Η Φωνή του, ως φωνή
υδάτων
πολλών
Ο αείμνηστος και μοναδικός μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έλεγε :
Αλάθητη η Εκκλησία
====================
Για το ζήτημα του Αλάθητου του Πάπα έλεγε με διάφορα επιχειρήματα πόσο ανόητη καί εωσφορική είναι ή άποψη αυτή.
Παράλογη απαίτηση ενός άνθρωπου, του αρχηγού του παπισμού.
Τόνιζε πάντοτε ότι μόνο ή Εκκλησία είναι αλάθητη, γιατί έχει κεφαλή της το Χριστό, κατευθύνεται καί καθοδηγείται από το Αγιο Πνεύμα.
Αποφασίζει με Οικουμενικές Συνόδους πού τίς αποδέχεται καί τίς υιοθετεί ό λαός του Θεού. Κάθε Οικουμενική Σύνοδος επικυρώνεται σαν τοιαύτη από την επομένη της.
Στά δογματικά ζητήματα οι αποφάσεις είναι ομόφωνες καί είναι σύμφωνες με ότι «παντού καί πάντοτε καί υπό πάντων έπιστεύθη».
Γι' αυτό ό Γέροντας με μοναδική προσοχή δεχόταν ότι λέγει ή Εκκλησία καί ήταν αυστηρός τηρητής των κανόνων της καί των αποφάσεων της.
Αυτό όμως δεν είχε σχέση με διοικητικές αποφάσεις της κρατούσης εκκλησιαστικής διοικήσεως.
Δεν δεχόταν την αντικανονική επικοινωνία με αυτούς πού κατέλαβαν αντικανονικά τη θέση τους καί τους αποκαλούσε μοιχεπιβάτες.
Κανένας άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα να εκδιώξει κάποιο Επίσκοπο από τη θέση του.
Αυτός απομακρύνεται από τη μητρόπολη του μόνο σε περίπτωση καθαιρέσεως μετά από κανονικές διαδικασίες καί φυσικά σε περίπτωση θανάτου.
Τα υπόλοιπα είναι αντικανονικά καί βασίζονται σε υπερβάσεις καί άνομες καί ανήθικες πράξεις που είναι, συν τοις άλλοις, αποτέλεσμα μισαδελφίας καί καταχρήσεως εξουσίας, κρατικής κι εκκλησιαστικής.
Σκεφθείτε ποίο καθεστώς θα επικρατούσε στην Εκκλησία αν κάθε Αρχιεπίσκοπος μπορούσε να εκθρονίσει κάθε Επίσκοπο πού του ήταν ανεπιθύμητος.
Ένας διαρκής πόλεμος θα υπήρχε μέσα στην Εκκλησία πού θα έβαζε δυναμίτη τα θεμέλια του θείου καθιδρύματος.
Ό κάθε αρχιερεύς, δεν θα ήταν εις τόπον καί τύπον Χριστού, αλλά ένας προσωρινός υπάληλος του εκάστοτε Αρχιεπισκόπου.
Ενας γλοιώδης κόλακας του Αρχιεπισκόπου, χωρίς αξιοπρέπεια και ευθύνη.
"Eνας μοιχεπιβάτης είναι ο Χριστόδουλος,"Aλλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ποιός όμως έχει δίκαιο για το θέμα της μνημόνευσης του Οικουμενικού Πατριάρχη? Ο αείμνηστος π.Επιφάνειος, όταν εκφραζόταν υπέρ της συνέχισης του, με επιφυλάξεις πάντα, στο γνωστό βιβλίο "Τα Δύο Άκρα" ή ο επίσης αείμνηστος Θεοδώρητος Μαύρος όταν επιχειρηματολογούσε υπέρ της παύσης του στο βιβλίο "Το Αντίδοτο". Ποιός έχει δίκαιο από τους δύο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεγε ο καραγκιοζης
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εσυ εχεις δικηο
και στον αλλο
και εσυ εχεις δικηο.
Αντώνη τι θα κάνω με σένα ?Πάλι αδικείς το Μακαριστό Χριστόδουλο ?Πόσες φορές πρέπει να στα εξηγήσω για να τα καταλάβεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφή