Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009









ΠΡΟΣΚΛΗΣΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ

περί του Πανθεϊστού «ΑΓΙΟΥ»


Μάς κατασκεύασαν και τον Πανθεϊστή και Οικουμενιστή και Νεωτεριστή και Μασώνο "Αγιο".
Γιατί όχι;
Ζούμε εις τον "χρυσούν αίώνα της Εκκλησίας".
Και όλα είναι δυνατα και όλα επιτρεπτά.
Γέμισε ο χώρος της Εκκλησίας με φιλόδοξους και φτηνούς ιερωμένους.
Και θέλουν να φτιάξουν και τους αγίους της Εκκλησίας, σαν τα "μούτρα τους".
Ποιό σατανικό μυαλό να το σκέφτηκε, άραγε;
Δηλαδή όχι δια του πιστού λαού, δηλαδή οριζοντίως, να γίνη η αναγνώρισι αυτού του αγίου ως αγίου, αλλά καθέτως, δηλαδή διά των αρχιερέων και μόνον.
Είπαμε, αν οι καλόγηροι του Μεσαίωνα βάπτιζαν τις πάπιες σε ψάρια, γιατί οι σημερινοί καλογεροδεσποτάδες του 2009 να μήν μπορούν να κανουν το μαύρο άσπρο και το ασπρο μαύρο, το πικρό γλυκύ και το γλυκύ πικρό και ότι άλλο μπορεί κανείς να φαντασθή;
Αυτοί οι ...αξιοθαύμαστοι άνθρωποι είναι ικανοί όλα να τα ανατρέψουν και όλα να τα αναποδογυρίσουν.
Και μάλιστα στην εποχή του αθυρόστομου Σεραφείμ και του κατόπιν λαλί-στομου Χριστοδούλου συνέβησαν πολλά και ποικίλλα που δεν χωράει ο νούς του πιστού ανθρώπου.
Ενα εκ των οποίων ήταν και η αναγνώρισι του Χρυσοστόμου Σμύρνης ως "αγίου".
Ο μυστικοσύμβουλος του δευτέρου μακαρίτη, ο αρχιμ. Επιφάνιος Οικονόμου, που κατοικοεδρεύει άλλοτε στο ασκητήριο του αββα Μωϋσέως του Αγιορείτου και άλλοτε στο Βόλο της Μαγνησίας, είναι ο θιασώτης και ενορχηστρωτής του νεοφανούς αστέρος Πανθεϊστού Χρυσοστόμου Σμύρνης.
Την συνέχεια όμως θα την παρακολουθήσετε από την παρακάτω επιστολή του ιερομονάχου Ευθύμιου Τρικαμηνά που πρωτοδημοσιεύει το blog apotixisi.


ΠΡΟΣ
Τον Δ/ντήν της εφημερίδος «ΘΕΣΣΑΛΙΑ»
κ. Αθανάσιον Σαμαρά.
ΒΟΛΟΣ

Κύριε Διευθυντά,

Χάριν της αληθείας, την οποία όλοι πρέπει να υπηρετούμε, θα παρακαλούσα στις φιλόξενες στήλες της εγκρίτου εφημερίδος σας να δημοσιεύσετε την παρούσα, ως απάντησι στις δυο επιστολές του Αρχιμανδρίτου π. Επιφανίου Οικονόμου, σχετικά με την αγιοποίησι και κυρίως την αγιότητα του Χρυσοστόμου Καλαφάτη, Μητροπολίτου Σμύρνης.

1. Τον περασμένο χρόνο την ίδια εποχή σε απαντητική μου επιστολή σχετικά με την αγιοποίησι του Χρυσοστόμου Σμύρνης εκάλεσα τον π. Επιφάνιο σε δημόσιο διάλογο με οπτικοακουστική κάλυψι. Η απάντησίς του στην πρόσκλησί μου ήταν «η ακρα του τάφου σιωπή».
Επαναλαμβάνω πάλι την ίδια πρόσκλησι για δημόσιο διάλογο, έχοντας κάποιες ελπίδες μέσα μου ότι αγαπά την αλήθεια και δεν γράφει για τον Χρυσόστομο Σμύρνης μόνο καί μόνο για να γίνη αρεστός στον δεσπότη του, τον οποίο και αυτόν είχα καλέσει σε δημόσιο διάλογο για το ίδιο θέμα, αλλά αντιπαρήλθε και αυτός διά της σιωπής τον σκόπελο.
Τώρα λοιπόν πέραν του δημοσίου διαλόγου του προτείνω και τα εξής:

Επειδή εμείς είμαστε, όπως γράφει, φανατικοί, βλάσφημοι, αγιομάχοι, καθηρημένοι κλπ. και συν τοις άλλοις αμαρτωλοί και πιθανόν φοβάται να μας αντιμετωπίση σε δημόσιο διάλογο, να επιλέξη εκείνος τον τόπο και τον χρόνο πού θα διεξαχθή ο διάλογος και να φέρη μαζί του όσο κόσμο θέλει, για να ακούση και να κρίνη περί της αληθείας, εγώ δε θα έλθω μόνος μου έχοντας μαζί μου έναν μόνο άνθρωπο για να καλύψη την οπτικοακουστική πλευρά του διαλόγου, προκειμένου να παρουσιασθή ο διάλογος και στις διάφορες θρησκευτικές ιστοσελίδες και έτσι να τοποθετηθή και ο λαός του Θεού αναλόγως.
Η συζήτησις επίσης θα διεξαχθή τελείως δημοκρατικά, δηλαδή θα κάνη η μία πλευρά μία ερώτησι και θα απαντά σε καθορισμένο χρόνο η άλλη.
Εν συνεχείᾳ η πλευρά που απάντησε θα υποβάλη ερώτησι και εντός του ιδίου χρόνου θα απαντά η άλλη και ούτω καθεξής.
Νομίζω ότι δεν υπάρχει δημοκρατικώτερος τρόπος διαλόγου, δεδομένου μάλιστα ότι ο αγώνας θα γίνη στην έδρα του.


2. Επειδή πιθανόν πάλι, για ευνοήτους λόγους, να αδιαφορήση στην πρόσκλησί μου ο π. Επιφάνιος, καταθέτω χάριν της αληθείας δύο σκέψεις ως αντίλογο στα γραφόμενά του. Το θέμα της συνειδήσεως του λαού περί της αγιότητος του Χρυσοστόμου Σμύρνης, στο οποίο κατά κόρο αναφέρεται, είναι κάτι το οποίο εκείνος το βλέπει έτσι και εμείς διαφορετικά. Εμείς πέραν της έρευνας που εκάναμε και δεν διεπιστώσαμε τίποτε από αυτά που ισχυρίζεται ο π. Επιφάνιος βλέπουμε επιπλέον την συνείδησι του λαού σχετικά με τον Χρυσόστομο Σμύρνης, ο οποίος απουσιάζει παντελώς κάθε χρόνο από τις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργανώνονται στο Ι. Ναό της Ευαγγελιστρίας Ν. Ιωνίας Βόλου. Θα έπρεπε αν η συνείδησι του λαού ήταν τέτοια, όπως την παρουσιάζει ο π. Επιφάνιος, νά κατακλύζει ο λαός την Εκκλησία στην εορτή του, όπως είναι γνωστό τοις πάσι ότι γίνεται σε όλες τις εορτές και πανηγύρεις των τοπικών αγίων.


3. Πέραν αυτής της διαφοράς απόψεων η συνείδησις του λαού αποτελεί την οριζόντιο γραμμή στο θέμα της αγιοποιήσεως. Θα γνωρίζη ασφαλώς ο π. Επιφάνιος, μια και είναι ιεροκήρυκας, ότι υπάρχει και η κάθετος γραμμή η οποία προκειμένου περί της αγιότητος κάποιου, πρέπει να είναι απολύτως σύμφωνη με την οριζόντια. Αυτή είναι η διαχρονική περί αγιότητος συνείδησις της Εκκλησίας, η οποία ονομάζεται Παράδοσις. Αυτή η κάθετος γραμμή είναι τελείως ξεκάθαρη, δεν υπάρχουν αμφισβητήσεις όπως στην οριζόντια και επιπλέον επειδή είναι διαχρονική είναι σημαντικώτερη από την οριζόντια, δηλαδή την χρονική. Βάσει λοιπόν αυτής της διαχρονικής γραμμής και Παραδόσεως της Εκκλησίας, θέλουμε να μας απαντήση ο π. Επιφάνιος τα εξής:


Α) Αν υπάρχη στην διαχρονική Παράδοσι και συνείδησι της Εκκλησίας έστω και ένας άγιος, ο οποίος να ονομάζεται όπως ο Χρυσόστομος Σμύρνης «Εθνοϊερομάρτυρας».


Β) Αν υπάρχη έστω και ένας άγιος στην διαχρονική Παράδοσι και συνείδησι της Εκκλησίας, ο οποίος να έκανε τόσους αγώνες για την πατρίδα.


Γ) Αν υπάρχη έστω και ένας άγιος στην Εκκλησία ο οποίος κατά την ώρα του μαρτυρίου του να μην κάνη ομολογία πίστεως, ώστε να γνωρίζωμε τον σκοπό που θυσιάζεται. Ως γνωστόν ο Τούρκος διοικητής Νουρεντίν τόν παρέδωσε στον όχλο με την αιτιολογία ότι είναι εχθρός και προδότης του έθνους του (όχι της θρησκείας του).


Δ) Τέλος, για να μην κουράζωμε πολύ τον π. Επιφάνιο, να μας απαντήση αν στην διαχρονική Παράδοσι της Εκκλησίας γνωρίζη να υπάρχη έστω και ένας άγιος, ο οποίος να εθυσιάσθη υπέρ πίστεως και πατρίδος.

Για να μή καταχρασθώ τον χώρο της εφημερίδος σας κύριε Διευθυντά, τελειώνω κάνοντας μία ουσιώδη διευκρίνισι. Το μαρτύριο του Χρυσοστόμου Σμύρνης να ενταχθή σε μία από τις τρεις κατηγορίες.

1. Εμαρτύρησε υπέρ της πατρίδος.


2. Εμαρτύρησε υπέρ πίστεως και πατρίδος.


3. Εμαρτύρησε υπέρ πίστεως.


Στην πρώτη περίπτωσι της θυσίας υπέρ της πατρίδος ο θυσιασθείς είναι εθνομάρτυς.
Στην δευτέρα περίπτωσι της θυσίας υπέρ πίστεως δηλαδή και πατρίδος ο θυσιασθείς είναι πάλι εθνομάρτυς (όπως π.χ. ο Αθανάσιος Διάκος, ο Παπαφλέσσας, ο Ησαΐας Σαλώνων, ο Σαμουήλ κ.ά.)
Στην τρίτη και τελευταία περίπτωσι, εάν δηλαδή το μαρτύριο έγινε υπέρ πίστεως, ο θυσιασθείς είναι ιερομάρτυς δηλαδή άγιος.
Εδώ πάλι υπήρχε η αυστηρά προϋπόθεσις η πίστις για την οποία εμαρτύρησε να είναι Ορθόδοξος, διότι έχουμε μάρτυρες αιρετικούς οι οποίοι δεν είναι άγιοι της Εκκλησίας. Αυτα λέγει η κάθετος γραμμή, η διαχρονική δηλαδή πίστις και Παράδοσις της Εκκλησίας.
Αν τώρα ο π. Επιφάνιος γνωρίζη κάτι διαφορετικό, τον παρακαλούμε να κάνη τον κόπο να μας το διδάξη, διότι εμείς, όπως ο ίδιος γνωρίζει, είμαστε φανατικοί, πλανεμένοι, αμαρτωλοί, αγιομάχοι κλπ. και επιπλέον να εύχεται για την μετάνοια και σωτηρία μας.


Αμπελάκια Λαρίσης 28 Σεπτεμβρίου 2009


Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς



Κοινοποιείται προς :
1. Πανοσιολογιώτατον Αρχ/την π. Επιφάνιον Οικονομου.
2. Σεβασμιώτατον Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιον.
3. Θρησκευτικές Ιστοσελίδες.

27 σχόλια:

  1. Όσο απαντήσουν στον Ιερομόναχο π.Ευθ. Τρικαμηνά, άλλο τόσο θα (καταδεχθούν να) απαντήσουν και στα δικά μου σχόλια για τις μεταμοσχεύσεις. Προς τι οι απαντήσεις; Έχουν το ζωντανό παράδειγμα του μοναχού Μωυσή και εκείνο του Χριστόδουλου. Τέρμα, τα λόγια είναι φτώχια, έτσι δεν λένε; Ε, λοιπόν, κι αυτοί οι πένητες δεν έχουν λόγια να πουν.Εμείς το ξέρουμε, αλλά ο κόσμος δεν το γνωρίζει. Και αυτοί αφήνουν τον κόσμο στο σκοτάδι! No comments.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην ρωσική εκκλησία υπάρχει μία επιπλέον κατηγορία μαρτύρων, οι επονομαζόμενοι «στρατοτερπετς», όπερ σημαίνει «αυτοί που υπέφεραν το πάθος», κατά μίμηση Χριστού.

    Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι πρίγκηπες Μπόρις και Γκλέμπ, οι οποίοι αρνήθηκαν να λάβουν μέρος σε εμφύλιο πολεμο και σφαγιάσθηκαν από συγγενείς τους, και η τσαρική οικογένεια των Ρομανώφ, η οποία, προφανέστατα, θανατώθηκε για πολιτικούς λόγους.

    Πέραν αυτού υπάρχουν πολλοί οσιομάρτυρες οι οποίοι θανατώθηκαν από πλιατσικολόγους πειρατές, όχι επειδή ήσαν χριστιανοί αλλά επειδή οι κακοποιοί νόμιζαν ότι έκρυβαν θησαυρούς. Τέτοιοι ήσαν οι μάρτυρες της Μονής Νταού, οι μάρτυρες του Μανταμάδου, των Στροφάδων κ.α

    Ακόμη και για τους μεγαλομάρτυρες της Λέσβου , Ραφαήλ,Νικόλαο και Ειρήνη, φέρεται ότι εν πρώτοι κατηγορήθηκαν για περίθαλψη επαναστατών εναντίον των Τούρκων.

    Ο δε Αθανάσιος Διάκος, αν δεχόταν να τουρκέψει θα έσωζε τη ζωή του, όπως ομολογεί η λαογραφική καταγραφή του μαρτυρίου του.

    Όπως και να έχει το ζήτημα-είτε είναι ιερομάρτυς είτε εθνομάρτυς , ο Σμύρνης Χρυσόστομος- το γεγονός ότι αρνήθηκε να εγκαταλείψει τον λαό του Θεού όπως τού προτάθηκε,ότι υπέμεινε τα απίστευτα μαρτύρια του αφιονισμένου τουρκικού όχλου με παλληκαριά,
    το ότι ψιθύριζε ξεψυχώντας «άφες αυτοίς,ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» ,τον αναδεικνύουν σε κορυφαία μορφή των αγώνων του γένους.

    Και αυτό οφείλουμε να το παραδεχθούμε όλοι, όποια γνώμη και αν έχουμε για τις αμφισβητούμενες θεολογικές τοποθετήσεις του.
    Μήπως δεν ήταν ουνίτης ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, ο οποίος έγινε στη συνείδηση της ρωμιοσύνης ο «μαρμαρωμένος βασιλιάς»;

    Την καλησπέρα και τα σέβη μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οδυσσέα γιατί κατάντησες σ' αυτή την προδοσία του Χριστού; Δεν ντρέπεσαι καθόλου;
    Δεν λυπάσαι να σπιλώνεις τους μακροχρόνιους και καλούς αγώνες σου;
    Πώς τώρα συναγελάζεσαι με υποστηρικτές ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ;;;
    Σου έφυγε εντελώς και εσένα ο φόβος του Θεού;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να απαντήσουν γιατρέ;
    Εχουν κότσια να απαντήσουν; Οι θρασύδειλοι; Ο περιβόητος Επιφάνιος Οικονόμου, ο μυστικός του Χριστόδουλου καλείται σε δημόσιο διάλογο από τον αγωνιστή π. Ευθύμιο Τρικαμηνά και δεν τολμάει να έλθη.
    Αυτοί είναι οι "καθαροί" που αποτελούν την Χριστοδουλική κάστα του Βόλου.
    Οι άλλοι που δεν δέχονται τον ψευτοάγιο, αλλά μονον εθνομάρτυρα, είμαστε "αγιομάχοι".
    και τον Χριστόδουλο άγιο τον έκαναν. Μέχρι και τον εικονογράφησαν στο Βόλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και καλά έκαναν !Στις μέρες που ζούμε αναζητείται Χριστόδουλος !Ευτυχώς που ζήσαμε τη δυναμική Αρχιεπισκοπεία Χριστόδουλου,τώρα τον είχαμε ανάγκη πιο πολύ απο ποτέ.Αιωνία αυτού η μνήμη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστεύω φιλε μου
    ότι εννοείς τον Μισα.
    Τι σου εκανε ο άνθρωπος;
    Εχει μια πολυ καλη, θα έλεγα ανεπιφυλακτα, υπεροχη ιστοσελιδα και σε παρα πολλα ζητηματα ορθοδοξες αποψεις.
    Γιατι τον μισεις;
    Εχεις κατι εναντιον του;
    Τι μπορεις να μας πης;
    Δεν γνωριζω απο κοντα τον ανθρωπο, παρακολουθω τα γραφομενα του.
    Ειναι επιστημονας ο ανθρωπος και χαιρομαι γι αυτο.
    Καπου διαφωνησα μαζι του σε κατι τραγουδια και αλλου δεν βρηκα να διαφωνω ή δεν θυμαμαι τουλαχιστον.
    Και τι δηλαδη θα πρεπει σε ολα να συμφωνουμε με τους αλλους, αλλοιως τους καταδικαζουμε;
    Γνωρισα κατι τετοιους ακομα και Αγιορειτες.
    Αυτοι αν ηταν μουσουλμανοι, θα ερριχναν παντου ...χειροβομβιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως την Ντινα.
    Ο κ. Χριστοδουλιδης απασχολήθηκε πολυ με τα ερωτηματα σου προ ημερων. Αλλα δεν φανηκες. Τα ειδες εκεινα Ντινα;
    Τωρα μολις ειδες το ονομα Χριστοδουλος απο καποιον επισκεπτη, αμεσως παρουσα.
    Σου ειπα να θυμασαι και να μελετας συνεχεια τον Χριστο μας και τους Αγιους μας.
    Οχι τους εφαμαρτους ανθρωπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα είδα Οδυσσέα και τον ευχαριστώ που μπήκε στον κόπο να ασχοληθεί με όσα είχα θέσει ως ερωτήσεις στη μικρή μας συντροφιά.Ομως ο καθένας μας μιλάει πανεύκολα ώσπου το πρόβλημα να χτυπήσει τη δική του πόρτα.Οταν είμαστε καλά,δεν μας απασχολούν ούτε οι επεμβάσεις,ούτε οι μεταμοσχεύσεις,ούτε τίποτε.Οταν αρρωστήσουμε εμείς ή οι δικοί μας τότε πιανόμαστε από όπου μπορούμε,γιατι όλοι μας αγαπάμε τη ζωή με όλα τα βάσανα που έχει και θέλουμε να ζήσουμε όσο γίνεται παραπάνω.Φυσικά ο Χριστιανός πρώτη του προτεραιότητα έχει τη μέλλουσα ζωή.Αυτό όμως δεν ακυρώνει το δικαίωμά μας να προσπαθήσουμε όλοι όσο μπορουμε για να ζήσουμε μια καλή και ποιοτική ζωή εδώ,στη γή.Να είσαι καλά και ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίνα : Ομως ο καθένας μας μιλάει πανεύκολα ώσπου το πρόβλημα να χτυπήσει τη δική του πόρτα.

    Κυπριανός Χ : Η πόρτα η δική μου, χτύπησε (βρόντηξε, θα έλεγα) πολύ νωρίς. Στα εννιά μου χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγνώμη κυριε Χριστοδουλίδη,δεν το γνώριζα.Πως θα μπορούσα να γνωρίζω τη ζωή του καθενός που μιλώ καθημερινά ?Ομως και πάλι είναι δύσκολο να πεις σταματάω την προσπάθεια και ό,τι γίνει.Είναι τεράστια απόφαση,όλοι και οι ασθενείς και οι συγγενείς τους αρπάζονται από ο,τι έχει να τους προσφέρει η επιστήμη...Τι να πει κανεις απο εκεί και έπειτα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχετικά με αυτά που γράφει ο Misha.

    Δεν θα μπω στη διαδικασία της αξιολογικής κατάταξης ενός πιστού και μάρτυρα.Θα πω μόνο ότι άλλη ήταν η μαρτυρία πίστης που έδιναν οι πρωτοχριστιανοί,άλλη οι αντιαιρετικοί και άλλη, όσοι αγίασαν φωτίζοντάς μας απλά με τις Αλήθειες της πίστης, της Ορθοδοξίας. Εντελώς ιδιάζουσα και ξεχωριστή είναι η περίπτωση των εθνομαρτύρων.

    Πολοί είναι εκείνοι που χλευάζουν την Εκκλησία για την αγιοποίηση του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Προφανώς, την ίδια γνώμη θα πρέπει να έχουν και για τον Προφητάνακτα Δαβίδ, αλλά εκεί τα βλάσφημα χείλη προτιμούν να σιωπούν.

    Η θέση που είχε ο Σμύρνης Χρυσόστομος, δεν ήταν η σχεδόν άσημη, και ίσως ασήμαντη, θέση ένός απλού ιερέα. Ήταν θέση "υψηλού κινδύνου", όπως θα λέγαμε σήμερα. Θα ετύγχανε της αναγνώρισης όλων, αν δεν υπήρχαν οι απερίφραστα αιρετικές και μασονικές τοποθετήσεις του σε κείμενα, δυστυχώς, γραπτά. Μπορεί αυτά να τα δεχόταν "ιδιωτικά" και να μην έβλεπαν το φως της δημοσιότητας.Δεν θα υπήρχε πρόβλημα τότε. Εφόσον όμως αυτά υπάρχουν σε γραπτά, και τα γραπτά μένουν, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι,"λόγοι σκοπιμότητας" τον έκαναν να τα γράψει. Λόγοι σκοπιμότητος δεν μπορούν ποτέ να κάνουν έναν ιεράρχη να αποδεχτεί την αίρεση και να συνομολογεί αιρετικά δόγματα. Είναι εντελώς άλλο πράγμα η εκούσια αποδοχή - απλή αναγνώριση, μιας άλλης θρησκείας ή ενός διαφορετικού δόγματος και εντελώς άλλο η συνομολογία και η συνταύτιση με την εθελοθρησκεία της μασονίας, που αποτελεί την πηγή όλων των αιρέσεων και όλων των ετεροδοξασιών. Το θεωρητικό υπόβαθρο του οικουμενισμού, αν αναζητηθεί, εντοπίζεται στη μασονία, ακόμη δε βαθύτερα, στη φιλοσοφία (: αποκρυφισμός,θεοσοφία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας μας απάντήσει ο Ιερομόναχος Ευθύμιος για τον Γρηγόριο Ε'. Εθυσιάσθη υπέρ πίστεως ή υπέρ Πατρίδος? Ο Σουλτάνος τον απαγχόνησε για λόγους πίστεως ή επειδή πίστευε ότι υποκίνησε την επανάσταση και ότι ήταν μέλος της Φιλικής Εταιρείας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν χρειάζεται να μας απαντήσει ο ομολογητής πίστεως π.Ευθ.Τρικαμηνάς.Ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε' θυσιάστηκε για την πίστη μας. Ο πολυχρόνιος και λαθρόβιος εξισλαμισμός που συστηματικά ασκούσε ο τύραννος, είχε αρχίσει να προσλαμβάνει επικίνδυνες διαστάσεις και αυτός ήταν ο λόγος της Εθνεγερσίας.

    Η πολιτική άδραξε την ευκαιρία και οι τότε Μεγάλες Δυνάμεις έβαλαν το δακτυλάκι τους. Φυσικά,όχι χωρίς το αζημίωτο.Η κάθε μια από αυτές (:Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία, Αυστρο-Ουγγαρία) πήρε το μερδικό της (Αγγλία->Ελλάδα, Ρωσία->Σερβία, Γαλλία->Ρουμανία, Αυστροουγγαρία->Βουλγαρία) και μετά μας έβαζαν να σφαζόμαστε μεταξύ μας - όχι μονο εμάς, αλλά και τους γείτονες - ανάλογα με τα γεωστρατηγικά τους συμφέροντα και την επέκταση των συμφερόντων αυτών. Κλασικό πρόσφατο παράδειγμα, που μας πηγαίνει πίσω και μας φανερώνει τι περίπου γινόταν εκείνα τα χρόνια, ο διαμελισμός της Γιουγκοσλαβίας που τον προκάλεσε η Γερμανία του Γκένσερ, αν και ο τότε υπουργός των ΗΠΑ Τζέημς Μπέηκερ είχε δηλώσει ότι οι ΗΠΑ δεν θα αναγνωρίσουν κράτη από τη διάσπαση της Γιουγκοσλαβίας. Με τα ίδια μου τα αφτιά το είχα ακούσει, αλλά και το είχα διαβάσει.

    Σήμερα ποίος είναι διατεθειμένος να αγωνιστεί για την πίστη μας; Φυσικά όχι με πράξεις τύπου ταλιμπάν. Ποιος τολμά να καταγγείλει το βρώμικο παιγχνίδι του οικουμενισμού και της μασονίας (παγκοσμιοποίηση); Μεθαύριο είμαστε έτοιμοι να ψηφίσουμε έναν αμερικανοέλληνα (ας του βγάλουμε κι εμείς το πιλίκιο!) χωρίς ουδείς να φρίττει για το κατάντημα αυτό. Αλλά πώς να μην είναι έτσι; Οι αμερικανοέλληνες έχουν διασπαρεί μέσα σε κάθε κόμμα (και στη διοίκηση της Εκκλησίας) και τα ροκανίζουν, όταν πάρουν το σύνθημα από τα αρμόδια κέντρα της πλανηταρχίας και του οικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οδυσσέα (7:40 μμ) απο το να μην θέλει κάποιος να διαδίδονται ιστοσελίδες ρυπογόνες πνευματικά μέχρι το να μισεί κάποιον απέχει τεράστια.
    Γιατί Οδυσσέα τέτοια λογικά χαώδη άλματα σκέψης;
    Για να δικαιολογήσεις την δειλία σου ή την κατάπτώση σου;

    Το ίδιο ισχύει και για τον λόγο σου περι ...χειροβομβίδων. Γιατί έτσι Οδυσσέα; Δεν καταλαβαίνεις ότι εξευτελίζεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κ. Χριστοδουλίδη ποιά ιστορία του Νέου Ελληνισμού(βιβλίο , εγχειρίδιο, εγκυκλοπαίδεια) έχετε διαβάσει και λέτε ο Γρηγόριος εθυσιάσθη υπέρ πίστεως? Ποιός ιστορικός συγγραφέας το λέει αυτό? Η γνώμη μου είναι πως Γρηγόριος Ε΄και Χρυσόστομος Σμύρνης είναι ταυτόσημες περιπτώσεις.Θυσιάστηκαν για το ποίμνιο ενώ μπορούσαν να φύγουν.Δυστυχώς για τον δεύτερο υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι ήταν τέκτονας(πράγμα που δεν ισχύει για τον Γρηγόριο Ε' παρ' όλο που οι τέκτονες θεωρούν κι αυτόν μασόνο κι έχουν στοά με το όνομα του).Ο μαρτυρικός θάνατος και των δύο ιεραρχών στα χέρια φανατικών αλλοφύλλων και αλλοπίστων είναι η κοινή βάση για την αγιοποίηση και των δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος 1 Οκτώβριος 2009 11:29 πμ
    : κ. Χριστοδουλίδη ποιά ιστορία του Νέου Ελληνισμού(βιβλίο , εγχειρίδιο, εγκυκλοπαίδεια) έχετε διαβάσει και λέτε ο Γρηγόριος εθυσιάσθη υπέρ πίστεως?

    Δεν έχω διαβάσει κανένα εγχειρίδιο, καμιά εγκυκλοπαίδεια και πουθενα δεν βρήκα τη μοιρασιά που έκαναν οι Μεγάλες Δυνάμεις, που μας ψευτοελευθέρωσαν. Αφέντη αλλάξαμε και οι αφέντες, είναι αυτοί που έγραψαν τα εγχειρίδια και την Ιστορία του Νέου Ελληνισμού. Δεν τους συνέφερε να πουν ότι ο Γρηγόριος ο Ε' θυσιάστηκε για την πίστη μας και το λάκκο που μας έσκαβαν οι Τούρκοι. Είδαν κι από-ειδαν, τεττρακόσια χρόνια κι εμείς εκεί, Ορθόδοξοι και μόνο Ορθόδοξοι.

    Κατά τα λοιπά, έχουμε και τον κ. Κιτσίκη που οραματίζεται Τουρκο-Ρωμαίικη αυτοκρατορία! Γι΄ αυτό και οι Τούρκοι κτίζουν τζαμί. Για να τιμήσουν τον "προφήτη" Ιησού (ανεγράφη σήμερα στο μπλόγκ των ΑΚΤΙΝΩΝ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι θέλεις να πης ανωνυμε;
    Ποιες ειναι οι ρυπογονες σελιδες και ποια είναι η δειλια μου και η καταπτωσι μου;
    Τι εννοεις;
    Μιλατε σαφως για να σας καταλαβαίνουμε.
    Γιατι εξευτελιζομε;
    Δεν το καταλαβαινω.
    Οταν λέω οτι, υπαρχουν φονταμενταλιστες που δεν σου λενε καλημερα αν διαφωνουν και μονο σε κατι μαζι σου, δεν λεω την αληθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οδυσσέα γιατί δεν βλέπεις τα ολοφάνερα;
    Δεν είδες ακόμα τα χαώδη λογικά σου άλματα;
    Δεν είδες ακόμα τα αυθαίρετα συμπεράσματά σου περι χειροβομβίδων; Πού είναι η αναγνώριση αυτών των αδικιών που διαπράττεις;

    Μήπως νομίζεις ότι βρίζοντας τους έχοντες επιχειρήματα ως φονταμενταλιστές θα μας πείσεις;
    Όχι βρε Οδυσσέα, δεν μας πείθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάψε να μιλας με υπονοουμενα και γινε σαφης ανωνυμε.
    Ειπα καποτε στο ραδιοφωνο οτι οι θεσεις του π. Παϊσιου στα εσχατολογικά του, πασχουν;
    Δικαιωμα μου να το πιστευω και να το διακιολογω.
    Οι Παϊσιόπληκτοι νοσηροί τυποι, που εχουν και πανω απο τον Χριστο τον π. Παϊσιο, επαψαν να με καλημεριζουν, έπαψαν να επιζητουν την επικοινωνια μου, με συκοφαντουσαν παντου ως αγιομαχο και ενας κουμπαρος μου, νοσηρος τυπος, δεν μου μιλουσε επι 5 ολοκληρα χρονια.
    Πεθανε χωρις να μου μιλαη.
    Λοιπον;
    Η πλάνη αρρωσταινει τον ανθρωπο, σκοτωνει την ψυχη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για υπονοούμενα τα βλέπεις αυτά; Δεν βλέπεις ακόμα τα λογικά σου άλματα;
    Για τους νοσηρούς συγγενείς σου όπως εσύ τους χαρακτηρίζεις, εγώ τί σχέση έχω με αυτούς; Να απευθύνεσαι σ' αυτούς. Δεν το έκαναν απο κακία πάντως αλλά για καλό το έκαναν για να μετανοήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η δειλία σου είναι να μην ελέγχεις εκεί που πρέπει να ελέγχεις και η κατάπτωσή σου να συναγελάζεσαι και να αθωώνεις ανθρώπους που προκαλούν μόλυνση πνευματική.
    Αν όμως εσύ θεωρείς την βρωμιά ως ευωδία τότε με συγχωρείς πολύ αλλά νοσεί το πνευματικό σου αισθητήριο και δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ.
    Θα σου δώσω όμως στοιχεία για να μην προφασίζεσαι τουλάχιστον άγνοια.
    Ας βοηθήσουν και οι άλλοι φίλοι που βλέπουν αυτές τις βρωμιές που βλέπω και εγώ αλλά δεν βλέπει ο Οδυσσέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ποιός είπε, ότι υπάρχει αγιογραφία του Χριστόδουλου; Μόνο αγιογραφία; Εδώ υπάρχει και παρακλητικός κανόνας:

    Θ Ε Ο Τ Ε Κ Ν Η Σ Μ Ο Ν Α Χ Η Σ

    Παρακλητικός κανών εις τον όσιον και θεοφόρον πατέρα ημών ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΝ τον θαυματουργόν

    Απόσπασμα από τον συνταχθέντα παρακλητικό κανόνα για τα ονομαστήρια του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστόδουλου Παρασκευαϊδη, Μετέωρα 1998.

    "Φύλαττε εκ πάσης επιβουλής
    τον σεπτόν ποιμένα και πατέρα Ιεραρχών
    σοι φερωνυμούντα και πάσιν Ορθοδόξοις
    κορύφωσιν ελπίδος
    τον χορηγήσαντα.

    Μνήσθητι, Χριστόδουλε, ασκητά
    εν ταις σαις πρεσβείαις
    Ποιμενάρχου θεοφιλούς
    Ορθοδόξου ποίμνης Παυλείου Εκκλησίας
    και πάσης της Ελλάδος
    στύλον τον έμφρονον.

    Τω Χριστώ αξίωσον συμβασιλεύσαι,
    τον φερωνυμούντα σοι Αρχιποίμενα.

    Ιεράς ασκήσεως έξοχον κλέος,
    Θεοτέκνην μύησον χριστοφιλία".

    Και μετά καθόμαστε και συζητάμε για μεταμοσχεύσεις αγίων (που συμβασιλεύουν με το Χριστό!)

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι απίστευτη, είναι αφάνταστη η αλλοτρίωση και διαφθορά, που έχουμε υποστεί τα τελευταία 50 χρόνια. Όταν αφετηρία της Θεολογίας εκλαμβάνεται η Αισθητική (Λογοτεχνία, Εικαστικά, Μουσική) τότε είναι βέβαιο ότι ο καθένας κάνει, και λέει, ό,τι του κατεβαίνει στο κεφάλι νομίζοντας ότι θεολογεί. Το κακό είναι ότι αυτή η αλλοτρίωση έχει βαθειά εισχωρήσει και στο Άγιον Όρος. Αν διαβάσει κανείς αυτά που κατά καιρούς βγαίνουν από εκεί, θα κάνει το σταυρό του και θα παρακαλέσει την Κυρία Θεοτόκο να σταθεί συμπαραστάτης στους διωκόμενους Μοναχούς του Εσφιγμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ποιούς απαντάς κ.Χριστοδουλίδη με το τελευταίο σου δημοσίευμα; Ως διαφθορά εννοείς τον ύμνο της μοναχής Θεοτέκνης στον Χριστόδουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Φύλαττε εκ πάσης επιβουλής
    τον σεπτόν ποιμένα και πατέρα Ιεραρχών
    σοι φερωνυμούντα και πάσιν Ορθοδόξοις
    κορύφωσιν ελπίδος
    τον χορηγήσαντα."


    ... και πάσιν Ορθοδόξοις κορύφωσιν ελπίδος τον χορηγήσαντα, δια την ένωσιν μετά των παπικών γράφω εγώ. Αυτή πρέπει να είναι η "κορύφωσις ελπίδος" της μοναχής Θεοτέκνης και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάλι μας λύπησες Οδυσσέα. Μια με την απάντηση σου μας χαροποιείς και μία μας λυπείς πολύ υποστηρίζοντας τον Μisha.

    Φιλόθεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου