Τετάρτη 22 Μαΐου 2024

Ο ΣΥΝΟΔΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (Δεύτε διαλεχθώμεν)

 

Εισαγωγικά

Δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο που μας στάλθηκε με κοινοποίηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Oι απόψεις που εκφράζονται δημιουργούν έντονο προβληματισμό και δεν συμφωνούμε σε όλες.

Ο συντάκτης του κειμένου A.I  γράφει τα εξής για τον εαυτό του:

"Το παλιό ημερολόγιο κρατάω, αλλά δεν το δογματίζω. Το κρατώ όπως τα Ιεροσόλυμα το Άγιον όρος η Σερβία κτλ. Συμπροσευχομαι όμως και συλλειτουργούμαι  με αδελφούς ορθόδοξους που ακολουθούν το διορθωμένο εορτολόγιο διότι το ημερολόγιο δεν άλλαξε ΠΟΤΕ . Αν είχε αλλάξει το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ δεν θα είχαμε κοινό Πάσχα Νέο και Παλιό, καθότι το ημερολόγιο ορίζεται απ' το πασχάλιο και όχι απ' τις ημερομηνίες που αφορούν το ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ και ουχί το ημερολόγιο.. 

Οι ΓΟΧ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ όταν ταυτίζουν το νέο με το ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ.Αν το νέο ήταν Γρηγοριανό, Πάσχα φέτος θα είχε κάνει η θεσμική ψευτο-εκκλησία του Ιερωνυμου τον Μάρτιο. Του χρόνου λένε ότι θα αλλάξει κι αυτό που τόσα χρόνια δεν είχε αλλάξει και ψευδώς εκατηγορειτο η Εκκλησία της Ελλάδος".

 Το κείμενο το  δημοσιεύουμε με σκοπό να γίνει αφορμή διαλόγου και εποικοδομητικής συζήτησης. Τα ονόματα δεν δημοσιοποιούνται ως ευκόλως εννοούμενα.


π.Δ.Α

 -----------------------------------------------------------



Φίλες, φίλοι & αδέλφια ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Επειδή η εποχή μας ως η εσχάτη όλων των εποχών , χαρακτηρίζεται από πλήθος ΑΙΡΕΣΕΩΝ & ΠΛΑΝΩΝ , (άλλωστε αυτό είναι προφητευμένο για τα έσχατα) , και επειδή οι εκ των έσω αιρετικοί και κακόδοξοι λύκοι , κάνουν "πάρτι" , ποντάροντας στην αμάθεια των πολλών , θα πούμε δυό φτωχά λόγια , για το πότε πρέπει οι χριστιανοί να διακόπτουν με ασφάλεια, κάθε εκκλησιαστική κοινωνία απ' τους αιρετικούς .

Οι αιρετικοί ΓΟΧ εις τους οποίους συμπεριλαμβάνεται και το ακαινοτόμητο πλωρωμα της Θεσσαλονίκης Γι……, Β…..ς κτλ καθώς και ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ Σ….. ό ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ η ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ , διδάσκουν στον κόσμο , το αιρετικο άθεο αντίχριστο δόγμα τους, ότι η αίρεση του οικουμενισμού είχε μπει στην Εκκλησία απ το 1924 . Ψεύτες «αεί»  οι παραπάνω αιρετικοί , ψέματα και πλάνες διδάσκουν ....

Για να μπει στο Σώμα του πληρώματος της Εκκλησιας μια αίρεση, μεταβάλλοντας το σε αντίχριστη αιρετική οντότητα , αυτό πρέπει να γίνει ΣΥΝΟΔΙΚΑ . Φανταστείτε ότι αυτό που σας λέω, το αναφέρουν και οι ίδιοι οι κολυμπαριστές στα κείμενα της ληστρικής συνόδου τους , προκειμένου να κατοχυρώσουν και να διασφαλίσουν την αξιοπιστία της σατανικής συνόδου τους, στις συνειδήσεις των πιστών. Για πάμε να δούμε :

Στην παράγραφο [22] του κειμένου της συνόδου της Κρήτης με τίτλο: "σχέσεις της ορθοδόξου εκκλησίας προς το λοιπόν χριστιανικόν κόσμον", η διατήρηση της γνήσιας ορθοδόξου πίστεως αναφέρουν <ορθώς>, διασφαλίζεται μόνο δια του συνοδικού συστήματος, το οποίον ανέκαθεν στην εκκλησία αποτελούσε την ανωτάτην αυθεντία επι θεμάτων πίστεως και κανονικών διατάξεων.(Κανών 6 της Β' οικουμενικής Συνόδου)

Διότι άλλο είναι η ακανόνιστη και μεμονωμένη διακήρυξη της αιρέσεως και άλλο η ΕΠΙΣΗΜΗ αποδοχή αυτής, δια συνοδικής αποφάσεως.

Επειδή "ρητέων ότι ημίν ου μέλλει τι είπον, η τι εφρόνησαν μερικοί πατέρες. Αλλά τι λέγει η Γραφή , και οι οικουμενικαί σύνοδοι, καίπερ η κοινή των Πατέρων.. (ιερόν Πηδάλιον της Εκκλησίας σελ.7).

Ώστε ανίσως είναι αρεστή η γνώμη αυτή, πρέπει να γίνει σύνοδος Επισκόπων , δια να ποιήσουν αυτήν , γνώμη μερικήν ούσαν , ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΘΟΛΙΚΟΝ & ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΝ . (Ιερόν Πηδάλιον της Εκκλησίας σελ.618) .

Για αυτό ,και πολυθρύλητο είναι το αξίωμα του Αγίου Μαξίμου του ομολογητού , σε αυτήν την υπόθεση, δια του οποίου λέγει :

"Τας γενομένας συνόδους , η ευσεβής πίστις κυροί" , και πάλιν "ή τών δογμάτων ορθότης κρίνει τας συνόδους".

Όσοι λέγουν λοιπόν ότι πριν την σύνοδο του σατανά κολυμπαρίου το 2016 όπου εκφωνήθηκε επίσημα το αντίχριστο δόγμα , η Εκκλησία διατελούσε εν αίρέση,

(ΓΟΧ & ΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗΣ ), αυτοί οι άνθρωποι είναι αιρετικοί, εκκλησιομάχοι, και διατελούν εκτός Εκκλησίας. Αυτοί δεν ήσαν ποτέ "οί της εκκλησίας, άρα παιδιά της Αληθείας" , αλλά πάντοτε ήσαν και είναι ακούραστοι εργάτες του πατέρα του ψεύδους διαβόλου και δικού τους πατέρα , και με τους οποίους ουδείς Χριστιανός δεν πρέπει να έχει την οποιαδήποτε σχέση . Εμείς ουδέποτε είχαμε σχέσεις με αυτούς, και σε καμία περίπτωση αν δεν είχε γίνει συνοδική αποδοχή και κατοχύρωση της Παναιρέσεως του οικουμενισμού δεν θα διακόπταμε εκκλησιαστική κοινωνία απ' την Εκκλησία μας .

Αυτοί οι δήθεν ψευτοαντάρτες ΓΟΧ , Σ…Σ , ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΙ κτλ, και ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΑΝ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ & ΡΟΛΟΓΙΑ ΑΚΑΙΡΩΣ, παραμένοντας εκτός των τοιχών της Σωτηρίας , αλλά και την παναίρεση του οικουμενισμου που θα έπρεπε να αναθεματίζουν , αυτοί τήν διαφημίζουν μέρα νύχτα δια των «έγκύρων μυστηρίων του σατανά» , στέλνοντας τους απλούς αδιάβαστους πιστούς στην απώλεια .

Τέτοια παράνοια και ζαλάδα που έχουν υποστεί απ' τον αρχέκακο ΟΦΗ τον διάβολο , δεν θα πάθαιναν ούτε και σε σέικερ του φραπέ αν τους είχαν βάλει και τους ανακάτευαν ολόκληρα εικοσιτετράωρα !!

Επειδή η εποχή μας ως η εσχάτη όλων των εποχών , χαρακτηρίζεται από πλήθος ΑΙΡΕΣΕΩΝ & ΠΛΑΝΩΝ , (άλλωστε αυτό είναι προφητευμένο για τα έσχατα) , και επειδή οι εκ των έσω αιρετικοί και κακόδοξοι λύκοι , κάνουν "πάρτι" , ποντάροντας στην αμάθεια των πολλών , θα πούμε δυό φτωχά λόγια , για το πότε πρέπει οι χριστιανοί να διακόπτουν με ασφάλεια, κάθε εκκλησιαστική κοινωνία απ' τους αιρετικούς .

Οι αιρετικοί ΓΟΧ εις τους οποίους συμπεριλαμβάνεται και το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Θεσσαλονίκης Γ…..ς,  Β……ς κτλ καθώς και ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ Σ….Σ ό ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ η ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ , διδάσκουν στον κόσμο , το αιρετικό άθεο αντίχριστο δόγμα τους, ότι η αίρεση του οικουμενισμού είχε μπει στην Εκκλησία απ το 1924 . Ψεύτες «αεί» οι παραπάνω αιρετικοί , ψέματα και πλάνες διδάσκουν ....

Για να μπει στο Σώμα του πληρώματος της Εκκλησιας μια αίρεση, μεταβάλλοντας το σε αντίχριστη αιρετική οντότητα , αυτό πρέπει να γίνει ΣΥΝΟΔΙΚΑ . Φανταστείτε ότι αυτό που σας λέω, το αναφέρουν και οι ίδιοι οι κολυμπαριστές στα κείμενα της ληστρικής συνόδου τους , προκειμένου να κατοχυρώσουν και να διασφαλίσουν την αξιοπιστία της σατανικής συνόδου τους, στις συνειδήσεις των πιστών. Για πάμε να δούμε :

Στην παράγραφο [22] του κειμένου της συνόδου της Κρήτης με τίτλο: "σχέσεις της ορθοδόξου εκκλησίας προς το λοιπόν χριστιανικόν κόσμον", η διατήρηση της γνήσιας ορθοδόξου πίστεως αναφέρουν «ορθώς», διασφαλίζεται μόνο δια του συνοδικού συστήματος, το οποίον ανέκαθεν στην εκκλησία αποτελούσε την ανωτάτην αυθεντία επι θεμάτων πίστεως και κανονικών διατάξεων.(Κανών 6 της Β' οικουμενικής Συνόδου)

Διότι άλλο είναι η ακανόνιστη και μεμονωμένη διακήρυξη της αιρέσεως και άλλο η ΕΠΙΣΗΜΗ αποδοχή αυτής, δια συνοδικής αποφάσεως.

Επειδή "ρητέων ότι ημίν ου μέλλει τι είπον, η τι εφρόνησαν μερικοί πατέρες. Αλλά τι λέγει η Γραφή , και οι οικουμενικαί σύνοδοι, καίπερ η κοινή των Πατέρων.. (ιερόν Πηδάλιον της Εκκλησίας σελ.7).

Ώστε ανίσως είναι αρεστή η γνώμη αυτή, πρέπει να γίνει σύνοδος Επισκόπων , δια να ποιήσουν αυτήν , γνώμη μερικήν ούσαν , ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΘΟΛΙΚΟΝ & ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΝ . (Ιερόν Πηδάλιον της Εκκλησίας σελ.618) .

Για αυτό ,και πολλυθρύλλητον είναι το αξίωμα του Αγίου Μαξίμου του ομολογητού , σε αυτήν την υπόθεση, δια του οποίου λέγει :

"Τας γενομένας συνόδους , η ευσεβής πίστις κυροί" , και πάλιν "ή τών δογμάτων ορθότης κρίνει τας συνόδους".

Όσοι λέγουν λοιπόν ότι πριν την σύνοδο του σατανά κολυμπαρίου το 2016 όπου εκφωνήθηκε επίσημα το αντίχριστο δόγμα , η Εκκλησία διατελούσε εν αίρέση,

(ΓΟΧ & ΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ), αυτοί οι άνθρωποι είναι αιρετικοί, εκκλησιομάχοι, και διατελούν εκτός Εκκλησίας. Αυτοί δεν ήσαν ποτέ "οί της εκκλησίας, άρα παιδιά της Αληθείας" , αλλά πάντοτε ήσαν και είναι ακούραστοι εργάτες του πατέρα του ψεύδους διαβόλου και δικού τους πατέρα , και με τους οποίους ουδείς Χριστιανός δεν πρέπει να έχει την οποιαδήποτε σχέση . Εμείς ουδέποτε είχαμε σχέσεις με αυτούς, και σε καμία περίπτωση αν δεν είχε γίνει συνοδική αποδοχή και κατωχείρωση της Παναιρέσεως του οικουμενισμού δεν θα διακόπταμε εκκλησιαστική κοινωνία απ' την Εκκλησία μας .

Αυτοί οι δήθεν ψευτοαντάρτες ΓΟΧ , Σ…..Σ , ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΙ κτλ, και ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΑΝ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ & ΡΟΛΟΓΙΑ ΑΚΑΙΡΩΣ, παραμένοντας εκτός των τοιχών της Σωτηρίας , αλλά και την παναίρεση του οικουμενισμου που θα έπρεπε να αναθεματίζουν , αυτοί τήν διαφημίζουν μέρα νύχτα δια των <έγκύρων μυστηρίων του σατανά> , στέλνοντας τους απλούς αδιάβαστους πιστούς στην απώλεια .

Τέτοια παράνοια και ζαλάδα που έχουν υποστεί απ' τον αρχέκακο ΟΦΗ τον διάβολο , δεν θα πάθαιναν ούτε και σε σέικερ του φραπέ αν τους είχαν βάλει και τους ανακάτευαν ολόκληρα εικοσιτετράωρα !!

Ανθρωποι οι καιροί είναι δύσκολοι , θέλει πολύ προσοχή, πολλή προσευχή πολύ Μελέτη της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων, προκειμένου να γνωρίζουμε την ακρίβεια της πίστεως μας , άνευ της οποίας ουδείς δύναται να σωθεί.


ΖΗ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΌΣ !!

 

 

15 σχόλια:

  1. Ἀγαπητέ καί Σεβαστέ μοι π. Δημήτριε, Χριστός Ἀνέστη!

    Τό ὡς ἄνω ἄκρως διαστροφικόν καί ὑβριστικόν κείμενον, καθώς καί ὁ ἐμπαθής κρυπτο-οικουμενιστής συγγραφεύς του, δέν δύνανται ν' ἀποτελέσουν ἀφετηρίαν διά καλόπιστον διάλογον. Τί διάλογον νά κάνῃς μέ κάποιον πού σέ λίγες μόνον ἀράδες διαστρεβλώνει βαναύσως τήν ἀλήθειαν διά τό ἡμερολογιακόν ζήτημα καί διά τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅτι δῆθεν μόνον μετά τό Κολυμπάρι δύναται νά γίνῃ λόγος περί αὐτῆς καί ἄλλες ἀνοησίες, ὑβρίζει δέ ἐκ προοιμίου πάντας ὅσους θά τοῦ ἀποδείξουν τά ψεύδη του; Ἐγώ, πάντως, ἀρνοῦμαι νά ἐμπλακῶ εἰς ἕνα τοιοῦτον «διάλογον». Εὐλογεῖτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα την παλαιοημερολογίτικη γνώμη σου όλα αυτά.

      Διαγραφή
  2. Κύριε Χατζηνικολάου, Αληθώς Ανέστη. Σεβαστές οι απόψεις σας.
    Γνωρίζω όμως την θέση σας ότι η κατοχύρωση μιας αίρεσης πρέπει να γίνεται ΣΥΝΟΔΙΚΑ (αν κάνω λάθος διορθώστε με).Οπότε πρέπει να διερευνηθεί αν η ημερολογιακή μεταρρύθμιση έγινε με Συνοδική απόφαση (και ποιάς Συνόδου) ή όχι. Είναι ένα από τα θέματα που θίγονται στο παραπάνω κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἡ αἵρεσις ὑπάρχει, π. Δημήτριε, ἀπό τήν στιγμήν πού κάποιοι τήν κηρύττουν μέ λόγια/ἔργα, ἐνῷ ἔχει καταγνωσθῆ ἀπό συγχρόνους Πατέρας ὅτι διαστρέφει τήν ὑγιαίνουσαν διδασκαλίαν τῆς Ἐκκλησίας. Δέν θά περιμένουν, ὅμως, οἱ Ὀρθόδοξοι κάποιαν Σύνοδον νά τήν καταδικάσῃ καί μετά ν' ἀποτειχισθοῦν, ἀλλά θά ἀποτειχισθοῦν ἀπό τούς αἱρετικούς ΠΡΟ Συνοδικῆς ἀποφάσεως, ὅπως λέγει καί ὁ ΙΕ' Κανών τῆς ΑΒ' Συνόδου. Αὐτό πού ἔχω τονίσει ἐγώ εἰς τάς ἀντιπαραθέσεις μου μέ τούς Ματθαιϊστάς εἶναι ὅτι μόνον μετά ἀπό (Ὀρθόδοξον) Συνοδικήν καταδίκην τῶν αἱρετικῶν δυνάμεθα νά ὁμιλῶμεν γιά ἄκυρα μυστήρια, ἐνῷ αὐτοί λέγουν ὅτι μόλις κάποιος κληρικός κοινωνήσῃ/συνταχθῆ μέ κάποιαν κηρυσσομένην αἵρεσιν πού δέν ἔχει ὅμως ἀκόμη καταδικασθῆ συνοδικῶς ἀμέσως χάνει τήν Χάριν καί τά μυστήρια πού τελεῖ εἶναι ἄκυρα. Εἶναι ἡ θεωρία περί αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος.

      Διαγραφή
  3. Η Συνοδική ΚΑΤΑΔΙΚΗ μιας αίρεσης την μετατρέπει διαχρονικά σε ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ.Η συνοδική αποδοχή μιας αίρεσης σημαίνει ΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ "ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ". Το ερώτημα που διερευνάμε είναι ποια ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ μετατρέπει την ημερολογιακή μεταρρύθμιση σε ΑΙΡΕΣΗ. Αυτό δεν σημαίνει ότι έγινε σωστά. Όσον αφορά για την Συνοδική καταδίκη του Οικουμενισμού στην σύγχρονη ιστορία είναι αυτή της Συνόδου της ΡΟΕΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της ΡΟΕΔ; Που συντάχθηκε πριν λίγα χρόνια με τη Μοσχα;
      Πότε ήταν σωστή η ΡΟΕΔ; Τότε που ήταν σχισματική και ουδείς την ανεγνώρισε ή μετά που συντάχθηκε με τη Μοσχα;

      Διαγραφή
    2. Ὡραῖον ἀστεῖον! Ὅταν οἱ Οἰκουμενισταί δέν ἀναγνωρίζουν τούς Ὀρθοδόξους, τότε πρέπει ἀσφαλῶς οἱ τελευταῖοι νά ὀνομάζωνται «σχισματικοί»!!! Αὐτό ἔκαναν καί στήν Ἑλλάδα μέ τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ. Ψεῦδος πού ἀνακυκλώνεται συνεχῶς ἀπό τούς ἐργάτας τοῦ Σατανᾶ σάν τόν Ανώνυμον τῆς 24 Μαΐου 2024, 9:53 μ.μ.

      Διαγραφή
    3. Καταδίκη Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ Ρ.Ο.Ε.Δ.
      ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

      ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΡΩΣΙΑΣ



      Αὕγουστος 1983

      Τὸ ἀνάθεμα κατὰ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

      «Τοῖς βάλλουσι κατὰ τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ διδάσκουσιν ὅτι ἡ τοῦ Χριστοῦ ᾿Εκκλησία μεμέρισται ἐν οὕτω καλουμένοις "κλάδοις", οἵτινες διαφέρουσιν ἀλλήλων ἐν διδασκαλίᾳ καὶ τρόπῳ ζωῆς, ἢ ὅτι ἡ ᾿Εκκλησία οὐχ ὑφίσταται ὁρατῶς, ἀλλ᾿ ἀπαρτισθήσεται ἐν τῷ μέλλοντι, ὅταν ἅπαντες οἱ "κλάδοι" ἢ τμήματα ἢ ὁμολογίαι ἢ προσέτι καὶ θρησκεῖαι ἑνωθῶσιν ἐν ἑνὶ σώματι· καὶ οἵτινες οὐ διακρίνουσι τὴν ἱερωσύνην καὶ τὰ μυστήρια τῆς ᾿Εκκλησίας ἀπὸ τὴν ἱερωσύνην καὶ τὰ μυστήρια τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ λέγουσιν ὅτι τὸ βάπτισμα καὶ ἡ εὐχαριστία τῶν αἱρετικῶν εἰσὶν ἱκανὰ πρὸς σωτηρίαν· ὡσαύτως, τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς προμνημονευθεῖσιν αἱρετικοῖς ἢ συνηγοροῦσι, διαδίδουσι, ἢ ὑπεραμυνομένοις τῆς καινοφανοῦς αὐτῶν αἱρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ ἐν προσχήματι ἀδελφικῆς ἀγάπης, ἢ ὑποτιθεμένης ἑνώσεως τῶν διαχωρισθέντων Χριστιανῶν, ΑΝΑΘΕΜΑ».



      ῾Ο Πρόεδρος τῆς Συνόδου τῶν ᾿Επισκόπων
      Μητροπολίτης Φιλάρετος


      Τὰ μέλη τῆς Συνόδου:
      Σεραφείμ, ᾿Αρχιεπίσκοπος Σικάγου
      ᾿Αθανάσιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Μπουένος-῎Αϋρες
      Βιτάλιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Μόντρεαλ καὶ Καναδᾶ
      ᾿Αντώνιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Λὸς ῎Αντζελες
      ᾿Αντώνιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Γενεύης
      ᾿Αντώνιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Σὰν Φραντσίσκο
      Σεραφείμ, ᾿Αρχιεπίσκοπος Καράκας
      Παῦλος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Σύδνεϋ
      Λαῦρος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Συρακουσῶν
      Κωνσταντῖνος, ᾿Επίσκοπος Ρίτσμοντ
      Γρηγόριος, ᾿Επίσκοπος Οὐάσιγκτον
      Μᾶρκος, ᾿Επίσκοπος Βερολίνου
      ᾿Αλύπιος, ᾿Επίσκοπος Κλήβελαντ

      Διαγραφή
  4. Τό λεξικόν τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς τοῦ Ἰωάννου Σταματάκου (1994), σελ. 498, λέγει ὅτι τό ρῆμα «καταγιγνώσκω» ἔχει τίς ἑξῆς ἔννοιες: (1) παρατηρῶ, ἀντιλαμβάνομαι, ἀνακαλύπτω, (2) ἀποδίδω εἴς τινα κατηγορίαν, κατηγορῶ τινά διά τι, (3) ἀποφασίζω, ἐκδίδω ἀπόφασιν ἐναντίον τινός, καταδικάζω τινά. Ἐσεῖς ἐπιλέγετε τήν τρίτην ἔννοιαν. Αὐτό, ὅμως, ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ νά ἰσχύῃ ἐν προκειμένῳ, διότι πῶς τότε ὁ ΙΕ' Κανών τῆς ΑΒ' θά ἐπέτρεπε τήν ἀποτείχισιν ΠΡΟ Συνοδικῆς διαγνώσεως; Δέν γίνεται, διό καί λέγει «κατεγνωσμένην ὑπό Πατέρων», συγχρόνων ἐννοεῖται, οἱ ὁποῖοι ἐπισημαίνουν τήν αἵρεσιν καί κρούουν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου. Τό 1924 ἦσαν γνωστές οἱ τρεῖς Συνοδικές καταδίκες τοῦ ν.ἑ. (1583, 1587 καί 1593), καθώς καί οἱ λόγοι (ἡ ἕνωσις τῶν «ἐκκλησιῶν)», ἑπομένως ἡ υἱοθέτησίς του ΑΝΕΜΕΝΕΤΟ νά προκαλέσῃ σχίσμα (1η δογματική βλάβη), μέ στόχον τήν ὑποταγήν τῆς Ὀρθοδοξίας εἰς τόν Παπισμόν (2α δογματική βλάβη), διό καί ὑπῆρχαν πολλά κείμενα πού εἶχον δημοσιευθῆ πρό τοῦ 1924 καί ἐπεσήμαιναν αὐτά ἀκριβῶς τά πράγματα, πολλοί σύγχρονοι Ἁγιορεῖται Πατέρες ἐδίδασκον τόν λαόν νά μήν τό δεχθῇ, ἔχει γραφῆ δέ ὅτι καί ὁ Ἅγιος Νεκτάριος (1920+) εἶχεν ἀφήσει παρακαταθήκην εἰς τά πνευματικοπαίδια του νά μή τό δεχθοῦν, ὁ δέ εὐσεβής λαός ἐκραύγαζε: «Φραγκέψαμε!» Ἡ ἀποτείχισις ἦτο ἐπιβεβλημένη. Οἱ τόνοι λάσπης κατά τοῦ εὐσεβοῦς λείμματος καί ἡ φοβερή προπαγάνδα πού ἠκολούθησαν ἔχουν τήν ἰδίαν «ἀξίαν» πού ἔχουν καί τά σημερινά ψεύδη τοῦ Βαρθολομαίου, τοῦ Ἱερωνύμου, τοῦ Μητσοτάκη κ.ἄ. Τά γεγονότα ὁμιλοῦν ἀπό μόνα των.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εργάτης του έξω από δω , είναι όποιος σχίζει τον αρραφο χιτώνα του Χριστού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ὅπως π.χ. ἐσύ καί οἱ ὁμόφρονές σου, ἤτοι ὁ κ. «Σκασίλα μου», ὁ κ. «στά τζαμιά λατρεύεται ὁ ἀληθινός Θεός», ὁ κ. «ἀπ' ἐδῶ τό ἐμβόλιον, ἀπ' ἐκεῖ ὁ τάφος» κ.ἄ.

      Διαγραφή
  6. Αφού δε με γνωρίζεις, τζάμπα με βρίζεις. Κάνεις προσωπική επίθεση με ανήκουστο χαρακτηρισμό, σε άνθρωπο που μιλά μόνο αντικειμενικα, βλέποντας την διάσπαση των ορθοδόξων , που γίνεται ακριβώς επειδή υπάρχει πολύς εγωισμός και άρνηση υπακοής στην Εκκλησία. Αφού σας αρέσει να είστε μόνοι, έτσι και αλλιώς είστε διαχωρισμένοι, κοιτάξτε τα του οίκου σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἡ περιγραφή τῆς πραγματικότητος δέν εἶναι ὕβρις! Ἐν γνώσει σου κονωνεῖς μέ τούς σχίστας τῆς Ἐκκλησίας, γεγονός πού σέ καθιστᾶ συνἐνοχον μέ αὐτούς: «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, ἀνάθεμα» (Ζ’ Οἰκ. Σύνοδος, Πράξεις Α' καί Ε'). Ἔτι χειρότερον, ἔχεις τό ἀπύθμενον θράσος νά κατακρίνῃς ὅσους πράττουν τό αὐτονόητον, ἤτοι τήν ἱεράν ἀποτείχισιν, συμφώνως μέ ὅλες τίς γραφές, ὅλες τίς Συνόδους καί ὅλους τούς Ἁγίους: Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, Patrologia Graeca, τόμος 160, σ. 101).

      Διαγραφή
    2. Ούτε ετεροφρων είμαι, ούτε σχίστης ούτε ότι άλλο κατεβάζει το μυαλό σας.
      Είμαι τέκνο της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος,
      Σε αυτήν βαπτίστηκα και σε αυτήν Θεού θέλοντος θα τελειώσω . Δεν τρέχω άλλου και αλλού. Και τέρμα η συζήτηση. Μετανοιωσα που άνοιξα κουβέντα μαζί σας.

      Διαγραφή
  7. Α, και κάτι άλλο...
    Σταματήστε αυτή την καραμέλα με τους " ορθόδοξους" πανσλαβιστες της ΡΟΕΔ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου