Tελικά
συμπεράσματα
Συνοψίζοντας τα σχετικά με την ημερίδα της Θεσσαλονίκης συμπερασματικά
σημειώνουμε και τα εξής:
1. Πρώτο βασικό χαρακτηριστικό της ημερίδας ήταν η
απουσία άλλων αποτειχισμένων κληρικών, εκτός από αυτούς που σχετίζονται με την
ομάδα του π.Θ.Ζ. Αυτό συνέβη, επειδή η όλη διοργάνωση είχε ως σκοπό να
παρουσιάσει τη συγκεκριμένη ομάδα ως
τη μοναδική διέξοδο στην αποτείχιση, οκτώ χρόνια μετά. Αυτό αποδεικνύεται και
από το γεγονός ότι όλοι οι ομιλητές ανέλαβαν το ρόλο της εξύμνησης του προσώπου και της πρακτικής που διδάσκει ο
π.Θ.Ζ για τη «διακοπή μνημοσύνου», χωρίς διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας, ξεχνώντας
παράλληλα τα εξής.
«Η
διακοπή του μνημοσύνου είναι το εργαλείο από τους κληρικούς κατά κύριο λόγο και
λέω κατά κύριο λόγο, γιατί ακολουθούν και λαϊκοί ή μοναχοί μαζί τους, για να
πραγματωθεί η Αποτείχιση. Εάν όμως η διακοπή του μνημοσύνου γίνει χωρίς
ουσιαστικά την ύψωση του τείχους διάκρισης με τους Αιρετικούς και αυτό γίνεται
όταν έχουμε παράλληλα με τη διακοπή μνημοσύνου και έμμεση Κοινωνία ( μέσω
συλλείτουργων με μνημονευτές ή μνημοσύνου μνημονευτών Αρχιερέων) με τους
Αιρετικούς αυτό τελικά δεν είναι Αποτείχιση στην ουσία, αλλά κάτι άλλο, όχι
όμως Αποτείχιση από τους Αιρετικούς». Με άλλα λόγια ξέχασαν όλοι οι ομιλητές ότι μονο η διακοπή μνημοσύνου χωρίς διακοπή
κοινωνίας έρχεται σε αντίθεση με τον Κανόνα «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος
γένηται», ο οποίος αναφέρεται και στους ΜΗ ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (ακοινώνητους). Ο π.Θ.Ζήσης εφαρμόζει μια δικής
του εμπνεύσεως ξένη προς την ορθόδοξη.
2. Κανένας από τους ομιλητές δεν αναφέρθηκε στην
υποχρεωτικότητα του κανόνα 15 -ΑΒ Συνόδου, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται να
καλλιεργείται η άποψη του ΔΥΝΗΤΙΣΜΟΥ.
"Ο Δυνητισμός διδάσκει ότι δεν είναι απαραίτητο να
φύγει κανείς από τους οικουμενιστές επισκόπους- ιερείς, για να σωθεί. Μπορεί
να κοινωνεί μαζί τους αν θέλει, χωρίς σωτηριολογικές επιπτώσεις.
Η παραπάνω λοιπόν ψευδοδιδασκαλία διδάσκει αντίθετα από τα λόγια
του Ιησού. Λέει: «αν τα πρόβατα ακούν την φωνή ξένου ποιμένα (δηλ.
αιρετικού, κακόδοξου) μπορούν, αν θέλουν να μείνουν μαζί του κι αν
θέλουν μπορούν να φύγουν. Δεν είναι υποχρεωτικό να φύγουν». Έτσι
τους δίνουν «ευλογία» (άδεια) να κοινωνούν με τον τοπικό εκπρόσωπο
της αίρεσης … στην ενορία τους, ασκώντας τη λεγόμενη οικονομία". (σχετικό
πρόσφατο άρθρο υπάρχει στο link
https://apotixisi.blogspot.com/2025/01/blog-post_32.html (Ο Μολυσμός
των Μυστηρίων και το υποχρεωτικό της αποτειχίσεως)
3. Στην ημερίδα
παραβρέθηκε και ο ηγούμενος της Ι.Μ.Αγίας
Παρασκευής Μηλοχωρίου. Στη συγκεκριμένη μονή έχουμε χαρακτηριστική έκφραση της
πρακτικής του Δυνητισμού. Όπως μας ενημερώνει σχετικό άρθρο «Εκεί λοιπόν ο
παπάς δεν μνημονεύει τον τοπικό επίσκοπο, όμως μεταδίδει τη Θεία Μετάληψη σε ανθρώπους που
είναι οικουμενιστές, όπως και σε αυτούς που δεν είναι. Έτσι συμβαίνει το γελοίο
–μάλλον το βλάσφημο– να πλησιάζουν στο κοινό Ποτήριο της
Πίστεως όλοι! Ό,τι κι αν πιστεύει ο καθένας! Και τι άλλο από εξευτελισμός της
Πίστεως είναι αυτό;»
( https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/07/blog-post_107.html#more)
4. Η
παρουσίαση του συγγραφικού και αντι-οικουμενστικού έργου του από τον ίδιο τον
π.Θ.Ζήση αποτελεί άλλη μια απόδειξη ενός δημόσια εκφρασμένου εγωϊσμού, βασικό χαρακτηριστικό των
πανεπιστημιακών, οι οποίοι αναγορεύουν τους εαυτούς τους σε ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ. Υπενθυμίζουμε
σε όλους ότι πολύ καλά και κατατοπιστικά αντι-οικουμενιστικά βιβλία παλιότερα
έχει εκδόσει η Ι.Μ.Αγ. Κυπριανού και
Ιουστίνης (ΓΟΧ) και αργότερα ο π.Ευθ.Τρικαμηνάς (Ορθοδοξία και Οικουμενισμός, βιβλίο
για την υποχρεωτικότητα του15ου
Κανόνα της ΑΒ Συνόδου, η αντιμετώπισις
της αιρέσεως του Οικουμενισμού κατά τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη), ο
κ.Ιωάννης Ρίζος (Οι ληστές της Θείας δικαιοσύνης), ο ιερομόναχος Ευγένιος (η
εννοια του Μολυσμού), ενώ μεγάλο πληθος από αξιόλογα αντικουμενιστικά άρθρα κυκλοφορούν στο
διαδίκτυο και από άλλους συγγραφείς.
5. Η παρουσίαση ως ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ τοΥ ΚύπριοΥ επΙσκόπου (χωρίς να σχολιάσει τη χρήση του έκκλητου) αποδεικνύει τη διαστρέβλωση της έννοιας του Ορθοδόξου Επισκόπου και της αποτείχισης. Σχετικό άρθρο δημοσιεύτηκε σ το ιστολογιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ https://apotixisi.blogspot.com/2025/05/blog-post_39.html («Οι επίσκοποι με Ορθόδοξο φρόνημα καθαιρούν ομολογητές ιερείς;;).
6. Περιμέναμε στη συγκεκριμένη ημερίδα και με αφορμή τον υπότιτλο (ξεπεράστηκαν οι κόκκινες
γραμμές) να ανακοινώσει ο π.Θ.Ζήσης το τέλος της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ και του Δυνητισμού, αλλά
διαψευσθήκαμε. Η οικονομία σήμερα που θέριεψε
η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ, είναι απαράδεκτη. Η Πατερική γραμμή είναι ο μονόδρομος της Ακρίβειας.
7. Δυστυχώς, ο π.Θ.Ζήσης και η ομάδα του αρκέστηκαν στον
αυτοέπαινο. Οκτώ χρόνια μετά συντηρούν την πρεσβυτεριανή εκκλησία. Για ποιο λόγο
δεν ήρθαν σε επαφή με αντι-οικουμενιστές και αποτειχισμένους επισκόπους, ώστε σιγά-σιγά να αρχίζει να δρομολογείται η
δημιουργία αντι-οικουμενιστικής Συνόδου για την καταδίκη των αιρετικών;;; Μήπως
δεν υπάρχουν τέτοιοι επίσκοποι;;; Ή μήπως ο π.Θ.Ζήσης χάσει την πρωτοκαθεδρία;;; Γιατί
δεν διοργάνωσαν Σύναξη όλων των ομάδων των αποτειχισμένων, για να συζητηθούν τα
προβλήματα που υπάρχουν και να αρχίζει σιγά-σιγά να αχνοφαίνεται η ενότητα στον
αντι-οικουμενιστικό αγώνα;;;
Τελικά διαπιστώνουμε με μεγάλη λύπη τα εξής:
«Πέρασαν ήδη εννέα χρόνια από τη ψευδοσύνοδο του
Κολυμβαρίου η οποία δεν επικύρωσε μόνο την κακοδοξία
των οικουμενιστών –την οποία γνωρίζαμε εδώ και πολλά χρόνια–, αλλά
δυστυχώς φανέρωσε και την κακοδοξία που κρυβόταν στην πλευρά των
αντι-οικουμενιστών ηγητόρων, την οποία δεν γνωρίζαμε και ούτε φανταστήκαμε
στους χειρότερούς μας εφιάλτες. «Καιρός του άρξασθε το κρίμα από τον οίκο
του Θεού». Δηλ. τώρα είναι καιρός να αρχίσει η κρίση και το
ξεδιάλεγμα από τους πιστούς που αποτελούν τον οίκο του Θεού. Έχουν πλέον
διευκρινιστεί οι θέσεις τους, οι οποίες διαστρέφουν και εντέχνως
απορρίπτουν τις διδασκαλίες των αγίων Πατέρων, εμποδίζοντας κάθε ειλικρινή ψυχή
να αρχίσει και να τελειώσει τον σωτηριώδη αγώνα της Αποτείχισης. Ως προς την
αθέτηση της αγιοπατερικής διδασκαλίας και την εφεύρεση μιας νέας
δικής τους που αφορά δήθεν την Αποτείχιση, ταυτίζονται με
τους οικουμενιστές».(Ιω.Ρίζ.)
Σήμερα, δυστυχώς, εμφανίστηκε η ομάδα των κληρικών
εκείνων που η συνείδησή τους επιβιώνει "επιτυχώς" και σε περιβάλλον αίρεσης και σε περιβάλλον
ορθοδοξίας.
Ἔξοχος καί ἀποκαλυπτική κριτική ἀνάλυσις, συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π.Άγγελος Αγγελακόπουλος? Ο π.Παύλος Καλίκας? Ο π.Εμμανουήλ Σαρρής? Ο π.Ιουστίνος Τσιουτέα? Δεν ήταν καλεσμένοι? Γιατί δεν έστειλαν έστω έναν χαιρετισμό? Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος τί συμβαίνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά είμαι Χάριτι Θεού Αποτειχισμένος από το 2021-2022 (δεν θυμάμαι ακριβώς την ημερομηνία) και βλέπω ότι στον χώρο της Αποτείχισης λέει ο καθένας -και συγγνώμη για την έκφραση- το κοντό του και το μακρύ του. Από ΜΕΤΡΗΜΈΝΟΥΣ ΣΤΑ ΔΆΧΤΥΛΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΊΑ Αποτειχισμένους Ιερείς είδα να εκφράζουν ότι λένε οι Ιεροί Κανόνες για την σωστή Αποτείχιση (οι του Πατρός Ευθυμίου Τρικαμηνά ευθυγραμμίζονται ως προς την Ιεροκανονική Αποτείχιση και φυσικά όπως λέει το παρόν άρθρο οι του Πατρός Θεοδώρου Ζήση ΔΕΝ ευθυγραμμίζονται με την Ιεροκανονική Αποτείχιση) , ΑΛΛΆ στα υπόλοιπα Δογματικά θέματα που απασχολούν εμάς τους Αποτειχισμένους παρατήρησα πως ΜΌΝΟ 2-3 ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΊΑ Αποτειχισμένοι Ιερείς λέγουν ότι θεσπίζουν οι Ιεροί Κανόνες στα Δογματικά θέματα που απασχολούν εμάς τους Αποτειχισμένους: π.χ. αποδοχή των Νεοφανών Αγίων όπως του Αγίου Παϊσίου, καταδίκη της αγιοποίησης των προσφάτως Οικουμενιστών: Χρυσοστόμου Σμύρνης, Γαβριηλίας Παπαγιάννη, Σωφρονίου Σαχάρωφ του Έσσεξ κλπ., αποδοχή και των δύο Εικόνων ΣΥΜΒΟΛΙΚΉΣ ΑΠΕΙΚΟΝΊΣΕΩΣ Της Αγίας Τριάδας: Φιλοξενία του Αβραάμ και το Όραμα Του Πατρός ως Παλαιού των Ημερών, Του Υιού ως Υιού του Ανθρώπου και Του Αγίου Πνεύματος στο Όραμα του Προφήτη Δανιήλ, την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ επανα-υιοθέτηση του Πατρίου Εορτολογίου καθώς το Νέο Ημερολόγιο απετέλεσε το 1ο βήμα του Οικουμενισμού (βλέπε Πατριαρχική Εγκύκλιο του 1920 υπό του Δωροθέου Προύσης) ΌΜΩΣ ΧΩΡΊΣ κοινωνία με τους ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΟΎΣ ΠΑΡΑΣΥΝΆΓΩΓΟΥΣ ΓΟΧ οι οποίοι είναι κίνδυνος για Την Ορθοδοξία ΌΣΟ ΚΑΙ οι Οικουμενιστές, την καταδίκη της ΑΙΡΕΤΙΚΉΣ θεωρίας περί της ΔΉΘΕΝ "αυτομάτου απωλείας Της Θείας Χάριτος από τα Μυστήρια των μη κεκριμμένων Αιρετικών Οικουμενιστών και των Παρασυναγώγων ΓΟΧ" ΌΜΩΣ όπως αναφέρθηκε παραπάνω την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ Αποτείχιση και ΜΗ κοινωνία και με τους δύο καθώς αμφότεροι είναι ΥΠΌΔΙΚΟΙ κλπ. Και αυτό που κατανοώ είναι ότι όλοι οι Αποτειχισμένοι Ιερείς αν δεν ανοίξουν το Πηδάλιο, τα Πρακτικά των Αγίων και Οικουμενικών Συνόδων και τα ατομικά Συγγράμματα των Αγίων Πατέρων και σταματήσουν να ερμηνεύουν τα θέματα που απασχολούν εμάς τους Αποτειχισμένους κατά το δοκούν, ΤΌΤΕ ΜΌΝΟ θα μπορέσουν όλοι οι Αποτειχισμένοι να αρχίσουν τις διαδικασίες για την σύγκληση Σύναξης των Αποτειχισμένων Κληρικών και ΌΧΙ ΜΌΝΟ των εν Ελλάδι ευρισκομένων, η οποία καλό είναι να γίνει για πολλούς λόγους σε Ελληνικό έδαφος, δεδομένου ότι όλοι εμείς οι Αποτειχισμένοι λαϊκοί (όπως και εγώ ένας εκ των Αποτειχισμένων λαϊκών) και Μοναχοί ΔΕΝ δυνάμεθα οικονομικά να ταξιδεύουμε εκτός Ελλάδας για μια τέτοια Σύναξη και αν επιτευχθεί με θετικό αποτέλεσμα μια τέτοια Σύναξη, την οποία περιέγραψε ορθώς και το παρόν άρθρο, ΜΌΝΟ ΤΌΤΕ θα αρχίσει να δρομολογείται μια Νέα Αγία Οικουμενική Σύνοδος η οποία θα καταδικάσει τους Οικουμενιστές και τους ΓΟΧ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἶναι καλόν, ἀδερφέ, ὅτι ἔχεις ἀποτειχισθῆ ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν. Ὡστόσον, βλέπω κάποιαν οἴησιν στά γραφόμενά σου καί αὐτό δέ εἶναι καλόν καί σ' ἔχει ἤδη ὁδηγήσει εἰς διαφόρους πλάνας. Πρῶτον, γράφεις ὅτι ἡ εἰκών πού ἀπεικονίζει τόν Πατέρα Θεόν ὡς ἀσπρομάλλην γέροντα, δῆθεν κατά τό ὅραμα τοῦ Προφήτου Δανιήλ, εἶναι σύμφωνος μέ τούς ἱ. Κανόνας. Ἀπό πουθενά δέν προκύπτει αὐτό, ἀδερφέ! Βλ. π.χ. Θεοτοκίον Ε’ ᾠδῆς (23 Φεβρουαρίου): «Ὁ Παλαιὸς ἡμερῶν ἐπὶ τὴν σὴν γαστέρα κατῆλθε Πάναγνε». Δεύτερον, ὀνομάζεις «ἀντιπατερικούς» τούς «ΓΟΧ». Ἀφοῦ ξεκαθαρίσω ὅτι ὁ ὑποφαινόμενος δέν ἀνήκω εἰς παρατάξεις τῶν «ΓΟΧ», ἀλλ' ὑποστηρίζω ὅτι μέχρι καί τήν δεκαετίαν τοῦ 1960 περίπου / ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ 1970 (πρίν ἱδρύσουν τήν «Ἐκκλησίαν ΓΟΧ», πρίν παγιώσουν τήν Ματθαιϊστικήν κακοδοξίαν περί «ἀκύρων Μυστυρίων τῶν Ν/Ητῶν» καί πρίν ἱδρύσουν τά ΘΝΠ, το 2014), αὐτοί ἦσαν οἱ μόνοι ἀληθῶς Ὀρθόδοξοι ἐν Ἑλλάδι, θά ἤθελα νά ξέρω ὡς πρός τί νομίζεις ὅτι εἶναι ἀντιπατερικοί; Πρόσεξε, μελετῶ τό θέμα κατά τά τελευταῖα 27 χρόνια καί δέν ἀνέχομαι τίς ψεμματοῦρες κάποιων πεπλανημένων κρυπτο-οικουμενιστῶν περί δῆθεν «δόγματος τῶν 13 ἡμερῶν» κ.λπ.
Διαγραφή(Συνέχεια τοῦ προηγουμένου) Τρίτον, ὅταν λές κάποιους «παρασυναγώγους», ὑποτίθεται ὅτι ὑπάρχει ὀρθοτομοῦσα Ἱεραρχία. Ποιά εἶναι αὐτή, ἡ τῶν Οἰκουμενιστῶν καί τῶν Μασσώνων, τοὐτέστιν τῶν Σατανιστῶν; Ἀπ' ὅ,τι φαίνεται, ἔχεις φάει κι ἐσύ τό πνευματικόν «σανό» πού σερβίρουν ἁπλόχερα οἱ Οἰκουμενισταί καί οἱ κρυπτο-οικουμενισταί, ὅτι δῆθεν τό 1924 δέν ὑφίστατο δογματικός λόγος ἀποτειχίσεως, παρά μόνον ἕν ... ἀστρονομικόν ζήτημα, ὁπότε οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ π.ἑ. ἔκαναν σχίσμα! Τέταρτον, πότε εἰς τήν ἐκκλησιαστικήν ἱστορίαν ἀνεδείχθησαν Ἅγιοι ἀπό τήν μερίδα τῶν αἱρετικῶν καί κατόπιν ἁγιοκατετάχθησαν ὑπό τῶν Ὀρθοδόξων; Ὅλες οἱ γραφές, οἱ Σύνοδοι καί οἱ Πατέρες λένε ὅτι οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ τήν αἵρεσιν εἶναι «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ» καί ὑπόδικοι δι' ἀναθεματισμόν! Ἐσύ πῶς βρίσκεις «κανονικές» τίς «ἁγιοποιήσεις» (αὐτή εἶναι ἡ ὀρθή λέξις ἐν προκειμένῳ) πού κάμνουν οἱ Οἰκουμενισταί, κατά τό «δόξαν παρ' ἀλλήλων λαμβάνοντες» (Ἰω. 5:44), γιά κάποιους πού ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ τούς ἀκολουθοῦσαν καί τούς ἐγκωμίαζαν;
Διαγραφή