Τετάρτη 20 Μαΐου 2020


Αντίκρουση αποπροσανατολιστικού άρθρου  του κ. Σωτηρίου Αθ. Μουντζούρη με τίτλο «Κρίση πανδημίας 
-Πολιτεία – Εκκλησία»  


Λαμβάνοντας υπόψιν μας το δημοσίευμα του αξιότιμου κ. Σωτηρίου Μουτζούρη με τίτλο «Κρίση πανδημίας -Πολιτεία – Εκκλησία»  που δημοσιεύθηκε ΕΔΩ  θεωρήσαμε καθήκον μας να το αντικρούσουμε ένεκα του ότι λειτουργεί αποπροσανατολιστικά και προπαγανδιστικά από τα πραγματικά γεγονότα της διαμορφωθείσας καταστάσεως λόγω κορωνοϊού.

Το παρόν άρθρο-αντίκρουση  απεστάλη στο ιστολόγιο ΕΔΩ που δημοσίευσε το εν λόγω επίμαχον άρθρον του κ Σωτηρίου Αθ. Μουτζούρη για να δημοσιευθεί, αλλά δεν έτυχε της τιμής της δημοσιεύσεως.  

   Αγαπητέ μας  κ. Σωτήρη Αθ.  Μουτζούρη, πρόεδρε του Ορθοδόξου Ιεραποστολικού Συλλόγου «Πορεία Αγάπης», που εδρεύει στη Λάρισα, η γνωριμία μας στο χώρο της Εκκλησίας είναι πολύ παλιά,  πριν από 40 χρόνια και τυγχάνεις της εκτιμήσεώς μου, όπως και το έργο της Εξωτερικής Ιεραποστολής που επιτελείτε, μάλιστα είμαστε και αρωγοί.

   Επίτρεψέ μου όμως, να διαφωνήσω με το εν λόγω άρθρο σου, στο οποίο δυστυχώς παραβλέπεις και δεν εστιάζεις στους υπαίτιους εκκλησιαστικούς και πολιτικούς ταγούς που έφεραν την Εκκλησία σ΄ αυτή την κατάσταση, μηδέ της στάσεως ημών των λαϊκών εξαιρουμένων. Σαν να είναι αόρατοι, το κείμενό σου αποπνέει πνεύμα «μη μου άπτου», μωρών  παρθένων…περιορίζεσαι σε γλαφυρή περιγραφή των γεγονότων, επιρρίπτοντας ουσιαστικά την ευθύνη στην επιδημία του κορωνοϊού. Κατά την λαϊκή ρήση», τα περιγράφεις με προπαγανδιστικό τρόπο ώστε να έχεις «και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη».
    Δεν γνωρίζεις ότι ο εναγκαλισμός του  δεσπότη σας κ. Ιερωνύμου με τους Ρόταρι, την Μασονία, το άναμμα της επτάφωτης λυχνίας των Εβραίων κ.π.α.,  θα επέφερε δεινά, όπως και το κλείσιμο των εκκλησιών; Μάλιστα στο άρθρο σου είσαι σχεδόν δεκτικός και ανεκτικός ότι καλώς έγιναν, όσα έγιναν στην Εκκλησία για τον κορωνοιό.  Απορώ πώς τα αμνηστεύεις, πώς τα δικαιολογείς αυτά και εσύ και τα σεβαστά μέλη του συλλόγου που εκπροσωπής;;;
 Φτάνεις στο σημείο στο εν λόγω δημοσιευμά σου, να αναπαράγεις τα δημαγωγικά αποπροσανατολιστικά κηρύγματα με συναισθηματικό περιτύλιγμα του στρεψόδικου  Δεσπότη σου κ. Ιερωνύμου, που χρησιμοποιεί για να φιμώσει  το ακροατήριό του, όπως : «Και πράγματι συνέβη αυτό, διότι  οι ΄Ελληνες έδειξαν τις αρετές τους και προσαρμόσθηκαν με ευθύνη και υπευθυνότητα…… Οι άνθρωποι που αγαπούν την Εκκλησία στεναχωρέθηκαν, ίσως και πόνεσαν, για την εξέλιξη των πραγμάτων.
Πικράθηκαν και  από την «πυγμή» της Πολιτείας προς την Εκκλησία και τους Πιστούς»
    Απόδειξη ότι το άρθρο σου είναι κατευθυνόμενο, αποτελεί το ότι δημοσιεύθηκε κατ’ εξαίρεση από τον δεσπότη κ. Ιερώνυμο στο ιστολόγιο της Μητροπόλεως ΕΔΩ.  Αν το άρθρο σου ορθοτομούσε και έθετε προ των ευθυνών των τους επισκόπους, θα το υιοθετούσε  προς δημοσίευση ο δεσπότης;;;
    Επ’ ευκαιρίας νομίζω ότι το ιεραποστολικό σωματείο σας "Πορεία Αγάπης" της Λάρισας ήταν   πάντα συστημικό - υπάκουο στο δεσποτικό κατεστημένο. Δεν το εἴδαμε ποτέ να αντιστέκεται στα κάκιστα εκκλησιαστικά τεκταινόμενα και να διαμαρτύρεται στο  κλείσιμο των Εκκλησιών και μάλιστα επί το δυσμενέστερο, σε σχέση με την ΚΥΑ από τον συναφιαζόμενο με τον Οικουμενισμό  Δεσπότη σας  κ. Ιερώνυμο Νικολόπουλο, που πολλάκις τον προσκαλείτε στον προρρηθέντα  σύλλογό σας και τον φιλοφρονείτε εν αγαλλιάσει. Έτσι τον ενθαρρύνετε να κάνει και χειρότερα, και  με την εύνοιά σας πιστεύει ότι καλώς πορεύεται, αλλά δίνετε και κακό παράδειγμα στους πιστούς. Άλλωστε βλέπω αυτό το πνεύμα να υφέρπει και στο ομώνυμο περιοδικό σας που λαμβάνω μέσω συγγενούς μου.
   Αλλά και για τον προηγηθέντα μοιχεπιβάτη, δυνάστη της Λαρίσης Ιγνάτιο Λάππα, δεν είχατε ενδοιασμούς, καθώς μετά πολλών συναφειακών σχέσεων και ευχών του διηγάγετε φωτογραφιζόμενοι εσύ και επιφανή μέλη του συλλόγου, που ηγείσαι. Τα ίδια κάνετε και τώρα με τον Ιερώνυμο. Διαμαρτυρηθήκατε  στο δεσπότη σας για τα Οικουμενιστικά συλλείτουργα και τις συμπροσευχές, το Ουκρανικό που συμμετέχει ο ίδιος και οι συνεπίσκοποί του;
   Απ’ ό,τι θυμάμαι απ΄ την παλιά μας γνωριμία, δηλώνεις μαθητής του π. Αθανασίου Μυτιληναίου και τον επικαλείσαι ως «πνευματικό ιδρυτή» του ομώνυμου περιοδικού που εκδίδει  ο σύλλογός σας. Τολμώ να πω απ’ όσα γνωρίζω,  ότι είναι  βέβαιον, αν ζούσε ο άγιος Γέροντας  Αθανάσιος, δεν θα σας έδινε την συναίνεσίν του να τον επικαλείστε ως ιδρυτή στο περιοδικό σας, γιατί δεν δεχόταν να χρησιμοποιούν το όνομά του για εντυπώσεις και αυτό δεν είναι μόνο δική μου άποψη.
    Όταν όμως, βλέπω στο περιοδικό σας  «Πορεία Αγάπης» μεταξύ άλλων οικουμενιστών  επισκόπων να προβάλετε τον κεκραγμένο Μπραζαβίλ Παντελεήμονα  στο Κογκό, χωρίς να διαμαρτύρεστε  και από την άλλη να εθελοτυφλείτε, όχι βέβαια μόνο ο σύλλογός σας, αλλά και μερικοί άλλοι ιεραποστολικοί σύλλογοι, αδιαφορώντας για το κακό που κάνει στη μητρόπολη Μπραζαβίλ, όπως την εκδίωξη και το σφετερισμό  του τεραστίου έργου στο Κογκό του άξιου Ιεραποστόλου Αγιορείτου π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου, συνεργάτη του μακαριστού Κεντρώας Αφρικής Ιγνατίου Μανδελίδη, δεν μου επιτρέπει η συνείδηση να σιωπήσω.      
    Συναντηθήκαμε και στο συλλαλητήριο για την Μακεδονία που συμμετείχατε και καλώς κάνατε. Για τα ακραιφνώς  Εκκλησιαστικά θέματα όμως, τοπικά και μη, δεν συμμετείχατε  ποτέ. Αγώνες ανέξοδοι… Δεν τσαλακώνετε την καλή σας εικόνα και σεις και τα λοιπά συνεργαζόμενα  Χριστιανικά Σωματεία της Λάρισας. Ρίχνετε και καμμιά φωτοβολίδα εκ του ασφαλούς για εντυπωσιασμό. Αλλά συνεργαζόμενοι αμφότεροι εθελοτυφλείτε και αποσιωπάτε προκλητικά τις φοβερές εκτροπές του νέου Ιερωνύμου σας και επ’ αυτού δεν μπορείτε να αποποιηθείτε τις ευθύνες σας.
   Πληροφορούμαι ακόμα από συμπατριώτη Αργιθεάτη αστυνομικό ότι στο σύλλογό σας «στεγάζονται» πολλοί πρώην   αστυνομικοί συνάδελφοί σου, εκ των οποίων κάποιοι με αφορμή το εκκλησιαστικό,  είχαν βάψει τα χέρια τους με αίμα Χριστιανικό,  είχαν σακατέψει τους Θεολογικούς στο ξύλο και τις μηνύσεις, ελπίζω να τους διδάξεις την μετάνοια και να έλθουν εις επίγνωση εξαιτήσεως της συγνώμης…
  Την μέθοδο της προπαγάνδας αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης που διδάχθηκες στην εκπαίδευσή σου στην σχολή αστυνομίας μιάς και υπηρέτησες στο τμήμα ασφαλείας της αστυνομίας, δεν πρέπει να την μετερχόμαστε στο λαό.
   Σωτήρη, συγγνώμη, αν σε στενοχώρησα, αλλά δεν μπορώ να υποκρίνομαι, διάγουμε καιρούς αποκαλυπτικούς που η στάση όλων μας κρίνεται και ζυγίζεται...
    Μετά τιμής
    Μακρυγιάννης Κ.  Ιωάννης
     Ταξίαρχος Π. Α.
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! 

4 σχόλια:

  1. Είναι γεγονός ότι οι Χριστιανοί μας σήμερα διαπνέονται από αυτό το πνεύμα του άρθρου του κ. Σωτηρίου Μουτζούρη, το οποίο έχει διαποτίσει Κληρικούς, τους πιστούς και δυστυχώς διακατέχει μερικές Ι. Μονές και Χριστιανικά σωματεία.
    Το δημοσίευμα του κ. Σωτηρίου Μουτζούρη «Κρίση πανδημίας -Πολιτεία – Εκκλησία» που δημοσιεύθηκε στο ιστολόγιο της Μητροπόλεως της Λαρίσης ΕΔΩ, εκφράζει τον σύγχρονο Χριστιανισμό των σαλονιών, των πρωτοκόλλων καλής συμπεριφοράς και του ανέξοδου Χριστιανισμού.
    Το πνεύμα αυτό δείχνει ένα σύγχρονο Ραγιαδισμό και δουλικότητα που προσπαθούν εν γνώσει ή εν αγνοία τους να μας τον επιβάλλουν ως το ενδεδειγμένο φρόνημα και στάση στα Εκκλησιαστικά, αλλά και τα Εθνικά μας θέματα μη εξαιρουμένων.
    Είδα την αρχική ανάρτηση στις «Ακτίνες», έγραψα σχόλιο, αλλά δεν το δημοσίευσαν οι υπεύθυνοι του Ιστολογίου ίσως, γιατί συμφωνούν με τον κ. Σωτήριο Μουτζούρη…
    Το ότι κάποιοι έτυχαν να είναι πνευματικά παιδιά αγίων Πνευματικών και χρησιμοποιούν το όνομά τους, δεν σημαίνει ότι τους εκφράζουν κιόλας, ή ότι είναι αυθεντίες και τα λεγόμενά τους είναι θέσφατα.
    Εύστοχη και αποστομωτική η αντίκρουση από τον κ. Μακρυγιάννη, θα έπρεπε να αντικρουσθεί από περισσότερους και δη Λαρισαίους, μήπως και ο ίδιος κατανοούσε το σφάλμα του ώστε για να μην γίνεται ζημιά στο φρόνημα των πιστών.
    Νομίζουμε ότι είναι επιβεβλημένο να αντιδρούμε σε ό,τι νοσηρό Εκκλησιαστικό ή Εθνικό.
    Σας Ευχαριστούμε
    Αναγνώστου Δήμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι ότι το δημοσίευμα του κ. Μουντζούρη είναι προσκυνοχάρτι με απαράδεκτο πνεύμα.

    Απόδειξη ότι το άρθρο του είναι κατευθυνόμενο, αποτελεί το ότι δημοσιεύθηκε κατ’ εξαίρεση από τον δεσπότη κ. Ιερώνυμο στο ιστολόγιο της Μητροπόλεως .
    Αν το άρθρο του κ Σωτηρίου. Μουντζούρη ορθοτομούσε, θα έθετε τους επισκόπους προ των ευθυνών των αλλά και όλους μας για την παθητική στάση που κρατήσαμε στο κλείσιμο των Εκκλησιών.
    Δεν θα περιέγραφε μοιραία και πεσιμιστικά ότι όλα καλώς έγιναν. Άλλωστε θα το υιοθετούσε προς δημοσίευση στο ιστολόγιο της Μητρόπολης που ερωτοτροπεί ο περίεργος δεσπότης της Λαρίσης με Μασόνους, Ρόταρι και Συναγωγή;;;
    Ο Δεσποτικός κόλακας κος Σωτήριος Μουτζούρης, και οι του αυτού πνεύματος διαπνεόμενοι διαμαρτυρηθήκανε στο Δεσπότη τους κ. Ιερώνυμο για αυτή την συμπεριφορά του;;; Νομίζω όχι. Γι’ αυτό βαίνουμε προς το χειρότερο.
    Να δεχθούμε ότι δεν έγινε με δόλο, επιτρέπετε όμως η αφέλεια;
    Αντωνίου Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο κ. Σωτήρης Μουτζούρης στο άρθρου του με τίτλο «Κρίση πανδημίας -Πολιτεία – Εκκλησία» πιο διπλωματικά τα παρουσιάζει από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και τον Σωτ. Τσιόδρα. Την παθητική στάση του Λαού την παρουσιάζει ως αρετή.
    Ελπίζουμε να μην τον προσλάβει εκπρόσωπό του ο Ιερώνυμος μιας και τον Βησσαρίωνα Αγορίτσα τον «έκαψε» στους Ροταριανούς.
    Αν και διευθύνων στη Μητρόπολη έχει άλλο Σωτήριο Τσιόδρα …
    Η εμπειρία συνδικαλιστής εκπροσώπησης του κ. Μουτζούρη τόσα χρόνια των αστυνομικών δεν κρύβεται.
    Αστυνομικός Λαρισαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τολματε και τα βαζετε μεναν λαικο αλλα ακολουθειτε και εξακολουθειτε επανασυνδεθηκατε να εκκλησιαζεστε σενα παραιτημενο μαλλον παραιτησαντα την ιερωσυνη του.,χωρισ να βαθυνετε την πραξη πισω απο την αποτειχιση και τον αγωνα και τουσ ιερουσ κανονεσ που αναφερονται μα πρεπει να τηρουνται απο τουσ αλλουσ και ουχι τον ιδιο .εκει μουγγα .που ειναι το θαρροσ σασ που η ομολογια σασ ει μη η συγκαλυψη .εξ ιδιων ανεμενετο ο ελεγχοσ πρωτιστωσ .με σημαια και προσχημα τον αγωνα των λαρισσινων αρκετουσ καρπουσ εδρεψε απο το περιβολι του λαρισσαιου μακαριστου π.αθανασιου και το μοναστηρι του. μηπωσ ,ο /ξαναλειτουγοσ/τησ ομολογιασ ,ηταν που σε καποια αγρυπνια ,οπωσ πληροφορουμενοι ,προτεινε να ριξουν εκδιωκοντασ στον ποταμο τουσ τον μοιχεπιβατη ;αλλα οταν μετα απο ολιγα ετη ευρεθη στο γραφειο αλλου μοιχεπιβατη ο ιδιοσ δεν τον αρπαξε να τον συρει εκεινον τον μοιχεπιβατη χαμω οπωσ πριν χρονια προτεινε στουσ αγωνιζομενουσ λαρισσινουσ,ειχε την ευκαιρια, φοβουμενοσ ο παληκαρασ τισ συνεπειεσ .σκεφτειτε να σασ προτεινει ο αλλοσ να καμετε πραξιν τινα , αλλα ο ιδιοσ να το αποφευγει ,ποσο κοροιδια ειναι και ποσο ανακολουθοσ ο προτεινων.ο κ. οδ. το γνωριζει και αν οχι εχει οπωσ και αλλοι εχει πηγεσ ακριβεισ για να το μαθει.θα το τολμηση η θα επαναπαυθει.εκ του ονυχοσ ο λεων κατα τον παππου αισωπο.θα γινει οπωσ και αλλα γαργαρα ταιριαζει η συγκαλυψη το χωρα η καρδια του αγωνιστη .καλον τα λογια τα παχεια μα αν διαφερουν απο τα εργα κειτωνται μακραν τοτε καλον το κολατσιζειν μα οχι και το δειπνειν ποσο μαλλον το λειτουργειν.ενα απο τα πολλα.συμετεχουμε η θαρρετα αποκωπτουμε το σαθρον το υπερτονιζουν οι αγιοι αλλα και ο εν λογω ασκητησ σε αγωνιστικεσ εξαρσεισ αλλα μονο για τουσ αλλουσ ,ο ιδιοσ φυλλαγεται.μετα απο διασταυρωση δεκτη η κριτικη αν υπαρχει ευθυτησ ,ευθυνη,συνειδηση,μετα απο διασταυρωση,ερρωσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου