Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010










ΣΦΑΞΤΕ, ΣΦΑΞΤΕ, ΣΦΑΞΤΕ,


ΤΟΥΣ ΕΜΨΥΧΟΥΣ,


ΑΛΛΑ ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΟΥΣ


του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη


Iερά Μητρόπολις Λαρίσης και Τυρνάβου


Με την ευκαιρία της θεσπίσεως από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων της 1ης Νοεμβρίου, εορτή των Αγίων και θαυματουργών Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, ως Πανελληνίου Ημέρας Δωρεάς Οργάνων και Μεταμοσχεύσεων, επιθυμώ να απευθυνθώ στην αγάπη σας, αλλά κυρίως στην καρδιά σας!

Διαβάζουμε στις Πράξεις των Αποστόλων «μακάριον εστί μάλλον διδόναι ή λαμβάνειν» (Πράξ. κ΄35), είναι δηλαδή μακάριο το να δίνουμε από το να λαμβάνουμε.

Και δεν υπάρχει τίποτα πολυτιμότερο σ’ αυτόν τον κόσμο για να συναλλαχθούμε από το αγαθό της ζωής, το ύψιστο αυτό δώρο του Θεού στον άνθρωπο. Αλλά δεν υπάρχει και μεγαλύτερη αρετή από το να δίνουμε και να χαρίζουμε ό,τι πολυτιμότερο έχουμε, τη ζωή. Τη ζωή μας, η οποία ανήκει στο Θεό, είναι όμως και δική μας και πρέπει να την επιστρέψουμε σε Αυτόν από τον καλύτερο δρόμο και με τον καλύτερο τρόπο κατά το πρότυπο του Κυρίου μας, ο οποίος θυσιάστηκε και έδωσε το αίμα του για να μας δώσει ζωή.

Είναι ευλογημένο έργο η απόφαση να γίνουμε δωρητές οργάνων. Να προσφέρουμε ζωή σ’ έναν συνάνθρωπό μας, που βρίσκεται καθηλωμένος στο κρεββάτι του πόνου, που προσδοκά μια ευκαιρία για ζωή. Ας γίνουμε δωρητές οργάνων και να μιμηθούμε αδελφοί μου, τον άγιο εκείνο ο οποίος εξ αιτίας της πολλής του αγάπης ήθελε να κόψει την καρδιά του κομματάκια και να τη μοιράσει στον κόσμο. Ας θυμηθούμε τον άγιο Μακάριο τον Αιγύπτιο που μας διδάσκει πως δεν μπορούμε να σωθούμε διαφορετικά, παρά μόνο διά του πλησίον μας.

Η ζωή και το παράδειγμα του Κυρίου μας αλλά και των αγίων είναι μία διαρκής πράξη μεταμόσχευσης ζωής σ’ εμάς. Είμαστε «αλλήλων μέλη», ο ένας μέλος του άλλου και όλοι μαζί μέλη του Σώματος του Χριστού. Ας μην αρνηθούμε να δανείσουμε λίγο από τον εαυτό μας στους πάσχοντες συνανθρώπους μας. Ας μην αρνηθούμε να δώσουμε λίγο από τη ζωή μας στον Κύριο Ιησού που μας περιμένει στα δωμάτια των νοσοκομείων και στις ατέλειωτες λίστες αναμονής…

Σας ασπάζομαι όλους εν Κυρίω".

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ

Ο Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιος

( Το Μήνυμα του Ιγνατίου εξεδόθη στηριζόμενο στο υπ’ αριθμ. 3853/2038/23.10.2009 Εγκύκλιο Σημείωμα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ).

Πολύ ωραία! Μας ζητούν να συμφωνήσουμε, να δεχτούμε να γίνουμε όλοι δωρητές οργάνων.Αλλά πότε το ζητούν; Γιατί το ζητούν και από ποιούς; Ξέρουν άραγε τι ζητούν;

«Μακάριον εστί μάλλον διδόναι ή λαμβάνειν» και μακάριος, όποιος δέχεται να αποβιώσει από το χειρουργικό νυστέρι, λίγο πρίν ξεψυχήσει.

Ο Θεός μας έδωσε τη ζωή, λένε, και οφείλουμε να του τη δώσουμε πίσω. Πότε; Όταν οι θεράποντες γιατροί αποφανθούν ότι δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια και είναι μάταιο να συντηρούμε τον άνθρωπο στα μηχανήματα. Τότε, εκείνη τη στιγμή, θέλουν από τώρα να την καταλάβουμε, να την εννοήσουμε, να τη συνειδητοποιήσουμε :

Όταν η ψυχή μας υπάρχει αλλά παραμένει ανέκφραστη, είναι η καταλληλότερη για την επιστροφή της στον ζωοδότη και Σωτήρα μας. Ανέκφραστη η ψυχή του εγκεφαλικά νεκρού. Όταν ο άνθρωπος συλλαμβάνεται είναι ανέκφραστη (είναι;) και όταν την επιστρέφουμε στον ανέκφραστο Ζωοδότη τριαδικό Θεό, οφείλει να ανέκφραστη! Το Αγιον Πνεύμα όπου θέλει "πνεί", αλλά παραμένει κι αυτό ανέκφραστο! Ιδού, η καταλληλότερη στιγμή συναλλαγής της ζωής!!

Μήπως είναι όμως σύληση ζωής; Το σκέφθηκαν αυτό οι ιεροδιδάσκαλοι;

Η στιγμή της εγκεφαλικής σιγής, υποθέτουν οι κατηχούντες τον λαό του Θεού, όπου αρτίωση (: ολοκλήρωση) των εγκεφαλικών λειτουργιών δεν συντελείται, είναι η στιγμή της αλήθειας. Τότε τα μαθαίνουμε όλα, τα καταλαβαίνουμε όλα και "τον άγιο εκείνο ο οποίος εξ αιτίας της πολλής του αγάπης ήθελε να κόψει την καρδιά του κομματάκια και να τη μοιράσει στον κόσμο". Είναι επίσης η ιδανικότερη να "θυμηθούμε τον άγιο Μακάριο τον Αιγύπτιο, που μας διδάσκει πως δεν μπορούμε να σωθούμε διαφορετικά, παρά μόνο διά του πλησίον μας". Είναι τέλος η ιερότερη μίμιση "κατά το πρότυπο του Κυρίου μας, ο οποίος θυσιάστηκε και έδωσε το αίμα του για να μας δώσει ζωή".

Μας ζητούν, με άλλα λόγια, από τώρα να έχουμε την εμπειρία αυτή, την εμπειρία του ανύπαρκτου συνειδότος και της ανέκφραστης ψυχής. Διότι με τον εγκέφαλο νεκρό - αυτό γνωρίζουν οι ιεροδιδάσκαλοι - αρτίωση των εγκεφαλικών λειτουργιών δεν υπάρχει και ο άνθρωπος είναι "νεκρός". Σε αυτούς όμως, που απευθύνονται και τους ζητούν να γίνουν ενσυνείδητα δωρητές, υπάρχει και συνείδηση και αρτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας. Παράξενα που ακούγεται αυτό!!! Όσο παράξενο ακούγεται, να υπάρχουν "νεκροί" με καρδιακό ρυθμό και όχι μόνο!!!

Αλλά πώς έμαθαν ότι το ανέκφραστο είναι νεκρό και άψυχο; Ποιά ψυχή ανέκφραστη ήρθε και τους το είπε; Ψυχή ανέκφραστη, όσο υπάρχει, ποτέ δεν υφίσταται, εκτός αν εξωτερικά αίτια την οδηγήσουν σ΄ αυτή την κατάσταση. Ασθενεί το σώμα, αλλά ασθενεί και η ψυχή. Και αν το σώμα φαίνεται ωσεί νεκρό, το ίδιο φαίνεται και η ψυχή. Αν το σώμα δεν είναι νεκρό, δεν είναι και η ψυχή. Οδεύει το σώμα προς το θάνατο, οδεύει και η του σώματος ψυχή. Αλλά της ψυχής η ψυχή νεκρή δεν είναι. Εμείς τη απονεκρώνουμε, την αποσυνθέτουμε, με την ωραιολογία της εκούσιας και ενσυνείδητης - προ του εγκεφαλικού μας "θανάτου" - σύμπραξης στην ιερόσυλη πράξη της προθανάτιας και απάνθρωπης τελευτής υπό των ιερέων της επιστήμης.

Αν η ωραιολογία της ενσυνείδητης αποδοχής του εγκεφαλικού "θανάτου" ενισχύεται από τα παρατεθέντα εδάφια της επισκοπικής γραφίδας, υπάρχουν και άλλα, περισσότερο ενδεικτικά και ανατρεπτικά τούτων. Αν η σωτηρία μας επιτυγχάνεται μόνο δια του πλησίον, ο επί του ξύλου συσταυρωθείς ληστής μιλεί προ του θανάτου. Διατί όχι και εντός του θανάτου; Μέσα στο θάνατο και λίγο πριν από αυτόν εκφέρει το τελευταίο του λόγο : "Μνήσθητί μου, Κύριε, όταν έλθης εν τη βασιλεία σου". Πλησίον ίσταται ο Χριστός και πάντα τον Χριστό πρέπει να βλέπουμε ως πλησίον. Ο ανέκφραστος εγκεφαλικά "νεκρός" δεν αντιλαμβάνεται βεβαίως κανένα ως πλησίον. Οι κατηχητές μας είναι απόλυτα βέβαιοι. Τον είχε συναντήσει, υποτίθεται, μόνο όταν οι εγκεφαλικές λειτουργίες του ήταν εκπεφρασμένες. Όταν είχε συνείδηση, αλλά δεν είχε την "εμπειρία" της εγκεφαλικής αποδιοργάνωσης : της ανέκφραστης ψυχής και του ανύπαρκτου συνειδότος. Άραγε, ποιός έχει αυτή την εμπειρία; Ποιός είναι αυτός που μπορεί να μας βεβαιώσει ότι η ψυχή, με τον ανέκφραστο εγκέφαλο αλλά την εκφραζόμενη - δια της λειτουργίας της - καρδιά, είναι συνάμα και αναίσθητη;

Αν ακόμη θέλουμε να θυμηθούμε τα λόγια του αγίου, που μας είπε, ότι αν μπορούσε θα έκανε κομματάκια την καρδιά του και θα τα μοίραζε στον κόσμο, τότε ένα πρέπει να κάνουμε : Με φόβον Θεού, πίστη και αγάπη Θεού, όπως αυτά μας τα διδάσκει η αγία Εκκλησία, να προσερχόμαστε στη Θεία Κοινωνία "πάλιν και πολλάκις". Τότε γινόμαστε "κομματάκια", κατά την έκφραση του αγίου. Το προσφερόμενο Σώμα και Αίμα μας προσφέρετε για να το προσφέρουμε με λόγο ζωοποιό, με λόγο που νικά το φθαρτό και μας δωρίζει την αφθαρσία. Τότε μιμούμαστε το πρότυπο του Κυρίου. Όχι με λόγο χρησιμοθηρικό, πράξη υστερόβουλη και έργο θνησιμαίο. Όταν, λόγοι καθαρά οικονομικής φύσεως, δεν μας επιτρέπουν να συντηρούμε την ανέκφραστη ψυχή των ψυχορραγούντων εγκεφαλικά "νεκρών". Το δε χειρότερο, να τη συντηρούμε μόνο και μόνο για να αφαιρέσουμε τα όργανα.

"Ξέρετε τι σημαίνει για μια μάνα να βλέπει το παιδί της στην κατάσταση αυτού του θανάτου;", ήταν η δημόσια ομολογία μιας μητέρας, όταν βρέθηκε αντιμέτωπη με επιστημονικά επιχειρήματα που ήταν εντελώς διαφορετικά από τα γνωστά διαφημιζόμενα. Μέσα στην απόγνωση και στην οδύνη, δέχθηκε να προσφέρει τα παιδί της "για να ζήσουν" κάποιοι άλλοι. Όμως, το πρόβλημα αυτής της συναλλαγής, να αποφασίζουν άλλοι για άλλους, αμαυρώνει το ήθος της δωρεάς. Κι εδώ ακριβώς ζητείται η συνδρομή της θεμιτής και αγιαστικής συναλλαγής. Η εκκλησία καλείται να βοηθήσει. Πριν φθάσουμε στην κατάσταση του επερχόμενου θανάτου (κλινικός θάνατος), θα πρέπει να έχουμε δώσει τη συγκατάθεση. Και για να γίνει αυτό, ας θυμόμαστε το «μακάριον εστί μάλλον διδόναι ή λαμβάνειν». Δίνουμε το δικαίωμα να μας αφαιρέσουν το υπόλοιπο ζωής που μας απομένει, για να λάβουμε πλεόνασμα ζωής.

Αυτό όμως το "ελάχιστο υπόλοιπο ζωής", που μας έχει απομείνει, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι είναι και το μέγιστο της ζωής, για το οποίο κληθήκαμε "εκ του μη όντος εις το είναι". Ανέκφραστη είναι η ψυχή, ανέκφραστο και το εναπομείναν πνεύμα αυτής. Δεν είναι όμως ούτε ανέκφραστο, ούτε συνείδησης στερημένο. Δια μέσου των αιώνων μας διαβεβαιώνει : " Εί τις εις μόνην έφθασεν την ενδεκάτην, μη φοβηθή την βραδύτητα. φιλότιμος γαρ ών ο Δεσπότης, δέχεται τον έσχατον καθάπερ και τον πρώτον. αναπαύει τον της ενδεκάτης, ως τον εργασάμενον από της πρώτης. και τον ύστερον ελεεί και τον πρώτον θεραπεύει". Οι κατά το ύστερον προσερχόμενοι ανέκφραστοι και χωρίς ένδειξη συνειδότος έμψυχοι, αλλά κατά την επιστήμη και τους ιεροδιδασκάλους νεκροί, θα ήταν φρόνιμο και θεοφιλές να μην αυτοαποκλείονται του ελέους, που άφθονο μας παρέχει ο Κύριος : "έλεον θέλω και ου θυσίαν".

Η ζωή που θέλουμε να παρατείνουμε με το επιστημονικό θαύμα δεν είναι δωρεά ζωής, δεν είναι δωρεά αγάπης. Μακάβριον εστί το διδόναι αυτήν. Αρκετό να σκεφθούμε τα όργανα που λαμβάνονται από εγκληματίες, από αιχμαλώτους πολέμου, απαγωγές και από αφελή θύματα μιας απάνθρωπης φιλανθρωπίας. Με την εγκύκλιο που εξέδωσε η Ιεραρχία, μετατρέπει τους συνειδητούς δωρητές σε ακούσιους συναυτουργούς εγκληματικής πράξης, αφού παρέχουν - οι συνειδητοί δωρητές - το δικαίωμα, κάποιοι να τους εκτελέσουν . Μη γένοιτο και καλό θα ήταν να την ανακαλέσει.

12 σχόλια:

  1. Μα τι μας λέει ο Σεβασμιώτατος;

    Μας προτρέπει να γίνουμε δωρητές οργάνων, αλλά ποιών οργάνων, των μονών ή των διπλών;
    Γιατί δωρητές ενός από τα διπλά όργανα (μάτια, νεφρά) μπορούμε να γίνουμε άμεσα, χωρίς να γραφτούμε σε λίστες.
    Δωρητές όμως μονών οργάνων (καρδιάς, συκωτιού) δεν έχει νόημα να γίνουμε, γιατί αν δώσουμε τα όργανα αυτά εν ζωή, τότε αυτοκτονούμε, ενώ αν τα δώσουμε μετά θάνατον, είναι άχρηστα.

    Από την άλλη, πως συνδέει τη μεγίστη προσφορά του Χριστού, με τη δωρεά οργάνων; Τι σχέση έχει η προσφορά του Χριστού, με την προσφορά οργάνων σώματος;
    Ο Χριστός πρόσφερε το αίμα του και τη ζωή του, όχι για να μας σώσει από τον βιολογικό θάνατο, αλλά από τον πνευματικό θάνατο. Έδωσε το αίμα του για να άρει τις αμαρτίες όλου του κόσμου, για να πατάξει τον θάνατο. Δεν έδωσε τη ζωή του, για να μας προσφαίρει μια πρόσκαιρη ζωή λίγων ετών, στον κόσμο της βασιλείας του Αντιχρίστου.

    Αν, ο Σεβασμιώτατος δεν έχει συναίσθηση των λόγων και των πράξεων του Χριστού, του οποίου υποτίθεται, ότι είναι ο "τύπος", τότε θα ήταν καλύτερο να τα μαζεύει και να μας αδειάζει την γωνιά και να δώσει τη θέση του σε κάποιον, που ενδέχεται να καταλαβαίνει το νόημα της θυσίας του Χριστού.

    Θα του συστήναμε δε, τον δρόμο της μετανοίας, που έμπρακτα θα ήτανε να δώσει τώρα εν ζωή, ένα από τα διπλά του όργανα, πράγμα που μπορεί να κάνει άνετα, αντί να στέλνει εγκυκλίους.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε ΙΚ εκφράζετε περιεκτικά την Ορθόδοξη θέση όπως και ο ιατρός κος Κυπριανός Χριστοδουλίδης.
    Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ είναι παγκοίνως γνωστό ότι είναι ένας μοιχεπιβάτης που επιβλήθηκε με την δύναμη των ΜΑΤ του κ. Παπαθεμελή υπουργού Δ. τάξεως επί ΠΑΣΟΚ (για να μην ξεχνάμε την προσφορά του εις την κανονικότητα της εκκλησίας) αιματοκυλώντας τους ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ .
    Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΔΙΩΚΕΙ με σατανικό μένος και μεθοδεύσεις ακόμη σήμερον ασκώντας αγωγές εναντίον 33ων χριστιανών ζητώντας από 20.000 Ευρώ από τον καθένα = 660.000 Ευρώ σύνολο, για να τους εξοντώσει οικονομικά, να τους υποτάξει και διασπάσει κερδίζοντας τους λιποτάκτες του αγώνος.
    Χαρακτηρίστηκε ως αιμοσταγής Δεσπότης και η Μητρόπολη Λαρίσης, φορέας οικουμενισμού και διαφθοράς, με τα γνωστά σκάνδαλα....
    Ας μην ξεχνούμε ότι είναι ο αίτιος της καρατομήσεως του αγνού αγωνιστού και ασκητού ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ .
    Οι εξαγγελλόμενες εγκύκλιες θυσίες περί δωρητών οργάνων σώματος, αποτελούν σπονδή λαϊκισμού και εξωραϊσμό του κενού περιεχομένου Δεσποτικού σάκου του «ΑΡΧΙΘΥΤΟΥ» ΔΕΣΠΟΤΟΥ (των 120 πανάκριβων στολών) ΕΝΕΚΑ ΤΩΝ 2000 ΜΑΤ στρατού που εκστράτευσαν στην Λάρισα δια να στηρίξουν το κύρος της εκκλησίας…
    Εις την αιματηρή εδραίωση του ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ «συνεισέφερε» τις υπηρεσίες του –όπως και εις τον ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ – ο χρηματίσας τότε έξαρχος, το απαύγασμα του Σεραφειμισμού, σημερινός αρχιεπίσκοπος ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΛΙΑΠΗΣ.
    ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΕ. Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες του κ. Γεωργίου ΚΕ. Γ.

    Δηλαδή κ. Γεωργίου, αν κατάλαβα καλά, δεν συμφωνείτε με το Θανάση (το γνωστό Θανάση τον κουκουλοφόρο των ιστολογίων) ότι πρέπει να χρωστούμε χάρη στον Μακαριότατο κ. Ιερώνυμο και ότι δήθεν τον αδικούμε όταν του κάνουμε κριτική ότι βάζει το χεράκι του για να διαιωνισθεί η αδικία στη Μητρόπολη Αττικής;

    Από τα λεγόμενά σας έχει κάνει το θαύμα του ο Μακαριότατος και στη Λάρισσα.

    Αν και αγνοώ λεπτοεμέρειες ουδεμία εντύπωση μου προκαλεί.

    Τον θυμάμαι από τότε που έβλεπε από την πίσω πόρτα τη μεγαλοκυρά της Εκάλης για να ανατρέψουν τις αποφάσεις των δικαστηρίων και να απαγορεύσουν την αποκατάσταση των σφαγιασθέντων Μητροπολιτών.

    Αλλωστε δέστε ποια είναι η καμαρίλα του: Ζακύνθου, Ιωαννίνων, Νεωτεριστές κουλτουριάρηδες νεοβαρλααμίτες, Οικουμενιστές, Παύλος Κουμαριανός( αυτός που μας είπε ότι πρέπει να γίνουμε ουνίτες για να προχωρήσουν οι διάλογοι ως εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου και τώρα εξέδωσε ανακοίνωση που προσπαθεί να διαψεύσει τα αδιάψευστα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Τελεβάντο
    Με αναγκάσατε να ανοίξω το αρχείο μου και στην εφημερίδα της Λάρισας Ημερήσιος Κήρυκας της29 Αυγούστου 1991 σε πρωτοσέλιδο άρθρο του ΧΑΡΗ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ !!!(τον γνωρίζετε) γράφει "Θεολόγος:Δεν αναγνωρίζω ως Εξαρχο της Μητροπόλεως τον Σεβ,Ιερώνυμο!" "Από διωχθέντες φερόμεθα ως εκδιώξαντες".... και γιά να μην σας κουράζω μόνο ένα μικρό απόσπασμα.¨Ο Θεολόγος καταλήγοντας ως προς τις αναφορές του Σεβ.κ.Ιερωνύμου περί του ότι η Μητρόπολη Λαρίσης είναι κ ε ν ή (υπογραμμισμένο) και ότι αυτός είναι εκκλησιαστικά έ κ π τ ω τ ο ς:

    << Δεν περίμενα τέτοιες δηλώσεις από τον Ιερώνυμο θλίβομαι.Κι εκφράζω εν κατακλείδι την έκλπηξή μου διότι λίγο πολύ από ε κ δ ι ω χ θ έ ν τ ε ς φ ε ρ ό μ ε θ α ω ς ε κ δ ι ώ ξ α ν τ ε ς>> (η υπογγράμηση της εφημερίδας)

    Ως προς την εγκύκλιο γιά τις μεταμοσχεύσεις θεωρώ ότι δεν πρόκειται περί δωρεάς αλλά περί κατάσχεσης ή κλοπής . Είναι λίγο τρελλό να συστήνεις ¨"να δίνεις λίγο!!! από την ζωή σου" πόσο είναι αυτό το λίγο; Η ζωή είναι κατοστάρικο να δώσεις ένα δεκάρικο και να κρατήσεις τα υπόλοιπα ; Η έχεις την ζωή και ζείς ή δεν την έχεις γιατί σου την αρπάζουν.
    Συνειρμικά ο ίδιος κατακρεούργησε τον Θεολόγο και άρπαξε την μητρόπολη ενώ η σύνοδος φίμωσε τους διωκωμένους κάνοντάς τους "ανέκφραστους....
    Μιά παράγραφος θα μπορούσε να είναι" να μην αρνηθούμε να δώσουμε λίγο από την επισκοπική μας θητεία σ αυτούς που περιμένουν με αγωνία στα γραφεία της Συνόδου και στις ατελείωτες λίστες αναμονής ...προς δεσποτοποίηση..." Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά, αυτός ο περίφημος Θανάσης, εκτός από σύμβουλος των Φλωρινικών και των Ματθαιικών, είναι και σύμβουλος των Ιερωνυμικών (των νυν);
    Δεν νομίζω να ήταν και σύμβουλος των Ιερωνυμικών (των τέως)!
    Πάντως, φανερό είναι το γεγονός, ότι είναι σύμβουλος του "Ορθόδοξου Τύπου".
    Δηλαδή είναι πανταχού παρών;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τα πάντα πληρών. Δυστυχώς όμως όχι θησαυρός αγαθών και οπωσδήποτε όχι ζωής χορηγός αλλά σχίσματος και φιλίας με το Ζακύνθου και την παέα του,.
    Ασε μαύρο χαλι να πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδυνατώ να το κατανοήσω.

    Ένας του Παλαιού (αναμυρωθείς εκ του Νέου) υπηρέτης τόσων πολλών αφεντάδων;

    Και με τον Θεό (υποτίθεται του Παλαιού) και τον Μαμμωνά (Ζακύνθου (;) του Νέου);

    Άραγε και με το αποκαλούμενο Πάτριο υπάρχει η ίδια σαπίλα, που υπάρχει και με το μη Πάτριο;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμ! Τη μισή απάντηση στις ερωτήσεις σου έχω ΙΚ. Την άλλη μισή που αφορά τον Πατρινό όποιος και αν είναι αυτός θα μας την πεις εσύ επειδή εγώ δεν είχα την τιμή να τον γνωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΙΚ : Άραγε και με το αποκαλούμενο Πάτριο υπάρχει η ίδια σαπίλα, που υπάρχει και με το μη Πάτριο;

    ΚΧ : Και το Πάτριο να είχαμε, δεν σημαίνει ότι "σαπίλα" δεν θα υπήρχε. Θα υπήρχε. Είναι όμως εντελώς διαφορετικό να λες : "Επειδή είμαστε σάπιοι, ας "σαπίσουμε" και το ημερολόγιο". Γιατί αυτό τους έκανε να το αλλάξουν και μάλιστα, με ιδιαίτερα όζοντα τρόπο. Ότι είμαστε οι άνθρωποι "βόθρος", άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο, κανείς δεν το αμφισβητεί. Όχι όμως και να μιαίνουμε πράγματα-ιερά θεσπίσματα. Αυτά δεν ήταν δικά μας. Μας τα παρέδωσαν και οφείλαμε να τα τηρούμε, ανεξάρτητα αν δεν είμαστε συνεπείς προς αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασφαλώς, μας τα παρέδωσαν οι Πατέρες και οφείλουμε να τα τηρούμε. Δεν είναι όμως πάντα έτσι:

    Η Ορθόδοξη Εκκλησία, τουλάχιστον μέχρι την εποχή της καταδίκης του Γαλιλαίου από την Ι. Εξέταση (1633), δεχότανε την άποψη, ότι ο ουράνιος θόλος περιστρέφεται, ενώ η Γη ως το κέντρο του σύμπαντος μένει ακίνητη. Τούτο μαρτυρούν πέντε (5) τουλάχιστον Μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας.

    Μ. Αθανάσιος (4ος αιώνας)
    «γη δε ουκ αφ εαυτής ερήρεισται, αλλ’ επί μεν την των υδάτων ουσίαν συνέστηκεν, εμπεριέχεται δε και αύτη κατά το μέσον συνδεθείσα του παντός»
    (Λόγος κατά ειδώλων)

    Μ. Βασίλειος (4ος αιώνας)
    «Κυκλόσε περιτρέχει τα κατ’ ουρανόν κινούμενα»
    (Β.Ε.Π. τ. 51, σελ. 187)

    Αγ. Γρηγόριος Νύσσης (4ος αιώνας)
    «..... Της τε κυκλοφορουμένης ουσίας δια της οξείας κινήσεως το νάστον της γης εν κύκλω περισφιγγούσης, του τε στερρού και ανενδότου δια της αμεταθέτου παγιότητος αδιαλείπτως επιτείνοντος των περί αυτήν κυκλουμένων την δίνησιν, ίση δε καθ’ εκάτερον των ταις ενεργείαις διεστηκότων η υπερβολή εναπειργάσθη, τη τε στασίμω φύσει και τη αστάτω περιφορά. Ούτε γαρ η γη της βάσεως μετατίθεται, ούτε ο ουρανός ποτε το σφοδρόν ενδίδωσι και υποχαλά της κινήσεως».
    (Περί κατασκευής ανθρώπου. Κεφ. α΄, παρ. 1).

    Αγ. Ιωάννης Δαμασκηνός (8ος αιώνας)
    «Ημέρα εστίν ηλίου υπέρ γης φορά ή χρόνος, εν ω ο ήλιος υπέρ γης φέρεται. νυξ εστί σώματος της γης σκιά ή χρόνος, εν ω ο ήλιος υπό γην φέρεται. Νυχθήμερόν εστι κόσμου περιστροφή»
    (Διαλεκτικά, κεφ. 68. Όροι διάφοροι).

    Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς (14ος αιώνας)
    «Και τη μεν ακινήτω γη καθάπερ τινί κέντρω περιτιθείς ανωτάτω κύκλω, και συνδών πανσόφως δια των μέσων του αεικινήτου ουρανού, ίνα ο αυτός διαμένη κόσμος εστώς ομού και κινούμενος».
    (P. G. 151, 80)

    Αγ. Συμεών Θεσσαλονίκης (15ος αιώνας)
    «Ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Με αυτή τη φράση – η Εκκλησία – αποβάλλει κάθε επινόηση της αθεΐας. Καταργεί τη θρασύτητα εκείνων που πρεσβεύουν ότι ο ουρανός είναι προαιώνιος και ακόμη, ότι η ύλη είναι χωρίς αρχή, και ότι υπάρχουν στο Θεό κάποιες ιδέες, όπως έλεγε ο Πλάτωνας. Καταργεί δε και την πλάνη εκείνων που θεοποιούν τα άστρα και όσα βρίσκονται γύρω από τη γη, οι οποίοι αυτή τη γη και τα άλλα στοιχεία τα θεωρούν θεούς καταντώντας έτσι στην πολυθεΐα και πλανώντας και γύρω από τα υπόλοιπα κτίσματα»
    (Ερμηνεία εις το Σύμβολον της Πίστεως, P.G. 155, 757B).

    Γιατί εμείς δεν τους ακούμε και κάνουμε τα ανάποδα;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυπριανος εγραψε:

    Τα έγραψα στο δικό μου ιστολόγιο, τα γράφω και εδώ. Τα υπόλοιπα "μπάζα" τσιμουδιά, άλλοι κάνουν υπακοή στους επισκόπους και οι νεαροί Ασκληπιάδηδες, περιμένουν στη σειρα για διδακτορικό, αν και δεν φαντάζομαι να βγεί κανένα ντοκτορά, με αυτά που γράφω από 20ετίας και πλέον. Εντάξει, τους ξέρουμε, τους μάθαμε για τα καλά : Πτώση δίδυμων πύργων, θερμοκήπια, (επιδοτούμενοι, αλλά δεν το λένε) τρομοκράτες, λαθρομετανάστες κλπ.

    Αν έχουν "κότσια", ας προχωρήσουν το θέμα μέχρι εκεί που φτάνει. Δηλαδή, αν ο Ντουζόν ήταν τω όντι νεκρός. Και εκεί θα δούμε τι έχει να γίνει. Γιατί, αν υπάρχει μια μερίδα γιατρών (από τα πληρωμένα κανάλια των νταβάδων) που εδώ και χρόνια μας κάνει πλύση εγκεφάλου για τον εγκεφαλικό θάνατο (σ.σ. μας θέλουν όλους τους ζωντανούς με νεκρό εγκέφαλο, δηλ. αποβλακωμένους), άλλο τόσο υπάρχει και άλλη μια μερίδα γιατρών σε παγκόσμιο επίπεδο, που λέει ότι εγκεφαλικός θάνατος είναι όρος επιστημονικά ψευδέστατος. Είναι όρος προσχηματικός για να αφαιρούνται τα όργανα. Επειδή αυτά "πιάνουν" μόνον όσο ο άνθρωπος ζει. Αυτούς όμως τους γιατρούς τα κανάλια, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες, τα περιοδικά και οτιδήποτε έχει σχέση με την ευρεία δημοσιότητα και πληροφόρηση, δεν τους παρέχουν πρόσβαση για να μάθει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται. Τη ζω αυτή την κατάσταση από το 1990 και πίσω. Τους πετάνε στα άχρηστα ή τώρα στα μπάζα του διαδικτύου, για να κάνουν αυτοί ό,τι θέλουν. Αποκορύφωμα, η διαφήμιση των μεταμοσχεύσεων με τον χριστέμπορο και χριστιανοκάπηλο Χριστόδουλο (αιωνία η μνήμη). Όλοι γνώριζαν ότι δεν μπορεί να γίνει μεταμόσχευση, αλλά το βούλωσαν. Η διαφήμιση προείχε.

    Να σημειώσω και τούτο, που προδίδει τους στόχους της πολιτικής ορθότητας (σαθρότητα). Η μόνη εφημερίδα που φιλοξένησε άρθρα μου στο παρελθόν, ήταν η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ και η ΕΣΤΙΑ. Γνωστοί οι λόγοι. Όποιοι γράφουν εκεί μέσα αυτοπροσδιορίζονται. Εκείνο δε τον καιρό οι ταμπέλες του "χουντικού", του "φασίστα" κλπ. ήταν σε ημερησία διάταξη όπως και τώρα, σε λιγότερη όμως ένταση σήμερα. Κάποιοι φαίνεται ότι ξύπνησαν, αλλά το παιγχνίδι είναι "μονότερμα" πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεταφερουμε απο αλλο ιστολογιο επι του θεματος των μεταμοσχευσεων:

    Δίκη Ντουζόν Ζαμίτ: Φταίει ο νεαρός που δεν πέθανε γρήγορα!

    Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΝΤΟΥΖΟΝ ΖΑΜΙΤ, ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΚΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΠΟ ΕΠΟΧΗΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΟΣ. Θα σας εξηγήσουμε όταν έρθει η ώρα.

    Απλά να υπενθυμίσουμε, ότι την ίδια μέρα, έγιναν δύο δολοφονίες. Η άλλη ήταν της δασκάλας, στη Σαντορίνη, από τον ψυχοπαθή σύζυγό της, ο οποίος την αποκεφάλισε και περιέφερε το κεφάλι της, ο οποίος....
    καταδικάστηκε τον προηγούμενο μήνα σε ισόβια και 36 χρόνια φυλακή (εδώ). Δεν του αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό, παρά το γεγονός ότι ήταν σαλταρισμένος. Παρακολουθείστε με προσοχή, ποια θα είναι η ποινή του δολοφόνου του Ντουζόν (ο οποίος του έλιωσε το κεφάλι με μπουνιές).
    Όπως ξέρετε, στο taxalia, θεωρούμε κορυφαίο ζήτημα δημοκρατίας τη δίκη για τον θάνατο του Ζαμίτ Ντουζόν. Ξελαρυγγιστήκαμε. Κάναμε εκατοντάδες άρθρα.
    Ξέρουμε τι πάει να γίνει, εξαιτίας της ιδιότητας του δολοφόνου. Σας είπαμε από πρόπερσι το καλοκαίρι ότι δεν θα το ξεχάσουμε. Και το θυμίζουμε παντού, επειδή ξέρουμε το μεγάλο ζόρι που έχουν οι δικαστές να καταδικάσουν όπως πρέπει τον συγκεκριμένο φονιά. Υπάρχει λόγος που γράφουμε και ξαναγράφουμε και ξαναγράφουμε.
    Πριν λίγο, ο συνήγορος του φονιά είπε:


    Κακώς λέει υπάρχει κατηγορία για ανθρωποκτονία, μιας και οι γονείς δωρίσαν τα όργανα του παιδιού... πριν αυτό πεθάνει!
    Τι να πει κανείς!

    mandeson είπε...

    Ο δικηγόρος είναι ένα γελοίο υποκείμενο, προφανώς πληρωμένο από τον υπόκοσμο...
    Ένας γιατρός ανετότατα καταρρίπτει αυτό το επιχείρημα...
    Το παιδί ήταν κλινικά νεκρό...
    Για να προβούν σε αφαίρεση οργανων για μεταμόσχευση αυτή είναι η απαραίτητη προϋπόθεση και υπογράφονται ένα σωρό έγγραφα...
    Τα υπόλοιπα είναι γελοιότητες...
    Αν και στην Ελλάδα όλα έιναι πιθανά...


    Παρ Ιαν 15, 09:30:00 μμ 2010


    Ο ΓΙΑΤΡΟΣ Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

    Αν έχουν "κότσια", ας προχωρήσουν το θέμα μέχρι εκεί που φτάνει.
    Δηλαδή, αν ο Ντουζόν ήταν τω όντι νεκρός.
    Και εκεί θα δούμε τι έχει να γίνει.
    Γιατί, αν υπάρχει μια μερίδα γιατρών (από τα πληρωμένα κανάλια των νταβάδων) που εδώ και χρόνια μας κάνει πλύση εγκεφάλου για τον εγκεφαλικό θάνατο (σ.σ. μας θέλουν όλους τους ζωντανούς με νεκρό εγκέφαλο, δηλ. αποβλακωμένους), άλλο τόσο υπάρχει και άλλη μια μερίδα γιατρών σε παγκόσμιο επίπεδο, που λέει ότι εγκεφαλικός θάνατο είναι όρος επιστημονικά ψευδέστατος.
    Είναι όρος προσχηματικός για να αφαιρούνται τα όργανα.
    Επειδή αυτά "πιάνουν" μόνον όταν αφαιρεθούν ζώντος του ανθρώπου.
    Αυτούς όμως τους γιατρούς τα κανάλια, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες, τα περιοδικά και οτιδήποτε έχει σχέση με την ευρεία δημοσιότητα και πληροφόρηση, δεν τους παρέχουν πρόσβαση για να μάθει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται. Τους πετάνε στα μπάζα του διαδικτύου για να κάνουν αυτοί ότι θέλουν.
    Αποκορύφωμα, οι διαφήμιση των μεταμοσχεύσεων με τον χριστέμπορο και χριστιανοκάπηλο Χριστόδουλο (αιωνία η μνήμη).
    Όλοι γνώριζαν ότι δεν μπορεί να γίνει μεταμόσχευση, αλλά το βούλωσαν.


    Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_327.html#ixzz0cq48dU4b

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου