Σάββατο 6 Ιουνίου 2026

ΟΤΑΝ ΓΟΝΑΤΙΖΕΙΣ ΑΝΟΗΤΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ  κ. ΕΥΓΕΝΙΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥ  ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΙΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ;

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙ;

kritis eugenios

Ἡ Ἱερά Ἐπαρχιακή Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης συνῆλθε σήμερα, 5 Ἰουνίου 2026 στήν ἕδρα της στό Ἡράκλειο καί ἀσχολήθηκε μέ θέματα τῆς ἡμερήσιας διάταξης.

Τήν Ἰερά Ἐπαρχιακή Σύνοδο ἀπασχόλησε καί πάλι ἔντονα τό θέμα τῶν περιστατικῶν στυγνῆς βίας καί ποικίλης παραβατικότητας, ἰδίως μεταξύ νέων ἀνθρώπων. Ἡ Ἐκκλησία Κρήτης ἀνέλαβε πρωτοβουλίες γιά περαιτέρω ἐνέργειες, οἱ ὁποῖες σύντομα θά ἀνακοινωθοῦν, πρός ἀφύπνιση καί εὐαισθητοποίηση ὅλων.

Ἡ Ἱερά Σύνοδος ἐπαγρυπνεῖ γιά ὅσα συμβαίνουν στίς ἡμέρες μας, καί μάλιστα γιά ἐκεῖνα πού ἔχουν στόχο νά ἀπομακρύνουν τόν ἄνθρωπο ἀπό τήν σχέση του μέ τόν Θεό, νά τόν ἀποπροσανατολίσουν καί νά τόν κατευθύνουν στήν πλήρη εἰδωλοποίηση τοῦ ἑαυτοῦ του.

Καλεῖ, τέλος, ὅλους νά ἀναλογισθοῦμε τήν εὐθύνη μας γιά τίς συνθῆκες πού καλλιεργοῦμε στή διαμόρφωση τῶν νέων κοινωνιῶν μας καί νά ζητήσουμε μέ τή προσευχή μας γι̉ αὐτό τό φωτισμό τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

1 σχόλιο:

  1. ο "Ψευδοεπισκοπος" Κρήτης 10 χρόνια μετα την προδοσία του Κολυμπαρίου ....ακόμη δεν κατάλαβε "τις πταίει" και πολύ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ
    διοργανώνει τοπικές συνόδους για να μας πεί οτι " Ἡ Ἱερά Σύνοδος ἐπαγρυπνεῖ γιά ὅσα συμβαίνουν στίς ἡμέρες μας, καί μάλιστα γιά ἐκεῖνα πού ἔχουν στόχο νά ἀπομακρύνουν τόν ἄνθρωπο ἀπό τήν σχέση του μέ τόν Θεό, νά τόν ἀποπροσανατολίσουν καί νά τόν κατευθύνουν στήν πλήρη εἰδωλοποίηση τοῦ ἑαυτοῦ του" ....δηλαδή μας δουλεύει κι απο πάνω ...και μαλιστα μας " Καλεῖ, τέλος, ὅλους νά ἀναλογισθοῦμε τήν εὐθύνη μας γιά τίς συνθῆκες πού καλλιεργοῦμε στή διαμόρφωση τῶν νέων κοινωνιῶν μας καί νά ζητήσουμε μέ τή προσευχή μας γι̉ αὐτό τό φωτισμό τοῦ Ἁγίου Πνεύματος" ...μας θέλει λέει και συμμέτοχους στην αιρετική προσευχή του για τη φώτιση του αγίου Πνεύματος !!!
    Ουαί υμιν !
    «Ποίος όμως κλήρος ποία μερίς, τις γνησιότης προς την του Χριστού Εκκλησίαν τω συνηγόρω του ψεύδους; Εκκλησία "στύλος και εδραίωμα
    της αληθείας" εστιν... Και γαρ οι της Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί·και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί». (Αγίου Γρηγορίου Παλαμά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου