Aυτος ο τυφλος και ημιτυφλος κακοδοξος Σωτηρικος ρασοφορος, σαν αγραμματος, υβριζει την ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ και των ακολουθουντων αυτους
χωρις ντροπη και χωρις τσιπα.
Μας πληροφορησαν οτι ειπε:
χωρις ντροπη και χωρις τσιπα.
Μας πληροφορησαν οτι ειπε:
Ἀποτειχίζομαι σημαίνει
πηδάω ἔξω ἀπό τήν
Ἐκκλησία…
Καί ὁ Ἰούδας ἦταν
χαρισματικός.
Ἔκανε θαύματα.
Ἀλλά ἀποτειχίστηκε!
Ο τυφλος αυτος και ημιτυφλος κακοδοξος ρασοφορος θα ελεγχθη και θα ...τσιγαρισθη.
Λιγη αναμονη...
Γιατί τον λέτε τυφλό και ημίτυφλο; Εχει πάθηση με τα μάτια του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τον λέτε Σωτηρικό;
ποιος είναι αυτός βρε παιδιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάζετε και το όνομά του, πού να τους ξέρουμε όλους!
Δεν θα σχολιάσω αυτά που είπε!...Ποιμαντική για μικρά ανυποψίαστα παιδιά!
Ἄν ἦταν ὁ μόνος, ἀρχιμανδρίτης, ποὺ διαδίδει τὰ τοιαῦτα, θἀ ἦταν κορυφαία εἴδησις. Ὅμως ... σκεφθῆτε: Ὅλοι σχεδὸν οἱ ἀρχιμανδρῖτες τῆς κρατοῦσας καταστάσεως, τὰ αὐτὰ καὶ σφοδρώτερα φρονοῦν γιὰ τοὺς ἀποτειχιζομένους ἀπὸ τὰς αἱρέσεις, τὰς αἱρέσεις ἔνθεν καὶ τὰς αἱρέσεις κακεῖθεν. Διότι καὶ ἐντὸς τῶν κόλπων ἐνίων ἀποτετειχισμένων ὁμἀδων ὑφέρπουν κακοδοξίες καὶ πλᾶνες, ἐκ τῆς κρατοῦσας έπισήμου ἐκκλησίας μεταφερθεῖσες, ὅπως μαριολατρεῖες, ὑπὲρ τὸ δέον γεροντολατρεῖες, κλπ κλπ μία τῶν ὁποίων, αἱρέσεων, κορυφαία πιθανῶς ὥε λίαν ἐπικίνδυνος καἰ δογματικῶς, αἵρεσις, εἶναι τὸ περιβόητον πρωτεῖον, αἵρεσις αἱρέσεων, πλάνη πλανῶν, πηγὴ πολλῶν δεινῶν καὶ κακοδοξιῶν. Θὰ διερωτηθῇ τις: -Γιατί, μακάριε σχολιαστὰ ἀναφέρεσαι σὲ "ἀρχιμανδρῖτας" μόνον καὶ ὄχι σὲ ἐπισκόπους ἢ έγγάμους πρεσβυτέρους; Ἀπαντῶ: Μεταξὺ τῶν ἐπισκόπων, ὑπάρχουν ἀρκετοὶ ποὺ κατανοοῦν ἄν δὲν συμπαρίστανται μὲ τὰς ἀπόψεις τῶν ἀποτειχισμένων, ἔνιοι δέ, συντάσσονται εὐθαρσῶς μὲ τὰς θέσεις τῶν ἀντιοικουμενιστῶν, τὸ αὑτὸ ίσχύει εἰς παρόμοια κλίμακα μὲ μερῖδα τῶν ϋπ[ο τοὺς θαραλλέους Ἐπισκόπους, ἁπαρτιζόντων τὸν ἔγγαμον κλῆρον! Διότι, ὑποθέτω, ἐφ'ὅσον οἱ ἑπίσκοποι ἔγιναν πλέον "δεσπόται", οἱ δὲ ἐγγαμοι κληρικοί ἔγιναν "πρεσβύτεροι", οὐδὲν ἱεραρχικῶς ἀνώτερον προσδοκοῦν, ἐν τῇ πλειονοψηφίᾳ των. Κάθε νέος ἀρχιμανδρίτης ὅμως, πιθανῶς ὀνειρεύεται ἤ προσδοκεῖ ἢ ἐπιθυμεῖ "θρόνον" ἐπισκοπικόν, καὶ αὐτοκρατορικἠν ἐνδυμασίαν μετὰ "λιλιῶν". Ἅπαξ καὶ δὲν συμμορφωθῆ πρὸς τὰς ὑποδείξεις, τὸ ὄνειρον ἐξανεμίζεται καὶ ἡ ἐλπίς σβένννηται! Ἄν ὅμως προβληθῆ, ὡς "βασιλικώτερος τοῦ βασιλέως", καὶ προβῇ καὶ εἰς τὰς ἀπαραιτήτους διπλωματικὰς καὶ οἰκονομικὰς (κατ' οἰκονομίαν, ἐννοῶ πρὸς ἀποφυγὴν πάσης ἄνευ ἀποδείξεων παρεξηγήσεως) κινήσεις αἵτινες ἐν τοῖς πράγμασι φέρουν τὰ ποθητὰ ἀποτελέσματα, τὸτε αἱ ἐλπῖδες ἀναζωογονοῦνται. Τότε; Διατί εἰδικὰ διὰ τὸν συγκεκριμένον κληρικόν εὐλαβέστατον ὄντα, τὸ ἐνδιαφέρον; Ὑποθέτω διότι ἀπὸ τὸν Σωτῆρα, τὴν ἱστορικὴ Ὀρθόδοξη ἀδελφότητα θεολόγων ποὺ προσέφερε τόσα πολλά στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, δὲν περιμέναμε τοιαῦτες τοποθετήσεις. Ἐμεῖς νομίζουμε πὼς πρόκειται περί παρεξηγήσεως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τα λογια του αυτα εννοει και τους αγιους,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεοδωρο τον Στουδιτη; Μαρκο τον Ευγενικο ;
τον μεγα Παισιον τον αγιορειτην,που επαυσεν το μνημοσηνον του Αθηναγορου;
Με τα λογια του αυτα εννοει και τους αγιους,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεοδωρο τον Στουδιτη; Μαρκο τον Ευγενικο ;
τον μεγα Παισιον τον αγιορειτην,που επαυσεν το μνημοσηνον του Αθηναγορου;