Μία Ιεραρχία σκέτη
σαπουνόπερα!
Η ψυχή μου πήγε στην κούλουρη. Έχω και χοληστερίνη, έχω και πίεση, έχω και ζάχαρο, τέτοιες ανατροπές δεν αντέχω σαν τις σημερινές.
Κοιμήθηκαν οι αντιπολιτευόμενοι με Μητροπολίτη τον Αλέξιο Ψωίνο και ξημέρωσαν αγκαλιά με τον… Ψιψίνο. Νιαουρίζουν ακόμη από το σοκ!
Η Τόλμη και Γοητεία και η Σάντα Μπάρμπαρα ωχριούν μπροστά στην Ιεραρχία. Εγώ σας τα λέω εσείς δε μ’ ακούτε.
Μωρέ πόσα επεισόδια σαπουνόπερας γράφεις με δαύτους όλους τους Αρχιερείς; Ων ουκ έστιν αριθμός.
Αν έβγαζα μία καινούργια βραζιλιάνικη σαπουνόπερα σας λέω από τώρα ποιους θα είχα πρωταγωνιστές: Αρχιγραμματέα θα έβαζα κανέναν που που θα τον έλεγαν… Φιλοτέο που θα είχε του Θεού τη χάρη.
Σαν τα ρεύματα της Χαλκίδας θα τους πήγαινε στη Σύνοδο. Μία πάνω, μία κάτω. Πρώτο γραμματέα θα έβαζα κανέναν Αμερικανό. Θα τον ονόμαζα Τζέρι, για να έχει καλό κάρμα.
Δεύτερο γραμματέα θα έβαζα τον Δωρόθεο με τα… φουσκωτά πανταλόνια.
Δεύτερο γραμματέα θα έβαζα τον Δωρόθεο με τα… φουσκωτά πανταλόνια.
Αν έβαζα και βοηθούς Επισκόπους στην σαπουνόπερα τότε θα είχα τον Χρυσόστομο από τη Νίκαια, τον Αγάπιο από την Κόρινθο και τον Θεόκλητο από την ιστορική Μαντίνεια. Υπερπαραγωγή σας λέω!
Αφήνω την επιστημονική φαντασία και πάμε στα σημερινά. Πάλι καλά που ο Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος στη β’ δημοτικού ήταν καλός στην αριθμητική.
Για να περάσει η ώρα μέσα στην συνεδρίαση της Ιεραρχίας έκανε χαρακιές στο θρανίο και μέτραγε τα κουκιά για τη Γλυφάδα.
«Μακαριώτατε δε βγαίνουν όπως τα λέτε. Λείπει μια ψήφος», είπε ξυπνώντας το πλήθος των Αρχιερέων που τους είχε πάρει ο ύπνος, γιατί όλοι πίστευαν ότι η διαδικασία ήταν τυπική.
Ο Θεσσαλιώτιδος όμως λάλησε και το … ανάστημα της Ιεραρχίας, ο μικρός το δέμας, αλλά υψηλός στο φρόνημα, Χίου Μάρκος αφυπνίστηκε!
Αυτός φώναζε να γίνει επανακαταμέτρηση και όλο το στρουμφοχωριό βαριεστημένα συμφώνησε. Και να που έγινε η έκπληξη.
Ο Σαλώνων πήγε στη Γλυφάδα και οι οχτροί του στα τάρταρα...
Ο πιο χιουμορίστας απ’ όλους τείνω να πιστέψω πως είναι ο Ιωαννίνων Μάξιμος.
Την πρώτη μέρα της Ιεραρχίας ζήτησε «να εφαρμοστεί ο κανονισμός». Όλοι έψαχναν τα κιτάπια τους. Κατέβασαν εγκυκλοπαίδειες, έψαξαν για κανονισμούς και ντιρεκτίβες.
Πήραν τηλέφωνα, ξύπνησαν και τον Φειδά να τους εξηγήσει τι εννοεί ο ποιητής.
Ο… μπασίστας, όχι ο ποιητής, για να ακριβολογώ. Που έχει βάλει σκοπό να τους χορέψει όλους στο ταψί με ρυθμούς ροκ.
Ο κανονισμός είναι σαφής: «Όποιος ιεράρχης αποχωρήσει οικειοθελώς από Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, δεν έχει δικαίωμα να συμμετέχει στις 3 επόμενες».
Χιουμορίστας ο νομοθέτης των κανονισμών δε λέω. Αν εφαρμοζόταν η διάταξη, τότε Μεσσηνίας και Καισαριανής -που στην προηγούμενη Ιεραρχία είχαν φύγει με τυμπανοκρουσίες και … ευχολόγια- θα ξαναέβλεπαν, στην καλύτερη περίπτωση, συνεδρίαση τον Οκτώβριο του 2021!
Ο Αρχιεπίσκοπος που δεν εκτίμησε το χιούμορ του ηπειρώτη δεν έδωσε συνέχεια.
Και έτσι, οι δύο πολιοί αρχιερείς έμειναν εντός των συνεδριάσεων, συμμετείχαν στην Ιεραρχία και έδωσαν και στις εκλογές την ψήφο τους.
Αλήθεια, τελικά αυτές οι δύο ψήφοι είναι έγκυρες ή άκυρες; Καλό Πάσχα σε όλους!
ΥΓ. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα, αρχιερείς και καταστάσεις είναι νεωκορικές εαρινές συγγραφικές εξάψεις και ουδεμία σχέση έχουν με την εκκλησιαστική πραγματικότητα.
Ο ΝΕΩΚΟΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου