Aρθρο προερχομενο απο την γραφιδα του Ευλαβεστατου Μακαριωτατου Αρχιεπισκοπου Αθηνων και πασης Ελλαδος κ. Ιερωνυμου Κοτσωνη.
-------------------
Η ΣΠΑΝΙΑ ΣΤΟΡΓΗ, Η ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ πρ. ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΝ.
Του εκοβε ακομα και τα νυχια των ποδων του....
Ενω τον Νικολαο ο Σεραφειμικος ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ ΒΕΡΓΗΣ τον φερθηκε ....κτηνωδως και απανθρωπως...
"Toν εδηλητηριασαν ανθρωποι που του εκλειδωσαν και το παρεκκλησιον του Προφητου Ηλια δια να μη διαβαζη Εσπερινον ή Παρακλησιν προς την Παρθενον, ο Νικολαος, ο οποιος εθεαθη απο πιστους να καθεται εξω του ναου επι πετρας και να κλαιη με αναφυλλητα δια τον εξευτελισμον του επισκοπικου αξιωματος και να θρηνη δια τα σημεια των καιρων που προμηνυουν βιβλικην καταστροφην.(π. Χριστ. Καλυβας 7η ανοικτη επιστολη).
Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΠΡΩΗΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Ο MOIXEΠΙΒΑΤΗΣ ΧΡΥΣ. ΒΕΡΓΗΣ
-------------------
Η ΣΠΑΝΙΑ ΣΤΟΡΓΗ, Η ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ πρ. ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΝ.
Του εκοβε ακομα και τα νυχια των ποδων του....
Ενω τον Νικολαο ο Σεραφειμικος ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ ΒΕΡΓΗΣ τον φερθηκε ....κτηνωδως και απανθρωπως...
"Toν εδηλητηριασαν ανθρωποι που του εκλειδωσαν και το παρεκκλησιον του Προφητου Ηλια δια να μη διαβαζη Εσπερινον ή Παρακλησιν προς την Παρθενον, ο Νικολαος, ο οποιος εθεαθη απο πιστους να καθεται εξω του ναου επι πετρας και να κλαιη με αναφυλλητα δια τον εξευτελισμον του επισκοπικου αξιωματος και να θρηνη δια τα σημεια των καιρων που προμηνυουν βιβλικην καταστροφην.(π. Χριστ. Καλυβας 7η ανοικτη επιστολη).
Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΠΡΩΗΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Τον Χαλκίδος Γρηγόριο (Πλειαθό) για ποιό λόγο τον απεμάκρυνε ο Αρχιεπ. Ιερώνυμος Κοτσώνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΤΤΙΚΟΣ
Ο ΒΟΙΩΤΟΣ είσαι;
ΔιαγραφήΛόγω ορίου ηλικίας, το οποίο είπε επιβληθεί προ της Χούντας μεν, αλλά ο Γρηγόριος βγήκε με τροπολογία στον νόμο του 1966 που κατέθεσε η Χούντα.
ΔιαγραφήΘου Κυριε φυλακην τω στοματι μου, αγαπητε κυριε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελετε να σας πω γιθατι τον απομακρυναν;
Γιατι ....βρωμουσε ψοφηλα η μητροπολι Χαλκιδος γι αυτο.
Θελετε λεπτομερειες;
Ζει ο πατηρ Ευσεβιος Κοκκορης που ζουσε εκει ολα τα χρονια και ξερει καλα προσωπα και πραγματα.
Τωρα ζει στην Αμφισσα και ειναι 90 χρονων αλλα τοχει τετρακοσια.
Περιμενουμε λοιπον και απο σενα που εισαι περιεργος πολυ γιατι τον εδιωξε ο Ιερωνυμος.
Για να μαθουμε και εμεις την δικη σας αληθεια.
Είτε για δικά του πταίσματα είτε για πταίσματα άλλων, το ζουμί είναι ότι τον απομάκρυνε αλλά δεν τον διαπόμπευσε, μάλιστα παρέμεινε στο μητροπολιτικο μέγαρο εν τιμή και δόξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άλλοι οι ανθρωποφάγοι; Ούτε λειτουργία στο παρεκκλήσιο! Έβαλαν λέει λουκέτο! Ιδίως εάν ο νυν απομακρυνθείς είχε συμπεριφερθεί ανθρώπινα στον πρώην, η εις βάρος του αδικία φαντάζει στη διάνοιά του πολλαπλάσια!
Έχει γραφτεί ότι ο Κοτσώνης τον απεμάκρυνε (τον Μητρ.Χαλκίδος Γρηγόριο) ως ...υπερήλικα, όπως και τον τότε Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος Χρυσόστομο Χατζησταύρου. Αληθεύει ή ξέρει κάτι παραπάνω ο πατήρ Κοκκόρης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΤΤΙΚΟΣ
Koιταξε ειπα οτι ειχε και ο Γρηγοριος το ...χου¨και ειπλεον παρελυσαν ολα στη μητροπολι Χαλκιδος.
ΔιαγραφήΚαι επιπλεον τον εκμεταλλευονταν η ΝΕΑ ΖΩΗ. Ξερετε ποια ηταν η Νεα Ζωη;
Ζει ο πατηρ Τζοβλας στην Αθηνα. Ελυναν και εδεναν τα παντα εκει, ακομα και ολα τα οικονομικα.
Λησταρχειο ειχε στηθει στην μητροπολι Χαλκιδας.
Αγαπητέ κ. Τσολογιάννη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τον, «κακό» για σας Βέργη, αλλά για τον Κλήρο και το λαό της Χαλκίδος, αγαθό Επίσκοπό του Χρυσόστομο τον Α΄, μπήκε στο στόχαστρό σας και ο μακαριστός Μητροπολίτης Γρηγόριος Πλειαθός, ο οποίος διέσωσε την Πόλη της Χαλκίδος και το λαό της στην Γερμανική κατοχή.
Ο πατήρ Ευσέβιος Κόκκορης, για τον οποίον ομιλείτε και είναι όντως αξιοσέβαστος, λόγω απειρίας τότε και έλλειψης γνώσεων περί την διοίκησιν της Εκκλησίας, ήλθε στη Χαλκίδα μαζί με κάποιους άλλους, με νοοτροπία «Στρατού Κατοχής», κατά την μαρτυρία πολλών αυτοπτών μαρτύρων.
Η ιστορία γράφεται αντικειμενικά όταν ο ερευνητής εξετάζει όλες τις πηγές και, πολύ φοβάμαι, ότι η δική σας θεώρηση της νεότερης εκκλησιαστικής ιστορίας είναι μονομερής.
Πιστεύω ότι θα δημοσιεύσετε αυτούσια την άποψή μου και σας ευχαριστώ γι᾿ αυτό.
ΧΑΛΚΙΔΕΥΣ
Ο Χαλκιδεύς πρέπει να είναι σεραφειμικό φρούτο.
ΔιαγραφήΚύριε Τελεβᾶντο,
ΑπάντησηΔιαγραφήἘπειδή βλέπω ὅτι ἀναδημοσιεύετε ἐπιστολές τοῦ μακαριστοῦ ἀρχιμ. Χριστοφόου Καλύβα πρός τόν ἐπίσης μακαριστό Μητροπολίτη Χαλκίδος κυρό Χρυσόστομο, σᾶς παρακαλῶ νά ἀναζητήσετε ἤ να παρακαλέσετε ὅσους σᾶς ἔδωσαν τίς ἀνωτέρω ἐπιστολές, νά σᾶς δώσουν πρός ἀναδημοσίευση καί κάποιες παλαιότερες ἐπιστολές τοῦ π. Χριστοφόρου πρός τόν μακαριστό Μητροπολίτη Χαλκίδος κυρό Νικόλαο, τίς ὁποῖες δημοσίευε σέ ἐφημερίδα τῆς Χαλκίδος. Περί αὐτῶν, μαρτυρεῖ ὁ ἴδιος ὁ μακαριστός Νικόλαος, ὅταν στό Ἡμερολόγιό του (Ξεσπάσματα της καρδιᾶς μου...) γράφει καί τά ἑξῆς: «...πάλι γράφει ὁ π. Χριστοφόρος Καλύβας ἐναντίον μου...).
Σᾶς εὐχαριστῶ γιά τήν δημοσίευση τῆς ἄποψής μου.
Ἀντώνιος Χατζηπροκοπίου ἐκ Χαλκίδος
Πρωτα απευθυνεσθε στον Τελεβαντο.
ΔιαγραφήΠου τον βλεπετε τον Τελεβαντο;
Δευτερον δεν υπαρχουν επιστολες του π. Καλυβα κατα του Νικολαου.
Αν μας βρητε εστω και μια θα σας ευγνωμονουμε.
Παψτε καποιοι να ενεργειτε κουτοπονηρα.
Ειστε εσεις κουτοπονηροι χριστιανοι.
Κουτοι και ταυτοχρονα πονηροι.
Εν ολιγοις κουτορνιθα.
Κύριε Τσολογιάννη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνείτε εσείς με την ΛΣΤ’ Συντακτική Πράξη με την οποία ο μακαριστός Ιερώνυμος Κοτσώνης απομάκρυνε και τον Γρηγόριο και άλλους Ιεράρχες; Μήπως ήταν τελικά και ο Νικόλαος μοιχεπιβάτης κατά τη λογική σας;
Και μήπως ξέρετε πώς ονόμαζε ο Γρηγόριος τον διάδοχό του Νικόλαο;
Μήπως τον ονόμαζε ΣΤΡΑΤΗΓΟ;;;
Ο Χαλκιδεύς πρέπει να είναι ο Αττικός που πρέπει να είναι ο σεραφειμικός Βιοιωτός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαβασες τι γραφει ο μακαριστος Ιερωνυμος τι ηθελε ο Γρηγοριος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗθελε τον Νικολαο ακομα και για να του κοβει τα νυχια;
Ο Γρηγοριος δεχθηκε την απομακρυνσι του ευχαριστα και ο Νικολαος τον αφησε να μενη στη μητροπολι, οπως και μετα απο αυτον την αδελφη του. Τετοιο ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ.
Αλλα εσυ ο κουτσαμπολης ψαχνεις ψιλους στα αχυρα.
Τι ειστε εσεις μωρε;
Κουφιοκεφαλοι;
Σε ποιο σπίτι να μείνει ο Νικόλαος; Στο ερείπιο; Γιατί όλοι οι Χαλκιδείς ήξεραν ότι το επισκοπικό οίκημα ήταν σχεδόν μη κατοικήσιμο και χωρίς θέρμανση, την οποία χρειαζόταν ο Νικόλαος, λόγω του υγρού κλίματος της Χαλκίδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέρμανση μπήκε όταν πήγε ο Χρυσόστομος και μάλιστα όχι από την αρχή. Και σ’ αυτό το οίκημα έμεινε ο «κακός» Βεργης, ακόμη και μετά το 1981, οπότε κρίθηκε κατεδαφιστέο από τους σεισμούς. Και μάλιστα έμεινε εκεί, στο ερείπιο και όχι σε Μέγαρο ο «κακός» Βέργης, έως το 2003, οπότε και ο διαδοχός του του εξασφάλισε καλύτερες συνθήκες.
Και οι τρεις αείμνηστοι Ιεράρχες ήταν πολύ καλοί, ο καθένας με τις χαρές και τα προσόντα που τους έδωσε ο Θεός.
Εμείς ας πάρουμε τα καλά τους και ας αφήσουμε τα υπόλοιπα στον Μόνον γνωρίζοντα, τον ετάζοντα καρδίας και νεφρούς Κύριο Ιησού Χριστό.
Η απομάκρυνση του Χαλκίδος Γρηγορίου Πλειαθού ως εστηριγμένη εις την αντικανονική χουντική "Συντακτική Πράξη" ΛΣΤ'/1968 (περί ορίου ηλικίας και χρόνου υπηρεσίας!) ...βγάζει μάτι ως αντικανονική. Αφ' ης στιγμής ζούσε ο κανονικός (και μηδέποτε παραιτηθείς) Μητροπολίτης, εξ επόψεως Κανονικού Δικαίου, η εκλογή (του αρχιμ. Νικ. Σελέντη εις Χαλκίδος),που επηκολούθηαε υπό της Αριστίνδην, πάσχει πανταχόθεν. ΒΟΙΩΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεπω Βοιωτε, νοσταλγε της φαυλης και διεφθαρμενης εκκλησιαστικης καταστασης που εκλειναν ολοι οι Ελληνες την μυτη τους, εφτασε και σε μας η χαρι σου.
ΔιαγραφήΤις οιδε ποιος να κρυβεσαι πισω απο την ανωνυμια σου. εισαι νοσταλγος της φαυλοτητας και αυτο δεν ειναι καθολου τιμητικο για σενα.
Ο Ιερωνυμος Κοτσωνης προσπαθησε να ξεβρωμισει την Εκκλησια απο τους Φθορους Αυτης ρασοφορους.
Ποιο ειναι το εγκλημα του;
Εφηρμοσε κατα γραμμα την μαστιγωσι του Κυριου μας προς τους Υποκριτες τους Γραμματεις και Φαρισαιους υποκριτες.
Αγαθη και αδολη η προθεσι του.
Οι περισσοτεροι απο τους αρχιερεις που υποστηριζεις ηταν ΚΙΝΑΙΔΟΙ.
Γι αυτο και μεσα στην συνοδο προσφωνουνταν με τα θηλυκα τους επωνυμια.
Σε δυο απο αυτους ελαβα πειραν;
ΤΟν Ιακωβο Σχιζα και τον Ιακωβο Βαβανατσο.
Οι δυο Ιακωβινες.
Για τον πρωτο με τα ματια μου ειδα φωτογραφια του αγκαλια με ναυτη στο κρεβατι.
Για τον δευτερο ασε γιατι θα επαναφερω την σαπιλα των Σοδομιτων στην οσφρησι μας.
Βοιωτε πες μας το ονομα σου αν τολμας, οπως το λεμε εμεις φανερα, ισια και σταρατα. Και κατυηγοουμε μρ την ευθυνη του λογου μας και της υπογραφης μας.
Εσυ ποιος εισαι;;
Μηπως κανενα καταλοιπο της φαυλεπιφαυλης παλαιαςκαταστασης;
Θελεις να πουμε και αλλα για τον Βεροιας Καλλινικο και τον πρωτοσυγκελο του καλλινικο πιτιδη;
Που βρωμισε ο Πολυγυρος και ολη η Χαλκιδικη απο τις αθλιοτητες τους και ο Πιτιδης στη θεσσαλονικη εκαμνα αγοραιο ανωμαλο ερωτα στα στεκια των ομοφυλοφιλων της Θεσσαλονικης;
Βοιωτε θρασυδειλε θελουμε το ονομα σου, κρυβεσαι στην υποπτη ανωνυμια σου.
Εισαι ενα αθλιο υποκειμενο, νοσταλγος της φαυλοτητας.
...ενώ ο Πρεβέζης της ...ηθικής καταστάσεως της "Ελλάδος Ελλήνων Χριστιανών" και συνοδοιπόρος της "εθνοσωτηρίου", παλικάρι, ε; Hταν πολύ ωραία η παπαδιά, βλέπεις, κι ο παπα - Κατινάς έκανε τα στραβά μάτια...
ΔιαγραφήΥ.Γ.: To πόρισμα του του μακαρίτη του Μυτιλήνης Ιακ. Κλεομβρότου, ως Προέδρου του Συνοδικού δικαστηρίου για τον Στ. Κορνάρο το διάβασες;..
ΒΟΙΩΤΟΣ
Και κατι ακομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν ο αρχιερευς ειναι αχρηστος και παραλυτος πως ειναι δυνατον να μπορει να διοικησει;
Σημερα τι κανει ο Λιαπης;
Δεν καλει τους υπεργηρους να παραιτηθουν;
Γιατι δεν τον κατακρινεις και αυτον υποπτε Βοιωτε νοσταλγε της φαυλοτητας;
Ο Γρηγοριος ηταν παραλυτος και τον εκμεταλευονταν οι εξυπνοι της Νεας ζωης.
Ρωτησε να μαθης.
Παραλυτος αλλα και εκθετος και κατηγορουμενος για το ιδιο παθος των αλλων παρουσων Βαβανατσου και Σχιζα.
Ο Μεγαλειωδης Νικολαος δεν ξεσπιτωσε τον Γρηγοριο διοτι ελαβε υπ οψιν του οσα περιγραφει ο Ιερωνυμος Κοτσωνης και οχι διοτι ηταν παληο το κτιριο
Και πηγε και νοικιασε ενα παληοσπιτο στα Γυφτικα και πηγαινε με τα ποδια και ερχονταν επισης.
Και οχι μονο δεν τον εδιωξε τον πρωην αλλα ουτε και την αδελφη του την ιδια.
Λιγη τσιπα ομως εσυ δεν εχεις πως να αναγνωρισης το μεγαλειο του αλλου οταν εισαι νοσταλγος των ΣΟΔΟΜΙΤΩΝ;
Βοιωτε μηπως εισαι και εσυ Σοδομιτης;
Ποσο Κανονικοι ειναι οι γλυφτες και οι κολακες και αναρριχωμενοι και δεν ειναι Κανονικοι οσοι δεν παρακαλεσαν αλλα επιστρατευτηκαν και εγιναν επισκοποι που λαμπρυναν την Εκκλησια μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις τους Νοσταλγουμε και τους 12 αφου αγιασαν τους θρονους των εκκλησιων μας.
Τετοιους δεν θα ξαναδουμε πλεον αφου επιπλεουν οι φαυλοι και οι ΦΕΛΟΙ....
Δυστυχως.
Ουδείς αμφιβάλει για το ήθος των "12" και αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι εκ των 6 ζώντων το 1991 οι 3 εξ αυτών δέχθηκαν (μετά την δικαστική δικαίωσή τους στο ΣτΕ) προκειμένου να ειρηνεύσει η Εκκλησία την τοποθέτησή τους (από την υπό τον τον Αρχιεπ. Σεραφείμ Ιεραρχία), σε προσωποπαγείς Μητροπόλεις.
ΔιαγραφήΑξίζει να τους μνημονεύσουμε: ο (από Τρίκκης) Σεραφείμ Στεφάνου στην Ι.Μ. Σταγών και Μετεώρων, ο (από Ζακύνθου) Απόστολος Παπακωνσταντίνου στην Ι.Μ. Πολυανής και Κιλκισίου, ο (από Παραμυθίας) Παύλος Καρβέλης στην Ι.Μ. Αγιάς και Συκουρίου.
ΒΟΙΩΤΟΣ
Πολυ χοντροπετσος εισαι ανωνυμε νοσταλγε της παρελθουσας φαυλοτητας στην εκκλησια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκκλησιαστικη ιστορια μας μαθαινεις;
Ζησαμε τα γεγονοτα και απο κοντα.
Οι 3 που υποχωρησαν και δεχθηκαν θρονους αλλων απο μας δεν ειναι επαινετοι, εκτος πο τον Παραμυθιας Παυλο τον ΑΠΛΟ που δεχθηκε να παη σε καποια χωρια του Βολου, ενω ο Χριστοδουλος ο ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΗΣ του θρονου δεν τουδινε αλλα χωρια για να μπορει να επιβιωση η ...λεγομενη μητροπολι.
Ομως εκει ο Παυλος ο ταπεινος και απλους περασε τα πανδεινα απο καποια τερατα παπαδαριο που τον εβγαλαν τη ψυχη και εφυγε σαν μαρτυρας.
Και εσυ εδω τους επαινεις, ιδιαιτερα τον Στεφανου που διηλθε τον υπολοιπν χρονον της ζωης του ζωην χαρισαμενη αφου ειχε μετανοιωσει που ακολουθουσε την σεμνη ζωη με τους Ιερωνυμικους επισκοπους αφου εφαρμοσε την ενδοτικοτητα μεχρι το μεδουλι του, τοσο πολυ που μας αηδιαζε που προδοσε και συμμαχησε με την φαυλοτητα.
Αυτό μου μετράει είναι ότι ο μακαριστός Μητροπολίτης Παύλος (Καρβέλης) δέχθηκε το 1991 την απόφαση της Ιεραρχίας να τοποθετηθεί σε προσωποπαγή Μητρόπολη, διαφοροποιούμενος (αυτός και οι άλλοι 2 αρχιερείς που αποδέχθηκαν την πρόταση της διοικούσης Εκκλησίας) από τους άλλους 3, τους "ανένδοτους". Για τον μακαριστό Μητρ. Σταγών και Μετεώρων, αυτά που γράφεις να πας να τα πεις -αν τολμάς - στη Καλαμπάκα, που την υπηρέτησε θεαρέστως για 17 ολόκληρα χρόνια και τον λάτρεψαν!... Το καταλαβαίνω ότι σ΄ ενοχλεί η διαφοροποίηση ανάμεσα τους "12", αλλά είναι υπαρκτή, το αναγνωρίζεις κι εσύ άλλωστε. Λίγος σεβασμός, όμως, και γι΄ αυτούς που δεν θεωρείς πλέον "ἁγίους αρχιερείς" (τους, κατά την γνώμη σου, "υποχωρήσαντες..."), δεν θα έβλαπτε....
ΔιαγραφήΒΟΙΩΤΟΣ
Oι δεχομενοι αλλες μητροπολεις απο εκεινες που χειροτονηθηκαν ηταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
ΔιαγραφήΕπρεπε να μεινουν σταθεροι στον ορξο τους και να μην δεχθουν οποια μετακινησι. Αυτη ειναι η γραμμη των Ιερων Κανονων και οχι τα πασαλιματα.
Ο Σεραφειμ της Τρικης ηταν απαραδεκτος ενδοτικος τυπος η μονη παραφωνια απο τους 12.
Ταυτιστηκε απολυτα με τον Σεραφειμισμο και τον Χριστοδουλισμο.
Ο Θεος θα τον κρινη αυστηροτατα και θα τον καταδικαση.
Προκειμενου φαυλε βοιωτε να ειρηνευση η εκκλησια οφειλαν οι αρχιερεις να τηρησουν τις αποφασεις του ανωτατου δικαστηριου και οχι να δεχθουν τα ημιμετρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως τα παληοσκυλα οι ψευτοαρχιερεις που ζουσαν τοτε και καποιοι ακομα ζουν, εγραψαν στα υποδηματα τους τις αποφασεις και συνεχισαν την ασυδοσια του.
Ομως οι πιο πολλοι αναχωρησαν να δωσουν πλεον λογο των αηδιαστικων καια χυδαιων πραξεων τους.
Εκει δεν μπορουν να ξεφυγουν αλλα θα αποκαλυφθουν τα παντα.
"..ἔρεις καὶ μάχας νομικὰς περιΐστασο· εἰσὶ γὰρ ἀνωφελεῖς καὶ μάταιοι...". Αυτό δεν έλεγε ο Παύλος στον Τίτο (3,9);..
ΔιαγραφήAλλά τι είναι ο Παύλος και το Ευαγγέλιο μπρός στο ΣτΕ, ε;..
BOIΩΤΟΣ
Εκει θα αποκαλυφθης και εσυ που κρυπτεσαι ακω απο την ανωνυμια και υποστηριζεις τους φαυλους και την φαυλοτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκει θα δουμε το προσωπο σου και θα σε ζωγραφισουμε κανονικα.
Ο Βοιωτός έχει καμμιά σχέση με τον Χάρη Ανδρεόπουλο τον συγγραφέα του βιβλίου για το εκκλησιαστικό κατα την Επταετία 1967-1974;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιβανιστήρι του Λιάπη και πολέμιος των Δώδεκα: voiotosp.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφή