Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010






ΝΕΟ-ΖΗΖΙΟΥΛΙΟΣ
ΕΚΓΟΝΟΣ ;;;
Δεν σκοπεύουμε να ασχοληθούμε με τα θλιβερά Ζηζιούλεια έκγονα των ημερών μας. Δημοσιεύσαμε μία επιστολή του κ. Τελεβάντου και θα συνεχίσουμε εφ' όσον ο ίδιος το επιθυμεί. Πιό κάτω δημοσεύουμε μία αναφορά του αγαπητού ΜΙΣΑ. Εμείς απλώς την παραθέτουμε. Είναι αρκούντως διαφωτιστική.
Διαβάζουμε επί σειρά εβδομάδων τα κείμενα του κ.Κ.Νούση στο ιστολόγιο του πατρινού μουσικού και θεολογούντος κ.Π.Ανδριόπουλου,
Είναι αρκούντως διασκεδαστικά και ενδεικτικά της νοοτροπίας μιας γενιάς θεολόγων που μαθήτευσαν παρά τους πόδας του λατινόφρονος μητροπολίτου άνευ ποιμνίου και κατοικοεδρεύοντος εις Αθήνας, κ.Ζηζιούλα.
Ένα από τα κεντρικά σημεία των τοποθετήσεων Νούση είναι η προφασιζόμενη άγνοια του για τον όρο "Οικουμενισμός" τον οποίο χαρακτηρίζει ως εξής
"Oικουμενισμός, το αντίθετό του και άλλα της ίδιας οικογενείας. Πλαστές κατασκευές νοσηρών και αθεολόγητων νόων. Ας μου τα ορίσει κάποιος πιο συγκεκριμένα, ώστε και να τα κατανοήσω και να καταλάβω ποιος ακριβώς εγκαλείται και γιατί."
Ο "αθεολόγητος νούς" κατά τον άνου Νούση, όσιος (έτσι τον χαρακτηρίζει και ο ίδιος) γέρων Ιουστίνο Πόποβιτς συνέγραψε ήδη από του 1974 , σε ταυτόχρονη σερβική και ελληνική έκδοση, το μνημειώδες έργο υπό τον τίτλο "Ορθόδοξος Εκκλησία και Οικουμενισμός"
[Pravoslavna crkva i ekumenizam (Solun, 1974)
"The Orthodox Church and Ecumenism" (1974, in Greek and Serbian)]
για το οποίο ο μακαριστός π.Θεόκλητος Διονυσιάτης σημείωνε :
"Ό π. Ίουστίνος δεν διδάσκει απλώς, άλλ' άδει εν ευγνωμοσύνη και εξομολογήσει «άσμα καινόν τω Σωτήρι Θεώ». Θαυμάζει τήν Εκκλησίαν, χαίρει διά τον Θεάνθρωπον Ίησούν και ευγνωμονεί από όλο τό είναι του τον Σαρκωθέντα Λόγον, πού «επλήρωσε τα σύμπαντα ευωδίας», αλλά και αισθάνεται βαθύτατα το συνεχιζόμενον ανθρώπινον δράμα. Πρέπει νά ίδωμεν τον π. Ίουστίνο όχι ώς δογματικόν διδάσκαλον μόνον, αλλά και ως όσιον και ως προφητην, διότι ζή μέσα εις τό φως του Θεού τήν τραγωδίαν των ανθρώπων, προς τους οποίους εξαγγέλει τήν μοναδικότητα του Θεανδρώπου, τήν μοναδικότητα της Εκκλησίας και τήν εκτροπήν του Ευρωπαίου ανδρώπου από της Αληθείας. Και όπως οι «μυστικοί» Πατέρες, προκειμένου νά εκφράσουν τάς ενεργείας του Αγίου Πνεύματος εις τας καρδίας των, επενόουν πρωτοφανείς μονολεξίας, ούτω και ο Σέρβος ασκητής, ωσάν να αυτοβιογραφήται ή να αυτοψυχογραφήται, χρησιμοποιεί ιδικάς του λεκτικάς συνθέσεις, δια ν' αποδώση όχι απλώς το νόημα, αλλά ότι ζη εν Χριστώ εντός του πληρώματος της Αγίας Εκκλησίας."
(Θεόκλητος Μοναχός Διονυσιάτης
Άγιον Όρος, της Σταυροπροσκυνήσεως 1974)

O μακαριστός π.Ιουστίνος Πόποβιτς, ορθοτομών τον λόγο της αληθείας, λέγει σε αυτό το πόνημα χαρακτηριστικά
"Ο Οικουμενισμός είναι κοινόν όνομα δια τους ψευδοχριστιανισμούς, δια τας ψευδοεκκλησίας της Δυτικής Ευρώπης. Μέσα του ευρίσκεται η καρδία όλων των ευρωπαϊκών ουμανισμών (ανθρωπισμών), με επί κεφαλής τον Παπισμόν.
Όλοι δε αυτοί οι ψευδοχριστιανισμοί, όλαι οι ψευδοεκκλησίαι, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία αίρεσις παραπλεύρως εις την άλλην αίρεσιν. Το κοινόν ευαγγελικό όνομά των είναι η παναίρεσις. Διατί; Διότι στο διάστημα της ιστορίας οι διάφορες αιρέσεις ηρνούντο ή παραμορφώνουν ιδιώματα τινά του Θεανθρώπου και Κυρίου Ιησού, οι δε ευρωπαϊκές αυτές αιρέσεις απομακρύνουν ολόκληρο τον Θεάνθρωπο και στην θέση του τοποθετούν τον Ευρωπαίον άνθρωπον. Εδώ δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ του Παπισμού, Προτεσταντισμού, Οικουμενισμού και άλλων αιρέσεων, ων το όνομα «λεγεών».
Το ορθόδοξο δόγμα, μάλλον το πανδόγμα περί της Εκκλησίας, απερρίφθη και αντικατεστάθη δια του λατινικού αιρετικού παν-δόγματος περί του πρωτείου και του αλάθητου του πάπα, δηλαδή του ανθρώπου. Εξ αυτής δε της παναιρέσεως γεννήθηκαν και γεννώνται συνεχώς άλλες αιρέσεις:
το Filioque, η αποβολή της Επικλήσεως, τα άζυμα, η εισαγωγή της κτιστής χάριτος, το καθαρτήριον πυρ, το θησαυροφυλάκιο των περισσών έργων, η μηχανοποιημένη διδασκαλία περί της σωτηρίας και ως εκ τούτου μηχανοποιημένη διδασκαλία περί της ζωής, ο παποκαισαρισμός, η Ιερά Εξέτασις, τα συγχωροχάρτια, ο φόνος του αμαρτωλού δια την αμαρτία, ο ιησουϊτισμός, η σχολαστική, η καζουιστική, ο μοναρχισμός, ο κοινωνικός ατομικισμός διαφόρων ειδών.......

Ο αιρετικο-ουμανιστικός χωρισμός και η διαίρεση της αγάπης και της αλήθειας είναι σημάδι ελλείψεως της θεανθρώπινης πίστεως και της απολεσθείσης πνευματικής θεανθρώπινης ισορροπίας και ορθοφροσύνης. Εν πάση περιπτώσει τούτο δεν ήταν ποτέ ούτε είναι η οδός των Πατέρων "
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=530
Τελικά έχει δίκιο ο νεόκοπος Κ.Νούσης ή μήπως ο χαρισματούχος, όσιος πατήρ Ιουστίνος ξέρει πολύ καλά περί ποίων πραγμάτων και προσώπων ομιλεί;
Υπάρχει Οικουμενισμός ή είναι φαντασιακό κατασκεύασμα τού "αθεολογήτου νοός" (κατά Νούση) του π.Ιουστίνου ;
H απάντηση, για όσους έχουν έστω και την πιο μικρή γνώση του μεγέθους του πατρός Ιουστίνου είναι, νομίζω , αυτονόητη και αυτόματη.
Η αναφορά μας στο εκ Λαρίσης ,νέο φυντανάκι του φαναριώτικου κοσμοπολιτισμού και CocaCol-ισμού θα συνεχιστεί.
(στη φωτογραφία ο αιρεσιάρχης Πάπας επί το οικουμενιστικόν έργον, "ευλογών" , κατόπιν παροτρύνσεως του κ. Βαρθολομαίου του ορθοδόξου ( ; ) εν τω πατριαρχικώ ναώ. "Ευλογούσε" ο Πάπας στ ΄αλήθεια μέσα σε ορθόδοξο ναό ή μήπως η εικόνα αυτή είναι ολόγραμμα κατασκευασθέν υπό των "αθεολογήτων νόων" ; )

20 σχόλια:

  1. Η θέση σας για τον όρο οικουμενισμός είναι απολύτως ορθή.

    Ο όρος χρησιμοποιήθηκε απο κορυφαίους θεολόγους μεταξύ των οποίων ο π. Ιουστίνος, ο Ι. Καρμίρης, ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο Γεώργιος Καψάνης, ο Κ. Μουρατίδης και πλήθος άλλοι όπως είναι όσοι συνέταξαν την Ομολογία.

    Διαφωνώ με την εκτίμησή σας ότι η θεολογία του κ. Νούση κινείται στα πλαίσια της θεολογίας του Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα.

    Δική μου εκτίμηση και μάλιστα έντονη είναι ότι είναι βαθύτατα επηρεασμένος από τη θεολογία του κ. Γιανναρά.

    Σε κάθε περίπτωση αυτό ΔΕΝ είναι το θέμα.

    Τα ερωτήματα που υπέβαλα στον κ. Νούση αφορούν συγκερκιμένες αιρέσεις που διατυπώνουν κορυφαίοι εκπρόσωποι του οικουμενισμού: Συγκεκριμένα τη βαπτισματική θεολογία, τη θεωρία των κλάδων, των αδελφών εκκλησιών, τα κοινά κείμενα της Ραβέννας, της Ελούντας και του Πόρτο Αλέγκρε, τη συμφωνία του Μπαλαμάντ και του Σαμπεζύ.

    Ηδη κατέγραψε (αν διαβάσατε προσεκτικά αυτά που δημοσίευσε) κάποιες θέσεις του οι οποίες ως επί το πλείστον δεν είναι και τόσο σαφείς.

    Αντί λοιπόν να προσπαθούμε να μάθουμε αν ο Ζηζιούλας ή ο Γιανναράς τον επηρέσαν ή να του δίνουμε σκληρούς χαρακτηρισμούς νομίζω ότι είναι καλύτερα να τον αφήσουμε να ολοκληρώσει τις απόψεις του και αν μέχρι τέλους δεν δώσει σαφή απάντηση ας επανέλθουμε να συζητήσουμε το θέμα ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ χωρίς χαρακτηρισμούς και προσωπικές επιθέσεις και εμπάθεια.

    Επιτέλους! Για το Χριστό, την Εκκλησία και την αλήθεια Του μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 20 στροφές περί εμαυτόν περιμένοντας τους βαρβάρους.
    ===========================================

    Aυτός είναι ο τίτλος του σημερινού άρθρου Νούση, καταχωρηθέν στον Πατρινό βόθρο.
    Μπορείτε να φαντασθητε την εικόνα;
    "20 στροφές περί εμαυτόν", γρήγορε κάμνει ο μή νοών Νούσης.
    Μα με τόσες στροφές, όχι μόνο λαζίζεται, αλλά ιλιγγιά.
    Από μόνιμους ιλίγγους διακατέχεται ο άνοος Νούσης.

    Και μετά από τον συναισθανόμενο ΙΛΙΓΓΟ, ο ίδιος φαντάζεται να περιμένει ...βαρβάρους!
    Τι βαρβάρους περιμένει ο βαρβαρίζων βάρβαρα Νούσης;
    Βάρβαρος εμφανίζεται ο ίδιος.
    Δεν ξέρει τι λέει και γιατί τα λέει.
    Βαρβαρικώ τω τρόπω.
    Τάλαν ΝΟΥΣΗ εκ της ηρωϊκής Λαρίσης ορμώμενε.
    Χρήζεις ενδοσκοπικής εξετάσεως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε γενικές γραμμές:

    «Οικουμενισμός είναι ονομασία των νεώτερων τάσεων των Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών για την υπέρβαση της εκκλησιαστικής διάσπασης του χριστιανικού κόσμου με μια επίσημη και θεσμική έκφραση της προσέγγισης, της συνεργασίας και της κοινής πορείας προς την ενότητα».

    Οι βασικές συνιστώσες της Οικουμενιστικής κίνησης, είναι σε γενικές γραμμές:
    α/ Η Θεωρία των κλάδων,
    β/ Η Βαπτισματική Θεολογία,
    γ/ Η Περιεκτικότητα,
    δ/ Ο Διαχριστιανικός δογματικός συγκρητισμός,
    ε/ Ο Διαθρησκειακός συγκρητισμός.

    Στο κίνημα αυτό, μετέχουν (δυστυχώς) και οι Ορθόδοξοι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι καλό να δημοσιεύετα απο άνθρωπο που έχει αισχρές απόψεις (mishas).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Π.Τελεβάντο

    Οι σκληροί χαρακτηρισμοί δε βοηθούν τον διάλογο, είναι αλήθεια.
    Τι να πεις όμως όταν ο Κ.Νούσης έχει την απύθμενη θρασύτητα να χαρακτηρίζει όλους όσους μίλησαν και μιλούν για την παναίρεση του Οικουμενισμού σαν «νοσηρούς και αθεολόγητους νόες», «μεταξύ των οποίων ο π. Ιουστίνος, ο Ι. Καρμίρης, ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο Γεώργιος Καψάνης, ο Κ. Μουρατίδης », ο π.Κλεόπας Ηλίε, ο μέγας εν θεολόγοις π.Δημήτριος Στανιλοάε, ο π.Σωφρόνιος του Έσσεξ, ο π.Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, ο καθηγητής Θεοδώρου, ο π.Ευσέβιος Βίττης και τόσοι ακόμα ;;;

    Επιπροσθέτως, οι ανοίκειοι χαρακτηρισμοί ξεκίνησαν από τον Κ.Νούση σε εκείνη την αρχική αφελή απόπειρα ψυχολογικής ερμηνείας των αντιρρησιών ορθόδοξης συνείδησης έναντι των πατριαρχικών αυθαιρεσιών.

    Τέλος, μη περιμένετε «ολοκλήρωση».

    Όταν ένας άνθρωπος γράφει, γραφει, γράφει επί εβδομάδες, πράγματα που θα μπορούσαν να συνοψισθούν σε 20-30 γραμμές , αυτό σημαίνει ότι αρέσκεται στον περί του εαυτού του δημιουργηθέντα θόρυβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμη και αν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα περιγράφεις σε τίποτα δεν μας μειώνει να χρησιμοποιούμε κόσμια γλώσσα και να ζητούμε με αγάπη διευκρινίσεις μέχρις ότου ξεκαθαρίσει τις απόψεις του για τα συγκεκριμένα ζητήματα του Οικουμενισμού.

    Επειδή είδα ότι με προκαλείτε συνεχώς και ότι είστε σκανδαλισμένοι με το θέμα σας λέγω τούτο μόνον.

    Ο κ. Νούσης μέχρι πριν λίγες βδομάδες ήταν άνθρωπος που βγήκε από το Σωτήρα. Το γεγονός και μόνον ότι επέλεξε καντιωτικό ιερέα για να εξομολογείτε μιλά από μόνον του. Λέγει πολλά μεταξύ των οποίων ότι δεν είναι ουσιαστικά νεωτεριστής και οικουμενιστής.

    Ταυτόχρονα είναι ολοφάνερο ότι διαβάζει πολύ βίους σύγχρονων αγίων μορφών. Θαυμάζει τους Πορφύριο, Παίσιο και Τσαλίκη και βεβαίως έφαγε με το κουτάλι κατά τη λαική έκφραση το Γιανναρά.

    Επιμένω ότι ο Γιανναράς είναι το πρότυπό του επειδή τα κείμενά του είναι φιλολογικά μάλλον παρά θεολογικά έχει ένα αφοριστικό ύφος και ένα εριστικό τόνο και κυριαρχούν στη σκέψη του κάποια μοτίβα που επανέρχονται.

    Αντίθετα ο Ζηζιούλας (είτε διαφωνεί κανέις μαζί του είτε όχι) όλοι συμφωνούν ότι πρόκειται για ένα καθαρά ακαδημαικό θεολόγο που κινείται σε έντελώς διαφορετικό επιπεδο από τη γραφή και τη σκέψη του κ. Νούση.

    Τέλος υπενθυμίζω σε όλους ότι υπέγραψε την ομολογία και σε κάποιο στάδιο την απέσυρε. Εκτοτε βγάζει κραυγές πόνου και αγανάκτησης και διαχωρίζει τις θέσεις του από το πνευματικό του και τους ανθρώπους με τους οποίους συναστρεφόταν μέχρι χθες.

    Ειρήσθω εν παρόδω ότι όσοι ανεξαρτητοποιούνται από τις οργανώσεις στρέφονται προς το Γιανναρά όπως το διψασμένο ελάφι στην πηγή με το νερό. Εκεί βρίσκουν τον ανελέητο έλεγχο και την κριτική κατά του νομικισμού των οργανώσεων που τους αναπαύει και τους εκφράζει.

    Η οξύτητα και ο επιθετικός τόνος του κ. Νούση είναι κατά την άποψή μου κραυγή ενός ανθρώπου που ξεκόβεται από το σπίτι του.

    Εμείς μπορούμε να επιλέξουμε να τον πετροβολησουμε όπως πορφανώς εσείς προκρίνετε ή μπορούμε να τον πλησιάσουμε και αντί άλας να βάλουμε λάδι στην πληγή που του δημιούργησε ο σεισμός της διαταραχής των σχέσεων του με τον πνευματικό και το περιβάλλον του, όπως προσπάθησα να κάνω.

    Ποια τακτική είναι η καλύτερη ο Θεός ξέρει. Εξακολουθώ να πιστεύω πάντως ότι με το να τον βρίζουμε δεν θα βγει καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Π. Τελεβάντο

    Εάν οι πληροφορίες σας αληθεύουν, τότε ίσως να έχετε δίκιο μέχρις ενός σημείου.
    Κάθε βίαιη διακοπή σχέσεως, πνευματικής ή σαρκικής, ακολουθείται από μια, μεταβαλόμενη χρονικά, περίοδο μετατραυματικού στρες και τα γνωστά στάδια της πενθικής διαδικασίας.

    Αλλά κι αν έτσι έχουν τα πράγματα με τον εν λόγω , ας τα βάλει ευθέως με τους οργανωσιακούς.
    Τι του φταίει πχ ο παπα Γιώργης Μεταλληνός, ο οποίος κάθε άλλο παρά θετικά διακείμενος είναι προς τις οργανώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Misha o π.Γεώργιος Μεταλληνός δεν είναι καθόλου αρνητικά διακείμενος προς αυτές. Απλά λέει κάποια κατα την γνώμη του λάθη τους.

    Μήπως οι αισχρές σου απόψεις εμποδίζουν να βλέπεις ορθά και τις οργανώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπητε ανωνυμε
    δεν θα εβαζα το σχολιο σου αλλα το εβαλα για να σου απαντησω.
    Επιτελους πρεπει καποιοι απο σας να σταματησετε τις επιθεσεις σε αλλα προσωπα, για αλλα θεματα και οχι της δικης μας ιστοσελιδας.
    Εαν εχετε κατι να πητε επ' αυτων ειστε ευπροσδκτοι, εαν αναφερεσαι, κατα την προσωπικη σου αποψι, σε "αισχρες αποψεις" του παρελθοντος καποιων αλλων, δεν μας ενδιαφερει.
    Σε παρακαλω εις το εξης να αναφερεσαι σε ζητηματα του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Οδυσσέα ως χριστιανός που είστε, είναι δυνατόν να μην σε ενδιαφέρει αν κάποιος διακατέχεται απο αισχρές απόψεις (χωρίς εισαγωγικά);
    Δεν είναι επιτρεπτό. Οι αισχρές απόψεις βλάπτουν ψυχές και πρέπει να σε ενδιαφέρει πολύ και να πεις φερτε τα στοιχεία σας.
    Και κάτι άλλο. Αν ήταν του παρελθόντος θα τις είχε αποσύρει απο τις σελίδες του και θα είχε δηλώσει δημόσια μετάνοια.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φωτογραφία του πάπα δε δείχνει καθαρά το χώρο,που βρίσκεται,για να πούμε ότι είναι στο ναό του αγίου Γεωργίου! Πάντως μη ξεχνάτε ότι κι ο πατριάρχης έχει
    βρεθεί στον Άγιο Πέτρο,ενδεδυμένος τον μανδύαν και φέ
    ρων την ποιμαντορική ράβδο,ευλογών και από κοινού με
    τον πάπα λέγων τόσο το "Πιστεύω",όσο και το "Πάτερ η-
    μών". Άρα στα πλαίσια της ανταποδοτικής φιλοξενίας κράτησε και το ευαγγέλιο με τον πάπα,ευλόγησαν το εκ-
    κλησίασμα και από του εξώστου του πατριαρχικού μεγά-
    ρου χαιρέτησαν το πλήθος και εναγκαλισθέντες και σηκώ
    νοντας τα χέρια τους ενωμένα!Τω όντι αυτός δεν είναι διάλογος,αλλά ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!Ένα μόνο ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να θυμόμα-
    στε,τις σταυροφορίες,που ήσαν η αρχή του τέλους του Βυζαντίου! Την άλωση της Κων/πολης το 1204 μ.Χ. από
    τους σταυροφόρους,απεσταλμένους του πάπα Ινοκεντίου του Γ΄,τις δηώσεις και τις σφαγές! Ως και την αγία Τράπεζα της αγίας Σοφίας εθρυμάτισαν,για να πάρουν ότι πολύτιμο υπήρχε σ'αυτήν!! ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑ-
    ΜΕ!!!
    Υ.Γ. Και μη μου πει κανείς ότι πήγα πολύ πίσω,γιατί θα του απαντήσω ότι "ο λύκος την τρίχα του αλλάζει τη
    ΓΝΩΜΗ του δεν την ΑΛΛΑΖΕΙ"!Ελπίζω να μη προκληθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλα ανωνυμε, οι ανθρωποι ολου του πλανητου ειδαν, πριν πανε μαζι στο μπαλκονι, τον Παπα μεσα στον αγιο Γεωργιο, να ευλογη - μάλλον να αλογη - τους ορθοδοξους, και εσυ δεν το ειδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στον ανωνυμο της 9,54 εχω να πω και παλι τα ιδια.
    Οτι δηλαδη γνωριζω οτι αναφερεται στον Μισα.
    Ο Μισα, επαναλαμβανω, εχει μια θαυμασια ιστοσελιδα την οποια πολλες φορες παρακολουθουμε.
    Και αυτη η ιστοσελιδα προσφερει σπουδαια υπηρεσια στον αγωνα της Πιστεως.
    Αν διαφερουν οι αποψεις σου μαζι του, δικαιωμα σου.
    Στο αμεσο παρελθον, εγω δεν εντοπισα αισχρες αποψεις.
    Λοιπον;
    Ηρεμησε, και βγαλε απο μεσα σου την εμπαθεια προς τον Μισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά ρε Οδυσσέα τόσα γράφω και τα αφήνεις ασχολίαστα
    και είδες μόνο την αμφισβήτησή μου για τη φωτογραφία;
    Τι να πω;;..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mα αγαπητε μου Ανωνυμε, γιατι χρειαζεται να κανω εγω σχολια επι των σχολιων σας.
    Τα κανατε εσεις τα σχολια, τα δημοσιοποιησα να τα δουν και αλλοι, μπορει και να με καλυψαν απολυτα και μενα και το ζητημα εληξε.
    Αλλη δουλεια δεν εχουμε να κανουμε;
    Να κατατριβομαστε με τα σχολια του καθενος;
    Αφου τα δημοσιοποιησα και ικανοποιηθηκα οτι στα συγκεκριμενα σχολια ορθοδοξεις και ορθοτομεις, δεν υπάρχει λόγος να προβω εγω σε αλλον σχολιασμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το "Μίσα" είναι ψευδώνυμο ή επώνυμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ασφαλώς ψευδωνυμο, αλλα γνωριζω και το ονομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δυστυχώς ο π.Γεώργιος Μεταλληνός τυγχάνει Ρωμανιδόπληκτος και εξ αυτού καταφέρεται κατά των οργανώσεων οι οποίες παρά τις ελλείψεις τους (αναποφευκτες κατά τη γνώμη μου)συνιστούν σημαντικούς αντιοικουμενιστικούς πυλώνες!Υπάρχει μία προκατάληψη του πατρός Ιωάννη Ρωμανίδη (ήδη κεκοιμημένου)έναντι του επίσης κεκοιμημένου Τρεμπέλα που αντικειμενικά δυσχεραίνει τη συσπείρωση των αντιοικουμενιστικών δυνάμεων πράγμα κατ αρχήν λυπηρό!Νομίζω ότι οι αντιοικουμενιστικές δυνάμεις δεν έχουν την πολυτέλεια της εσωστρέφειας αλλά ενωμένες και ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις του παρελθόντος καλούνται να αντιπαρατεθούν στην οικουμενιστική και συγκρητιστική θύελλα των καιρών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να μιλάς καλύτερα ανώνυμε για τον π.Γεώργιο.

    ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου