Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2018

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ:
Παραπονο και προς τον νεο μητροπολιτη Λαρισης Ιερωνυμο που πρεπει να προσεχει τι κανει:
             ;;;;;;;;;;;;;;



'Παιδί μου γιατί ακόμα με ΛΑΚΤΙΖΟΥΝ';


Διανύοντας την τελευταία εβδομάδα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής – προ της Μ. Εβδομάδας – η σκέψη μας γύριζε στο θείο δράμα που θα εξελίσσονταν σε λίγες ημέρες. Βρεθήκαμε νοερώς στην ομάδα των δώδεκα Αποστόλων που υπήρξε ο ιερότερος όμιλος που γνώρισαν οι αιώνες. Ο Κύριός μας, ο Σωτήρας μας, ο Διδάσκαλος της Αγάπης, της Αληθείας, της Δικαιοσύνης, που με την πανσοφία Του, διάλεξε και υπερτίμησε τους εκλεκτούς μαθητές. Και όμως, μέσα απ’ αυτούς, έγινε η προδοσία. Ένας από τους δώδεκα άρπαξε τα αργύρια και “δολίω φιλήματι” παρέδωκε τον ευεργέτη και διδάσκαλό του Σωτήρα Χριστό. Το φαινόμενο τραγικό, αλλά και αποκαλυπτικό, διότι φανερώνει το μέγεθος και την διάσταση της ανθρωπίνης ψυχικής αλλοτρίωσης. Κεραυνός εν αιθρία έπεσε όταν την Παρασκευή 23 Μαρτίου διαβάσαμε και είδαμε φωτογραφίες από την εκδήλωση “ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ”, να συνυπάρχουν στο πάνελ δύο αντιθέσεις σαν μια καλή παρέα! Ο ένας - “μαθητής” του μακαριστού μητροπολίτου Λάρισας π. Θεολόγου που συνέγραψε μάλιστα και την βιογραφία του αποκαλώντας τον, «Μαρτυρικό Μητροπολίτη». “Ιεράρχη της μεγάλης αγάπης και καλοσύνης, της βαθιάς ταπείνωσης και συγγνώμης, που στο πρόσωπό του καθρεφτίζονταν ο Ουρανός. Ο Επίσκοπος που απέπνεε “Ευωδία Χριστού”» και «η “γλυκιά μορφή του” έδειχνε “πρόσωπον αγγέλου”». Και «δεν πρόκειται βέβαια για συστηματική βιογραφία. Πτυχές μόνο της πονεμένης και πικραμένης ζωής του θίγονται. Αυτές που ο ίδιος γνώρισε και έζησε…».

 Άλλος είναι αυτός που τον είχε πιάσει μανία εξόντωσης του επισκόπου πατρός Θεολόγου, μάζευε το “εξαγριωμένο” ιερατικό σώμα (“ιερή επιμελητεία”) βγάζοντας ανακοινώσεις μίσους, μεταφέροντας τους στην Αθήνα και στα Συνοδικά μέγαρα πιέζοντας και απαιτώντας από τους “τιμίους” δεσποτάδες να του παραδώσουν ως άλλη Σαλώμη την “κεφαλήν Θεολόγου επί πίνακι”. Η ορμή και το πάθος δεν το κράτησε μέσα του, ξεχύθηκε στους δρόμους. Για το στοματικό του πολυβολείο, “Θου Κύριε… Θού Κύριε…”. Εκείνο που πέρασε σαν κινηματογραφική ταινία, και με συνετάραξε με άφησε για ημερόνυχτα να μην μπορώ να ησυχάσω, ήταν η σκηνή ΦΡΙΚΗΣ που έζησα τέτοιες ημέρες. 
25 Μαρτίου 1992. 
Εντός του Ιερού Βήματος στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλείου, όταν εισέβαλαν 6 παπάδες, με επικεφαλής τον π. Νικόδημο Γαλιατσο ως εκπρόσωπο του Μητροπολίτη Φθιώτιδος Δαμασκηνου στο ιερό, ντύθηκαν και απαίτησαν από τον Μητροπολίτη Θεολόγο και τους 7 συλλειτουργούντας ιερείς με επικεφαλής τον μακαριστό τώρα π. Ιγνάτιο Μαδενλίδη και μετά μητροπολίτη Κεντρώας Αφρικής, να διακόψουν την Θεία Λειτουργία και να αποχωρήσουν. 
Οι σκηνές συγκλονιστικές. Μπροστά στην Αγία Τράπεζα να κλωτσούν τον Γέροντα επίσκοπο με μανία, και να υβρεολογούν, το δε… φοβερότερο τα λακτίσματα που του έδινε με τον αριστερό του αγκώνα. Ένα δε ήταν τόσο δυνατό, παρολίγον να τον σώριαζε κάτω εάν δεν τον συγκρατούσε ο π. Ιγνάτιος. 
Ένα μικρό δείγμα τι έγραψε ο τύπος την επομένη: «Ο Σεβασμιώτατος ηρέμως τους παρακάλεσε να παραμείνουν και να συλλειτουργήσουν εν πνεύματι αγάπης και ενότητας, όπως απαιτεί η ημέρα. Οι παραπάνω ιερείς, όχι μόνον δεν άκουσαν την παράκληση αλλά φωνασκούντες απεχώρησαν από το Ναό…». Και η ανακοίνωση της τοποτηρητείας τα λέει όλα: «Η αδιαλλαξία και η επιμονή του Επισκόπου κ. Θεολόγου να αδιαφορεί συνεχώς προς τις εντολές της Ιεράς Συνόδου και να αυθαιρετεί εμφανίστηκε σήμερα στη σκληρότερή της μορφή… Διαμαρτυρόμαστε εντονότατα γι’ αυτή τη συμπεριφορά προς όσους ακόμα την ανέχονται…»
Την ώρα της Θείας Κοινωνίας όταν όλοι οι ιερείς κοινωνούσαν το εκκλησίασμα, ο π. Θεολόγος πικραμένος κάθισε να ξεκουραστεί και τότε με ένα παράπονο χαραγμένο στο πρόσωπό του μου είπε: “Κύριε Τριαντ… τί έχει αυτός ο άνθρωπος μαζί μου, και με τέτοια δύναμη με λάκτιζε;;;”. Όλα όσα διαδραματίστηκαν όπως και η εικόνα αυτή δεν μπόρεσαν να φύγουν ποτέ από την μνήμη μου. Είναι συγκλονιστικό! Κύριοι, είναι γεγονός ότι, είναι αβόλιστο το βάθος της ανθρώπινης ψυχής, και απρόσιτα τα κρυπτά της υπάρξεως του καθενός. Η τελευταία σας αυτή ενέργεια, κ. συγγραφέα της βιογραφίας του π. Θεολόγου Β.Χ.Σ., είναι παράκαιρη και παράφωνη. Είναι μία “μίξις άμικτος”. Είναι μια βλασφημία στο πρόσωπο και το βίο του οσίου Θεολόγου. Και τα όσα κατά καιρούς λέγατε και γράφατε όπως και στο βιβλίο σας για τους Αγωνιζομενους: «Ο Αγώνας – των Λαρισαίων – έγραψε ιστορία, θύμισε παλιές δοξασμένες σελίδες της Εκκλησιαστικής Ιστορίας, όπου ο λαός, “φύλαξ της Ορθοδοξίας”… έδειχνε τη συγκινητική αφοσίωσή του στους άδικα διωκόμενους Πατέρες, όπως το Μ. Αθανάσιο, τον Ι. Χρυσόστομο κ.ά. Και τους αποδέχονταν, όταν επέστρεφαν από την εξορία, με απερίγραπτες εκδηλώσεις αφοσίωσης και αγάπης». Και για τον π. Θεολόγο…: «Αυτή τη χαριτωμένη μορφή του μάρτυρος Μητρ. Λαρίσης κυρού Θεολόγου, που υπήρξε η Κιθάρα του Θεού, η παναρμόνια Λύρα του Πνεύματος… έζησε πλούσιος μέσα στη φτώχεια κι ευτυχισμένος μέσα στη διαρκή περιφρόνηση και τον κατατρεγμό». Ασφαλώς δεν τα πιστεύατε …!. Τί εμπαιγμός Χριστέ μου, μ’ αυτούς που τον περιφρονούσαν, και τον κατάτρεχαν με τους ίδιους ανθρώπους σήμερα συντρώγουν, συνπίνουν και συναγελάζονται!!! Εδώ μέσα στα ενδότερα, των “κλητών και εκλεκτών” παρουσιάστηκε και η προδοσία… Δεν είναι βέβαια άνετη και ευχάριστη πράξη για κάποιον να δημοσιεύει γεγονότα που ίσως ξύνουν πληγές. Αλλά και δεν είναι έντιμη πράξη η αποσιώπηση και η κάλυψη των, διότι ο χρόνος είναι ο μέγας κριτής και η ιστορία θα μας τιμωρήση. Λυπάμαι, καταθέτοντας ένα μόνο μικρό μέρος (ενώ παράλειψα πολλά) σαν μαρτυρία αδιάψευστη τη θλιβερή εμπειρία μου. Γεγονότα που τα έχω μπροστά μου, σαν στην οθόνη κινηματογράφου. Καταστάσεις πραγματικές που φαίνονται σαν μυθιστόρημα εξωπραγματικής φαντασίας… 
Αντίκρυσα στο βάθος τα στόματα που τον περιέλουζαν με υβρεις, τα πόδια που τον κλωτσούσαν, τους αγκώνες που τον μωλώπιζαν, αλλά και τον π. Θεολόγο με την αφοπλιστική μορφή του να ρωτάει: Παιδί μου γιατί ακόμα με ΛΑΚΤΙΖΟΥΝ;
απο τον 'Αγωνα' Λαρισης, Απρ.2018.

7 σχόλια:

  1. ΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ

    Την Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίςης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος λειτούργησε στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Λαρίσης. Στο κήρυγμα του ανέλυσε λεπτομερώς την αποστολική περικοπή, ενώ στο τέλος της Θείας Λειτουργίας απένειμε τον Σταυρό της Ιεράς Μητροπόλεως στον προϊστάμενο του Ιερού Ναού π. Νικόδημο Γαλιάτσο για όλα όσα έχει προσφέρει στην τοπική μας Εκκλησία καθ' όλη τη διακονία του, ενώ ευχήθηκε σε όλους τους πιστούς καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα.

    Αγαπητέ.. ότι και να γράψεις είναι μάταιο. Είναι ξερόλας και εγωιστής.
    Η συνέντευξή του στην on Larisa είναι φοβερή... ένα μόνο "χαιρομαι που πρώτη φορά ενθρόνισε δεσπότη η Λάρισα από το 1956!!!Αν δεν κουράζεται ο αναγνώστης ας την διαβάσει...
    08/12/2018 - 12:11

    ακριβώς επειδή σεβόμουν και το γεγονός της ασθένειας του Μακαριστού Ιγνατίου, αλλά και λόγω μίας ιδιαιτερότητας που είχε, να μη θέλει πολλά – πολλά πράγματα σε σχέση με τη Σύνοδο, στη Μητρόπολη.

    Την 10η Νοεμβρίου εδώ στη Λάρισα είχα μεγάλη χαρά γιατί έβλεπα επιτέλους ότι μπόρεσε η Λάρισα να ενθρονίσει Μητροπολίτη μετά το 1956 για πρώτη φορά.

    δώ στη Λάρισα είχα μεγάλη χαρά γιατί έβλεπα επιτέλους ότι μπόρεσε η Λάρισα να ενθρονίσει Μητροπολίτη μετά το 1956 για πρώτη φορά.

    Πιστεύω πως δουλειά του Επισκόπου δεν είναι να μένει κλεισμένος σε ένα γραφείο ή να περιορίζεται στα τέσσερα τείχη ενός ναού, αλλά θα πρέπει λίγο να περπατάει και στην πόλη, να αφουγκράζεται αυτό που λέμε “τους ρυθμούς, τις απαιτήσεις, τη ζωή της πόλης”.
    Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα κατάλαβα!!Καλά ο κ.Νικολόπουλος 1.Ακόμη δεν πήγε κι άρχισε να μοιράζει παράσημα;;2.Μιας και ήδη βρίσκεται στη Λάρισα κοντά δυο μήνες ΔΕΝ κοίταξε τους φακέλους των κληρικών του;;3.Ποιος τον παρέσυρε να παρασημοφορήσει το συγκεκριμένο κληρικό,γιατί από μόνος του ΔΕΝ θα το έκανε!!4.Καλόν είναι από τούδε και εφεξής να ΠΡΟΣΈΧΕΙ τι κάνει,για να μην επισύρει εις βάρος του την κατακραυγή!!5.Αλγεινή είναι και η παρουσία του-ακόμη δε βγήκε από το αυγό-σχετικά με την περίφημη"συμφωνία"Τσίπρα-Ιερώνυμου,άλλος αυτός,που στράφηκε αναφανδόν εναντίον του"ευεργέτη"του!!
    6.Πάντως το ρητό: "Οία η μορφή,τοιάδε και η ψυχή" ταιριάζει γάντι στην περίπτωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί εννοείς ανώνυμε 4,30μμ; Ποιός είναι ο ευεργέτης του Λαρίσης; Ήταν κακό που τοποθετήθηκε κατά της συμφωνίας Τσίπρα-Ιερώνουμου;
      Τί ήθελες να είναι δούλος ο Λαρίσης Ιερώνυμος του Αθηνών Ιερώνυμου; Ήθελες να τον ακολουθεί και στα λάθη;
      Ντροπή σου αναιδή ανώνυμε.

      Διαγραφή
    2. Χαίρε ευγενικέ (το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;) επώνυμε 27-12 που λάμπεις διά της επωνυμίας σου.

      Διαγραφή
  3. Ας τα βλέπουν αυτά οι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί που μερικοί έσπευσαν αναλωμένο ποδί να προσκυνήσουν τον νέον Ιερώνυμο.
    Τι περιμέναν αγωνιστή να στείλει ο πονηρός Αρβανίτης Ιερ Λιάπης; «Κακού κόρακος κακό ώο».
    Αναρωτιέμαι αν και ο Αντικουμενιστικός Αγών που ξεκίνησε απο την Λάρισα τους συνέχει ακόμη, και θα ζητήσουν να πάρει θέση; Με την Κολυμπάριο σύνοδο πως τοποθετήτε;
    Εκείνο το ενθρόνιση μετά το1956 δεν κρύβει το πιστεύω του εκλεκτού του Ιερωνύμου Λιάπη.
    Δεν βλέπουμε να θέτουν θέμα στον νέον δεσπότη.
    Χάριν των καλών δημοσίων κοινωνικών σχέσεων με τον νέον Ιερώνυμο θυσιάζουν αρχές της Πίστεως;
    Είδαμε ροταριανούς, ΑΧΕΠΑΝΣ μασόνους, ραβίνο της συναγωγής κ.λ.
    στο επισκοπείο εν ποια εξουσία τολμήσαν την επισκεψη αυτή; Αλλά και συρφετό από πολλούς πολιτικούς καθ' έξιν κόλακες. Ο νέος επίσκοπος θα τολμήσει να ελέγξει τις φοβερές αιρέσεις που ενφολεύουν σ' αυτές τις συλλογικότητες;
    Ελπίζουμε να προσέλθει εν επιγνώση στη ιστορία των γεγονότων και να μελετήσει εν συνέση και αποβάλλει τον Σεραφειμισμό (Τίκας). Είδομεν.
    Σουλιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κ. Ιερώνυμος της Λαρίσης είχε κάποια συμμετοχή-συμβολή μικρή ή μεγάλη στη μυστική συμφωνία αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Λιάπη και πρωθυπουργού Τσίπρα;

    Ο εν Λαρίση Ιερώνυμος Νικολόπουλος μέχρι σήμερον δεν πήρε ξεκάθαρη θέση για την εκκλησιαστική περιουσία και για την μισθοδοσία των κληρικών, μέχρι σήμερον τουλάχιστον.
    Σε σχετική συνέντευξή του μάλλον υπεραμύνθηκε του χειρισμού του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου Λιάπη (βλέπετε σχετική συνέντευξή του). Άλλωστε το δήλωσε στο μικρό μήνυμά του «… δεν θα ήθελα να γίνω αφορμή είτε παραπικρασμού ή οποιασδήποτε άλλης αναστολής της προόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος …»
    Είναι εύλογον να απορούν και να ερωτούν πολλοί. Ο κ. Ιερώνυμος της Λαρίσης είχε κάποια συμμετοχή-συμβολή μικρή ή μεγάλη στη μυστική συμφωνία αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Λιάπη και πρωθυπουργού Τσίπρα;
    Πάντως το ιερατείο της Λάρισας τηρεί σιγή ιχθύος για την μισθοδοσία των, άβουλον, άχρουν, άοσμον, άγευστον, χειραγωγημένο να ακολουθεί και να ουραγοδρομεί. Ιερατείο του Λάππα είναι. Γινόσουνα παπάς αρκεί να πολεμάς τους Θεολογικούς εν πάση διανοία και εν έργοις. Όχι πως πήρε θέση για το μείζον που είναι η Κολυμπάριος Οικουμενιστική σύναξη, ή πως συμμετείχε στο 2ον συλλαλητήριο για την Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη και τις ομιλίες στο ωδείο της Λαρίσης. Για την ακρίβεια στο συλλαλητήριο της κεντρικής πλατείας της Λαρίσης συμμετείχαν οι μισοί περίπου. Στο 1ον της Θεσσαλονίκης ελάχιστοι. Στο 2ον μόνον ο Παπαστέφανος, και στις ομιλίες του ωδείου Λάρισας 6-8 μετρημένοι ιερείς…
    Θαυμάζουμε την εφευρετικότητα μερικών ιερέων της Λαρίσης, αρκετοί καθιέρωσαν Παρακλήσεις σε λαοφιλείς Αγίους και Σαρανταλείτουργα, συνδυάζουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου, έτσι αναπληρώνουν εποικοδομητικά με το παραπάνω τις μισθολογικές τους απώλειες. Ο «χωροφύλαξ» και ο έτερος καλλικέλαδος των Αγίων Θεοδώρων διαφήμιζε από Ωραίας πύλης ότι «έχουν το πιο φθηνό Σαρανταλείτουργο μόνο 20 Ευρώ συμμετοχή ο κάθε ένας». Ενώ στον Άγιο Αντώνιο ο Παπαλέκος και οι συν αυτώ, με προπέτασμα για να βοηθηθεί και το έργον… 60 Ευρώ! Διηγείται σεβαστή κυρία που δεν είχε να του δώσει. Για τον Άγιο Αχίλλειο …επικρατεί η διακριτικότητα και η στωικότητα και προ πάντων η παπαδική γαλαντομία. Περί του Αγίου Νικολάου επιλείψει με ο χρόνος διηγούμενον….
    Παπαβασίλης Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να ξυπνήσει ο λαός. μήπως πρέπει να παύσει το χρηματισμό των κληρικών για τέλεση τελετουργικών και να δώσει αν θέλει τα χρήματά του σε πνευματικό και κοινωνικό έργο απευθείας. Με 20 ευρώ αγοράζεις 15 Καινές Διαθήκες σε μετάφραση και τις μοιράζεις σε γνωστούς και φίλους ωφελώντας κι εκείνους και την ψυχή σου. Ή παίρνεις τρόφιμα για άπορες οικογένειες, να κάνουν τα παιδάκια τους Γιορτές. Αυτὰ πρέπει να τα ξέρει η κυρία και να μη στενοχωρείται που δεν έχει χρήματα, ΚΑΙ γιατί να κάνει σαρανταλείτουργα; Πού το γράφει το Ευαγγέλιο; διότι ΊΣΩΣ ο Κύριος βαρέθηκε τις άνευ ουσίας εορτές και τις πανηγύρεις μας.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου