(Σχόλια στη Δήλωση
Ιερών Μονών και Ιερών Ησυχαστηρίων σχετικά με τη ψήφιση στη Βουλή του νόμου
περί γάμου ομοφυλοφίλων)
Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού)
Κυκλοφόρησε δήλωση
των ιερών Μονών και Ησυχαστηρίων σχετικά με τη ψήφιση στη Βουλή του νόμου για
το γάμο των ομοφυλοφίλων. Ολόκληρο το κείμενο δημοσιεύεται στην ηλεκτρονική
διεύθυνση https://aktines.blogspot.com/2024/04/blog-post_96.html
Τη δήλωση υπογράφουν οι ηγούμενοι πέντε Αγιορείτικων Μονών,
δώδεκα ανδρικών μονών, τρεις ηγούμενοι ησυχαστηρίων και δεκαπέντε
γερόντισσες γυναικείων μονών.
Το κείμενο χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται
θεολογική κριτική του επαίσχυντου νομοσχεδίου και το δεύτερο μέρος αφορά τη
συμπεριφορά των εν λόγω Μονών στους βουλευτές που ψήφισαν το νόμο. Συγκεκριμένα
στη δήλωση γράφονται:
««Επειδή, λοιπόν, φοβόμαστε πρωτίστως να μην λυπήσουμε
και πολύ περισσότερο, να μην προσβάλουμε με τη σιωπή μας τον Άγιο Τριαδικό Θεό
μας, δηλώνουμε ότι :
Δεν προσκαλούμε πλέον σε καμία εκδήλωση των Ιερών
Καθιδρυμάτων μας ούτε τους βουλευτές που δεν καταψήφισαν τον ανήθικο νόμο, αλλά
ούτε και τα μέλη της παρούσης κυβερνήσεως. Καλόν είναι, όσο παραμένουν
αμετανόητοι, να μην έρχονται στα
Μοναστήρια μας. Εάν παρ' ελπίδα προσέλθουν αυτοβούλως, ασφαλώς δεν θα τύχουν
οιασδήποτε τιμής, αφού έχουν εκπέσει από την οφειλόμενη σ' αυτούς τιμή. Η στάση
μας αυτή θα εφαρμόζεται μέχρι να εκδηλώσουν δημοσίως και εμπράκτως τη μετάνοιά
τους
( για την οποία ευχόμεθα και προσευχόμεθα), προβαίνοντας σε
κατάλληλες ενέργειες για τη νομοθετική ακύρωση του νόμου. «Ο τρώσας και ιάσεται».
Η απόφασή μας αυτή είναι έκφραση φιλανθρωπίας, αγάπης και
σεβασμού και προς τους ιδίους, αλλά και προς το λαό, ο οποίος τους εξέλεξε, για
να τον εκπροσωπούν. Εφόσον δημοσίως κατεπάτησαν το Νόμο και το θέλημα του Θεού
και του λαού, δημοσίως ελέγχονται, κρίνονται και αποδοκιμάζονται.
Τέλος, ελπίζοντες στο έλεος και τη μακροθυμία του Αγίου
Τριαδικού Θεού μας, προσευχόμαστε υπέρ της θεοσώστου και φιλτάτης Πατρίδος μας.
Καλούμε όλους τους συνειδητούς χριστιανούς να παραμένουν εδραίοι και
αμετακίνητοι στην Αποστολική και Αγιοπατερική Παράδοση της Εκκλησίας μας».
Σχόλια
Α. Γνωρίζουν οι υπογράφοντες το κείμενο αυτό ότι κάθε
εκδήλωση των ιερών εκκλησιαστικών καθιδρυμάτων συγκαταλέγεται μέσα στην πρακτική της εκκλησιαστικής ζωής και δεν είναι ένα απλό κοινωνικό ή πολιτικό γεγονός. Επομένως, γιατί
έπρεπε να γίνονται προσκλήσεις στις εκδηλώσεις των ιερών καθιδρυμάτων συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων και μάλιστα
αποδίδοντες σε αυτά ιδιαίτερη τιμή; Τα ιερά καθιδρύματα είναι πολιτικά ή κομματικά γραφεία;
Β. Επειδή τα πολιτικά πρόσωπα, στα οποία αναφέρονται οι
Μονές, κήρυξαν με τη ψήφιση του νόμου ΕΤΕΡΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ, έθεσαν τον εαυτό τους
εκτός Εκκλησίας και μάλιστα ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ. Ας μη ξεχνάμε ότι η νομιμοποίηση
μιας αμαρτίας αποτελεί ΑΙΡΕΣΗ.
Η εκκλησιαστική ιστορία μας δείχνει ότι τα πρόσωπα που
βοηθούν στη δημόσια κήρυξη της αίρεσης ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΙ και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ. Μπορούν να
μας πουν οι υπογράφοντες γέροντες και γερόντισσες πού τη βασίζουν εκκλησιαστικά
αυτή την πρακτική, που υιοθετούν, και δεν απαιτούν τον αφορισμό των προσώπων
αυτών;;
Γ. Η χλιαρότατη
αντίδραση της εκκλησιαστικής ιεραρχίας δημιουργεί ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ. Μέχρι τώρα επίσης βλέπουμε ότι η Ελλαδική Ιεραρχία δεν
πήρε τέτοια απόφαση και Ιεράρχες δέχονται επισήμως στους ναούς τα πολιτικά πρόσωπα που ψήφισαν το
νόμο, όπως ενδεικτικά φαίνεται στους παρακάτω
συνδέσμους ΅
Α. https://agonasax.blogspot.com/2024/03/blog-post_267.html#more
Β. https://agonasax.blogspot.com/2024/03/blog-post_772.html
Γ. https://agonasax.blogspot.com/2024/04/blog-post_28.html
Δ. https://agonasax.blogspot.com/2024/04/blog-post_03.html
Επομένως, η πρακτική αυτή των Μονών μπορεί να ερμηνευτεί ως
πρακτική εκκλησιαστικής ανταρσίας.
Δ. Θα μπορούσαν όμως οι μονές να εντάξουν τη διαμαρτυρία
τους αυτή στον 31ο Αποστολικό κανόνα του οποίου η ερμηνεία μας λέγει ότι για λόγους ΠΙΣΤΕΩΣ και
δικαιοσύνης (αρετής) επιβάλλεται Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ από τους εκκλησιαστικούς τους προϊσταμένους,
που νίπτουν τας χείρας τους, ενώ είναι ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για το μείζον κοινωνικό θέμα που δημιουργεί ο
νόμος. Γνωρίζουν οι σεβαστοί Γέροντες και Γερόντισσες ότι κάποτε ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ
ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ήταν ο λαός. Σήμερα όμως ανέχονται πρακτικές ύπνωσης του ακατήχητου
λαού.
Εφησυχάζων Μητροπολίτης της Ελλαδικής Εκκλησίας έγραψε:
«Η Ορθόδοξος Εκκλησία μας σήμερον ευρίσκεται υπό διωγμόν! Η
αγία Ορθοδοξία μας ποδοπατείται υπό Αθέων και Μάγων, οι οποίοι κυβερνούν
σήμερον την Ελλάδα μας! Το ιερόν Ευαγγέλιον αλλοιούται! Ο Νόμος του Θεού
κατακρεουργείται! Η Ηθική Διδασκαλία του Ευαγγελίου ρίπτεται εις τον κάλαθον
των αχρήστων! Η ηθική σαπίλα προβάλλεται με υπερηφάνειαν, η δε ανηθικότης
νομιμοποιείται εις την σύγχρονον Ελληνικήν Κοινωνίαν»,
….ΠΡΩΤΟΝ: Κηρύξατε επανάστασιν εναντίον όλων εκείνων, οι
οποίοι αλλοιώνουν τον Νόμον του Θεού! Εναντίον όλων εκείνων, οι οποίοι
αναγνωρίζουν ως ΚΑΝΟΝΙΚΟΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΖΩΗΣ την ζεύξιν, την ένωσιν και
συμβίωσιν, δηλ. τον Γάμον, μεταξύ δύο ανδρών ή δύο γυναικών, ήτοι αναγνωρίζουν
και επιβραβεύουν την ανηθικότητα και την πορνείαν!
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Να καταδικάσετε την παρένθετον μητρότητα, και
ΤΡΙΤΟΝ: Να αφορίσετε και να αποκόψετε από το Σώμα της
Ορθοδόξου Εκκλησίας τον πρωτεργάτην του ηθικού εγκλήματος Πρωθυπουργόν της
Ελλάδος κ. ΚΥΡΙΑΚΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΝ και τους 175 Βουλευτάς του Ελληνικού
Κοινοβουλίου, οίτινες εψήφισαν τον δαιμονικόν αυτόν Νόμον περί νομιμοποιήσεως
του Γάμου των Gay! ((Μητροπολίτης Πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιος).
«Οι Επίσκοποι φέρουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ πνευματική ευθύνη, απέναντι
στην κεφαλή της Εκκλησίας, τον Δεσπότη Χριστό και απέναντι στο σώμα της
Εκκλησίας, τους απλούς ιερείς και τους πιστούς. Γιατί, ενώ υπήρχε μεγάλη
αντίδραση από τους τελευταίους, δεν τους αφουγκράστηκαν.
Τι δεν αφουγκράστηκαν; Ότι μπορούσαν να αποτρέψουν το δαιμονικό νομοσχέδιο πριν
φτάσει στη βουλή, αλλά δεν το έκαναν.
Κι αντί έστω, και στο και πέντε να
αναλάβουν τις ευθύνες τους, αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα και σχίζουν τον χιτώνα του
Χριστού παρέα με τον Καίσαρα.
Κι εμείς τώρα καλούμαστε να μαζέψουμε τα
αμάζευτα». (ανώνυμος σχολιαστής)
Ε. Οι εκπρόσωποι των ιερών καθιδρυμάτων παραβλέπουν κάτι πολύ σημαντικό: Ότι τα χειρότερα δεινά στη νεότερη ιστορία της Ελλάδας συνέβησαν μετά τη μεγάλη εκκλησιαστική εκτροπή που συνέβη στην Κρήτη τον Ιούνιο του 2016. Πυρκαγιές, πλημμύρες, θάνατοι, επιδημίες, ψήφιση αντιευαγγελικών νόμων κ.α.
Η Εκκλησιαστική ιστορία μας
διδάσκει ότι μετά από εκκλησιαστικές εκτροπές ακολουθούν εθνικές συμφορές. Έτσι οι σεβαστοί
ηγούμενοι βλέπουν το σάπιο δέντρο
(=νόμο) και αγνοούν το δάσος (ό,τι αντιευαγγελικό
έχει ψηφιστεί), κηρύσσοντας ένα ΑΝΟΥΣΙΟ ΙΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ αφού συνεχίζουν να ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες στους εκκλησιαστικούς
προδότες της πίστεως, οι οποίοι ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΑ συνεχίζουν να τιμούν τους πολιτικούς προδότες με
«φωτογραφίσεις, χαμόγελα, χαριεντισμούς, καλωσορίσματα και υποδοχές, σαν να μην
συμβαίνει τίποτε, στους ιερούς ναούς, στους οίκους του Θεού».
ΣΤ. Τέλος, να υπενθυμίσουμε στους σεβαστούς εκπροσώπους και τα μέλη των ιερών καθιδρυμάτων ότι η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ προχωρά ακάθεκτα και ήδη βρισκόμαστε πολύ κοντά στην Ένωση με τους αιρετικούς Παπικούς. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο λεγόμενος Θεολογικός διάλογος αγάπης τελείωσε τον προηγούμενο Ιούνιο 2023 ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΈΛΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ. Γιατί όμως τέτοια ΣΙΩΠΗ εκ μέρους των ιερών μονών και των ησυχαστηρίων και αποπροσανατολισμός του χριστεπώνυμου πληρώματος;
Τι εννοούν όταν γράφουν "
Πιστεύουν ότι αυτοί παραμένουν ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ;
Πόσες κόκκινες γραμμές ακόμα θα υιοθετήσουν οι υπογράφοντες, για να αποφύγουν να εφαρμόσουν ό,τι μας διδάσκει η εκκλησιαστική ιστορία; Έτσι τιμούν τους αντιπαπικούς Αγίους;;;
Οι υπογράφοντες πιστεύουν ότι οι κανόνες 31ος Αποστολικός και 15ος
της ΑΒ Συνόδου δεν εκφράζουν φιλανθρωπία και ότι
η προκλητική πλέον αγνόησή τους δεν αποτελεί σιωπή που προσβάλλει τον Τριαδικό
Θεό;;;
Τελευταίοι και καταϊδρωμένοι όλοι αυτοί οι υπογράφοντες κατάφεραν να εκτεθούν οι ίδιοι, παρά να πείσουν ότι αγωνίζονται. Αλήθεια, πιστεύουν ότι θα τους πάρει κανείς στα σοβαρά, όταν εμμέσως πλην σαφώς αναγνωρίζουν ότι οι μονές τους ήταν "γραφεία δημοσίων σχέσεων";
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι βέβαιο, αν υπήρχε σθεναρά αντίσταση των μοναστικών αδελφοτήτων, αλλά γιατί όχι και των χριστιανικών συλλόγων και όλων των πιστών, έναντι των επισκόπων που διαλέγονται με την κυβέρνηση, επί απειλή παύσεως του μνημόσυνου τους… είναι ό μόνος τρόπος που καταλαβαίνουν οι δεσποτάδες, δεν θα έκλειναν τους ναούς χωρίς Ευαγγελισμό, Χριστούγεννα και Πάσχα και δε θα γινόταν διωγμός των ιερέων και των πιστών με την πρόφαση του παγκόσμιου πειράματος της πανδημίας. Όμως, έσπευσαν να υπακούσουν στην Νέα Τάξη και στα κελεύσματά της, κλείνοντας Ναούς πετώντας έξω τους πιστούς και αναδιατάσσοντας απαγορευτικά την χωροθέτηση των καθισμάτων των Ναών, εμφανιζόμενοι τινές μασκοφορούντες και εμβολιαζόμενοι, αλγεινό παράδειγμα, με τα δαιμονικά θανατηφόρα σκευάσματα τα περιέχοντα κυτταρικές σειρές εκτρωμένων εμβρύων για να είναι "ασφαλείς".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, βέβαιον είναι ότι δεν θα μπορούσε να ψηφιστεί το βδέλυγμα της ερημώσεως ο σοδομικός νόμος που αναγνωρίζει «γάμο» των ομοφυλοφίλων (15-2-2024) της σημερινής κυβερνήσεως με την σχεδόν μηδενική αντίσταση της Ιεράς Συνόδου κρυπτόμενη στη Μονή Πετράκη την Κυριακή της Ορθοδοξίας και την επομένη να εναγκαλίζεται με την σοδομική κυβέρνηση. Μήπως αυτή η παθητική υποχωρητικότητα της διοικούσης εκκλησίας είναι η αιτία της ταπεινώσεως αυτής και του πληρώματος, αλλά και προάγγελος χειροτέρων γεγονότων ;
Είναι πρόκληση να διώκονται Άξιοι ιερείς και Πιστοί με πρόστιμα και δίκες εκλησιαστικές και πολιτικές για την τήρηση των υποτιθέμενων υγειονομικών μέτρων, ενώ οι αθεόφοβοι 175 βουλευτές να βυσσοδομούν κατά της ορθόδοξης Διδασκαλίας και της ανθρώπινης οντολογίας χωρίς να αφορίζονται. Και το χειρότερο όλων, να προκαλούν μέσα στους ναούς, όπως στην Αθήνα η εμφορούμενη Σακελαροπούλου, στην Κέρκυρα ο Αλέξ. Αυλωνίτης του ΣΥΡΙΖΑ, ο Κέλλας της ΝΔ στη Λάρισα, η Ζαχαράκη ΝΔ στη Φλώρινα, στα Γιάννενα ο πολιτικός συρφετός , στη Θεσσαλονίκη και αλλού, ενώ οι Πιστοί να είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλονται στον εμπαιγμό της πίστεώς τους και στο μαρτύριο της ανεκτικότητας μέσα στο Ναό σε ώρα Λατρείας.
π.Θεολόγος-
Επί τέλους, αυτή η κατάντια πρέπει να τελειώσει πάραυτα και έχουμε όλοι τις ευθύνες μας.