Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

 



            ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

                    ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

     ΔΗΛΩΣΗ –ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

                                     ΠΡΟΣ 

A/  ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΕ    ( ΗΔΙΚΑ ΑΕ), οδός Λυκούργου 10 ,Αθήνα 10551   email info@idika.gr

B/  ΤΗΝ  ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΓΓΠΣΔΔ) ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Δ/νση: Χανδρή 1 & Θεσ/κης  –  18346    Μοσχάτο    Αττικής    Email: gen-gramm@gsis.gr

Γ/ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ) ,  Καραγεώργη Σερβίας 10, Αθήνα .Τμήμα υπευθύνου προσωπικών δεδομένων Πανεπιστημίου 20 ΤΚ 10184    email    dpo@aade.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ,  οδός Κηφισίας 1-3 , Αθήνα 11523  email contact@dpa.gr

    Σύμφωνα με τον  Κανονισμο (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλιου της  27ης   Απριλίου  2016 :  «Η προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι θεμελιώδες
δικαίωμα. Το άρθρο 8 παράγραφος 1 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης («Χάρτης») και το άρθρο 16 παράγραφος 1 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) ορίζουν ότι κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. Οι αρχές και οι κανόνες για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα τους θα πρέπει, ανεξάρτητα από την ιθαγένεια ή τον τόπο διαμονής τους, να σέβονται τα θεμελιώδη δικαιώματα και τις ελευθερίες τους, ιδίως το δικαίωμά τους στην προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα»

Περαιτέρω ,σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2021/953 του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ της 14/6/2021 ,παρ. 36 ,  δεν επιτρέπονται τα υποχρεωτικά εμβόλια.  

Αναφέρει ότι  “Είναι αναγκαίο να αποτρέπονται οι διακρίσεις, άμεσες ή έμμεσες, σε βάρος των προσώπων που δεν έχουν εμβολιαστεί, για παράδειγμα για ιατρικούς λόγους, επειδή δεν ανήκουν στην ομάδα-στόχο για την οποία χορηγείται ή επιτρέπεται επί του παρόντος το εμβόλιο κατά της COVID-19, όπως τα παιδιά, ή επειδή δεν είχαν ακόμη τη δυνατότητα να εμβολιαστούν ή επέλεξαν να μην το πράξουν”

Εξάλλου, η Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης με το ψήφισμά 2361/2021, πέραν των άλλων οδηγιών που δίνει σχετικά με τα εμβόλια και τους εμβολιασμούς, ζητά, στην προσωρινή μορφή της απόφασης από τα Ευρωπαϊκά Κράτη: 7.3.1. – να διασφαλίσουν πως οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πρέπει να υποστεί πίεση με πολιτικά, κοινωνικά ή άλλα μέσα, προκειμένου να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί. 7.3.2. – να διασφαλίσουν ότι κανείς δεν θα υποστεί διακρίσεις επειδή δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία του ή διότι δεν θέλει να εμβολιαστεί.

Με την παρ. 2 του άρθρου 24 του Ν 4865/2021 ορίστηκε  ότι για δήθεν επιτακτικούς λόγους δημοσίας υγείας   « εμβολιάζονται υποχρεωτικά κατά του κορωνοϊού COVID-19 όλα τα φυσικά πρόσωπα που έχουν την κατοικία ή τη συνήθη διαμονή τους εντός της Ελληνικής Επικράτειας και έχουν γεννηθεί έως και την 31η.12.1961.

Τα πρόσωπα του πρώτου εδαφίου πρέπει να έχουν λάβει την πρώτη ή τη μοναδική δόση έως και την 16η Ιανουαρίου 2022, η δε ολοκλήρωση του εμβολιαστικού κύκλου πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και στον προβλεπόμενο χρόνο. Στην παρ. 4 ορίζεται ότι σε περίπτωση μη τήρησης της υποχρέωσης της παρ. 1 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο εκατό (100) ευρώ μηνιαίως.»

« παρ.5  Για την επιβολή του διοικητικού προστίμου της παρ. 4 διαβιβάζονται περιοδικά τα αναγκαία προσωπικά δεδομένα, όπως ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, μητρώνυμο, ημερομηνία γέννησης και Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης, με τήρηση όλων των σχετικών εγγυήσεων και εφαρμοζομένου του άρθρου 22 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της Οδηγίας 95/46/ΕΚ για την Προστασία Δεδομένων [ΓΚΠΔ] (L 119), από την εταιρεία με την επωνυμία «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης» (ΗΔΙΚΑ Α.Ε.) στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προκειμένου να προσδιορισθεί ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου των υπόχρεων φυσικών προσώπων. Στη συνέχεια, η ΓΓΠΣΔΔ διαβιβάζει τα στοιχεία του πρώτου εδαφίου στην ΑΑΔΕ.

Το Υπουργείο Υγείας και η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. έχουν την ιδιότητα του Υπευθύνου Επεξεργασίας και της Εκτελούσας την Επεξεργασία, σύμφωνα με τις περ. 7 και 8 του άρθρου 1 του ΓΚΠΔ αντίστοιχα, όπως ορίζεται στα άρθρα 55 και 55Α του ν. 4764/2020 (Α’ 256) και στο άρθρο 29 της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α’ 86).

Η ΑΑΔΕ ορίζεται ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος Επεξεργασίας αποκλειστικά για τον σκοπό της βεβαίωσης και είσπραξης των δημοσίων εσόδων κατά τον ΚΕΔΕ και υπό αυτήν την ιδιότητα διασφαλίζει την προστασία των δικαιωμάτων των προσώπων, της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με το ενωσιακό και εθνικό δίκαιο και, ιδίως, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΓΚΠΔ και του ν. 4624/2019 (Α’ 137).

Η ΓΓΠΣΔΔ ορίζεται ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος Επεξεργασίας για τον σκοπό της ταυτοποίησης των υπόχρεων φυσικών προσώπων»

Επειδή ,σύμφωνα με τα παραπάνω, έχετε την ιδιότητα των υπευθύνων επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων  που με αφορούν διότι υπάγομαι στην ηλικιακή κατηγορία των αναφερομένων στον παραπάνω νόμο , όμως η επεξεργασία αυτή των ευαίσθητων προσωπικών μου  δεδομένων  η οποία γίνεται χωρίς ειδικότερο προσδιορισμό  ,επαρκή στοιχεία και χρονικά όρια , συνιστά :

1 Απαράδεκτη διάκριση, διότι αφορά τα άνω των 60 ετών άτομα, στα οποία επιβάλλει αυθαίρετες δυσμενείς και μη νόμιμες διακρίσεις και αντιτίθεται  στο ευρωπαϊκό δίκαιο και το δικαίωμα στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συνιστά απαράδεκτη και μη νόμιμη  διάκριση που υφίσταται μεταξύ των πολιτών χωρίς αντικειμενική και επιστημονική αιτιολόγηση  και στερείται  αναλογικότητας και αιτιολογίας.  

2  Συνιστά άμεση συνδρομή στην τέλεση από τα όργανα του κράτους πράξης που παραβιάζει το θεμελιώδες δικαίωμα του Ανθρώπου βάσει των  διατάξεων του άρθρου 7 του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα του Ανθρώπου και των άρθρων 5 επ. του Κεφ. ΙΙ της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και της Βιοϊατρικής και, δεύτερον, τέλεσης πράξης κατά των άνω των 60 ετών προσώπων, η οποία παραβιάζει την από το Διεθνές Δίκαιο και το Σύνταγμα απαγόρευση των διακρίσεων, θεμελιώδη αρχή της προστασίας της αξίας του Ανθρώπου.

3 Παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, την προστασία προσωπικών δεδομένων, την  αρχή αναλογικότητας και επιβάλει διάκριση πολιτών χωρίς αντικειμενική και επιστημονική αιτιολόγηση!

4. Συνιστά συνδρομή σε παράνομη βία και απειλή κατά της ζωής διότι υποχρεώνει τον εμπλεκόμενο πολίτη άνω των 60 ετών, με την απειλή άμεσου βιοποριστικού κινδύνου, σε ιατρική πράξη ήτοι σε υποχρεωτικό «εμβολιασμό» με ενέσιμο σκεύασμα, σε πολλές δόσεις  μάλιστα, που αναφέρεται ως «εμβόλιο» το οποίο βρίσκεται  σε πειραματική φάση και για το οποίο έχουν αναφερθεί σε επίσημες πηγές αλλά και από τις ίδιες τις παρασκευάστριες εταιρείες, παρενέργειες όπως μεταξύ άλλων,  μυοκαρδίτιδες, περικαρδίτιδες, θρομβώσεις αλλά και θάνατοι, πράγμα που αποδεικνύει το μη βέβαιο και ασφαλές του εγχειρήματος, και το δικαίωμα της άρνησης ,σύμφωνα με την αρχή της πρόληψης.

   Επισημαίνεται, εξάλλου, ότι η τυχόν  νόμιμη  επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για λόγους δημόσιας υγείας, ανεξαρτήτως συναίνεσης , αφενός μεν  υπόκειται σε κατάλληλα και ειδικά μέτρα ,τα οποία εν προκειμένω δεν αναφέρονται  καν ποια είναι και από ποιους τηρούνται,  αφετέρου δε, σημαίνει αποκλειστικά τη νόμιμη επεξεργασία σύμφωνα με τον Κανονισμό  ΕΕ 1338/2008  δηλαδή  την δημόσια υγεία,  εννοουμένη ως το σύνολο των στοιχείων που συνδέονται με την υγεία, συγκεκριμένα τη κατάσταση της υγείας, περιλαμβανομένων της νοσηρότητας και αναπηρίας, τους καθοριστικούς παράγοντες που επιδρούν στην κατάσταση της υγείας, τις ανάγκες υγειονομικής περίθαλψης, τους πόρους που διατίθενται για την υγειονομική περίθαλψη, τη παροχή υγειονομικής περίθαλψης και τη πρόσβαση από όλους σε αυτήν, καθώς και τις δαπάνες και τη χρηματοδότηση της υγειονομικής περίθαλψης και τις αιτίες θνησιμότητας. Αυτή η επεξεργασία  δεδομένων σχετικών με την υγεία για λόγους δημόσιου συμφέροντος δεν θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα  την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για άλλους σκοπούς από τρίτους, όπως εργοδότες ή ασφαλιστές ,ούτε βέβαια προβλέπεται επεξεργασία δεδομένων με σκοπό την επιβολή προστίμων για όσους αρνούνται να υποστούν πειραματικές  ιατρικές πράξεις!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ  ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΡΗΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΤΑΣΣΟΜΑΙ σε κάθε επεξεργασία και μεταβίβαση από όλους τους αναφερόμενους παραπάνω φορείς στους οποίους απευθύνεται το παρόν, των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μου όπως η κατάσταση της υγείας μου, του εμβολιασμού μου ή μη με τα συγκεκριμένα ενέσιμα σκευάσματα κατά της νόσου covid 19, η ημερομηνία γέννησης μου , το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ, το όνομα επώνυμο  και το όνομα και επώνυμο των γονέων μου.

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ δε ότι  σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σας επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο μέσο εναντίον σας καθώς και προσωπικά εναντίον του κάθε υπευθύνου ατόμου για την υλική και ηθική μου βλάβη ενώπιον των ελληνικών και ευρωπαϊκών δικαστηρίων και θεσμών, ποινικών και αστικών.

    

Αθήνα   9 Ιανουαρίου 2022

 

       Ο δηλών  …  Η δηλούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου