Απάντηση σε «Ανώνυμο Vaso19-19/6/19
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
Σαράντα (40) ολόκληρα ερωτήματα υποβάλλει ο «Ανώνυμος Vaso19- 19/6/19, 8.56 μ.μ.» στον υποφαινόμενο, στην «Πατερική Παράδοση»(ἐδῶ στὰ σχόλια) ως «αρχή», για να καλύψει το παρακμιακό τοπίο του Πατριαρχείου Κων/λεως επί Πατριαρχίας Δημητρίου. Ας θυμηθούμε, ορισμένα σημαντικά γεγονότα της εποχής εκείνης:
1) Ο αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς σε υπόμνημά του προς την ιεραρχία της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας (7/05/1977), στην υποενότητα 5, με τίτλο «Ανατολικός νεοπαπισμός εν όψει;» καταλογίζει – υπογραμμίζει εκκλησιολογικές αποκλίσεις στην προετοιμασία της «Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας» και ομιλεί περί «σκηνοθετημένης» Συνόδου.
Ότι έπραττε, ο τότε Χαλκηδόνος Μελίτων, ως πρόεδρος της «Πρώτης προσυνοδικής» Διασκέψεως της Γενεύης, ήτο εν αγνοία του Πατριάρχου Δημητρίου;
2) Ας θυμηθούμε τα κατορθώματα του Σεβ. Κ. Μαξιμου (Πατρ. Έξαρχος) στο Αγ. Όρος, τις διώξεις δηλ. Αγιορειτών που δεν μνημόνευαν τον Πατριάρχη και τις δηλώσεις του:
«Η Ενότης και η ένωσις των Εκκλησιών, η οποία αποτελεί το τελικόν και πολυπόθητον τέρμα του Διαλόγου, δεν δύναται να επιτευχθή, όταν εκάστη Εκκλησία αποκλείει δι’ εαυτήν το ενδεχόμενον της πλάνης. Η πεποίθησις εκάστης Εκκλησίας ότι μόνον αυτή κατέχει την αλήθεια και ότι ουδέποτε πλανάται, αποκλείει τον διάλογον, και κατά συνέπειαν, αδυνατεί να ιδή καθαρά την αλήθειαν. Ο διάλογος δεν ζητεί να επιβάλλη την αλήθειαν, αλλά να την ανακαλύψη» (Ορθόδοξος Μετανάστης, Βόννη, Μάιος 1972 σ.5).
Ακούς, αγαπητέ Vaso19, οτι κατά τον Επίσκοπο αυτό, του κλίματος του Οικουμενικού Πατριαρχείου η Ορθοδοξία είναι φυσικό να πλανάται… Γι’ αυτό και η εμμονή του Δημητρίου στο δρόμο του Αθηναγόρα, στο δρόμο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών! Εάν ο Δημήτριος δεν ήταν οικουμενιστής, τότε θα ανακαλούσε τον σεβασμιότατο κ. Μάξιμο στην ορθόδοξο τάξη.
Ερώτημα: Είναι δυνατόν με τέτοιους κληρικούς και Πατριάρχες να μη προχωρεί αλματωδώς ο Οικουμενισμός και δι’ αυτού η Νέα Εποχή;
Αναμφίβολα, ουδέποτε στην Εκκλησιαστική Ιστορία, οι αιρετικοί ποιμένες κινήθηκαν τόσο άνετα και έπληξαν τόσο θανάσιμα το Σώμα της Εκκλησίας και την αλήθειαν της, όσο σήμερα!
Ο αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός καταριότανε τους παπικούς ενώ ο Πατριάρχης Δημήτριος τους αποκαλούσε αδελφούς.
Ιδού υπόδειγμα Πατριάρχου (Μ. Φώτιος):
«Ούτως ημείς πιστεύομεν εν ή πίστει συνεβαπτίσθημεν· δεχόμεθα δε ωςΠατέρας και αδελφούς πάντας όσοι πιστεύουσι τον αυτόν όρον (Σύμβολο Νικαίας – «Πιστεύω»). Εάν τις δε νεωτεριστής άλλην ομολογίαν συντάξη παρά την ιεράν ταύτην και προτείνη αυτήν τοι πιστοίς ή τοις κατηχουμένοις βαρβάροις, τούτον ημείς, κληρικόν μεν όντα καθαιρούμεν, λαϊκόν δε αναθεματίζομεν κατά τα θεσπίσματα της Συνόδου ταύτης» (Νοέμβριος 879 μ.Χ.).
Αγαπητέ «Ανώνυμε –Vaso19», η ουσία νοθεύεται ανεπανόρθωτα, όταν πρόκειται να δοθεί απάντηση με «ΝΑΙ» στο ένα ερώτημα και με «ΟΧΙ», στο άλλο, διότι εκβιάζεται προς αλλοίωση η όποια απάντηση, όταν τα ερωτήματα δεν αποτελούν ενότητα. Δεν το καταλαβαίνεις;
Στους καθαρούς και ειλικρινείς διαλόγους πρέπει να αποφεύγεται η σύμμιξη ερωτημάτων, διότι είναι γνωστή η μέθοδος διαστροφής με το όνομα package deal, δηλ. υποχρεωτική αγορά όλου του πακέτου!
Εάν θέλεις όμως διάλογο ουσιαστικής γνησιότητας, να υποβάλλω εγώ ένα (ως αρχή) ερώτημα (41ο): Ήτο ή δεν ήτο οικουμενιστής ο Πατριάρχης Δημήτριος; Ασφαλώς και ήταν!
Οι θέτοντας ζητήματα συμπεριφορών οικουμενισμού επί Πατριαρχείας παλαιοτέρων Πατριαρχών για την απαλότερη προβολή της αίρεσης εις κυριαρχία της αμφιβολίας, ενώ στις μέρες μας βοά η ανείπωτη βρώμα από τις καμένες σάρκες και ψυχές του απροκάλυπτου οικουμενισμού, καθώς έχουν πετάξει τις μάσκες οι υψηλά ιστάμενοι το σχήμα Ορθόδοξοι την πίστιν ηρνημένοι, μοιάζουν με τους πιθήκους του διαβόλου που πιθηκίζουν πρακτικές δόλιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι συμμετέχοντες στον οικουμενισμό που υποβάλλουν κατευθυνόμενα ερωτήματα, δεν είναι προς επίρρωση της Αλήθειας, αλλά προς θόλωση με το μελάνι της σούπας, καθώς δικολαβίστικες σοφιστείες χρησιμοποιούνται.
Η Αλήθεια είναι καθαρότερη από τον Ήλιο, καί επιτρέπεται έτσι υπό Του Κυρίου για να την βλέπουν ξεκάθαρα οι έχοντες καθαρόν Ορθόδοξο νού και ας είναι και αγράμματοι ακόμη. Αυτό το αλά φράγκα του Ορθοδόξου λαού που τινάχθηκε στους δρόμους του 1924, κατακεραυνώνει όλους τους μοντέρνους προδότες.
Στις μέρες μας βρωμάει η πλάνη ιδίως από τον Ναυπάκτου ο οποίος ισχυρίζεται την πλάνη του δυνητικού του κανόνος του 15ου, και την μεγαλύτερη πλάνη, πως σήμερα πρέπει να είσαι θεούμενος, πλήρης Πνεύματος Αγίου για να είσαι σίγουρος περί της αποτείχισης. Οπότε εισαγάγουν την βρώμα της αμφιβολίας με την ετικέτα πως είμαστε αμαρτωλοί ογδοήτες και εφόσον λείπει η θεοφώτιστος διάκρισης πηγάζουσα εκ της Θεοπτίας, προτρέπουν την σιγουριά της αναμονής μέσα στο σώμα της οικουμενιστικης Εκκλησίας μέχρι να βρεθούν δήθεν Θεόπτες Αγιοι να υποδείξουν την αλήθεια. Ω της φρικτής πλάνης, ω της ξεδιαντροπίας των λυκοποιμενων των οικουμενιστών. Αυτά πρέπει να συζητούνται και να αναχαιτίζονται εν Αγίω Πνεύματι, και όχι η παρελθοντολογία που εισαγάγεται υπό την πρόφαση της θόλωσης των πεπραγμένων τού σήμερα.
Τα έχεις μπερδεμένα όπως και πάρα πολλοί στο θεμα ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ. Πάντως όχι όταν υπάρχει αίρεση γενικά και αόριστα. Και νομίζεις ότι όλοι είναι δαιμονικοί συνωμότες επειδή ρωτάνε το αυτονόητο. Πρόβλημα με την αποτειχιση λοιπόν είναι το ότι πολλοί αυθαίρετα, ονομάζουν τον οποιοδήποτε αιρετικό, χωρίς απόδειξη επιβεβαιωμένης ρητής "γυμνή την κεφαλή αίρεση". οπότε δεν πρόκειται για κόλπα πιθήκων του διαβόλου, αλλά για συκοφαντική διαβολή , τόσο ενος πατριάρχη που πάλευε ανάμεσα στους οικουμενιστές στην συνοδο του, όσο και για έμμεση κατηγορία εναντίον του "φοβισμένου" και "αδιάφορου" Παισιου αλλά και τόσων μορφών και θεολόγων του 70 και 80. Κι όλα αυτά για να στηρίξουν μερικοί την αποτείχιση τους.. η συκοφαντία όμως δεν γίνεται ανεκτή με ταμπελάκια αιρετικός , με διαστροφές προτεσταντικού τύπου από κομμένα λόγια . ούτε και βρίσκεται λύση με φιμώσεις και κομμένα σχόλια (οχι εδώ) , όταν δεν συμφέρουν. Όταν θα κρίνει λοιπον κάποιος ένα αμόρφωτο κατά κόσμον Πατριάρχη που προσπάθησε να μαζέψει τα φιλενωτικά στα βήματα μίμησης του Α.Μαρκου, θα πρέπει να μας εξηγήσει καταρχάς, βάσει συνοδικού πολιτεύματος, τι θα μπορούσε να κάνει ένας Πατριάρχης που δεν είναι παπάς σε μία Σύνοδο όπου υπάρχει ο Μελιτωνας Χατζής, ο Ζηζιούλας και ο Βαρθολομαίος μεταξύ άλλων. Να πάει κόντρα και να τον καθαιρέσουν ή να τους βάλει με τρόπο σε ορθόδοξο πλαίσιο με την έναρξη των Διαλόγων;
ΔιαγραφήΚαι ο Αγ.Ιάκωβος Λάθος μαζί με τον Παισιο και όλους τους άλλους;
Διαγραφή----
Μαρτυρία Μοναχών και Αγ. Ιακωβου Τσαλικη για τον ΦΩΤΕΙΝΟ Πατριάρχη Δημήτριο το 90. Βεβαία ο Βαρθολομαίος πήγε να το εκμεταλλευτεί λες και το σχήμα κάνει τον 'Αγιο..Η μέρα με την νύχτα!
"στις 30 Σεπτεμβρίου του 1990 έστειλε ο Όσιος Γέρων ημών, ο Όσιος Ιάκωβος, αντιπροσωπεία της Μονής μας τον πατέρα Σεραφείμ, μακαριστό ήδη, και τον πατέρα Νικόδημο στα Άγια Μετέωρα ως αντιπροσώπους κι εσείς με την αγάπη σας προσαγάγατε στον αείδημο Παναγιώτατο Πατριάρχη Δημήτριο για να λάβουν την ευχή του, εκείνος, αφού τους έδωσε την ευχή του, ύψωσε και ένα αντίδωρο στο όνομα του Γέροντος Ιακώβου… Όταν οι πατέρες επέστρεψαν, αφηγήθηκαν στον Άγιο Γέροντα ότι είδαν τον Παναγιώτατο απαστράπτοντα, κι εκείνος τους είπε: «δεν ξέρετε παιδιά μου ότι μετά τον Θεό στη γη είναι ο Πατριάρχης;»"
https://www.youtube.com/watch?v=OVCkdy_fypo