οι επικίνδυνοι σχισματοαιρετικοί. Ο λαός του Θεού παραμένει ακατήχητος και όσοι τον κατηχούν, του λένε να μείνει υπό την ποιμαντορίαν αιρετικών και αιρετιζόντων. Ποιος εκ του λαού είναι σε θέση να καταλάβει το: " Άλλοι περί την πίστη ναυάγησαν και έτεροι, με την κοινωνία της αίρεσης καταποντίσθηκαν ". Όσο ο λαός του Θεού παραμένει ευλογούμενος από τους κοινωνούς της αίρεσης, δεν αντιλαμβάνεται ότι καταποντίζεται. Τρανό παράδειγμα ο π. Κωνσταντίνος Μπέης, ο οποίος υποτίθεται δεν είναι κατηχούμενος, ούτε ποιμαινόμενος. Φαντασθείτε λοιπόν τι γίνεται με τους άλλους.

    Η αποκαλούμενη εκκλησία έχει ήδη ναυαγήσει και όσοι παραμένουν εντός, οδεύουν προς τον υγρό τάφο με την συνοδεία ορχήστρας, όπως στο ναυάγιο του "Τιτανικού". Μείνετε εσείς μέσα και αφήστε εμένα απ΄ έξω. Εύχομαι μόνο να μην έχετε την τύχη του Thomas More εσείς και οι ομόφρονες. Ακόμη και αίμα μαρτυρίου δεν σώζει τους κοινωνούντας με την αίρεση (σημ. για τον αναγνώστη, οι Αγγλικανοί ανακήρυξαν άγιο τον Thomas More).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντί να θυμάσαι τον Τόμας Μουρ καλύτερα να θυμάσαι τον Αγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο που λέγει ότι ΟΥΤΕ το αίμα του μαρτυρίου δεν σώζει τους σχισματικούς.

    Αφού λοιπόν δέχεσαι ότι είσαι σχισματικός και εκτός Εκκλησίας επέστρεψε στην Εκκλησία εν μετανοία και άσε τις αμπελοθεολογίες κατά μέρος.

    Δεν χρειαζόμαστε πεμπτοφαλαγγίτες και όργανα των Οικουμενιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου