Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Θεοφάνεια, αγιασμός και χημικές ιδιότητες νερών

Αναδημοσιεύουμε μια διαφορετική είδηση από την Ρωσία που πληροφορηθήκαμε στην πρωινή εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού Πειραϊκή Εκκλησία την 18.2.2009.

Παρατίθεται η ελληνική μετάφραση της είδησης με δικές μας επισημάνσεις.

Η ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ ΛΕΝΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ

Μόσχα, 5 Φεβρουαρίου 2007, Interfax.

θεοφάνεια, αγιασμός νερών, theophany, great blessing of water

Όλα τα νερά, συμπεριλαμβανομένων αυτών του συστήματος τροφοδοσίας νερού, άλλαξαν τις φυσικές τους ιδιότητες την ημέρα των Θεοφανείων και την παραμονή, ανακάλυψαν πριν μερικές ημέρες, φυσικοί του Ερευνητικού Ινστιτούτου Sysin της Ανθρώπινης Οικολογίας και Υγιεινής του Περιβάλλοντος, της Ρωσικής Ακαδημίας των Ιατρικών Επιστημών (Russian Academy of Medical Sciences).

Οι επιστήμονες του Ινστιτούτου καθημερινά εξέταζαν τις ιδιότητες και την ποιότητα του συνήθους νερού από το σωλήνα του δικτύου, μετρώντας την ποσότητα των ριζών ιόντων μέσα σ’ αυτό.

Από τις 17 Ιανουαρίου (προπαραμονή των Θεοφανείων) το επίπεδο των ιόντων άρχισε να ανεβαίνει, και το νερό άρχισε να «μαλακώνει».

Το επίπεδο του pH του νερού, ανέβαινε επίσης, κάνοντάς το λιγότερο όξινο, ανέφερε τη Δευτέρα η ημερήσιαMoskovsky Komsomolets”.

Όπως ανέμεναν, η μέγιστη δραστηριότητα έφτασε το βράδυ της 18ης Ιανουαρίου (παραμονή, και αγρυπνία των Θεοφανείων).

Η υψηλή συγκέντρωση ιόντων έκανε την ηλεκτραγωγιμότητα του νερού ισοδύναμη με αυτήν από τεχνητό καταλύτη (ηλεκτρικά κεκορεσμένο νερό).

Η ηλεκτρομαγνητική δραστηριότητα άρχισε να πέφτει μετά το πρωί της 19 ης Ιανουαρίου και έφτασε στα κανονικά της επίπεδα κατά τις 20 Ιανουαρίου.

Η αιτία για την γρήγορη άνοδο της ηλεκτρομαγνητικής δραστηριότητας του νερού την ημέρα των Θεοφανείων ήταν μία μεγάλη συγκέντρωση ιόντων στη λιθόσφαιρα της Γης, η οποία είναι ένα αληθινό ρεζερβουάρ ηλεκτρονίων, που μεταφέρει τα περισσότερα από αυτά στο νερό.

Αυτά είπε ο δρ. Anatoly Stekhin, ένας πεπειραμένος ερευνητής.

Οι ερευνητές επίσης μέτρησαν το επίπεδο (ποιότητας) της δομής του νερού των Θεοφανείων, παγώνοντας για το σκοπό αυτό νερό από τον αγωγό ύδρευσης, από τον ποταμό Moskva, και από ένα πηγάδι εκκλησίας.

Ακόμη και το νερό από το σύστημα τροφοδοσίας, το νερό της βρύσης, το οποίο συνήθως απέχει πολύ από του να είναι ιδανικό, φαινόταν αρμονικό στο μικροσκόπιο όταν το παγώσαμε είπε ο Stekhin.

Μετάφραση υπό Λεοντίου Μοναχού Διονυσιάτου.

6 σχόλια:

  1. Αυτού του είδους οι έρευνες και οι μετρήσεις είναι φαιδρές για τους δυτικούς επιστήμονες του δαρβινισμού και της τυχαιότητας του big bang. Δαρβίνος και θεωρία γένεσης του σύμπαντος δεν συμφωνούν. Όποιος έχει διαφορετική γνώμη, και υπάρχουν πολλοί οι οποίοι λένε άλλα πράγματα για την πράσινη ανάπτυξη, το θερμοκήπιο (σημ. την ώρα αυτή η Ευρώπη είναι παγοκήπιο) και μερικά άλλα, αυτοί είναι οι "βαλτοί" της θεοκρατίας και του ταλιμπανισμού. Η διεφθαρμένη Δύση, τη μόνη θεοκρατία που γνωρίζει είναι αυτή του Ισλάμ και η δική της: Ιερές εξετάσεις και νύχτες αγίου Βαρθολομαίου. Άλλες θεανθρώπινες και οικουμενικές πολιτείες - πολιτεύματα, ούτε στη φαντασία της δεν μπορεί να τα συλλάβει. Και με μια μονοκοντυλιά διαγράφει τους επιστήμονες αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τη μελέτη αυτή και να θέσουμε κάποια εύλογα ερωτήματα:

    1/ Τα νερά άλλαξαν ιδιότητες μόνο το 2007 και μόνο στη Μόσχα;
    2/ Τα νερά άλλαξαν ιδιότητες την ημέρα των Θεοφανείων μόνο με το παλαιό ημερολόγιο;
    3/ Μετά από 3 χρόνια, μήπως οι επιστήμονες αυτοί κατέληξαν, στο αν ήταν ένα μεμονωμένο φαινόμενο ή επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο την ίδια περίοδο;
    4/ Η όλη ιστορία θέλει να μας ειπεί, ότι μια φορά το χρόνο (;) (17-20 Ιανουαρίου) φορτίζεται ηλεκτρικά το νερό του δικτύου της Μόσχας;
    5/ Το φαινόμενο, απ' ότι διαλαμβάνεται εδώ είναι εξηγήσιμο, άρα δεν πρόκειται για θαύμα. Το μη εξηγήσιμο είναι γιατί συμβαίνει (ή συναίβει) αυτή την περίοδο και τι μπορεί αυτό να σημαίνει, γι' αυτό θα πρέπει να έχουμε την πλήρη μελέτη.
    6/ Πάντως δεν θα πρέπει να απομονώσουμε το γεγονός, ότι αυτό συμβαίνει των Θεοφανείων με το παλαιό ημερολόγιο και να βγάλουμε συμπεράσματα πεί θαυμάτων κ.λπ. μόνο με το παλιό, δεδομένου, ότι θαύματα γίνονται και με το νέο ημερολόγιο (π.χ. Παναγία Τήνου), είναι δε γνωστό, ότι "το σάββατον (και το ημερολόγιο) δια τον άνθρωπον εγένετο, ουχ ο άνθρωπος δια το σάββατον (και το ημερολόγιο)" (Μάρκ. 2. 27).
    7/ Πάντως η έναρξη μεταβολής των ιδιοτήτων του νερού φαίνεται να αρχίζει προ του αγιασμού των υδάτων και όχι αποκλειστικά μετά.
    8/ Αν μπορούμε να καταλάβουμε, από τη φωτογραφία, έχει σχηματισθεί στον πάγο ένα σχήμα σταυρού και τα νερά αγιάζονται με τον Αρχιεπίσκοπο Ιλαρίωνα;
    9/ Πάντως η αναφορά σε αρμονικό νερό του δικτύου μας προβληματίζει. Στη χημεία δεν υπάρχει αρμονικό νερό, υπάρχει απεσταγμένο, απιονισμένο, μολυσμένο κ.ά. Πάντως ακόμη και το νερό του αγιασμού (παρ' ημίν), εξεταζόμενο μικροσκοπικά, δεν είναι απαλλαγμένο μικροοργανισμών ή αλάτων (αυτό φαίνεται εξ άλλου και από τη γεύση).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ξεφύγω από το θέμα άπαξ, δεν θα επανέλθω, και ελπίζω ο κύριος Τσολογιάννης να συγχωρέσει την παρέκβαση αυτή.

    ΙΚ : [είναι δε γνωστό, ότι "το σάββατον (και το ημερολόγιο) δια τον άνθρωπον εγένετο, ουχ ο άνθρωπος δια το σάββατον (και το ημερολόγιο)"]

    ΚΧ : Αυτό είναι σωστό. Αλλά ειπώθηκε προς εκείνους, τους υποτιθέμενους τηρητές των θεσμών, οι οποίοι αδυνατούσαν να αναδείξουν στα πρόσωπά τους αυτά που έπρεπε να τηρούνται. Ήταν υποκριτές. Και μολονότι έβλεπαν συγκλονιστικά πράγματα τα διέβαλαν.

    Στην περίπτωση του ημερολογίου όμως η αναφορά στο Μκ. β΄ 27 και η κατ΄ αντιστοιχία ανάγνωση είναι: ο χρόνος για τον άνθρωπο έγινε, για να διευθετεί τα του βίου του, και όχι ο άνθρωπος για το χρόνο, δηλ. ο άνθρωπος να υπηρετεί το χρόνο.

    Όταν όμως ο άνθρωπος αναιρεί το χρόνο μέσα στο χρόνο και γίνεται ο ίδιος, αφενός μεν η φανέρωση του χρόνου αλλά και αυτού ακόμη του άχρονου χρόνου (: Χρόνου), τότε καταλαβαίνουμε την ιερότητα που ενυπάρχει στη διαδοχή των ημερών, την κύλιση των εποχών και στην τήρηση που οφείλουμε προς αυτές. Σεβόμαστε και τηρούμε την Κυριακή αργία. Τούτο δεν σημαίνει σεβασμό και τήρηση του αριθμού οκτώ. Σημαίνει ότι ο σεβασμός και η τήρηση "επί το πρωτότυπο διαβαίνει", δηλαδή, στο Πρόσωπο που ενεδύθη τον χρόνο και όχι στον αριθμό. Τον οποίο φυσικά δεν καταργούμε λόγω υποτιθέμενης επιστημονικής ακρίβειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια παρατήρηση:

    Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να καθορίζει κάποιες παραμέτρους των ημερολογίων, όπως την ώρα, την εβδομάδα, το μήνα και τις διάφορες εορτές. Εκείνο, που δεν μπορεί να καθορίσει είναι κάποιες άλλες παραμέτρους, όπως την ημέρα (ημερονύκτιο), τις εποχές, το έτος, καθώς και τις θέσεις των ουρανίων σωμάτων. Αυτά καθορίζονται άνωθεν (Σοφ. Σολ. 7. 15-21) και δεν υπάρχει περίπτωση ανθρώπινης επέμβασης ή αλλαγής. Ενώ λοιπόν τα πρώτα τα προσδιορίζει και τα οριοθετεί, τα δεύτερα απλώς τα ανακαλύπτει και όσο προοδεύει η Επιστήμη, ο προσδιορισμός τους γίνεται πλέον ακριβής.

    Έτσι, η προσπάθεια του ανθρώπου να τακτοποιήσει, για τους όποιους σκοπούς και να μεταβάλει τις άνωθεν σταθερές, καθορίζοντας, κατά το δοκούν, τις θέσεις των ουρανίων σωμάτων, αν μη τι άλλο είναι ένας άκρατος εγωισμός και ασέβεια προς το Δημιουργό.

    Για παράδειγμα, δεν μπορεί κανείς να καθορίζει, με τα δικά του μέτρα, πότε η εκλειπτική του Ήλιου τέμνει τον ουράνιο ισημερινό ή να παρατηρεί τον δίσκο της Πανσελήνου και όμως να διατείνεται, ότι η Πανσέληνος θα πραγματοποιηθεί 5 ημέρες αργότερα! Εμείς οι χοϊκοί ήμαστε απλοί παρατηρητές των φαινομένων αυτών και η μόνη μας συμβολή είναι απλώς να προσδιορίζουμε πότε επισυμβαίνουν, με τη μεγαλύτερη ακρίβεια, τα φαινόμενα αυτά.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρέκβαση και αθέτηση υπεσχημένου, πλήν αναγκαία.

    Οι ουράνιες σταθερές που έχουν σχέση με τα ασταθή ανθρώπινα και αυτό που ο άνθρωπος έχει ορίσει - όχι από μόνος του - ως ιερό, παραμένουν αμετάβλητες, αφού προσδιορίστηκαν με βάση το σεληνιακό κύκλο. Τα δίσεκτα ανά τετραετίαν έτη, εξυπηρέτησαν και εξυπηρετούν την ακρίβεια της χρονικής υστέρησης.

    Η σχολαστικότητα στην ακριβή μέτρηση του χρόνου, φανερώνει προσπάθεια εκ μέρους της παπικής εκκλησίας, να είναι πλήρως κεκαθαρμένη και ακριβέστατη η λατρεία της προς το Ιερό και το Άγιο. Φυσικά αγνοεί τα Δόγματα που οι Άγιες Οικουμενικές Σύνοδοι διατύπωσαν.

    Εμείς οι Ορθόδοξοι, έστω και ανακριβείς κατά χιλιοστά χιλιοστών, παραμένουμε στα θεσπίσματα των αγίων Πατέρων μνήμην ποιούμενοι πάντοτε το : "Ουδείς άξιος". Οι κεκαθαρμένοι παπικοί και οι όμοιοι με αυτούς ανά την οικουμένη Φαρισαίοι, ας κάνουν ό,τι καταλαβαίνουν. Πάντως ένα πράγμα δεν μπορούν να διαψεύσουν : "Καθαρό γουρούνι δεν θρέφετε", που έλεγε ο συγχωρεμένος παππούς μου. Μόνος αναμάρτητος και καθαρότητας πλήρης, είναι ο άγιος Τριαδικός Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι, θα πρέπει να παραμένουμε ακριβείς στα θεσπίσματα των αγίων Πατέρων.

    Το πρόβλημα είναι, ότι δυστυχώς, τόσο στο συγκεκριμένο θέμα, όσο και σε άλλα θέματα δεν ακολουθούμε τα θεσπίσματα αυτά.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου