Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΡΓΗΣΕ,
ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΜΙΛΗΣΕ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΥΠΑΡΤΚΟΙ;
Εν Δελβινακίω τη 25η Σεπτεμβρίου 2009
Εξ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερώνυμον Πρόεδρον Ιεράς Συνόδου Εις Αθήνας
Μακαριώτατε Άγιε Πρόεδρε,
Εξ εγκύρου πηγής επληροφορήθην, ότι εις την συνάντησιν των Επιτροπών «Διαλόγου» της Ορθοδόξου Εκκλησίας και των Ρωμαιοκαθολικών, η οποία θα πραγματοποιηθή εις Κύπρον τον προσεχή μήνα Οκτώβριον, πρόκειται να συζητηθή το θέμα του πρωτείου και του αλαθήτου του πάπα.
Ειδικώτερον ως προς το πρωτείον, επίμονοι φήμαι λέγουν ότι οι Ορθόδοξοι πρόκειται να αποδεχθούν το πρωτείον ως «πρωτείον τιμής» του πάπα, όπως και ήτο πράγματι, προτού οι παπικοί αποσχισθούν από την Εκκλησίαν.
Εν τούτοις, όμως, ο πάπας θα συνεχίζη να το θεωρή ως «πρωτείον εξουσίας». Οπότε τι πρόκειται να συμβή ;
Θα υπάρξη, μήπως, κάποιος απαράδεκτος συμβιβασμός ;
Προσωπικώς αδυνατώ παντελώς να παραδεχθώ τοιούτόν τι.
Και με το περιβόητον «αλάθητον» τι θα γίνη ;
Φρονώ, όθεν, Μακαριώτατε...... όπως :
α) Γνωστοποιήσητε εις την σεπτήν Ιεραρχίαν τα πρόσωπα, τα οποία θα συγκροτούν την Ορθόδοξον Επιτροπήν «Διαλόγου», ώστε να μη πάθωμεν τυχόν νέον εξευτελισμόν, ως εκείνον τον οποίον υπέστημεν προ τινων ετών εις το Μπάλαμεντ.
β) Γνωστοποιήσητε εάν εδόθη εις τα μέλη της Επιτροπής η ορθή - ορθόδοξος κατευθυντήριος γραμμή, εις ην δέον να παραμείνουν αμετακίνητα.
Η ενημέρωσις πρέπει να γίνη ανυπερθέτως εις την σεπτήν Ιεραρχίαν το συντομώτερον δυνατόν και δη άμα τη ενάρξει των εργασιών του Ιερού Σώματος.
Τα γεγονότα τρέχουν.
Η αγωνία Κλήρου και Λαού οσημέραι αυξάνεται.
Σας θερμοπαρακαλώ, μη αδρανήσωμεν.
«Οι καιροί ου μενετοί».
Έχομεν μεγάλην ευθύνην έναντι του Θεού και της Αγίας ημών Εκκλησίας.
Επί δε τούτοις, Διατελώ Ελάχιστος εν Χριστώ αδελφός
† Ο Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης Α Ν Δ Ρ Ε Α Σ
Yποσημείωσι του blog apotixisi:
Επίσκοπε Ανδρέα, επιτέλους μιλήσατε.
Μέχρι σήμερα πού ...βόσκατε;
Δεν καταλαβαίνετε, εσείς οι καλοί επίσκοποι, ότι η αδράνεια και η σιωπή είναι καθαρή προδοσία;
Και τι ζητάτε;
1) Θέλετε να μάθετε ποιοί είναι αυτοί που θα εκπροσωπήσουν την Εκκλησία της Ελλάδος.
Μα είναι γνωστοί, σεβασμιώτατε.
Ο μεγάτονος Μεσσηνίας και ο ημίτονος Αχαϊας.
Τα δυό γνωστά "τσιράκια" των Λατινοφρόνων και των Οικουμενιστών.
Πως, εγώ τους ξέρω και εσείς δεν τους ξέρετε;
Εσείς δεν τους εκλέξατε, σεβασμιώτατε;
Η ο κ. Ζηζιούλας, (ο γνωστός γόνος των γνωστών κατευθύνσεων) που διοικεί παρασκηνιακά την Ελλαδική Εκκλησία;
Η δεν σας ρώτησε κανένας;
Εάν δεν ρωτηθήκατε εσείς οι επίσκοποι, τότε ποιός ρωτήθηκε;
Κανένας;
Ο Ιερώνυμος διακήρυξε ότι θα διοικήση συνοδικά.
Πού, διοικεί συνοδικά;
Μόνον όταν θέλει να το ..."παίξη" έξυπνος και πονηρός;
Μου φαίνεται, σας "δουλεύει" και μας "δουλεύει".
Μας περνάει και σας περνάει, για ...χάνους.
Δεν το αντιλαμβάνεσθε;
Αν ναί, τότε γιατί δεν φωνάζετε και δεν διαμαρτύρεσθε;
Γιατί τους μιλάτε με ηπίους τόνους;
Σήμερα κινδυνεύει η Ορθόδοξη Πίστι.
Αυτή η Πίστι είναι του Κυρίου μας.
Και ο Κύριος κάποτε οργίσθηκε και πήρε το φραγγέλιο.
Πάψτε επιτέλους τις ψευτοευγένειες.
Μιλήστε δυνατά και σκληρά.
Με υψηλούς τόνους.
Στα ζητήματα της Πίστεως χρειάζονται οι υψηλοί τόνοι.
Δεν είστε νεκροί, είστε ζωντανοί.
Γίνατε πλέον ανυπόφοροι με την σιωπηλή ή την ήπια τακτική σας.
Πού την διδαχθήκατε, σεβασμιώτατε;
Δεν το βλέπετε ότι ο Ιερώνυμος, ενεργεί ως Δούρειος Ιππος της Εκκλησίας;
Δυστυχώς και αυτός μας απογοήτευσε.
Είναι καιρός να υποβάλη την παραίτησί του.
2) Θέλετε ακόμα να μάθετε, άν τους δόθηκε η "κατευθυντήριος ορθόδοξος γραμμή".
Θα αστειεύεσθε, ασφαλώς, σεβασμιώτατε.
Δεν γνωρίζετε, ποιά είναι η γραμμή των δύο "αντιπροσώπων";
Τι να γνωστοποιήση στην Ιεραρχία, ο ανύπαρκτος Ιερώνυμος;
Αφού η εν λόγω προδοτική ημερίδα της Κύπρου, θα διεξαχθή ταυτόχρονα με την σύνοδο της Ιεραρχίας;
Πότε και τι να σας ενημερώση;
Σεβασμιώτατε, φοβάμαι ότι ..."χάσαμε το τραίνο".
Και η προδοσία είναι ....επί θύραις.
Πολύ καλά κάνει ο Δρυϊνουπόλεως και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, για την αποδοχή του πρωτείου εξουσίας και του αλαθήτου, αρκεί να εισακουσθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά το πρωτείο εξουσίας και το αλάθητο, δυστυχώς, η Εκκλησία άμεσα ή έμμεσα το αναγνώρισαν στον Πάπα, από φόβο διάσπασης της Πίστης. Έτσι το πρωτείο αυτό αποδέχτηκαν 2 Οικουμενικές Σύνοδοι (Γ΄ και Δ΄), 2 Τοπικές Σύνοδοι (Σαρδικής και Καρθαγένης), 20 άγιοι και 12 αυτοκράτορες. Κάποια παραδείγματα:
1/Ο απεσταλμένος του Λέοντα, επίσκοπος Πασχαλίνος απευθυνόμενος προς την Σύνοδο της Χαλκηδόνας ανέφερε: «Του Μακαριωτάτου και Αποστολικού επισκόπου των Ρωμαίων πόλεως κεφαλής υπάρχοντος πασών των Εκκλησιών, προστάξεις έχομεν, εν αις κατηξίωσε διαλαλήσαι, όπως Διόσκορος Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας μη συγκαθεσθή εν τω συνεδρίω…..», σε ερώτημα δε των συνέδρων, γιατί αυτός ο αποκλεισμός, ο άλλος παπικός επίσκοπος Λουκίνσιος αποκρίθηκε: «….. σύνοδον ποιήσαι επιτροπής δίχα του Αποστολικού θρόνου…..». Ο άγιος Νεκτάριος, πάνω στα ανωτέρω παρατηρεί: «Τοιαύτη υπήρξεν η γλώσσα και η συμπεριφορά των λεγάτων του Πάπα Λέοντος του αγίου. δύναται πας τις να φαντασθή την γλώσσαν των μη φερόντων το προσόν του αγίου! Ο Θεός να φυλάξη την Εκκλησίαν» και παρακάτω διερωτάται, γιατί οι πατέρες έδειξαν τέτοια ανοχή, γιατί ανέχθηκαν τέτοια ψέματα, δίνει ο ίδιος την απάντηση: «επιβάλλουσα ανάγκη έθετο φυλακήν τοις στόμασιν αυτών….. η φρόνησις απήτει την ανοχήν χάριν της πίστεως και τούτο εποίησαν οι μακάριοι πατέρες». Σημειώνεται, ότι επειδή οι παπικοί λεγάτοι αρνήθηκαν να υπογράψουν τον κη΄ κανόνα της Συνόδου, περί των ίσων πρεσβείων τιμής του Κων/πόλεως μετά του Ρώμης, η Σύνοδος απέστειλε επιστολή προς τον Λέοντα, με την οποίαν του ζητούσε να τον υπογράψει. Ο πάπας Λέων με απαντητική του επιστολή αρνήθηκε να υπογράψει τον κανόνα (αγίου Νεκταρίου, Τα αίτια του Σχίσματος, τ.Α΄ σελ. 149-154).
2/ άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας: Στον Πέτρο, επρόκειτο να θεμελιώσει την Εκκλησία του ο Κύριος: «επ’ αυτώ γαρ έμελλε την αυτού θεμελιούν Εκκλησίαν» (PG 73, 220AB). Όχι επ’ αυτής της πέτρας της πίστης, αλλ’ επ’ αυτώ, δηλ. τω Πέτρω.
3/ Ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός Α΄ κατοχύρωσε νομοθετικά το πρωτείο του Πάπα Ρώμης, με τον 131ο νόμο (νεαρά) του: «Σύμφωνα με απόφαση των τεσσάρων Συνόδων, ορίζουμε όπως, ο άγιος Πάπας της αρχαίας Ρώμης να είναι πρώτος από τους Επισκόπους και ο αγιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης να είναι δεύτερος». Ο νόμος δηλώνει ότι ο Πάπας Ρώμης είναι πρώτος από τους Επισκόπους και όχι πρώτος μεταξύ ίσων Επισκόπων ή ότι έχει τα πρεσβεία τιμής σύμφωνα με τον γ΄ της Β΄ και τον κη΄ της Δ΄. Ο Ιουστινιανός υπερέβη κάθε όριο όταν το 545 δημοσίευσε αυτή τη νεαρά, με την οποία αναγνώριζε το πρωτείο του επισκόπου Ρώμης, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Εκκλησίας της Β. Αφρικής (Μητροπολίτη Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι, σελ. 70). Επίσης ο Ιουστινιάνειος Κώδικας καταγράφει (Ι,Ι): «Θέλουμε να δούμε όλους τους λαούς που βρίσκονται υπό την τακτική δικαιοδοσία μας, να ζουν στην πίστη την οποία ο άγιος Απόστολος Πέτρος μετέδωσε στους Ρωμαίους ποντίφηκες…..».
4/ Στον άγιο Αγαπητό, εκτός από την καταφανή εξάσκηση του πρωτείου, έχουμε και την προσπάθεια εξάσκησης του αλαθήτου, με την εκλογή Πατριάρχη του Μηνά, όπου έσπευσε να το αναγγείλει στον Ιεροσολύμων Πέτρο Α΄ και του ζητούσε να του απαντήσει περί του πως «υποδέξονται την κρίσιν της Αποστολικής καθέδρας», όχι την κρίση της τοπικής συνόδου. Ο Πέτρος συγκάλεσε σύνοδο στα Ιεροσόλυμα, η οποία ενέκρινε την απόφαση του Ρώμης Αγαπητού. «Εκ του τρόπου της καταδίκης του Ανθίμου και της υποδοχής της αποφάσεως της τοπικής ταύτης συνόδου υπό του Πέτρου Πατριάρχου Ιεροσολύμων ικανώς δηλούται η ηγεμονία του Πάπα εν τη Εκκλησία και η ευπείθεια και υποταγή προς αυτόν των λοιπών Εκκλησιών και η του αλαθήτου αυτού αναγνώρισις» (αγίου Νεκταρίου, τα αίτια του σχίσματος, τ. Α΄, σελ. 158-159).
Ευχόμαστε, όπως η Εκκλησία κατά τις συνομιλίες της Κύπρου, μη υποκύψει στις αξιώσεις του Πάπα περί του πρωτείου και του αλαθήτου, γιατί αυτό θα σημαίνει προσχώρηση στον Παπισμό.
Αιρετικός
Αιρετικέ είσαι πρώτος στην διαστρέβλωση των Πατέρων. Σου αξίζει βραβείο διαστροφής!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχετε δίκαιο. Ο Κονίτσης άργησε να μιλήση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο οι λαϊκοί ανθίστανται σήμερα .
Οι κληρικοί κοιμούνται.
Τι συμβαίνει;
Ποιός τους υπνώτισσε;
Θα σας το πώ.
Η καλοπερασιά και η δειλία τους.
Αυτά τα δυό.
Αγιοι προφήτεψαν, ότι οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι από τους ανθρώπους.
Μην το ξεχνάτε.
Έτσι μπράβο! Να προδικάζουμε το αποτέλεσμα, για να μπορούμε να κάνουμε επαναστατική γυμναστική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το γράψω για άλλη μια φορά. Η Εκκλησία δεν χρειάζεται σωτήρες, έχει τον Ένα, τον μοναδικό Σωτήρα Χριστό. Είναι οργανισμός Θεοΐδρυτος και ο Θεός φροντίζει γι'αυτήν.
Σταματείστε λοιπόν να προλαλείτε δίκην προφήτου. Δεν έχετε κουραστεί πλέον να λέτε λόγια κενά;
Όλοι είναι σκάρτοι κι εσείς μόνον οι σωστοί; Τόση έπαρση πια;
ΤΥΧΙΚΟΣ
Κρίμα σου ΤΥΧΙΚΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικά πράγματα δεν τα αντιλαμβάνεσαι καθόλου.
Και εσύ τί είσαι μέσα στην Εκκλησία;
Ενας κηφήνας και ένα παράσιτο;
Ετσι φαινεται ότι εσυ αισθάνεσαι.
ΤΥΧΙΚΕ άντε στο καλό! Άντε στο καλό και άσε μας ήσυχους. Άντε αρκετά σε φορτωθήκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ποιο συγκεκριμένο αδέλφια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι άνευ λόγου "στ' άρματα, στ' άρματα νέοι αγώνες" για το τίποτα!
ΤΥΧΙΚΟΣ!
Οδυσσέα θα μας τον φορτώσεις για πολύ ακόμα αυτόν τον τύπο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγώ όπως εσείς καταθέτω τις απόψεισ μου, που συμβαίνει τις περισσότερες φορές να είναι διαφορετικές από τις δικές σας.
Είναι θέμα του διαχειριστή του blog η δημοσίευσή τους. Παρόλα αυτά αν τελικά σας δημιουργεί τόσο μεγάλο πρόβλημα η παρουσία μου, θα σταματήσω τις παρεμβάσεις μου, μόνο αν ο κ. Οδυσσέας το ζητήσει.
Εν αναμονή λοιπόν, σας ασπάζομαι αδελφικώς
ΤΥΧΙΚΟΣ