Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010


Ὀφείλουμε ἅπαντες, ὡς Ἱεραρχία, καί κυρίως οἱ πταίσαντες νά ἀποδείξουμε ἐμπράκτως ὅτι δέν ἐπαχύνθη ἡ καρδία μας καί δέν ἐπορώθη ἡ διάνοιά μας. Νά ἀποδεχθοῦμε τήν ἐνοχή καί νά διακηρύξουμε τήν πρωτοφανῆ ἀδικία.
Ἐπιτέλους, ἔστω καί μέ τόση καθυστέρησι ἄς ἀναγνωρίσουμε τά διαπραχθέντα ἐγκλήματα. Ἅπαντες ἡμεῖς πού σήμερα εὑρισκόμεθα ἀκόμη εἰς τήν ζωή καί κάποτε κάποιοι ἀπό ἡμᾶς ἔσπευσαν νά καθήσουν εἰς θρόνους ἀλλοτρίους, ἄς ἐκζητήσουμε τό ἔλεος τοῦ Κυρίου μας, «διά θερμῆς καί ὄχι διά ψυχρᾶς χειρός». Ἐν ταπεινώσει καί ἐν μετανοία αἰτούμεθα συγγνώμην ἀπό τούς Ποιμένες ἐκείνους τούς ὁποίους ἡμεῖς ἐσταυρώσαμε. Γονατίζουμε μπροστά εἰς τούς ζῶντες ἐξ αὐτῶν.


ΜΕΤΑ ΑΠΟ

35 ΕΜΠΟΝΑ ΕΤΗ,


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (!)

ΕΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ!


Του θεολόγου Ιωάννη Ρεντζίδη

«Καὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν Ἱερουσαλὴμ καινὴν εἶδον καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ͵ ... καὶ ἤκουσα φωνῆς μεγάλης ἐκ τοῦ θρόνου
λεγούσης͵ ἰδοὺ ἡ σκηνὴ τοῦ Θεοῦ μετὰ τῶν ἀνθρώπων͵ ...» (Ἀποκ. κα’ 2-3).


ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ
_____________

Κάποιος ὄντως εὐλαβής χριστιανός πού πονᾶ γιά τήν Ἐκκλησία καί φοβεῖται τόν Θεό μοῦ ἐνεπιστεύθη μία φωτοφανῆ «σκέψι», ἕνα μεστόν χάριτος «ὁραματισμό», καί μία ἐξαίσια «προσδοκία», πού ἀποτυπώνει τή δική του ἄσβεστη «ἐλπίδα».

Μία «προσδοκία», «εἴτε ἐκτός πραγματικότητος, εἴτε ἐντός πραγματικότητος», μία ἱστορική πνευματική ἐπιστολή πού, ἄς ποῦμε, «κλείνει» τό ἀναφερόμενο ὡς «Ἐκκλησιαστικό ζήτημα», διά τῆς μεθόδου τῆς ταπεινῆς συγγνώμης, διά τῆς ἐφαρμογῆς τῶν Εὐαγγελικῶν καί Ἱεροκανονικῶν ἐπιταγῶν καί διά τῆς χρήσεως τῶν ὅπλων τῆς ἀγάπης.

Ὁ ἀδελφός «προέβλεψε(!)» τό κείμενο πού συνέταξε καί ἀπηύθυνε πρός τό σῶμα τῆς Ἱεραρχίας καί πρός τόν λαό τοῦ Θεοῦ ἀποφασιστικός Μητροπολίτης, μέ Ἐκκλησιαστικό ἦθος καί ἀνδρεία ψυχή, καί πάραυτα τοῦτο ἐπεκυρώθη ἀπό τήν Ἱεραρχία.

Τό παραθέτω κατωτέρω, ὡς ὁραματική μία προοπτική μέ τήν κρυφή ἐλπίδα ὅτι ὑπάρχει ΕΝΑΣ (διατί, ὄχι καί περισσότεροι;), πού διαθέτει τήν προσωπικότητα τοῦ φωτισμένου ἡγέτη καί τό σθένος τοῦ Ὀρθοδόξου Ἐπισκόπου, διά νά τό ἐνστερνισθῆ καί νά τό ὑπογράψη, ἀποδεχόμενος ὅτι εἶναι ἰδικό του:

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ


Μακαριώτατε Προκαθήμενε τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,
Σεβασμιώτατοι Ποιμένες καί ἐν Χριστῶ ἀδελφοί,


Ἀνατρέχω ἱστορικῶς καί μέ φόβο Θεοῦ εἰς τήν περίπτωσι τῶν δύο Ἀρχιερέων οἱ ὁποῖοι κατέλαβον ἀντικανονικῶς τήν Ἐπισκοπή τοῦ ἱεροῦ Χρυσοστόμου. Οἱ ἡρωϊκοί Ὀρθόδοξοι Ἱεράρχαι ἐξήλειψαν ἀπό τά δίπτυχα τά ὀνόματά τους ἕως τήν στιγμή τοῦ θανάτου τοῦ Ἁγίου Πατρός!

Κατατρυχόμενος ἀπό ἐσωτερική ἀνάγκη καί προσωπική εὐθύνη ἀπευθύνω εἰς τήν ἀγάπην σας ἔμπονη πρότασι «τακτοποιήσεως» τοῦ «Ἐκκλησιαστικοῦ ζητήματος», πού ταλανίζει τήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία ἀπό τό 1974. Δέν λέγω «ἐπιλύσεως», διότι αὐτή ἡ μοιχεποιβασία πρακτικῶς δέν δύναται νά «ἐπιλυθῆ» μετά τόν θάνατο τῶν περισσοτέρων ἀδελφῶν πού ἐξεθρονίσθησαν βιαίως. Τό ζήτημα αὐτό ἀποτελεῖ ἐπίμονο καί ἀκοίμητο ἐφιάλτη εἰς τήν ἰδική μου συνείδησι, καί ὅπως ὑποθέτω, δίστομο μάχαιρα εἰς τήν καρδία πολλῶν ἄλλων, συνυπευθύνων.

Κατά τό ἔτος ἐκεῖνο ἕνα τμῆμα τῆς τότε Ἱεραρχίας ἐξεθρόνισε καί ἀπεμάκρυνε διά τῆς ἐξουσίας, ἀντικανονικῶς καί ἀδίκως, ἄνευ δίκης, δώδεκα ἐκλεκτούς ἀδελφούς, τήν δέ θέσι τους κατέλαβον μερικοί ἀπό ἡμᾶς, εἴτε ἀμέσως εἴτε μετά πάροδον κάποιου χρονικοῦ διαστήματος. Ἔκτοτε, παρῆλθον τριάκοντα καί πέντε ὀδυνηρά ἔτη καί τό πρόβλημα παραμένει ὡς ἕλκος ὀξύ ἐπάνω εἰς τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Δυστυχῶς μερικοί ἀμετανόητοι νομίζουν ὅτι τό θέμα «ἐπιλύεται διά τοῦ βιολογικοῦ θανάτου» τῶν σφαγιασθέντων Ποιμένων. Ἀντιθέτως! Μέ τόν βιολογικό θάνατο, τό πρόβλημα καθίσταται πιό τραγικό, καθ’ ὅσον πλέον ὁ σφαγεύς, χάνει κάθε δυνατότητα ὥστε νά ἐκζητήση συγγνώμην ἀπό τό θύμα του. Καί τό ἀκόμη μεγαλύτερο δράμα ἀνακύπτει ὅταν ὁ ἀδικήσας ἀναχωρεῖ ἀπό τήν ζωή αὐτή ἄνευ μετανοίας καί συγγνώμης γιά τή πρᾶξι του!

Παρά τήν ἰδική μας φαινομενική μακαριότητα καί προσπάθεια νά ἀπωθήσουμε τήν ἐνοχή εἰς τά ἀβόλιστα βάθη τῆς καρδίας μας, παρά τήν πνευματική πτῶσι καί ἔκπτωσι, ὁ Κύριος ὕψωσε ὑπέροχες «Καστροπολιτεῖες» ἀμύνης καί νομοκανονικότητος. Μοναστήρια, ἀδελφότητες, ἐνορίες, κληρικοί, μοναχοί κ.τ.λ., ἀποτελοῦν τούς ὑψηλούς πύργους καί τίς ἀκατάλυτες ἐπάλξεις αὐτῶν τῶν «Καστροπολιτειῶν». Ἐκεῖ ἐπάνω κυματίζουν σημαῖες ἀληθείας. Ἐκεῖθεν σειρῆνες ἀφυπνιστικές φθάνουν μέχρι τά ὦτα μας ὡς ἐγερτήρια σαλπίσματα πνευματικῆς ἀναστάσεως.

Καί ὅμως εἰς αὐτάς τάς εὐλογημένας φωνάς, ἡμεῖς ἐσφραγίσαμε τήν καρδία μας καί ἐκλειδώσαμε τά ἑρμάρια τῆς διανοίας μας. Ὁ καλός Θεός, ὅμως, εἰς τήν διαρρεύσασαν 35-τίαν ὡμίλησε καί ὁμιλεῖ, μέ ἄλλους συγκλονιστικώτερους καί ἀφυπνιστικώτερους τρόπους. Συγκεκριμένα εἴχομεν ἐνίοτε φοβεράς ἐξελίξεις εἰς ὁλόκληρο τήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία μας. Ἐνδεικτικῶς μνημονεύουμε τά δεινά τῶν Ἱ. Μητροπόλεων Λαρίσης, Θεσσαλιώτιδος καί Ἀττικῆς. Καταγράφουμε ἀκόμη τή τραγική διαπόμπευσι μας μέ τά Ἐκκλησιαστικά σκάνδαλα τοῦ 2005. Ἐμφαντικῶς τονίζουμε ὅτι, ἐπίκεντρο τῶν φοβερῶν αὐτῶν καταστάσεων ὑπῆρξαν πρόσωπα ἀμέσως συσχετισθέντα μέ τό «Ἐκκλησιαστικό θέμα». Πιστεύουμε ὅτι, αὐτά ὅλα, ἦσαν ἀποτέλεσμα τῆς δικαίας θείας Βουλῆς, διά νά μᾶς ἀφυπνίση.

Ἑπομένως, ἐπί τέλους, τήν ὑστάτη ὥρα, ὀφείλουμε νά ἐκδιώξουμε τήν θανάσιμο ὕπνωσι ἐκ τῆς διανοίας μας καί νά ἐνεργήσουμε δεόντως. Ἐπιτέλους, ἔστω καί μέ τόση καθυστέρησι ἄς ἀναγνωρίσουμε τά διαπραχθέντα ἐγκλήματα. Ἅπαντες ἡμεῖς πού σήμερα εὑρισκόμεθα ἀκόμη εἰς τήν ζωή καί κάποτε κάποιοι ἀπό ἡμᾶς ἔσπευσαν νά καθήσουν εἰς θρόνους ἀλλοτρίους, ἄς ἐκζητήσουμε τό ἔλεος τοῦ Κυρίου μας, «διά θερμῆς καί ὄχι διά ψυχρᾶς χειρός». Ἐν ταπεινώσει καί ἐν μετανοία αἰτούμεθα συγγνώμην ἀπό τούς Ποιμένες ἐκείνους τούς ὁποίους ἡμεῖς ἐσταυρώσαμε. Γονατίζουμε μπροστά εἰς τούς ζῶντες ἐξ αὐτῶν. Ὑψώνουμε ἔνδακρυς ὀφθαλμούς πρός τούς ἐν τῆ Ἐπουρανίω Ἐδέμ ἐπαναπαυομένους. Βάζουμε δημοσίως βαθεία μετάνοια καί πρός τόν λαό τοῦ Θεοῦ τόν ὁποῖο ἐσκανδαλίσαμε καί ἐπονέσαμε.

Σήμερον ἐκ τῶν δώδεκα, ἐκτός τοῦ ἐξορίστου Μητρ. κ. Νικοδήμου ἐπιζεί ἔτι ὁ Μητρ. Σταγῶν κ. Σεραφείμ. Ἐκζητοῦμε λοιπόν ταπεινῶς καί ἐν μετανοία συγγνώμην ἐκ τῶν δύο τούτων Συνεπισκόπων μας.

Οἱ εὑρισκόμενοι ἀκόμη ἐν ζωῇ, καί προσωπικῶς ἀδικήσαντες, εἶναι οἱ ἀκόλουθοι:

Μητρ. Θεσσαλονίκης (πρ. «Ἀλεξανδρουπόλεως») Ἄνθιμος.

Μητρ. «Νέας Κρήνης καί Καλαμαριᾶς» Προκόπιος.

Μητρ. «Παραμυθίας» Τίτος.

Μητρ. «Τρίκκης» Ἀλέξιος.

Μητρ. «Μεγάρων» Βαρθολομαῖος.

Μητρ. Γουμενίσσης Δημήτριος (πρ. «Λαρίσης»).

Μητρ. «Λαρίσης» Ἰγνάτιος.

Μητρ. «Θεσσαλιώτιδος» Κύριλλος.

Μητρ. «Μεσογαίας» Νικόλαος.

Μητρ. πρ. «Χαλκίδος» Χρυσόστομος.

Μητροπολίτης πρ. «Θεσσαλιώτιδος» Θεόκλητος.

πρ. Μητρ. «Ἀττικῆς» Παντελεήμων (καί πρ. «Ζακύνθου»).

Ὀφείλουμε ἅπαντες, ὡς Ἱεραρχία, καί κυρίως οἱ πταίσαντες νά ἀποδείξουμε ἐμπράκτως ὅτι δέν ἐπαχύνθη ἡ καρδία μας καί δέν ἐπορώθη ἡ διάνοιά μας. Νά ἀποδεχθοῦμε τήν ἐνοχή καί νά διακηρύξουμε τήν πρωτοφανῆ ἀδικία. Πάραυτα νά ἀνακαλέσουμε τήν ἀντικανονική ἀπόφασι τῶν ἐκθρονίσεων τῶν πονεμένων Ποιμένων. Ἐπί πλέον, καί κατά μείζονα λόγο, νά χαρακτηρίσουμε ἀνύπαρκτα τά λεγόμενα «ἐπιτίμια ἀκοινωνησίας», τά ὁποῖα ἀδίκως καί ἀντικανονικῶς ἐπενοήθησαν καί ἐξετοξεύθησαν. Δυστυχῶς, αὐτά ὑπῆρξαν φοβερά ἐπινοήματα τῆς μικρονοϊκότητός μας καί τῆς ἐνόχου διανοίας μας.

Πάραυτα, νά ἐπανέλθη ὁ Μητροπολίτης κ. Νικόδημος εἰς τήν καταταλαιπωρημένη Μητρόπολί του. Εἶναι ὁ μόνος ἐναπομείνας ζῶν καί ἐξόριστος ἀδελφός. Νά παρακληθῆ δέ ὁ ἐν λόγω Ἀρχιερεύς νά τακτοποιήση νομοκανονικῶς τά ἤδη ἀποσπασθέντα τμήματα τῆς Ἱ. Μητροπόλεώς του, ὅπως κατ’ ἀντιστοιχίαν καί ὁ Μητροπολίτης Σταγῶν κ. Σεραφείμ (ἐνν. χωρίς τόν φόβο τῆς μή μερικῆς ἀποκαταστάσεώς του ὡς ... Σταγῶν).

Προσευχόμεθα δέ πρός τόν Κύριο ἡ πρᾶξις μας νά ἔχη ἀντίκρυσμα καί συνέπειες καί εἰς τούς πέραν τοῦ τάφου ἀδελφούς. Μαζί μέ τήν συνείδησί μας ἄς ἐπαναπαυθοῦν καί οἱ ψυχές ὅσων ἐμεθόδευσαν τά μή δέοντα. Ἐξαιρέτως δέ οἱ ψυχές τῶν Προκαθημένων κυροῦ Σεραφείμ καί κυροῦ Χριστοδούλου, καθότι, ὁ μέν πρῶτος καί προεκάλεσε καί δέν ἐθεράπευσε τήν συγκεκριμένη νεοπλασία τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας, παρά τίς δοθεῖσες εὐκαιρίες, ὁ δέ δεύτερος, ἠρνήθη, ἄν καί ἔνοχος καί συμμέτοχος, νά ἐπιφέρη τήν ἴασι εἰς τό χρόνιο πνευματικό καρκίνωμα.

Τό τραγικό εἶναι ὅτι καί σήμερα μεθοδεύονται τά μή δέοντα. Μακαριώτατε Προκαθήμενε, παρακαλῶ διακόψατε τήν ὑπόγειο προσπάθεια πού κάνετε. Αὐτήν τήν ὁποία ἐξεκίνησε ἀνεπιτυχῶς ὁ προκάτοχός σας. Μή προωθῆτε τόν περαιτέρω τεμαχισμό τῆς Ἱ. Μητρόπολεως Ἀττικῆς, ἐν κρυπτῶ καί παραβύστω μέ σκοπό νά «τακτοποιήσετε» ὑμετέρους. Μή ἀγωνίζεσθε δέ καί γιά τήν μετονομασία αὐτῆς. Προφανῶς, μ’ αὐτούς τούς τρόπους δέν «ἐπιλύετε» τό πρόβλημα, ἀλλά τό μεταλλάσσετε εἰς πλέον περίπλοκο.

Ἐν κατακλείδι, καί διά τήν μαρτυρίαν τῆς ἀληθείας καταγράφεται πώς τόσον οἱ Ἀρχιεπίσκοποι κυρός Σεραφείμ καί κυρός Χριστόδουλος, ὅσον καί ὑμεῖς προσωπικῶς Μακαριώτατε ὑπεσχέθητε πολλάκις καί εἰς πολλούς τήν «τακτοποίησι» τοῦ θέματος. Δυστυχῶς, ἐκτός ἀπό ἄνομες μεθοδεῖες οὐδέν ἀγαθόν ἐπράχθη ἐπί μακρόν.

Εὔχομαι, ὁ Κύριος μέσα ἀπό τήν εἰλικρινῆ καί ἔμπρακτο συγγνώμη, καί τήν ἐν ταπεινώσει καί ἀγάπη «ἀποκατάστασι» (τρόπον τινά) τῆς πολυετοῦς ἀδικίας, νά μᾶς συγχωρήση, νά μᾶς χαρίση τήν εἰρήνη καί νά καθοδηγῆ δι’ ἡμῶν τῶν μετανοησάντων τό λογικόν Του ποίμνιον, εἰς νομάς σωτηρίους.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Χ...

Ἱκέτης τοῦ Θείου ἐλέους
καί τῆς σωτηρίας
ὀλίγον πρό τοῦ φοβερού
κριτηρίου τοῦ Κυρίου.


ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ
_________________

Μετά τήν κατ’ οὐσία ἐλπιδοφόρο «πρότασι» τοῦ εὐσεβοῦς χριστιανοῦ ἀναρωτήθηκα:

Αὐτό τό γεγονός ὡς τί ἆραγε λογίζεται;

-Παρακαλῶ ἐάν εἶναι ὄνειρο ἐκ Θεοῦ νά μή μέ ξυπνήσετε.

-Ἀντιθέτως, ἐάν εἶμαι ξύπνιος καί τό βλέπω πραγματικά νά μή μέ ἀφήσετε νά κοιμηθῶ.

Ἄς τό γευθῆ ἡ ψυχή μας καί ἄς τό χαρῆ ἡ Ἐκκλησία τοῦ Κυρίου.

Aπό το panayotistelevantos.blogspot.com

12 σχόλια:

  1. Επιτέλους! που άρχσε ο κόσμος να αφυπνίζεται και να καταθέτει τη μαρτυρία του.

    Θερμά συγχαρητήρια στον συνάδελφο και φίλο κ. Ρεντζίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΔΥΣΣΕΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ.
    Ο κ. Ιωάννης Ρεντζίδης ξέχασε να παραιτήσει τον αιμοσταγή μοιχεπιβάτη της Λαρίσης Ιγνάτιο Λάππα .
    Παρακαλώ να απομακρυνθεί πάραυτα από την Λάρισα.
    ΓΚΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πώς σχετίζεται ο κ. Ρεντζίδης με τη Λάρισσα;

    Κατοικεί χιλιάδες μίλια μακρυά από τη Λάρισσα.

    Πρόκειται για συνωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
    ΚΥΡΙΟΙ Ιωαν. Ρετσίδη και Παν. Τηλεβάντε
    Δυστυχώς οι 12 διωχθέντες τελικά είναι 10 διότι οι δυο Σεραφείμ και ο Απόστολος επανήλθαν χάριν των ηρωικών αγώνων. ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ που επανέφεραν το θέμα διεκδικώντας τον ΘΕΟΛΟΓΟ.
    Οι ανωτέρω δυο συμβιβάσθησαν με τον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα και βολεμένοι έκτοτε , εντός της συνόδου πλέον , εποίησαν σιγή ιχθύος για την εξοντωτική αδικία των εναπομεινάντων συνεπισκόπων των ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ , ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΦΑΡΣΑΛΩΝ αγνοώντας τους ευεργέτας τους και τον διωγμό των πρωταγωνιστών ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ. μέχρι σήμερον .
    Ξεχνάτε ότι ο κ. Σεραφείμ ως τοποτηρητής της Μητρ. Φαναριοφαρσάλων - μετά τον Κλεόπα - παρέδωσε την Μητρόπολη του Κωνσταντίνου στον περιβόητο Θεόκλητο Κουμαριανό ;;;
    Ξεχνάτε ότι ο κ. Σεραφείμ Μετεώρων υπήρξε ο προπομπός του απχιεπ. Χριστοδούλου εις τον Πάππα;;;
    Δια του λόγου το αληθές δέστε τις φωτογραφίες, είναι αψευδείς μάρτυρες.
    Πόσο μας έχουν λυπήσει …τι να είπω και τι λαλήσω…
    ΓΚΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν επαινούμε ότι κακά τυχόν έκαναν οι εκ ων 12 αγαπητέ αδελφέ.

    Απλά διαμαρτυρόμαστε για την καρατόμηση των 12 και την αδικία να κρατούν εισέτι 35 χρόνια τώρα μακρυά από το θρόνο του τον κανονικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο/Η NTINA είπε...


    Οδυσσέα
    Bλέπω τις αναρτήσεις σου και νομίζω ότι ορισμένες απο αυτές είναι πολυ αιχμηρές...
    Αυτό που γράφεις στο περιθώριο για το δυναμικό Σεβασμιώτατο Καλαβρύτων Αμβρόσιο,νομιζω ότι τον αδικείς.
    Είναι παρα πολύ δυναμικός και καλός Ιεράρχης.
    Και αν ζήτησε βοηθό επίσκοπο ήταν για να προετοιμάσει τη διαδοχή του σε περίπτωση που κάτι του συμβεί και να γίνει ομαλά η μετάβαση,χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα και να παρέμβουν ενδεχομένως εξωεκκλησιαστικοι παράγοντες,κάτι που και κακό θα ήταν για τη δική του υστεροφημία,αλλά και θα δημιουργουσε τεράστια προβλήματα σε όποιον Ιεράρχη πήγαινε στη θέση του στη μαρτυρική αυτή περιοχή...
    Και αντί να τον ενθαρρύνουμε τον επικρίνουμε ?Πάρα πολυ καλός είναι Οδυσσέα,μην τον επικρίνεις...
    Καλή Χρονιά σου εύχομαι επι τη ευκαιρία με υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή ΝΤΙΝΑ
    καλωσηρθες υστερα απο πολυ καιρο.
    Εμφανιζεσαι ξαφνικα μονο οταν αναφερομεθα στον Χριστοδουλο που αφησε ερειπωμενο και αιματωμενο το Σωμα της Εκκλησιας
    ή στον Αμβροσιο.
    Γιατι Ντινα;
    Απαγορευεται η προσωπολατρεια στην Ορθοδοξια, προσεξε.
    Ολους τους ανθρωπους να τους βλεπης απο μακρυα και με επιφυλαξη.
    Τι ειναι αυτα που λες για τον "μουγγοθοδωρο" τον Αμβροσιο;
    Γιατι δεν τον ελεγχης για την ενοχη σιωπη του;
    Γιατι δεν στελνει την διαμαρτυρια του για το εγκλημα που αυτην την στιγμη διαπραττεται;
    Να διαμελιζει ο αρχιεπισκοπος χωρις φοβο Θεου μια πολυπαθη μητροπολι χωρις να ρωταει τον οικειο μητροπολιτη και χωρις να τον καλει να καταλαβη την μητροπολι του εστω και υστερα απο 35 χρονια;
    Και ο Αμβροσιος και ολοι οι αλλοι να μην ομιλουν και να μην διαμαρτυρονται;
    Επισκοποι ειναι αυτοι ή κατα τον ομώνυμο του της Ελευθερουπολεως Προβατινες;
    Δεν χρειαζομαστε προβατινες στην Εκκλησια ΝΤΙΝΑ.
    Γεμισαμε απο προβατινες, γεμισαμε απο κουραμπιεδες, τι να τους κανουμε, αυτοι δεν ειναι μαχιμοι ειναι α-χρηστοι.
    Αυτο παλι με το ρουσφετι που τους εγινε να τους δωση αντικανονικα ο Ιερωνυμος απο ενα επισκοπο για να ους κλειση το στομα ή μαλλον για να τους παρη την ...ψηφο για καποιον δικο του;
    Πως θα κερδιζε την ψηφο τους για το Κιλκις;
    Για να στειλη τον δικο του, που ακομα πριν πατηση το ποδι του στο Κιλκις αρχισε να πηγαινει στις φιεστες;
    Με ποιο δικαιωμα ο Αμβροσιος προεπελεξε τον αντικαταστατη του, οπως λες;
    Τις εκλογες των αρχιερεων καθοριζουν οι Ιεροι Κανονες πως θα γινονται οταν κενουται η επισκοπη.
    Αυτος ο φαυλος ρουσφετολογικος τρόπος ειναι ανηθικος και απαραδεκτος.
    Ιδιαιτερα ΣΗΜΕΡΑ που το κακο υπερεπλεονασε.
    Αν ο κ. Αμβροσιος δεν ειναι ικανος να υποβαλη παραιτησι.
    Τελεια και παυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρώτον: Ποιός είπε, ότι ο βοηθός Επίσκοπος κληρονομεί τον οικείο Μητροπολίτη και παίρνει τη θέση του; Αποκλείεται δηλ. να γίνει Αμερικής, μιας και κολλάει το σίδερο;

    Δεύτερο: Ποιός Κανόνας της Εκκλησίας προβλέπει βοηθό Επίσκοπο, δηλ. Επίσκοπο χωρίς ποίμνιο; Μήπως ο Καταστατικός Χάρτης; Δηλ. ο Χάρτης είναι ο δημιουργός των νέων κανόνων;

    Αυτή είναι η περίφημη συναλληλία ή οι λεγόμενοι "διακριτοί ρόλοι";

    Ποιός κοροϊδεύει ποιόν;
    Αυτή είναι η Εκκλησία του Χριστού;
    Μην τη ματιάσουμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΕ 17-1-10 1. 49΄
    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ με τις επισημάνσεις σας.
    Σας θαυμάζουμε για την ετοιμότητα σας όπως και τον λέοντα ΟΔΥΣΣΕΑ.
    Πρέπει να οργανωθούμε για τους επερχομένους Αγώνας…..
    Μετά τιμής ΓΚΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο κ. Οδυσσέα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ της τά έψαλες της κυρίας
    αυτής,γιατί εμφανίζεται και μας έχει ΠΡΗΞΕΙ & σε άλ-
    λες ιστοσελίδες εξυμνούσα ΜΟΝΙΜΩΣ τόσο τον μακαριστό Χριστόδουλο,όσο και τον Αμβρόσιο Λενή! Συμφωνώ απόλυ-
    τα και με την υπόδειξη προς τον "δυναμικό" και μονί-
    μως πολιτικολογούντα και φασίζοντα κ. Λενή:Αν δε μπο-
    ρεί "ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ-σύνταξη".Άλλωστε κι ο ίδιος είχε πει ότι,όταν συμπληρώσει το 70ο έτος θα παρητείτο! Το ξέ-
    χασε;;!! Με το νέο έτος έγινε 72!!Τουτ'αυτό και πρός τους λοιπούς κτωμένους βοηθούς επισκόπους!Και κάτι για τον ΙΚ κατά καιρούς εμφανίζονται μητροπολίτες πα-
    ραιτούμενοι υπό την προϋπόθεση ότι θα εκλεγεί ο δι-
    κός τους εκλεκτός! Πολλά τα παραδείγματα....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο θεός να βάλει το χέρι Του να μη δούμε το Μαρτζούχο στην Πρέβεζα επειδή ο παπα-Κώστας Μπέης ο καθαιρετέος θα είναι ο πραγματικός Μητροπολίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου