Προκαταρκτική εξέταση για τους Θοδωρή Βασιλακόπουλο και Νίκο Καπραβέλο.
Έπειτα από μήνυση που κατέθεσε ο γνωστός ποινικολόγος Νίκος Αντωνιάδης στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.
Έπειτα από μήνυση που κατέθεσε ο γνωστός ποινικολόγος Νίκος Αντωνιάδης στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, έχει διαταχθεί προκαταρκτική εξέταση για τον Θοδωρή Βασιλακόπουλο και τον Νίκο Καπραβέλο που έγιναν γνωστοί στα τηλεπαράθυρα την εποχή της πανδημίας, σχετικά με το αδίκημα της διάδοσης ψευδών ειδήσεων για τους θανάτους από τον κορονοϊό.
Nίκος Αντωνιάδης> Κατέθεσα πριν λίγη ώρα στη ποινική διαδικασία κατά Νίκου Καπραβέλου και Θοδωρή Βασιλακόπουλου για διασπορά ψευδών ειδήσεων αλλά και για παράβαση καθήκοντος
…”Είναι προφανές ότι οι δύο μηνυθέντες από εμένα ιατροί, δημόσιοι υπάλληλοι κατά την έννοια του άρθρου 13 Π.Κ., έχουν διαπράξει πρωτίστως το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος κατ’ άρθρο 259 Π.Κ., δεδομένου ότι σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 17 § 9 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (νόμος 3418/2005), «η ενημέρωση του κοινού από τους ιατρούς σε θέματα της ειδικότητας ή του γνωστικού τους αντικειμένου πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις αρχές και τις κείμενες διατάξεις που διέπουν την άσκηση του ιατρικού επαγγέλματος και την Ιατρική Δεοντολογία. Η ενημέρωση πρέπει να στηρίζεται αποκλειστικά σε στοιχεία απόλυτα τεκμηριωμένα και διεθνώς παραδεδεγμένα».
Τόσο ο Νίκος Καπραβέλος όσο και ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος παραπλάνησαν σκόπιμα το κοινό στην «ενημέρωση» που έκαναν κατά τους άνω χρόνους, αφού εν γνώσει της αναληθείας ισχυρίστηκαν ψευδώς ότι οι θάνατοι στους οποίους αναφέρθηκαν ήταν δήθεν «από» κορωνοϊό, με σκοπό να παρασύρουν τους πολίτες να εμβολιαστούν έναντι της Covid-19, η οποία όμως, όπως βεβαίωναν την ίδια σχεδόν ώρα (λίγο πριν και λίγο μετά) οι ως άνω τρεις μάρτυρες, οι δύο συνάδελφοί τους Ματίνα Παγώνη και Γκίκας Μαγιορκίνης, και ο (τέως πλέον) πρόεδρος του Ε.Ο.Δ.Υ. (του οργανισμού δηλαδή, ο οποίος είναι κατ’ εξοχήν αρμόδιος να ενημερώνει για τους θανάτους από ή με κορωνοϊό), ΔΕΝ ήταν η αιτία θανάτου στη μεγάλη πλειοψηφία τους ή και καθόλου (κατά τον Θεοκλή Ζαούτη). Αλλά όπως διαπιστώνετε, ακόμα και ο ίδιος ο μηνυθείς Νίκος Καπραβέλος έχει διαψεύσει τον εαυτό του, με την ως άνω δήλωσή του της 11/05/2022.”…
Υ.Γ. Ακολουθούν οι καταθέσεις Ματίνας Παγώνη, Θεοκλή Ζαούτη και Γκίκα Μαγιορκίνη, οι οποίοι έχουν ήδη κληθεί από τον εισαγγελέα δια της 8ης πταισματοδίκου.
σ.σ. ΠΟΣΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ; Τα γύρισε και ο Νίκος Τζανάκης [ΕΔΩ], o υπέρμαχος του υποχρεωτικού μαζικού εμβολιασμού, ο οποίος τώρα θυμήθηκε την συνταγή του ιατρού!
Και η συνδικαλίστρια ΠΑΓΩΝΗ (δείτε ΕΔΩ) στην τάχαμου υπεύθυνη ερώτηση (τώρα την θυμήθηκαν) των ΣΥΝΕΝΟΧΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, γιατί σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν, τώρα να θεωρείται ιατρική πράξη και να χρειάζεται συνταγή ιατρού το εμβόλιο, απάντησε:
«Μέχρι πέρυσι ο κόσμος δεν είχε την ευχέρεια, όπως ξέρετε με τα δυόμιση χρόνια της πανδημίας. Αυτό είχε γίνει για ένα διάστημα που ο κόσμος δεν έβγαινε έξω, δεν πήγαινε τόσο συχνά στα νοσοκομεία γιατί ήτανε πολύ ψηλά το ιικό φορτίο, υπήρχε μεγάλη φόρτωση με τον κορωνοϊό.»
-Μόνο που κανείς δεν πρέπει να αυτοκτονεί επειδή «δεν είχε την ευχέρεια»! Τι πάει να πει «δεν είχε την ευχέρεια»; Ποιός του στέρησε αυτήν την «ευχέρεια»;
-Μόνο που η λεγόμενη πανδημία που επικαλείται η Παγώνη ήτανε ψεύτικη, για τις ανάγκες ενός μαζικού πειράματος. Επικαλείται ένα ψέμα για να στηρίξει τα άλλα ψέματα που λέει.
-Μόνο που ο ίδιος ο Μπιλ Γκέιτς παραδέχθηκε (το γνώριζε βέβαια από την αρχή) ότι ο κορωνοΪός δεν ήταν τόσο επικίνδυνος.
-Μόνο που δεν είναι δικαιολογία να στέλνεις τον κόσμο στον τάφο με πειραματικά μπόλια επειδή λες ότι τα νοσοκομεία είχαν «ιικό φορτίο»!
-Μόνο που τους γιατρούς τους τρομοκρατούσατε να μην ακολουθήσουν τις γνώσεις τους και την συνείδησή τους.
-Μόνο που φουσκώνατε τους αριθμούς των νεκρών είτε συμπεριλαμβάνοντας νεκρούς από άλλες αιτίες, είτε δολοφονώντας ανθρώπους στα νοσοκομεία με τα πρωτόκολλα του θανάτου, για να τρομοκρατείται ο κόσμος να πάει να τρυπηθεί με τα δηλητήρια.
Ποιός θα μας πει αν το «αντιγριπικό» έχει μέσα m-RNA τεχνολογία;
Είναι κράτος αυτό που ζούμε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου