Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

ΘΛΙΒΕΡΟΣ 

"ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ"

 ΛΟΓΟΣ! 

ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ

 ΜΕΤΑΝΟΙΑ 

ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΤΟΥ

 ΘΕΟΥ ΣΤΙΣ 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ 

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ 

"ΗΓΕΤΩΝ"!

του Αγωνιστου Ιατρου 
Λυκουργου ΝΑΝΗ

Μικροί άνθρωποι σε μεγάλες θέσεις! 
Ούτε λέξη για οργή του Θεού και μετάνοια στις παρεμβάσεις των υποτιθέμενων πνευματικών ηγετών, με αφορμή τις φονικές πυρκαγιές της Αττικής!
Πρόκειται περί καταντήματος! 
Μα καλά, εξετάσεις στην "εφημερίδα των συντακτών" και  στο συρφετό των ψευτοπροοδευτικών δίνουν οι συγκεκεκριμένοι πρωθιεράρχες; 
Ντρέπονται να ομολογήσουν την αλήθεια για να μην τους ειρωνευθούν τα ανεκδιήγητα δημοσιογραφίδια που λυμαίνονται τη δημοσιογραφία του τόπου  μας;
 Τι διαβάζουν στο Ευχολόγιο της Εκκλησίας μας εν όψει των θεομηνιών;
Όλα αυτά τα απευκταία δεν συμβαίνουν ένεκα των αμαρτημάτων μας;
Τι είναι οι αρχιερείς; 
Δεν είναι αντιπρόσωποι του Ιησού Χριστού (εν σχετική εννοία προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως); 
Τι κήρυττε ο Χριστός; 
Δεν κήρυττε "ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ";

Τι είναι επίσης οι αρχιερείς; 
Δεν είναι διάδοχοι των προφητών και των αποστόλων;
Δεν κήρυτταν μετάνοια; 
Δεν κατήγγελαν τις αμαρτίες του λαού ούτως ώστε να προκληθή συναίσθηση και αλλαγή ζωής;
"Αναβόησον εν ισχύει και μη φείση, ως σάλπιγγα ύψωσον την φωνήν σου, και ανάγγειλον τω λαώ μου τα αμαρτήματα αυτών και τω οίκω Ισραήλ τας ανομιας αυτών", λέγει στον Ησαία ο ίδιος ο Θεός (Ησ. 58,1).
Δεν είστε πολιτικοί για να μοιράζετε μόνο συλληπητήρια και ευχές (αναγκαία αναμφιβόλως και αυτά), παναγιώτατε και μακαριώτατοι (πότε επιτέλους θα καταργηθούν οι συμβατικές και προκλητικές αυτές προσφωνήσεις;)! 
Ο πονεμένος λαός του Θεού περιμένει από σας ένα άλλο είδος λόγου. 
Λόγου μετανοίας και αφυπνίσεως! 
Πότε θα συνέλθετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;
«Συγκλονισμένοι παρακολουθούμε από την πρώτη στιγμή τις δραματικές εξελίξεις στην περιοχή της Αττικής εξαιτίας των μεγάλων πυρκαγιών που καταστρέφουν ανθρώπινες ζωές, τις περιουσίες των κατοίκων και κατακαίουν τον ζωτικό δασικό της πλούτο. Οι προσευχές μας, αυτές τις δύσκολες ώρες, εντείνονται και ενώνονται με εκείνες του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου, των Μητροπολιτών των πληγεισών περιοχών και όλων όσοι συμπάσχουν. Ευχόμαστε να βοηθήσει ο Θεός ώστε να σταματήσει αυτή η τεράστια ανθρώπινη και οικολογική καταστροφή, που αναμφίβολα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες, και να ενδυναμώσει τους συγγενείς των θυμάτων, τους τραυματίες και όλους τους πληγέντες. Παράλληλα, μετέχουμε στην αγωνία των επίσης δοκιμαζομένων από τις πυρκαγιές κατοίκων της Κρήτης και άλλων περιοχών της Ελλάδος, εκφράζοντας την βαθειά συμπάθεια και συμπαράσταση της Μητρός Εκκλησίας».
………………………………………………………………………………………….
ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΥ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αλεξάνδρεια, 24 Ιουλίου 2018
Προς τον Εξοχ. Πρωθυπουργό της Ελλάδος
κ. Αλέξιο Τσίπρα 
Αθήνα
Εξοχώτατε κύριε Πρωθυπουργέ,
Από τη χώρα του Νείλου, κατώδυνοι στη ψυχή και στη καρδιά, βιώνουμε τις τραγικές στιγμές που ζουν συνάνθρωποί μας από τις φονικές πυρκαγιές σε περιοχές της Αττικής.
Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή θλίψης και πένθους για όλους τους Έλληνες, θα θέλαμε να εκφράσουμε τα προσωπικά ειλικρινή μας συλλυπητήρια, καθώς και όλης της Ομογένειας της Αιγύπτου.
Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράσταση, τη συμπάθεια και τις προσευχές του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, σε όλες τις οικογένειες των ανθρώπων που περνούν δύσκολες στιγμές και στεκόμαστε προσευχόμενοι δίπλα τους.
Είθε ο Κύριος της Ζωής και του θανάτου, να χαρίσει αιώνια ανάπαυση σε όλους εκείνους που έχασαν τη ζωή τους με τραγικό τρόπο και να προσφέρει ελπίδα και παρηγοριά, σε αυτούς που οι καρδιές τους ράγισαν και πληγώθηκαν από τη στέρηση αγαπημένων προσώπων.
Ο Ελληνισμός σήμερα πενθεί!
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Β΄
ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ
……………………………………………………………………………..
24.7.2018
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τις πυρκαγιές που πλήττουν την Αττική, την Κορινθία και άλλες περιοχές της χώρας: «Πρόκειται για μία ανείπωτη τραγωδία που δεν τη χωρά ανθρώπου νους. Οι σκέψεις μου και οι προσευχές μου βρίσκονται στο πλευρό των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται σκληρά. Η Εκκλησία έθεσε ήδη, με εντολή μου, την «Αποστολή» στη διάθεση της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».

9 σχόλια:

  1. Μην ασεβείτε παρακαλώ. Δεν έχει καμμιά ανάμιξη ο Θεός στις καταστροφές που προκαλούνται από ανθρώπινες παρεμβάσεις.

    Οι πυρκαγιές οφείλονται σε ανθρώπινη παρέμβαση, ήτοι σε εμπρησμούς είτε εκ δόλου είτε εξ αμελείας. Δεν φταίει ο Θεός, και μην τον ανακατεύετε.

    Εάν κάηκαν κτίρια δομημένα αυθαίρετα ή με πολεοδομική άδεια αλλά κτισμένα μέσα σε πυκνό πευκοδάσος χωρίς πλατείς δρόμους, χωρίς ρυμοτομία, χωρίς υποδομές πυρασφαλείας, εάν δεν είχαν κοπεί τα ξερά δέντρα, εάν δεν υπήρχαν αντιπυρικές ζώνες και αυτόματα συστήματα πυρόσβεσης, εάν δεν είχαν κλαδευτεί τα δέντρα και δεν είχε διενεργηθεί αποψίλωση, εάν δεν υπήρχαν εθελοντικές ομάδες πυρασφαλείας, εάν δεν είχαν πάρει όλοι οι κάτοικοι τα ΙΧ τους ώστε να μπλοκαριστούν οι δρόμοι και ούτε οι ίδιοι να μπορέσουν να διαφύγουν αλλά και ούτε τα οχήματα της Πυροσβεστικής να μπορούν να περάσουν, εάν οι εμπρηστές (και όχι ο Θεός) έβαλαν πυρ εκ δόλου ή εξ αμελείας (που με καύσωνα και με ανέμους 9 και 11 μποφώρ σημαίνει δόλο) σε 3 τουλάχιστον διαφορετικές περιοχές της Αττικής, Κινέτα, Πεντέλη, Κάλαμο, όπερ περίεργο, ΔΕΝ φταίει ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος είπε ότι φταίει ο Θεός άνθρωπέ μου;
      Για μετάνοια του φταίχτη ανθρώπου γράφει το άρθρο και όχι του Θεού.
      Βάλε τα γυαλιά σου προτού διαβάσεις και γράψεις!

      Διαγραφή
    2. Νομιζεις,ολα τα επιτρεπει ή τα απαγορευει ο θεος,εμεις βεβαια τα προκαλουμε με τις αμαρτιες και κακιες που περιεγραψες(παραβασεις-απατεωνιες κλπ).Ομως στο χερι του θεου ειναι να επιτραπουν ή οχι οι συμφορες,ωστε να ερθουμε οι ασωτοι σε συναισθηση της τραγικης μας καταστασης.Και αυτο οι εκκλησιαστικοι ειναι οι μονοι που το γνωριζουνε αψογα(απο τις γραφες φυσικα),ομως δεν το λενε,μαλιστα ξερουν οτι εκτος απο το να τα πουνε μονο,χρειαζεται να κυρηξουν και την μετανοια.
      Αν θελεις και εσυ να μαθεις ακριβως την αληθεια ανετρεξε στην παλαια διαθηκη,διαβασε:ιεζεκηηλ,βασιλεων β',κλπ,ή κανε αναζητηση στο νετ,ειναι τοσο απλο κσι τοσο καθαρο το τι παθαινει αυτη η χωρα,και γιατι

      Διαγραφή
    3. Απαντάς με τη λογική , ματαιοπονείς άνθρωπέ μου. Αυτοί ζούνε με τα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης

      Διαγραφή
    4. Tι θέλει να πει ο ποιητής του σχολίου 3:11 25/7 "ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ" αναφερόμενος στα διαχρονικού κύρος βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης;
      Για να μας το κάνει πιο λιανά...

      Διαγραφή
    5. Προφανως ανωνυμε αυτος ειναι παναγαπητικος τυπος,δε θελει τα βαρβαρα και τις τιμωριες της παλαιας διαθηκης,θελει κατι πιο λαιτ,θα προτιμησει την νεα διαθηκη της χαριτος,οπου οπως νομιζουν ολοι οι οικουμενιστες,την αραζεις,αφου εχεις δηλωσει οτι πιστευεις στο χριστο και μετα σωζεσαι για να μη χαθει το καλουπι απο τον κοσμο.Κανεις και τα εργα του μαμωνα αποδιδοντας τις οικονομικες σου επιτυχιες σε χαρες του Υψιστου,"χαριτωνεις" τις "ευημεριες" της ευρωπαικης ενωσης που καταφερε εκει που απετυχε ο χριστος,να φερει δηλαδη την ειρηνη,και η ζωη εδω κατω κυλαει με το διαολο πριμα και πας και παραδεισο.

      Διαγραφή
  2. ΔΙΚΑΙΗ Η ΤΙΜΩΡΙΑ
    «Εκείνος», λέει η Γραφή, «που κακολογεί τον πα­τέρα του ή τη μητέρα του, να τιμωρείται με θάνα­το» (Εξ. 21:16). Η εντολή αυτή ίσχυε στην εποχή της Παλαιάς Διαθήκης, όταν η πνευματική ηλικία της ανθρωπό­τητας ήταν βρεφική. Τί θα μπορούσαμε να πούμε τώρα γι’ αυτούς που ενώ ζουν στην εποχή της χάριτος, δεν κακολογούν τον πατέρα ή τη μητέρα τους, αλλά τον ίδιο το Θεό, που είναι ο δημιουργός και κυβερνήτης όλου του κόσμου; Ποιά τιμωρία θα επιβληθεί σ’ αυτούς; Ποιά ανά­λογη κόλαση θα επαρκέσει για την κακία τους; Ποιός πύρινος ποταμός, ποιό ακοίμητο σκουλήκι, ποιό σκότος εξώτερο, ποιά δεσμά, ποιός βρυγμός, ποιός κλαυθμός; Όλα τα βασανιστήρια, και τα πα­ρόντα και τα μέλλοντα, δεν φτάνουν για να τιμω­ρήσουν όπως πρέπει την ψυχή που έφτασε σε τό­ση κακία. Αλλά οι βλάσφημοι δεν αξίζουν ούτε τον ήλιο να βλέπουν. Όσοι δηλαδή βλαστημούν το Θεό, είναι ανάξιοι ν’ απολαμβάνουν τα δικά Του δημιουργήματα, τη στιγμή μάλιστα που τα ίδια τα δημιουρ­γήματα δοξάζουν και τιμούν τον Ποιητή τους. Ό­πως κι ένας γιος που βρίζει και ατιμάζει τον πατέ­ρα του, δεν είναι άξιος να υπηρετείται από τους δούλους εκείνου. Αντίθετα μάλιστα, είναι άξιος βα­ριάς τιμωρίας. Κι αν πάλι τιμωρούνται όσοι βλαστημούν τον επίγειο βασιλιά, πόσο περισσότερο πρέπει να τι­μωρούνται όσοι βλαστημούν το Βασιλιά των αγγέλων; “Αλλά γιατί”, θα ρωτήσει κάποιος, “μερικοί τι­μωρούνται σ’ αυτή τη ζωή και μερικοί στην άλλη”; Πράγματι, ο Θεός άλλους τιμωρεί εδώ κι άλ­λους όχι. Τιμωρεί, δηλαδή, εδώ κάποιους βλάσφη­μους, για να σταματήσει την κακία τους και να ελαφρώσει την τιμωρία τους στη μέλλουσα ζωή ή και τελείως να τους απαλλάξει. Οι υπόλοιποι βλά­σφημοι, βλέποντας την παραδειγματική τους τι­μωρία, μπορούν να γίνουν συνετότεροι. Άλλους πάλι ο Θεός δεν τους τιμωρεί, για να ντραπούν τη μακροθυμία Του, να μετανοήσουν και να γλυτώ­σουν και την εδώ τιμωρία και την εκεί. Αν όμως επιμείνουν στην κακία τους, τότε θα υποστούν μεγαλύτερη τιμωρία για την πλήρη περιφρόνηση της ανεξικακίας του Θεού.
    Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ΠΕΡΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ
    "Ακούει" ο "αγαπολόγος" Αλεςξανδρουπόλεως Άνθιμος τι γράφει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για τη δίκαιη τιμωρία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://aktines.blogspot.com/2018/05/blog-post_16.html
    ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου