Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010














Η ΥΠΟ

ΣΥΝΟΔΟΥ

ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ

ΨΕΥΔΟΑΓΙΟΠΟΙΗΣΙ

ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

ΣΜΥΡΝΗΣ



ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ

ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ



ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010

Σεβαστοί Πατέρες,

Ἀπεφάσισα νά σᾶς ἐνοχλήσω ἐξ αἰτίας τοῦ ὅτι ἔπεσε στήν ἀντίληψί μου ἕνα βιβλίο τοῦ Μιχάλη Φυσεντζίδη, προσφάτως ἐκδοθέν ἀπό τίς ἐκδόσεις Βογιατζῆ (Ἀθήνα 2008), μέ τίτλο «Ἐπιφανεῖς καί διάσημοι Ἕλληνες Ἐλευθεροτέκτονες 1800-1970».
Σ’ αὐτό μεταξύ τῶν ἄλλων εἰκονίζεται στό ἐξώφυλλο καί σέ εἰδικό κεφάλαιο ἀναφέρεται καί ἐκθειάζεται ὡς μασόνος καί ὁ προσφάτως ὑφ’ ὑμῶν ἁγιοποιηθείς Ἐθνομάρτυς Χρυσόστομος Καλαφάτης, Μητροπολίτης Σμύρνης.
Αἰσθανόμενος λοιπόν τήν εὐθύνη ὅλων μας καί εἰδικά τῆς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τοῦ 1992, ἡ ὁποία τόν ἁγιοποίησε καί ὑμῶν πού ὡς συνεχιστές αὐτῶν διατηρεῖτε καί προωθεῖτε τήν τεχνητή αὐτή ἁγιοποίησι, σᾶς γνωστοποιῶ αὐτό τό γεγονός καταθέτοντας συγχρόνως καί κάποιες σκέψεις, οἱ ὁποῖες δυνατόν νά σᾶς κινήσουν στήν ἀναψηλάφησι τοῦ ὄζοντος αὐτοῦ θέματος.

Ἤδη, ὅπως γνωρίζετε, ἔχει ἐκδοθῆ ἕνα βιβλίο τό ὁποῖο μέ πάμπολλα ἐπιχειρήματα ἀναιρεῖ τήν παράνομο αὐτή ἁγιοποίησι, ἀναιρεῖ τά πρόχειρα ἐπιχειρήματα τά ὁποῖα ὁ προαπελθών Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ἐφεῦρε καί οἱ ὑπόλοιποι κληρικοί, συνεργάτες του καί μή, ἀναμασοῦν κατά καιρούς, φέρνει στό φῶς πολλά ἄγνωστα στούς πολλούς στοιχεῖα περί τῆς προσωπικότητος καί κυρίως τῆς πίστεως τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης καί γενικῶς ἀποδεικνύει τήν σκευωρία ἡ ὁποία ὑπῆρξε στήν ἐν λόγῳ ἁγιοποίησι.

Θά ἔπρεπε, Πατέρες, ἐφ’ ὅσον τό βιβλίο αὐτό ἀπεστάλη στή Σύνοδο, μέσῳ τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος, ἡ ἁρμοδία διά τά θέματα αὐτά Συνοδική Ἐπιτροπή νά ἀσχοληθῆ καί, ἤ διεξοδικῶς νά ἀναιρέση τά ἐπιχειρήματα τά ὁποῖα ἀναπτύσσονται σ’ αὐτό, οὕτως ὥστε νά καταδείξη καθαρό τόν «ἅγιο», ἤ νά τόν ἐκβάλη ἀπό τό ἁγιολόγιο διά νά μήν σκανδαλίζεται ὁ λαός καί ἀποδεικνύεται διά τῶν ἔργων ὅτι ἀλλάξατε καί ἀλλοιώσατε τήν ὀρθόδοξο Παράδοσι σέ ἕνα τόσο λεπτό καί οὐσιαστικό σημεῖο.

Δυστυχῶς μέ τό θέμα αὐτό ὄχι μόνο δέν ἀσχοληθήκατε, ὄχι μόνο δέν μᾶς ἀπαντήσατε ἔστω καί τυπικά, ὄχι μόνο δέν προβληματιστήκατε διά τό ποῦ ὁδηγεῖτε τήν «Ἐκκλησία» σας, ἀλλά ἀπεναντίας συνεχίζετε κανονικά τίς ἑορταστικές φιέστες, σχετικά μέ τόν Χρυσόστομο Σμύρνης καί τήν, θά λέγαμε χιτλερική καί σταλινική ἐπιβολή του ὡς ἁγίου. Ἔτσι λοιπόν ἐπαληθεύετε διά τῶν ἔργων τήν λαϊκή παροιμία «στοῦ κουφοῦ τήν πόρτα ὅσο θέλεις βρόντα».
Τό χειρότερο εἶναι ὅτι μέ αὐτά τά ὁποῖα διακηρύσσετε διά τόν Χρυσόστομο Σμύρνης, ὅτι δηλαδή ἐμαρτύρησε ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος, ἀναιρεῖτε, χωρίς νά τό ἀντιλαμβάνεσθε, ὅτι εἶναι ἅγιος καί ἀποδεικνύετε ὅτι δέν εἶναι Ἱερομάρτυς ἀλλά Ἐθνομάρτυς.
Διότι τρεῖς περιπτώσεις ὑπάρχουν διά τό μαρτύριο κάποιου.

1.Τό μαρτύριο ὑπέρ τῆς πατρίδος ὁπότε ὁ μαρτυρήσας εἶναι Ἐθνομάρτυς.

2.Τό μαρτύριο ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος, ὁπότε πάλι ὁ μαρτυρήσας εἶναι Ἐθνομάρτυς, ὅπως ὁ Ἀθανάσιος Διάκος, ὁ Παπαφλέσσας, ὁ Ἠσαΐας Σαλώνων, ὁ Σαμουήλ κ.ἄ.

3.Τό μαρτύριο ὑπέρ πίστεως, ὁπότε ὁ μαρτυρήσας εἶναι ἅγιος, ὑπό τήν αὐστηρά ὅμως προϋπόθεσι ἡ πίστις του νά εἶναι ὀρθόδοξος, (διότι ὑπάρχουν καί «ἅγιοι» τῶν αἱρετικῶν), πρᾶγμα τό ὁποῖο βεβαίως καί αὐτό τό ἐστερεῖτο ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης, διότι εἶχε πάμπολλα αἱρετικά φρονήματα, εἰδωλολατρικές ἀντιλήψεις, μασονική ἰδιότητα, λατρεία στήν πατρίδα σέ βαθμό παραλογισμοῦ, πλήρη καί ἰσοπεδωτική ὑποταγή στό πνεῦμα τῆς Δύσεως, στήν θεωρία τῶν κλάδων κλπ.

Εἶναι ἀπορίας ἄξιον, Πατέρες, πῶς δέν αἰσθάνεσθε τό μέγεθος τῆς διγλωσσίας καί ἀντιφατικότητος τό ὁποῖο χρησιμοποιεῖτε διά τόν Χρυσόστομο Σμύρνης, ἀφ’ ἑνός μέν νά τόν ἀνακηρύσσετε ἅγιο, νά τόν ἐγκωμιάζετε ὡς ἅγιο, νά κτίζετε ἐπ’ ὀνόματί του ναούς, νά τόν κοσμῆτε μέ τό φωτοστέφανο, νά τοῦ γράφετε ἀκολουθίες καί παρακλητικούς κανόνες κλπ. καί ἀφ’ ἑτέρου νά διακηρύσσετε στεντορείως ὅτι ἐμαρτύρησε ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος (πρᾶγμα τό ὁποῖο ἀποτελεῖ ἀπό μόνο του ἀναιρετικό τῆς ἁγιότητος, διότι οὐδείς ἅγιος ὑπάρχει στήν Ὀρθοδοξία ὁ ὁποῖος ἐμαρτύρησε ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος), νά τόν ἀναγνωρίζετε ὡς ἅγιο μετά παρέλευσι ἑβδομήντα ἐτῶν, (οἱ μάρτυρες στήν Ὀρθοδοξία ἀναγνωρίζονται εὐθύς ἀμέσως μετά τό μαρτύριό των), γεγονός τό ὁποῖο ἀποδεικνύει σκοτεινά παρασκήνια καί μασονικές παρεμβάσεις, νά τόν ἀφήνετε ἀπροστάτευτο στόν καταιγισμό τῶν κατηγοριῶν (διά τίς ὁποῖες εἴστε ὑπεύθυνοι διότι ἐξ αἰτίας τῆς ἁγιοποιήσεως ἦλθαν στήν ἐπιφάνεια), τό ὁποῖο ἀποδεικνύει ὄχι μόνο ἀδυναμία, ἀλλά καί διά τῶν ἔργων ἀναίρεσι τῶν ὅσων διά τῶν λόγων διακηρύσσετε καί κυρίως νά ἀφήνετε τούς μασόνους νά τόν θεωροῦν γνήσιο τέκνο των, (αὐτοί διακηρύσσουν ὅτι ἄν ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης δέν ἦτο Τέκτων δέν θά ἠδύνατο νά φθάση στό ὕψος τοῦ μαρτυρίου καί τῆς ἁγιότητος), νά τόν προβάλλουν εὐκαίρως ἀκαίρως καί μάλιστα νά τοποθετοῦν τήν φωτογραφία του στά ἐξώφυλλα τῶν βιβλίων των, προκειμένου νά παρουσιάσουν τήν μασονία ὡς ἀθώα περιστερά καί ὅτι οἱ μασόνοι δέν ἀποτελοῦν μόνο τήν ἀφρόκρεμα τῆς κοινωνίας, ἀλλά καί τῆς Ἐκκλησίας καί μάλιστα τοῦ καθαρότερου μέρους της, δηλαδή τῶν ἁγίων, καί γενικῶς νά εἶναι κατά τό δή λεγόμενο «μέσ’ τήν τρελή χαρά» διά τήν ἀνέλπιστη συμπόρευσι, στό θέμα τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, τῶν δύο θρησκειῶν, τῆς μασονίας δηλαδή καί τῆς «Ἐκκλησίας» σας.

Ἐπειδή, Πατέρες, ἡ Ἐκκλησία δέν εἶναι ἰδιοκτησία οὐδενός, οὔτε πολύ περισσότερο ἔχουν δικαίωμα κάποιοι νά τήν ὁδηγοῦν αὐθαιρέτως καί κατά τό ἴδιον θέλημα ἤ τά θελήματα τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων καί προκειμένου νά προστατευθοῦν οἱ ἁπλοί καί ἀθῶοι χριστιανοί, οἱ ὁποῖοι ὅπου ἰδοῦν στήν Ἐκκλησία εἰκόνα καί φωτοστέφανο βάζουν ἀνεξέταστα μετάνοια καί ἀποδίδουν τιμή στόν Χριστό διά μέσου τῶν ἁγίων, σᾶς ἀποστέλλω τήν παρούσα ἐπιστολή μέ τήν ἐλπίδα ὅτι θά κατανοήσετε τό τραγικό ἀδιέξοδο στό ὁποῖο, διά τῆς ἁγιοποιήσεως τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, ὁδηγηθήκατε καί ὡς ἐκ τούτου θά θελήσετε νά τοποθετήσετε τά πράγματα στήν κανονική τους θέσι.
Τούς ἁγίους δηλαδή μέ τούς ἁγίους, τούς μασόνους μέ τούς μασόνους, τούς αἱρετικούς μέ τούς αἱρετικούς, τούς ἐθνομάρτυρες μέ τούς ἐθνομάρτυρες κλπ.
Ἐν ἐναντίᾳ περιπτώσει θά συνειδητοποιήση πολύ καθαρώτερα ὁ λαός τοῦ Θεοῦ ὅτι ὁ ἀγῶνας τῶν Ὀρθοδόξων θά ἑστιάζεται στό ἑξῆς ὄχι ἐναντίον τῶν ἐξωτερικῶν ἐχθρῶν τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά ἐναντίον τῶν ἐσωτερικῶν, δηλαδή ἐναντίον σας, διότι διά τῶν ἔργων σας ἀπεδείξατε καί ἀποδεικνύετε καθημερινῶς ὅτι ἡ μόνη σας σχέσι μέ τόν Χριστό καί τήν Ἐκκλησία εἶναι ἡ ἐξωτερική σας ἐμφάνισι.
Εἶναι πρωτάκουστο καί πρωτοφανές νά ὑπάρχη μεταξύ τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς μασονίας, δηλαδή μεταξύ τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ διαβόλου, τοῦ σκότους καί τοῦ φωτός, ἕνας κοινός κρίκος καί σύνδεσμος καί μία συμπόρευσι, εἰρήνη καί ἀλληλοπεριχώρησι σέ βαθμό πού νά μήν συγκινῆσθε οὔτε ἀπό τήν προβολή τοῦ ἁγίου σας στά ἐξώφυλλα τῶν βιβλίων τῶν μασόνων, δηλαδή σέ βαθμό ἀφασίας.

Εἶναι σά να διεκδικοῦμε συγχρόνως ἐμεῖς καί οἱ Παπικοί σάν γνήσιο τέκνο μας καί ἐκφραστή τῆς Παραδόσεώς μας τόν ἅγ. Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ, τόν ἅγ. Μᾶρκο τόν Εὐγενικό, τόν Θωμᾶ τόν Ἀκινάτη, τήν Τερέζα καί τόν Στέπινατς.
Ἀντιλαμβάνεσθε ὅτι στήν Ὀρθοδοξία καί δή στό ἁγιολόγιο δέν ὑπάρχουν ἱπποκένταυροι καί γοργόνες, οὔτε κἄν ὀνομάζονται Ὀρθόδοξοι αὐτοί οἱ ὁποῖοι ἐπρόδωσαν τήν πίστι καί μετεπήδησαν, ἔστω καί κρυφά, σέ ἄλλη θρησκεία.
Γιά οἱαδήποτε διευκρίνησι ἤ συζήτησι εἶμαι πάντοτε στή διάθεσί σας.
Σᾶς ἀποστέλλω σέ φωτοτυπία τό ἐξώφυλλο τοῦ προαναφερομένου νέου βιβλίου τῶν μασόνων μαζί μέ τό κεφάλαιο τό ὁποῖο ἀναφέρεται στόν Χρυσόστομο Σμύρνης.
Αὐτά καθώς καί τήν παρούσα ἐπιστολή θά τά κοινοποιήσω πρός πᾶσα κατεύθυνσι διά τήν ἐνημέρωσι καί ἀφύπνισι τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ.

Εὔχομαι ἐπί τῷ νέῳ ἔτει κάθε πνευματική εὐφορία καί ἀφύπνισι.

Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς

Κοινοποιεῖται:
1. Ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος τύπος» καί διάφορα ἐκκλησιαστικά ἔντυπα.
2. Θρησκευτικές ἰστοσελίδες στό διαδίκτυο.
3. Ἱ. Μονές Ἁγ. Ὄρους, Μετεώρων κλπ.
4. Ἱ. Μητροπόλεις Δημητριάδος, Λαρίσης, Πειραιῶς, Αἰτωλοακαρνανίας, Δρυϊνουπόλεως, Φλωρίνης, Ναυπάκτου, Μεσογαίας, Γλυφάδος, Ν. Ἰωνίας, Καισαριανῆς, Δράμας, Φιλίππων, Κυθήρων.
5. Καθηγητές Πανεπιστημίου, π. Θεόδ. Ζήση, π. Γ. Μεταλληνό, κ. Ἰωάννη Κορναράκη, κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη, κ. Μιχαήλ Τρίτο κλπ.
6. Θεολόγους καί κληρικούς κατ’ ἐπιλογή.
7. Κληρικούς καί ἔντυπα τοῦ παλαιοῦ ἡμερολογίου.
8. Ὁπουδήποτε κρίνεται ἀναγκαῖο πρός ἐνημέρωσι.

17 σχόλια:

  1. Η επιστολή του π. Ευθυμίου είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ και θα
    πρέπει να εξετασθεί ενδελεχώς υπό εκείνων προς τους οποίους απευθύνεται και να ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ! Πάντως υπάρ-
    χει μια απορία: Αν πράγματι ήταν μασόνος ο Σμύρνης Χρυσόστομος δε θα έσπευδαν οι "αδελφοί" του να τον διασώσουν; Αλλά και ο ίδιος θα συμπεριφερόταν,όπως συμπεριφέρθηκε, ή θα το έβαζε στα πόδια και μάλιστα,
    όταν του προσφέρθηκε η ευκαιρία,όπως έκανε ο αρμο-
    στής Στεργιάδης,αυτό το ανθρωπόμορφο ΤΕΡΑΣ;!Ίσως κά-
    ποιος από τους επόμενους ή ο π. Ευθύμιος,που ανασκά-
    λεψε την υπόθεση, μου την λύσει! Πάντως και η αβασά-
    νιστη αγιοποίηση κάποιου δεν είναι ό,τι το καλύτερο. Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον εγκατέλειψαν για να γίνει "άγιος", όπως και έγινε. Τον Στεργιάδη, που ποτέ δεν μπορούσε να γίνει, τον προστάτεψαν. Όπως και πολλούς άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θερμά συγχαρητήρια τόσο στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά όσο και στους προλαλήσαντες και στον ιδιοκτήτη του μπλογκ!Όπως έγραφε και ο αείμνηστος π.Ιουστίνος Πόποβιτς!Πότε οι αρχιερείς μας θα παύσουν να είναι δούλοι του εθνικισμού και θα γίνουν δούλοι της μίας,αγίας,καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειλικρινά απορώ γιατί τα γραφέντα υπό του πατρός Ευθυμίου Τρικαμηνά κοινοποιούνται στον κο Τρίτο!Ο κος Τρίτος εξ όσων έχει δημοσιεύσει μάλλον θεωρεί την Ελλαδική Εκκλησία σαν άθυρμα του βαλκανικού εθνικισμού (ειλικρινά ελπίζω να τον αδικώ) παρά σαν σώμα του ζώντος Χριστού!Αφήστε που συνεργάστηκε για τη δημιουργία του χαριστηρίου τόμου προς τιμήν του Ζακύνθου!Ο μακαρίτης Χριστόδουλος έψαχνε για τέτοιους συνεργάτες!Ποιος όμως θα το περίμενε ότι οι τέως στενοί του συνεργάτες θα ενεργούσαν προς όφελος του άσπονδου εχθρού του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο π. Ευθύμιος από ετών αγωνίζεται να αποδείξει, ότι ο Σμύρνης Χρυσόστομος είναι μασόνος και όχι μόνο.
    Στο βιβλίο του Φυσετζίδη αναφέρεται ως μασόνος, όπου και υπάρχει η φωτογραφία του μαζί με τον Βενιζέλο και άλλους μασόνους.
    Είναι γεγονός, ότι το εκκλησίασμα της Σμύρνης αποτελείτο και από πολλά μέλη της εκεί Στοάς.
    Είναι επίσης γεγονός, ότι στον κατάλογο των επιφανών Ελλήνων ελευθεροτεκτόνων δεν υπάρχει το όνομά του, ενώ υπάρχουν τα ονόματα: τριών Οικ. Πατριαρχών, Βασιλείου Γ΄, Ιωακείμ Γ΄, Μελέτιου Β΄, του Αλεξανδρείας Φώτιου, του Ιεροσολύμων Βενέδικτου, του Αθηνών Χρύσανθου και του Παροναξίας Άννινου Χερουβείμ.
    Αν πράγματι αφέθηκε από τους μασόνους, να μαρτυρήσει, ώστε να αποκτήσουν έναν άγιο, τότε γιατί δεν αναφέρεται καν στον κατάλογο (15.1.10);
    Τελικά ο Σμύρνης ήταν μασόνος ή διακείμενος φιλικά προς τους μασόνους;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και κάτι άλλο.Αντί να κατατρίβονται οι αρχιερείς μας
    με πολλά και ποικίλα-κυρίως εξωπνευματικά-καθώς και με διαιρέσεις μητροπόλεων βολέματα και επισκοποποιή-
    σεις, ας ασχοληθούν και με κάτι πνευματικό,όπως το προτιθέμενο θέμα καθώς και με την άρση του "επιτιμί-
    ου" από τον μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικό
    δημο και την αποκατάστασή του! Ας ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ και λίγο πνευματικά! Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Χρυσόστομος Σμύρνης ίσως προχώρησε στη Μασονία για να βοηθήσει την λατρευτή του πατρίδα. Περίμενε μέχρι τελευταία ώρα τη βοήθεια από τη Δύση. Γι'αυτο δεν εγκατέλειψε τη Σμύρνη ούτε δέχθηκε να φύγει και να σωθεί. Κάθε σκέψη για φυγή ακόμη και του λαού ήτο γι' αυτόν δειλία και νοσηρή πολιτική αντίληψη. Μέχρι το τέλος ασχολείτο με την ανάρτηση στα σχολεία βοτανολογικών πινάκων και τη διανομή τροφίμων στους πρόσφυγες. Εξάλλου αγαπούσε τόσο πολύ την πατρίδα του ώστε σε καμμία περίπτωση δεν θα ήθελε να χαρακτηρισθεί και να μείνει στην Ιστορία ως Προδότης.(Χρ. Σολομωνίδη, Χρυσόστομος Σμύρνης, α΄τόμος σελ. 395)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Τον εγκατέλειψαν για να γίνει άγιος όπως και έγινε". Αφήστε τις εξυπνάδες κ. Χριστοδουλίδη και σοβαρευτείτε. Ο Χρυσόστομος έμεινε κοντά στο ποίμνιο του που κινδύνευε και είχε μαρτυρικό θάνατο, ενώ μπορούσε ανετότατα να διαφύγει με πλοίο στη Α' Θέση και να σώσει τη ζωή του. Πολύ απλά ο Χρυσόστομος εφάρμοσε το ευαγγελικο "ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού τίθησιν υπέρ των προβάτων". Τελικά ως πότε θα παίρνουμε τοις μετρητοίς αυτά που λένε οι Τέκτονες, που βγάζουν ως ομοϊδεάτες τους προσωπικότητες όπως τα μέλη της Φιλικής Εταιρείας,τον Γρηγόριο Ε', τον Καποδίστρια, τον Κολοκοτρώνη, τον Παύλο Μελά και τόσους άλλους. Το ξέρετε ότι υπάρχει Στοά με ονομασία Γρηγόριος Ε'? Τι να κάνουμε δηλαδή π.Ευθύμιε, να διαγράψουμε από το αγιολόγιο της 10ης Απριλίου τον Εθνομάρτυρα επειδή οι μασόνοι τον θέλουν και αυτόν μασόνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Είναι επίσης γεγονός, ότι στον κατάλογο των επιφανών Ελλήνων ελευθεροτεκτόνων δεν υπάρχει το όνομά του, ενώ υπάρχουν τα..."

    Άλλα βιβλία λένε ότι ήταν μασόνος και άλλα δεν το λένε. Γιατί; Διότι αυτή είναι η τακτική της μασονίας, να ενσπείρει υποψίες, αμφιβολίες, ερωτήματα. Ομοία είναι και η τακτική της, όπου άλλοι λένε ότι είναι θρησκεία, αλλά η ίδια δεν το ομολογεί. Έτσι, οι ανήτοι που πάνε εκεί πέρα νομίζουν ότι συμμετέχουν σε φιλοσοφικούς κύκλους. Όταν κάποτε μου το πρότειναν, μου είπαν ότι θα πρέπει να δώσω όρκο σε μια Ανώτερη Δύναμη. Τους απάντησα ότι η δική μου "ανώτερη δύναμη" έχει όνομα και με έδιωξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μασονία μπορεί να ισχυρίζεται ότι δικοί της άνθρωποι ήταν ο Καποδίστριας και οι άλλοι της Φιλικής Εταιρείας. Αλλά λησμονούν ένα πράγμα: Όσοι ορκίζονταν να συμμετάσχουν στη Φιλική Εταιρεία, έδιναν όρκο στην Αγία Τριάδα, όπως το ομολογεί ο Μακρυγιάννης. Άρα, δεν ήταν δικό τους το δημιούργημα των Φιλικών. Οι μασόνοι θέλουν όρκο στην Ανώτερη Δύναμη κι εκεί την πάτησαν. Μπορεί οι κεφαλές των Φιλικών να είχαν δεχθεί τον όρκο της μασονίας, αλλά αυτοί που σήκωσαν το γιαταγάνι και το καρυοφίλι, είχαν δώσει όρκο στην Αγία Τριάδα. Τους πετσόκοψαν μετά οι ραδιούργοι πολιτικοί, οι ακραιφνής μασόνοι. Γι΄ αυτό πήγαμε και πάμε κατά ... Άντε να μη το γράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν νομίζουμε να υπάρχει πιό επίσημη καταχώρηση μασόνων από εκείνη της ίδιας της Μ. Στοάς.

    Από την άλλη, θεωρούμε, ότι όσοι γράφονται στον κατάλογο αυτό θα πρέπει να είναι όντως μασόνοι, γιατί αν δεν ήταν ενδέχεται οι κληρονόμοι τους να αξίωναν, έστω και δικαστικώς, την απάλειψη του ονόματος του συγγενούς των.

    Γεγονός πάντως είναι, ότι πολλοί μασόνοι (πολλούς των οποίων γνωρίζω) ιδέαν δεν έχουν, ότι η ιδιότητα τους αυτή τους απαγορεύει να είναι και Ορθόδοξοι Χριστιανοί!

    Φίλος μου μασόνος, που δεν έκρυβε την ιδιότητά του και μάλιστα προσπάθησε, ανεπιτυχώς, να με μυήσει στη μασονία, είναι μέγας ευεργέτης του Ι. Ναού αγίου Γεωργίου Καρύκη.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτός που ήθελε να με κάνει μασόνο, γιατρός κι αυτός, ήταν τόσο βλάκας, ώστε με ρωτούσε αν έχει καμιά σχέση η μασονία με το σιωνισμό. Ήταν σημειωτέον και εχθρικά διακείμενος προς την "ιουδαιοχριστιανική" - έτσι την αποκαλούσε - θρησκεία. Αργότερα βρέθηκε διορισμένος σε μια κλινική της Μητροπόλεως Πειραιώς. Άντε, μη γράψω περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο π. Τιμόθεος Κιλίφης πριν χρόνια ως ιερομόναχος στην Ιερά Μονή Πεντέλης εκφώνησε ένα κήρυγμα που επιγραφόταν "Θάλασσα και βουνό οδηγούν στον Ουρανό". Μνημείο λόγου και θεολογίας. Ελπίζω να έχει καταγραφεί σε μαγνητοταινία. Ηταν ένα πολύπλευρο κήρυγμα που είχε άμεση σχέση με τα σχόλια του άρθρου. Ελπίζω κάποιος να το έχει αποθησαυρίσει κάπου. Είναι πολύτιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. O π.Κιλίφης υποστήριξε τον Ζακύνθου και τις προγαμιαίες σχέσεις.
    Και πρόσφατα ενέπαιξε το Μυστηριο της Εξομολογήσεως σε τηελοπτικο σποτ.
    και πολλα πολλα αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ο ιερωμένος βουλευτής των Παρισίων αββάς Εδουάρδος Σουλιέ.
    «Το απόγευμα, είπε της 9ης Σεπτεμβρίου δηλαδή 27η Αυγούστου (παλ. ημερολογίου), το γαλλικό προξενείο ειδοποιήθηκε, ότι ο ελληνορθόδοξος μητροπολίτης Χρυσόστομος, διέτρεχε έσχατο κίνδυνο και ότι θα έπρεπε να σταλεί άγημα από Γάλλους ναύτες για να προστατεύσουν την απειλούμενη ζωή του. O επικεφαλής του αγήματος πρότεινε στον ιεράρχη να τον οδηγήσει στην εκκλησία της «Sacre Coeur», ή στο Γαλλικό Προξενείο.

    ... Με ωραιότητα ψυχής αρνήθηκε να δεχθεί το προσφερόμενο καταφύγιο λέγων ότι το καθήκον του είναι να μείνει για να συγκακοπαθήσει με το ποίμνιόν του. Όταν το Γαλλικό άγημα απεχώρησε, κατέφθασε με στρατιωτική άμαξα τούρκος αξιωματικός, συνοδευόμενος από δύο στρατιώτες και ζήτησε από τον Χρυσόστομο να τον ακολουθήσει.

    Οδήγησαν τότε τον ιεράρχη εις τα άκρα των ευρωπαϊκών συνοικιών εμπρός σ' ένα κουρείο. Εκεί του φόρεσαν άσπρη μπλούζα, ίσως για να διακρίνεται καλύτερα και εκεί διαδραματίσθηκε το φρικτό έγκλημα.
    Του ξερρίζωσαν τα γένεια, τον κτύπησαν με μαχαίρι πισώπλατα και στη συνέχεια λυσσασμένες ανθρώπινες ύαινες του έκοψαν μύτη κι αυτιά. Στο πλευρό των ανδρών συναγωνίζονταν μαινόμενες τουρκάλες πού ενθάρρυναν με άρες και κατάρες τους λυσσασμένους άνδρες τους.

    Αφού έριξαν χάμω τον ιεράρχη και τον καταπάτησαν ο επικεφαλής αξιωματικός διέταξε χαμάληδες να σύρουν το πτώμα και αφού το πρόσδεσαν σε μια σακαράκα το' βαλαν μπροστά κι άρχισε να τρέχει σβαρνίζοντας το άγιο λείψανο του μάρτυρα ιεράρχη πού σήκωσε στους ώμους του τις αμαρτίες του ελληνικού διχασμού και την υπεροψία των λεγόμενων χριστιανικών δυνάμεων πού απεδείχθησαν και του Πόντιου Πιλάτου χειρότεροι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η μαρτυρiα του ακαδημαϊκού Γ. Μυλωνά:

    Στις 5 το απόγευμα της τελευταίας ημέρας του θλιβερού Σεπτεμβρίου, ο Τουρκοκρής εκείνος με διέταξε να τον ακολουθήσω στην αυλή. Είσαι δάσκαλος» με ρωτά. "Αυτήν την τιμή είχα" του απαντώ. "Και οι άλλοι που ήσαν μαζί σου είναι φοιτητές;" -"Ναί", του λέγω. "Γρήγορα μάζεψέ τους και φέρε τους εδώ". - "Ελάτε μαζί μου έξω", λέγω στους συντρόφους μου. "Φαίνεται ότι ήρθε η ώρα μας. Εμπρός με θάρρος". Ποια ήταν η έκπληξή μας όταν ακούσαμε τον Τουρκο-Κρητικό να λέει: "Δεν θα σας σκοτώσω, θα σας σώσω. Απόψε θα θανατωθούν όλοι όσοι είναι στο μπουντρούμι, γιατί έφεραν και άλλους που δεν έχουμε χώρο να τους στοιβάξουμε. Θα σας σώσω σήμερα, γιατί ελπίζω αυτό να με βοηθήσει να λησμονήσω μια τρομερή σκηνή που αντίκρυσαν τα μάτια μου, σκηνή στην οποία έλαβα μέρος". Και συνέχισε "Παρακολούθησα το χάλασμα του Δεσπότη σας. Ήμουν μ' εκείνους που τον τύφλωσαν, που του 'βγάζαν τα μάτια και αιμόφυρτο, τον έσυραν από τα γένεια και τα μαλλιά στα σοκάκια του Τουρκομαχαλά,τον ξυλοκοπούσαν, τον έβριζαν και τον πετσόκοβαν. Βαθειά εντύπωση μου έκανε και αξέχαστος παραμένει η στάση του. Στα μαρτύρια που τον υπέβαλαν δεν απήντα με φωνές, με παρακλήσεις, με κατάρες.
    » Το πρόσωπό του το κατάχλωμο, το σκεπασμένο με το αίμα των ματιών του, το πρόσωπό του είχε εστραμμένο προς τον Ουρανό και διαρκώς κάτι ψιθύριζε που δεν ηκούετο πέρα από την περιοχή του. Ξέρεις εσύ, δάσκαλε, τι έλεγε;" - "Ναι ξέρω" του απήντησα. "Έλεγε: Πάτερ Άγιε, άφες αυτοίς, ου γάρ οίδασι τί ποιούσι". - "Δεν σε καταλαβαίνω, δάσκαλε, μα δεν πειράζει. Από καιρού σε καιρό, όταν μπορούσε, ύψωνε κάπως το δεξί του χέρι και ευλογούσε τους διώκτες του. Κάποιος πατριώτης μου αναγνωρίζει την χειρονομία της ευλογίας, μανιάζει, μανιάζει και με το τρομερό μαχαίρι του κόβει και τα δυό χέρια του Δεσπότη. Εκείνος σωριάστηκε στη ματωμένη γη με στεναγμό που φαινόταν ότι ήταν μάλλον στεναγμός ανακουφίσεως παρά πόνου. Τόσο τον λυπήθηκα τότε που με δύο σφαίρες στο κεφάλι τον αποτελείωσα. Αυτή είναι η ιστορία μου. Τώρα που σας την είπα ελπίζω πως θα ησυχάσω. Γι' αυτό σας χάρισα τη ζωή ". "Και πού τον έθαψαν;" ρώτησαμε αγωνία. "Κανείς δεν ξέρει πού έρριξαν το κομματιασμένο του κορμί"».


    Οι παραπάνω δεν έχουν λόγο να ψευσθούν.
    Δεν ξέρω αν ο π.Χρυσόστομος ήταν μασώνος.
    Δεν έχω πεισθεί από τα παρατεθέντα στοιχεία.
    Ούτε γνωρίζω την ποιότητα της ζωής του.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι υποκλίνομαι έως εδάφους στη μεγαλωσύνη που επεδειξε τις τελευταίες στιγμές της ζωής του.
    Αυτές οι τελευταίες στοιγμές, εφόσον εξελίχθηκαν όπως περιγράφονται, δείχνουν άνθρωπο με πολύ Χάρη Θεού την συγκεκριμένη στιγμή.
    Κι αν έτσι τελεύτησε ο π.Χρυσόστομος είναι βέβαιο ότι το αίμα του έγινε δεκτό ως θυσία ευάρεστος τω Θεώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Misha, σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Αλλά ξέχασες μια. Αίμα μαρτυρίου δεν εξαγιάζει την αίρεση. Αν ο Χρυσόστομος συνεδύαζε τη μασονία με την Ορθοδοξία, ήταν βουτηγμένος στην αίρεση. Εκτός, αν χάσουμε τα διαγνωστικά μας εφόδια και αμβλυνθεί το φρόνημα. Οπότε, καθώς και ο Χριστόδουλος, γιατί να μην αναγνωρίζουμε και άλλες "εκκλησίες", άλλα "δόγματα" και άλλη "ιεροσύνη" ή "μυστήρια". Ακόμη και αυτά των μασόνων. Θα μας έλεγε: "Υπάρχει η καλή μασονία, αλλά υπάρχει και η κακή, εμείς είμαστε με την καλή". Το ίδιο είχε πει για τον Οικουμενισμό, οπότε, θα πρέπει να πούμε: "Υπάρχει η καλή αίρεη, υπάρχει και η κακή".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου