Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009
Τον άδικο "αφορισμό" του ο άγιος Χρυσόστομος
έγραψε στα παλαιά του υποδήματα και δεν "έπιασε".
Ο πατηρ Βασιλειος
Μπακογιαννης
και ο ...ΚΟΥΡΕΛΩΔΗΣ
"ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ"
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Φίλοι και αδελφοι.
Μολις ξυπνησα απο εναν γλυκο νυκτερινο υπνο και μπηκα στο blog ειδα τους διαλόγους σας.
Κατ' αρχας δημοσιοποιησα ενα ανεκδοτο κειμενο του φιλτατου και αγαπητου μας αδελφου και ομολογητου και αγωνιστου της πιστεως παλαιμαχου Θεολογου - Φιλολογου Νικολαου Σωτηροπουλου, ο οποιος παραμενει στην Πατρα ασθενων.
Δεν συμμετεχει στον διαλογο, ουτε λαμβανει γνωσι των διαλεγομενων απο σας τους επισκεπτας.
Αφηστε τον λοιπον ησυχο τον αδελφο, οσοι εμπαθως απο σας επιτιθεσθε εναντιον του.
Ο εκλεκτος αδελφος μας και μεγαλος ιεραποστολος της Εκκλησιας, ειναι ενας συγχρονος μαρτυρας της Εκκλησιας του Ιησου Χριστου του Ναζωραιου.
Ο "αφορισμος Βαρθολομαιου" και της λοιπης βρωμικης και σκοτεινης καστας των ρασοφορων, που λίγο πολυ - μας ειναι πλεον γνωστη - ειναι εκτος απο αξιοκατακριτη και φρικτα υπολογη έναντι του Θεου της Δικαιοσυνης.
Ο αδικος αφορισμος επιστρεφει στα κεφαλια των αφοριζοντων και εν προκειμενω του ΟΛΕΤΗΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΙΜΑΜΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ.
Ο οποιος αποτελει τον Μεγαλο Πειρασμο των Ορθοδοξων, αφου ξεπερασε σε προδοσια της Πιστεως και αυτον τον - απαισια τη μνημη - Ραββινο; Αθηναγορα!!!!
Μην εκθαμβοισθε απο τις προκατασκευασμενες αποθεωσεις και τις ριψεις λουλουδιων, των αχριστιανων και των απιστων της εποχης μας.
Ετσι καπως ερεναν με ανθη και τους Νερωνες και τους Καλιγουλες.
Ολα αυτα, δεν εχουν στα ματια του Θεου καμμια, μα ΚΑΜΜΙΑ αξια.
Ο Βαρθολομαιος ειναι δυναμει ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ απο την Εκκλησια, διοτι ειναι ενας φρικτος ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ της εποχης μας.
Ας ελπίσουμε συντομα να γίνη αφορισμενος και ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Η αυτοομολογια του οτι ειναι αιρεσιαρχης, διαπλουται εμφανεστατα στις πραξεις του και στα λογια του.
Τι ετι χρειαν εχομεν αλλων μαρτυρων;
Κηρυττει γυμνη τη κεφαλη πολλες και ποικιλλες αιρεσεις και αν υπηρχε ΖΩΣΑ Εκκλησια θα τον καθαιρουσε 1000 φορες τον αλιτηριο.
Δεν μπορει να παριστανη πλεον τον Πατριαρχη.
Τον Ιμαμη μπορει να τον παριστανει, και τον Παπα και τον παπισκο και τον δικτατορισκο και τον Λατινοφρονα και τον Ουνιτη και οτι αλλο θελετε, μπορει να τον παριστανει.
Οχι ομως και τον Ορθοδοξο Πατριαρχη.
Και λεγω και προσκομιζω το εξης απλο.
Μπορει καποιος απο μας, να φαντασθη τους Αγιους Πατερες, να πραττουν τετοιες ασχημιες, σαν αυτες του Βαρθολομαιου και ολων των αλλων Οικουμενιστων; Αναμφισβητητα ΟΥΔΕΙΣ.
Τελος, επειδη κανενας απο σας δεν ανοιξε το Αγιο Πηδαλιο, για να δη αν "πιανη" ενας αδικος αφορισμος, σας λεγω οτι ΔΕΝ "ΠΙΑΝΕΙ".
Το λεγει και το επιβεβαιωνει και το Αγιο Πηδαλιο.
Το οποίο, παρακαλω, αρχιερεις του Βαρθολομαιου υβριζουν ως (θου Κυριε φυλακην τω στοματι μου) ....κολόχαρτο!!!
Το ακουσατε καλα;
Και ο Ιμαμης Βαρθολομαιος, αυτον τον αίσχιστο υβριστη του Αγιου Πνευματος, δεν τον καθηρεσε, ουτε τον αφωρισε.
Ουτε ο πατηρ Βασιλειος Μπακογιαννης τον κατηγγειλε.
Οταν ομως θελουν να υπερασπισθουν τα ανυπαρκτα δικαιωματα του Πατριαρχειου Κωνσταντινουπόλεως, τοτε επιστρατευουν θεούς και δαιμονες και δαιμονικους ανθρωπους, για να διαστρεβλωσουν και να μιλησουν για παγιοποιησι του Κανονος, που αυτοι θελουν να τους υποστηριζη.
Αναποδογυρισαν και αυτο το γραμμμα και το πνευμα του Αγιου Πηδαλιου για να υπερασπισθουν τις ασχημιες και τις πρωτοφανεις ασεβειες τους.
Βλεπε την συμμαρτυρια του ΦΙΔΑ.
Φιδισια, δηλητηριωδης η συμμαρτυρια του, ανατρεπουσα ακομα και την κοινη λογικη και την εχεφροσυνη.
Φριττει κανενας με το θρασος τους, την αναιδεια τους, και την ΑΣΕΒΕΙΑ τους προς τους Ακαταλητους Αιωνιον Κυρος εχοντας, Ιερους Κανονας.
Κριμα και τον ειχα και καθηγητη.
Ο φιλος μου ο π. Βασιλειος δεν το ανοιξε ποτε το Αγιο Πηδαλιο, για να το διαβαση; Ακουει μονο τους γερονταδες του;
Με τα μεγαλα ή μικρα γενια και μουστακια;
Του ειπα να δη το χωριο ( P.G. 120, 617) του αγιου Συμεων του Νεου του Θεολογου για να δη εκει τι λεει ο αγιος, πως πρεπει να βλεπουμε τους γερονταδες και τους διδασκαλους μας.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Στην σελιδα 35, λοιπον, λεει ο αγιος Νικοδημος:
Οσοι ΑΔΙΚΩΣ αφορισθουν, δια το ονομα του Θεου, ητοι, ή δια την πιστιν, ή δια τας παραδοσεις της Εκκλησιας, ή και δια την εντολην του Χριστου:
Ουτοι πρεπει να χαιρουν, επειδη και ειναι μακαρισμου αξιοι, κατα τον λογον του Κυριου, όστις ειπε "Μακαριοι εστε οταν...αφορισωσιν κ.λ.π".
Γραφει και για "των αλογως αφοριζοντων και κατα παθος", διαβαστε τα.
Λεει ο Ιερος Κανων βεβαια οτι,
"για να μην καταφρονηται ο αφορισμος....,
αλλα οι ακαιρως υπο επισκοπου αφοριζομενοι,
ως εν προκειμενω με τον Νικολαο Σωτηροπουλο, ...
δεν εχουν αναγκην να φυλαττωσι τον ΤΟΙΟΥΤΟΝ αφορισμον, επειδη οι Κανονες ουτοι το εναντιον διοριζονται".
Και ο κανονας στη συνεχεια διευκρινιζει
"...έξω μονον ανισως ηθελαν καταδικασθουν προ του να κριθουν, και να προσκαλεσθουν εις το εκκλησιαστικον δικαστηριον(σελ.35).
Το ακουτε;
Τι απο ολα αυτα εγινε για τον αδελφο μας, Νικολαο Σωτηροπουλο;
ΤΙΠΟΤΑ, Τιποτα.
Υπαρχει βεβαια και το προβλημα, ΠΟΥ ανηκει ο κ. Σωτηροπουλος εκκλησιαστικα και αν ειχε το δικαιωμα ο αιρεσιαρχης Βαρθολομαιος να τον αφοριση.
Εξεταστεον και αυτο το ζητημα.
Ο αφορισμος του ειναι ενα ...ελεεινό και βρωμικο κουρελι!!!
Τιποτα περισσοτερο.
Περαν ολων των ανωτερω που πηρα απο το Αγιο Πηδαλιο, προσθετει ακομα ο αγιος Νικοδημος:
Δια τουτο και ο θειος Χρυσοστομος, επειδη και εγκαλειτο, διατι δεν εφυλαξε τον αφορισμον οπου εξεφωνησε κατ' αυτου η περι τον Θεοφιλον συνοδος, αλλα ηθετησεν αυτον, προ αλλης συνοδικης εξετασεως, απελογηθη λέγων, ότι δεν επαρασταθη εις την κρισιν ολοτελα, ουτε τας κατηγοριας ηκουσε των κατηγορων του, ουτε παντελως καιρος του εδοθη δια να απολογηθη, καθως και ο οδ΄Αποστολικος διοριζει.
Λοιπον, αγαπητοι φιλοι και αδελφοι;
Τι λετε υστερα απο ολα αυτα;
Ποιος αφορισμος "πιανει";
Τι λεει ο φιλος μου, ο π. Βασιλειος ο Μπακογιαννης;
Τι λες, αδελφε μου πατερ;
Ας τον ενημερωση καποιος σχετικα, εκει απο την Πατρα.
Μου φαινεται, σαν να εγραφη ο Ιερος Κανονας, για την περιπτωσι του αδελφου Νικολαου.
ΛΟΙΠΟΝ, κυριοι;
Σιωπησατε πλεον.
Ο αφορισμος Σωτηροπουλου ειναι και αποδεικνυεται ΓΕΛΟΙΟΣ και ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ.
Αφορισμενοι ειναι ολοι οι αφορισαντες αυτον.
Και μαλιστα ηθελα να ρωτησω αν μπορει και δικαιουται να αφοριση ενας πασιγνωστος εμπαθεστατος και μοχθηροτατος και κακοτατος αιρεσιαρχης;
Επιπλεον, στην εποχη μας εχουμε συνεχεις και αδιαλλειπτες ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ Συνοδους.
Τουλαχιστον απο την περιοδο του ...αλητοστομου Σεραφειμ.
Και του Χριστοδουλου, στη συνεχεια.
Οπου υπαρχει κακοτητα και εμπαθεια και σκοτεινα συμβουλια και διαβουλια, αυτο ειναι αλλα και ονομαζεται ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ και ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ και οχι Εκκλησια του Χριστου.
Αυτα προς το παρον και επεται συνεχεια.
Ολοι εχουν το δικαιωμα να αντικρουσουν τις παραπανω θεσεις και να μας πεισουν με επιχειρηματα οτι εχουμε αδικο.
Και ο π. Βασίλειος Μπακογιαννης.
Το blog apotixisi ειναι ανοικτο και ελευθερο.
Οι σημαντικες απο αυτες θα αξιολογηθουν και θα προβληθουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Έτσι θα καταντήσουμε αν δεν ξυπνήσουμε ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ! Ο δήµαρχος του Λονδίνου είναι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ Ο δήµαρχος του Μπέρµιγχαµ είναι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ...
-
Θεια λειτουργια σημερα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης. Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεσει σημερα Σαββατο του αγι...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
Oδυσσέα έρχετε η σειρά μας η δική σου και η δική μου,θα μας τακτοποιήσουν καλά αυτοί.Είδες σήμερα τον Γόρτυνος τα πήρε όλα πίσω,άραγε τι του είπε ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ κατω στην Τρίπολη;ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ,όποιος δεν μπορεί ας κάτσει στην άκρη.ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΥΜΟΣΥΝΟΥ ΤΩΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Πρακτορείου Εκκλησιαστικών Ειδήσεων "Romfea.gr", ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ. Ιερεμίας με επίσημο γράμμα του προς
ΑπάντησηΔιαγραφήτον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, απέσυρε την υπογραφή του από το κείμενο της «Ομολογίας Πίστεως».
Στο γράμμα του ο κ. Ιερεμίας, ζήτησε συγνώμη από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο εάν τον λύπησε, τονίζοντας ότι «το παραπλάνησαν, λέγοντας του ότι το κείμενο το υπογράφουν και Αρχιερείς».
Επίσης, χαρακτήρισε τους συντάκτες του κειμένου τις «ομολογίας πίστεως», λαθροκάπηλους της αμωμήτου ημών πίστεως, αλλά και πλανεμένους.
Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας μιλώντας αποκλειστικά στον Διευθυντή της Romfea.gr, κ. Αιμίλιο Πολυγένη δήλωσε: «Έστειλα γράμμα προς τον Παναγιώτατο και του ζήτησα συγνώμη εάν τον λύπησα, επίσης του είπα ότι εγώ καταθέτω τον εαυτό μου, στρατιώτη στην Μητέρα εκκλησία για τους αγώνες της πίστεως, αλλά στους αγώνες αυτούς που προπορεύετε ο Πατριάρχης, η Ιερά Σύνοδος και η Ιεραρχία».
«Εγώ νόμιζα ότι θα υπογράψουν όλοι οι Αρχιερείς, διότι μου είχαν πει ότι υπογράφουν και Αρχιερείς και ότι το κείμενο δεν στρέφεται κατά του Οικουμενικού Πατριάρχου. Όταν είδα όμως ότι υπέγραψαν μόνο τρείς - τέσσερεις επίσκοποι, είχα ένα έλεγχο συνειδησιακό μέσα μου. Τότε είπα στον εαυτό μου, πως οι άλλοι Αρχιερείς δεν υπέγραψαν; Είμαι εγώ περισσότερο χριστιανός από αυτούς; Έτσι αμέσως απέσυρα την υπογραφή μου, ενημερώνοντας με επιστολή και τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο», δήλωσε αποκλειστικά στην Romfea.gr, ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας.
Στην συνέχεια ο Μητροπολίτης Ιερεμίας τόνισε χαρακτηριστικά: «Θέλω να με ελεήσει ο Κύριος, που δεν μπορεί να γίνει γιατί είμαι αμαρτωλός, όπως ο πατέρας μου έχυσε το αίμα του για την πατρίδα, να αξιωθώ και εγώ να χύσω το αίμα μου για αγώνες που αφορούν την ορθόδοξη πίστη, αλλά το τονίζω μόνο όταν γίνονται πολύ σοβαροί αγώνες».
Κλείνοντας ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας δήλωσε: «Κοιτάξτε κ. Πολυγένη, το εκκλησιολογικό είναι, όπως διαφαίνεται και από την εκκλησιαστική ιστορία, οι επίσκοποι να συντάσσουν τα κείμενα σαν ταγοί και μετά να υπογράφουν οι μοναχοί και οι λαϊκοί».
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
Δεν φοβομαστε τον αφορισμενο αρχιαιρεσιαρχη να μην μας αφοριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυλογία θα ειναι τετοιος αφορισμός και οχι ευλογιά.
Ας τολμηση να προχωρηση τις προδοσιες του στα θεματα της Πιστεως και θα δητε τι εχει να παθη και αυτος και τα δειλα επισκοπακια σαν τον Ιερεμια Φουντα.
Καποιος ορθοδοξος παπας σαν τον παπα-Σταυρο θα βρεθη για να μας θαψη.
Και αν δεν μεινη κανενας θα μας ευλογη ο θεος και η Διαχρονικη και Αορατη Εκκλησια του Χριστου και των Αγιων και των Πατερων.
Η οργανωσιακή τακτική του κ. Σωτηρόπουλου τον έφτασε στο σημείο που βρίσκεται σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασε ότι, και οι κρίνοντες κρίνονται.
Υπηρέτησε με αφοσίωση τις οργανώσεις και είναι άξιο απορείας πως ένας "μαχητής" υποτίθεται της Ορθοδοξίας, δέχτηκε να ενταχθεί σε οργανώσεις που όλοι γνωρίζουμε ότι, είναι εφεύρημα των δυτικών κυρίως, τους οποίους μάχεται μετά μανίας ο κ. Σωτηρόπουλος και εν πάσι περιπτώσι ουδέποτε οι οργανώσεις αυτές πρόσφεραν κάτι καλό στην εκκλησία. Μόνο προβλήματα ήταν και είναι.
Μετά όλ' αυτά τα επίθετα με τα οποία τον κοσμείτε (μοναδικός, αγωνιστής, μεγάλος θεολόγος κ.λπ.)είναι υπερβολές!
Ένας μεγάλος θεολόγος πάνω απ' όλα σέβεται. Ο κ. Σωτηρόπουλος στερείται σεβασμού. Τον έχετε ακούσει πως εκφράζεται στους συνομιλητές του στην τηλεόραση; Γεμάτος ειρωνία απευθύνει φράσεις του στιλ "λες βλακείες" κ.α.
Μετά από ταπείνωση, τι να πούμε! Όπου εμφανίζεται, εμφανίζεται ως star.
Εφ'όσον δυστυχώς υπάρχουν ιερείς που τον κοινωνούν,ας πηγαίνει σε κάποιο χωριό ή μοναστήρι. Όχι όπου γίνεται πανηγύρι, μόνο και μόνο για να κάνει σόου.
Μετά, λόγω της ηλικίας του μήπως πρέπει να βάλει νερό στο κρασί του και να πάει να ζητήσει συγγνώμη απ΄αυτούς που προσπαθεί να βλάψει; Καιρός του είναι να σταματήσει την επαναστατική γυμναστική. Αν πραγματικά αγαπάει την εκκλησία ας πάψει να την πονάει.
Και μην ξεχνάτε: "Προ συντριβής ηγείται ύβρις, προ δε πτώματος κακοφροσύνη".
Στώμεν καλώς, αγαπητοί μου και όχι Φαρισαϊκώς.
Όσον δε αφορά τους χαρακτηρισμούς σας προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη, τι να πω. Καθένας δίνει απ΄το ξεχύλισμα της ψυχής του.
Μάθετε δε ότι, άλλο κρίσις και άλλο ύβρις!
Με τον σεβασμό που επιβάλλεται.
ΤΥΧΙΚΟΣ
ΕΥΤΥΧΩς εχουμε τον ΠΑΤΕΡα ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ,ΣΤΑΥΡΟ ΒΑΙΟ,ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗ ΗΔΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχικε,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν τρωγεσαι με τιποτα.
Ενω πηρες τις καταλληλες απαντησεις σου προχθες, στις οποιες δεν απαντησες, και παλι μυαλο δεν εβαλες.
Ανοιγεις συνεχεια ζητηματα.
Ποιες οργανωσεις ειναι δυτικου τυπου, ταλαιπωρε;
Από που τομαθες το μαθημα;
Εδω οι δεσποταδες διελυσαν την Εκκλησια, ουτε ενα 2% δεν εκκλησιαζεται και ερχεσαι και λες τα δικα σου;
Μεσα στην ορθοδοξια, κυριε, υπαρχει ελευθερια κινησεων.
Δεν απαγορευεται η ιδιωτικη πρωτοβουλια και προσφορα, οπως μπορει να την εφευρη ο καθενας.
Εγω εκκλησιαζομαι καθε Κυριακη σε ενα εξωκκλησακι το οποιο κατασκευασε μια αδελφοτητα εγγαμων χριστιανων που λεγεται Ιωακειμ και Αννης.
Λειτουργει ενας κληρικος συνταξιουχος που ειναι ο πνευματικος της αδελφοτητος και καθε Κυριακη εχουμε ενα πολυ ομορφο θεαμα.
Πιο ειναι το εγκλημα;
Ειναι δυτικα προτυπα, λες.
Αφηστε επιτελους τις σαχλαμαρες.
Ναι, ειναι σαχλαμαρες και ετσι οφειλω να τις χαρακτηρισω.
Μαθατε τωρα καποιοι απο σας να λετε τις οργανωσεις .... δυτικες.
Γιατι δυτικες;
Στην ορθοδοξη Εκκλησια δεν στελνουν τους χριστιανους που τις απαρτιζουν;
Εργο ιεραποστολικο και ενημερωτικο για την πιστι του Χριστου, δεν κανουν;
Τοτε τι βλακειες ειναι αυτες που λετε;
Σας ενοχλουν οι οργανωσεις, ε;
Εγω δεν ανηκω σε αυτες αλλα οσα ακουσα μεσα σε αυτες ωφεληθηκα και μαλιστα πολυ.
Οχι, θα αφησουμε τους τυραννους, χθεσινους αδιοριστους θεολογους, δεσποταδες, να οργιαζουν μεσα στην εκκλησια. και να διαλυσουν τα παντα.
Από οπου περνουν διαλυουν τα παντα.
Οπου υπαρχει κανενας καλος επισκοπος, θεοφοβουμενος και δραστηριος, κατι γινεται, ισως και πολλα και ουσιαστικα να γινονται.
Η πλειοψηωφια τους ομως ειναι κηφηνες και σχεδον ανυπαρκτοι.
Μαστιγα και λαιλαπα και σιφουνας ειναι που διαλυει τα παντα.
Ρωτησε τον Τριφυλλιας τι βρηκε, οταν εφυγε ο αλλος.
Κοιταξε σημερα στο Κιλκις ποια μεγαλοκυρια με καποιες αλλες κουτσομπολες κυριες, διοικουν τη μητροπολι, αφου ο δεσποτης ειναι κατακοιτος και ελα μετα να τα πουμε.
Αν υπηρχε πιστος λαος θα επρεπε ολους και ολες να τους παρουν με τις πετρες.
Αλλα οι δεσποταδες κατηντησαν τον εκκλησιαστικο χωρο ερημο και αβατο. Λοιπον;
Λες, ανωνυμε και ......Τυχικε,
οτι θα πρεπει ο Σωτηροπουλος να βαλη νερο στο κρασι του και να ζητηση συγγνωμη.
Πολλα βλακωδη σε εμαθαν ατυχε Τυχικε.
Μαθατε και τις συγγνωμες απο τους αλλους.
Επειδη παλεψε για αγωνιστηκε για να περισωθη απο την αιρεσι του Αυστραλιας το ονομα του Κυριου, θα πρεπει να ζητηση και συγγνωμη;
Τι ειναι αυτα, μωρε ταλα;
Ωστε δεν σε αρεσουν οι χαρακτηρισμοι του αρχιαιρεσιαρχου, ε;
Χθες το επεξε και Ιμαμης, δεν το ειδες;
Εδω, τι να σου πω.
Αφηνω σε εσενα να δωσης σε ολα οσα κανει εις βαρος της Εκκλησιας, τους δικους σου χαρακτηρισμους.
Προσεξε, ειναι αιρεσεις, δηλαδη χοιρωδης καταστασι, δεν χρειαζεται επιεικιεια.
Θα περιμενω για να σε κρινω.
Λίγες παρατηρήσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1.- Ποτέ δεν ευχόμαστε να αφοριστεί κάποιος αδελφός μας ("ελπίζουμε να αφοριστεί"), αλλά προσευχόμαστε να επιστρέψει στο δρόμο του Θεού, αν έχει παρεκλίνει.
2.- Ο κανόνας λβ΄ Αποστολικός αναφέρει, ότι ο αφορισμός από Επίσκοπο δεν λύεται από άλλο Επίσκοπο, εκτός εάν τελευτήσει ο αφορίσας.
3.- Απ' ότι γνωρίζουμε (και αν δεν κάνουμε λάθος), ο Σωτηρόπουλος αφορίσθηκε από τον Οικ. Πατριάρχη, διότι κήρυξε σε επαρχία του Πατριαρχείου, χωρίς την άδειά του Πατριάρχη (;) και καταφέρθηκε κατά του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας.
4.- Τα περί της διδασκαλίας των Γραφών (κήρυγμα) διαλαμβάνουν κυρίως οι παρακάτω Κανόνες της Εκκλησίας: ιε΄ Αποστ. ιγ΄ της Δ΄, ιθ΄, ξδ΄ και ο΄ της Πενθ. και ιγ΄ της Αντιόχειας. Σύμφωνα με τους Κανόνες αυτούς, η διδασκαλία από την Αγία Γραφή, από τα Πατερικά Κείμενα ή από τους Όρους των Οικουμενικών Συνόδων γίνεται αποκλειστικά από τους Επισκόπους (ιθ΄ Πενθ.), οι οποίοι δύναται να μεταβιβάσουν το έργο της διδασκαλίας σε άλλον Κληρικό ανώτερο (Πρεσβύτερο, Διάκονο) ή κατώτερο (Υποδιάκονο, Αναγνώστη), ποτέ δε σε Λαϊκό (ξδ΄ Πενθ.) ή Γυναίκα (ο΄ Πενθ.).
Επομένως, η διδασκαλία των Γραφών επιτρέπεται να γίνεται στην Εκκλησία (ή στην κατ’ οίκον Εκκλησία) μόνον από άνδρες και μόνον από Κληρικούς (με τον βαθμό του Αναγνώστη και πάνω). Δεν επιτρέπεται η διδασκαλία των Γραφών από άνδρες Λαϊκούς ή Γυναίκες στην Εκκλησία (ή την κατ’ οίκον Εκκλησία). Οι Κανόνες δεν αναγνωρίζουν την ιδιότητα του θεολόγου ή του ιεροκήρυκα.
Σύμφωνα λοιπόν με τους παραπάνω Κανόνες, η δημόσια διδασκαλία (στην Εκκλησία) ή η ιδιωτική (στην κατ’ οίκον Εκκλησία) των Γραφών από Λαϊκό (σε Επισκοπή, όπου βεβαίως ανήκει ο Λαϊκός) απαγορεύεται, ο δε παραβαίνων τον Κανόνα (ξδ΄ Πενθ.) αφορίζεται, εάν δε είναι Κληρικός και διδάσκει άνευ αδείας του Επισκόπου καθαιρείται.
Εάν η διδασκαλία αυτή υπό Κληρικού (τουλάχιστον Αναγνώστη) γίνει σε ετέρα Επισκοπή, άνευ αδείας του επιχώριου Επισκόπου, τότε υπάρχει η κανονική παρέκκλιση της Εισπήδησης, η οποία τιμωρείται με καθαίρεση (ιγ΄ Αντιόχειας).
5.- Πράγματι, στην ερμηνεία του λβ΄, ο άγιος Νικόδημος αναφέρει, ότι "όλοι εκείνοι όπου αφορισθώσιν από τον Επίσκοπον, είτε δικαίως, είτε αδίκως, πρέπι να στέκουν έτσι αφωρισμένοι και να μη τολμήσουν να καταφρονούν τον αφορισμόν, έως να γένη περί τούτου εκκλησιαστική εξέτασις, κατά τον ιδ΄ της Σαρδικής ("ο αφορισθείς πρέπει να μη παραβή τον αφορισμόν, αλλά να μένη εις αυτόν") και τον λζ΄ της Καρθαγένης ("οποιοσδήποτε κληρικός, καν λέγη, ότι δεν αφορίσθη δικαίως, πρέπει όμως να μένη εις το επιτίμιον της ακοινωνησίας και του αφορισμού, έως να εξετασθή από άλλους ανωτέρους η κρίσις του. Εάν δε προτού να εξετασθή, αν ευλόγως αφορίσθη ή μη, αυτός τολμήση να κοινωνή με άλλους και να καταπατήση τον αφορισμόν, φανερόν ότι ούτος με την καταφρόνησιν αυτήν κάμνει να εκφωνηθή κατ' επάνω του η της πρεπούσης καταδίκης απόφαση")".
6.- Όσον αφορά το υβρεολόγιο σε κληρικό, αυτό επισύρει αφορισμό ή καθαίρεση (νε΄, πδ΄ Αποστολικός). Ο Βαρθολομαίος, μπορεί να αποκαλείται "αρχιαιρεσιάρχης", πλην όμως δεν έχει καταδικαστεί δια συνοδικής διαγνώμης, ούτε έχει παυθεί το μνημόσυνό του.
Αιρετικός
Πάλι μας είπες τις βλακείες σου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναιρετικέ.
Να δούμε τι άλλα θα μας ξεφουρνίσης.
Και αυτά που έγραψε ο κύριος Οδυσσέας μέσα από το Πηδάλιο, είναι της φαντασίας του;
Η ο άγιος νικόδημος άλλα λέει πρίν και άλλα μετά;
Τι σάν δέν έχει καταδικασθή επίσημα Αιρετικέ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον καταδικάζουμε εμείς τα μέλη της Εκκλησίας. Εμείς είμαστε η Εκκλησία.
Εμείς επιδοκιμάζουμε και εμείς αποδοκιμάζουμε.
Και πρώτοι και τελευταίοι.
Ετσι λέει η ιστορία.
Οι πανύβλακες και οι τελούντες "εν ιδιωτεία", ας ανοίξουν το ΠΗΔΑΛΙΟ στις σελ. 34, 35, 457, 482, 483 και ας αφαιρέσουν την τσίμπλα από τα στραβάδια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιρετικός
Μεταφέρω, κύριε οδυσσέα, από τον περιβόητο Ανδριόπουλο την παρακάτω επιστολή του π. Βασίλειου Μπακογιάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕστειλα στον κ. Οδυσσέα Τσολογιάννη, "ιδιοκτήτη" του blog "Αποτείχιση", που ασχολείται με το επίμαχο θέμα, και την επισυνάπτω.
Φίλε Οδυσσέα,
Διάβασα τα σχετικά. Τον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο τον γνωρίζω χρόνια, τον εκτιμώ,τον αγαπώ, αναγνωρίζω τη μεγάλη του προσφορά που έκανε στην Εκκλησία μας. Δεν σας αποκρύβω, όταν νοσηλεύθηκε στο νοσοκομείο, τον επισκέφθηκα δυό φορές, κάνοντας μάλιστα μαζί του μια εποικοδομητική συζήτηση. Σημειώνω μάλιστα, όταν σηκώθηκα να φύγω, με παρακαλούσε εκ καρδίας και με αγάπη να παραμείνω κι άλλο. Δεν σημαίνει πως επειδή διαφωνούμε, είμαστε και εχθροί! Αλίμονο! Ο Χριστός είπε: « Θα καταλάβουν όλοι ότι είσθε δικοί μου μαθηταί, εάν έχετε αγάπη μεταξύ σας» (Ιω.13:35), (ανεξαρτήτως διαφορών).
Όμως η Θεία Κοινωνία δεν είναι «ιδιοκτησία» μου, για να μπορώ να τη διαχειρίζομαι σύμφωνα με τα συναισθήματά μου και τις επιθυμίες μου. Ρίξτε μια ματιά στον ΙΔ Ι. Κανόνα της Σαρδικής. Πάτε και στο λήμμα «αφορισμός» στο: Γ. Ράλλη-Μ. Ποτλή, Σύνταγμα Θείων και ιερών Κανόνων, τόμος Στ, σελ. 107-112),και θα δείτε, πως οι θέσεις σας δεν συμφωνούν με την Ορθόδοξη διδασκαλία.
Επί πλέον:
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος που ήταν σοφός, άγιος, και άριστος ερμηνευτής των Γραφών, σεβάσθηκε την άδικη καθαίρεση, που του επέβαλε η παράνομη εν Δρυ Σύνοδο!Έλεγε:
«Επίσκοπος καθηρημένος (από την παράνομη εν Δρυ Σύνοδο!),δεν μπορώ να επιστρέψω στην Εκκλησία μου, πριν αποκατασταθώ νόμιμα από μια Σύνοδο!». Στο θέμα αυτό ήταν ο μεγάλος άγιος ήταν ανυποχώρητος! ( D. Amede Thiery, Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, μεγαλομάρτυρας μετά τους διωγμούς, έκδοση Β βελτιωμένη, «Χριστιανική ελπίς», Θεσσαλονίκη 2003, σελ.191-192, όπου και οι σχετικές παραπομπές). Πέθανε μεν καθηρημένος, αλλά μετά, αυτοί οι ίδιοι οι Αρχιερείς, (όχι οι ιερείς!), που τον αφόρισαν, τον αποκατέστησαν με το να τον εγγράψουν στα δίπτυχα.
Δηλαδή αυτή η ίδια εξουσία που τον καταδίκασε, αυτή η ίδια εξουσία τον αποκατέστησε
Έκανε (ο άγιος Ιωάννης) και κάτι άλλο: Δεν καταφρόνησε άδικο αφορισμό! Συγκεκριμένα: Ο Πατριάρχης Θεόφιλος συνεκάλεσε Σύνοδο, και αφόρισε μια μεγάλη ομάδα μοναχών, που τους θεωρούσε ωριγενιστές, (κι ήταν Ορθόδοξοι!), χωρίς να τους καλέσει σε απολογία! Κατέφυγαν στον άγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο, για να βρουν το δίκιο τους. Αντιγράφω: «Δεν επισήμανε τίποτε στην πίστη τους, που θα μπορούσε να δικαιολογήσει συνοδική καταδίκη και επισκοπικό ανάθεμα. «Αναλαμβάνω την υπόθεση αυτή» τους είπε, «και θα φροντίσω μια άλλη Σύνοδος να σας αθωώσει η ο επίσκοπός σας με τη θέλησή του να άρει τον αφορισμό σας. Δείξτε μου εμπιστοσύνη». Και πρόσθεσε: «Αδελφοί μου, δεν θα μείνετε εδώ. Δεν μπορώ να δεχθώ στο τραπέζι μου και κάτω από τη στέγη μου ανθρώπους καταδικασμένους και αφορισμένους ,που η καταδίκη τους δεν έχει ανακληθεί κανονικά και ο αφορισμός τους δεν έχει αποσυρθεί. (Στο ίδιο βιβλίο, σελ. σελ. 122-123, όπου και οι σχετικές παραπομπές).
Φίλε, Οδυσσέα, γιατί ο άγιος Ιωάννης, (που ήταν ασυμβίβαστος!) δεν μακάρισε τους μοναχούς για τον άδικο αφορισμό που υπέστησαν χάρη της Πίστεως; Γιατί;
Με θερμές ευχές
π. Βασίλειος Μπακογιάννης
24 Σεπτέμβριος 2009 10:46 πμ
Δεν το ήξερα, ότι υπάρχουν και εξωσυνοδικές ή εξωκανονικές καταδίκες από δράκες πιστών (έστω 6000), που ενεργεί σαν λαϊκό δικαστήριο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά ο Ιουστινιανός τα έκανε που ανέβαζε και κατέβαζε τους Πάπες.
Και εν τοιαύτη περιπτώσει, που είναι η περίφηφημη "η των πλειόνων ψήφος κρατείτω";
Άλλο διαμαρτυρία και άλλο καταδίκη.
Η φανατίλα δεν πρέπει να είναι ίδιον των Ορθοδόξων.
Αιρετικός
Οδυσσέα, στο εξωκκλησι που λειτουργήσαι τις Κυριακές και ιερουργεί ο συνταξιούχος ιερέας ποιός επίσκοπος μνημονεύεται? Έχει άδεια από τον οικείο επίσκοπο να ιερουργεί εκεί ο συνταξιούχος ιερέας? Θα ήθελες να μου απαντήσεις? Αντώνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, ο μητροπολιτης Ιερισσου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλιστα του αγιου Ιωακειμ, και στον εσπερινο και στην λειτουργια ήταν παρων ο ίδιος ο δεσποτης.
Οποιαδήποτε σύγκριση ή συσχετισμός,με αυτά που διαλαμβάνει η επιστολή του π.Βασ.Μπακογιάννη και του Ν.Σωτηρόπουλου είναι ατυχέστατη. Την εποχή του αγ.Ιωάννου του Χρυσοστόμου,υπήρχαν αρχιερείς,ιερείς και απλός λαός,με Ορθόδοξο φρόνημα.Σήμερα το φρόνημα αυτό έχει αλλοτριωθεί τόσο πολύ,ώστε νομίζουμε ότι αυτό σημαίνει "διαλεκτική σύνθεση".Δηλαδή την φιλοσοφική μέθοδο της "θέσης","αντίθεσης" με καταστάλαγμα τη "σύνθεση".Το αποτέλεσμα,να έχουμε από τη μια μεριά τους Ιερούς Κανόνες,να έχουμε από την άλλη ό,τι κατεβάζει το μυαλό του καθενός επισκόπου ή αρχιεπισκόπου και στο τέλος να ψαχνόμαστε να συνθέσουμε: Να βρούμε τη λύση,προσφεύγοντας όμως σε αυτά που διακελεύουν Τα Ιερά Θεσπίσματα. Δεν μπορούμε να κάνουμε και διαφορετικά. Βεβαίως,για να ενισχύσουμε όλα όσα ανατρέπουν τα θεσπίσματα των Ιερών Κανόνων - μερικοί τα ονομάζουν "τείχη του αίσχους". Αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιρετικέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζεις ότι ο λαός είναι η συνείδησι της Εκκλησίας και όχι οι δεσποτάδες;
Αυτός εγκρίνει τα πάντα στην Εκκλησία ή τα αποδοκιμάζει και τα απορρίπτει, αυτός εγκρίνει τας συνόδους ως ορθοδόξους, αυτός τις χαρακτηρίζει και μένουν στην ιστορία ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ;
Τόσο άσχετος είσαι και μάς το πουλάς ΜΕΓΆΛΟς ΘΕΟΛΌΓΟς;
Oδυσσέα, με όλο το σεβασμό για το προσωπό σου, διακρίνω την εξής αντίφαση στην απάντηση σου. Για ποιά αποτείχιση μιλάμε, όταν ο Ιερισσού Νικόδημος, τον οποίο μνημονεύει ο συνταξιούχος Ιερέας στο εξωκκλήσι, αναφωνεί κάθε Κυριακή τη φράση "Βαρθολομαίου του Παναγιωτάτου και Οικουμενικού Πατριάρχου...". Η Αποτείχιση δεν συνίσταται πρώτα απ΄όλα στη μη μνημόνευση του επισκόπου που εκφράζει αιρετικά φρονήματα? Αντώνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕις πείσμα πολλών εξ υμών, μετά σεβασμού βαθέος αναφωνώμεν:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΤΗ!"
Αγαπητε Αντωνη
ΑπάντησηΔιαγραφήακαιρα και παλι εμφανιζεσαι.
Εχουμε ενα θεμα σοβαρο του εκλεκτου μας Σωτηροπουλου και εσυ κολλας στην αποτειχισι.
Ξερεις οτι δεν αποτειχιστικα ακομα και βαρεως ακουω το ονομα του Ουνιτου Βαρθολομαιου.
Γνωριζεις οτι βρισκομαστε σε περιοδο καταγγελιων και παραμενουμε στα πραγματα ως εχουν.
Ολα με τη σειρα τους.
Aδερφε΄Κε Οδυσσέα ο αγώνας δεν σταματάει και στον υπνο μας ακόμα.Για τον Πατερα Ευθύμιο Τρικαμηνά Πές κάτι τα ίδια τράβηξε και αυτός.Αλλά αν σε αφορίσει ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ σε κατατάσει στους ΑΓΙΟΥΣ αυτά πάνε για τους Μητροπολίταδες που στο όνομα του Θρόνου τους κάνουν υποταγή.Αυτοί μας αξίζουν γιατί ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.Αφορισαν τον Κο Σωτηρόπουλο Βάση κανόνων που οι ίδιοι καταπατούν.Ολοι πια καταλαβαίνουμε ότι είναι μασκαράδες και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ.Αφήστε την δεσποτοκρατία για να πάμε μπροστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι, γιατί σε κάποιο σχόλιο προηγουμένως
ΑπάντησηΔιαγραφή(με την ένδειξη "Αγκαλιά της Παναγίας") κατατάσσεται ο π. Γεώργιος Αγκελακάκης μεταξύ των αποτειχισμένων" π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και π. Σταύρου Βάϊου! Ο π. Αγγελακάκης, όπως του είπε και ο π. Θεόδωρος Ζήσης,δεν αποτειχίστηκε γιά λόγους πίστεως, αλλά μόο για προσωπικούς λόγους... !
Ας σταματήσει επιτέλους αυτό το παραμύθι με τον κ. Αγγελακάκη, με τον οποίο κανένας Ορθόδοξος πιστός δεν πρέπει να έχει κοινωνία, αν θέλει να είναι Ορθόδοξος!
Μόλις τώρα είδα όλο αυτό τον χαμό. Δεν φταίει κανείς άλλος παρα ο Οδυσέας που αφήνει τον κάθε (Α)αιρετικό και τον κάθε ψευτοθεολογο του τσίρκου της Πατρας να κάνει το forum τσίρκο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί νοοτροπία είναι αυτή;
Κάτσε Οδυσσέα τώρα και γράφε συνέχεια αφου δεν έχεις άλλη δουλεια να κάνεις αλλά να ασχολείσαι με τους βλαμμένους που δικαιώνουν άδικο αφορισμό...
Φιλόθεος
Ναι, πολύ άδικος ο αφορισμός Σωτηρόπουλου Φιλόθεε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι΄ αυτό ούτε ένας φίλος του Ιεράρχης, ούτε ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος που το 'χε τάξει, δεν ζήτησε την άρση του!
Για ξύπνα λίγο και σκέψου
Αγαπητέ κ. Οδυσσέα,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξέρω ποιες απαντήσεις εννοείτε ότι πήρα και έπρεπε να απαντήσω σ΄αυτές.
Απαντήστε μου λοιπόν. Το παρακάτω απόσπασμα, που είναι από το δικό σας blog και αναφέρεται στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης είναι θέση ορθόδοξη;
(Ο κ. Ερντογάν, ως φαίνεται, εκτελεί, χωρίς να το γνωρίζει, «μυστικήν και ιεράν αποστολήν».
Η σκληρότητα των Μογγόλων εξυπηρετεί τα άδηλα σχέδια του Θεού και εξ αντιθέτου.)
Δεν είναι αλήθεια ότι ο κ. Σωτηρόπουλος όπου βρεθεί καταφεύγει σε θεατρινισμούς, ειδικώς σε ότι αφορά τη Θεία Κοινωνία;
Δεν είναι αλήθεια ότι, ο κ. Σωτηρόπουλος στις δημόσιες αντιπαραθέσεις του, όποιος έχει αντίθετη με αυτόν γνώμη τον περιλούζει κανονικά με εκφράσεις πεζοδρομιακές;
Και σεις κ. Οδυσσέα λέτε ότι ελέγχετε. Τα'χετε λίγο μπερδεμένα, δεν ελέγχετε, βρίζετε. Βρίζετε ασταμάτητα αυτούς που δεν είναι "εκλεκτοί" σας.
Γράφετε απευθυνόμενος σε μένα:"Θα περιμένω για να σε κρίνω".
Καταλαβαίνετε τώρα γιατί διατηρώ την ανωνυμία μου; Όχι γιατί φοβούμαι, αλλά γιατί αηδιάζω. Και εν πάσι περιπτώση, να αντιπαρατεθώ κι αν χρειαστεί και να παλέψω, να αγωνισθώ έχοντας όμως την πεποίθηση ότι ο αγώνας αυτός αφορά ανθρώπους και όχι "θηρία".
Χαρεἰτε λοιπόν την ελεθυερία που επαγγέλεσθε. Την ελευθερία που καταργεί την ανθρωπιά, καταστρατηγεί την αγάπη του Χριστού. Την ελευθερία το δικαίωμα της οποίας το έχουν οι εκλεκτοί σας. Την ελεθυερία εκείνη που επικαλούνται και οι ταλιμπάν, για να σκορπούν τον όλεθρο.
Είδα ότι κάποιοια από τους αναγνώστες κάνουν έκκληση να προσέχετε τα σχόλια που αναρτώνται. Θα συμφωνούσα μαζί τους αν εσείς ο ίδιος δεν είχατε μετατρέψει το blog που διαχειρίζεσθε σε πραγματικό βόθρο, σε αληθινό οχετό.
Σας αφήνω τώρα για να ακονίσετε νύχια και δόντια και να με "κρίνετε".
Πάντως, ειλικρινά εύχομαι ο Θεός να σας βοηθήσει και να σας ανοίξει τα μάτια για να οδηγηθείτε κάτω από το πετραχήλι κάποιου πνευματικού και να δηλώσετε ειλικρινή μετάνοια. Κι εσείς και οι όμοιοι σας!
Ο κατά την έκφρασή σας "ταλαίπωρος" ΤΥΧΙΚΟΣ.
Βρε αχρείε συκοφάντη "Τυχικέ" άξιε της τύχης σου για πες μας με στοιχεία και αποδείξεις πότε και που μίλησε ο κ.Σωτηρόπουλος στην τηλεόραση με πεζοδρομιακές εκφράσεις. Αχρείε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ας πούμε το "είσαι γελοίος" και άλλα παρόμοια είναι "θεολογικός" λόγος, τότε συγγνώμη, έκανα λάθος. Όμως με τον τρόπο που εκφράζεσαι κι εσύ, αυτά θα σου είναι ψιλά γράμματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΥΧΙΚΟΣ
Το είσαι γελοίος είναι πεζοδρομιακή έκφραση ή λόγος αλήθειας; Για την ανοησία σου δεν υπάρχουν γελοιότητες και πραγματικοί γελοίοι; Αυτοί δεν πρέπει να λέγονται έτσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχρείε πρώτα πετάς λάσπη για να νομίσει ο καθένας ότι θέλει πίσω απο την έκφραση "πεζοδρομιακές έκφράσεις" και μετά μιλάς για αστεία πράγματα. Αχρείε συκοφάντη "Τυχικέ".
Οδυσσέα το έκανες το blog σου "μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δώστε".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλος ο υπόνομος ήλθε εδώ για να βγάλει είτε με ύπουλη και προβατόσχημη "ευγένεια" (Misha) είτε εντελώς υβριστικά (αντριοπουλικοι) τις κακίες της ψυχής τους.
Κρίμα Οδυσσέα και θα μπορούσες να κάνεις πολλά. Κρίμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοι φιλοι και εχθροί
ΑπάντησηΔιαγραφήλιγο κράτει, σας παρακαλω.
Ναστε ευγενεστεροι και αφιλονικότεροι.
Σας παρακαλω.
Να φερνετε επιχειρηματα.
Αλλο τιποτα δεν πειθει.
Και εμενα με αρεσει ο ζωηρος και δυνατος λογος, αλλα οσο μπορουμε πιο επιεικεις και συνετοι στις κουβεντες μας.
Στους αμετανοητους αιρετικους μονο επιτρεπεται ο σκληρος και ατεγκτος λογος.
Παρακαλω, λοιπον,ολους να ειμαστε προσεκτικοτεροι και μαλακωτεροι προς ολους.
Ειμαστε ορθοδοξοι.
Πρεπει να το ζουμε και να το δειχνουμε.
Το blog apotixisi ειναι ανοικτο και ελευθερο.
Μπορει να μπη μεσα ο καθε ανευθυνος ανωνυμος και να γραψη οτι θελει.
Εαν πιστευουμε στο Θεο και αγαπουμε τον εαυτο μας αλλα και τον πλησιον, τοτε πιστευω οτι θα προσεχαμε περισσοτερο τι λεμε.
Διοτι θα κριθουμε στο καθε τι που λεμε.
Αν αγαπούσαμε τον πλησίον πραγματικά Οδυσσέα δεν θα αφήναμε στο blog μας "να μπη μεσα ο καθε ανευθυνος ανωνυμος και να γραψη οτι θελει" παραπλανώντας τον κόσμο και διαστρέφοντας την αλήθεια του Χριστού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς όμως κυριαρχεί σ' εσένα η κοσμική αντίληψη περι πλουραλισμού ως ανώτερης της αλήθειας. Κρίμα Οδυσσέα και πάλι Κρίμα!
"αν εσείς ο ίδιος δεν είχατε μετατρέψει το blog που διαχειρίζεσθε σε πραγματικό βόθρο, σε αληθινό οχετό". Αυτά είπε ο τυχοδιώκτης Τυχικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδε ο Τυχικός τις πετυχημένες εκφράσεις του Οδυσσέα και άλλων σχολιογράφων εδώ για "οχετούς" και "βοθρολύματα" που αναφέρονταν βεβαίως στις βρωμοσελίδες Ανδριόπουλου και Μisha και λοιπών ομοίων τους και θεώρησε ...σωστό, ο αχάριστος, να τις εκτοξεύσει εναντίον αυτού που τον φιλοξενεί τόσο απλόχερα για να παραπλανά τον κόσμο.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοι φιλοι,
σας παρακαλω ηρεμα.
Ανωνυμε φιλε, ιδιαιτερα σε σενα, φρονιμα.
Ειπα να γραφετε ελευθερα τις αποψεις σας, αλλα ευγενικα.
Υπαρχουν και καποιοι οροι στο blog που επανειλημενα δημοσιευτηκαν.
Ουτε ύβρεις στο Θεο επιτρεπονται, ουτε συκοφαντίες και ύβρεις στους αλλους.
Θελω να ξερετe οτι μπορω τα σχολια των υβριστων να ta βγαζω.
Μην με αναγκασετε καποιοι απο σας να αρχισω να το κανω.
Επίσης αν καποιος θιγεται προσωπικα και θελει να βγαλω καποιο σχολιο που αναφερεται στο πρόσωπο του, να με ζητηση να το βγαλω.
π.χ. ο Μισα, που ειναι ο γνωστός ψυχιατρος που εχει το γνωστο blog.
Ελπιζω να πειθαρχησετε.
Και ο ελεγχος σας προς τον διαχειριστη ναναι απο καποιους ευγενεστερος γιατι αυτο το blog εχει αυτην τη γραμμη που βλεπετε.
Δεν ειπα οτι θελουμε να ειμαστε ανεξελεγκτοι, θελουμε τον ελεγχο, αλλα μαλακα μαζι μου και ευγενικα.
Περαν του οτι δεν εχω πολυ χρονο (μην ξεχνατε οτι εχω και 6 παιδια) και δεν μπορω να απαντω σε ολους, αυτο να το σεβασθητε.
Εχω δυο μερες τωρα και δεν βρηκα λιγο χρονο να απαντησω στον π. Βασιλειο Μπακογιαννη στην επιστολη που μου εστειλε.
Σεβαστητε την ελλειψι χρονου που εχω.
Μην προσθετετε καποιοι συνεχεια προβληματα επι των προβληματων.
Ποιές είναι οι ύβρεις και οι συκοφαντίες στους άλλους; Μήπως οι αλήθειες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γελοιότητες και δειλίες είναι αυτές Οδυσσέα; Λιποτάκτης στον αγώνα έγινες και εσύ; Βαθειά θλίβομαι για το ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΣΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ που είναι γέννημα του εγωισμού σου να κατακρίνεις τους αρχιερείς με άδικους χαρακτηρισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα με αναγκάσει ο Οδυσσέας να φύγω απο εδώ διότι διαφορετικά το περίμενα και διαφορετικά το βρήκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο blog αυτό είναι ελεύθερο στα καθάρματα και κλειστό σε όσους ψέγουν τα καθάρματα.
Το blog αυτό κρίνει λυσσωδώς τους πάντες και ο ιδιοκτήτης δεν ανέχεται για τον εαυτό του ούτε ελαφρό έλεγχο και ζητάει σαν εγωίσταρος μαλακότερο έλεγχο ενώ ο ίδιος χρησιμοποιεί κάθε ειρωνεία και ύβρη σε όποιους θεωρεί αυτός ως ...κακούς.
Συμφωνω με το παρακατω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αγαπούσαμε τον πλησίον πραγματικά Οδυσσέα δεν θα αφήναμε στο blog μας "να μπη μεσα ο καθε ανευθυνος ανωνυμος και να γραψη οτι θελει" παραπλανώντας τον κόσμο και διαστρέφοντας την αλήθεια του Χριστού.
Δυστυχώς όμως κυριαρχεί σ' εσένα η κοσμική αντίληψη περι πλουραλισμού ως ανώτερης της αλήθειας. Κρίμα Οδυσσέα και πάλι Κρίμα!
25 Σεπτέμβριος 2009 10:53 πμ
Ντροπή σου 1.00, ντροπή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε να διαβάσης ξέρεις;
Πού τα είδες αυτά,
ότι άλλους αφήνει και άλλους όχι;
Σε όλους απευθύνεται.
Ανώνυμε 5:47μμ καλά λέει ο ανώνυμος 1:00μμ και μην διαμαρτύρεσαι καθόλου. Ξαναδιάβασε το άθλιο κείμενο του Οδυσσέα (9:37 μμ) που προαναγγέλει φιμώσεις στους ελέγχοντας τους φαύλους ενώ αφήνει σε όλους τους διαφθορείς να αλώνουν το blog του και έλα να μας μιλήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην επιστολή του ο π.Μπακογιάννης για τον αφορισμό του κ.Σωτηρόπουλου χρησιμοποιεί επιχειρήματα που θα ήταν ορθά ,εάν ο αφορισμός δεν είχε γίνει για λόγους πίστεως.Και πράγματι τυπικά ο αφορισμός έγινε για δύο κυρίως λόγους.Ο πρώτος ότι ο κ. Σωτηρόπουλος έκανε κηρύγματα σε αίθουσες των Κοινοτήτων στην Αυστραλία ,χωρίς την άδεια του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας και δεύτερον για την υποστήριξή του στους δώδεκα εκπτώτους Μητροπολίτες της Ελλάδος ,για να μην ξεχνάμε και αυτή την λεπτομέρεια.Οι διώκτες του κ. Σωτηρόπουλου φοβήθηκαν ,ιδιαίτερα για την Αυστραλία, ότι με τα κηρύγματά του για θέματα πίστεως εναντίον του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας θα αποφάσιζαν κάποιες Κοινότητες της Αυστραλίας την ένταξή τους σε άλλες Ορθόδοξες Δικαιοδοσίες π.χ. της Σερβίας που την εποχή εκείνη φαινόταν ορθοδοξότερη.Οι περισσότεροι Ναοί στην Αυστραλία ανήκουν στις Κοινότητες και πηγαίνουν όπου αποφασίζει το Συμβούλιο της κάθε Κοινότητος.Έτσι λοιπόν τιμωρήθηκε ο κ.Σωτηρόπουλος και για να μην κάνει ζημιά στην Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας και για να αχρηστευθεί μελλοντικά στο θέμα του Οικουμενισμού και των ψευδοενώσεων.Επειδή το κίνητρο των πράξεων του κ.Σωτηρόπουλου στην Αυστραλία ήταν καθαρά η υπεράσπιση της πίστεως,γιαυτό ο αφορισμός του λογίζεται ως ανυπόστατος ,εκτός εάν αποδείξει ο π.Μπακογιάννης, ότι ήταν λανθασμένες οι καταγγελίες του κ.Σωτηρόπουλου για τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας σε θέματα Πίστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 8:34μμ μην ακούω βλακείες βραδυάτικα. Τί είναι δικτάτορας ο αιρεσιάρχης Αυστραλίας ώστε να τον ρωτήσει ο κ.Σωτηρόπουλος αν θα κηρύξει στις ιδιωτικές αίθουσες; Εξουσιάζει την όλη περιοχή ή τους ιερούς ναούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην τρελλαθούμε!
Η δίωξη των μοναχών της πατροπαράδοτης και ιστορικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους συνεχίζεται ακατάπαυστα. Δεκατρείς αδελφοί μας καταδικάσθηκαν σήμερα σε φυλάκιση από τα ποινικά δικαστήρια της Θεσσαλονίκης, διότι τάχα «παραμένουν παράνομα» και «εμποδίζουν τη λειτουργία» της Ιεράς Μονής μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς, οι 105 μοναχοί της πατροπαράδοτης Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, πιστοί στους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας και στις παραδόσεις, δηλώνουμε ότι τηρούμε ευλαβικά τα όσα μας κληροδότησαν οι μοναχοί αδελφοί μας, λειτουργούντες αδιάκοπα και νόμιμα στο ιστορικό κτίριο της Ιεράς Μονή μας, επί 1.500 συναπτά έτη.
Έτσι και σήμερα εξακολουθούμε να «λειτουργούμε», σύμφωνα με τις επιταγές του νόμου, αλλά και σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες και παραδόσεις.
Εκ του Γραφείου Τύπου της Ιστορικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου – ¶γιο Όρος